abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177497440
Ik kreeg van een docent op school een keer te horen dat ik echt te Rotterdams praatte. Hij was een Rotterdammer. Ik was een Brabander de in Hellevoetsluis woonde.
pi_177497502
Ik zit verstopt in de keuken koffie te drinken, mini is vuilnisbelt aan het spelen met duplo. Zo lang hij mij niet ziet kan hij zo goed alleen spelen...

Over twee weken naar Maastricht, nieuw paspoort en id kaart aanvragen..leuk, even naar m'n oude stadje...
pi_177497507
Ik moet wel altijd ff een dag of wat weer aanpassen als ik thuis ben :+
pi_177497527
Wat leuk, myreala!

En natuurlijk kwam mijn mini me twee minuten na het laatste berichtje z'n trein-pickup-vuilnisauto laten zien..
pi_177497541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit verstopt in de keuken koffie te drinken, mini is vuilnisbelt aan het spelen met duplo. Zo lang hij mij niet ziet kan hij zo goed alleen spelen...

Over twee weken naar Maastricht, nieuw paspoort en id kaart aanvragen..leuk, even naar m'n oude stadje...
Moet je anders meespelen of wil hij dan steeds je aandacht? :D

Ik ga wandelen *O* Ski-broek aangedaan, schijnt hier gevoelstemp -16 te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177497543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat leuk, myreala!

En natuurlijk kwam mijn mini me twee minuten na het laatste berichtje z'n trein-pickup-vuilnisauto laten zien..
:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177497567
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet je anders meespelen of wil hij dan steeds je aandacht? :D

Ik ga wandelen *O* Ski-broek aangedaan, schijnt hier gevoelstemp -16 te zijn.
Meespelen. En ik hou niet zo van duplo spelen met m'n twee jarige duplo dictator...

Lekker koud! Wij gaan er zo ook uit voor een rondje loopfiets
pi_177497570
Qua kou op de fiets viel het eigenlijk best mee. Flink ingepakt maar geen thermokleding aan (heb ik niet eens). Had koude wangen, maar de rest was warm.
Zal vanavond wel anders zijn want dan moet ik tegen de wind in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177497612
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:

Meespelen. En ik hou niet zo van duplo spelen met m'n twee jarige duplo dictator...

Lekker koud! Wij gaan er zo ook uit voor een rondje loopfiets
Duplo Dictator _O- :'( :D

Tot nu toe vind ik het buiten prima, Kaatje. Zelfs op de fiets niet koud gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177497679
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Duplo Dictator _O- :'( :D

Tot nu toe vind ik het buiten prima, Kaatje. Zelfs op de fiets niet koud gehad.
Nee, na al die horrorverhalen vanochtend had ik het veel erger verwacht. En koude wangen vind ik helemaal niet erg.
Zondag steeds op perrons wachten op de trein, toen was ik echt tot op het bot verkleumd.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 28 februari 2018 @ 09:36:56 #111
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_177497695
Hier heeft het gesneeuwd, een cm of 5 :') . Dat gebeurt eens in de 10 jaar ofzo. De wegen zijn schoon maar in de stad staat alles vast, collega's druppelen binnen en m'n vrouw was een uur te later op werk dan normaal. _O-
Siesta & Fiesta!
pi_177497752
Bij E. Is er 70 cm gevallen haha dat land gaat gewoon door.
pi_177497772
Hier niks aan sneeuw. 13 km verderop 6 cm. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177497797
Wittige waas hier. Best mooi zo.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177497818
Ach, ik vertoef nog een dag rond de Bahama’s :7 lekker verder roosteren. Volgens de tamtam heeft die ouwe een bday bbq voor me gefixt. We zullen zien. Sowieso is vandaag ‘the open Atlantic nail shitting contest’
pi_177497868
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ach, ik vertoef nog een dag rond de Bahama’s :7 lekker verder roosteren. Volgens de tamtam heeft die ouwe een bday bbq voor me gefixt. We zullen zien. Sowieso is vandaag ‘the open Atlantic nail shitting contest’
Jarig ??? *O* *O* Gefeliciteerd!
We have far more in common than that which devides us..
pi_177497912
Inpakken, hond oppakken, naar buiten. Kijken of die mafkees mee wil.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 februari 2018 @ 10:02:33 #118
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_177498212
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ach, ik vertoef nog een dag rond de Bahama’s :7 lekker verder roosteren. Volgens de tamtam heeft die ouwe een bday bbq voor me gefixt. We zullen zien. Sowieso is vandaag ‘the open Atlantic nail shitting contest’
Nou gefeli en succes met de wedstrijd!
Siesta & Fiesta!
pi_177498244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zondag steeds op perrons wachten op de trein, toen was ik echt tot op het bot verkleumd.
Zondag was hier ook de hel: begonnen met koud douchen ( :X ) en vervolgens ook nog de nodige tijd op tochtige perrons doorgebracht. Ik zat in de trein echt te trillen als een junk met afkickverschijnselen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_177498407
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ach, ik vertoef nog een dag rond de Bahama’s :7 lekker verder roosteren. Volgens de tamtam heeft die ouwe een bday bbq voor me gefixt. We zullen zien. Sowieso is vandaag ‘the open Atlantic nail shitting contest’
Krijg je je cadeaus digitaal?

En E. plus 70 cm is in Zweden?.
Gaan wij nu een spelletje naam raden doen 8-)

Hier ligt een wit waasje en ik hoef er niet uit, want vakantie van alle activiteiten.
Stoer van de wandelaars en fietsers.
pi_177498638
Ha, zo'n dictator heb ik ook :+ gelukkig kan hij reuzegoed alleen spelen. Ons vakantiehuisje is nu een groot speelgoedparadijs; elektrische trein op het kleed en daarbinnen een playmobil- en kaplafestijn O+

De zon schijnt hier eindelijk O+ ik kwam gisteren een bordje met -27 tegen, ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen, maar zo koud als deze week heb ik het nog nooit meegemaakt.

Tof Myra! *O* ik heb ook stiekem best zin om binnenkort te moeten solliciteren. Het heeft wel wat, een nieuwe baan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_177498920
De zon schijnt, het is strakblauw en er dwarrelen ijskristallen in de lucht. Dat is echt prachtig als je tegen de zon in kijkt. Alsof het glitters regent O+

Het was overigens ook prima buiten, behalve met de wind in de bakkes. En zulke koude bovenbenen. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177499029
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:28 schreef Clubsoda het volgende:
Tof Myra! *O* ik heb ook stiekem best zin om binnenkort te moeten solliciteren. Het heeft wel wat, een nieuwe baan.
Ik vind de gesprekken altijd wel leuk, maar het zoeken naar vacatures vind ik altijd maar een drama. :D Ik ben veel te kieskeurig. Soms reageer ik een keer op iets waarvan ik denk "ach, kan wel" en dan zeg ik het toch nog af voor of na een gesprek. :') Zou natuurlijk anders zijn als ik werkloos was, maar wil toch wel echt iets nieuws.

Ben je al rond aan het kijken?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 februari 2018 @ 10:55:23 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177499119
Bij koop een koe weer eens een pakket besteld. Hopelijk komt de tong ook mijn kant op :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_177499173
Shut...ik bedenk mij nu pas, is het buitenkraantje ontlucht?

Té laat en met grote vreze...en mn.X is niet bereikbaar, want die moest werken.
Kraantje zit op muur in volle zon.
# gekruiste vingers.

@CS : gaan jullie wel skiën met deze temp?
pi_177499233
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:43 schreef Lonaa het volgende:
De zon schijnt, het is strakblauw en er dwarrelen ijskristallen in de lucht. Dat is echt prachtig als je tegen de zon in kijkt. Alsof het glitters regent O+

Het was overigens ook prima buiten, behalve met de wind in de bakkes. En zulke koude bovenbenen. :P
Wind in de rug was zalig in de zon O+ Wind recht in mijn gezicht was eh...snijdend koud :D Maar koude wangen is niet zo erg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177499247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wind in de rug was zalig in de zon O+ Wind recht in mijn gezicht was eh...snijdend koud :D Maar koude wangen is niet zo erg.
Nee. Koude bovenbenen vond ik wel echt naar. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177499268
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. Koude bovenbenen vond ik wel echt naar. :')
Skibroek. Super warm *O* (en ik was niet de enige die langs het kanaal liep met skikleding _O- )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177499272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Skibroek. Super warm *O* (en ik was niet de enige die langs het kanaal liep met skikleding _O- )
Ja, heb ik niet :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177499302
Ik heb wel extra, maar je woont niet om de hoek -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177499316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel extra, maar je woont niet om de hoek -O-
Dat is correct. Ik was ook niet per se van plan richting jouw woonplaats te gaan, vandaag of morgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177499339
quote:
2s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Dat is correct. Ik was ook niet per se van plan richting jouw woonplaats te gaan, vandaag of morgen.
:D had gekund! Als je naar de DA was gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177499342
*O* gefeliciteerd Frantic! Het valt mee hoor, 30 worden :*

Ik heb me ziek gemeld.. afwisselend rillerig en heel erg zweten dus ik zal wel koorts hebben. Ontkom ik er toch niet aan dit jaar :N
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_177499364
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D had gekund! Als je naar de DA was gegaan.
True :P Dat hoeft pas in oktober-ish weer. :7

Dan is het waarschijnlijk opnieuw koud :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177499366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:08 schreef Lot_1 het volgende:
*O* gefeliciteerd Frantic! Het valt mee hoor, 30 worden :*

Ik heb me ziek gemeld.. afwisselend rillerig en heel erg zweten dus ik zal wel koorts hebben. Ontkom ik er toch niet aan dit jaar :N
Beterschaps :*
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:09:23 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177499368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet je anders meespelen of wil hij dan steeds je aandacht? :D

Ik ga wandelen *O* Ski-broek aangedaan, schijnt hier gevoelstemp -16 te zijn.
Ik heb net een uurtje geschaatst; ik kan bevestigen dat het in het open land heeeeeeel koud voelt.
Welk getal daaraan hangt durf ik niet te zeggen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177499379
M'n kat vindt het ook te koud, die is onder m'n dekentje komen liggen. :D
pi_177499433
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:08 schreef Lot_1 het volgende:
*O* gefeliciteerd Frantic! Het valt mee hoor, 30 worden :*

Ik heb me ziek gemeld.. afwisselend rillerig en heel erg zweten dus ik zal wel koorts hebben. Ontkom ik er toch niet aan dit jaar :N
Beterschap, Lot! Ik las wel dat de griep-epidemie zich weer aan het uitbreiden was. Lekker in bed :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177499436
Ik heb net boodschappen gedaan op het plein hier vlakbij. Kinderen had ik een skibroek aan gedaan en zelf bibberen van de kou
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:14:24 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177499444
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:14 schreef Goitske het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan op het plein hier vlakbij. Kinderen had ik een skibroek aan gedaan en zelf bibberen van de kou
Je had zelf niet ook even iets warms aangetrokken??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177499502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je had zelf niet ook even iets warms aangetrokken??
spijkerbroek met legging er onder, winterjas en een lekkere grote sjaal maar dat was blijkbaar te weinig
pi_177499514
En de loempia toko was nog dicht :(
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:19:55 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177499552
Ja twee laagjes was net best nog fris; ik was in de polder achter huis wat kleine slootjes uitschaatsen, en dan rijd je dus recht tegen de oostenwind in... dat was.. fris :)

Als het echt vannacht nog een keer zo vriest kan morgen wel de ijsbaan open O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177499554
Net bericht gekregen als het goed is komt vandaag mijn sabatier babiolo messenblok *O*
Had gemaild dat hij er nog niet was antwoord dat hij vandaag binnen moet komen O+
pi_177499575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:19 schreef fietsie het volgende:
Ja twee laagjes was net best nog fris; ik was in de polder achter huis wat kleine slootjes uitschaatsen, en dan rijd je dus recht tegen de oostenwind in... dat was.. fris :)

Als het echt vannacht nog een keer zo vriest kan morgen wel de ijsbaan open O+
ik zou niet weten waar hier de ijsbaan zit en of de er wel is.
Vroeger in het dorp was het een ondergelopen stuk land dus altijd snel klaar als ijsbaan.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 februari 2018 @ 11:40:38 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177499954
Ik merk wel dat mijn ietsmeer-skinny jeans een stuk kouder aanvoelen dan gewoon een normale spijkerbroek.
Verder kleed ik me eigenlijk nooit dikker aan. Hooguit een muts of handschoenen als het echt -8 is ofzo.Maar dat is het gelukkig nooit.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_177499979
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ik merk wel dat mijn ietsmeer-skinny jeans een stuk kouder aanvoelen dan gewoon een normale spijkerbroek.
Verder kleed ik me eigenlijk nooit dikker aan. Hooguit een muts of handschoenen als het echt -8 is ofzo.Maar dat is het gelukkig nooit.
maar fiets jij alles of zit je in de auto? Ik doe alles op de fiets
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 februari 2018 @ 11:55:32 #148
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177500239
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:42 schreef Goitske het volgende:

[..]

maar fiets jij alles of zit je in de auto? Ik doe alles op de fiets
Ik doe álles met de auto. Of wandelend. Ik fietsie niet.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_177500351
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik doe álles met de auto. Of wandelend. Ik fietsie niet.
kijk dat scheelt al. Ik fiets altijd maakt niet uit wat voor weer het is
pi_177500381
Ik doe eigenlijk nooit een broek onder mn broek. Dat zou ik wel moeten doen gezien ik al een uur binnen ben en nog steeds koude bovenbenen heb :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')