abonnement Unibet Coolblue
pi_177484547
Hoi.

Ik heb het laatst voor het eerst gedaan op mijn vakantie in boedapest met een wild vreemde chinese vrouw van 22.
We hebben het met condoom gedaan, maar ik heb haar wel gebeft en gebaft. Ze was gewoon goed verzorgd hygiënisch gezien en had net ervoor gedouched.

Ik heb nu een soa test aangevraagd bij mijn huisarts en dit kost 60 euro. Is het de 60 euro waard, of is de kans na een enkele keer niet rëeel? natuurlijk is er altijd een risico, maar in het leven kan je niet elk risico uitbannen uiteraard, je moet toch een balans daar in maken.
Dus nu vroeg ik me af of het het waard zou zijn om na elke enkele keer dat je een keertje een one night stand hebt gelijk weer een soa test te doen?
Dit zou 60¤ per keer seks zijn omgerekend, voor dat bedrag zou ik dan net zo goed ook gewoon naar de hoeren kunnen gaan...
Wat is een goede balans hierin?
pi_177484641
Eerst even applaus voor deze man die onbekende vrouwen beft, vrij zeldzaam _O_

Doe het eigenlijk alleen als ik aan iets serieus begin of ik klachten heb, maar in ieder geval 1 x in zes maanden als ik wisselende contacten heb.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:41:54 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_177484707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:38 schreef Notnecessary het volgende:
Eerst even applaus voor deze man die onbekende vrouwen beft, vrij zeldzaam _O_

Doe het eigenlijk alleen als ik aan iets serieus begin of ik klachten heb, maar in ieder geval 1 x in zes maanden als ik wisselende contacten heb.
Baffen zelfs _O-

Daar heb ik toch minstens twee dates voor nodig :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:42:59 #4
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_177484731
Die vrouwen zijn vaak drager van allerlei schimmelinfecties en andere SOA's. Vaak weten ze het zelf niet omdat ze maar één vriendje hebben (gehad). Maar naar de hoeren gaan is daar veel meer geaccepteerd dus die vrouwen zijn vaak besmet door hun vriendje.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_177484732
Eens in de drie maanden is wat sekswerkers doen
pi_177484843
Naar de ggz gaan en zeggen dat je homo bent. Dan is het gratis volgens mij.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:01:42 #7
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_177485007
Ik heb nog nooit betaald voor een SOA test en ik heb er toch een stuk of 3 achter de rug. Maar dat is kennelijk veranderd.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_177485037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Baffen zelfs _O-

Daar heb ik toch minstens twee dates voor nodig :{
Dit ja.
pi_177485280
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:43 schreef tailfox het volgende:
Eens in de drie maanden is wat sekswerkers doen
Maar die beffen/baffen/pijpen niet zonder condoom en zijn slim genoeg om te weten dat er schoon uitzien daar onder echt niet betekent dat iemand geen soa's heeft. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_177485303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:01 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik heb nog nooit betaald voor een SOA test en ik heb er toch een stuk of 3 achter de rug. Maar dat is kennelijk veranderd.
Dan behoor je waarschijnlijk tot een risicogroep.

Kan TS ook gewoon zeggen en dan krijg je het gratis
pi_177485317
Ja 60¤ dat zijn de kosten voor het laboratorium , ik moet urine inleveren bij de huisarts en dat gaat naar het lab voor onderzoek op Chlamydia en Gonorroe, de twee meest voorkomende soas.

Maar ik probeer ook wel gratis via de GGD, zou mooi zijn als dat zou lukken, ik ben 24 ene kan inderdaad zeggen dat ik homo ben haha.

Inderdaad niet verstandig een wild vreemde te beffen/baffen, zal wel nadenken de volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joolian op 27-02-2018 17:29:00 ]
pi_177485328
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:32 schreef Joolian het volgende:
Hoi.

Ik heb het laatst voor het eerst gedaan op mijn vakantie in boedapest met een wild vreemde chinese vrouw van 22.
We hebben het met condoom gedaan, maar ik heb haar wel gebeft en gebaft. Ze was gewoon goed verzorgd hygiënisch gezien en had net ervoor gedouched.

Ik heb nu een soa test aangevraagd bij mijn huisarts en dit kost 60 euro. Is het de 60 euro waard, of is de kans na een enkele keer niet rëeel? natuurlijk is er altijd een risico, maar in het leven kan je niet elk risico uitbannen uiteraard, je moet toch een balans daar in maken.
Dus nu vroeg ik me af of het het waard zou zijn om na elke enkele keer dat je een keertje een one night stand hebt gelijk weer een soa test te doen?
Dit zou 60¤ per keer seks zijn omgerekend, voor dat bedrag zou ik dan net zo goed ook gewoon naar de hoeren kunnen gaan...
Wat is een goede balans hierin?
Wat eerder gezegd werd: bij klachten of vlak voor een serieuze relatie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:22 schreef Joolian het volgende:


Inderdaad niet verstandig een wild vreemde te beffen/baffen, zal wel nadenken de volgende keer.
Ieder mens is bij de eerste ontmoeting wildvreemd...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177485485
ben er zojuist achtergekomen dat het bij GGD inderdaad gratis, stom dat de huisarts dat me ook niet kon vertellen.
Mooi om te weten! Dan breng ik dit urinebekertje lekker mooi terug naar de huisarts haha.
Ja bij klachten of een voor een serieuze relatie zou dat inderdaad altijd wel moeten eigenlijk.
pi_177485599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:22 schreef Joolian het volgende:
Ja 60¤ dat zijn de kosten voor het laboratorium , ik moet urine inleveren bij de huisarts en dat gaat naar het lab voor onderzoek op Chlamydia en Gonorroe, de twee meest voorkomende soas.

Maar ik probeer ook wel gratis via de GGD, zou mooi zijn als dat zou lukken, ik ben 24 ene kan inderdaad zeggen dat ik homo ben haha.

Inderdaad niet verstandig een wild vreemde te beffen/baffen, zal wel nadenken de volgende keer.
Volgens mij krijg je dan wel een aantekening in je medische dossier en mag je geen bloed doneren en ook geen organen volgens mij. Misschien iets om eerst even uit te zoeken?
pi_177485738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:38 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je dan wel een aantekening in je medische dossier en mag je geen bloed doneren en ook geen organen volgens mij. Misschien iets om eerst even uit te zoeken?
Nou wat een straf...
pi_177485755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:38 schreef Notnecessary het volgende:
Eerst even applaus voor deze man die onbekende vrouwen beft, vrij zeldzaam
Kan me niet voorstellen dat dat zeldzaam is, de meeste mannen vinden dat leuk om te doen. Misschien ruik je niet zo fris?
pi_177485893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:48 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat dat zeldzaam is, de meeste mannen vinden dat leuk om te doen. Misschien ruik je niet zo fris?
Haha ik ben helemaal fris, maar er zijn er zat die beffen liever niet doen. Zelfde als vrouwen die niet pijpen.
pi_177485898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:01 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik heb nog nooit betaald voor een SOA test en ik heb er toch een stuk of 3 achter de rug. Maar dat is kennelijk veranderd.
Wellicht is het gratis omdat je aids hebt?
U MAD?
pi_177487211
Dus je hebt haar gebeft en gebaft? jesus dan heeft ze echt wel geboft _O_
  dinsdag 27 februari 2018 @ 22:14:55 #20
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177492457
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:43 schreef tailfox het volgende:
Eens in de drie maanden is wat sekswerkers doen
Bedankt voor de informatie.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_177492519
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:14 schreef muhahaha het volgende:
Dus je hebt haar gebeft en gebaft? jesus dan heeft ze echt wel geboft _O_
dit ook hoor een applaus! _O_ _O-
pi_177496852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:38 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je dan wel een aantekening in je medische dossier en mag je geen bloed doneren en ook geen organen volgens mij. Misschien iets om eerst even uit te zoeken?
Volgensmij als je het afgelopen jaar seks hebt gehad met een man geld dit, hierna mag je weer bloed doneren.
Overigens is een bloed donatie an sich ook al een screenings SOA test op een heel aantal (bloed)overdraagbare ziektes :P Dus dan kan je ook gewoon bloeddonor worden voor je 3 maandelijkse controle!

Krijg je er ook nog een gevulde koek bij!
  woensdag 28 februari 2018 @ 08:25:44 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177496952
Wilde wijven baffen. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177500641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 08:06 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Volgensmij als je het afgelopen jaar seks hebt gehad met een man geld dit, hierna mag je weer bloed doneren.
Overigens is een bloed donatie an sich ook al een screenings SOA test op een heel aantal (bloed)overdraagbare ziektes :P Dus dan kan je ook gewoon bloeddonor worden voor je 3 maandelijkse controle!

Krijg je er ook nog een gevulde koek bij!
Haha best wel een goed idee eigenlijk!
pi_177502156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:38 schreef Notnecessary het volgende:
Eerst even applaus voor deze man die onbekende vrouwen beft, vrij zeldzaam _O_

Doe het eigenlijk alleen als ik aan iets serieus begin of ik klachten heb, maar in ieder geval 1 x in zes maanden als ik wisselende contacten heb.
Elke zelfrespecterende man beft op de eerste date. Zonder beffen is de seks niet compleet.

Behalve als het stinkt of als er witte vlokken zichtbaar zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')