abonnement Unibet Coolblue
pi_177500715
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 00:58 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Utrecht, mooiste stad van het land.
Bijzondere manier om Den Haag te schrijven.
pi_177500830
Van Nanninga is overigens bekent dat ze kwetst om een punt te maken en zwarte humor heeft. Sinds ze lijsttrekker van het FvD is heeft ze ook duidelijk gemaakt dat daar een streep onder kan en is ze een stuk milder geworden.

Dat niet iedereen even gecharmeerd is van Nanninga snap ik best, maar ze heeft wel maanden lang een vluchteling in huis genomen.

https://www.volkskrant.nl(...)er-in-huis~a4507619/
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_177500900
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:24 schreef Gohf046 het volgende:
Van Nanninga is overigens bekent dat ze kwetst om een punt te maken en zwarte humor heeft. Sinds ze lijsttrekker van het FvD is heeft ze ook duidelijk gemaakt dat daar een streep onder kan en is ze een stuk milder geworden.

Dat niet iedereen even gecharmeerd is van Nanninga snap ik best, maar ze heeft wel maanden lang een vluchteling in huis genomen.

https://www.volkskrant.nl(...)er-in-huis~a4507619/
Het komt niet bijster geloofwaardig over als je ongeveer je hele imago hebt opgebouwd rond het kwetsen en belachelijk maken van anderen en dan als een blad aan een boom kantelt zodra dat je politiek goed uit komt.

En een vluchteling in huis nemen (omdat je dat blijkbaar wel noodzakelijk vond) maar dat stil houden, en het dan in de openbaarheid nog steeds hebben over dobbernegers, vind ik al helemaal achterbaks.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:29:19 #54
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177500941
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

vind ik al helemaal achterbaks.
Achterbaks?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177500991
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Achterbaks?
achterbaks bijv.naamw.
Uitspraak: [ɑxtərˈbɑks]
onopgemerkt, niet eerlijk

Voorbeeld: `een achterbakse vent`
Synoniemen: stiekem, onbetrouwbaar
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:33:52 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177501036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

achterbaks bijv.naamw.
Uitspraak: [ɑxtərˈbɑks]
onopgemerkt, niet eerlijk

Voorbeeld: `een achterbakse vent`
Synoniemen: stiekem, onbetrouwbaar
Waarom is het stiekem?
Je neemt een vluchteling in huis en hebt het vervolgens over dobbernegers, ik zie daar geen stiekeme handeling in.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177501084
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Waarom is het stiekem?
Je neemt een vluchteling in huis en hebt het vervolgens over dobbernegers, ik zie daar geen stiekeme handeling in.
Omdat Nanninga vluchtelingen belachelijk maakt, vreselijke dingen toewenst, zegt dat ze niet opgevangen moeten worden maar dat zonder dat in de openbaarheid te brengen wel zelf doet.

Een beetje alsof je de hele dag op Twitter over over de klimaathoax loopt te blaten maar thuis geen vlees eet, elektrisch rijdt en nooit gaat vliegen. Maar dat vertel je dan natuurlijk niet.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:37:21 #58
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177501116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat Nanninga vluchtelingen belachelijk maakt, vreselijke dingen toewenst, zegt dat ze niet opgevangen moeten worden maar dat zonder dat in de openbaarheid te brengen wel zelf doet.
Volgens mij kun je huisgenoten best belachelijk maken zonder hypocriet te zijn.
Dat heet een geslaagd huwelijk.

Vind het niet zo'n sterk argument. Je moet wel een hele stretch maken wil je alle politieke uitspraken op individueel niveau toepassen. Veel 'small government'-types passen zelf nogal veel liefdadigheid toe.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:38:35 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177501140
Zelfs een kort ritje naar de supermarkt is genoeg voor bevriezingsverschijnselen. Kunnen we ondertussen al spreken van de hel van 2018?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_177501160
Goed topic van onze Koos.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:40:55 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177501190
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
Goed topic van onze Koos.
Zie het niet, dus geen POL.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177501203
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Volgens mij kun je huisgenoten best belachelijk maken zonder hypocriet te zijn.
Dat heet een geslaagd huwelijk.

Vind het niet zo'n sterk argument. Je moet wel een hele stretch maken wil je alle politieke uitspraken op individueel niveau toepassen.
Stiekem (zonder het te melden) het ene doen en publiekelijk het tegenovergestelde verkondigen vind ik achterbaks. Zeker als je het zo'n centraal thema maakt in je opgebouwde publieke identiteit. Het woord hypocriet liet ik niet vallen.

En natuurlijk is er verschil tussen alle politieke uitspraken en persoonlijke meningen van een politicus, dat weet iedereen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:42:31 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177501240
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Stiekem (zonder het te melden) het ene doen en publiekelijk het tegenovergestelde verkondigen vind ik achterbaks. Zeker als je het zo'n centraal thema maakt in je opgebouwde publieke identiteit. Het woord hypocriet liet ik niet vallen.
Ik verkondig vaak het ene politiek en doe het andere als privé-persoon.
Gewoon omdat ik van mening ben dat het collectief andere verantwoordelijkheden kent dan het individu.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177501257
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik verkondig vaak het ene politiek en doe het andere als privé-persoon.
Gewoon omdat ik van mening ben dat het collectief andere verantwoordelijkheden kent dan het individu.
Ik had in anticipatie van deze reactie, de mijne al gewijzigd.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 12:43:58 #65
54278 crew  Tijger_m
42
pi_177501279
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:24 schreef Gohf046 het volgende:
Van Nanninga is overigens bekent dat ze kwetst om een punt te maken en zwarte humor heeft. Sinds ze lijsttrekker van het FvD is heeft ze ook duidelijk gemaakt dat daar een streep onder kan en is ze een stuk milder geworden.

Dat niet iedereen even gecharmeerd is van Nanninga snap ik best, maar ze heeft wel maanden lang een vluchteling in huis genomen.

https://www.volkskrant.nl(...)er-in-huis~a4507619/
Wel leuk dan dat ze nu niet meer over dobber negers spreekt maar over hoe leuk Mein Kampf is en dat ze na 6 pagina's al joden begon te haten. Dat spreekt toch wel een persoonlijke vooruitgang uit.

Is er trouwens een dieptepunt wat het FvD nog niet bereikt heeft? Whats next, zwaaien met een nazi vlag? 'Satirisch' bedoeld, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:45:51 #66
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177501316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel leuk dan dat ze nu niet meer over dobber negers spreekt maar over hoe leuk Mein Kampf is en dat ze na 6 pagina's al joden begon te haten. Dat spreekt toch wel een persoonlijke vooruitgang uit.

Is er trouwens een dieptepunt wat het FvD nog niet bereikt heeft? Whats next, zwaaien met een nazi vlag, als 'satire' uiteraard.
Goeie vraag, bij Geertje kwam er ook steeds een overtreffende trap.
Ik verwacht dat ze hier nog een keer de Boeren gaan verdedigen. En het slavernijverleden als een blessing in disguise voor de voormalige Oost-Afrikaanse bevolking bestempelen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177501342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel leuk dan dat ze nu niet meer over dobber negers spreekt maar over hoe leuk Mein Kampf is en dat ze na 6 pagina's al joden begon te haten. Dat spreekt toch wel een persoonlijke vooruitgang uit.

Is er trouwens een dieptepunt wat het FvD nog niet bereikt heeft? Whats next, zwaaien met een nazi vlag? 'Satirisch' bedoeld, natuurlijk.
Je beseft dat dat een grap van Hans Teeuwen is ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_177501355
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Goeie vraag, bij Geertje kwam er ook steeds een overtreffende trap.
Ik verwacht dat ze hier nog een keer de Boeren gaan verdedigen. En het slavernijverleden als een blessing in disguise voor de voormalige Oost-Afrikaanse bevolking bestempelen.
Ik ben niet volkomen op de hoogte van het verzameld werk van Martin Bosma maar volgens mij zijn we al een tijdje bij die stap aanbeland.
pi_177501378
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik gok zo dat de liefde voor de GBL (en zijn ambtsgenoot)
Je refereert hiermee aan de gebrekkige taalbeheersing van Baudet die tot uiting kwam in het debat omtrent het aftreden van Zijlstra toch?
pi_177501431
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:48 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Je refereert hiermee aan de gebrekkige taalbeheersing van Baudet die tot uiting kwam in het debat omtrent het aftreden van Zijlstra toch?
Goed gezien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177501476
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Goeie vraag, bij Geertje kwam er ook steeds een overtreffende trap.
Ik verwacht dat ze hier nog een keer de Boeren gaan verdedigen. En het slavernijverleden als een blessing in disguise voor de voormalige Oost-Afrikaanse bevolking bestempelen.
Ik vind het trouwens wel behoorlijk lachwekkend als het weer eens over "de slavernij" gaat en bijv. het aandeel van NL erin. Natuurlijk valt dat niet goed te praten, maar waarom hoor je al die mensen niet over de moderne slavernij in het Midden-Oosten? Niet interessant genoeg ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_177501486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben niet volkomen op de hoogte van het verzameld werk van Martin Bosma maar volgens mij zijn we al een tijdje bij die stap aanbeland.
Zonde, prachtige lectuur. Vooral de schijnelite van de valsemunters.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:52:41 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_177501500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel behoorlijk lachwekkend als het weer eens over "de slavernij" gaat en bijv. het aandeel van NL erin. Natuurlijk valt dat niet goed te praten, maar waarom hoor je al die mensen niet over de moderne slavernij in het Midden-Oosten? Niet interessant genoeg ?
Uiteraard niet, want dat doen niet-blanke mannen.
Die nobele wilden aanvallen is racisme, fascisme en haatzaaiing.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_177501516
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Volgens mij kun je huisgenoten best belachelijk maken zonder hypocriet te zijn.
Dat heet een geslaagd huwelijk.

Vind het niet zo'n sterk argument. Je moet wel een hele stretch maken wil je alle politieke uitspraken op individueel niveau toepassen. Veel 'small government'-types passen zelf nogal veel liefdadigheid toe.
Veel mensen die een kleine overheid bepleiten zijn niet tegen liefdadigheid maar tegen het opleggen van liefdadigheid door overheden. Er is sprake van grote weerstand tegen ACA in evangelische kringen maar dat is niet omdat ze vinden dat die personen het zelf maar uit moeten zoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2018 12:58:02 ]
pi_177501530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel behoorlijk lachwekkend als het weer eens over "de slavernij" gaat en bijv. het aandeel van NL erin. Natuurlijk valt dat niet goed te praten, maar waarom hoor je al die mensen niet over de moderne slavernij in het Midden-Oosten? Niet interessant genoeg ?
Stel je voor dat je je druk maakt over één ding zonder je druk te maken over alle andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')