abonnement Unibet Coolblue
pi_177511671
Ik zag een item op RTL nieuws over hoe er meer mensen uit de bijstand zijn dan zoveel jaar geleden.
En als voorbeeld gebruikt RTL nieuwshttps://www.rtlnieuws.nl/(...)s-nu-uit-de-bijstand

Fijn dat Sofia uit de bijstand is dankzij haar schilderkunst, maar wat ik stoor me er mateloos aan dat ze een populair verhaal zoals dat van Sofia gebruiken terwijl er in het echt mensen uit de bijstand zijn gekomen door onderbetaalde kutbaantjes aan te nemen omdat ze dusdanig onder druk worden gezet door de participatiewet.
En dit is het domme lulverhaal wat RTL nieuws geeft aan de kijkers van Nederland.
En dat stoort mij mateloos, alsof het allemaal zo makkelijk gaat, alsof er niemand is die door kortingen van de soos is gedwongen tot werk.
En deze kunstenaarskut die jaren een uitkering heeft genoten waar ik mijn schouders en rug voor heb kapotgewerkt zit nu trots op de tv te vertellen hoe ze zelf uit de bijstand is geraakt. Had ze dat zelf niet kunnen bedenken? Nee
Nee want zulke types moeten het van anderen op een presenteerblaadje krijgen aangereikt.
Ik kots van zulke types en van de zender die deze nietsnut op tv durft uit te zenden.
Walgelijke uitvreters.
pi_177511748
Ik ga ook schilder worden denk ik, hoop dat ik na een maandje of 2 wel die 4k ultra hd kan aanschaffen eigenlijk...
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 20:20:49 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177511776
Hier moet ik bij zijn :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177511823
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ga ook schilder worden denk ik, hoop dat ik na een maandje of 2 wel die 4k ultra hd kan aanschaffen eigenlijk...
Nee je moet nog slim zijn ook en de kunstacademie gehad hebben.
pi_177511831
Ze hadden laatst ook zo'n artikel over zo'n huismoeke die nu 'facebookqueen' was en honderduizenden per jaar binnenharkte :') Lekker representatief inderdaad :')
pi_177511853
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
Hier moet ik bij zijn :P
Dito _O-
pi_177511856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:21 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nee je moet nog slim zijn ook en de kunstacademie gehad hebben.
Diploma is maar een papiertje, daar schilder ik op
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:23:46 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177511887
Ah mooi er is weer ruimte om er in te duiken? Nice.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177511911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ze hadden laatst ook zo'n artikel over zo'n huismoeke die nu 'facebookqueen' was en honderduizenden per jaar binnenharkte :') Lekker representatief inderdaad :')
Ja echt, dit stoort me echt mateloos. De verhalen die je op tv hoort zijn de ware uitvreters.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:32:23 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177512184
Ik had het ook niet gepikt.

:o
pi_177512374
Kan jij een beetje schilderen, ts?
pi_177512428
Een ongemotiveerde ex-bijstander die aan het werk gaat omdat het moet wil je liever niet als collega hebben.
pi_177512436
Aantal van niet-westerse mensen is gestegen qua uitkeringen. Hoezo integratie?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177512460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:38 schreef LurkJeRot het volgende:
Kan jij een beetje schilderen, ts?
Nope, ik kan wel mooie dakjes en dakkapellen leveren. Dakkapellen vanaf 3700 euro compleet zonder extra's
pi_177512466
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:40 schreef M.Ritcher het volgende:
Een ongemotiveerde ex-bijstander die aan het werk gaat omdat het moet wil je liever niet als collega hebben.
Wie neemt zo iemand aan uberhaupt?
Ik word echt pislink als mijn baas een kneus aanneemt.
Die is dezelfde dag weg.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177512516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:42 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wie neemt zo iemand aan uberhaupt?
Ik word echt pislink als mijn baas een kneus aanneemt.
Die mensen worden aangenomen als werkpaarden in de fabriek bijvoorbeeld. Hard werken voor een minimumloon. Maar heeft, je komt met twee euro boven bijstandniveau toch uit de bijstand.
pi_177512554
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:44 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Die mensen worden aangenomen als werkpaarden in de fabriek bijvoorbeeld. Hard werken voor een minimumloon. Maar heeft, je komt met twee euro boven bijstandniveau toch uit de bijstand.
Als ze iets van een band af moeten pakken, prima.
Maar als ze aan high tech apparatuur staan mag je toch wel iets verwachten lijkt me
Ik praat over machines van een paar miljoen per stuk.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177512566
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:17 schreef Mekamotut het volgende:
Ik zag een item op RTL nieuws over hoe er meer mensen uit de bijstand zijn dan zoveel jaar geleden.
En als voorbeeld gebruikt RTL nieuwshttps://www.rtlnieuws.nl/(...)s-nu-uit-de-bijstand

Fijn dat Sofia uit de bijstand is dankzij haar schilderkunst, maar wat ik stoor me er mateloos aan dat ze een populair verhaal zoals dat van Sofia gebruiken terwijl er in het echt mensen uit de bijstand zijn gekomen door onderbetaalde kutbaantjes aan te nemen omdat ze dusdanig onder druk worden gezet door de participatiewet.
En dit is het domme lulverhaal wat RTL nieuws geeft aan de kijkers van Nederland.
En dat stoort mij mateloos, alsof het allemaal zo makkelijk gaat, alsof er niemand is die door kortingen van de soos is gedwongen tot werk.
En deze kunstenaarskut die jaren een uitkering heeft genoten waar ik mijn schouders en rug voor heb kapotgewerkt zit nu trots op de tv te vertellen hoe ze zelf uit de bijstand is geraakt. Had ze dat zelf niet kunnen bedenken? Nee
Nee want zulke types moeten het van anderen op een presenteerblaadje krijgen aangereikt.
Ik kots van zulke types en van de zender die deze nietsnut op tv durft uit te zenden.
Walgelijke uitvreters.
gefrustreerde soostrekker alert
pi_177512587
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:41 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nope, ik kan wel mooie dakjes en dakkapellen leveren. Dakkapellen vanaf 3700 euro compleet zonder extra's
Zwart?
pi_177512604
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:41 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nope, ik kan wel mooie dakjes en dakkapellen leveren. Dakkapellen vanaf 3700 euro compleet zonder extra's
Niet slecht.
pi_177512624
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zwart?
Wit door de week, zwart zaterdag.
pi_177512670
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Wit door de week, zwart zaterdag.
En dan klagen over een ander :') Hypocriet.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:48:48 #23
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_177512685
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:17 schreef Mekamotut het volgende:
terwijl er in het echt mensen uit de bijstand zijn gekomen door onderbetaalde kutbaantjes aan te nemen omdat ze dusdanig onder druk worden gezet door de participatiewet.

Buurman van me werd ondergebracht bij een detacheringsbureau wat betaald werd door de soos. Hij zat alsnog thuis met hetzelfde geld en ze hadden niks te doen voor hem maar ze kunnen hem wel schrappen van de lijst werklozen :')
pi_177512700
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:47 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Je dochter genoot er van, stel je niet zo aan.
Hij gaat erachter aan , als een held.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_177512784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:48 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Buurman van me werd ondergebracht bij een detacheringsbureau wat betaald werd door de soos. Hij zat alsnog thuis met hetzelfde geld en ze hadden niks te doen voor hem maar ze kunnen hem wel schrappen van de lijst werklozen :')
Nou dit dus.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:56:58 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177512923
TS, jij kunt ook schilderen. Pak een bos prei en een pot verf en kwasten maar.
pi_177512947
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, jij kunt ook schilderen. Pak een bos prei en een pot verf en kwasten maar.
Ik verf elke avond mijn eigen kunstwerkje op een papiertje, maar het heeft me nog nooit iets opgeleverd helaas
pi_177513075
Ene kant lijkt het mij wel relaxed...nergens zorgen on te maken. Je weet wat je krijgt en daar moet je het mee doen.


Heb je net 3 maand gespaard voor een midweekje weg met tha kids komt de auto weer niet door de apk...of de cv begeeft het.


Etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_177513705
Niet gewoon een peuter wat laten kliederen op een speciaal velletje papier en dat doorverkopen als kunst :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_177513803
In Nederland heb je zoveel verschillende soorten uitkeringen. Als je al die mensen bij elkaar optelt ga je schrikken. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')