abonnement Unibet Coolblue
pi_178074502
Heb voor mijn zoontje al het geld opgespaard van voor zijn 1e verjaardag.
Daar alles in bitcoins geinvesteerd
Dus hij bezit op dit moment 5.5 coins.

Kan dus zijn dat hij miljonair is op zijn 18e of totaal op 0 staat :D

ownee, alles wat hij nu krijgt wordt gewoon opgespaard....Zit nu rond de 2000 in geloof ik.
pi_178075020
Ik heb 2500 euro gekregen, rijbewijs betaald gekregen en hoefde nooit kostgeld te betalen.

Van mijn eerste werkgeld heb ik hun cadeautjes gekocht en de rest heb ik tot nu toe liggen sparen :) met aftrek van vaste lasten.

Heb nu ¤34k met mijn vriendin.

We zijn nu een koophuis aan t kopen. Grotendeels zwart grijs laten opknappen door bekende zodat de kosten laag blijven.

Afentoe nog eens vragen of ze het kunnen beargumenteren hoe duur iets is kwa verbouwing helpt :)

Op dat gebied ben ik Dagobert Duck :@
pi_178075186
-500 ( guldens), vanaf mijn eerste bijbaantje kon ik kostgeld betalen. Op mijn 18e betaalde ik al 500 gulden. Ik verdiende zo’n 800 gulden. Alles zelf betaald. Studie naar de klote vanwege alcoholistische vader en invalide moeder.

Studiebeurs werd stopgezet omdat mijn vader al de post terugstuurde. En toen klopte de dienstplicht op de deur.

Alles zelf betaald.
  zondag 25 maart 2018 @ 13:03:51 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178075224
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:59 schreef thekolere het volgende:
... Alles zelf betaald. Studie naar de klote vanwege alcoholistische vader en invalide moeder.

Studiebeurs werd stopgezet omdat mijn vader al de post terugstuurde. En toen klopte de dienstplicht op de deur.

Alles zelf betaald.
Kolere
Maar dan heb je alles wel zelf bereikt ipv. gouden vork ed.
Respect ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_178075558
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:03 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Kolere
Maar dan heb je alles wel zelf bereikt ipv. gouden vork ed.
Respect ^O^
Pluk nog de zure vruchten ( littekens ). Maar dank je wel!
  zondag 25 maart 2018 @ 13:34:48 #106
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178075666
Het lijkt me vooral handig om te sparen mocht je zelf voor die tijd doodgaan. Dat je kind dan zonder jou in elk geval financieel een redelijke start van zijn volwassen leven heeft.

Ik weet niet meer of ik spaargeld kreeg, zoja zal het dus niet veel zijn geweest.
  zondag 25 maart 2018 @ 14:40:16 #107
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_178076816
Ik had op mijn 18e mijn eigen spaarrekening door mijn bijbaantjes vanaf mijn 13e. Mijn ouders hebben wel een spaarrekening voor mij maar die heb ik nooit "gekregen" daar sparen ze nog steeds voor en betalen ze af en toe een groot cadeau mee als ik iets bijzonders meemaak zoals een stukje van mijn auto, een meubelstuk bij een nieuw huis of een trouwjurk als ik ga trouwen. En dat vind ik eerlijk gezegd ook veel mooier dan: "hier heb je 5000/10.000+ euro en succes ermee".
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_178077069
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:40 schreef Yesse het volgende:
Ik had op mijn 18e mijn eigen spaarrekening door mijn bijbaantjes vanaf mijn 13e. Mijn ouders hebben wel een spaarrekening voor mij maar die heb ik nooit "gekregen" daar sparen ze nog steeds voor en betalen ze af en toe een groot cadeau mee als ik iets bijzonders meemaak zoals een stukje van mijn auto, een meubelstuk bij een nieuw huis of een trouwjurk als ik ga trouwen. En dat vind ik eerlijk gezegd ook veel mooier dan: "hier heb je 5000/10.000+ euro en succes ermee".
Leuke manier idd !!
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')