abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 maart 2018 @ 20:20:26 #201
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177535556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:17 schreef lord_bono het volgende:
Gezien de temperaturen op de baan heeft dat niet veel nut lijkt me.
Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177535790
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:20 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..
Daarom zegt het niet zoveel. Als je die tijden omrekent naar softs staan ze er in een keer een stuk slechter voor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177537521
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o
pi_177537858
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o

Die had ik net een half uur geleden gelezen :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177537964
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die had ik net een half uur geleden gelezen :)
Best interessant aangezien Wazari het al over een andere ontstekingsmethode had. HCCI wordt al een tijdje onderzocht en deels toegepast, maar wist niet dat er nog andere varianten van bestonden.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2018 @ 21:57:06 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177538092
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o

SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.

Andere fabrikanten gebruiken bijvoorbeeld een kleine extra verbrandingskamer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_177538155
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.

Andere fabrikanten gebruiken bijvoorbeeld een kleine extra verbrandingskamer
pi_177538206
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o

Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.
pi_177538421
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.
Enige wat is geconstateerd is dat elke 4 cycles de 3 cilinders wisselen met de andere 3 cilinders. Dus temperatuur is wel een goeie idd.
  donderdag 1 maart 2018 @ 22:42:42 #210
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177539186
Ik heb de eerste testweek niet zo goed kunnen volgen als ik zou willen. Kan iemand mij vertellen waarom Force India onder de 200 ronden is blijven hangen?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177539493
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb de eerste testweek niet zo goed kunnen volgen als ik zou willen. Kan iemand mij vertellen waarom Force India onder de 200 ronden is blijven hangen?
Omdat Nikita Mazepin op de eerste dag 's ochtends van de baan spinde en daarna niet meer heeft gereden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 1 maart 2018 @ 23:08:33 #212
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177539824
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat Nikita Mazepin op de eerste dag 's ochtends van de baan spinde en daarna niet meer heeft gereden.
Is dat het enige? Dat is namelijk 'maar' een halve dag. Ik heb meegekregen dat meerdere teams wat problemen hebben gehad en binnen hebben gestaan.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 1 maart 2018 @ 23:27:06 #213
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177540204
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 23:08 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Is dat het enige? Dat is namelijk 'maar' een halve dag. Ik heb meegekregen dat meerdere teams wat problemen hebben gehad en binnen hebben gestaan.
Zou het wellicht door kou en sneeuw kunnen komen? O-)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 23:28:24 #214
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177540235
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2018 23:27 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zou het wellicht door kou en sneeuw kunnen komen? O-)
Joh, maar gisteren reed bijna niemand. Ik dacht wel gelezen te hebben dat ook McLaren en Red Bull de nodige uren in de garage hebben doorgebracht. Vandaar de verbazing over FI. Maar als het niks meer is dan een middag niet gereden, dan zijn er blijkbaar weinig problemen.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 1 maart 2018 @ 23:36:22 #215
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177540439
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 23:28 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Joh, maar gisteren reed bijna niemand. Ik dacht wel gelezen te hebben dat ook McLaren en Red Bull de nodige uren in de garage hebben doorgebracht. Vandaar de verbazing over FI. Maar als het niks meer is dan een middag niet gereden, dan zijn er blijkbaar weinig problemen.
Ik vind ze niet overdreven weinig gereden hebben. De eerste uren vandaag waren sowieso ook niet druk. Je mist dan als team eigenlijk al ander halve dag door het weer en een halve dag voor Mazepin.

Dan ben je eigenlijk al 2 volle dagen kwijt.

Perez is vanmiddag wel even kwijt geweest maar heb niks van problemen gehoord
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 23:54:17 #216
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177540786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 23:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik vind ze niet overdreven weinig gereden hebben. De eerste uren vandaag waren sowieso ook niet druk. Je mist dan als team eigenlijk al ander halve dag door het weer en een halve dag voor Mazepin.

Dan ben je eigenlijk al 2 volle dagen kwijt.

Perez is vanmiddag wel even kwijt geweest maar heb niks van problemen gehoord
Dan zal het wel meevallen :). Viel mij gewoon op toen ik een lijstje zag vanmiddag.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177541553
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 23:08 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Is dat het enige? Dat is namelijk 'maar' een halve dag. Ik heb meegekregen dat meerdere teams wat problemen hebben gehad en binnen hebben gestaan.
Perez en Ocon reden dinsdag en vandaag beiden rond de 70 ronden. Alleen Mazepin kwam maandag niet verder dan 22, dus mis je al gauw 50 ronden.

En ja, er hebben meerdere teams problemen gehad, zoals RB die dinsdag en vandaag een halve dag misten.
En zo af en toe gleed er een auto in de grindbak.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 2 maart 2018 @ 01:25:02 #218
419923 glasshole
duckduckgo
  vrijdag 2 maart 2018 @ 01:45:35 #219
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177542153
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 00:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Perez en Ocon reden dinsdag en vandaag beiden rond de 70 ronden. Alleen Mazepin kwam maandag niet verder dan 22, dus mis je al gauw 50 ronden.

En ja, er hebben meerdere teams problemen gehad, zoals RB die dinsdag en vandaag een halve dag misten.
En zo af en toe gleed er een auto in de grindbak.
Ik ben weer helemaal op de hoogte ^O^.

Dank voor deze uitleg _O_
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177542186
Testweek 1 zit erop, zijn er al die zich aan voorspellingen durven te wagen?
Ik verwacht zelf 3 groepen die redelijk aan elkaar gewaagd zullen zijn

Top 3 Mercedes/Ferrari/Red Bull
-mercedes: waarschijnlijk weer de beste motor/wagen combi, met Hamilton een echte topper maar van Bottas verwacht ik dat hij niet op het gelijke niveau van Hamilton kan komen en dus het team wat punten kan kosten
-Ferrari: vergelijkbare kwaliteit van motor/wagen, met Vettel ook een topcoureur maar van Kimi verwacht ik nog minder dan van Bottas, mede hierom zie ik Ferrari niet de WCC winnen tenzij de de wagen significant beter is dan die van de merc/RB
-Red Bull: top wagen, mindere motor, maar ik verwacht dat de combi dichter bij merc/ferrari zit qua performance dan de afgelopen jaren. Bovendien hebben ze 2 van de beste coureurs op de grid

4,5,6, Mclaren, Force India, Renault
-McLaren: goede wagen, mindere motor, en moeten dit jaar met een nieuwe motor aan de slag wat enige tijd gaat kosten om te optimaliseren. In Alonso een top coureur die vaak weet te maximaliseren, verwacht hem op P7 in de WDC, Stoffel een goede coureur maar (nog) geen top
-Force India: top motor, goede wagen en goede coureurs, het gat met de top 3 zal wel blijven zoals de afgelopen jaren maar door de sprongen van mclaren en renault zal hun P4 in de WCC in gevaar komen
-Renault: goede wagen, mindere motor, goede coureurs. Denk alleen dat ze nergens echt een “top” component hebben die het verschil voor ze kan maken en daarom waarschijnlijk P6 in de WCC

7,8,9,10 Williams, TR, Haas, Sauber. De volgorde zal afhangen van wie het beste punten kan sprokkelen wanneer de top 6 punten laat liggen
-Williams: goede wagen, top motor, slechte coureurs, ik denk dat kubica als ervaren reserve/testcoureur een belangrijke rol zal spelen bij de ontwikkeling van de wagen, sirotkin schijnt erg slim te zijn maar mist ervaring en Stroll is weinig soeps
-TR: goede wagen, mindere motor, redelijke coureurs. De prestaties van de motor en coureurs zijn nog moeilijk te voorspellen, maar van RB familie coureurs mag je wel wat potentie verwachten. De Honda lijkt vooralsnog iig betrouwbaar te zijn.
-Haas: mindere wagen, goede motor, redelijke coureurs. Zullen vooral last hebben van de progr ssie van Mclaren/Sauber die nu niet minder gegarandeerd onder ze eindigen.
-Sauber: redelijke wagen, goede motor, 1 slechte coureur en een rookie. Ik denk dat ze mede door de 2018 ferrari motor dit jaar wel de aansluiting kunnen vinden, al dan niet met LeClerck die misschien voor een aantal punten zou kunnen zorgen
  vrijdag 2 maart 2018 @ 04:23:18 #221
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_177542356
Mijn voorspelling: weer een seizoen trolls op de FP... :')
  vrijdag 2 maart 2018 @ 07:43:24 #222
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_177542707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 04:23 schreef SiGNe het volgende:
Mijn voorspelling: weer een seizoen trolls op de FP... :')
Ik heb DP026 & co al een tijdje niet gezien idd.
pi_177542938
Is het al dinsdag?
  vrijdag 2 maart 2018 @ 08:20:04 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177542992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 08:15 schreef TagForce het volgende:
Is het al dinsdag?
www.ishetaldinsdag.nl
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_177543092
quote:
Je link klopt niet... Die zegt of het al vrijdag is :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')