abonnement Unibet Coolblue
pi_177635827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:44 schreef bechirti het volgende:
megan is net als lise vorig jaar. hypocriete wijven die een klein vergrijp uitvergroten om lekker de mannelijke geneugten tot zich te nemen. bahbahbah. wat een sletten.
Totaal niet. Lisa was sneaky, Megan heeft daar duidelijk schijt aan. Verder is de aanleiding niet een klein eenmalig vergrijp maar een optelsom van 5 keer vreemdgaan in het verleden van Kevin en haar koekeroen noemen op tv.
pi_177636122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Totaal niet. Lisa was sneaky, Megan heeft daar duidelijk schijt aan. Verder is de aanleiding niet een klein eenmalig vergrijp maar een optelsom van 5 keer vreemdgaan in het verleden van Kevin en haar koekeroen noemen op tv.
Er staat ook Lise. Die met Ken ging.
pi_177636164
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:20 schreef AMCA het volgende:

[..]

Er staat ook Lise. Die met Ken ging.
Dat was een slet idd :r
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:29:08 #179
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177636235
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, door o.a. slecht over haar te praten. Dat was een van de afspraken (of voorwaarden) en daar hechtte ze veel waarde aan. Waarom weet ik niet, maar wellicht heeft dat een reden. Volgens mij was de relatie voor haar vanaf dat moment al voorbij.
Nou ja, als je al 5x vreemd bent gegaan vind ik het niet raar dat je hanteert dat als je 1x iets doet dat het klaar is.

En volgensmij was het, in de hangmat liggen met hand tussen de benen bij vrouw en je openlijk afvallen en dom noemen. Plus het feit dat hij nu eens niet op haar kon inpraten en ze dus eindelijk inzag dat ze het al uit had moeten maken voor ze aan het programma begonnen.

Hij maakte zich van alle mannen ook het meeste zorgen om haar gedrag terwijl hij letterlijk niets ergs te zien kreeg op het eerste kampvuur, alleen dat ze met wat jongens praatte. En daar zweette hij zich al kapot bij.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:32:06 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177636277
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar van uit zijn kant zie ik het ook wel ze hebben afgesproken dit is je laatste kans voor hem.

Hij doet er alles aan krijgt zelfs inzicht in wat hij fout gedaan heeft en ze gaat nog vreemd.

Maar hij start meteen met haar oliedom te noemenw aar iedereen bij is :D
Iets waar ze t van te voren over gehad hadden, dat hij meer respect moest tonen voor haar.

Hij mag dan fysiek niets fouts gedaan hebben, maar mental is t een grote mishandelaar, dat gastje .
Geen enkele medelijden met zijn traantjes nu. Nul.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:33:31 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177636295
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we t vooral opnemen voor zulke gasten :D Werkelijk waar!
Fucking 20x vreemdgaan, manipuleren, je vriendin voor debiel uitmaken op nationale TV... maar het is zo'n goede jongen omdat ie nu op nationale TV zich niet meteen (weer) vergrijpt aan een ander..

Het enige waar die gast van schrok is dat zijn regeer-periode voorbij is. Want toen hem gevraagd werd of heet hem verder iets deed zei hij gewoonweg nee.

Staat los van of t goed of fout is wat Megan nu doet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177637290
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Laten we t vooral opnemen voor zulke gasten :D Werkelijk waar!
Fucking 20x vreemdgaan, manipuleren, je vriendin voor debiel uitmaken op nationale TV... maar het is zo'n goede jongen omdat ie nu op nationale TV zich niet meteen (weer) vergrijpt aan een ander..

Het enige waar die gast van schrok is dat zijn regeer-periode voorbij is. Want toen hem gevraagd werd of heet hem verder iets deed zei hij gewoonweg nee.

Staat los van of t goed of fout is wat Megan nu doet.

Ik snap de sympathie voor zo iemand ook niet zo goed.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:56:13 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_177639955
Niemand hier zegt dat het 'zon goede jongen is' niet iedereen ziet zijn/haar fouten meteen in. Niemand praat het ook goed verder.

Wat wel hypocriet is is om daaraan mee te doen om te kijken of beide het kunnen weerstaan en zij vervolgens degene is die vreemd gaat ongeacht wat ervoor is gebeurd. Dan wil je geen nieuwe start maken maar moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je er klaar mee bent :)
pi_177640237
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand hier zegt dat het 'zon goede jongen is' niet iedereen ziet zijn/haar fouten meteen in. Niemand praat het ook goed verder.

Wat wel hypocriet is is om daaraan mee te doen om te kijken of beide het kunnen weerstaan en zij vervolgens degene is die vreemd gaat ongeacht wat ervoor is gebeurd. Dan wil je geen nieuwe start maken maar moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je er klaar mee bent :)
Ik weet niet hoe ik zou reageren als iemand mij koekeroen zou noemen en dat er zoveel kaas uit mijn oren stroomt dat je er van kan kaasfonduen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:29:19 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177640373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik zou reageren als iemand mij koekeroen zou noemen en dat er zoveel kaas uit mijn oren stroomt dat je er van kan kaasfonduen.
Ik wel. Ik zou de eerste de beste knappe gast die me zou troosten en zou zeggen dat ik meer verdien echt helemaal 3x in de rondte suf neuken.

:)

O wacht! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177642251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zou de eerste de beste knappe gast die me zou troosten en zou zeggen dat ik meer verdien echt helemaal 3x in de rondte suf neuken.

:)

O wacht! :D
*O*
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 15:48:26 #187
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177643076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar hij start meteen met haar oliedom te noemenw aar iedereen bij is :D
Iets waar ze t van te voren over gehad hadden, dat hij meer respect moest tonen voor haar.

Hij mag dan fysiek niets fouts gedaan hebben, maar mental is t een grote mishandelaar, dat gastje .
Geen enkele medelijden met zijn traantjes nu. Nul.
Dat koekeroen van hem en dat zo praten over zijn vriendin kwam misschien wel voort uit het feit dat hij haar miste.

Het kwam er gewoon ongelukkig uit zoals die verleidster tegen wie hij sprak ook al zei vervolgens kiest heel vrouwelijk Nederland er voor zijn woorden slecht te interpreteren en nu juichen ze allemaal voor Megan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:02:30 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177643289
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat koekeroen van hem en dat zo praten over zijn vriendin kwam misschien wel voort uit het feit dat hij haar miste.
Ach pleur op, aflevering 1 man! :D Hou toch op met me.
Ja als ik m'n vriendin mis ga ik haar ook enorm naar beneden praten en zeggen dat ze dom is tegen andere vrouwen die ik net 1 avond ken.
Dit gaat werkelijk waar helemaal nergens meer over :') Je bent aan t zoeken of trollen.


quote:
Het kwam er gewoon ongelukkig uit zoals die verleidster tegen wie hij sprak ook al zei vervolgens kiest heel vrouwelijk Nederland er voor zijn woorden slecht te interpreteren en nu juichen ze allemaal voor Megan.
Er voor kiezen ze slecht te interpreteren?
Hoe waren ze anders te interpreteren dan? :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177643812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zou de eerste de beste knappe gast die me zou troosten en zou zeggen dat ik meer verdien echt helemaal 3x in de rondte suf neuken.

:)

O wacht! :D
Nou, in een normale, goede relatie zou ik echt niet meteen zo reageren. De relatie tussen Kevin en Megan was dat echter niet. Dat was voor haar duidelijk de druppel.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:42:25 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177643916
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, in een normale, goede relatie zou ik echt niet meteen zo reageren. De relatie tussen Kevin en Megan was dat echter niet. Dat was voor haar duidelijk de druppel.
Een normale goede relatie zou volgens mij sowieso al nooit met dit programma meedoen denk ik :D
En als ze zich al zouden inschrijven kwamen ze niet door de selectie in, want da's saaie tv :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177643932
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een normale goede relatie zou volgens mij sowieso al nooit met dit programma meedoen denk ik :D
En als ze zich al zouden inschrijven kwamen ze niet door de selectie in, want da's saaie tv :P
Nee. 😂
pi_177645757
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Totaal niet. Lisa was sneaky, Megan heeft daar duidelijk schijt aan. Verder is de aanleiding niet een klein eenmalig vergrijp maar een optelsom van 5 keer vreemdgaan in het verleden van Kevin en haar koekeroen noemen op tv.
Of meer dan 5 keer zelfs.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:55:33 #193
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177655593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Laten we t vooral opnemen voor zulke gasten :D Werkelijk waar!
Fucking 20x vreemdgaan, manipuleren, je vriendin voor debiel uitmaken op nationale TV... maar het is zo'n goede jongen omdat ie nu op nationale TV zich niet meteen (weer) vergrijpt aan een ander..

Het enige waar die gast van schrok is dat zijn regeer-periode voorbij is. Want toen hem gevraagd werd of heet hem verder iets deed zei hij gewoonweg nee.

Staat los van of t goed of fout is wat Megan nu doet.

Die periode voor temptation kunnen wij toch niet beoordelen. Ik vind op basis wat hij tot nu toe in het programma heeft laten zien dat hij het nog redelijk ok doet. Zijn vriendin gaat een stuk verder en iedereen vind het van haar juist goed :9
Uiteindelijk is dit programma een relatie test en daarin vind ik dat hij het beter doet dan haar. Neemt niet weg dat die gast een sukkel is en ze hem al lang aan de kant had moeten zetten
Faka G
pi_177655690
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand hier zegt dat het 'zon goede jongen is' niet iedereen ziet zijn/haar fouten meteen in. Niemand praat het ook goed verder.

Wat wel hypocriet is is om daaraan mee te doen om te kijken of beide het kunnen weerstaan en zij vervolgens degene is die vreemd gaat ongeacht wat ervoor is gebeurd. Dan wil je geen nieuwe start maken maar moet je gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je er klaar mee bent :)
Hypocriet? Gewoon slim, makkelijkste manier om een leuke rebound te krijgen :).

Overigens wordt hier net gedaan alsof Megan volledig rationeel al die keuzes maakt. Even een kleine news flash: het is een niet bijster intelligent meisje van 18. Die was er van tevoren echt niet van bewust dat het klaar was en dat ze op het eiland wel even een andere gast zou gaan batsen.
pi_177656443
Het zou mij niets verbazen als Kevin nu ineens bewust niet vreemdgaat en dit als argument gebruikt tegen Meghan. Kan ze zich nog schuldig voelen ook.
Hij denkt waarschijnlijk nog kans te maken als hij niets doet.
pi_177668936
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hypocriet? Gewoon slim, makkelijkste manier om een leuke rebound te krijgen :).

Overigens wordt hier net gedaan alsof Megan volledig rationeel al die keuzes maakt. Even een kleine news flash: het is een niet bijster intelligent meisje van 18. Die was er van tevoren echt niet van bewust dat het klaar was en dat ze op het eiland wel even een andere gast zou gaan batsen.
En Kevin is ook nog jong dus wist vast niet dat vreemdgaan zo erg was :9
Ze zijn gewoon allemaal volwassen en in staat hun eigen keuzes te maken. Als ze echt dusdanig zwak begaafd zijn dat ze daar niet toe in staat zijn zouden ze ook niet mee mogen doen
Faka G
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:09:12 #198
429367 DKUp
ON TOUR
pi_177678737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zou de eerste de beste knappe gast die me zou troosten en zou zeggen dat ik meer verdien echt helemaal 3x in de rondte suf neuken.

:)

O wacht! :D
Wel een zielig meisje is ze vind ik. Ze denkt dat de verleider echt serieus is met haar. Is natuurlijk niet zo en na een paar keer seksen dumpt ie haar. Is ze daar wss weer overstuur van.
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:20:55 #200
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177678881
quote:
"zelfstandige"

uhuh _O-

Noemen ze dat zo tegenwoordig.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')