abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178539745
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:37 schreef iteejer het volgende:

[..]

Beste Uberkullie, geloof mij als ik zeg dat onze mods hier meer dan OK zijn.
Daarom zwaaien ze hier ook de scepter.
Neem ze serieus, das alles wat ik vraag.
Okido :*
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 20:56:14 #202
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178540117
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dat sowieso *O*

Maar elk subforum heeft gewoon zijn eigen doel. KLB is om te klagen over situaties en dingen in het lezen. ONZ is voor verzonnen verhalen en ander soort onzin. Er is dus een onzinnig, verzonnen topic verplaatst naar ONZ, en daar wordt hier over geklaagd. Dat wilde ik even rechtzetten *O*
Mijn topic heeft kennelijk flink wat stof doen opwaaien.
De reden dat ik deze in klb heb geopend is omdat er in klb een meer markante userbase is. Mijn topics en posts zijn vaak gebaseerd op deels stereotypering van enkele exponenten van deze userbase, deels lemming, deels gecreëerde klb hypes (gtwv, frituren e.d.) en deels fictie.
In onz is dit allemaal weer net wat anders waardoor ik dit toch een klb topic vind, maar ik kan de verplaatsing wel begrijpen ook al vind ik het topic passen binnen de minder serieuze uitstraling van klb.
Tot zover mijn mening, jullie mogen er mee doen wat je wil. Naast je neer leggen mag ook uiteraard.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178541699
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:29 schreef iteejer het volgende:
Beste KLB-ers, de laatste tijd krijgen we veel klachten over sfeer hier in KLB. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een forum zoals dit.
Het moet her voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor een beperkt aantal Om dat zeker te stellen hebben we een aantal afspraken gemaakt. Samengevat in de policy, die je geaccepteerd heb door je hier te registreren.
Het overtreden van die policy of het langdurig opzoeken van de grenzen daarvan moeten we daarom echt voorkomen.

De mods bewaken die policy. Neem hun dus serieus, vraag ik heel vriendelijk maar ook heel dringend :)
_O_
pi_178541933
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:29 schreef iteejer het volgende:
Beste KLB-ers, de laatste tijd krijgen we veel klachten over sfeer hier in KLB. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een forum zoals dit.
Het moet her voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor een beperkt aantal Om dat zeker te stellen hebben we een aantal afspraken gemaakt. Samengevat in de policy, die je geaccepteerd heb door je hier te registreren.
Het overtreden van die policy of het langdurig opzoeken van de grenzen daarvan moeten we daarom echt voorkomen.

De mods bewaken die policy. Neem hun dus serieus, vraag ik heel vriendelijk maar ook heel dringend :)
Kun je iets specifieker zijn? Wat zijn veel klachten? Waarover wordt precies geklaagd? Welk deel van de policy wordt volgens jou/de groep namens wie je spreekt niet genoeg nageleeft?

Met deze post kunnen we m.i. vrij weinig namelijk.
pi_178542491
Goeie vraag.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178542603
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:29 schreef iteejer het volgende:
Beste KLB-ers, de laatste tijd krijgen we veel klachten over sfeer hier in KLB. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een forum zoals dit.
Het moet her voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor een beperkt aantal Om dat zeker te stellen hebben we een aantal afspraken gemaakt. Samengevat in de policy, die je geaccepteerd heb door je hier te registreren.
Het overtreden van die policy of het langdurig opzoeken van de grenzen daarvan moeten we daarom echt voorkomen.

De mods bewaken die policy. Neem hun dus serieus, vraag ik heel vriendelijk maar ook heel dringend :)
all I asked for was: meer openheid van zaken en gelijke behandeling.

Het slaat nergens op dat het ene onzin KLB topic (Werkman topics als voorbeeld, sorry Werkman ik hou van je topics) wel open blijft en de ander dichtgeflikkert word. Dat stinkt behoorlijk naar willekeur van de betreffende mod(s)
pi_178542705
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:20 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Het topic is even gesloten, er is even overlegd, en het topic is naar ONZ verplaatst (waar het ook thuis hoort)

Dat is gewoon prima gehandeld dus. Het feit de TS er veel moeite in heeft gestoken betekent niet dat voor de rest alles mag of kan.
zoals ik het zie werd het topic niet even gesloten, het werd gesloten en er werd niet overlegd.

er werd pas overlegd toen er geklaagd was in de KLB-FC. mijn inziens had dit topic niet gesloten moeten worden maar hooguit verplaatst (hooguit om de reden die plomp hier boven heeft gegeven). Dat het topic gesloten werd is mijn inziens juist het probleem wat er speelt.

onzin topics van bepaalde personen mogen blijven bestaan in KLB omdat er moderators daar zijn die het allemaal prachtig vinden.

maar aan sommige users hebben sommige moderators gewoon een hekel, en zoals al eerder genoemd werkt dat als een rode lap op een stier en gaat het topic dicht, ondanks dat er zeer duidelijk moeite in de OP is gestoken.

dit ruikt, nee, dit stinkt, naar meten met 2 maten. en dat moet niet kunnen!
pi_178542863
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 23:08 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

zoals ik het zie werd het topic niet even gesloten, het werd gesloten en er werd niet overlegd.

er werd pas overlegd toen er geklaagd was in de KLB-FC. mijn inziens had dit topic niet gesloten moeten worden maar hooguit verplaatst (hooguit om de reden die plomp hier boven heeft gegeven). Dat het topic gesloten werd is mijn inziens juist het probleem wat er speelt.

onzin topics van bepaalde personen mogen blijven bestaan in KLB omdat er moderators daar zijn die het allemaal prachtig vinden.

maar aan sommige users hebben sommige moderators gewoon een hekel, en zoals al eerder genoemd werkt dat als een rode lap op een stier en gaat het topic dicht, ondanks dat er zeer duidelijk moeite in de OP is gestoken.

dit ruikt, nee, dit stinkt, naar meten met 2 maten. en dat moet niet kunnen!
Laat ik even een twee dingen heel simpel uitleggen.

1. Ik heb niet de bevoegdheid om zomaar een topic naar pakweg R&P te schoppen. Dit dien ik eerst te overleggen met de moderators daar.

Nou zijn moderators net mensen, soms zijn ze niet online. En dan duurt dat overleg even wat anders. Indien ik een typisch R&P-topic in KLB open laat, vult dat topic zich met gebash en gezeik en gezeur, wat in KLB tot een bepaalde mate normaal is, maar in R&P niet normaal is. Een tijdelijk slotje, en daarna een kick is da neen prima oplossing.

2. Het kan ook wel eens voorkomen dat een topic een onterecht slotje krijgt. Wederom, moderators zijn net mensen. Ook wij maken wel eens fouten. Nu kan ik niet in het hoofd kijken van de moderator in kwestie, misschien was hij aan het overleggen, misschien besloot de moderator achteraf dat het niet een juiste keuze was om het topic te sluiten, maar dat een schopje naar ONZ beter was.

Punt is: Indien het een fout was, heeft de moderator in kwestie die fout gewoon zelf openlijk hersteld, zonder zich achter het een of ander de verbergen. Het topic is naar ONZ geschopt, waar het thuis hoort.

Jij roept dat bepaalde users als 'rode lap' op de moderators werken. Ik zeg bij deze dat een bepaalde groep users regelmatig verzonnen topics in KLB gooit, waar ONZ een vele betere plek is voor dergelijke topics. De TS van dat topic weet op een veel gebalanceerdere manier hier in Feedback te posten hierover.

Lang verhaal kort: Gooi je verzonnen bagger gewoon meteen in ONZ, dan is er geen moderatie nodig. En indien er fouten in de moderatie zijn in jouw mening: ja dat kan, moderatie gebeurt op eigen inzicht, en jouw inzicht kan verschillen van de mijne, en soms zijn we het dan niet eens met elkaar. Maar ik durf in ieder geval voor de rest van de KLB-moderators te spreken dat ze allemaal het beste voorhebben met FOK!. Vind daarvan wat je ervan wil vinden. Het is een samenwerking tussen users en moderators, en niet een eenrichtingsstraat :7
  zondag 15 april 2018 @ 23:36:31 #209
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_178543054
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Laat ik even een twee dingen heel simpel uitleggen.

1. Ik heb niet de bevoegdheid om zomaar een topic naar pakweg R&P te schoppen. Dit dien ik eerst te overleggen met de moderators daar.

Nou zijn moderators net mensen, soms zijn ze niet online. En dan duurt dat overleg even wat anders. Indien ik een typisch R&P-topic in KLB open laat, vult dat topic zich met gebash en gezeik en gezeur, wat in KLB tot een bepaalde mate normaal is, maar in R&P niet normaal is. Een tijdelijk slotje, en daarna een kick is da neen prima oplossing.

2. Het kan ook wel eens voorkomen dat een topic een onterecht slotje krijgt. Wederom, moderators zijn net mensen. Ook wij maken wel eens fouten. Nu kan ik niet in het hoofd kijken van de moderator in kwestie, misschien was hij aan het overleggen, misschien besloot de moderator achteraf dat het niet een juiste keuze was om het topic te sluiten, maar dat een schopje naar ONZ beter was.

Punt is: Indien het een fout was, heeft de moderator in kwestie die fout gewoon zelf openlijk hersteld, zonder zich achter het een of ander de verbergen. Het topic is naar ONZ geschopt, waar het thuis hoort.

Jij roept dat bepaalde users als 'rode lap' op de moderators werken. Ik zeg bij deze dat een bepaalde groep users regelmatig verzonnen topics in KLB gooit, waar ONZ een vele betere plek is voor dergelijke topics. De TS van dat topic weet op een veel gebalanceerdere manier hier in Feedback te posten hierover.

Lang verhaal kort: Gooi je verzonnen bagger gewoon meteen in ONZ, dan is er geen moderatie nodig. En indien er fouten in de moderatie zijn in jouw mening: ja dat kan, moderatie gebeurt op eigen inzicht, en jouw inzicht kan verschillen van de mijne, en soms zijn we het dan niet eens met elkaar. Maar ik durf in ieder geval voor de rest van de KLB-moderators te spreken dat ze allemaal het beste voorhebben met FOK!. Vind daarvan wat je ervan wil vinden. Het is een samenwerking tussen users en moderators, en niet een eenrichtingsstraat :7
Hallo waarom staat dit nog niet in ONZ???

KLB / Vriendin wil geen strapon op me gebruiken


Totaal gebrek aan kwaliteit, ik walg van de lage kwaliteitsnorm van dat topic.

Bah bah bah
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_178543068
quote:
15s.gif Op zondag 15 april 2018 23:36 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Hallo waarom staat dit nog niet in ONZ???

KLB / Vriendin wil geen strapon op me gebruiken

Totaal gebrek aan kwaliteit, ik walg van de lage kwaliteitsnorm van dat topic.

Bah bah bah
Nee je walgt daar helemaal niet van, je wil gewoon een beetje stoken en rellen.

quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2018 23:32 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Zoiezo is het beleid hier belabberd.

KLB / Vriendin wil geen strapon op me gebruiken

Dit soort parels moeten wel gewoon kunnen want dit is echt een aanwinst voor fok :')
pi_178547104
quote:
15s.gif Op zondag 15 april 2018 23:36 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Hallo waarom staat dit nog niet in ONZ???

KLB / Vriendin wil geen strapon op me gebruiken

Totaal gebrek aan kwaliteit, ik walg van de lage kwaliteitsnorm van dat topic.

Bah bah bah
Beste Rozevla, ook aan jou, geloof mij als ik zeg dat onze mods hier meer dan OK zijn.
Daarom zwaaien ze hier ook de scepter.
Neem ze serieus, das alles wat ik vraag.

Geen grenzen opzoeken, niet uitdagen, leuk geweest (of niet eens eigenlijk), genoeg is genoeg.
pi_178550406
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2018 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kun je iets specifieker zijn? Wat zijn veel klachten? Waarover wordt precies geklaagd? Welk deel van de policy wordt volgens jou/de groep namens wie je spreekt niet genoeg nageleeft?

Met deze post kunnen we m.i. vrij weinig namelijk.
Eens met Guus.
pi_178550618
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2018 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kun je iets specifieker zijn? Wat zijn veel klachten? Waarover wordt precies geklaagd? Welk deel van de policy wordt volgens jou/de groep namens wie je spreekt niet genoeg nageleeft?

Met deze post kunnen we m.i. vrij weinig namelijk.
Wat die klachten zijn, wie er geklaagd heeft, namens wie ik dit zeg, das allemaal niet belangrijk.
Waar het om gaat:

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:29 schreef iteejer het volgende:
De mods bewaken die policy. Neem hun dus serieus, vraag ik heel vriendelijk maar ook heel dringend :)
Tis allemaal niet zo moeilijk.
Neem je mods serieus, en luister naar ze.
Blijf je het met ze oneens, kan je overleggen in FB. Lokale FB met je eigen mods, of in globale FB met A's en FA's. Of je mailt je klacht naar forum@fok.nl.
pi_178551960
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:35 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat die klachten zijn, wie er geklaagd heeft, namens wie ik dit zeg, das allemaal niet belangrijk.
Waar het om gaat:

[..]

Tis allemaal niet zo moeilijk.
Neem je mods serieus, en luister naar ze.
Blijf je het met ze oneens, kan je overleggen in FB. Lokale FB met je eigen mods, of in globale FB met A's en FA's. Of je mailt je klacht naar forum@fok.nl.
Nu de mods in KLB weer op volle capaciteit zijn zou het toch juist beter moeten gaan? Haags en VK zijn vrij actief en weten hun boodschap ook wel over te brengen aan de users is mijn indruk.

Dus het serieus nemen van de mods zit volgens mij wel goed. Daarom blijft je eerste bericht voor mij buiten de context vallen. Imo suggereert dat bericht dat bepaalde users zich ondanks waarschuwingen van de mods meerdere keren aan dezelfde steen stoten. En dat zie ik persoonlijk nergens terug. Ik zie juist dat men FB weet te vinden en dat users zich in discussies ook redelijk opstellen tov de mods.
pi_178552472
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:35 schreef iteejer het volgende:
Wat die klachten zijn, wie er geklaagd heeft, namens wie ik dit zeg, das allemaal niet belangrijk.
Ik vraag dan ook niet wie er geklaagd heeft of namens wie je spreekt, ik probeer erachter te komen welk deel van de policy momenteel volgens jou niet genoeg wordt nageleefd. En dat lijkt me wel degelijk belangrijk.

Op het moment je als admin hier komt om iets te melden dan heeft dat wel een bepaald gewicht. Dan verwacht ik dat er ook maatregelen zullen worden genomen om hetgeen je niet bevalt te verhelpen, zoals strenger modden op bepaald gedrag.

Dan is het voor de users alhier wel handig om te weten welke maatregelen er precies genomen zijn. Die policy zit immers vol subjectieve termen. Normen als "fatsoenlijke wijze" kunnen wij users alleen maar invullen middels observatie: wat doen andere users en welke posts blijven staan?

Op het moment achter de schermen dan wordt besloten deze norm iets te veranderen is dat voor ons users niet zichtbaar. Daarom is het, in ieder geval in mijn opvatting, handig om ook voor de schermen aan te geven welke veranderingen men doorvoert. Doe je dat nu niet, dan zullen users zich na het verwijderen van hun post alsnog naar de KLB FB begeven met de vragen die je nu onbeantwoord laat.
pi_178552658
Als een voorbinddildo al iets wat niet kan in KLB wat moet er dan met allerlei andere shit gebeuren?
Trouwens, lees het dan niet denk ik dan.
Ik vond het trouwens een serieuze klacht.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178552882
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:29 schreef iteejer het volgende:
Beste KLB-ers, de laatste tijd krijgen we veel klachten over sfeer hier in KLB. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een forum zoals dit.
Het moet her voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor een beperkt aantal Om dat zeker te stellen hebben we een aantal afspraken gemaakt. Samengevat in de policy, die je geaccepteerd heb door je hier te registreren.
Het overtreden van die policy of het langdurig opzoeken van de grenzen daarvan moeten we daarom echt voorkomen.

De mods bewaken die policy. Neem hun dus serieus, vraag ik heel vriendelijk maar ook heel dringend :)
Wordt hierin nog een onderscheid gemaakt tussen KLB en KLB SC?
pi_178554973
Wat maakt de sfeer slecht volgens de klagers?
Het is trouwens KLB. Dus klagen mag.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178555467
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 15:15 schreef Sigaartje het volgende:
Wat maakt de sfeer slecht volgens de klagers?
Het is trouwens KLB. Dus klagen mag.
Klagen mag, dat is onderdeel van het subforum :)

Wat de sfeer niet goed maakt: Niet ingaan op de klacht in een topic, maar vooral inhakken op de TS, bijvoorbeeld. Stel, ik maak een topic, en ik klaag over het weer, en 90% van alle reacties zijn deze one-liners:

quote:
Deze TS :')
VK-topic, niet gelezen
TS is een sukkel die er niet tegen kan
Dat voegt niks toe, sfeer gaat alleen maar omlaag en en het kan users ervan weerhouden uberhaupt topics te openen.

Zo heeft elk Iwanius-topic bijvoorbeeld een sloot aan opmerkingen: Iwanius-topic, niet gelezen. Voegt niks toe. Makkelijker is om het topic niet te openen als je het niet wil lezen.

Klagen mag, hele doel van het subforum. Nodeloos op elkaar persoonlijk blijven inhakken, daar hebben we niks aan natuurlijk :)
pi_178555639
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:29 schreef Chai het volgende:
Imo suggereert dat bericht dat bepaalde users zich ondanks waarschuwingen van de mods meerdere keren aan dezelfde steen stoten. En dat zie ik persoonlijk nergens terug. Ik zie juist dat men FB weet te vinden en dat users zich in discussies ook redelijk opstellen tov de mods.
Ik kan uiteraard niet in discussie gaan over andere gebruikers. Ook niet over wat we met de mods in het forum crew topic bespreken. Is geen dikdoenerij maar zou niet fatsoenlijk zijn dat wel te doen.
FOK!wide is het nodig dat we wat gaan doen aan een toenemende neiging tot online getroll, meer online gepolariseer en online agressie en gebash.
Dat is een probleem wat op heel internet speelt, en op heel FOK speelt. Je kan vinden dat dat overal gebeurt behalve binnen KLB, maar dan ben ik het niet met je eens.

Dus, zonder specifieke personen aan te wijzen, was dit mijn manier om FA's en mods even een hart onder de riem te steken en even iedereen er aan te herinneren dat mods echt niet voor niets mod zijn :)

Waarom alleen KLB - de rest gaat echt ook volgen maar zie je me dit soort discussies en vragen op ieder forum tegelijkertijd houden? Dat ga ik niet redden :P Dus, one by one :)
pi_178555879
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2018 13:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik vraag dan ook niet wie er geklaagd heeft of namens wie je spreekt, ik probeer erachter te komen welk deel van de policy momenteel volgens jou niet genoeg wordt nageleefd. En dat lijkt me wel degelijk belangrijk.

Op het moment je als admin hier komt om iets te melden dan heeft dat wel een bepaald gewicht. Dan verwacht ik dat er ook maatregelen zullen worden genomen om hetgeen je niet bevalt te verhelpen, zoals strenger modden op bepaald gedrag.
Nee, zo specifiek is het niet.
Het is bv de neiging de randen van de policy op te zoeken, net niet er overheen te gaan, maar toch net wel hinderlijk zijn bv. Of: we krijgen meer dan eens klachten dat een nieuwe net op FOK geregistreerde TS compleet wordt afgebrand. Niet alleen hier hoor; KLB kwam toevallig nu even aan de orde vanuit een ander akkefietje in FB.
Die stuurt dan naar ons een mailtje als 'wat een onsympathieke site', of ze sturen niets, of anderen die het lezen denken dat - en komen niet meer terug.
Al dat soort dingen.
Mods zeggen: niet doen.
Reactie is dan steeds vaker: Waarom niet? Ik doe toch niets fout? Moeten ze maar tegen kunnen? Maar die en die zei dat ook? Maar ik vind... etc etc.

Het moeilijk doen over van alles en nog wat. Uitputtend voor mods. Die soms er niet eens meer aan beginnen anders kunnen ze aan tig gebruikers in extenso hun beslissingen motiveren. En de volgende dag weer.

Daarom dus mijn oproep: luister naar je mods, accepteer hun visie, richt je aandacht op reacties in topics ipv pingpongen met crew.

quote:
Dan is het voor de users alhier wel handig om te weten welke maatregelen er precies genomen zijn. Die policy zit immers vol subjectieve termen. Normen als "fatsoenlijke wijze" kunnen wij users alleen maar invullen middels observatie: wat doen andere users en welke posts blijven staan?

Op het moment achter de schermen dan wordt besloten deze norm iets te veranderen is dat voor ons users niet zichtbaar. Daarom is het, in ieder geval in mijn opvatting, handig om ook voor de schermen aan te geven welke veranderingen men doorvoert. Doe je dat nu niet, dan zullen users zich na het verwijderen van hun post alsnog naar de KLB FB begeven met de vragen die je nu onbeantwoord laat.
Subjectiviteit en context zijn een zegen. Als je dat niet doet wordt het echt niet leuk meer, er moet ruimte zijn voor een beetje lol.
Er wordt dus geen enkele norm veranderd.
Maar inderdaad, die subjectiviteit is er. Overal op FOK.
Daar hebben we mods voor. Maar als die voor iedere inschatting weer in 5 voud uit moeten leggen waarom ze dat zo inschatten gaat dat ook niet opschieten.

En ook vanuit deze hoek kom ik dus weer terecht op: luistert naar uw mod :) En ga niet moeilijk doen en overal een twistpunt van maken. Das niet leuk :P
pi_178555972
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 14:00 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Wordt hierin nog een onderscheid gemaakt tussen KLB en KLB SC?
KLB SC kan wat meer tolereren dan gewone KLB - lijkt mij, maar au fond is dat aan de mods.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 15:15 schreef Sigaartje het volgende:
Wat maakt de sfeer slecht volgens de klagers?
Het is trouwens KLB. Dus klagen mag.
:)
Niets specifieks. Heb hierboven een paar voorbeelden genoemd.
pi_178556013
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:04 schreef iteejer het volgende:
KLB SC kan wat meer tolereren dan gewone KLB - lijkt mij, maar au fond is dat aan de mods.
Oh ligt dat au fond aan de mods.
  maandag 16 april 2018 @ 16:07:30 #224
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178556040
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 16:06 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Oh ligt dat au fond aan de mods.
:')
In feite
pi_178556059
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

:')
In feite
ik sorry ben
ik duidelijker uitdrukken ga
me
in toekomst
:)
pi_178556098
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 16:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

:')
In feite
Ik weet wat au fond betekent, maar bedankt.
pi_178556123
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 16:10 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik weet wat au fond betekent, maar bedankt.
nu wel ja
leerzaam is
KLB
hier
!
  maandag 16 april 2018 @ 16:12:07 #228
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178556133
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 16:10 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik weet wat au fond betekent, maar bedankt.
nu wel ja
pi_178556171
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

nu wel ja
leerzaam is
KLB
hier
!
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

nu wel ja
Vies crewkliekje :r
  maandag 16 april 2018 @ 16:13:41 #230
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178556173
Maar dat was tuurlijk een stukje gratis verzorgde ondertiteling voor zij die dat niet wisten
  maandag 16 april 2018 @ 16:14:29 #231
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178556199
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef TARDIS. het volgende:

[..]


[..]

Vies crewkliekje :r
_O-
pi_178556223
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef hugecooll het volgende:
Maar dat was tuurlijk een stukje gratis verzorgde ondertiteling voor zij die dat niet wisten
Namens het gepeupel bedankt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178556282
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

[..]

Vies crewkliekje :r
*O*
pi_178556754
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

*O*
Ik stuur je ff een DM.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178558696
Ik vind het wel jammer dat hier opeens veel strenger gemod wordt. In KLB iets willekeurigs posten weet je dat er flinke pogingen gedaan kunnen worden je af te branden. Het enkele topic wat wel serieus is gebeurt dat echt veel minder in mijn beleving.

Als een vriendin geen strap on aan wil kan je dat in R&P plaatsen maar dan wordt het gewoon een ander topic dan in KLB. In diverse andere subfora zou het ook nog kunnen en dan verwacht je dat het een andere wending krijgt.

Dat sommige users zich meer betrokken voelen bij KLB heb ik weinig moeite mee, je kan altijd die topics mijden toch. Vaak krijgen flauwe topics een prachtige wending of een prachtige back-fire.

Ik weet het, mod zijn is best lastig. Admin toch wel. Alle waardering voor mensen die dat wel willen doen. Ik zal me ook meestal conformeren aan hun beslissingen maar het zou fijn zijn als er dan ook iets gedaan wordt met feedforward.

KLB is voor mij net als ONZ gewoon een vrolijke vullisbakje van het forum waar je even niet serieus hoeft te zijn. Jammer dat KLB kampioen met slotjes is, ik zou het fijn vinden als de mods iets minder proberen te sturen.
pi_178559364
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hier opeens veel strenger gemod wordt. In KLB iets willekeurigs posten weet je dat er flinke pogingen gedaan kunnen worden je af te branden. Het enkele topic wat wel serieus is gebeurt dat echt veel minder in mijn beleving.
Hangt er van af bij wie je dat doet.
Mensen die je kent, die snappen hoe dat werkt en die een volgende keer jou ff lekker af sarren staan er anders in dan mensen die er voor de eerste keer komen en direct compleet gezandstraald worden.
En die dan ook niet meer terug komen.
'Gebeurt nooit' -> nou ik kan je zeggen dat dat heel regelmatig gebeurt.
Het hoeft echt allemaal niet braaf en serieus.
Maar mensen die hier nog nooit eerder waren, of die net geregistreerd zijn, hoef je niet direct te slopen natuurlijk.
Context etc :)

quote:
Als een vriendin geen strap on aan wil kan je dat in R&P plaatsen maar dan wordt het gewoon een ander topic dan in KLB. In diverse andere subfora zou het ook nog kunnen en dan verwacht je dat het een andere wending krijgt.

Dat sommige users zich meer betrokken voelen bij KLB heb ik weinig moeite mee, je kan altijd die topics mijden toch. Vaak krijgen flauwe topics een prachtige wending of een prachtige back-fire.

Ik weet het, mod zijn is best lastig. Admin toch wel. Alle waardering voor mensen die dat wel willen doen. Ik zal me ook meestal conformeren aan hun beslissingen maar het zou fijn zijn als er dan ook iets gedaan wordt met feedforward.

KLB is voor mij net als ONZ gewoon een vrolijke vullisbakje van het forum waar je even niet serieus hoeft te zijn. Jammer dat KLB kampioen met slotjes is, ik zou het fijn vinden als de mods iets minder proberen te sturen.
Ja, een onderwerp in ONZ zal anders verlopen dan hetzelfde onderwerp in KLB.

Maar ik zeg al, ik laat dit verder graag aan de KLB mods. Benieuwd naar hun reactie :)
  maandag 16 april 2018 @ 18:52:04 #237
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178559528
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Als een vriendin geen strap on aan wil kan je dat in R&P plaatsen maar dan wordt het gewoon een ander topic dan in KLB. In diverse andere subfora zou het ook nog kunnen en dan verwacht je dat het een andere wending krijgt.
Dat topic kon ook in KLB, maar niet met die OP.
"Mijn fiets is stuk" en "Ik ben Max Verstappen moe" zijn ook geen geschikte OP's.
quote:
Dat sommige users zich meer betrokken voelen bij KLB heb ik weinig moeite mee, je kan altijd die topics mijden toch.
Wat?

quote:
Vaak krijgen flauwe topics een prachtige wending of een prachtige back-fire.
Niet door het afzeiken van een TS

quote:
KLB is voor mij net als ONZ gewoon een vrolijke vullisbakje van het forum waar je even niet serieus hoeft te zijn. Jammer dat KLB kampioen met slotjes is, ik zou het fijn vinden als de mods iets minder proberen te sturen.
Ja, het is dus niet de bedoeling dat KLB als vuilnisbakje of TS-afzeikforum wordt gebruikt. Vandaar inderdaad ook die slotjes. Ongein als "ga maar naar KLB als je wil baggeren" wordt dan ook niet gewaardeerd
pi_178559537
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:45 schreef iteejer het volgende:
'Gebeurt nooit' ->
Veel minder zei ik dan ook. Dat is dan ook wel degelijk een moment waar een mod in kan sturen door te scherpe teksten weg te modden of te verangen door een duidelijke terechtwijzing, altijd sympathieker en effectiever dan een hele post weghalen zonder commentaar.

Verder ben ik heel erg van mening dat als je nieuw bent in welk (sub)forum dan ook dat je dan even de kat uit de boom gaat kijken om ongewenste reacties te voorkomen. Bij een subforum met een onmiskenbare naam als Klaagbaak moet er toch wel een belletje gaan rinkelen lijkt mij.
pi_178559637
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hier opeens veel strenger gemod wordt. In KLB iets willekeurigs posten weet je dat er flinke pogingen gedaan kunnen worden je af te branden. Het enkele topic wat wel serieus is gebeurt dat echt veel minder in mijn beleving.

Als een vriendin geen strap on aan wil kan je dat in R&P plaatsen maar dan wordt het gewoon een ander topic dan in KLB. In diverse andere subfora zou het ook nog kunnen en dan verwacht je dat het een andere wending krijgt.

Dat sommige users zich meer betrokken voelen bij KLB heb ik weinig moeite mee, je kan altijd die topics mijden toch. Vaak krijgen flauwe topics een prachtige wending of een prachtige back-fire.

Ik weet het, mod zijn is best lastig. Admin toch wel. Alle waardering voor mensen die dat wel willen doen. Ik zal me ook meestal conformeren aan hun beslissingen maar het zou fijn zijn als er dan ook iets gedaan wordt met feedforward.

KLB is voor mij net als ONZ gewoon een vrolijke vullisbakje van het forum waar je even niet serieus hoeft te zijn. Jammer dat KLB kampioen met slotjes is, ik zou het fijn vinden als de mods iets minder proberen te sturen.
Je ziet duidelijk dat er nieuw bloed is in KLB. Zij willen zich bewijzen en gaan ijverig vegen in de topics. Ik ben het roerend met je eens overigens. KLB was in mijn beleving ook altijd een subforum waar je dingen kon zeggen buiten de maatschappelijke norm. Schelden, stelselmatig zwart maken en delen van persoonlijke details is natuurlijk altijd uit den boze geweest, maar tegenwoordig vang je al voor veel minder een ban.

Overigens heb ik daar verder geen moeite mee. Het is vooral de willekeur waar ik mij aan stoor. De ene krijgt ban voor vergrijp x, maar dan zie je dat een ander niks krijgt voor hetzelfde vergrijp of er zelfs nog een schepje bovenop doet. Als je daar dan wat van zegt is het: tja, dan moet je maar een TR zetten of wat voor ander waardeloos excuus ze maar kunnen verzinnen. Het is hier duidelijk een geval van: hoe harder je huilt, hoe meer je je zin krijgt.

Wat daarnaast ook nog eens opvalt is dat je geen tekst en uitleg krijgt van je bans. Het is makkelijk gezegd om te zeggen: 'dat weet je zelf ook wel', zeker hier in KLB waar men gewend is wat vrijer te zijn in de uitspraken.

Al met al vind ik de moderatie hier in KLB maar waardeloos. Het is gewoon een lachertje dat nietszeggende users ineens met de scepter mogen gaan zwaaien. Als je daar wat van opmerkt kan je weer de volgende ban verwachten onder het mom van 'crewbash'. Niet zo verwonderlijk dat de aantallen op dit forum drastisch afneemt
pi_178559771
Ah, de ''mods hebben altijd gelijk want mods hebben altijd gelijk'' redenatie

doet het altijd goed

net zoals het ''als het je niet bevalt ga je toch lekker weg van fok'' argument

how is that working out for ya?
pi_178559821
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk dat er nieuw bloed is in KLB. Zij willen zich bewijzen en gaan ijverig vegen in de topics. Ik ben het roerend met je eens overigens. KLB was in mijn beleving ook altijd een subforum waar je dingen kon zeggen buiten de maatschappelijke norm. Schelden, stelselmatig zwart maken en delen van persoonlijke details is natuurlijk altijd uit den boze geweest, maar tegenwoordig vang je al voor veel minder een ban.

Overigens heb ik daar verder geen moeite mee. Het is vooral de willekeur waar ik mij aan stoor. De ene krijgt ban voor vergrijp x, maar dan zie je dat een ander niks krijgt voor hetzelfde vergrijp of er zelfs nog een schepje bovenop doet. Als je daar dan wat van zegt is het: tja, dan moet je maar een TR zetten of wat voor ander waardeloos excuus ze maar kunnen verzinnen. Het is hier duidelijk een geval van: hoe harder je huilt, hoe meer je je zin krijgt.

Wat daarnaast ook nog eens opvalt is dat je geen tekst en uitleg krijgt van je bans. Het is makkelijk gezegd om te zeggen: 'dat weet je zelf ook wel', zeker hier in KLB waar men gewend is wat vrijer te zijn in de uitspraken.

Al met al vind ik de moderatie hier in KLB maar waardeloos. Het is gewoon een lachertje dat nietszeggende users ineens met de scepter mogen gaan zwaaien. Als je daar wat van opmerkt kan je weer de volgende ban verwachten onder het mom van 'crewbash'. Niet zo verwonderlijk dat de aantallen op dit forum drastisch afneemt
Maak je nou eens niet zo druk man.
pi_178559848
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 19:02 schreef Weissmania het volgende:
Ah, de ''mods hebben altijd gelijk want mods hebben altijd gelijk'' redenatie

doet het altijd goed

net zoals het ''als het je niet bevalt ga je toch lekker weg van fok'' argument

how is that working out for ya?
nou zo is dat nooit gezegd he :)
als je het ergens niet mee eens bent -> FB
als je daar niet uit komt -> forum@fok.nl
je zal echt antwoord krijgen
pi_178559913
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

nou zo is dat nooit gezegd he :)
als je het ergens niet mee eens bent -> FB
als je daar niet uit komt -> forum@fok.nl
je zal echt antwoord krijgen
Wij van wc eend adviseren wc eend
pi_178559926
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

nou zo is dat nooit gezegd he :)
als je het ergens niet mee eens bent -> FB
als je daar niet uit komt -> forum@fok.nl
je zal echt antwoord krijgen
Nou IT, er wordt vaak genoeg gezegd, klik niet op Iwanius topics als het je stoort bijv, dat is imho een milde versie van ''als het je niet bevalt blijf weg''- wat jarenlang het motto is geweest.

Maar ik trek me al terug, want ben geen KLB-regular :)
pi_178559975
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 19:06 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Wij van wc eend adviseren wc eend
??
pi_178560009
KLB is nog softer dan een softijsje geworden

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 19:10:14 ]
pi_178560666
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat topic kon ook in KLB, maar niet met die OP.
"Mijn fiets is stuk" en "Ik ben Max Verstappen moe" zijn ook geen geschikte OP's.

[..]
Ik zie absoluut niet waarom dat niet zou kunnen. Maar goed smaken verschillen.
quote:
Wat?
Iwanus b.v. kan helemaal niets meer goed doen bij de crew. De man kan ook best iets vreemd overkomen maar ook op een leuke manier uit de hoek komen. In andere subfora zelfs met zeer relevante informatie komen. Het bashen van die of een andere users heb ik moeite mee.
quote:
[..]

Niet door het afzeiken van een TS

[..]
En daar ben je dan moddereter voor om dat in banen te leiden. Maar een beetje tegengas mag een TS ook wel hebben, ook dat is een volwassen persoon die zich kan verdedigen.
quote:
Ja, het is dus niet de bedoeling dat KLB als vuilnisbakje of TS-afzeikforum wordt gebruikt. Vandaar inderdaad ook die slotjes. Ongein als "ga maar naar KLB als je wil baggeren" wordt dan ook niet gewaardeerd
baggeren hoeft niet maar het mag best wel wat losser dan in WGR of zo.

KLB vermaken naar het netste subforum van FOK! kan wel maar of dat is duidelijk niet de wens van de huidige gebruikers?
pi_178560763
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 19:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Tot nu toe helemaal met deze user eens.
  maandag 16 april 2018 @ 19:36:44 #249
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178560793
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 19:33 schreef qajariaq het volgende:
Iwanus b.v. kan helemaal niets meer goed doen bij de crew.
Is niet waar. Hij moet gewoon niet 100x over hetzelfde klagen.
quote:
En daar ben je dan moddereter voor om dat in banen te leiden. Maar een beetje tegengas mag een TS ook wel hebben, ook dat is een volwassen persoon die zich kan verdedigen.
Ja kan, maar het idee is dat een ander het niet post zodat niemand er last van heeft en wij het ook niet hoeven te verwijderen. Niks mis met normaal tegengas
quote:
baggeren hoeft niet maar het mag best wel wat losser dan in WGR of zo.
is ook zo
maar niet 'vuilnisbaklos'
  dinsdag 17 april 2018 @ 13:10:08 #250
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_178575777
Met Vanillekwark als mod vind ik dat het nivo van KLB aardig opgekrikt is. Ik zie in ieder geval geen kleutertopics meer. Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte als ik die onder ogen kreeg.
pi_178578149
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Met Vanillekwark als mod vind ik dat het nivo van KLB aardig opgekrikt is. Ik zie in ieder geval geen kleutertopics meer. Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte als ik die onder ogen kreeg.
Echt hè, goede mod en hij heeft nog muzieksmaak ook
pi_178578269
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Met Vanillekwark als mod vind ik dat het nivo van KLB aardig opgekrikt is. Ik zie in ieder geval geen kleutertopics meer. Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte als ik die onder ogen kreeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:47 schreef LCMS het volgende:

[..]

Echt hè, goede mod en hij heeft nog muzieksmaak ook
:7

Pas op, dalijk ga ik naast mijn schoenen lopen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 14:55:29 #253
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178578330
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Met Vanillekwark als mod vind ik dat het nivo van KLB aardig opgekrikt is. Ik zie in ieder geval geen kleutertopics meer. Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte als ik die onder ogen kreeg.
Geef hem een kado dan
pi_178578487
Ik accepteer bier, whisky en vleselijke diensten.
pi_178578585
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik accepteer bier, whisky en vleselijke diensten.
Ik geef je wel een koe voor in de vriezer. Of bedoel je dat niet met vleselijke diensten?
pi_178578688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:05 schreef LCMS het volgende:

[..]

Ik geef je wel een koe voor in de vriezer. Of bedoel je dat niet met vleselijke diensten?
Ook dit accepteer ik.
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:45:44 #257
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_178579759
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:55 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Geef hem een kado dan
Een zoentje en ook eentje voor jou!
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:53:55 #258
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178579987
Even voor de zekerheid, zijn er posts weggehaald of is mijn internet stuk zodat ze niet doorkomen?
And so is the past
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:54:32 #259
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178580009
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Even voor de zekerheid, zijn er posts weggehaald of is mijn internet stuk zodat ze niet doorkomen?
Waar?
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:56:46 #260
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178580079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waar?
KLB uiteraard. :@.
And so is the past
pi_178580082
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Even voor de zekerheid, zijn er posts weggehaald of is mijn internet stuk zodat ze niet doorkomen?
Ik heb twee topics wat opgeschoond, en dat ook in de desbetreffende topics vermeld. Kan me vaag herinneren dat er ook een post van jou tussen stond :P
  dinsdag 17 april 2018 @ 16:00:21 #262
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178580175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik heb twee topics wat opgeschoond, en dat ook in de desbetreffende topics vermeld. Kan me vaag herinneren dat er ook een post van jou tussen stond :P
Die had ik al gezien. Dan ga ik maar eens rebooten. Bedankt voor het checken.
And so is the past
pi_178580213
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Die had ik al gezien. Dan ga ik maar eens rebooten. Bedankt voor het checken.
Er is momenteel sowieso een bug (BUG / [FO][BUG] Geen melding bij nieuwe posts & geplaatste post niet getoond) die aansluit op wat jij nu aangeeft, een reboot zal daar niet bij helpen helaas ;(
  dinsdag 17 april 2018 @ 16:13:25 #264
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178580520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Er is momenteel sowieso een bug (BUG / [FO][BUG] Geen melding bij nieuwe posts & geplaatste post niet getoond) die aansluit op wat jij nu aangeeft, een reboot zal daar niet bij helpen helaas ;(
Da's al gefixt
pi_178580532
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Da's al gefixt
Dan heb ik niks gezegd, ben ik een debiel, en weet ik het ook niet -O-
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 16:14:57 #266
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178580574
Ik ben ook meerdere posts kwijt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178580611
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:14 schreef Plompzakker het volgende:
Ik ben ook meerdere posts kwijt
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik heb twee topics wat opgeschoond, en dat ook in de desbetreffende topics vermeld. Kan me vaag herinneren dat er ook een post van jou tussen stond :P
pi_178586289
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hier opeens veel strenger gemod wordt.

[..]
Dat komt omdat er weer een stel snowflakes hebben lopen klagen over de toon van sommige reacties en dat dit de ondergang van FOK! enzulks zal worden.

FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt?
pi_178598672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat komt omdat er weer een stel snowflakes hebben lopen klagen over de toon van sommige reacties en dat dit de ondergang van FOK! enzulks zal worden.

FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt?
Dit was wel een terecht topic.
pi_178639700
Yo kwarkmans,

N.a.v. je sluitpost in
KLB / Seksisme op de werkvloer

Kan ik hieruit opmaken dat elk overduidelijk verzonnen topic vanaf nu op slot gaat?
pi_178639737
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:50 schreef spiritusbus het volgende:
Yo kwarkmans,

N.a.v. je sluitpost in
KLB / Seksisme op de werkvloer

Kan ik hieruit opmaken dat elk overduidelijk verzonnen topic vanaf nu op slot gaat?
Schopje ONZ kan ook eventueel :7

En het ligt ook mede aan het onderwerp. Als het overduidelijk verzonnen is, en meer lollig bedoeld, naja, kan het in ONZ, misschien kan het open blijven in KLB.

Verzonnen topics die serieus gepresenteerd worden, helemaal over hete hangijzers als seksisme, racisme en noem maar op, roept alleen maar op tot polariserende reacties. (Bwehhhh mannen zijn kut / Bwehhhhh zeikwijven moeten niet zeiken) en voegt niks toe. In zo'n geval zal ik een verzonnen topic dus altijd wel sluiten ja.
pi_178639758
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Schopje ONZ kan ook eventueel :7

En het ligt ook mede aan het onderwerp. Als het overduidelijk verzonnen is, en meer lollig bedoeld, naja, kan het in ONZ, misschien kan het open blijven in KLB.

Verzonnen topics die serieus gepresenteerd worden, helemaal over hete hangijzers als seksisme, racisme en noem maar op, roept alleen maar op tot polariserende reacties. (Bwehhhh mannen zijn kut / Bwehhhhh zeikwijven moeten niet zeiken) en voegt niks toe. In zo'n geval zal ik een verzonnen topic dus altijd wel sluiten ja.
Duidelijk, was overigens een terecht slotje.
pi_178639800
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:55 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Duidelijk, was overigens een terecht slotje.
^O^
  vrijdag 20 april 2018 @ 13:01:29 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178639854
Vanillekwark for president!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178658874

Ik snap dat Iwanius recht heeft om topics te openen, maar moeten dat er nu echt weer 5 tegelijk zijn?
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:07:39 #276
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178658922
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat Iwanius recht heeft om topics te openen, maar moeten dat er nu echt weer 5 tegelijk zijn?
En wel hypocriet dat ie vindt dat ik er niet in mag posten. Lage kwaliteit OP levert een lage kwaliteit reactie op. Ik heb net zo veel recht op om te posten waar ik wil als hij onbegrensd kuttopics mag openen.
pi_178658926
Zijn er alweer wat dicht zie ik.

Iets te snel geklaagd :@
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 19:08:49 #278
186611 Haags
pi_178658928
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zijn er alweer wat dicht zie ik.

Iets te snel geklaagd :@
was al bezig. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_178663258
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

^O^
Patat.
pi_178664464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Patat.
Bakkes
  zondag 22 april 2018 @ 07:57:19 #281
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_178667345
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Patat.
Graag geen off-topic gespam.


Groetjes

Het Fok! Team.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_178667365
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2018 07:57 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Graag geen off-topic gespam.

Groetjes

Het Fok! Team.
Geachte mislukte pudding,

(want wat is vla anders anyway)

Patat is patat.
Offtopic is offtopic.
Lijken me toch echt twee verschillende woorden.

Groeten

Het Fok! Admin team
pi_178681491
Waarom krijgt een overduidelijk verzonnen topic het voordeel van de twijfel? Obviouser krijg je ze bijna niet namelijk.
KLB / Hakim Ziyech wordt belaagt in Rotterdam's uitgaansleven door F. aso's
Is namelijk duidelijk gebaseerd op de Ajax supporters die Ziyech belaagden.
http://voetbalflitsen.nl/(...)ech-ontvangt-klappen

@Pharkus
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 09:26 schreef Pharkus het volgende:
Voordeel van de twijfel
  zondag 22 april 2018 @ 20:32:15 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178681529
Een vraag:

Waarom mogen admins + mods wel hier baggeren:

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Patat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Bakkes
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2018 08:01 schreef iteejer het volgende:

[..]

Geachte mislukte pudding,

(want wat is vla anders anyway)

Patat is patat.
Offtopic is offtopic.
Lijken me toch echt twee verschillende woorden.

Groeten

Het Fok! Admin team
Maar worden er posts verwijderd wanneer zwarten mee willen doen?
pi_178681566
quote:
5s.gif Op zondag 22 april 2018 20:30 schreef Chai het volgende:
Waarom krijgt een overduidelijk verzonnen topic het voordeel van de twijfel? Obviouser krijg je ze bijna niet namelijk.
KLB / Hakim Ziyech wordt belaagt in Rotterdam's uitgaansleven door F. aso's
Is namelijk duidelijk gebaseerd op de Ajax supporters die Ziyech belaagden.
http://voetbalflitsen.nl/(...)ech-ontvangt-klappen

@Pharkus

[..]

Om nog maar te zwijgen over
quote:
Oh ja, en hij vertelde mij dat hij dus definitief ons aller AFC Ajax helaas gaat verlaten en zijn agent op zoek is naar een andere club.
pi_178681583
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een vraag:

Waarom mogen admins + mods wel hier baggeren:

[..]

[..]

[..]

Maar worden er posts verwijderd wanneer zwarten mee willen doen?
Zoiets gebeurt nou echt zeer weinig hoor :)
En dit is niet wat lang aanhoudt, gaat ook niet ten koste van anderen etc.
  zondag 22 april 2018 @ 20:56:08 #287
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178682004
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een vraag:

Waarom mogen admins + mods wel hier baggeren:

[..]

[..]

[..]

Maar worden er posts verwijderd wanneer zwarten mee willen doen?
Posts van crew heb ik daarna ook verwijderd
Ook een aantal posts van zwartjes net
  zondag 22 april 2018 @ 21:01:17 #288
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178682108
Zelf een serieuze posting met vraag wordt weggetyft. Nee hoor users worden niet als debielen gezien :’)
  zondag 22 april 2018 @ 21:05:24 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178682174
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 21:01 schreef opgebaarde het volgende:
Zelf een serieuze posting met vraag wordt weggetyft. Nee hoor users worden niet als debielen gezien :’)
kan per ongeluk gebeurd zijn
een vraag mag je tuurlijk gewoon stellen. Een post met wat persoonlijke aanvallen en/of geciteerde verwijderde post + vraag kan wel per ongeluk verwijderd worden
  zondag 22 april 2018 @ 21:07:21 #291
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178682202
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 21:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

kan per ongeluk gebeurd zijn
een vraag mag je tuurlijk gewoon stellen. Een post met wat persoonlijke aanvallen en/of geciteerde verwijderde post + vraag kan wel per ongeluk verwijderd worden
Zoiets doe je niet per ongeluk. :') Met zulke acties krijgt de crew elke keer weer de schijn van voorkeursbehandeling. Als ik mijn inhoudelijke kritiek nog een keer typ, blijft ie deze keer dan wel staan?
  zondag 22 april 2018 @ 21:08:15 #292
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178682216
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 21:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zoiets doe je niet per ongeluk. :') Met zulke acties krijgt de crew elke keer weer de schijn van voorkeursbehandeling. Als ik mijn inhoudelijke kritiek nog een keer typ, blijft ie deze keer dan wel staan?
Jouw 'inhoudelijke' kritiek kan waarschijnlijk wel beter wegblijven ja
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 21:09:59 #293
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178682235


[ Bericht 100% gewijzigd door hugecooll op 22-04-2018 21:10:18 (doe ff niet dan) ]
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zondag 22 april 2018 @ 21:12:48 #294
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178682274
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 21:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Jouw 'inhoudelijke' kritiek kan waarschijnlijk wel beter wegblijven ja
Dan had je beter moeten lezen over wat ik zei over dat verzonnen gedeelte van die belaging van die speler.
pi_178682280
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 21:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

kan per ongeluk gebeurd zijn
een vraag mag je tuurlijk gewoon stellen. Een post met wat persoonlijke aanvallen en/of geciteerde verwijderde post + vraag kan wel per ongeluk verwijderd worden
Kan gebeuren inderdaad
En was geen vraag van mij, ik heb het ondertussen wel geleerd. Veel plezier
pi_178695627
Waarom is het topic van Vogeltjesdans gesloten waarin hij klaagt over een dochter als hij zijn vriendin op de rekstok zet?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  User die overal opduikt 2022 maandag 23 april 2018 @ 17:23:31 #297
186611 Haags
pi_178695706
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom is het topic van Vogeltjesdans gesloten waarin hij klaagt over een dochter als hij zijn vriendin op de rekstok zet?
Omdat het hele topic inmiddels vol staat met bagger en het gewoon verzonnen is. Volgende keer beter. :)
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 23 april 2018 @ 17:28:52 #298
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178695810
Hoe kunnen mods eigenlijk vaststellen dat iets verzonnen is? Hebben ze soms een glazen bol of is nostradamus geïncarneerd?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178697196
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:28 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe kunnen mods eigenlijk vaststellen dat iets verzonnen is? Hebben ze soms een glazen bol of is nostradamus geïncarneerd?
100% zeker weten doen we het nooit natuurlijk, we hebben inderdaad geen glazen bol.

Maar moderators geven een oordeel, gebaseerd op een combinatie van de pohi van de TS, stijl/toon van de post, en de waarschijnlijkheid van het verhaal.

Is dat feilloos? Vast niet. Maar het alternatief is alle verzonnen diarree maar laten staan, en dat zal de kwaliteit op het forum niet ten goede komen.

Dus daarom sluiten moderators soms, op inzicht en 'fingerspitzengefühl' topics omdat we het aannemelijk achten dat het verzonnen onzin is.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 23 april 2018 @ 20:16:59 #300
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178699621
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Omdat het hele topic inmiddels vol staat met bagger en het gewoon verzonnen is. Volgende keer beter. :)
Dat gebagger lag niet aan mij, en nee het is niet verzonnen. Groetjes.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')