abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177486815

Hier vind je de OP.
pi_177486915
Ik vind het vooral apart dat er nu weer wat protesten zijn. Het ‘pijnpunt’ lag toch gewoon bij het besluit van het college een half jaar terug?

Nu worden mensen opeens mad omdat de financiering vorm krijgt. Wat hadden ze verwacht dan, dat het geld geschonken werd door de oxfam novib of all places?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177486928
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe vergelijk je De Kuip nou weer met De Meer?
De Meer had een enorme ondercapacitet en was hopeloos verouderd. Daar viel simpelweg niks meer aan te verbouwen en stond qua bereikbaarheid ook nog eens op een waanzinnige kutplek om dergelijke grote evenementen te organiseren.

De Kuip kan in principe nog een jaar of 40-45 mee met en wat aanpassingen her en der kan de capaciteit uitgebreid worden.
Hoewel ik ook geen tegenstander ben van innovatie in de vorm van een nieuw modern stadion mag e.e.a. wel goed bekeken en vooral doorgerekend worden voor je zomaar 250+ miljoen (waarvan de helft door de stad betaald) aftikt voor een dergelijk megalomaan project.

Bedoel; zie zo'n Arena, die is nu amper 20 jaar later in veel opzichten alweer verouderd.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat De Meer en De Kuip hetzelfde zijn en dat er dezelfde problemen spelen. Alleen dat ze vrijwel even oud zijn en beide sterk verouderd zijn/waren en ter discussie staan/stonden. :P En ik snap niet helemaal hoe het kan dat De ArenA na 20 jaar verouderd is, maar De Kuip met enkele aanpassingen nog twee keer zo lang mee kan. Overigens wordt de ArenA ook uitgebreid verbouwd momenteel.

En wat je verder zegt klopt natuurlijk, het is ook een megalomaan project. Dat is ook wat ik op het einde aangaf. Ik ben het helemaal eens met wat Caland zei in het vorige topic.
pi_177486945
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:00 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral apart dat er nu weer wat protesten zijn. Het ‘pijnpunt’ lag toch gewoon bij het besluit van het college een half jaar terug?

Nu worden mensen opeens mad omdat de financiering vorm krijgt. Wat hadden ze verwacht dan, dat het geld geschonken werd door de oxfam novib of all places?
Ik lees ook hier en daar dingen alsof het nog niet definitief is dat er een nieuw stadion gebouwd wordt. Iedereen is toch al akkoord?
pi_177487006
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:48 schreef Caland het volgende:
Wat mij vooral bevreemdt is dat Feyenoord straks in nagenoeg het duurste stadion van Europa gaat spelen op een locatie die me niet als te snugger lijkt in een land waar het niveau met het jaar lager wordt waardoor de populariteit van naar het stadion gaan steeds verder afneemt.

Ik ben in essentie een voorstander van een nieuw stadion, maar dit project doet wel heel megalomaan aan.
De kosten qua bouw van het stadion zijn goed te vergelijken met andere clubs in europa, neem bijvoorbeeld de Friends Arena van AIK uit Zweden, dat stadion heeft ook 300 miljoen gekost. Het nieuwe stadion van Everton gaat 390 miljoen kosten. Dat ontloopt ons nieuwe stadion met 319 miljoen, dat ook nog een tikje groter gaat worden, niet heel erg veel.

De echte top van Europa gaat nu stadions neerzetten die ruim boven de 500 miljoen uit gaan komen zoals bijvoorbeeld Chelsea met een stadion van 600 miljoen.
* Verwijderd *
pi_177487040
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik lees ook hier en daar dingen alsof het nog niet definitief is dat er een nieuw stadion gebouwd wordt. Iedereen is toch al akkoord?
Ja dat is ook mijn idee. Het is al lang en breed rond, er zijn alleen nog wat demagoogjes als Jos Verveen die doen van niet omdat er verkiezingen aankomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177487165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook helemaal niet dat De Meer en De Kuip hetzelfde zijn en dat er dezelfde problemen spelen. Alleen dat ze vrijwel even oud zijn en beide sterk verouderd zijn/waren en ter discussie staan/stonden. :P En ik snap niet helemaal hoe het kan dat De ArenA na 20 jaar verouderd is, maar De Kuip met enkele aanpassingen nog twee keer zo lang mee kan. Overigens wordt de ArenA ook uitgebreid verbouwd momenteel.

En wat je verder zegt klopt natuurlijk, het is ook een megalomaan project. Dat is ook wat ik op het einde aangaf. Ik ben het helemaal eens met wat Caland zei in het vorige topic.
Nouja dat dus.
Verouderd in de zin dat men tegenwoordig over veel zaken alweer compleet andere opvattingen heeft dan in 1996, niet zozeer bouwtechnisch natuurlijk :P .

Zo'n Markthal bijvoorbeeld is een voorbeeld van iets dat er uiteindelijk ook doorheen gedramd is door de lokale politiek.
Ondanks dat het de stad echt wel aanzien geeft spelen er nu al een shitload aan problemen waar vooraf amper rekening mee gehouden is omdat hij er nou eenmaal moest komen, ik vind gewoon dat je zoiets goed moet bekijken. Zeker omdat er reeds een prachtig stadion staat en het beleid van de club op het moment ook niet om over naar huis te schrijven is mag er eerst in dat opzicht wel eens een concreet plan bedacht worden hoe verder.

Geen zin in straks zo'n megastadion te spelen dat permanent half leeg is omdat het spel niet om aan te gluren is.
blablablabla
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:14:00 #8
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177487200
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat is ook mijn idee. Het is al lang en breed rond, er zijn alleen nog wat demagoogjes als Jos Verveen die doen van niet omdat er verkiezingen aankomen.
Toch moet je dat niet onderschatten. Vaak vinden die elitisten wel een weg om dingen te traineren omdat zei er veel meer tijd in stoppen dan degene die dat ene idee proberen te verwezenlijken. Het doet mij vaak denken aan vastgoedprojecten hier in de omgeving. Zodra er een klaziena's het tegen wilde houden, vonden ze opeens beschermde hagedissen op het betreffende terrein ofzo.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177487345
Is toch allemaal wetenschappelijk al uitgezocht die locatie?

Het is onmogelijk op die locatie dat het waterpeil hoger zal reiken dan het stadion of daar enigszins in de buurt zal komen door de constructie die ze gaan toepassen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177487395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja dat dus.
Verouderd in de zin dat men tegenwoordig over veel zaken alweer compleet andere opvattingen heeft dan in 1996, niet zozeer bouwtechnisch natuurlijk :P .

Zo'n Markthal bijvoorbeeld is een voorbeeld van iets dat er uiteindelijk ook doorheen gedramd is door de lokale politiek.
Ondanks dat het de stad echt wel aanzien geeft spelen er nu al een shitload aan problemen waar vooraf amper rekening mee gehouden is omdat hij er nou eenmaal moest komen, ik vind gewoon dat je zoiets goed moet bekijken. Zeker omdat er reeds een prachtig stadion staat en het beleid van de club op het moment ook niet om over naar huis te schrijven is mag er eerst in dat opzicht wel eens een concreet plan bedacht worden hoe verder.

Geen zin in straks zo'n megastadion te spelen dat permanent half leeg is omdat het spel niet om aan te gluren is.
die markthal heeft al miljoenen mensen naar die locatie gelokt uit heel de wereld en die komen heus niet alleen hun spulletjes halen in de markthal maar shoppen gelijk ook in de rest van de stad.....dat heeft al honderden miljoenen opgeleverd schat ik zow....

Ik kom daar redelijk vaak in de buurt en het is in het weekend echt veel drukker in de stad en zeker in de buurt van de markthal.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177487457
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat is ook mijn idee. Het is al lang en breed rond, er zijn alleen nog wat demagoogjes als Jos Verveen die doen van niet omdat er verkiezingen aankomen.
Ik kwam deze infographic tegen van de planning voor de komende jaren. Geen idee of dat oud nieuws is in dit topic, maar ik deel het toch maar: https://www.feyenoord-cit(...)planning_roadmap.pdf

Zo te zien valt de échte definitieve beslissing op 1 oktober 2019, als de vergunning verleend wordt. En eind van dit jaar moet het hele plan financieel rond zijn. Maar alle politieke stappen zijn in elk geval genomen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:52:56 #12
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177487953
Weet iemand waarom dit feyenoord city het duurste stadion van de wereld moet zijn? Wat krijg je ervoor terug dan?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177488307
quote:


1. Het duurste stadion ter wereld komt (niet geheel verrassend) uit de Verenigde Staten. In Los Angeles wordt een immens stadion gebouwd met een kostenplaatje van 2,4 miljard (!) euro. Het stadion gaat in gebruik genomen worden door de Los Angeles Rams. De NFL-ploeg kan vanaf 2019 haar thuiswedstrijden gaan spelen in het stadion dat ´NFL Disney World´ komt te heten. 80.000 man kunnen erin en bij speciale evenementen 100.000.

2. Op de tweede plek een stadion dat ook nog in de steigers staat. Voor de Olympische Spelen in Tokio (2020) heeft de Japanse regering flink de portemonnee getrokken voor een gloednieuw olympisch stadion. Het futuristische bouwwerk gaat 1,8 miljard euro kosten. De ´fietshelm´, zoals het ontwerp ook wel wordt genoemd, moet mei 2019 klaar zijn, want dan komt het WK-rugby naar Japan. 65.000 mensen kunnen erin als het eenmaal klaar is.



3. De VS is goed vertegenwoordigd in de top 3 want de bronzen plak gaat voorlopig naar New York. Daar staat het MetLife stadium, de thuishaven van NFL-clubs New York Giants en New York Jets. Sinds 2010 kunnen 82,500 mensen kijken naar de NFL in het gigantische stadion dat ongeveer 1,5 miljard euro gekost heeft. In het openingsjaar werd er maar gelijk de Super Bowl gehouden en U2, AC/DC, Coldplay, Bruce Springsteen en Taylor Swift kwamen tussendoor ook gezellig even langs.



4. Het duurste voetbalstadion ter wereld is nog altijd het iconische Wembley Stadium in London. 1,1 miljard euro kostte de bouw van het stadion en biedt plaats aan 90.000 mensen. Wembley is het grootste stadion van Groot-Brittannië, maar wordt niet wekelijks gebruikt. Dit seizoen mocht Tottenham Hotspur wel haar thuiswedstrijden van de Champions League hier spelen. Wembley is eigenlijk meer een groot evenementencomplex dan een voetbalstadion. Behalve de finales van de bekercompetities wordt Wembley ook ingezet bij rugbywedstrijden, NFL en zelfs boksen. Maar behalve sport zijn er ook veel concerten te zien. Coldplay kreeg Wembley zelfs 4 keer uitverkocht.



5. De top 5 wordt afgesloten met nog een Olympisch stadion, dat van Singapore wel te verstaan. Rond de 1 miljard euro kostte het om er ´slechts´ 55.000 man in te krijgen. Singapore National Stadium was het decor van de openingsceremonie van de Zuid-Aziatische spelen in 2015. Verder wordt er voornamelijk cricket gespeeld. Maar het stadion was voor het eerst pas echt uitverkocht tijdens een voetbalwedstrijd. De oefeninterland tussen Brazilië en Japan in oktober 2014 kreeg de primeur. En er wordt hier en daar ook nog een concertje gegeven.
sommige mensen zijn echt megalomaan...... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:09:08 #14
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177488440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:52 schreef govie het volgende:
Weet iemand waarom dit feyenoord city het duurste stadion van de wereld moet zijn? Wat krijg je ervoor terug dan?
Bij lange na niet het duurste hoor. De verbouwing van Wembley bijvoorbeeld kostte al dik 1 miljard. Ik neem aan dat het bedrag van dik 400 miljoen ook voor de gehele gebiedsontwikkeling geldt.
pi_177488497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

sommige mensen zijn echt megalomaan...... :)
Dat stadion van Zaha Hadid in Tokio komt er niet Klaas, al wordt de (overigens deels houten) vervanger ook niet erg goedkoop.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177488760
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:09 schreef Klummie het volgende:

[..]

Bij lange na niet het duurste hoor. De verbouwing van Wembley bijvoorbeeld kostte al dik 1 miljard. Ik neem aan dat het bedrag van dik 400 miljoen ook voor de gehele gebiedsontwikkeling geldt.
Met de gehele gebiedsontwikkeling is het toch 1,5 miljard? Maar dat staat grotendeels ook los van het stadion.
#12 is not for sale!
pi_177488768
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:10 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat stadion van Zaha Hadid in Tokio komt er niet Klaas, al wordt de (overigens deels houten) vervanger ook niet erg goedkoop.
weet ik veel man

er zullen ook nog weet ik veel hoeveel stadions gebouwd zijn in de categorie 500- tot miljard

Dus het prijskaartje van het nieuwe stadion is gewoon een beetje doorsnee wat er nu in de wereld gebouwd wordt.

De arena was geloof ik 200 miljoen ofzo? Maar dan gaan sommige mensen dat vergelijken met Feyenoord city prijzen. DAT IS COMPLETE ONZIN.

Alle bouwmaterialen anno 2018 zijn gewoon niet meer te vergelijken met de prijzen van de bouwmaterialen in de tijd dat de arena gebouwd werd.

Staal koper enzovoorts zijn kwa prijs gigantische gestegen ten opzichte toen de arena gebouwd werd. Dat geld voor bijna alle bouwmaterialen.

Het is gewoon niet te vergelijken. En heel dat nieuwe stadion zou inderdaad weles duurder uit kunnen vallen als bouwmaterialen en loonkosten de komende jaren nog meer gaan stijgen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:19:29 #18
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177488786
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:18 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Met de gehele gebiedsontwikkeling is het toch 1,5 miljard? Maar dat staat grotendeels ook los van het stadion.
Oh ja, dat is ook zo. Dan zullen we wel plees krijgen met een gouden bril. :')
pi_177489031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:52 schreef govie het volgende:
Weet iemand waarom dit feyenoord city het duurste stadion van de wereld moet zijn? Wat krijg je ervoor terug dan?
Het wordt niet het duurste stadion ter wereld. Het stadion zelf zal rond de 300 miljoen kosten, dat is een “normaal” bedrag wat bv ook het stadion van AIK heeft gekost (Zweden).

Als men het hele Feyenoord City plan gaat uitvoeren, dus inclusief gebiedsontwikkeling, woningen, infrastructuur en degelijke komt men veel duurder uit, maar dat is niet iets wat Feyenoord geld kost, daar zitten dus ook kosten van de gemeente en investeerders bij,

Ik heb het idee dat mensen de kosten van het stadion en Feyenoord City als totale plan door elkaar halen. En ook wie wat betaald. Vergelijk het eens zo, de arena heeft een X bedrag gekost, maar het totale plan (over meerdere jaren) wat dat gebied heeft gekost loopt ook in de miljarden. En dan heb ik het over winkelcentra, infrastructuur, bedrijven, ziggo dome, hmh, dit heeft niets met ajax te maken, dit is gefinancierd door investeerders/project ontwikkelaars en de gemeente
pi_177489898
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:27 schreef alopio het volgende:

[..]

Het wordt niet het duurste stadion ter wereld. Het stadion zelf zal rond de 300 miljoen kosten, dat is een “normaal” bedrag wat bv ook het stadion van AIK heeft gekost (Zweden).

Als men het hele Feyenoord City plan gaat uitvoeren, dus inclusief gebiedsontwikkeling, woningen, infrastructuur en degelijke komt men veel duurder uit, maar dat is niet iets wat Feyenoord geld kost, daar zitten dus ook kosten van de gemeente en investeerders bij,

Ik heb het idee dat mensen de kosten van het stadion en Feyenoord City als totale plan door elkaar halen. En ook wie wat betaald. Vergelijk het eens zo, de arena heeft een X bedrag gekost, maar het totale plan (over meerdere jaren) wat dat gebied heeft gekost loopt ook in de miljarden. En dan heb ik het over winkelcentra, infrastructuur, bedrijven, ziggo dome, hmh, dit heeft niets met ajax te maken, dit is gefinancierd door investeerders/project ontwikkelaars en de gemeente
Het stadion gaat toch 365 kosten excl. grond (wordt erfpacht)?
#12 is not for sale!
pi_177490017
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:54 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het stadion gaat toch 365 kosten excl. grond (wordt erfpacht)?
Exacte kosten zijn natuurlijk pas bekend als het ontwerp klaar is, maar zelfs dan is het nog een kleine speler als je het met de grote jongens gaat vergelijken.
* Verwijderd *
  dinsdag 27 februari 2018 @ 21:42:25 #22
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177491479
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:27 schreef alopio het volgende:

[..]

Het wordt niet het duurste stadion ter wereld. Het stadion zelf zal rond de 300 miljoen kosten, dat is een “normaal” bedrag wat bv ook het stadion van AIK heeft gekost (Zweden).

Als men het hele Feyenoord City plan gaat uitvoeren, dus inclusief gebiedsontwikkeling, woningen, infrastructuur en degelijke komt men veel duurder uit, maar dat is niet iets wat Feyenoord geld kost, daar zitten dus ook kosten van de gemeente en investeerders bij,

Ik heb het idee dat mensen de kosten van het stadion en Feyenoord City als totale plan door elkaar halen. En ook wie wat betaald. Vergelijk het eens zo, de arena heeft een X bedrag gekost, maar het totale plan (over meerdere jaren) wat dat gebied heeft gekost loopt ook in de miljarden. En dan heb ik het over winkelcentra, infrastructuur, bedrijven, ziggo dome, hmh, dit heeft niets met ajax te maken, dit is gefinancierd door investeerders/project ontwikkelaars en de gemeente
300 mil maar.. wat kunnen die rotterdammers toch zeiken! :+
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177492284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:56 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Exacte kosten zijn natuurlijk pas bekend als het ontwerp klaar is, maar zelfs dan is het nog een kleine speler als je het met de grote jongens gaat vergelijken.
FC wordt (begroot!!! Zal dus zeer waarschijnlijk duurder worden) op 365miljoen zonder grond.
Ter vergelijking Alianz arena was 340miljoen totaal. En werd in eerste instantie gebouwd voor 2 clubs, waarvan 1 een vele malen grotere omzet draait dan wat wij doen.


Hoe kunnen mensen uberhaupt voor iets zijn waar
1. De kosten niet bekend zijn (geen ontwerp)
2. De financering niet bekend is
3. De opbrengsten niet bekend zijn?

Dat zijn toch echt de essentiele dingen om te weten.

[ Bericht 13% gewijzigd door jsuijker op 27-02-2018 22:22:45 ]
pi_177493818
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:07 schreef jsuijker het volgende:

[..]

FC wordt (begroot!!! Zal dus zeer waarschijnlijk duurder worden) op 365miljoen zonder grond.
Ter vergelijking Alianz arena was 340miljoen totaal. En werd in eerste instantie gebouwd voor 2 clubs, waarvan 1 een vele malen grotere omzet draait dan wat wij doen.

Hoe kunnen mensen uberhaupt voor iets zijn waar
1. De kosten niet bekend zijn (geen ontwerp)
2. De financering niet bekend is
3. De opbrengsten niet bekend zijn?

Dat zijn toch echt de essentiele dingen om te weten.
Hoe kunnen mensen uberhaupt tegen iets zijn
1. De kosten niet bekend zijn (geen ontwerp)
2. De financering niet bekend is
3. De opbrengsten niet bekend zijn?
* Verwijderd *
  dinsdag 27 februari 2018 @ 23:19:04 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177494060
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:07 schreef jsuijker het volgende:

[..]

FC wordt (begroot!!! Zal dus zeer waarschijnlijk duurder worden) op 365miljoen zonder grond.
Ter vergelijking Alianz arena was 340miljoen totaal. En werd in eerste instantie gebouwd voor 2 clubs, waarvan 1 een vele malen grotere omzet draait dan wat wij doen.

Hoe kunnen mensen uberhaupt voor iets zijn waar
1. De kosten niet bekend zijn (geen ontwerp)
2. De financering niet bekend is
3. De opbrengsten niet bekend zijn?

Dat zijn toch echt de essentiele dingen om te weten.
De ramingen zijn bekend. Iedere calculator in de bouw kan jouw zo volume/oppervlakte en strekkende meter prijzen geven. Er bestaan ook calculatieboekjes met raamprijzen erin die ieder jaar worden gechecked en geindexeerd. Stel jij bouwt een kantoorpand, dan maakt het niet uit hoe het eruit ziet, enige wat de caluclator moet weten zijn vierkante meter per verdieping en dan geeft die jouw een prijs. Voor een stadion is dit inprincipe hetzelfde, het aantal plaatsen bepaald de omvang, dus die raming zal echt wel in de buurt van de werkelijkheid komen +/-10%. Daarnaast bestaan er ook referentieprojecten die gelijkwaardig zijn in een eenzelfde economie, die je in principe een op een kunt verdisconverteren richting het aantal stoeltjes.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177494404
Gio wordt niet ontslagen bij verlies morgen en hij gaat zelf ook geen ontslag nemen las ik vandaag dus we zitten tot einde seizoen aan Gio vast. Genot.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2018 23:41:11 ]
pi_177494573
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
Gio wordt niet ontslagen bij verlies morgen en hij gaat zelf ook geen ontslag nemen las ik vandaag dus we zitten tot einde seizoen aan Gio vast. Genot.
Volgend seizoen ook nog gewoon hoor.
Kampioenschap maakt blijkbaar blind.
blablablabla
pi_177496606
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
Gio wordt niet ontslagen bij verlies morgen en hij gaat zelf ook geen ontslag nemen las ik vandaag dus we zitten tot einde seizoen aan Gio vast. Genot.
Opeens kan iedereen zogenaamd van Feyenoord winnen,.,,

Lijkt me allemaal sterk.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:02:12 #29
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177496817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 07:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Opeens kan iedereen zogenaamd van Feyenoord winnen,.,,

Lijkt me allemaal sterk.....
Feyenoord heeft in de competitie nog niet de helft van hun wedstrijden gewonnen.

Dus de conclusie dat ze van iedereen kunnen verliezen lijkt me meer dan gerechtvaardigd.
pi_177496873
zelfs als Gio verliest maakt Feyenoord nog kans Europees voetbal te halen met the Playoffs
pi_177496896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hoe kunnen mensen uberhaupt tegen iets zijn
1. De kosten niet bekend zijn (geen ontwerp)
2. De financering niet bekend is
3. De opbrengsten niet bekend zijn?
Leuke poging om een reactie belachelijk te maken maar het gaat om gezond verstand

Daarom zijn de mensen tegen het doordrukken van een plan waar de gevolgen niet van te voorspellen zijn.
FC wordt erdoor geduwd zonder ook maar iets van bovenstaande bekend te hebben.

Ik ben niet tegen plannen. Ik ben tegen het doordrukken van niet uitgewerkte plannen.
Ik ben voor het beste voor Feyenoord maar daar kan je alleen over oordelen wanneer iets uitgewerkt is.
Dit huidige plan is alleen door de gemeente omdat het gekoppeld is aan gebiedsontwikkeling en de gemeente heeft in principe voor deze gebiedsontwikkeling gestemd.

Gaat Feyenoord eigenaar kunnen worden? Wanneer gaat Feyenoord inkomsten zien vanuit het stadion? Stellen financiers eisen dat er voor jaar X bedrag X terug moet zijn? Gaat Feyenoord vanaf dag 1 profiteren? Allemaal vragen die van levensbelang voor Feyenoord zijn. Maar er kan nergens onderbouwd op geantwoord worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door jsuijker op 28-02-2018 08:23:01 ]
pi_177496912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:19 schreef govie het volgende:

[..]

De ramingen zijn bekend. Iedere calculator in de bouw kan jouw zo volume/oppervlakte en strekkende meter prijzen geven. Er bestaan ook calculatieboekjes met raamprijzen erin die ieder jaar worden gechecked en geindexeerd. Stel jij bouwt een kantoorpand, dan maakt het niet uit hoe het eruit ziet, enige wat de caluclator moet weten zijn vierkante meter per verdieping en dan geeft die jouw een prijs. Voor een stadion is dit inprincipe hetzelfde, het aantal plaatsen bepaald de omvang, dus die raming zal echt wel in de buurt van de werkelijkheid komen +/-10%. Daarnaast bestaan er ook referentieprojecten die gelijkwaardig zijn in een eenzelfde economie, die je in principe een op een kunt verdisconverteren richting het aantal stoeltjes.
De ramingen varieren van 350-500miljoen. Wat wordt t dak dat erop komt? State of the art of simpel? Alleen dit voorbeeld is al een gigantisch verschil in kosten
pi_177496947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:11 schreef KingRadler het volgende:
zelfs als Gio verliest maakt Feyenoord nog kans Europees voetbal te halen met the Playoffs
Zelfs als we verliezen kunnen we een ticket voor voorronde EL krijgen via de competitie (plek 4). Dan moet of AZ (uitgaande van plek 3) of Twente de beker winnen
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:48:54 #34
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177497151
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:18 schreef jsuijker het volgende:

[..]

De ramingen varieren van 350-500miljoen. Wat wordt t dak dat erop komt? State of the art of simpel? Alleen dit voorbeeld is al een gigantisch verschil in kosten
Je maakt het veel te moeilijk in je hoofd, een bouwwerk valt te ramen op basis van eenheden, daar heb je geen ontwerp voor nodig.

Toen ik vroeger calculator was, kon ik op basis van standaardgevens (werkplekken/vierkantemeter/volume/aantalverdiepingen) een prijsindicatie afgeven voor verwarmen/koelen/ventilatie van een kantoorpand +/- 10 of 15%. Op bouwkundig niveau bestaan er gewoon m3 en m2-indicatieprijzen voor gebouwen ingedeeld naar functie en bouwvorm, welke een prima tool zijn in de eerste fases van de casevorming. Bijvoorbeeld jouw dak is van staal dus dat valt op basis van lengtes/kilogrammen/volume gewoon te ramen. Je hebt echt geen ontwerp nodig in de eerste fases van een project, maar wel een eisenpakketje wat als basis dient voor een eerste raming. Zodra het project vordert, komen er meer gegevens los en wordt de raming bijgesteld en dus ook accurater.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:51:09 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177497172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:48 schreef govie het volgende:

[..]

Je maakt het veel te moeilijk in je hoofd, een bouwwerk valt te ramen op basis van eenheden, daar heb je geen ontwerp voor nodig.

Toen ik vroeger calculator was, kon ik op basis van standaardgevens (werkplekken/vierkantemeter/volume/aantalverdiepingen) een prijsindicatie afgeven voor verwarmen/koelen/ventilatie van een kantoorpand. Op bouwkundig niveau bestaan er gewoon m3 en m2-indicatieprijzen voor gebouwen ingedeeld naar functie en bouwvorm, welke een prima tool zijn in de eerste fases van de casevorming. Bijvoorbeeld jouw dak is van staal dus dat valt op basis van lengtes/kilogrammen/volume gewoon te ramen. Je hebt echt geen ontwerp nodig in de eerste fases van een project, maar wel een eisenpakketje wat als basis dient voor een eerste raming.
En hier lees je waarom je projectontwikkelaars niet kunt vertrouwen en waarom bouwkosten ALTIJD hoger uitvallen dan 'geraamd'.
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:53:39 #36
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177497183
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En hier lees je waarom je projectontwikkelaars niet kunt vertrouwen en waarom bouwkosten ALTIJD hoger uitvallen dan 'geraamd'.
Ik vind dat altijd zo flauw om dat zo generaliserend te roepen. Vaak is het gewoon dat er delen niet zijn opgenomen in de begroting wat vaak ook komt door de klant, in deze feyenoord of de gemeente of wat dan ook, niet volledig hun wensen op tafel hebben gelegd of deze niet juist hebben gecommuniceerd. natuurlijk zal er soms met opzet dingen zo gestuurd worden tijdens het bouwproces. Vaak weten bijvoorbeeld installateurs al welke meerwerken er op een project te verkrijgen zijn (vaak hebben meerwerken een hogere marge). Vergeet niet dat veel bouwprojecten moet worden ingeschreven en de installateur bijvoorbeeld onder de kostprijs moet aanemen, puur op basis van het aantal meerwerken (+marge) dat hij verwacht. Dat laat ook wel zien dat er een discrepantie bestaat tussen de projectvoorbereidingsfase en de uitvoering. Daarnaast denk ik dat de corruptie in de bouw niet meer is dan in andere sectoren zoals de zorg, VVD-uitvaartwereld, het onderwijs of wat dan ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 28-02-2018 09:01:46 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:11:27 #37
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_177497357
Afgelast
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:13:17 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177497384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Afgelast
_O-
pi_177497549
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Afgelast
En terecht

Fake news: Om 12:00 horen we pas of het al dan niet door gaat.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:30:34 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177497593
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:27 schreef Elan het volgende:

[..]

En terecht

Fake news: Om 12:00 horen we pas of het al dan niet door gaat.
waarom terecht? Feyenoord heeft toch veldverwarming?
pi_177497598
En zijn we er klaar voor?
pi_177497613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom terecht? Feyenoord heeft toch veldverwarming?
Daar hebben mensen op de tribune ook lekker wat aan..
Daarbij is er nu ook snil verwacht dus laat lekker gaan.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:34:23 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177497644
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Daar hebben mensen op de tribune ook lekker wat aan..
Daarbij is er nu ook snil verwacht dus laat lekker gaan.
voetbal is eigenlijk ook een zomersport maar belangrijke wedstrijden moet je gewoon door laten gaan
pi_177497699
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

voetbal is eigenlijk ook een zomersport maar belangrijke wedstrijden moet je gewoon door laten gaan
Ja maar dit zit op het randje van wat experts als verantwoordelijk achten, moet je echt die grens gaan opzoeken?

Er is in deze fase van de competitie ongetwijfeld wel ergens een gaatje in de kalender om deze wedstrijd opnieuw in te plannen onder normalere omstandigheden.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:39:27 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177497732
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja maar dit zit op het randje van wat experts als verantwoordelijk achten, moet je echt die grens aan opzoeken?

Er is in deze fase van de competitie ongetwijfeld wel ergens een gaatje in de kalender om deze wedstrijd opnieuw in te plannen onder normalere omstandigheden.
andere tijden denk ik, dat gelul ook over gevoelstemperatuur
pi_177497763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

andere tijden denk ik, dat gelul ook over gevoelstemperatuur
Het zijn gewoon, ja, mietjes.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:42:24 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177497792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

andere tijden denk ik, dat gelul ook over gevoelstemperatuur
Pure betutteling dit. Je kunt je prima kleden op -15, ook met wind.
pi_177497856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Pure betutteling dit. Je kunt je prima kleden op -15, ook met wind.
Oh ja baddertje weet het weer beter dan de deskundigen hoor.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:52:22 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177497995
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh ja baddertje weet het weer beter dan de deskundigen hoor.
Ach, pure onzin gewoon. Dat heeft niets met deskundigheid te maken, maar met angst dat een stel Tokkies met te veel alcohol op niet is staat blijkt om zichzelf goed aangekleed te houden.

Ik spring straks gewoon met dit weer in mijn hardloopschoenen en ga 15km over de hei rennen. Niks aan de hand, als je je maar goed kleed.
pi_177498105
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik spring straks gewoon met dit weer in mijn hardloopschoenen en ga 15km over de hei rennen. Niks aan de hand, als je je maar goed kleed.
Ja ik heb gister ook ff gevoetbald in mn korte broekje, maar er is wel een verschilletje tussen 15km rennen en 90 minuten op een stoeltje zitten he balzak.

Maarja thermootjes liggen klaar. Die feyenoordwarmers gaan rechtstreeks t broekie in.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 09:58:23 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177498114
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach, pure onzin gewoon. Dat heeft niets met deskundigheid te maken, maar met angst dat een stel Tokkies met te veel alcohol op niet is staat blijkt om zichzelf goed aangekleed te houden.

Ik spring straks gewoon met dit weer in mijn hardloopschoenen en ga 15km over de hei rennen. Niks aan de hand, als je je maar goed kleed.
Met dit weer vrijwillig 15km gaan hardlopen is voor gekkies.

Succes!
pi_177498148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ik heb gister ook ff gevoetbald in mn korte broekje, maar er is wel een verschilletje tussen 15km rennen en 90 minuten op een stoeltje zitten he balzak.

Maarja thermootjes liggen klaar. Die feyenoordwarmers gaan rechtstreeks t broekie in.
Dit dus.
En gezien het matige schijtbakkenvoetbal kan het zomaar op verlenging en strafschoppen uitdraaien. Zit je gezellig nog een uurtje extra in die grafkou.

Baddergod
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 10:04:35 #53
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177498247
Maillot aan, 3 paar sokken, sjaal, muts, handschoenen en zo'n hele foute maar erg warme Mart Smeets-trui. Komt goed vanavond :7
  woensdag 28 februari 2018 @ 10:10:47 #54
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177498360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:11 schreef KingRadler het volgende:
zelfs als Gio verliest maakt Feyenoord nog kans Europees voetbal te halen met the Playoffs
Oh gelukkig maar want ik was aan bang dat ik niet tandenknarsend voor de tv hoefde te zitten bij Europese duels. Oftewel: Feyenoord heeft geen ruk te zoeken in Europa momenteel.
pi_177498431
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar want ik was aan bang dat ik niet tandenknarsend voor de tv hoefde te zitten bij Europese duels. Oftewel: Feyenoord heeft geen ruk te zoeken in Europa momenteel.
Dat heeft geen enkele Nederlandse club
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177498536
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:27 schreef Elan het volgende:

[..]

En terecht

Fake news: Om 12:00 horen we pas of het al dan niet door gaat.
Bron?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177499016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:53 schreef govie het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo flauw om dat zo generaliserend te roepen. Vaak is het gewoon dat er delen niet zijn opgenomen in de begroting wat vaak ook komt door de klant, in deze feyenoord of de gemeente of wat dan ook, niet volledig hun wensen op tafel hebben gelegd of deze niet juist hebben gecommuniceerd. natuurlijk zal er soms met opzet dingen zo gestuurd worden tijdens het bouwproces. Vaak weten bijvoorbeeld installateurs al welke meerwerken er op een project te verkrijgen zijn (vaak hebben meerwerken een hogere marge). Vergeet niet dat veel bouwprojecten moet worden ingeschreven en de installateur bijvoorbeeld onder de kostprijs moet aanemen, puur op basis van het aantal meerwerken (+marge) dat hij verwacht. Dat laat ook wel zien dat er een discrepantie bestaat tussen de projectvoorbereidingsfase en de uitvoering. Daarnaast denk ik dat de corruptie in de bouw niet meer is dan in andere sectoren zoals de zorg, VVD-uitvaartwereld, het onderwijs of wat dan ook.
Huh het is allemaal te ramen maar het valt hoger uit omdat de klant de wensen niet volledig gegeven hebben.

Dat is juist precies wat er aan de hand is. De wensenlijst is niet duidelijk en compleet (vragen erover kunnen immers niet beantwoord worden)
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:00:31 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177499213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ik heb gister ook ff gevoetbald in mn korte broekje, maar er is wel een verschilletje tussen 15km rennen en 90 minuten op een stoeltje zitten he balzak.

Maarja thermootjes liggen klaar. Die feyenoordwarmers gaan rechtstreeks t broekie in.
Het verschil is dat je met rennen de loopwind hebt, waardoor de gevoelstemperatuur op je huid veel lager is en bevriezingsverschijnselen in je gezicht en ogen veel sneller ontstaan.

Dat is een veel groter gevaar dan onderkoeling van stilzitten, want daar kun je je heel makkelijk op kleden.
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:01:00 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177499223
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:58 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Met dit weer vrijwillig 15km gaan hardlopen is voor gekkies.

Succes!
Daar heb je absoluut een punt.
pi_177500199
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het verschil is dat je met rennen de loopwind hebt, waardoor de gevoelstemperatuur op je huid veel lager is en bevriezingsverschijnselen in je gezicht en ogen veel sneller ontstaan.

Dat is een veel groter gevaar dan onderkoeling van stilzitten, want daar kun je je heel makkelijk op kleden.
Oh hee dus de wind is het hele probleem eigenlijk? :o
Nu mag jij 1 x raden hoe ze vanavond aan een gevoelstemperatuur van -15 komen....
blablablabla
pi_177500316
Het gaat door

Knvb mafia!!!!111
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177500359
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:59 schreef Caland het volgende:
Het gaat door

Knvb mafia!!!!111
Gratis handwarmers, gratis chocomelk _O_
blablablabla
pi_177500377

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Gewoon een paar lagen kleren aandoen en als laatste een regenpak. Winddicht genot.
pi_177500521
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:59 schreef Caland het volgende:
Het gaat door

Knvb mafia!!!!111
Zou wel typisch KNVB zijn om dan opeens vanwege sterk veranderde weersomstandigheden 19:00 te besluiten om het toch af te gelasten.
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 12:15:31 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177500628
quote:
Er was sprake van afgelasting in verband met de kou. Wanneer de gevoelstemperatuur onder de -15 graden zou zijn, vond de KNVB het onverantwoord om supporters naar het stadion te laten komen. Volgens de laatste metingen zou de gevoelstemperatuur echter boven deze grens blijven. Ook de andere halve finale tussen AZ en FC Twente wordt gewoon vanavond gespeeld.
Fake news, de gevoelstemperatuur lijkt wel gewoon beneden de -15 te komen vanavond. KNVB :').
pi_177500870
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Fake news, de gevoelstemperatuur lijkt wel gewoon beneden de -15 te komen vanavond. KNVB :').
Bron?
pi_177500898
Word afzien vanavond, mag hopen dat ze goed spelen.

Denk dat ik mij kids, dit keer niet meeneem, jammer van de kaarten, maarja voor hun te koud.
pi_177501470
Hoop spelers die vanavond op scherp staan, waaronder El Ahmadi en Berghuis

Hopelijk kan laatstgenoemde zijn frustraties een beetje in bedwang houden
pi_177501558
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:27 schreef afterburner het volgende:
Word afzien vanavond, mag hopen dat ze goed spelen.

Denk dat ik mij kids, dit keer niet meeneem, jammer van de kaarten, maarja voor hun te koud.
Gewoon een beetje whisky door de warme chocolademelk gooien
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177501740
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:15 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Leuke poging om een reactie belachelijk te maken maar het gaat om gezond verstand

Daarom zijn de mensen tegen het doordrukken van een plan waar de gevolgen niet van te voorspellen zijn.
FC wordt erdoor geduwd zonder ook maar iets van bovenstaande bekend te hebben.

Ik ben niet tegen plannen. Ik ben tegen het doordrukken van niet uitgewerkte plannen.
Ik ben voor het beste voor Feyenoord maar daar kan je alleen over oordelen wanneer iets uitgewerkt is.
Dit huidige plan is alleen door de gemeente omdat het gekoppeld is aan gebiedsontwikkeling en de gemeente heeft in principe voor deze gebiedsontwikkeling gestemd.

Gaat Feyenoord eigenaar kunnen worden? Wanneer gaat Feyenoord inkomsten zien vanuit het stadion? Stellen financiers eisen dat er voor jaar X bedrag X terug moet zijn? Gaat Feyenoord vanaf dag 1 profiteren? Allemaal vragen die van levensbelang voor Feyenoord zijn. Maar er kan nergens onderbouwd op geantwoord worden.
Een plan is niet van de één op de andere dag volledig uitgewerkt. Daarin zitten verschillende stappen waar bijvoorbeeld de go/no go van de gemeente een belangrijk punt is waarna de volgende stap zal beginnen. Je wilt immers niet dat er een volledig plan uitgewerkt word wat vanaf de grondbeginselen al nooit gerealiseerd kan worden, met de daarbij behorende kosten (consultants, architecten etc etc..).

Omdat het project tot nu toe de stappen goed doorlopen heeft ben ik enthousiast over het verder verloop van dit plan, in dit topic is al meermaals de planning langsgekomen met daarin de belangrijkste punten voor dit project. Op al deze punten zou het project nog gestaakt kunnen worden, het is dus nog lang niet definitief dat Feyenoord City gerealiseerd zal worden.

Al je andere vragen heb ik geen zin om dit uit te zoeken, meer is bekend dan jij weet maar dat heeft er denk ik meer mee te maken dat jij (zoals velen) alleen je informatie van het AD en fora afhaalt. Als je er echt in geïnteresseerd bent lees dan de rapporten op de site van Feyenoord City door en wellicht raadsvergaderingen m.b.t. deze casus.
* Verwijderd *
pi_177501956
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon een beetje whisky door de warme chocolademelk gooien
Rum werkt beter, is wat zoeter. :Y
BFF met GGMM
pi_177501988
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon een beetje whisky door de warme chocolademelk gooien
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt koel je van alcohol juist af. Qua warmte kun je beter nuchter blijven op de tribune.
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:10:26 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177501999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh hee dus de wind is het hele probleem eigenlijk? :o
Nu mag jij 1 x raden hoe ze vanavond aan een gevoelstemperatuur van -15 komen....
En dus goed aankleden. Als je rent is die wind nog harder namelijk en ik heb het ook overleefd.
pi_177502038
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dus goed aankleden. Als je rent is die wind nog harder namelijk en ik heb het ook overleefd.
Als je rent beweeg je wel hè. Je wekt dan veel meer eigen warmte op en krijgt het veel minder snel koud dan wanneer je stil zit. Bovendien stijgt de temperatuur juist als je met de wind mee rent.

15km rennen in dit weer is onvergelijkbaar met bijna twee uur stilzitten.
pi_177502046
Hoeveel doden zullen er vanavond vallen?
* Verwijderd *
pi_177502066
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dus goed aankleden. Als je rent is die wind nog harder namelijk en ik heb het ook overleefd.
BFF met GGMM
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:15:11 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177502105
quote:
9s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
15km sprinten? Pfffff. Dat kan ik niet hoor.
pi_177502115
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dus goed aankleden. Als je rent is die wind nog harder namelijk en ik heb het ook overleefd.
Ligt er aan waar je staat, maar 40 km/u oostenwind vol in je bakkes kun je je amper tegen kleden.
15 kilometer rennen is overigens maar een uurtje max, dat is anders dan 2/3 uur buiten zijn. Daarbij kies jij er zelf voor om zoiets mongolids te doen als hardlopen terwijl je ballen eraf vriezen.
blablablabla
pi_177502154
Onverantwoord eigenlijk
pi_177502157
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

15km sprinten? Pfffff. Dat kan ik niet hoor.
Jetro wel.
BFF met GGMM
pi_177502169
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dus goed aankleden. Als je rent is die wind nog harder namelijk en ik heb het ook overleefd.
Ik dacht dat je nog wel een iets hoger niveau had dan Scarface en PSVCL. Ik heb me vergist.
pi_177502182
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog wel een iets hoger niveau had dan Scarface en PSVCL. Ik heb me vergist.
Ben je erbij vanavond Lenny?
BFF met GGMM
pi_177502208
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ben je erbij vanavond Lenny?
Nee, ben geen lid van een supportersvereniging. Leden kregen voorrang. :(
pi_177502232
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee, ben geen lid van een supportersvereniging. Leden kregen voorrang. :(
Zit het uitvak vol dan? Netjes. :Y
BFF met GGMM
pi_177502238
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee, ben geen lid van een supportersvereniging. Leden kregen voorrang. :(
Spelen jullie eindelijk een keer een wedstrijd van betekenis ben jij er weer niet bij, wat is dat nou man.
blablablabla
pi_177502300
Als El Hankouri gaat shinen vanavond word ik helemaal gek.
blablablabla
pi_177502345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Spelen jullie eindelijk een keer een wedstrijd van betekenis ben jij er weer niet bij, wat is dat nou man.
Ik ga wel naar de finale. Dan krijgen we de helft van de kaarten toch?
pi_177502368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:22 schreef Elan het volgende:
Als El Hankouri gaat shinen vanavond word ik helemaal gek.
Hoop dat ie niet eens speelt. Die speler is nog veel te licht voor de Eredivisie. Zowel qua gewicht als qua voetbalintelligentie.
pi_177502380
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoop dat ie niet eens speelt. Die speler is nog veel te licht voor de Eredivisie. Zowel qua gewicht als qua voetbalintelligentie.
Er waren hier users, ik noem geen namen, die vonden dat El Hankouri in de basis hoorde in plaats van Elia. :)
pi_177502396
quote:
16s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik ga wel naar de finale. Dan krijgen we de helft van de kaarten toch?
1/3.

Twee finalisten en de KNVB krijgen alle drie ongeveer dezelfde hoeveelheid kaarten.
pi_177502412
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoop dat ie niet eens speelt. Die speler is nog veel te licht voor de Eredivisie. Zowel qua gewicht als qua voetbalintelligentie.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Jones, Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, El Ahmadi, Van Persie, Vilhena, Berghuis, Jørgensen, Boëtius.

Vermoedelijke opstelling Willem II
Branderhorst, Dankerlui, Heerkens, Lachman, Wijnaldum, Haye, Rienstra, Chirivella, El Hankoui, Ogbeche, Sol.

Dankerlui is toch die ex-jood?
blablablabla
pi_177502427
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er waren hier users, ik noem geen namen, die vonden dat El Hankouri in de basis hoorde in plaats van Elia. :)
Wat een idioten.
blablablabla
pi_177502561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:00 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Een plan is niet van de één op de andere dag volledig uitgewerkt. Daarin zitten verschillende stappen waar bijvoorbeeld de go/no go van de gemeente een belangrijk punt is waarna de volgende stap zal beginnen. Je wilt immers niet dat er een volledig plan uitgewerkt word wat vanaf de grondbeginselen al nooit gerealiseerd kan worden, met de daarbij behorende kosten (consultants, architecten etc etc..).

Omdat het project tot nu toe de stappen goed doorlopen heeft ben ik enthousiast over het verder verloop van dit plan, in dit topic is al meermaals de planning langsgekomen met daarin de belangrijkste punten voor dit project. Op al deze punten zou het project nog gestaakt kunnen worden, het is dus nog lang niet definitief dat Feyenoord City gerealiseerd zal worden.

Al je andere vragen heb ik geen zin om dit uit te zoeken, meer is bekend dan jij weet maar dat heeft er denk ik meer mee te maken dat jij (zoals velen) alleen je informatie van het AD en fora afhaalt. Als je er echt in geïnteresseerd bent lees dan de rapporten op de site van Feyenoord City door en wellicht raadsvergaderingen m.b.t. deze casus.
En je gaat maar door met aannames en ongefundeerd neerhalen van mensen en meningen.
Er zijn al vele 'informatieavonden' geweest waar specifieke vragen gesteld worden over het wensenlijstje en gevolgen voor Feyenoord. Zelfs wensenlijsten zijn niet te geven.

Bij de raadsvergaderingen (zoals ik al meerdere keren aangegeven heb) is vooral gekeken naar (en gestemd voor) de gebiedsontwikkeling.

Voor mij is dit nu het laatste want ik heb nog weinig inhoudelijks gehoord van jouw kant maar voortdurend probeer je reacties belachelijk te maken in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.
pi_177502675
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Jones, Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, El Ahmadi, Van Persie, Vilhena, Berghuis, Jørgensen, Boëtius.

Vermoedelijke opstelling Willem II
Branderhorst, Dankerlui, Heerkens, Lachman, Wijnaldum, Haye, Rienstra, Chirivella, El Hankoui, Ogbeche, Sol.

Dankerlui is toch die ex-jood?
Ah wij gaan voor een 432 opstelling. :)
BFF met GGMM
pi_177502734
quote:
9s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ah wij gaan voor een 432 opstelling. :)
Boetius in de spits anti-genot.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:40:51 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177502775
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Ligt er aan waar je staat, maar 40 km/u oostenwind vol in je bakkes kun je je amper tegen kleden.
15 kilometer rennen is overigens maar een uurtje max, dat is anders dan 2/3 uur buiten zijn. Daarbij kies jij er zelf voor om zoiets mongolids te doen als hardlopen terwijl je ballen eraf vriezen.
Volgens mij kiezen supporters er ook zelf voor om naar een stadion te gaan.

En je kunt je prima kleden op wind. Ook als je hem vol op je bakkes hebt. Echt zo'n zielig gejank dit. Boehohoheoee het is zo koud.

Blijf dan thuis.
pi_177502903
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er waren hier users, ik noem geen namen, die vonden dat El Hankouri in de basis hoorde in plaats van Elia. :)
Er was zelfs een user die Elia overschat vond en dacht dat Boetius het beter ging doen.

Laten we even een moment stilte in acht nemen voor die man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:47:09 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177502934
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Er was zelfs een user die Elia overschat vond en dacht dat Boetius het beter ging doen.

Laten we even een moment stilte in acht nemen voor die man.
:D

Wie, wie, wie? Naming en shaming.
pi_177502989
Ik heb wel zin om mij een lekker potje te ergeren.
pi_177503000
Ik blijf lekker thuis. Ze kunnen de tyfus krijgen.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 13:50:23 #102
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177503027
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij kiezen supporters er ook zelf voor om naar een stadion te gaan.

En je kunt je prima kleden op wind. Ook als je hem vol op je bakkes hebt. Echt zo'n zielig gejank dit. Boehohoheoee het is zo koud.

Blijf dan thuis.
Je gaat hoe dan ook niet voor je lol vanavond anderhalfuur in het stadion zitten. En dan moet je ook nog naar Feyenoord kijken.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 13:51:02 #103
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177503043
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:D

Wie, wie, wie? Naming en shaming.
Vaste volgers weten over wie het gaat.
pi_177503110
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je gaat hoe dan ook niet voor je lol vanavond anderhalfuur in het stadion zitten. En dan moet je ook nog naar Feyenoord kijken.
Ik was alleen gegaan als ik lekker op de rode stoeltjes plaats mocht nemen.. :+
pi_177503227
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:D

Wie, wie, wie? Naming en shaming.
Ik. Elia kan er dan ook geen reet van. Boetius valt alleen wat tegen.

Dat van Hankouri niet. Dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
pi_177503266
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Jones, Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, El Ahmadi, Van Persie, Vilhena, Berghuis, Jørgensen, Boëtius.

Vermoedelijke opstelling Willem II
Branderhorst, Dankerlui, Heerkens, Lachman, Wijnaldum, Haye, Rienstra, Chirivella, El Hankoui, Ogbeche, Sol.

Dankerlui is toch die ex-jood?
Onze verdediging is natuurlijk een ramp nu (normaal ook al, maar nu helemaal). Onze captain Peters geblesseerd, Lewis en Tsimikas geschorst.

Ik verwacht dat Jop vd Linden ( :') ) gaat spelen centraal achterin. Haye mag hij van mij meteen vervangen door Enoh, maar dat zal hij wel niet aandurven. El Hankouri speelt denk ik alleen als Azzaoui nog geblesseerd is.

Dankerlui komt van Ajax inderdaad.
pi_177503336
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik. Elia kan er dan ook geen reet van. Boetius valt alleen wat tegen.

Dat van Hankouri niet. Dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
pi_177503348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Onze verdediging is natuurlijk een ramp nu (normaal ook al, maar nu helemaal). Onze captain Peters geblesseerd, Lewis en Tsimikas geschorst.

Ik verwacht dat Jop vd Linden ( :') ) gaat spelen centraal achterin. Haye mag hij van mij meteen vervangen door Enoh, maar dat zal hij wel niet aandurven. El Hankouri speelt denk ik alleen als Azzaoui nog geblesseerd is.

Dankerlui komt van Ajax inderdaad.
Enoh nu bij jullie joh? Die was toch best aardig als balafpakker bij Ajax?
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:03:37 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177503378
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik. Elia kan er dan ook geen reet van. Boetius valt alleen wat tegen.

Dat van Hankouri niet. Dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
_O-

Jij hebt er echt heel, heel weinig kijk op he? _O-
pi_177503406
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik. Elia kan er dan ook geen reet van. Boetius valt alleen wat tegen.

Dat van Hankouri niet. Dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
Volgens mij speelt hij gewoon naar de verwachtingen.
Oh.
pi_177503431
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Enoh nu bij jullie joh? Die was toch best aardig als balafpakker bij Ajax?
Hij kon de bal heel goed afpakken maar als hij hem dan daarna naar een ploeggenoot wilde spelen kwam die nooit aan, waarna hij de bal weer moest afpakken.

Eyong Tarkang EnohGod
Oh.
pi_177503434
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt er echt heel, heel weinig kijk op he? _O-
Mooi hé. Om het nog erger te maken pleit hij ook voor een vertrek van Berghuis. :D
pi_177503480
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:33 schreef jsuijker het volgende:

[..]

En je gaat maar door met aannames en ongefundeerd neerhalen van mensen en meningen.
Er zijn al vele 'informatieavonden' geweest waar specifieke vragen gesteld worden over het wensenlijstje en gevolgen voor Feyenoord. Zelfs wensenlijsten zijn niet te geven.

Bij de raadsvergaderingen (zoals ik al meerdere keren aangegeven heb) is vooral gekeken naar (en gestemd voor) de gebiedsontwikkeling.
Ik geef alleen aan wat mogelijke bronnen voor je zou kunnen zijn, dat er minder in staat dan je hoopt kan ik ook niks aan doen. Echter zoals ik in mijn vorige post aangaf is nog lang niet alles uitgewerkt omdat het project simpelweg nog niet in die fase is, de bouw begint op zijn vroegst ook pas over 2 (!) jaar.

quote:
Voor mij is dit nu het laatste want ik heb nog weinig inhoudelijks gehoord van jouw kant maar voortdurend probeer je reacties belachelijk te maken in plaats van er inhoudelijk op in te gaan.
Jammer, ik hoop dat je een keer de tijd gaan vinden om je wel goed in te lezen.
* Verwijderd *
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:12:30 #114
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177503647
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:49 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Huh het is allemaal te ramen maar het valt hoger uit omdat de klant de wensen niet volledig gegeven hebben.

Dat is juist precies wat er aan de hand is. De wensenlijst is niet duidelijk en compleet (vragen erover kunnen immers niet beantwoord worden)
Volgens mij zoek jij gewoon naar argumenten op dit vlak die er niet zijn. Het proces van projectontwikkeling zal echt wel prima worden gevolgd.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177503654
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Enoh nu bij jullie joh? Die was toch best aardig als balafpakker bij Ajax?
Ja, blijkbaar was zijn avontuur in Belgie niet zo'n succes. We hebben hem voor een half jaar vastgelegd.


EnohGod.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij kon de bal heel goed afpakken maar als hij hem dan daarna naar een ploeggenoot wilde spelen kwam die nooit aan, waarna hij de bal weer moest afpakken.

Eyong Tarkang EnohGod
Dat laatste kunnen ze bij ons allemaal niet echt. Enoh heeft dan tenminste nog kwaliteit als stofzuiger.
pi_177503695
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik. Elia kan er dan ook geen reet van. Boetius valt alleen wat tegen.

Dat van Hankouri niet. Dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
Dit meen je niet.
blablablabla
pi_177503708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan wat mogelijke bronnen voor je zou kunnen zijn, dat er minder in staat dan je hoopt kan ik ook niks aan doen. Echter zoals ik in mijn vorige post aangaf is nog lang niet alles uitgewerkt omdat het project simpelweg nog niet in die fase is, de bouw begint op zijn vroegst ook pas over 2 (!) jaar.

[..]

Jammer, ik hoop dat je een keer de tijd gaan vinden om je wel goed in te lezen.
😂😂😂😂 de enige reactie die op een reactie als dit past.
pi_177503738
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:14 schreef jsuijker het volgende:

[..]

😂😂😂😂 de enige reactie die op een reactie als dit past.
Ga lekker terug naar Facebook, als je niks te melden hebt zit je daar beter op je plek.
* Verwijderd *
pi_177503754
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij kiezen supporters er ook zelf voor om naar een stadion te gaan.

En je kunt je prima kleden op wind. Ook als je hem vol op je bakkes hebt. Echt zo'n zielig gejank dit. Boehohoheoee het is zo koud.

Blijf dan thuis.
Verwacht wel dat heel veel mensen thuis zullen blijven vanavond ja, ook in dat opzicht is het gewoon een gemiste kans om die pot niet te verzetten.
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:18:30 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177503798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Verwacht wel dat heel veel mensen thuis zullen blijven vanavond ja, ook in dat opzicht is het gewoon een gemiste kans om die pot niet te verzetten.
tv is belangrijker, klapvee bijzaak
pi_177503808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Verwacht wel dat heel veel mensen thuis zullen blijven vanavond ja, ook in dat opzicht is het gewoon een gemiste kans om die pot niet te verzetten.
Het is wel lastig om te verzetten volgens mij, want nu is er midweeks telkens een programma. En de UEFA heeft het ook zo geregeld dat er geen beker- of competitieduels mogen plaatsvinden op het moment dat er CL- of ELvoetbal is.
Oh.
pi_177503822
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:15 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ga lekker terug naar Facebook, als je niks te melden hebt zit je daar beter op je plek.
😂😂😂😂
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:19:41 #123
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177503824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Verwacht wel dat heel veel mensen thuis zullen blijven vanavond ja, ook in dat opzicht is het gewoon een gemiste kans om die pot niet te verzetten.
Dat kun je die mensen niet kwalijk nemen. Maar om daar een wedstrijd voor te verzetten lijkt me ook een beetje raar.
pi_177503828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

tv is belangrijker, klapvee bijzaak
Maar een goed gevuld stadion oogt ook wel beter voor de tv-kijkers natuurlijk.
Oh.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:20:14 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177503843
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar een goed gevuld stadion oogt ook wel beter voor de tv-kijkers natuurlijk.
Maar niemand zet de TV uit omdat het stadion leeg is.
pi_177503865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar niemand zet de TV uit omdat het stadion leeg is.
Het is dan vaak wel wat lastiger om ervan te genieten, spookwedstrijden ook altijd :') Hoor je alleen de trainers schreeuwen
Oh.
pi_177503873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is wel lastig om te verzetten volgens mij, want nu is er midweeks telkens een programma. En de UEFA heeft het ook zo geregeld dat er geen beker- of competitieduels mogen plaatsvinden op het moment dat er CL- of ELvoetbal is.
Ook als die clubs/landen geen Europees voetbal meer spelen?
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:22:50 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177503896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook als die clubs/landen geen Europees voetbal meer spelen?
ja
pi_177503912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar niemand zet de TV uit omdat het stadion leeg is.
Denk dat je je daar nog wel in vergist.

Met name in de EL zie je wel eens wedstrijden zonder of met amper publiek op de een of andere manier ben je dan toch sneller geneigd maar wat anders op te zetten.
blablablabla
pi_177503922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja
Ok rare beslissing wel.
blablablabla
pi_177503938
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook als die clubs/landen geen Europees voetbal meer spelen?
Jup, ze willen gewoon dat iedereen uit die landen naar de CL gaat kijken en niet afstemt op hun eigen nationale wedstrijdjes.
Oh.
pi_177504016
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mooi hé. Om het nog erger te maken pleit hij ook voor een vertrek van Berghuis. :D
Elia was een van de dragers vorig jaar, als die terug wil komen moeten ze hem direct binnenhengelen, er gaat zoveel dreiging van die man uit! Iemand die pleit voor vertrek van Berghuis is niet goed in zijn bovenkamer, een van de belangrijkste spelers van dit seizoen
pi_177504074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:27 schreef superwen het volgende:

[..]

Elia was een van de dragers vorig jaar, als die terug wil komen moeten ze hem direct binnenhengelen, er gaat zoveel dreiging van die man uit! Iemand die pleit voor vertrek van Berghuis is niet goed in zijn bovenkamer, een van de belangrijkste spelers van dit seizoen
Elia komt nooit meer terug. Die kwam naar Fey tegen een verlaagd salaris met als enig doel om een financiële klapper naar het buitenland te maken. Als bonus is hij ook nog kampioen geworden.

Als hij ooit weer komt 'afbouwen' in Nederland, dan verwacht ik eerder dat hij naar Ado of Twente gaat.
BFF met GGMM
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:29:05 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177504075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jup, ze willen gewoon dat iedereen uit die landen naar de CL gaat kijken en niet afstemt op hun eigen nationale wedstrijdjes.
en volgend seizoen een avondvullend programma
pi_177504085
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt er echt heel, heel weinig kijk op he? _O-
Best veel zelfs :).

Maar ik ben geen oud profvoetballer zoals een geweldenaar als jij :).
pi_177504116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit meen je niet.
Nee, niet echt. Maar kijk ze er eens allemaal opvliegen, wederom. Stelletje kneuzen.
pi_177504119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

en volgend seizoen een avondvullend programma
Benieuwd wanneer ploegen dan hun wedstrijden moeten inhalen, nu zie je vaak ook dat soms Real Madrid dan om 18:00 de potjes moet gaan inhalen.
Oh.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:31:07 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177504131
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Best veel zelfs :).

Maar ik ben geen oud profvoetballer zoals een geweldenaar als jij :).
Ik ook niet. Kennelijk kun je ook al niet lezen.
pi_177504151
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ook niet. Kennelijk kun je ook al niet lezen.
Oh, dat heb ik hier kunnen lezen, dat dat niet zo is? Geen idee joh, ik heb alleen gelezen dat het wel zo was.
pi_177504203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Elia komt nooit meer terug. Die kwam naar Fey tegen een verlaagd salaris met als enig doel om een financiële klapper naar het buitenland te maken. Als bonus is hij ook nog kampioen geworden.

Als hij ooit weer komt 'afbouwen' in Nederland, dan verwacht ik eerder dat hij naar Ado of Twente gaat.
Elia wil na Turkije graag naar de MLS
Daarna zal het inderdaad wel Ado worden of Twente :Y
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:34:55 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177504214
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik hier kunnen lezen, dat dat niet zo is? Geen idee joh, ik heb alleen gelezen dat het wel zo was.
Dat heb je dan echt verkeerd gelezen.

Althans, ik heb zelf nooit beweerd prof te zijn geweest. Wat anderen er van maken is hun probleem.
pi_177504242
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat heb je dan echt verkeerd gelezen.

Althans, ik heb zelf nooit beweerd prof te zijn geweest. Wat anderen er van maken is hun probleem.
Ik heb alleen gehoord dat jij blond en een beetje dikkig bent.
BFF met GGMM
pi_177504245
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat heb je dan echt verkeerd gelezen.

Althans, ik heb zelf nooit beweerd prof te zijn geweest. Wat anderen er van maken is hun probleem.
Het is wat.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:37:32 #144
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177504257
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb alleen gehoord dat jij blond en een beetje dikkig bent.
Verdorie, dat is ook al niet waar. Leugens, leugens en nog meer leugens.
pi_177504260
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb alleen gehoord dat jij blond en een beetje dikkig bent.
Moet bijna wel als je 15 kilometer kunt hardlopen zonder last van de kou te hebben. Zo'n speklaag als isolatie
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:37:47 #146
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177504266
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik. Elia kan er dan ook geen reet van. Boetius valt alleen wat tegen.

Dat van Hankouri niet. Dat heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
Elia kan er geen reet van _O- Beste buitenspeler van de afgelopen 10 jaar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177504280
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verdorie, dat is ook al niet waar. Leugens, leugens en nog meer leugens.
Oh dan ben jij dit zeker ook niet... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
pi_177504287
quote:
12s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh dan ben jij dit zeker ook niet... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Davy
Oh.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:39:00 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177504294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet bijna wel als je 15 kilometer kunt hardlopen zonder last van de kou te hebben. Zo'n speklaag als isolatie
Dat je je ergens niet door tegen laat houden, betekent niet dat je er geen last van hebt.

Of ben jij zo'n weekdier dat bij elk beetje tegenslag op de bank blijft liggen?
pi_177504297
Badder lijkt me wel een gozer die een stadionverbod van PSV heeft gekregen en daardoor in de schulden zit.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:39:46 #151
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177504309
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Badder lijkt me wel een gozer die een stadionverbod van PSV heeft gekregen en daardoor in de schulden zit.
:D
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177504312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is Davy
Oh ja, ik haal ff Davy en Badder door elkaar. :Y
BFF met GGMM
pi_177504313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Elia kan er geen reet van _O- Beste buitenspeler van de afgelopen 10 jaar.
De legende wordt groter en groter.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:40:21 #154
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177504320
quote:
12s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh dan ben jij dit zeker ook niet... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit in jou wereld 'een beetje dikkig is' dan wil ik niet weten wat voor vette pad jij bent.

Maar inderdaad, dat ben ik niet. Ik zie die gast ook geen 15km hardlopen. Wandelen lijkt me al een uitdaging.
pi_177504322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De legende wordt groter en groter.
Noem er 1 die beter was in de afgelopen 10 jaar?
* Verwijderd *
pi_177504324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De legende wordt groter en groter.
Noem een betere in de laatste 10 jaar bij ons dan?
BFF met GGMM
pi_177504328


Speciaal voor Badder deze kusje van Eljiro
blablablabla
pi_177504340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Noem er 1 die beter was in de afgelopen 10 jaar?
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Noem een betere in de laatste 10 jaar bij ons dan?
Boetius.
pi_177504344
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als dit in jou wereld 'een beetje dikkig is' dan wil ik niet weten wat voor vette pad jij bent.

Maar inderdaad, dat ben ik niet. Ik zie die gast ook geen 15km hardlopen. Wandelen lijkt me al een uitdaging.
Ik wilde je niet beledigen.
BFF met GGMM
pi_177504348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Boetius.
:D
* Verwijderd *
pi_177504353
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Noem een betere in de laatste 10 jaar bij ons dan?
Dat zegt natuurlijk niet perse iets over zijn kwaliteiten he Don.
blablablabla
pi_177504361
Oh, en Slory vond ik ook wel aardig.
pi_177504365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Boetius.
Ik had zelfs Schaken nog wel geaccepteerd.
BFF met GGMM
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:42:05 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177504367
quote:
17s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor Badder deze kusje van Eljiro
Ik vind Elia een prima voetballer. In elk geval 100x beter dan Boetius.
pi_177504376
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik had zelfs Schaken nog wel geaccepteerd.
Bilal?
* Verwijderd *
pi_177504397
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik had zelfs Schaken nog wel geaccepteerd.
Die had ik ook willen noemen maar voelde zo makkelijk.

Maar goed, laatste 10 jaar is ook niet echt eerlijk, dat zijn nou net de 10 jaar dat we geen fatsoenlijke speler konden betalen. Even daarvoor hadden we nog Kalou op de vleugel lopen.
pi_177504400
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind Elia een prima voetballer. In elk geval 100x beter dan Boetius.
Daar is iedereen het hier inmiddels wel over eens ja op Scrummie na dan.
blablablabla
pi_177504408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:42 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Bilal?
Ik dacht dat we het over voetballers hadden.
BFF met GGMM
pi_177504430
Ryo => Boetius
blablablabla
pi_177504433
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over voetballers hadden.
Ik vind Bilal beter dan Boëtius, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk.
* Verwijderd *
pi_177504461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:45 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik vind Bilal beter dan Boëtius, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk.
Puur qua voetbaltalent is Boetius zoveel beter dan Bilal.
pi_177504470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Puur qua voetbaltalent is Boetius zoveel beter dan Bilal.
Qua talent zeker, maar dat is er nooit uitgekomen.
* Verwijderd *
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:48:47 #173
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_177504481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Puur qua voetbaltalent is Boetius zoveel beter dan Bilal.
Absoluut. Alleen teveel een speeltuinvoetballer gebleven. En nu ook nog zonder zelfvertrouwen.

Bilal kan er niet zoveel van. One-trick-pony. Bal erlangs gooien en rennen. Heeft verder niet echt een plan.
pi_177504496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:48 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Qua talent zeker, maar dat is er nooit uitgekomen.
Ik ga maar niet zeggen dat ik nog hoop heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:48 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Absoluut. Alleen teveel een speeltuinvoetballer gebleven. En nu ook nog zonder zelfvertrouwen.

Bilal kan er niet zoveel van. One-trick-pony. Bal erlangs gooien en rennen. Heeft verder niet echt een plan.
Klopt helemaal.
pi_177504633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga maar niet zeggen dat ik nog hoop heb.

[..]

Klopt helemaal.
Dan zou niemand je nog serieus nemen nee
* Verwijderd *
pi_177504687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:58 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dan zou niemand je nog serieus nemen nee
Dat kan me niet zoveel schelen, dus ik doe het toch maar:

Volgend seizoen gaat het jaar van Boetius worden :). Als hij niet 10 keer scoort in 2018/2019 post ik nooit meer op FOK!.
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:03:33 #177
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177504703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kan me niet zoveel schelen, dus ik doe het toch maar:

Volgend seizoen gaat het jaar van Boetius worden :). Als hij niet 10 keer scoort in 2018/2019 post ik nooit meer op FOK!.
Ik denk eerlijk gezegd dat Boetius volgend seizoen niet eens meer bij ons speelt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177504719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Boetius volgend seizoen niet eens meer bij ons speelt.
In de jupiler league is het ook makkelijker scoren
pi_177504732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat Boetius volgend seizoen niet eens meer bij ons speelt.
Denk het wel hoor, geen club die hem wil.
pi_177504734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kan me niet zoveel schelen, dus ik doe het toch maar:

Volgend seizoen gaat het jaar van Boetius worden :). Als hij niet 10 keer scoort in 2018/2019 post ik nooit meer op FOK!.
Die goals zal hij dan voor Excelsior moeten maken.
BFF met GGMM
pi_177505068
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Denk het wel hoor, geen club die hem wil.
_O-
* Verwijderd *
pi_177505107
Ruben Schaken speelt nu bij HBS, misschien kan hij daar wel terecht? Dodelijke aanval krijg je dan hoor!
* Verwijderd *
pi_177505906
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kan me niet zoveel schelen, dus ik doe het toch maar:

Volgend seizoen gaat het jaar van Boetius worden :). Als hij niet 10 keer scoort in 2018/2019 post ik nooit meer op FOK!.
Lafaard!
blablablabla
pi_177506007
Net ff buitengelopen, je moet je wel behoorlijk serieus gaan aankleden als de zon straks weg is en de wind aanblijft.
pi_177506027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Denk het wel hoor, geen club die hem wil.
En wat denk je van Berghuis. Jij zegt dat ventje z.s.m. verkopen, maar wie wil er nu zo'n enorme ETTERBAK kopen?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 februari 2018 @ 16:16:08 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177506171
quote:
17s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:40 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor Badder deze kusje van Eljiro
Elia God de man die ons kampioen maakte.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 28 februari 2018 @ 16:27:17 #187
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177506454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Net ff buitengelopen, je moet je wel behoorlijk serieus gaan aankleden als de zon straks weg is en de wind aanblijft.
Beetje havenwerker of bootsjongen kan wel tegen een windje toch? Meeste supporters bij jullie hebben ook wel een bivakmuts, schat ik zo in. Komt helemaal goed hoor. Als je in de wind zit, wel even een bril opzetten, met die wind en kou willen je oogbollen nog wel eens bevriezen en dat is echt kut.

Al kan dat bij een wedstrijd van Feyenoord ook wel een opluchting zijn.
pi_177506524
De wind is wat afgenomen, vanmiddag rond `12 uur was het veel guurder en ging het ook licht sneeuwen.

Nu zie ik de zon gewoon ook weer...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177506569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
De wind is wat afgenomen, vanmiddag rond `12 uur was het veel guurder en ging het ook licht sneeuwen.

Nu zie ik de zon gewoon ook weer...
het is koud, het is minder guur... ?
  woensdag 28 februari 2018 @ 16:32:41 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177506575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
De wind is wat afgenomen, vanmiddag rond `12 uur was het veel guurder en ging het ook licht sneeuwen.

Nu zie ik de zon gewoon ook weer...
Ja, alleen kun je vanavond natuurlijk beter hebben dat het bewolkt is. Heldere avonden zijn kouder....
pi_177506606
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

het is koud, het is minder guur... ?
Gooi toch voor de zekerheid maar wat joden op het vuur?
* Verwijderd *
pi_177506659
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

het is koud, het is minder guur... ?
ja minder guur

de wind maakte het vanmiddag minder behaaglijk

maar je weet niet of die straks weer harder gaat waaien he....maar ik denk het niet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 16:37:32 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177506679
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

het is koud, het is minder guur... ?
Trek die stekker toch maar uit de muur
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177506712
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

het is koud, het is minder guur... ?
Je krijgt het vanzelf warm met Kluivert aan het stuur.
BFF met GGMM
pi_177506761
quote:
'Voor de topclub die Feyenoord wil zijn, is dit seizoen niet goed genoeg'
14.01 uurPraat mee

'Voor de topclub die Feyenoord wil zijn, is dit seizoen niet goed genoeg'
Martijn Krabbendam Door:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Het kampioenschap is voor Feyenoord al enige tijd uit zicht, maar de Rotterdammers kunnen nog wel de KNVB-beker winnen. Dan moet er woensdagavond in de halve finale van Willem II worden gewonnen. Voor verdediger Jan-Arie van der Heijden zou die prijs het seizoen niet helemaal goed maken, toch is het er een met een klein goud randje.

'Twee jaar terug wonnen we 'm ook, maar in dat seizoen heb ik nauwelijks gespeeld', vertelt van der Heijden in de nieuwe VI. 'In de finale zat ik op de bank. Zo’n prijs voelt dan ook veel minder als jóúw prijs, zoals de kampioensschaal zo wel voelde. Ook wat dat betreft wil ik die beker dus graag winnen, vooral omdat die ons verzekert van Europees voetbal.'

Inmiddels staat Feyenoord als regerend kampioen al 23 punten achter op koploper PSV. 'Na de titel van vorig jaar wilden we dit seizoen ook weer minimaal tot het einde meestrijden om het kampioenschap. Alles bij elkaar opgeteld hadden we er met z’n allen, mezelf incluis, meer van verwacht. Zo eerlijk ben ik wel.'

'De KNVB-beker is een mooie prijs, maar die moet je los zien van de titel', vervolgt Van der Heijden. 'Voor de topclub die wij willen zijn, is dit seizoen niet goed genoeg. Maar dat neemt niet weg dat we die beker graag willen winnen. We moeten namelijk niet vergeten dat het één van de slechts twee prijzen is waar alle clubs aan het begin van een seizoen hun zinnen op zetten. Een prijs, is een prijs.'

vi.nl
dit wisten we allemaal nog niet meneer krabbendam

Het 020 seizoen schijnt wel geslaagd te zijn..... voor de 4 opeenvolgende jaar geen prijs, maar daar lees ik allemaal geen fuck over.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 16:45:15 #196
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177506834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit wisten we allemaal nog niet meneer krabbendam

Het 020 seizoen schijnt wel geslaagd te zijn..... voor de 4 opeenvolgende jaar geen prijs, maar daar lees ik allemaal geen fuck over.... :)
Ja inderdaad daar wordt helemaal niet over geschreven en daar vliegen helemaal geen trainers uit.

:') __________________! Tijd voor je pilletje klaas.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:46 #197
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177506872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit wisten we allemaal nog niet meneer krabbendam

Het 020 seizoen schijnt wel geslaagd te zijn..... voor de 4 opeenvolgende jaar geen prijs, maar daar lees ik allemaal geen fuck over.... :)
Ajax wordt gewoon tweede, zoals zo vaak de afgelopen jaren. Daar horen ze gewoon te staan, statistisch gezien. Jullie staan als regerend kampioen in de subtop en slagen er nog niet eens in om de helft(!!!) van jullie wedstrijden te winnen.

Tja, dan is het toch wel duidelijk wie de vooraf gestelde verwachtingen niet waarmaakt.
pi_177507030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax wordt gewoon tweede, zoals zo vaak de afgelopen jaren. Daar horen ze gewoon te staan, statistisch gezien. Jullie staan als regerend kampioen in de subtop en slagen er nog niet eens in om de helft(!!!) van jullie wedstrijden te winnen.

Tja, dan is het toch wel duidelijk wie de vooraf gestelde verwachtingen niet waarmaakt.
psv was na hun kampioensjaar vorig seizoen ook drama en zaten al die kut supporters op de tribune met spandoeken en al keihard te JANKEN DAT COCU WEG MOEST.....

Dat heb ik in de kuip nog niet gezien .....

[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 28-02-2018 16:56:23 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177507062
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

psv was na hun kampioensjaar vorig seizoen ook drama en zaten al die kut supporters op de tribune met spandoeken en al keihard te JANKEN DAT COCU WEG MOEST.....




[ Bericht 3% gewijzigd door DonRaja op 28-02-2018 16:58:48 ]
* Verwijderd *
  woensdag 28 februari 2018 @ 16:57:02 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177507066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


psv was na hun kampioensjaar vorig seizoen ook drama en zaten al die kut supporters op de tribune met spandoeken en al keihard te JANKEN DAT COCU WEG MOEST.....

Dat heb ik in de kuip nog niet gezien .....


Sterker nog, PSV staat bovenaan en nu vinden de supporters ook dat Cocu weg moet. Heel consequent.

[ Bericht 7% gewijzigd door DonRaja op 28-02-2018 16:59:05 ]
pi_177507116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sterker nog, PSV staat bovenaan en nu vinden de supporters ook dat Cocu weg moet. Heel consequent.


Ik heb er nog niets van gehoord en gezien dit seizoen dat cocu weg moest en straks als de titel binnen is staan ze op die houten kar allemaal cocu te gillen....

[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 28-02-2018 17:00:02 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177507124
Kappen met dat persoonlijke gedoe. Blijf ontopic en bewaar de rest voor DM.
BFF met GGMM
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:02:40 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177507186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets van gehoord en gezien dit seizoen dat cocu weg moest en straks als de titel binnen is staan ze op die houten kar allemaal cocu te gillen....

dus ik weet niet wat voor pillen jij slikt
Je komt vaak genoeg in het PSV-topic toch? Daar vindt vrijwel iedereen al 3 jaar dat het tijd wordt voor een andere trainer. Net als hier met Gio is iedereen er van overtuigd dat de titels van PSV maar tot op zeer beperkte hoogte aan Cocu te danken zijn. Ik ben het daar zelf niet helemaal mee eens, maar zou wel graag weer een trainer zien die ons elke week laat voetballen zoals in de Kuip tegen Feyenoord dit weekend.

En ook in het stadion wordt er veel gemord over de speelstijl van PSV. Natuurlijk is dat minder als je bovenaan staat (maar dat is logisch, zou jullie clublegende zeggen).
pi_177507203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je komt vaak genoeg in het PSV-topic toch? Daar vindt vrijwel iedereen al 3 jaar dat het tijd wordt voor een andere trainer. Net als hier met Gio is iedereen er van overtuigd dat de titels van PSV maar tot op zeer beperkte hoogte aan Cocu te danken zijn. Ik ben het daar zelf niet helemaal mee eens, maar zou wel graag weer een trainer zien die ons elke week laat voetballen zoals in de Kuip tegen Feyenoord dit weekend.

En ook in het stadion wordt er veel gemord over de speelstijl van PSV. Natuurlijk is dat minder als je bovenaan staat (maar dat is logisch, zou jullie clublegende zeggen).
_O-

Hoeveel titels heeft cocu nu gehaald 3?

supporters worden steeds gestoorder......gelukkig heeft de psv en de feyenoord leiding grote schijt aan supporters en wat ze willen....kortom ze hebben geen fuck te vertellen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:08:02 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177507282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O-

Hoeveel titels heeft cocu nu gehaald 3?

supporters worden steeds gestoorder......gelukkig heeft de psv en de feyenoord leiding grote schijt aan supporters en wat ze willen....kortom ze hebben geen fuck te vertellen
Supporters zijn nogal snel verwent. Na een paar titels willen ze ook dat het spel beter wordt. Zelfs bij PSV. En nogmaals, ik ben het er niet mee eens. Ik denk dat Cocu (met zijn beperkte tactische vermogens en trainersskills) er toch in slaagt om er qua resultaat uit te halen wat er in zit.

In zijn 2e seizoen, na de winterstop, heeft hij geprobeerd om PSV attractiever te laten voetballen in de competitie. Dat ging toen even goed en hij heeft dat in het derde seizoen geprobeerd voort te zetten, met veel puntverlies tot gevolg. Simpelweg omdat hij het aanvallende spel niet goed genoeg begrijpt om dat goed weg te zetten. En dus is hij weer teruggevallen op het spel wat hij wel begrijpt.

En dat heeft titels opgeleverd, maar geen vooruitgang in het voetbal. En dus vind ik het nu ook tijd voor een ander.
pi_177507347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Supporters zijn nogal snel verwent. Na een paar titels willen ze ook dat het spel beter wordt. Zelfs bij PSV. En nogmaals, ik ben het er niet mee eens. Ik denk dat Cocu (met zijn beperkte tactische vermogens en trainersskills) er toch in slaagt om er qua resultaat uit te halen wat er in zit.

In zijn 2e seizoen, na de winterstop, heeft hij geprobeerd om PSV attractiever te laten voetballen in de competitie. Dat ging toen even goed en hij heeft dat in het derde seizoen geprobeerd voort te zetten, met veel puntverlies tot gevolg. Simpelweg omdat hij het aanvallende spel niet goed genoeg begrijpt om dat goed weg te zetten. En dus is hij weer teruggevallen op het spel wat hij wel begrijpt.

En dat heeft titels opgeleverd, maar geen vooruitgang in het voetbal. En dus vind ik het nu ook tijd voor een ander.
Ik vewacht dat cocu en gio de komende jaren gewoon op hun stoeltje blijven zitten zolang ze beide prijzen blijven halen...

ik verwacht dat ten hag er eerder uit vliegt dan cocu en gio
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:16:08 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177507483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vewacht dat cocu en gio de komende jaren gewoon op hun stoeltje blijven zitten zolang ze beide prijzen blijven halen...

ik verwacht dat ten hag er eerder uit vliegt dan cocu en gio
Ik verwacht dat Cocu na dit seizoen weg is, of dat er een plan komt waarbij hij zijn opvolger klaar gaat stomen in een jaar tijd en dat hij na volgend seizoen vertrekt.

Van Gio hoop ik dat hij blijft, Zelden een ploeg zo bipolair zien voetballen als Feyenoord. Maar dan zal hij echt de beker moeten pakken.
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:28:19 #208
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177507725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Cocu na dit seizoen weg is, of dat er een plan komt waarbij hij zijn opvolger klaar gaat stomen in een jaar tijd en dat hij na volgend seizoen vertrekt.

Van Gio hoop ik dat hij blijft, Zelden een ploeg zo bipolair zien voetballen als Feyenoord. Maar dan zal hij echt de beker moeten pakken.
Championsleague is leuk voor een trainer en psv heeft met 40 miljoen extra budget volgend jaar ook wel de mogelijkheden om te stunten voor cocu. Dan staat hij direct in de picture bij de grotere joekels en minder bij die middenmoters uit engeland waar de laatste veel trainers heengingen zonder succes. Dus gewoon een paar verdedigers aantrekken en ze zouden eventueel zelfs kunnen overwinteren.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:33:10 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177507797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:28 schreef govie het volgende:

[..]

Championsleague is leuk voor een trainer en psv heeft met 40 miljoen extra budget volgend jaar ook wel de mogelijkheden om te stunten voor cocu. Dan staat hij direct in de picture bij de grotere joekels en minder bij die middenmoters uit engeland waar de laatste veel trainers heengingen zonder succes. Dus gewoon een paar verdedigers aantrekken en ze zouden eventueel zelfs kunnen overwinteren.
Laat ze eerst maar eens door die voorrondes komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:37:14 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177507859
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat ze eerst maar eens door die voorrondes komen
inderdaad, zie dat somber in, ook de EL voorrondes zijn geen vanzelfsprekendheid hebben we vorig seizoen al gezien
pi_177507962
quote:
Gevoelstemperatuur -23? Doe dit op je brood

Als je morgenochtend op de fiets stapt bij een gevoelstemperatuur van -23 krijgt je lichaam een klap. Het heeft calorieën nodig om je lijf op temperatuur te houden. Misschien walg je bij het idee, maar dit beleg is uitstekend geschikt voor extreem koude dagen en lekker bovendien.

Redactie 28-02-18, 17:00 Laatste update: 17:04
7
Gesmolten varkensvet, oftewel reuzel. Het klinkt niet smakelijk, maar was ooit een klassieker in de keuken. Laat het gesmolten spek stollen en smeer het op brood. Beetje suiker erbij. ,,Ik ben er gek op”, zegt Bjorn Massop, chef-kok bij Villa Ruimzicht in Doetinchem. ,,Maar helaas is het in Nederland verloren geraakt.”

,,Het is vet, dan krijgen veel mensen gelijk de kriebels”, merkt Massop. ,,Dan vinden ze het vies. Wij doen er weleens wat mee, het is breed toepasbaar. Dingen zijn ook met een reden ontstaan. Het is geen toeval dat reuzel in Nederland zo veel gegeten werd.”

Begin vorige eeuw kon reuzel de concurrentie met boter aan. Het product gaf brandstof om lang en hard te kunnen werken, zeker op de koude dagen. Toen boter tijdens de Tweede Wereldoorlog schaars was, maakte reuzel een comeback. Misschien is het ijskoude weer een goede reden om het toch weer eens te proberen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:45:16 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177507988
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Oke bedankt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:45:43 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177507996
Ik heb een zakflesje jagermeister bij, moet het ook wel mee lukken

#protip
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177508003
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb een zakflesje jagermeister bij, moet het ook wel mee lukken

#protip
Heb je ook een dweil mee?
BFF met GGMM
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:46:41 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177508013
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heb je ook een dweil mee?
ZKH staat gelukkig op een ander vak
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:48:03 #216
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177508039
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:28 schreef govie het volgende:

[..]

Championsleague is leuk voor een trainer en psv heeft met 40 miljoen extra budget volgend jaar ook wel de mogelijkheden om te stunten voor cocu. Dan staat hij direct in de picture bij de grotere joekels en minder bij die middenmoters uit engeland waar de laatste veel trainers heengingen zonder succes. Dus gewoon een paar verdedigers aantrekken en ze zouden eventueel zelfs kunnen overwinteren.
40 miljoen extra budget? Say whut?

Zoveel levert de CL niet op en bovendien moeten ze eerst nog die voorrondes door. En zoals elk jaar speel je dan met een uitgedunde selectie weer tegen één of andere geoliede machine uit het Oostblok die al een maand in competitie zijn en al 6 jaar met dezelfde matige selectie spelen. Maar daardoor wel inmiddels een vrijwel onneembare horde voor een Eredivisieclub.

PSV gaat naar alle waarschijnlijkheid Zoet, Arias, van Ginkel en de Jong kwijtraken. En met een beetje pech raak je Lozano en Pereiro ook kwijt. En als Bergwijn zo doorgaat zie ik die ook niet langer blijven, daar was ook al belangstelling voor.

PSV heeft er veel aan gedaan om de selectie verder bij elkaar te houden voor dit seizoen, na het vertrek van een paar sleutelspelers. Maar worden ze nu kampioen, dan verwacht ik echt een leegloop.

En dan mag je met wat jeugdspelers en een paar aankopen die nog moeten wennen, aantreden tegen FC Bolsjksndr (ofzo) uit Oost Wit-Rusland. Lachen.
pi_177508044
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:46 schreef Caland het volgende:

[..]

ZKH staat gelukkig op een ander vak
Zou hij wel gaan dan? Ik dacht dat jij, die lichtmast en Happel de enige 3 waren.
BFF met GGMM
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:50:27 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177508075
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zou hij wel gaan dan? Ik dacht dat jij, die lichtmast en Happel de enige 3 waren.
Sjaak gaat ook wel.

Maar geen idee nog verder, zal hem eens appen die lamlul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177508078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Reuzelgenot
  woensdag 28 februari 2018 @ 17:56:33 #220
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177508171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

40 miljoen extra budget? Say whut?

Zoveel levert de CL niet op en bovendien moeten ze eerst nog die voorrondes door. En zoals elk jaar speel je dan met een uitgedunde selectie weer tegen één of andere geoliede machine uit het Oostblok die al een maand in competitie zijn en al 6 jaar met dezelfde matige selectie spelen. Maar daardoor wel inmiddels een vrijwel onneembare horde voor een Eredivisieclub.

PSV gaat naar alle waarschijnlijkheid Zoet, Arias, van Ginkel en de Jong kwijtraken. En met een beetje pech raak je Lozano en Pereiro ook kwijt. En als Bergwijn zo doorgaat zie ik die ook niet langer blijven, daar was ook al belangstelling voor.

PSV heeft er veel aan gedaan om de selectie verder bij elkaar te houden voor dit seizoen, na het vertrek van een paar sleutelspelers. Maar worden ze nu kampioen, dan verwacht ik echt een leegloop.

En dan mag je met wat jeugdspelers en een paar aankopen die nog moeten wennen, aantreden tegen FC Bolsjksndr (ofzo) uit Oost Wit-Rusland. Lachen.
T.a.v. budget is het geneuzel in de marge want in eindhoven wordt altijd wel wat geregeld met die tech-ondernemingen, zo zijn een of twee van die jonge toptalenten ook aangetrokken afgelopen jaar. Dus die 40 miljoen extra budget zoudn ze nog best wel eens kunnen halen als een paar technondernemingen helpen nieuwe spelers te financieren.
Daarnaast is mijn mening dat psv meer unique sellingpoints heeft dan feyenoord om mensen een jaartje langer te houden zonder al teveel muiterij. Cocu is een oudtopvoetballer en volgens mij eventueel ook een topcoach en ze gaan de championsleaugue in! Zijn prestatie als coach dit jaar is uitmuntend lelijk maar wel doeltreffend, het is knap wat hij heeft gedaan zonder echte verdedigers en laat staan geen linksback. Psv hoeft niemand te verkopen denk ik, maar heeft wel wat verdedigers nodig.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:01:40 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177508259
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:56 schreef govie het volgende:

[..]

T.a.v. budget is het geneuzel in de marge want in eindhoven wordt altijd wel wat geregeld met die tech-ondernemingen, zo zijn een of twee van die jonge toptalenten ook aangetrokken afgelopen jaar. Dus die 40 miljoen zou best kunnen als een paar technondernemingen helpen nieuwe spelers te financieren.
Leg eens uit, want dat die techondernemingen spelers kopen voor PSV is echt totaal nieuw voor me... :')
Waarom zouden ze dat doen dan? Die bedrijven doen niets in consumentenelectronica en hebben dus heel weinig belang bij sponsoring.

quote:
Daarnaast is mijn mening dat psv meer unique sellingpoints heeft dan feyenoord om mensen een jaartje langer te houden zonder al teveel muiterij. Cocu is een oudtopvoetballer en volgens mij eventueel ook een topcoach en ze gaan de championsleaugue in! Zijn prestatie als coach dit jaar is uitmuntend lelijk maar wel doeltreffend, het is knap wat hij heeft gedaan zonder echte verdedigers en laat staan geen linksback.
Ja, daar kopen spelers weinig voor hoor. Daarbij hebben diverse spelers al aangegeven dat ze weg willen na dit seizoen. Ik verwacht niet dat een paar voorrondes CL ze gaat tegenhouden.
pi_177508459
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 17:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat ze eerst maar eens door die voorrondes komen
is wel de kampioensroute he. Dus de echt grote clubs tref je daar niet en zal psv geplaatst zijn
  Forum Admin / PR woensdag 28 februari 2018 @ 18:15:56 #223
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177508497
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:14 schreef jsuijker het volgende:

[..]

is wel de kampioensroute he. Dus de echt grote clubs tref je daar niet en zal psv geplaatst zijn
Ach, als je van fucking Osijek verliest is elke Europese tegenstander zwaar.
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:17:50 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177508531
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:14 schreef jsuijker het volgende:

[..]

is wel de kampioensroute he. Dus de echt grote clubs tref je daar niet en zal psv geplaatst zijn
Osjiek en Rosenborg. Appeltje eitje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:18:55 #225
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177508551
Ik moet over een half uurtje de deur uit, dus ik ga nu maar vast aankleden. Driedubbelelaagjesgenot :7
pi_177508581
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:14 schreef jsuijker het volgende:

[..]

is wel de kampioensroute he. Dus de echt grote clubs tref je daar niet en zal psv geplaatst zijn
Viktoria Plzen, Young Boys, PAOK, Steaua, Red Bull Salzburg, Dinamo Zagreb. Daar heb je nog niet zo makkelijk van gewonnen.
Oh.
pi_177508595
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:15 schreef Sked het volgende:

[..]

Ach, als je van fucking Osijek verliest is elke Europese tegenstander zwaar.
Je verloor vorig jaar tegen zowel sparta en excelsior maar je wordt kampioen...
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:21:40 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177508607
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:21 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Je verloor vorig jaar tegen zowel sparta en excelsior maar je wordt kampioen...
Goede vergelijking wel ja

Hou het inderdaad maar bij facebook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177508609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Viktoria Plzen, Young Boys, PAOK, Steaua, Red Bull Salzburg, Dinamo Zagreb. Daar heb je nog niet zo makkelijk van gewonnen.
Die zal je door seeding voor een groot deel ontlopen
pi_177508658
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:21 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Die zal je door seeding voor een groot deel ontlopen
Nou nee want er gaan er maar vier door vanuit die Champions route. En daarbij komen nog clubs als Brondby, Malmo, Maccabi Tel Aviv.
Oh.
pi_177508660
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Goede vergelijking wel ja

Hou het inderdaad maar bij facebook
Iets met het zegt niets over de mogelijkheden v een team als je tegen een bepaalde tegenstander verliest.
Dat zelfde psv wordt waarschijnlijk met afstand kampioen dit jaar.

Misschien zal je zelf t hele internet maar links moeten laten liggen
pi_177509144
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nou nee want er gaan er maar vier door vanuit die Champions route. En daarbij komen nog clubs als Brondby, Malmo, Maccabi Tel Aviv.
Als dat inderdaad allemaal de kampioenen worden zonder directe plaatsing zal het zwaarder zijn dan ik verwachtte
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:50:58 #233
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177509276
Ik heb 3 broeken aan, dus hopelijk staat er niemand achter me als ik naar de wc ga.
pi_177509432
Het zal me benieuwen. Denk wel dat de hel losbreekt als ze vanavond ook weer een zaadpartij op de mat leggen met negatief resultaat
pi_177509468
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Het zal me benieuwen. Denk wel dat de hel losbreekt als ze vanavond ook weer een zaadpartij op de mat leggen met negatief resultaat
Als je zo vaak roept dat je alles op de beker zet is elke andere uitslag dan een overwinning, een schande.
pi_177509561
Ik heb me zelfs op wintersport nog nooit zo warm aangekleed haha. Zin in een chocootje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_177509605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb me zelfs op wintersport nog nooit zo warm aangekleed haha. Zin in een chocootje.
Ik las dat jullie zelfs speciale handwarmers van Feyenoord mogen verwachten.
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:03:40 #238
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177509631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Het zal me benieuwen. Denk wel dat de hel losbreekt als ze vanavond ook weer een zaadpartij op de mat leggen met negatief resultaat
Tja, kritiek van de directie op Gio zal niet komen. Ook in de media zijn ze pas sinds een week of 2 echt kritisch op de trainer.
pi_177509796
Zou mooi zijn als we er uit vliegen vandaag
blablablabla
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:11:25 #240
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177509857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:09 schreef Elan het volgende:
Zou mooi zijn als we er uit vliegen vandaag
:')
pi_177509891
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:11 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

:')
Als je die beker pakt maskeert dat weer de feitelijke aids waar we al heel het seizoen aan onderhevig zijn.
blablablabla
pi_177509913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:09 schreef Elan het volgende:
Zou mooi zijn als we er uit vliegen vandaag
man man man :')
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:15:42 #243
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177509952
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je die beker pakt maskeert dat weer de feitelijke aids waar we al heel het seizoen aan onderhevig zijn.
Wanneer je vijfde eindigt denk ik dat iedereen binnen Feyenoord ook wel spreekt over een verloren seizoen hoor, ondanks de eventuele beker
pi_177509956
Gio heeft alles onder controle.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177509977
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:15 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Wanneer je vijfde eindigt denk ik dat iedereen binnen Feyenoord ook wel spreekt over een verloren seizoen hoor, ondanks de eventuele beker
beter 5e met een prijs

dan 2e met helemaal niets
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177510105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

beter 5e met een prijs

dan 2e met helemaal niets
Nee.
Wellicht als je 3e wordt met een redelijk goed aantal punten, maar de beker zal de aids van die 20+ punter achterstand echt niet verbloemen.
pi_177510116
pi_177510140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

beter 5e met een prijs

dan 2e met helemaal niets
Niet onder alle omstandigheden.
pi_177510143
quote:
waar is malacia

na gezeik op linksback plek hebben we nu weer gezeik op de rechtsback plek zo te zien....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177510178
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet onder alle omstandigheden.
Over 5 jaar weet niemand meer geen fuck meer over dit seizoen behalve dat misschien een beker gepakt is.

alleen prijzen tellen en blijven voor altijd hangen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177510193
quote:
JAAA BOETIUSSS _O_
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:25:47 #252
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177510213
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:15 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Wanneer je vijfde eindigt denk ik dat iedereen binnen Feyenoord ook wel spreekt over een verloren seizoen hoor, ondanks de eventuele beker
Behalve Jan de Jong.
pi_177510218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

JAAA BOETIUSSS _O_
gaat vlammen vanavond

echt

goal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177510250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

gaat vlammen vanavond

echt

goal
Met deze temperatuur gegarandeerd MILKSHAKE _O_
pi_177510292
Wanneer beseft Gio dat Boetius alleen goed speelt met mooi weer ?
pi_177510343
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:29 schreef macca728 het volgende:
Wanneer beseft Gio dat Boetius alleen goed speelt met mooi weer ?
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
pi_177510372
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Tja, kritiek van de directie op Gio zal niet komen. Ook in de media zijn ze pas sinds een week of 2 echt kritisch op de trainer.
Denk je? Je hoort ze wekenlang enkel nog over de beker. Lijkt toch dat dat het goedmakertje gaat worden. Maar denk ook wel dat menig supporter vanavond niet zit te wachten op de zoveelste wanprestatie in deze vrieskou. Denk toch dat het zal aanzetten tot erger vrees ik
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:36:51 #258
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177510465
Chicks love Diks.
pi_177510509
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:36 schreef Wicky15 het volgende:
Chicks love Diks.
Die had ik nog niet gehoord.
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:39:34 #260
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177510527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die had ik nog niet gehoord.
;(

Godverdomme.
pi_177510540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Over 5 jaar weet niemand meer geen fuck meer over dit seizoen behalve dat misschien een beker gepakt is.

alleen prijzen tellen en blijven voor altijd hangen
als jullie 5e/4e worden met 20+ punten achterstand gaat vooral dat herinnerd worden hoor en niet dat bekertje
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:40:58 #262
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177510565
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

als jullie 5e/4e worden met 20+ punten achterstand gaat vooral dat herinnerd worden hoor en niet dat bekertje
Nah dat geloof ik ook niet.
pi_177510566
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

als jullie 5e/4e worden met 20+ punten achterstand gaat vooral dat herinnerd worden hoor en niet dat bekertje
Denk niet dat iemand het over 5 jaar nog over dit seizoen heeft in wat voor geval dan ook
pi_177510666
GIO OUT
blablablabla
pi_177510781
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:40 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Denk niet dat iemand het over 5 jaar nog over dit seizoen heeft in wat voor geval dan ook
Nee, maar stel dat het erop aankomt, dan.
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:49:49 #266
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177510816
Nou, die handenwarmers werken ook voor geen reet.
pi_177510822
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:40 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Denk niet dat iemand het over 5 jaar nog over dit seizoen heeft in wat voor geval dan ook
Het laatste jaar dat een Nederlandse club CL speelde zeker (lol)
Oh.
pi_177510831
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, die handenwarmers werken ook voor geen reet.
Vraagje: Is het koud?
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:51:06 #269
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177510861
Ik moet er echt niet aan denken om nu in de kuip te zitten :') god wat is het koud buiten

respetc wel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:51:40 #270
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177510877
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vraagje: Is het koud?
Ik had het erger verwacht, maar ik sta redelijk uit de wind in het stadion. Lopend vanaf de auto in de volle wind was het echt kut.
pi_177510902
Gevoelstemperatuur van -16 inmiddels in Rotterdam. Meteoconsult :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2018 19:52:37 ]
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:54:53 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177511002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met deze temperatuur gegarandeerd MILKSHAKE _O_
Meer Slush-Puppie denk ik.
pi_177511061
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had het erger verwacht, maar ik sta redelijk uit de wind in het stadion. Lopend vanaf de auto in de volle wind was het echt kut.
Ik heb echt nooit bereik in het stadion zelf (op de trappen wel)
blablablabla
pi_177511121
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Gevoelstemperatuur van -16 inmiddels in Rotterdam. Meteoconsult :')
Aansteller
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:02:13 #275
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177511231
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb echt nooit bereik in het stadion zelf (op de trappen wel)
Er is nog bijna niemand binnen :D

En sinds 4G gaat het bij mij sowieso best ok eigenlijk.
pi_177511309
Az speelt echt goed zeg. Mochten we de finale halen dan is dat nog een behoorlijk pittig potje.
pi_177511439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:04 schreef Typisch het volgende:
Az speelt echt goed zeg.
Vind je? Niet alles gezien maar sinds ik kijk vooral wachten op balverlies en dan zijn ze er razendsnel uit.
pi_177511488
die verbeek lijkt echt op een vogelverschrikker met die muts en dat haar dat alle kanten vliegt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177511495
Voor alle helden die wel naar de Kuip gaan hoop ik dat er geen verlenging en panels komen. En voor m'n eigen hart en onderbroek hoop ik dat ook trouwens.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_177511525
mensen die zivh druk maken om willem 2 :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:16:58 #281
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177511648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:04 schreef Typisch het volgende:
Az speelt echt goed zeg. Mochten we de finale halen dan is dat nog een behoorlijk pittig potje.
Die zijn favoriet ja.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:17:38 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177511677
De chocolademelk en handwarmers zijn op

Kan die Jan de Jong nu opkankeren of niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177511693
AZ kan die vorm niet blijven volhouden, maar zij zijn inderdaad de favoriet. Het moet bij ons wel heel snel beter gaan willen we in die, eventuele, finale nog weerstand kunnen bieden.
pi_177511933
Drenthe heeft zijn camouflage pak even aan getrokken..... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177511988
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Er is nog bijna niemand binnen :D

En sinds 4G gaat het bij mij sowieso best ok eigenlijk.
HMF heeft 5G in het stadion.
pi_177512008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Drenthe heeft zijn camouflage pak even aan getrokken..... :)
Is hij in het wit?
pi_177512014
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
De chocolademelk en handwarmers zijn op

Kan die Jan de Jong nu opkankeren of niet?
Serieus? :D
U MAD?
pi_177512030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is hij in het wit?
nee

camouflage groen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177512071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nee

camouflage groen...
Gezien zijn historie bij Vladikavkaz zal Drenthe als een van de weinigen op de temperaturen gekleed zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 februari 2018 @ 20:36:50 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177512342
Haps was toch geblesseerd?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177512419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gezien zijn historie bij Vladikavkaz zal Drenthe als een van de weinigen op de temperaturen gekleed zijn.
heb je dan geen beeld dan?

wordt live op veronica uitgezonden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177512476
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:17 schreef Caland het volgende:
De chocolademelk en handwarmers zijn op

Kan die Jan de Jong nu opkankeren of niet?
zal wel komen omdat er natuurlijk mongolen zijn die er niet 1 nemen maar waarschijnlijk 10 .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177512503
Mijn app geeft -20 aan als gevoelstemperatuur.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177512769
Voordeel voor de sfeer dat iedereen warm wil blijven heb ik het idee.
pi_177512776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

heb je dan geen beeld dan?

wordt live op veronica uitgezonden
Zat nog niet te kijken. Heb hier geen Veronica ik Belgie he.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2018 20:52:13 ]
pi_177512842
Oeh hapsie
pi_177512957
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:44 schreef Oldground het volgende:
Mijn app geeft -20 aan als gevoelstemperatuur.
Dit lijkt me het definitieve einde van het tijdperk MeteoConsult.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 februari 2018 @ 20:59:26 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177512991
Vilhena wisselt ook om de week van kapsel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177513062
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vilhena wisselt ook om de week van kapsel.
Ik vind het cultural appropriation dat hij zn haar blondeert.
pi_177513160
Willem II werkt die ballen lekker weg steeds...

Moet je van profiteren.
Van alles is weer waardeloos.
pi_177513254
The Mountain lekker hoor
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')