abonnement Unibet Coolblue
pi_177486115
Hoi, vraagje...

Vroegâh had je allemaal van die dunne, "zachte" screenprotectors, die je onder andere via Chinashops kon bestellen, soms maar voor een paar dubbeltjes.

Tegenwoordig vind ik (ook in Nederlandse shops of op Amazon) alleen nog maar van die tempered glass dingen. Ik wil die niet, maar zodra je op screen protector of soft screen protector zoekt krijg je alleen maar van die dingen.

Iemand nog een goede shop/bron waar je zachte protectors kunt vinden? In mijn geval is het voor een Huawei P10.

Bedankt!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_177486137
Foil aan je query toevoegen.
pi_177486189
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:15 schreef Drug het volgende:
Foil aan je query toevoegen.
Held! Gevonden... maar toch, als je daar op zoekt krijg je een pagina vol tempered glass en 9H shit.

https://www.amazon.de/s/r(...)s=p10+protector+foil
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 22:12:09 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177492387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Held! Gevonden... maar toch, als je daar op zoekt krijg je een pagina vol tempered glass en 9H shit.

https://www.amazon.de/s/r(...)s=p10+protector+foil
Waarom zou je een stukje vershoudfolie op je scherm plakken in plaats van dat glas? Dat glas beschermt zoveel beter en is veel gemakkelijker aan te brengen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177498906
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:12 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Waarom zou je een stukje vershoudfolie op je scherm plakken in plaats van dat glas? Dat glas beschermt zoveel beter en is veel gemakkelijker aan te brengen.
Want geeft soms problemen met aanraakgevoeligheid. Heb tot nu toe bij verschillende telefoons gehad dat het scherm gewoon niet goed meer reageert. Daarnaast vind ik het ook niet zo mooi, zo'n plaat op je scherm.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_177504362
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:12 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Waarom zou je een stukje vershoudfolie op je scherm plakken in plaats van dat glas? Dat glas beschermt zoveel beter en is veel gemakkelijker aan te brengen.
Omdat tegenwoordig veel telefoon een gebogen scherm(rand) hebben en hierdoor bij veel telefoons niet echt een goede 9H glazen screenprotector te vinden is. Of het zit niet netjes, of er is een stippen patroon te zien, of de responsiveness gaat achteruit. Daarbij is het folie door de jaren heen flink verbeterd. Het is behoorlijk impact bestendig geworden, krasjes vullen zichzelf weer op. Voor mij hoeft er voorlopig geen galzen screenprotector meer op en voldoen de huidige folies prima. Nog een andere plus, je ziet ze een stuk minder zitten dan een glazen screenprotector.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_178034582
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:41 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Omdat tegenwoordig veel telefoon een gebogen scherm(rand) hebben en hierdoor bij veel telefoons niet echt een goede 9H glazen screenprotector te vinden is. Of het zit niet netjes, of er is een stippen patroon te zien, of de responsiveness gaat achteruit. Daarbij is het folie door de jaren heen flink verbeterd. Het is behoorlijk impact bestendig geworden, krasjes vullen zichzelf weer op. Voor mij hoeft er voorlopig geen galzen screenprotector meer op en voldoen de huidige folies prima. Nog een andere plus, je ziet ze een stuk minder zitten dan een glazen screenprotector.
Laatst gevonden, besteld en opgeplakt. Vorige week mijn P10 laten vallen en barst in scherm. FML! :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178053185
Dat is mooi k*t dan.
Als is een folie, een 9H glazen protector nooit een garantie dat je scherm heel blijft. Genoeg gevallen gelezen waarvan ook met een 9H glazen protector toch het scherm ook kapot is gegaan.

Welk protector had je er op zitten?
Music was my first love, and it will be my last.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')