abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:59:33 #101
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177696624
Wordt er eens een moslim mishandeld, is het weer niet goed.
pi_177698398
Ik vraag me af wat er nou zijn gebeurd als ze wel haar hoofddoek had afgedaan.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 07:32:29 #103
34027 devlinmr
Trolivier
pi_177699894
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:54 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je praat poep en je weet dat je poep praat. Geef toe :{.
Ik vind van niet, maar welk deel vind jij poep
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 07:35:46 #104
34027 devlinmr
Trolivier
pi_177699919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat tweede is dan ook een stuk aannemelijker of eerder vanzelfsprekend :')
Niet dus. Heb al eerder 2 links gepost van valse aangiftes van "witte" :') mensen in Nl die riepen overvallen te zijn door Marokkanen. Zijn er nog wel een paar te vinden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_177700037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:32 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Was er niet een getuige die haar hond uitliet? Althans, dat zou een getuige zijn op basis van de statement van het slachtoffer zelf. Er zijn tot nu toe geen getuigen naar voren gekomen inderdaad.

Het is nu ondertussen twee weken geleden dat dit is gebeurd. Zijn er concrete aanwijzingen bij de politie binnengekomen of is het onderzoek letterlijk vastgelopen?
Je hoort er niets meer over, ik weet het niet of er nog een onderzoek loopt. Persoonlijk vind ik het verdacht stil rond dit incident, meestal worden dit soort zaken toch zwaar uitgemeten in de media of talkshows?
pi_177700362
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mijn punt is dat zijn punt kant nog wal raakt. Een punt wat jij dus bevestigd, oftewel punt voor mij. Punt
Dan moet je toch echt werken aan je vermogen tot begrijpend lezen, want ik bevestig jouw punt niet.


Hij maakt juist een sterk punt door te stellen dat men niet alles voor waarheid moet aannemen omdat er vaak genoeg is gebleken dat er gelogen kan worden. Bij een claim moet er gedegen onderzoek volgen en op basis daarvan moeten conclusies worden getrokken. Helaas gaat de media al te snel met de potentiële sensatie aan de haal.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:00:50 #107
34027 devlinmr
Trolivier
pi_177700616
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 08:37 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dan moet je toch echt werken aan je vermogen tot begrijpend lezen, want ik bevestig jouw punt niet.


Hij maakt juist een sterk punt door te stellen dat men niet alles voor waarheid moet aannemen omdat er vaak genoeg is gebleken dat er gelogen kan worden. Bij een claim moet er gedegen onderzoek volgen en op basis daarvan moeten conclusies worden getrokken. Helaas gaat de media al te snel met de potentiële sensatie aan de haal.
Je mist dus mijn punt. Ter verduidelijking; de post waar ik op reageer haalt alleen valse aangiftes van Moslims (ook nog in het buitenland) aan en wekt daarmee de suggestie dat alleen Moslims valse aangiftes doen. Het punt wat ik maak is dat dit niet iets is wat alleen Moslims doen maar dat er ook vaak valse aangiftes gedaan worden over bv Marokkanen.
Nergens zeg ik dat er niet eerst fatsoenlijk onderzoek gedaan moet worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:08:45 #108
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_177700697
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 07:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niet dus. Heb al eerder 2 links gepost van valse aangiftes van "witte" :') mensen in Nl die riepen overvallen te zijn door Marokkanen. Zijn er nog wel een paar te vinden.
Ik had het dan ook niet over valse aangiften maar over daders an sich. Van alle keren dat een moslim (of licht getintiër) dader is komt het weleens voor dat het gelogen blijkt te zijn.
Van alle keren Die schaarse keer dat een moslim zogenaamd slachtoffer is blijkt het zelden waar te zijn.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 09:42:15 #109
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177701089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 07:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Je hoort er niets meer over, ik weet het niet of er nog een onderzoek loopt. Persoonlijk vind ik het verdacht stil rond dit incident, meestal worden dit soort zaken toch zwaar uitgemeten in de media of talkshows?
Zou die vrouw die haar huilend achterliet niet vervolgd kunnen worden wegens (criminele) nalatigheid (indien dit daadwerkelijk is gebeurd natuurlijk)?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177701243
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:42 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Zou die vrouw die haar huilend achterliet niet vervolgd kunnen worden wegens (criminele) nalatigheid (indien dit daadwerkelijk is gebeurd natuurlijk)?
Ik zou het niet weten, ik lees in het politie opsporingsbericht niets over een vrouw. Maar als er echt een vrouw was en die meid lag gewond op de grond vind ik het toch wel smerig van die vrouw zou ze er vandoor zijn gegaan.

Net wat lopen googelen en toch stoort dit bericht mij, niet vanwege die meid, maar zo'n 15 jaar geleden werd de vriend van mijn zusje uit het niets aangevallen op een parkeerterrein door een groepje Marokkanen die hem eerst bijna omver deden rijden. Ik was er ook bij, er zijn flink wat klappen gevallen, o.a. ook hersenschudding, tand door lip, kneuzingen etc. zo snel als ze uit die auto stapten en om zich heen begonnen te slaan zo snel waren ze ook weer in de auto om op de vlucht te slaan. Tot de dag van vandaag weten we nog niet waarom, we konden die jongens niet en ze kwamen ook niet uit de buurt, onze vriendinnen hebben ook een aantal tikken gekregen. Bij de aangifte konden we het nummerbord doorgeven, er waren zeker 40 getuigen die tussen de auto's aan het kijken waren naar de knokpartij. En toch wordt je een maand later geïnformeerd dat ze de zaak afdoen met "niet voldoende bewijs" en "hun woord tegen die van jullie". Geen oproep tot getuigen, geen onderzoek niets.

En nu lees je dit weer en de politie maakt er toch werk van, er worden zelfs getuigen gezocht. Hoe kan er zo'n verschil zitten tussen de afhandeling van 2 mishandelingen, best storend.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 11:36:28 #111
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177703048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:42 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Zou die vrouw die haar huilend achterliet niet vervolgd kunnen worden wegens (criminele) nalatigheid (indien dit daadwerkelijk is gebeurd natuurlijk)?
Imaginaire personen zijn over het algemeen lastig te vervolgen.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 12:12:57 #112
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177703787
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 11:36 schreef Nobu het volgende:

[..]

Imaginaire personen zijn over het algemeen lastig te vervolgen.
Ik zou niet te snel vooruit lopen op de zaken Nobutada. Het valt wel op dat er totaal geen vooruitgang wordt geboekt in het onderzoek. Ofwel men houdt bewust informatie achterwege en de daders worden beschermd door de gemeenschap of het is inderdaad verzonnen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177703997
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 09:42 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Zou die vrouw die haar huilend achterliet niet vervolgd kunnen worden wegens (criminele) nalatigheid (indien dit daadwerkelijk is gebeurd natuurlijk)?
Eeuh nee ? Iedereen maar vervolgen die bijv wegloopt van een vechtpartij ?
pi_177742234
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:37 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Typisch
Holy shit! 8 berichten. Wereldwijd. Ongelooflijk. Bedankt voor het delen van dit onomstotelijke bewijs. Ongekende statistische relevantie.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
  zondag 11 maart 2018 @ 11:01:47 #115
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177742341
Een zeer specifiek daderprofiel, nog steeds geen getuigen terwijl het op een redelijk druk moment zou hebben plaatsgevonden, een nogal melodramatische open brief naar de media, ik denk dat ik deze definitief schaar onder fake news.



Contra-theorie met precies net zoveel bewijs:
Papa slaat dochter een hersenschudding en ze moeten daarna een leugen ophangen om de kindermishandeling te verbergen.
pi_177742512
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

't Vergt een IQ groter dan je schoenmaat om 't punt niet te missen, kennelijk.
Het is een matig punt. Zoeken naar nieuws kan iedereen. Ik zeg niet dat het niet gebeurt. Maar andersom gebeurt het net zo goed.

Om over fake nieuws of vooroordelen maar te zwijgen. Of ‘vredelievende’ boeddhisten die de jacht openen op moslims. Letterlijk mensen met een andere geloofsovertuiging afmaken en verjagen naar buurlanden. Etnische zuivering ten top. Hoor ik vrij weinig over hier op Fok.

Sowieso zijn alle religekkies achterlijk. Pre-Middeleeuwse levenswijzen als houvast gebruiken voor je normen en waarden :’)
pi_177744260
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:13 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Het is een matig punt. Zoeken naar nieuws kan iedereen. Ik zeg niet dat het niet gebeurt. Maar andersom gebeurt het net zo goed.

Om over fake nieuws of vooroordelen maar te zwijgen. Of ‘vredelievende’ boeddhisten die de jacht openen op moslims. Letterlijk mensen met een andere geloofsovertuiging afmaken en verjagen naar buurlanden. Etnische zuivering ten top. Hoor ik vrij weinig over hier op Fok.

Sowieso zijn alle religekkies achterlijk. Pre-Middeleeuwse levenswijzen als houvast gebruiken voor je normen en waarden :’)
quote:
Sowieso zijn alle religekkies achterlijk. Pre-Middeleeuwse levenswijzen als houvast gebruiken voor je normen en waarden :’)
Vooral dit.
  zondag 11 maart 2018 @ 13:09:04 #118
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177744535
We zijn bijna 3 weken verder en er is geen enkele getuige naar voren gekomen ondanks het buurtonderzoek en de passantenonderzoek. Wat me het meeste verbaast is dat dit volgens de verklaring van het slachtoffer op klaarlichte dag is gebeurd (woensdagmiddag 21 februari rond 4 uur). Feitelijk hebben we dus enkel het verhaal van het slachtoffer. Als ik zo die straat bekijk op Google Maps is het wel een vrij lange straat dus het kan best dat er op dat moment geen mensen in haar directe omgeving aanwezig waren.

Het blijft alsnog een zeer merkwaardig verhaal vind ik.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177931445
quote:
De verklaringen die een inmiddels 15-jarig meisje aflegde over twee jongens die haar mishandelden in Emmeloord, kloppen op meerdere punten niet. Dat laat het Openbaar Ministerie maandag weten.

Eind vorige maand deed het meisje aangifte van mishandeling. Ze zou door twee jongens zijn mishandeld toen ze van school naar huis fietste. De jongens zouden kwetsende en beledigende opmerkingen hebben gemaakt over haar religie. Ook wilden ze dat ze haar hoofddoek afdeed. Toen het meisje dat zou hebben geweigerd, werd ze naar eigen zeggen geschopt en geslagen.

Kamervragen
De kwestie deed veel stof opwaaien. Zo werden er Kamervragen over gesteld en liet ook de gemeenteraad van Noordoostpolder van zich horen.

Alleen er werden geen getuigen van het incident gevonden, ook niet de getuige die het incident zou hebben gezien, zegt het Openbaar Ministerie. Daarnaast wordt het verhaal van het meisje niet ondersteund door camerabeelden.

Onderzoek gestopt
Het OM heeft het meisje gesproken over het verschil in haar verklaringen en de onderzoeksbevindingen, maar daar heeft ze geen opheldering over kunnen geven. Ook blijft ze bij haar verklaring, zegt het OM. "Dit alles leidt tot twijfel over de juistheid van de aangifte en tot een gebrek aan aanknopingspunten voor verder onderzoek. Daarom is het onderzoek gestopt."
https://www.omroepflevola(...)handeling-klopt-niet

Zoals ik al zei dus, was ook erg vreemd dat er geen getuigen waren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2018 14:05:43 ]
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 14:11:42 #120
138438 crew  Pizzakoppo
pi_177931692
NWS / Meisje (14) mishandeld in Emmeloord na weigeren afdoen hoofddoek

Zie mijn post en alle reacties erop. :D :D :
Starmelanon ben je er? :D AchJa? Secretpret? :D
  maandag 19 maart 2018 @ 14:22:30 #121
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177932072
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 13:09 schreef Logic91 het volgende:
We zijn bijna 3 weken verder en er is geen enkele getuige naar voren gekomen ondanks het buurtonderzoek en de passantenonderzoek. Wat me het meeste verbaast is dat dit volgens de verklaring van het slachtoffer op klaarlichte dag is gebeurd (woensdagmiddag 21 februari rond 4 uur). Feitelijk hebben we dus enkel het verhaal van het slachtoffer. Als ik zo die straat bekijk op Google Maps is het wel een vrij lange straat dus het kan best dat er op dat moment geen mensen in haar directe omgeving aanwezig waren.

Het blijft alsnog een zeer merkwaardig verhaal vind ik.
Jammer. De kosten van de politie mogen ze in rekening brengen bij de ouders.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 19 maart 2018 @ 14:25:55 #122
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177932203
Liegend secreet.

quote:
11s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:01 schreef Twiitch het volgende:
Contra-theorie met precies net zoveel bewijs:
Papa slaat dochter een hersenschudding en ze moeten daarna een leugen ophangen om de kindermishandeling te verbergen.
pi_177932438
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:25 schreef Twiitch het volgende:
Liegend secreet.

[..]

Of gewoon van haar fiets gelazerd. Net als die James die beweerde in elkaar te zijn geslagen door een racist.
  maandag 19 maart 2018 @ 14:32:34 #124
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177932504
_O- Is het toch weer fake news gebleken. Called it.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2018 14:36:12 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')