Ggquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Gasly alweer 115 ronden met een Honda.
Alle kruit verschoten voor de races straksquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Gasly alweer 115 ronden met een Honda.
Lijkt me welquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Mag je de motor vervangen tijdens test dagen
Yep, oneindig veelquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Mag je de motor vervangen tijdens test dagen
Ze lijken er qua betrouwbaarheid goed bij te zitten. Als ze dit jaar qua vermogen ook een beetje goed zitten zie ik Red Bull nog wel switchen.quote:
Het is niet dat het heel slecht gaat, Max heeft door een kleine fout gewoon geen snelle rondes gereden. Voordat hij in de grindbak kwam en vast kwam te zitten reedt hij eerst op intermediates en daarna met een aerorack.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Grappig wel.Hier werd afgelopen maanden gepost dat pas bij de eerste testresultaten iets gezegd kan worden over de kansen van Red Bull.
Nu het niet goed gaat met testen,zeggen testdagen ineens niets meer
Dat is een wel een heel zuinige 'reasonably happy' ...twitter:redbullracing twitterde op donderdag 01-03-2018 om 19:29:35 "We are reasonably happy with what the RB14 delivered in its first outing." 👊 Update from the final day of the first test in Barcelona 👉 https://t.co/NefB8HFVJT #F1Testing #RB14 https://t.co/YOLirC9NzR reageer retweet
Dat waren ze vorig jaar ook, het waren maar tests en er was geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:36 schreef truthortruth het volgende:Dat is een wel een heel zuinige 'reasonably happy' ...twitter:redbullracing twitterde op donderdag 01-03-2018 om 19:29:35 "We are reasonably happy with what the RB14 delivered in its first outing." 👊 Update from the final day of the first test in Barcelona 👉 https://t.co/NefB8HFVJT #F1Testing #RB14 https://t.co/YOLirC9NzR reageer retweet
Red Bull stond de eerste dag bovenaan en verder hebben ze geen snelle tijden meer kunnen rijden door slecht weer of wat problemen zoals dinsdag (brandstofpomp) en vandaag (grindbak).quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Grappig wel.Hier werd afgelopen maanden gepost dat pas bij de eerste testresultaten iets gezegd kan worden over de kansen van Red Bull.
Nu het niet goed gaat met testen,zeggen testdagen ineens niets meer
Vandaag ook een lekkage.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Red Bull stond de eerste dag bovenaan en verder hebben ze geen snelle tijden meer kunnen rijden door slecht weer of wat problemen zoals dinsdag (brandstofpomp) en vandaag (grindbak).
Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.
http://www.espn.com/f1/st(...)sting-hiccups-fridayquote:We had a leak, so we were just checking the whole car, and everything was alright after that.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | L. Hamilton Mercedes 1:19.333 94 M (4) S. Vettel Ferrari 1:19.673 218 S (2) S. Vandoorne McLaren 1:19.854 147 HS (4) V. Bottas Mercedes 1:19.976 212 M (2) D. Ricciardo Red Bull 1:20.179 107 M (1) K. Magnussen Haas 1:20.317 132 SS (4) M. Verstappen Red Bull 1:20.326 102 M (2) K. Räikkönen Ferrari 1:20.506 80 S (1) N. Hulkenberg Renault 1:20.547 142 M (1) F. Alonso McLaren 1:20.929 113 SS (4) C. Sainz Jr. Renault 1:20.940 151 M (4) L. Stroll Williams 1:21.142 100 S (4) P. Gasly Toro Rosso 1:21.318 229 S (2) R. Kubica Williams 1:21.495 48 S (2) S. Sirotkin Williams 1:21.822 127 S (2) E. Ocon Force India 1:21.841 79 S (2) S. Pérez Force India 1:21.973 65 S (4) B. Hartley Toro Rosso 1:22.371 95 S (1) R. Grosjean Haas 1:22.578 55 S (1) C. Leclerc Sauber 1:22.721 140 S (2) M. Ericsson Sauber 1:23.408 143 S (1) N. Mazepin Force India 1:25.628 22 M (1) |
Gezien de temperaturen op de baan heeft dat niet veel nut lijkt me.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
Wel grappig dat alleen Haas en McLaren de hogere banden dan Soft gebruikt lijken te hebben.
Lijkt me toch wel handig om die een beetje te evalueren met je testen..
Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:17 schreef lord_bono het volgende:
Gezien de temperaturen op de baan heeft dat niet veel nut lijkt me.
Daarom zegt het niet zoveel. Als je die tijden omrekent naar softs staan ze er in een keer een stuk slechter voor.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..
Die had ik net een half uur geleden gelezenquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:
https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934
Best interessant aangezien Wazari het al over een andere ontstekingsmethode had. HCCI wordt al een tijdje onderzocht en deels toegepast, maar wist niet dat er nog andere varianten van bestonden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die had ik net een half uur geleden gelezen
SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:
https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934
quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.
Andere fabrikanten gebruiken bijvoorbeeld een kleine extra verbrandingskamer
Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:
https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934
Enige wat is geconstateerd is dat elke 4 cycles de 3 cilinders wisselen met de andere 3 cilinders. Dus temperatuur is wel een goeie idd.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |