Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:17 schreef lord_bono het volgende:
Gezien de temperaturen op de baan heeft dat niet veel nut lijkt me.
Daarom zegt het niet zoveel. Als je die tijden omrekent naar softs staan ze er in een keer een stuk slechter voor.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..
Die had ik net een half uur geleden gelezenquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:
https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934
Best interessant aangezien Wazari het al over een andere ontstekingsmethode had. HCCI wordt al een tijdje onderzocht en deels toegepast, maar wist niet dat er nog andere varianten van bestonden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die had ik net een half uur geleden gelezen
SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:
https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.
Andere fabrikanten gebruiken bijvoorbeeld een kleine extra verbrandingskamer
Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:
https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934
Enige wat is geconstateerd is dat elke 4 cycles de 3 cilinders wisselen met de andere 3 cilinders. Dus temperatuur is wel een goeie idd.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.
Omdat Nikita Mazepin op de eerste dag 's ochtends van de baan spinde en daarna niet meer heeft gereden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb de eerste testweek niet zo goed kunnen volgen als ik zou willen. Kan iemand mij vertellen waarom Force India onder de 200 ronden is blijven hangen?
Is dat het enige? Dat is namelijk 'maar' een halve dag. Ik heb meegekregen dat meerdere teams wat problemen hebben gehad en binnen hebben gestaan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat Nikita Mazepin op de eerste dag 's ochtends van de baan spinde en daarna niet meer heeft gereden.
Zou het wellicht door kou en sneeuw kunnen komen?quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat het enige? Dat is namelijk 'maar' een halve dag. Ik heb meegekregen dat meerdere teams wat problemen hebben gehad en binnen hebben gestaan.
Joh, maar gisteren reed bijna niemand. Ik dacht wel gelezen te hebben dat ook McLaren en Red Bull de nodige uren in de garage hebben doorgebracht. Vandaar de verbazing over FI. Maar als het niks meer is dan een middag niet gereden, dan zijn er blijkbaar weinig problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zou het wellicht door kou en sneeuw kunnen komen?
Ik vind ze niet overdreven weinig gereden hebben. De eerste uren vandaag waren sowieso ook niet druk. Je mist dan als team eigenlijk al ander halve dag door het weer en een halve dag voor Mazepin.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Joh, maar gisteren reed bijna niemand. Ik dacht wel gelezen te hebben dat ook McLaren en Red Bull de nodige uren in de garage hebben doorgebracht. Vandaar de verbazing over FI. Maar als het niks meer is dan een middag niet gereden, dan zijn er blijkbaar weinig problemen.
Dan zal het wel meevallen . Viel mij gewoon op toen ik een lijstje zag vanmiddag.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind ze niet overdreven weinig gereden hebben. De eerste uren vandaag waren sowieso ook niet druk. Je mist dan als team eigenlijk al ander halve dag door het weer en een halve dag voor Mazepin.
Dan ben je eigenlijk al 2 volle dagen kwijt.
Perez is vanmiddag wel even kwijt geweest maar heb niks van problemen gehoord
Perez en Ocon reden dinsdag en vandaag beiden rond de 70 ronden. Alleen Mazepin kwam maandag niet verder dan 22, dus mis je al gauw 50 ronden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 23:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat het enige? Dat is namelijk 'maar' een halve dag. Ik heb meegekregen dat meerdere teams wat problemen hebben gehad en binnen hebben gestaan.
Ik ben weer helemaal op de hoogte .quote:Op vrijdag 2 maart 2018 00:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Perez en Ocon reden dinsdag en vandaag beiden rond de 70 ronden. Alleen Mazepin kwam maandag niet verder dan 22, dus mis je al gauw 50 ronden.
En ja, er hebben meerdere teams problemen gehad, zoals RB die dinsdag en vandaag een halve dag misten.
En zo af en toe gleed er een auto in de grindbak.
Ik heb DP026 & co al een tijdje niet gezien idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 04:23 schreef SiGNe het volgende:
Mijn voorspelling: weer een seizoen trolls op de FP...
www.ishetaldinsdag.nlquote:
Je link klopt niet... Die zegt of het al vrijdag isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |