abonnement Unibet Coolblue
pi_177504799

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui.

Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper.








Mercedes AMG Petronas F1 Team


#44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas


Mercedes AMG W09


Red Bull Racing


#3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen


Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14


Scuderia Ferrari


#5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen


Scuderia Ferrari SF71H


Sahara Force India F1 Team


#11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon


Sahara Force India VJM11


Williams Martini Racing


#18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin


Williams Mercedes FW41


McLaren Honda Formula 1 Team


#14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne


McLaren MCL33 Renault

Scuderia Toro Rosso


#10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley


Scuderia Toro Rosso Honda 13


Haas F1 Team


#8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen


Haas VF-18


Renault Sport Formula One Team


#27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz


Renault R.S. 18


Alfa Romeo Sauber F1 Team


Marcus Ericsson en Charles Leclerc


Alfa Romeo Sauber C37




[ Bericht 1% gewijzigd door SnowOokami op 28-02-2018 20:34:24 ]
pi_177504849
pi_177504915
Danny Grindbak.
pi_177505061
Ferrari is naar huis
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:41:49 #5
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_177505434
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:23 schreef SnowOokami het volgende:
Ferrari is naar huis
Gelijk hebben ze. Zinloze dag vandaag.
pi_177505585
Morgen is Max weer aan de beurt, hoop dat het weer beter is.
pi_177505653
Kubica op de baan :o
pi_177505762


En Hartley ook op de baan :o
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 februari 2018 @ 18:11:47 #9
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177508414
McLaren wordt wereldkampioen. Alonso was vandaag namelijk veruit de snelste :P *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:13:53 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177508449
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:57 schreef SnowOokami het volgende:
[ afbeelding ]

En Hartley ook op de baan :o
Hihihi, ik vraag me af wanneer ze raampies in die halo gaan maken als regensetup B-) Likkie rainX erop en vlammen met die hap. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177509345
Dit heb ik nog niet eerder gehoord:


Blijkbaar is het een Variable Cylinder Management systeem, de Honda motor loopt op 3 cilinders in de pitstraat.
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:04:35 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177509665
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
Kubica op de baan :o
In zijn Canta?
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:26:29 #13
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_177510233
Ricciardo die vandaag in een kwart van z'n rondjes de grindbak in duikt. Wat voor een prutser ben je dan. :{w
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:48:31 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177510766
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:53 schreef SnowOokami het volgende:
Dit heb ik nog niet eerder gehoord:


Blijkbaar is het een Variable Cylinder Management systeem, de Honda motor loopt op 3 cilinders in de pitstraat.
Wat is de toegevoegde waarde van op 3 cilinders lopen? zoveel brandstof bespaar je toch ook niet in de pit?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177511162
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wat is de toegevoegde waarde van op 3 cilinders lopen? zoveel brandstof bespaar je toch ook niet in de pit?
Logica zegt mij idd brandstof besparen, geen idee hoeveel ze besparen maar het zal wel een reden hebben anders zouden ze het niet doen.
Mercedes heeft ook zo'n systeem in z'n V8 straatauto's, op de snelweg schakelt de auto terug naar 4 cilinders.
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.

Van 6 naar 3 is wat radicaler daarentegen...
pi_177511295
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef SnowOokami het volgende:
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.
In de F1 zijn geen V8 motoren meer. Helaas. :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177511332
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

In de F1 zijn geen V8 motoren meer. Helaas. :'(
*Oude F1 V8 motoren :'(

Denk overigens dat ze het systeem ook tijdens SC en VSC kunnen toepassen, ~400pk is ruim voldoende voor dergelijke snelheden.
pi_177511567
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:05 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

*Oude F1 V8 motoren :'(

Denk overigens dat ze het systeem ook tijdens SC en VSC kunnen toepassen, ~400pk is ruim voldoende voor dergelijke snelheden.
Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
pi_177511662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:13 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
Besparen achter de SC betekent dat je daarna meer brandstof over hebt en dus harder kan rijden. Je hoeft dan minder te besparen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177511672
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:13 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
Ja het brengt andere problemen met zich mee, vooral de extra resonantie door de auto heen. Heb wel verstand van motoren maar dit gaat ook mijn pet te boven :P

Mag hopen dat Honda er over na heeft gedacht.
pi_177512053
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Logica zegt mij idd brandstof besparen, geen idee hoeveel ze besparen maar het zal wel een reden hebben anders zouden ze het niet doen.
Mercedes heeft ook zo'n systeem in z'n V8 straatauto's, op de snelweg schakelt de auto terug naar 4 cilinders.
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.

Van 6 naar 3 is wat radicaler daarentegen...
Ik denk niet dat dat veel verschil maakt, een halve V8 loopt ook niet als een V4 volgens mij. Ik weet niet hoe het systeem werkt, maar ik neem aan dat het gewoon om de plof gaat en dat de rest gewoon doordraait of de vonk en de injectie na. Dus is er niet echt een balansissue. 400 pk lijkt me wel sterk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:29:19 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_177512077
Vind het wel inventief en het klinkt als het gereutel van een op sterven na dood zijnde koffieketel _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_177512619
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat veel verschil maakt, een halve V8 loopt ook niet als een V4 volgens mij. Ik weet niet hoe het systeem werkt, maar ik neem aan dat het gewoon om de plof gaat en dat de rest gewoon doordraait of de vonk en de injectie na. Dus is er niet echt een balansissue. 400 pk lijkt me wel sterk.
https://en.wikipedia.org/(...)ree_cylinder_engines

https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_balance#V6_engines

Je maakt niet zomaar een 3 cilinder van een V6.

Maar als je dit leest zou je bijna denken dat ze er een I3 van maken ipv V3:
https://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine#Balance_and_smoothness
pi_177515902
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Logica zegt mij idd brandstof besparen, geen idee hoeveel ze besparen maar het zal wel een reden hebben anders zouden ze het niet doen.
Mercedes heeft ook zo'n systeem in z'n V8 straatauto's, op de snelweg schakelt de auto terug naar 4 cilinders.
Begrijp ook dat de sommige(?) V8 motoren in de F1 het systeem ook hebben.

Van 6 naar 3 is wat radicaler daarentegen...
Alle duitse merken en volvo hebben een dergelijk systeem in hun straatauto’s. Brandstof besparing inderdaad.
pi_177519838
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:13 schreef mikieu het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat je zonder de sc de race kunt uitrijden, dus besparen achter de sc is alleen maar dom, in theorie zou je dan zwaarder eindigen. De pit kun je incalculeren, maar lijkt me een beetje overbodig.

Ik zie alleen maar moeilijkheden en problemen.
Volgens mij gaan ze altijd weg met “te weinig” brandstof weg zodat de wagens minder wegen. Als er dan een safety car is kunnen ze de rest van de race volle bak gassen, zo niet dan moeten ze op het eind wat besparen door zuiniger te rijden.
  donderdag 1 maart 2018 @ 06:55:41 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177521533
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:53 schreef SnowOokami het volgende:
Dit heb ik nog niet eerder gehoord:


Blijkbaar is het een Variable Cylinder Management systeem, de Honda motor loopt op 3 cilinders in de pitstraat.
Al jaren bekend toch,
dit doen ze zelfs achter de safety car.

[edit] lees nu je andere posts hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:04:15 #27
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177522439
Gezellig druk op de baan
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_177522462
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 06:55 schreef nils7 het volgende:

[..]

Al jaren bekend toch,
dit doen ze zelfs achter de safety car.

[edit] lees nu je andere posts hahaha
Maar draaien ze allemaal op 3 cilinders? Heb het nog nooit zo duidelijk gehoord, 4 cilinders hoor je iig een stuk minder.
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:15:26 #29
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177522550
De baan is nattig nog, maar volgens buienradar is het 8 graden nu en blijft het droog.
Misschien nu dan een volwaardige testdag
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:43:43 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_177522891
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 03:03 schreef opreis het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze altijd weg met “te weinig” brandstof weg zodat de wagens minder wegen. Als er dan een safety car is kunnen ze de rest van de race volle bak gassen, zo niet dan moeten ze op het eind wat besparen door zuiniger te rijden.
Zoals Kimi vorig jaar al meermaals merkte :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_177522915
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 03:03 schreef opreis het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze altijd weg met “te weinig” brandstof weg zodat de wagens minder wegen. Als er dan een safety car is kunnen ze de rest van de race volle bak gassen, zo niet dan moeten ze op het eind wat besparen door zuiniger te rijden.
Het is nu eenmaal sneller om minder brandstof mee te nemen en te besparen dan meer brandstof mee te nemen en volle bak te rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 1 maart 2018 @ 10:02:21 #32
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177523170
quote:
Ericsson spint van de baan!

De eerste rode vlag van de dag is een feit: Marcus Ericsson is in bocht 2 van de baan gespind en in de grindbak vast komen te staan.
:')



[ Bericht 14% gewijzigd door ondeugend op 01-03-2018 10:29:29 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 10:40:49 #33
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177523676
Verse stream voor de liefhebers van de Franse taal ;)
https://www.pscp.tv/w/1kvJpWwlvjaGE?q=f1

[ Bericht 7% gewijzigd door ondeugend op 01-03-2018 10:58:21 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_177523991
Verstappen geen zin? -O-
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:05:50 #35
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177524018
Vooralsnog zijn de schermen dicht. Maar baan droogt nu wel aardig op.
Snelste tijden zijn op intermediates

Er beweegt wat bij RB nu

[ Bericht 13% gewijzigd door ondeugend op 01-03-2018 11:13:48 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_177524177
Gaat Max nog een keer naar buiten?

Zou het fijn vinden dat de communicatie eens wat beter ging naar de fans, veel fans zitten vol verwachting te wachten totdat hun favoriete coureur zijn rondjes gaat maken. Ric heeft ondertussen al bijna 2x zoveel rondjes gemaakt tijdens de testdagen en Max blijft maar binnen staan, vooral na een seizoen waarin hij ontzettend veel pech had krijg ik weer het gevoel dat hij weer de probleem bak heeft.
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:19:34 #37
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177524233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gaat Max nog een keer naar buiten?

Zou het fijn vinden dat de communicatie eens wat beter ging naar de fans, veel fans zitten vol verwachting te wachten totdat hun favoriete coureur zijn rondjes gaat maken. Ric heeft ondertussen al bijna 2x zoveel rondjes gemaakt tijdens de testdagen en Max blijft maar binnen staan, vooral na een seizoen waarin hij ontzettend veel pech had krijg ik weer het gevoel dat hij weer de probleem bak heeft.
Ik zal even bellen.. momentje
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:26:05 #38
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177524331
Nou ik heb ze even achter de broek aan gezeten maar Max kauwde nog een boterham met pindakaas.
Daarna is hij meteen vertrokken
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:27:14 #39
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177524349
komt er nog een extra test dag
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:28:05 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_177524367
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gaat Max nog een keer naar buiten?

Zou het fijn vinden dat de communicatie eens wat beter ging naar de fans, veel fans zitten vol verwachting te wachten totdat hun favoriete coureur zijn rondjes gaat maken. Ric heeft ondertussen al bijna 2x zoveel rondjes gemaakt tijdens de testdagen en Max blijft maar binnen staan, vooral na een seizoen waarin hij ontzettend veel pech had krijg ik weer het gevoel dat hij weer de probleem bak heeft.
En waarom heb je het gevoel dat hij de probleembak zal krijgen? :? Laatste zes races van 2017 niet uitgevallen waar Ricciardo drie keer uitviel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_177524383
Ik denk dat serieus bezig zijn met die aero, ja vind het ook lang duren maar ze zullen niet voor de lol zo lang binnen staan.

En hij kan nog steeds 220 rondjes rijden als ie constant door blijft gaan :+
pi_177524410
Wat het ook zij, veel vertrouwen geeft het niet als de andere teams lekker rondjes aan het stampen zijn. Maargoed, de dag is nog lang.
Woei!
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:31:43 #43
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177524415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:29 schreef SnowOokami het volgende:
Ik denk dat serieus bezig zijn met die aero, ja vind het ook lang duren maar ze zullen niet voor de lol zo lang binnen staan.

En hij kan nog steeds 220 rondjes rijden als ie constant door blijft gaan :+
Gewacht op een drogere baan kan ook.
pi_177524429
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:31 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Gewacht op een drogere baan kan ook.
Naja, zat me vanmorgen al af te vragen of zo'n aero hek zin heeft als er zoveel water doorheen komt :P
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:33:08 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177524440
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:33:16 #46
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177524446
Hij is nu ook naar buiten met zo’n droogrek :P
pi_177524484
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:33 schreef Tinos85 het volgende:
Hij is nu ook naar buiten met zo’n droogrek :P
Minder water nu he ;)
pi_177524520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:34 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Minder water nu he ;)
Dus nu worden zijn onderbroeken wel droog als ie met dat rek naar buiten gaat? :? :?
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:36:38 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_177524530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:28 schreef Dven het volgende:

[..]

En waarom heb je het gevoel dat hij de probleembak zal krijgen? :? Laatste zes races van 2017 niet uitgevallen waar Ricciardo drie keer uitviel.
Zozo de laatste 6 races van de 22 niet uitgevallen.

Je moet vanaf het begin competitief (kunnen) zijn anders heb je bij voorbaat al verloren. Het vorige seizoen is daar hét voorbeeld van. Een auto die pas na de helft van het seizoen mee kan is gewoon ruk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_177524602
11:40 Verstappen is back out in the Red Bull.

omg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')