abonnement Unibet Coolblue
pi_177521767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 07:24 schreef Soof123 het volgende:
Ik denk dat Waylon had gehoopt dat het niet zo snel naar voren zou komen dat het een cover was, zodat de spanning er in bleef en niet direct duidelijk was dat dit nummer het niet ging worden. Maar in dat geval heeft hij het songfestival en bijbehorende fans wel behoorlijk onderschat. En als hij zoiets al onderschat, denk ik eigenlijk dat hij hét nummer ook gewoon direct 3 minuten heeft gemaakt, met als gedachte dat toch bijna niemand weet dat het lied maar 3 minuten mag duren.
Alleen Back Together komt dan in aanmerking toch?

Ik ging er eigenlijk altijd wel een beetje vanuit dat Waylon veel over het esf weet. Als je hoort hij erover praat en hoe vaak hij een poging heeft gedaan om mee te doen en ook daadwerkelijk mee heeft gedaan.

Pfff het word allemaal wel erg spannend zo hoor 😥
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 07:52:09 #252
43556 miss_dynastie
pi_177521853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 07:09 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik was bij cats echt voor team Waylon ... vond Ilse een bitch .. maar denk echt dat zij het brein was hoor... schat haar nu toch hoger in.
En ik hoop echt dat hij met song nummer 2 gaat puur omdat die het beste ontvangen
wordt op oa ecnation... en ik gun hem een finaleplaats en hoop echt top tien voor hem... maar ik zie het tot nu toe gewoon niet gebeuren😢
Ik was en ben team Ilse. Ze is een keiharde zakelijke tante en als vrouw ben je dan al gauw een bitch in de ogen van het publiek, maar zij is het brein achter de hele operatie, inclusief mooiboy Waylon. Lohues had natuurlijk ook makkelijk die tweede stem kunnen kwelen bij CATS, maar Ilse was slim genoeg om te weten dat dat niet zou werken. Jake meenemen, die er jong uit ziet terwijl Ilse er oud uit ziet voor haar leeftijd, zou cougarassociaties hebben opgeroepen. Ilse heeft alles van a tot z bedacht en misschien kan Waylon haar nog even bellen voor wat tips :+
pi_177521874
He shit. -O- Dat gaat 'm dan niet worden. Had dan een ander nummer gezongen.
pi_177521914
Wat ontzettend zonde dat deze aap uit de mouw komt zeg. Ik ben echt enorm pro-Waylon om de enorm enthousiaste vakman die hij is. Toen hij vrijdag enigszins twijfelend ‘ja’ antwoordde op de vraag of hij alle nummers zelf heeft geschreven, dacht ik dat zijn twijfel erin zat dat hij wellicht nummers samen heeft geschreven maar daar nog niet op in wilde gaan. Dat komt vrijdag wel na de bekendmaking dacht ik toen.

Maar nummer 4 is dus niet eens door hem meegeschreven, maar (waarschijnlijk) aangekocht door ‘team Waylon’. En dat is wel even een stuk minder genuanceerd. Hoe je het ook wendt of keert: mensen gaan zich door hem bedonderd voelen. Als je op zijn Facebook alleen al kijkt, dan zie je hoeveel mensen hem credits geven voor het schrijven van zoveel goede nummers. En dan blijkt dat dat voor tenminste 1 nummer al onterecht is. Ik vraag me nu ook direct af: is Outlaw wel door hem geschreven dan? Want die tekst vond ik echt zo vet (voor zover ik alles kon verstaan). Zeker voor iemand uit NL...

TWCW zal hij vast zelf geschreven hebben, maar ja: daar zit ook meteen zoveel minder in qua tekst. Zelfde geldt voor BT imo.

Ik ben benieuwd of en hoe hij dit recht gaat zetten en hoe mensen daarop gaan reageren. Ik hoop dat het meevalt maar het lijkt me geen goede zaak voor zijn reputatie. Credits ontvangen voor het werk van een ander is niet bepaald chic.

Ik baal er hard van zeg!
  donderdag 1 maart 2018 @ 08:07:04 #255
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_177521929
Ik vond het een goed nummer en ben er van overtuigd dat dit hem wordt. Er is voldoende op het ESF dat niet-uitgebracht 'gecoverd' wordt. Geen bezwaar. De tweede stem in het refrein is echt iets dat qua melodie enorm kan aanslaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 08:10:41 #256
163650 Greys
pi_177521952
Wacht even hoor, hij heeft een legale cover op z'n nieuwe album en nu had ie meteen dan ook maar geen enkel aandeel in het succes van 2014? Echt? Wauw.

Hij had vrijdag echt wel gezegd na het raden wie wat geschreven had.

Ik snap nu z'n laatste titel! :7

Blij dat ik vandaag geen vrij meer heb en minder online. :+ Laters!

[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 01-03-2018 08:25:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177521960
Als hij achteraf zegt dat het een cover was is het toch ook niet zó erg? :P Het is waarschijnlijk nooit een optie geweest en aangezien we toch niet mogen stemmen. Niet slim om 'm te zingen, maar kan me ook niet voorstellen dat mensen hierdoor ontzettend boos worden.

Het wordt pas een groot probleem als dat het nummer wel is. :+
pi_177521998
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:10 schreef Greys het volgende:
Wacht even hoor, hij heeft een legale cover op z'n nieuwe album en nu zijn 'we' meteen dan ook maar om naar dat ie geen enkel aandeel had in het succes van 2014? Echt? Wauw. :D

Ik snap nu z'n laatste titel.

Blij dat ik vandaag geen vrij meer heb. :+ Laters!
Geen enkel aandeel zeg ik niet.. ik heb juist altijd lopen gillen dat het die twee samen waren.. hem lopen verdedigen hier in huis waar mijn zoon team Ilse was en is.

Maar ik vind tot nu toe de liedjes tegenvallen en ik had gewoon meer van hem verwacht .
En ik hoop ook op een finaleplaats en hoge notering zie het alleen nog niet gebeuren.
En dit van die cover is gewoon dom...
pi_177522047
Hoop dat dit 'm wel zou worden en dat ze nu moeten switchen naar nummer 2. *O*
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 08:30:11 #260
368283 ato
pi_177522107
Ik ben best wel teleurgesteld, na nr 2) Outlaw vind ik there She goes ook goed.

Maar goed morgen horen wij het verlossende antwoord (Please Outlaw).
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 08:31:18 #261
43556 miss_dynastie
pi_177522115
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:10 schreef Greys het volgende:
Wacht even hoor, hij heeft een legale cover op z'n nieuwe album en nu had ie meteen dan ook maar geen enkel aandeel in het succes van 2014? Echt? Wauw.

Hij had vrijdag echt wel gezegd na het raden wie wat geschreven had.

Ik snap nu z'n laatste titel! :7

Blij dat ik vandaag geen vrij meer heb en minder online. :+ Laters!
Nee, dat vond ik altijd al en dat weet je ;)
Was overigens ook zijn eigen klacht, dat ‘ie meer te zeggen wilde hebben in TCL en meer wilde doen dan opzitten en pootjes geven.

Doet er niks aan af dat ik heel benieuwd was waar Waylon mee zou komen en op voorhand enthousiast was, maar sinds ‘ie Bibi heeft begon ik toch wel te vrezen.... ik zal echt positief verbaasd zijn als liedje nr 2 ingezet wordt morgen, maar alles sorteert voor op de Biebster-serenade, wat ook nog eens het aller- allerslechtste liedje is dat we in tijden van hem gehoord hebben.
pi_177522201
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:


maar alles sorteert voor op de Biebster-serenade, wat ook nog eens het aller- allerslechtste liedje is dat we in tijden van hem gehoord hebben.
Zo jammer, ja. Heb je beter spul, kies je dit..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177522210
Misschien gaat Bibi wel mee het podium op als aanhangsel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 08:45:20 #264
43556 miss_dynastie
pi_177522230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:43 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gaat Bibi wel mee het podium op als aanhangsel
Of als tweede stem. Wil die over een paar jaar ook weer solo _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 08:45:51 #265
163650 Greys
pi_177522240
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat vond ik altijd al en dat weet je ;)
Was overigens ook zijn eigen klacht, dat ‘ie meer te zeggen wilde hebben in TCL en meer wilde doen dan opzitten en pootjes geven.
Dat je teamilse was wist ik, dat hij meer inspraak wilde ook, maar je vond echt altijd al dat hij géén aandeel had in het TCL succes?

Even het optreden daargelaten dat mede door hem magisch werd, maar dat ie nummers heeft meegeschreven met TCL en een nummer alleen schreef (dat Ilse op het album zette en om jankte in de docu) telt ook niet als aandeel en was ook allemaal fake van haar om alleen z'n looks heel even op het ESF te kunnen gebruiken ipv Jake ja?

Als je dat echt denkt heeft ze hem behoorlijk voorgelogen en misbruikt en snap ik persoonlijk niet eens dat iemand teamilse zou wíllen zijn.

Maar ieder z'n meug! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 01-03-2018 08:52:59 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 08:50:38 #266
368283 ato
pi_177522282
Ik las wat reacties op songfestival-weblog en daar werd oa verteld dat het liedje is geschreven door die jongen die het zingt in de video. Hij had het verkocht aan een artiest enkele jaren terug.
Verder is het niet uitgebracht.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 08:52:07 #267
163650 Greys
pi_177522306
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:31 schreef miss_dynastie het volgende:

Doet er niks aan af dat ik heel benieuwd was waar Waylon mee zou komen en op voorhand enthousiast was, maar sinds ‘ie Bibi heeft begon ik toch wel te vrezen.... ik zal echt positief verbaasd zijn als liedje nr 2 ingezet wordt morgen, maar alles sorteert voor op de Biebster-serenade, wat ook nog eens het aller- allerslechtste liedje is dat we in tijden van hem gehoord hebben.
Oh deze hele toevoeging stond er nog niet toen ik de vorige (mobiel) begon te typen :P

Ja Bieb kon nog weleens de hele esf boel heel anders maken dan we van te voren dachten helaas. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 1 maart 2018 @ 08:52:08 #268
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177522307
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:50 schreef ato het volgende:
Ik las wat reacties op songfestival-weblog en daar werd oa verteld dat het liedje is geschreven door die jongen die het zingt in de video. Hij had het verkocht aan een artiest enkele jaren terug.
Verder is het niet uitgebracht.
Kijk, dan is het goed. No drama anymore dus. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 08:57:18 #269
43556 miss_dynastie
pi_177522373
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat je teamilse was wist ik, maar je vond echt altijd al dat hij géén aandeel had in het TCL succes?
Niet in het bedenken van het ESF optreden nee. Daar heeft ‘ie alleen maar uitgevoerd. Alles ter plekke, behalve de outfit van Waylon en zelfs daar is gedoe over geweest, is door Ilse bedacht. Ik dacht dat dat ook Waylons eigen klacht was, zo heb ik dat wel altijd geïnterpreteerd in elk geval. Dat ‘ie alleen maar mocht uitvoeren wat Ilse bedacht had en niks zelf mocht bedenken.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 08:58:32 #270
43556 miss_dynastie
pi_177522381
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh deze hele toevoeging stond er nog niet toen ik de vorige (mobiel) begon te typen :P

Ja Bieb kon nog weleens de hele esf boel heel anders maken dan we van te voren dachten helaas. :{
Oh nou heb je je reactie aangepast. Mijn reactie is op wat er stond, niet op wat er staat. Even kijken wat er nu staat.

Edit: gelezen maar dat verandert niks aan mijn reactie. Ik heb het puur over het optreden op die avonden op het Songfestival, niet over het concept TCL en liedjes die daarvoor zijn geschreven of wat dan ook, daar weet ik onvoldoende van wegens gebrek aan interesse. Die avonden, dat was helemaal Ilse. En Waylon gaat nog een keer omdat hij nu zelf wil kunnen kiezen. Ik gun hem dat van a tot z, maar dan wel als muzikant, niet als geliefde van Bibi.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 09:02:18 #271
163650 Greys
pi_177522414
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh nou heb je je reactie aangepast. Mijn reactie is op wat er stond, niet op wat er staat. Even kijken wat er nu staat.
Ik reageerde weer op een latere toevoeging van jou :@

Sorry ben veel onderweg vandaag en typte op parkeerplaats met ijskoude klauwen mobiel dus ik zit te putten met posten. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 09:03:04 #272
163650 Greys
pi_177522428
Kutten.
Niet putten. _O-

Ik stop met posten nu, dit is niks :D

En ik denk echt dat het esf optreden zonder waylon geen 2e had geworden (wel hoog hoor). Dus wel aandeel imo en niet alleen om uiterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2018 @ 09:18:05 #273
43556 miss_dynastie
pi_177522580
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:03 schreef Greys het volgende:
Kutten.
Niet putten. _O-

Ik stop met posten nu, dit is niks :D

En ik denk echt dat het esf optreden zonder waylon geen 2e had geworden (wel hoog hoor). Dus wel aandeel imo en niet alleen om uiterlijk.
Het aandeel gaat over het bedenken, niet over het uitvoeren. Dat heeft hij uitstekend gedaan en ik denk dat zelfs Ilse toe zal geven dat ze zonder hem geen tweede was geworden. En ik denk gewoon oprecht dat de stem niet de doorslaggevende betekenis was, in dat liedje komt de man er ook nauwelijks aan te pas in mijn beleving. Juist daarom zou ik Waylon graag de kans zien grijpen om te laten zien wat hij kan. En dus niet TWCW, al ben ik me daar al wel mee aan het verzoenen voor het geval dat ;(
pi_177522635
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het aandeel gaat over het bedenken, niet over het uitvoeren. Dat heeft hij uitstekend gedaan en ik denk dat zelfs Ilse toe zal geven dat ze zonder hem geen tweede was geworden. En ik denk gewoon oprecht dat de stem niet de doorslaggevende betekenis was, in dat liedje komt de man er ook nauwelijks aan te pas in mijn beleving. Juist daarom zou ik Waylon graag de kans zien grijpen om te laten zien wat hij kan. En dus niet TWCW, al ben ik me daar al wel mee aan het verzoenen voor het geval dat ;(
Eens... en ook met TWCW
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 09:34:17 #275
163650 Greys
pi_177522776
Even binnen, yes :D

Zelfs qua aandeel stem vond ik het lied met hun twee stemmen véél mooier en echter/doorleefder/emotioneler klinken dan toen ze het daarna met Jake of JB ging zingen. Maar dat is uiteraard echt puur persoonlijke smaak.

En ik wíl me niet verzoenen met TWCW. ;( -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')