abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177531033
Gasly alweer 115 ronden met een Honda. _O-
pi_177531050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Gasly alweer 115 ronden met een Honda. _O-
Gg :D
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:13:18 #183
64288 Bensel
Ladderzat
pi_177531074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Gasly alweer 115 ronden met een Honda. _O-
Alle kruit verschoten voor de races straks :)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:14:05 #184
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_177531090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 16:45 schreef ondeugend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede foto :D _O-
Flesje bier
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:46:41 #185
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177531728
Mag je de motor vervangen tijdens test dagen
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:53:35 #186
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_177531850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Mag je de motor vervangen tijdens test dagen
Lijkt me wel :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:58:40 #187
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177531949
Verwacht veel van Honda dit seizoen
pi_177532023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Mag je de motor vervangen tijdens test dagen
Yep, oneindig veel
  donderdag 1 maart 2018 @ 18:07:48 #189
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177532113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:58 schreef KingRadler het volgende:
Verwacht veel van Honda dit seizoen
Ze lijken er qua betrouwbaarheid goed bij te zitten. Als ze dit jaar qua vermogen ook een beetje goed zitten zie ik Red Bull nog wel switchen.
  donderdag 1 maart 2018 @ 18:36:57 #190
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_177532712

.
147 ronden met die Honda motor :D
pi_177532912
Grappig wel.Hier werd afgelopen maanden gepost dat pas bij de eerste testresultaten iets gezegd kan worden over de kansen van Red Bull.

Nu het niet goed gaat met testen,zeggen testdagen ineens niets meer :')
pi_177533249
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Grappig wel.Hier werd afgelopen maanden gepost dat pas bij de eerste testresultaten iets gezegd kan worden over de kansen van Red Bull.

Nu het niet goed gaat met testen,zeggen testdagen ineens niets meer :')
Het is niet dat het heel slecht gaat, Max heeft door een kleine fout gewoon geen snelle rondes gereden. Voordat hij in de grindbak kwam en vast kwam te zitten reedt hij eerst op intermediates en daarna met een aerorack.

Max was 9e vandaag op 2.7s en er staan 7 verschillende auto's voor hem, dat is echt niet zoals de verhoudingen over 3 weken zullen zijn.
pi_177533313
Klopt, maar meestal is er wel een grote lijn te ontdekken in de test.
Voor mijn gevoel staat mercedes nog net boven Ferrari en Red Bull.

Renault lijkt het ook redelijk voor elkaar te hebben.
Tegenvallers zijn wat mij betreft Willams en de Force India.
Built for Speed
pi_177534220
redbullracing twitterde op donderdag 01-03-2018 om 19:29:35 "We are reasonably happy with what the RB14 delivered in its first outing." 👊 Update from the final day of the first test in Barcelona 👉 https://t.co/NefB8HFVJT #F1Testing #RB14 https://t.co/YOLirC9NzR reageer retweet
Dat is een wel een heel zuinige 'reasonably happy' ...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_177534301
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 19:36 schreef truthortruth het volgende:
redbullracing twitterde op donderdag 01-03-2018 om 19:29:35 "We are reasonably happy with what the RB14 delivered in its first outing." 👊 Update from the final day of the first test in Barcelona 👉 https://t.co/NefB8HFVJT #F1Testing #RB14 https://t.co/YOLirC9NzR reageer retweet
Dat is een wel een heel zuinige 'reasonably happy' ...
Dat waren ze vorig jaar ook, het waren maar tests en er was geen vuiltje aan de lucht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177534341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Grappig wel.Hier werd afgelopen maanden gepost dat pas bij de eerste testresultaten iets gezegd kan worden over de kansen van Red Bull.

Nu het niet goed gaat met testen,zeggen testdagen ineens niets meer :')
Red Bull stond de eerste dag bovenaan en verder hebben ze geen snelle tijden meer kunnen rijden door slecht weer of wat problemen zoals dinsdag (brandstofpomp) en vandaag (grindbak).

Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177534509
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 19:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Red Bull stond de eerste dag bovenaan en verder hebben ze geen snelle tijden meer kunnen rijden door slecht weer of wat problemen zoals dinsdag (brandstofpomp) en vandaag (grindbak).

Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.
Vandaag ook een lekkage.
quote:
We had a leak, so we were just checking the whole car, and everything was alright after that.
http://www.espn.com/f1/st(...)sting-hiccups-friday
Woei!
pi_177534697
Een overzicht van de snelste tijden van deze week:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
L. Hamilton     Mercedes      1:19.333  94   M   (4)
S. Vettel       Ferrari       1:19.673  218  S   (2)
S. Vandoorne    McLaren       1:19.854  147  HS  (4)
V. Bottas       Mercedes      1:19.976  212  M   (2)
D. Ricciardo    Red Bull      1:20.179  107  M   (1)
K. Magnussen    Haas          1:20.317  132  SS  (4)
M. Verstappen   Red Bull      1:20.326  102  M   (2)
K. Räikkönen    Ferrari       1:20.506  80   S   (1)
N. Hulkenberg   Renault       1:20.547  142  M   (1)
F. Alonso       McLaren       1:20.929  113  SS  (4)
C. Sainz Jr.    Renault       1:20.940  151  M   (4)
L. Stroll       Williams      1:21.142  100  S   (4)
P. Gasly        Toro Rosso    1:21.318  229  S   (2)
R. Kubica       Williams      1:21.495  48   S   (2)
S. Sirotkin     Williams      1:21.822  127  S   (2)
E. Ocon         Force India   1:21.841  79   S   (2)
S. Pérez        Force India   1:21.973  65   S   (4)
B. Hartley      Toro Rosso    1:22.371  95   S   (1)
R. Grosjean     Haas          1:22.578  55   S   (1)
C. Leclerc      Sauber        1:22.721  140  S   (2)
M. Ericsson     Sauber        1:23.408  143  S   (1)
N. Mazepin      Force India   1:25.628  22   M   (1)


[ Bericht 3% gewijzigd door sasquatsch op 01-03-2018 20:28:50 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 1 maart 2018 @ 20:10:52 #199
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177535295
Wel grappig dat alleen Haas en McLaren de hogere banden dan Soft gebruikt lijken te hebben.
Lijkt me toch wel handig om die een beetje te evalueren met je testen..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177535460
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
Wel grappig dat alleen Haas en McLaren de hogere banden dan Soft gebruikt lijken te hebben.
Lijkt me toch wel handig om die een beetje te evalueren met je testen..
Gezien de temperaturen op de baan heeft dat niet veel nut lijkt me.
  donderdag 1 maart 2018 @ 20:20:26 #201
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177535556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:17 schreef lord_bono het volgende:
Gezien de temperaturen op de baan heeft dat niet veel nut lijkt me.
Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177535790
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:20 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Weet ik niet Haas en McLaren zijn wel weer een van de snelste met deze band..
Daarom zegt het niet zoveel. Als je die tijden omrekent naar softs staan ze er in een keer een stuk slechter voor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177537521
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o
pi_177537858
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o

Die had ik net een half uur geleden gelezen :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177537964
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die had ik net een half uur geleden gelezen :)
Best interessant aangezien Wazari het al over een andere ontstekingsmethode had. HCCI wordt al een tijdje onderzocht en deels toegepast, maar wist niet dat er nog andere varianten van bestonden.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2018 @ 21:57:06 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177538092
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o

SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.

Andere fabrikanten gebruiken bijvoorbeeld een kleine extra verbrandingskamer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_177538155
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

SPCCI dus, een concept waar Mazda al flink mee bezig is.

Andere fabrikanten gebruiken bijvoorbeeld een kleine extra verbrandingskamer
pi_177538206
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat een gedetailleerde analyse van de 3 cilinder modus van de Honda motor met een uitleg waarom ze het doen:

https://www.f1technical.n(...)&start=13215#p742934

:o

Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.
pi_177538421
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Goed verhaal maar verder redelijk voor de hand liggend. Hij zegt verder niets over smering bij het niet inspuiten of ontsteken van de niet draaiende cilinders. Dat kan namelijk de reden zijn dat ze die cinders afwisselen. Temperatuur is uiteraard ook een reden.
Enige wat is geconstateerd is dat elke 4 cycles de 3 cilinders wisselen met de andere 3 cilinders. Dus temperatuur is wel een goeie idd.
  donderdag 1 maart 2018 @ 22:42:42 #210
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177539186
Ik heb de eerste testweek niet zo goed kunnen volgen als ik zou willen. Kan iemand mij vertellen waarom Force India onder de 200 ronden is blijven hangen?
UI Made bij VanilleKwark.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')