abonnement Unibet Coolblue
pi_177504673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Zij zeggen ook dat je niet spoort. Dat zul je dan ook moeten accepteren. Het is zeg maar een combi deal.
Ze hebben nooit tegen mij gezegd dat ik niet spoor. Wel hebben ze heel vaak herhaald dat ik ziek zou zijn. Ik heb wel van familie leden te horen gekregen dat ik krankzinnig zou zijn en ook van andere mensen buiten mijn familie en vriendenkring om heb ik dat via via ook wel te horen gekregen.

Alleen zoals ik al zei , ik ken mij zelf beter dan wie dan ook. Daar twijfel ik niet over.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504677
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:51 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik weet zelf zeker dat ik niet ziek ben. Maar de artsen denken daar anders over en geven zelfs aan dat ik recht heb op uitkering.
als je ziek bent zou ik ook maar iets aan behandeling gaan doen dan

het is het een of het ander natuurlijk
pi_177504702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:01 schreef Allures het volgende:

[..]

als je ziek bent zou ik ook maar iets aan behandeling gaan doen dan

het is het een of het ander natuurlijk
Ja als ik ziek ben zou ik uiteraard behandeling aanvragen. Ik ben niet ziek. Ik heb wel meerdere keren behandeling aangevraagd nadat ik onder druk werd gezet door instanties , alles is tot nu toe afgewezen. Geen enkel psychiater wilt mij behandelen tot nu toe. Ik ben in de laatste 2 jaar 5 keer doorverwezen vanuit de huisarts naar een psychiatrische instelling en alle 5 keer hebben ze mij afgewezen nog voordat ik met ze in contact kwam. Want het ging vanuit de huisarts.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:01 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ze hebben nooit tegen mij gezegd dat ik niet spoor. Wel hebben ze heel vaak herhaald dat ik ziek zou zijn. Ik heb wel van familie leden te horen gekregen dat ik krankzinnig zou zijn en ook van andere mensen buiten mijn familie en vriendenkring om heb ik dat via via ook wel te horen gekregen.

Alleen zoals ik al zei , ik ken mij zelf beter dan wie dan ook. Daar twijfel ik niet over.
Dan helaas ook geen uitkering.
Jammer.
pi_177504746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:03 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ja als ik ziek ben zou ik uiteraard behandeling aanvragen. Ik ben niet ziek. Ik heb wel meerdere keren behandeling aangevraagd nadat ik onder druk werd gezet door instanties , alles is tot nu toe afgewezen. Geen enkel psychiater wilt mij behandelen tot nu toe. Ik ben in de laatste 2 jaar 5 keer doorverwezen vanuit de huisarts naar een psychiatrische instelling en alle 5 keer hebben ze mij afgewezen nog voordat ik met ze in contact kwam. Want het ging vanuit de huisarts.
En ze wijzen je af omdat?
"onbehandelbaar" is nog al een ruim begrip, denk daarbij eerder aan terminale kanker ofzo.

Waarom ben je onbehandelbaar volgens hun?
Do what you love, love what you do!
pi_177504755
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik werken? Ik heb daar helemaal geen zin in. Als ik recht heb op een uitkering dan is dat toch gewoon zo? Het zou te gek voor woorden zijn om je rechten niet te gebruiken.
Niemand heeft zin om te werken en iedereen wil sparen. Een uitkering is gelinkt aan meer plichten dan rechten en sparen wordt bij een uitkering tot een zeker bedrag via de legale wegen je haast onmogelijk gemaakt.

Het aanvraag van recht op een uitkering is in iedereens belang om het eens na te kunnen vragen inderdaad. Betekent nog niet dat je dit ook moet naleven. Betekent daarnaast ook niet dat je je gehele toewijding aan de maatschappij aan de kant moet schuiven om voortaan maar gewoon je hand op te houden.

Een uitkering is geen keus, maar een redmiddel en een vangnet. Om vervolgens stappen te maken naar de omme- of terugkeer naar een betaalde baan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_177504775
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:03 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ja als ik ziek ben zou ik uiteraard behandeling aanvragen. Ik ben niet ziek. Ik heb wel meerdere keren behandeling aangevraagd nadat ik onder druk werd gezet door instanties , alles is tot nu toe afgewezen. Geen enkel psychiater wilt mij behandelen tot nu toe. Ik ben in de laatste 2 jaar 5 keer doorverwezen vanuit de huisarts naar een psychiatrische instelling en alle 5 keer hebben ze mij afgewezen nog voordat ik met ze in contact kwam. Want het ging vanuit de huisarts.
Dus als je ziek zou zijn zou je wel aanvragen wat er bij hoort
maar als je niet ziek bent wil je iets aanvragen wat daar niet bij hoort en niet doen wat daar wel bij hoort (werken)
(dus je wil niet doen wat hoort bij een niet ziek persoon)

Je bent gewoon een lamme tak die wil profiteren
Of ziek
Maakt mij niet uit verder welke van de 2
pi_177504783
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dan helaas ook geen uitkering.
Jammer.
Ik zou me daar ook bij neerleggen. Ik ben geen fraudeur. Het is hoe het is.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:05 schreef kree het volgende:

[..]

En ze wijzen je af omdat?
"onbehandelbaar" is nog al een ruim begrip, denk daarbij eerder aan terminale kanker ofzo.

Waarom ben je onbehandelbaar volgens hun?
Ze beweren dat mijn klachten te zwaar zijn en dat ze dat daardoor niet aankunnen om mij te behandelen zeggen ze. Ik ben tot nu toe denk ik , als ik de huisarts ook mee tel , intotaal 50 x afgewezen bij 50 verschillende psychiaters en instellingen. 5x ben ik afgewezen zonder dat ik contact op nam met de instellingen waarbij de afhandeling direct vanuit de huisarts werd gedaan.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Niemand heeft zin om te werken en iedereen wil sparen. Een uitkering is gelinkt aan meer plichten dan rechten en sparen wordt bij een uitkering tot een zeker bedrag via de legale wegen je haast onmogelijk gemaakt.

Het aanvraag van recht op een uitkering is in iedereens belang om het eens na te kunnen vragen inderdaad. Betekent nog niet dat je dit ook moet naleven. Betekent daarnaast ook niet dat je je gehele toewijding aan de maatschappij aan de kant moet schuiven om voortaan maar gewoon je hand op te houden.

Een uitkering is geen keus, maar een redmiddel en een vangnet. Om vervolgens stappen te maken naar de omme- of terugkeer naar een betaalde baan.
En nu? Wat heb ik aan deze lap tekst die je hier schrijft?
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:09 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ze beweren dat mijn klachten te zwaar zijn en dat ze dat daardoor niet aankunnen om mij te behandelen zeggen ze. Ik ben tot nu toe denk ik , als ik de huisarts ook mee tel , intotaal 50 x afgewezen bij 50 verschillende psychiaters en instellingen. 5x ben ik afgewezen zonder dat ik contact op nam met de instellingen waarbij de afhandeling direct vanuit de huisarts werd gedaan.
Als je een overzicht post van je diagnoses en misschien wat van de heftigste klachten zijn hier vast mensen die mee kunnen denken over waar je terecht kunt
pi_177504839
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:09 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

En nu? Wat heb ik aan deze lap tekst die je hier schrijft?
Ik gok dat ie er vanuit ging dat je moreel besef had
pi_177504840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:06 schreef Allures het volgende:

[..]

Dus als je ziek zou zijn zou je wel aanvragen wat er bij hoort
maar als je niet ziek bent wil je iets aanvragen wat daar niet bij hoort en niet doen wat daar wel bij hoort (werken)
(dus je wil niet doen wat hoort bij een niet ziek persoon)

Je bent gewoon een lamme tak die wil profiteren
Of ziek
Maakt mij niet uit verder welke van de 2
Ik heb persoonlijk totaal geen zin om te werken. Ik heb toch echt liever een kogel door me hoofd dan dat ik ga werken.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504845
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:09 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ze beweren dat mijn klachten te zwaar zijn en dat ze dat daardoor niet aankunnen om mij te behandelen zeggen ze. Ik ben tot nu toe denk ik , als ik de huisarts ook mee tel , intotaal 50 x afgewezen bij 50 verschillende psychiaters en instellingen. 5x ben ik afgewezen zonder dat ik contact op nam met de instellingen waarbij de afhandeling direct vanuit de huisarts werd gedaan.
Heel vreemd, wellicht dat dat zo gaat, zou best eens kunnen.
Maar ik neem toch aan dat als je om hulp vraagt via de huisarts dat ze tenminste een poging doen om te helpen in plaats van te zeggen doei en zoek het maar uit??
Do what you love, love what you do!
pi_177504856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Als je een overzicht post van je diagnoses en misschien wat van de heftigste klachten zijn hier vast mensen die mee kunnen denken over waar je terecht kunt
Ik heb dat geschreven bij de openingspost dat is wat er op papier staat. Persoonlijk weet ik zeker dat ik geen klachten heb maar dat is in ieder geval door deskundige op papier gezet.

Zware psychische stoornis , psychotische stoornis , chronisch.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:11 schreef kree het volgende:

[..]

Heel vreemd, wellicht dat dat zo gaat, zou best eens kunnen.
Maar ik neem toch aan dat als je om hulp vraagt via de huisarts dat ze tenminste een poging doen om te helpen in plaats van te zeggen doei en zoek het maar uit??
Ze hebben toch mij al 5x verwezen waarbij het niet lukte omdat de psychiaters van mening zijn dat de klachten te zwaar zijn. En ik heb zelf geen hulp nodig.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504926
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:13 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ze hebben toch mij al 5x verwezen waarbij het niet lukte omdat de psychiaters van mening zijn dat de klachten te zwaar zijn. En ik heb zelf geen hulp nodig.
Zou het niet zo zijn dat door dat je psychotisch bent je zelf denkt dat er niks met je aan de hand is?

Ik ken persoonlijk namelijk een paar mensen die psychoses hebben gehad, op randje van flat gestaan etc. Denken dat ze iemand anders zijn. Compleet de weg kwijt.

En toch hebben alle daar hulp/medicatie voor gekregen / verplichte opname (wellicht ga je die kant wel op, hoop het niet voor je trouwens)

Daarom snap ik dus niet, dat dat bij jou dus niet lukt aangezien ze wel de diagnoses stellen.
Do what you love, love what you do!
pi_177504948
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:16 schreef kree het volgende:

[..]

Zou het niet zo zijn dat door dat je psychotisch bent je zelf denkt dat er niks met je aan de hand is?

Ik ken persoonlijk namelijk een paar mensen die psychoses hebben gehad, op randje van flat gestaan etc. Denken dat ze iemand anders zijn. Compleet de weg kwijt.

En toch hebben alle daar hulp/medicatie voor gekregen / verplichte opname (wellicht ga je die kant wel op, hoop het niet voor je trouwens)

Daarom snap ik dus niet, dat dat bij jou dus niet lukt aangezien ze wel de diagnoses stellen.
Dat weet ik zelf ook niet. Maar heb wel een aantal keer te horen gekregen over die verplichte opname. Maar ik zou dan een gevaar moeten zijn voor mezelf of voor een ander. Dat kreeg ik ook te horen.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177504978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:09 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

En nu? Wat heb ik aan deze lap tekst die je hier schrijft?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik gok dat ie er vanuit ging dat je moreel besef had
Dat inderdaad. Helaas.
Google is your friend, abuse your friends
pi_177504981
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:17 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Dat weet ik zelf ook niet. Maar heb wel een aantal keer te horen gekregen over die verplichte opname. Maar ik zou dan een gevaar moeten zijn voor mezelf of voor een ander. Dat kreeg ik ook te horen.
Dat klopt, verplichten doen ze niet zo maar natuurlijk.

Maar alleen al dat ze dat aangeven zegt dan toch genoeg? Misschien moet je die hulp eens accepteren en er mee doorgaan een tijdje in plaats van gelijk keihard vol te houden dat er niks mis is met je.
Do what you love, love what you do!
pi_177505008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:10 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk totaal geen zin om te werken. Ik heb toch echt liever een kogel door me hoofd dan dat ik ga werken.
Oke, profiteur dus. Helder
pi_177505106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Oke, profiteur dus. Helder
Als je van een ambtenaar een brief krijg met dat je recht hebt op 10.000 euro , zeg jij dan '' ja dat hoef ik niet want dan ben ik een profiteur? ''

grappenmaker.
Wie goed doet goed ontmoet
pi_177505166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:25 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Als je van een ambtenaar een brief krijg met dat je recht hebt op 10.000 euro , zeg jij dan '' ja dat hoef ik niet want dan ben ik een profiteur? ''

grappenmaker.
Ja want ik heb moreel besef
Daarnaast zou ik dan dus niet vinden dat ik er recht op heb ook al beweert een ambtenaar dat. Hij zal een (inschattings)fout maken

Beetje dat zelfde gevoel dat jij hebt bij die psychiaters

Overigens is mij dit al 2x concreet overkomen. Dat ik ergens recht op had volgens de overheid maar ik het zelf niet nodig vond en ik het dus niet heb aangevraagd of heb stopgezet
pi_177505204
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:10 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk totaal geen zin om te werken. Ik heb toch echt liever een kogel door me hoofd dan dat ik ga werken.
Heel normale gedachtengang inderdaad.
pi_177505209
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:25 schreef Esbartaomerta het volgende:

[..]

Als je van een ambtenaar een brief krijg met dat je recht hebt op 10.000 euro , zeg jij dan '' ja dat hoef ik niet want dan ben ik een profiteur? ''

grappenmaker.
Ik zou me werkelijk afvragen waar hij dat geld vandaan tovert omdat er geen inbreng is geleverd om via arbeid naar dat bedrag te kunnen reiken. Ik zou het geld aannemen maar op een aparte rekening zetten en niet spenderen. Mocht het toch een inschattingsfout zijn geweest en men wilt het geld terug, dan kan ik het bedrag teruggeven. Geen risico's hieromtrent. Lijkt me ook niet verstandig in zo'n economie.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:44:00 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177505479
Dubbeltopic met WGR, hier een slotje :).

Merge aanvraag is gedaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')