abonnement Unibet Coolblue
pi_177479516
- wech -

[ Bericht 98% gewijzigd door Sounddragon op 27-02-2018 15:22:36 ]
pi_177479542
Ik wil aandelen kopen in je bedrijf
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:05:21 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_177479673
Ik heb je idee gepikt. Site loopt als een trein nu. Verdien er nu zo'n 600 euro per minuut mee. Echt fantastisch!

Groetjessss
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:11:15 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177479795
Bedrijven anno 2018 be like: 'ik wil Tinder... maar dan voor [bloembollenverkoop/administratieve organisatie/belastingaangifte/reizen boeken/e-books verkopen]'

:')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:12:12 #5
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_177479819
PM me verdere info hoe je dit voor je ziet...
pi_177479877
Je eerdere 2 topics zijn gesloten met een reden en nu probeer je het weer? :')
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:16:03 #7
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177479906
Waarom zou iemand de opbrengst 50/50 willen delen als jij maar 10% van t werk doet? :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:16:20 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177479912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:55 schreef _koen_ het volgende:
Hallo,

ik hoop dat het hier mag, zo niet laat me maar even weten.
Op vakantie heb ik een tof idee bedacht voor een toerisme-gerelateerde website, ik kan alleen zelf geen websites bouwen. Ja, ik weet dat er van die sites zijn waar je zelf simpel zo'n ding in elkaar klikt, maar die bieden niet een speciale functie die cruciaal is voor m'n concept: namelijk een tinder-achtige (mag evt. ook anders) matchingsfunctie.
Mijn 2e probleem is dat ik net 18 ben en dus geen dikke vette portemonnee heb om een of ander team te betalen.
Nu hoop ik dat er hier iemand is die graag websites bouwt voor z'n hobby, of misschien omdat hij nog een project moet doen voor school maar geen inspiratie heeft. Als je het zelf niet kan maar nog iemand kent mag je diegene uiteraard ook vragen!
Uiteraard delen we de eventuele opbrengsten uit reclame/abonnementen.

Reageren mag hier, of met een mailtje naar k.dierink@gmail.com

Groetjessss,
Koen
Vertaling:

Hey ik ben 18, ik heb geen ervaring met het ontwikkelen van bedrijfsconcepten, ik heb geen ervaring met het uitvoeren van een project, ik heb geen technische vaardigheden, ik heb geen contacten, ik heb geen startkapitaal, ik heb geen kennis van administratieve organisatie, ik heb geen kantoorruimte.... iemand die wel talent heeft zin om mijn dromen werkelijkheid te maken?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:24:33 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177480060
Arme Koen.

Wordt helemaal kapot gemaakt hier
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177480301
Als je idee echt zo goed is maak je een goed business plan en ga je naar de bank voor een lening. Kun je daarvan een professionele site laten bouwen. En van de winst betaal je de lening zo weer af.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:44:46 #11
180174 Diemux
People vs Me
pi_177480416
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:05 schreef NoXia het volgende:
Ik heb je idee gepikt. Site loopt als een trein nu. Verdien er nu zo'n 600 450 euro per minuut mee. Echt fantastisch!

Groetjessss
Don't kill the meme.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:08:37 #12
242879 Onnoman
The On And Only
pi_177480750
oprecht een leuk idee.. al zou ik voortaan je ideeën niet verspreiden, anders gaan andere mensen er vandoor met je idee
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_177480894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:14 schreef Maureentje het volgende:
Je eerdere 2 topics zijn gesloten met een reden en nu probeer je het weer? :')
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt een soort van gelijk maar ik zal het even uitleggen.
Ten eerste heb ik het nu op een ander topic geplaatst, en ten tweede heb ik een lichtelijk andere insteek genomen nu. (met nadruk op lichtelijk ;) )
pi_177480971
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:20 schreef _koen_ het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, en je hebt een soort van gelijk maar ik zal het even uitleggen.
Ten eerste heb ik het nu op een ander topic geplaatst, en ten tweede heb ik een lichtelijk andere insteek genomen nu. (met nadruk op lichtelijk ;) )
Maar je denkt nog steeds dat elders het zoeken naar gratis developers nog wél gewenst is en dat je een serieus idee soepeltjes kan laten uitvoeren door iemand die dat voor een appel en een ei wil doen.

Reality check: gaat 'm niet wezen :)
pi_177480976
Wow echt superbedankt voor alle toffe, positieve en fijne reacties! Geweldig dat jullie de tijd nemen om midden op de dag een 18-jarige kapot willen maken vanachter jullie toetsenbordjes!

Nu even serieus,
wat een gezeik. Heb ik hierom gevraagd? Nee, volgens mij niet.
De Fok!kers die wel serieus reageren heb ik op gereageerd/een pm gestuurd, de rest kan opdonderen wat mij betreft :s)

Als je serieus bent zou ik het tof vinden als je zou reageren, anders ga wat zinnigs doen met je tijd of ga jezelf lastigvallen en niet anderen.

Groetjes en veel liefde *; *;
Koen
pi_177480997
For the record: ik ben bloedserieus :)
pi_177481010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:26 schreef _koen_ het volgende:
Wow echt superbedankt voor alle toffe, positieve en fijne reacties! Geweldig dat jullie de tijd nemen om midden op de dag een 18-jarige kapot willen maken vanachter jullie toetsenbordjes!

Nu even serieus,
wat een gezeik. Heb ik hierom gevraagd? Nee, volgens mij niet.
De Fok!kers die wel serieus reageren heb ik op gereageerd/een pm gestuurd, de rest kan opdonderen wat mij betreft :s)

Als je serieus bent zou ik het tof vinden als je zou reageren, anders ga wat zinnigs doen met je tijd of ga jezelf lastigvallen en niet anderen.

Groetjes en veel liefde *; *;
Koen
Echt een pareltje die Koen _O_
pi_177481032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Maar je denkt nog steeds dat elders het zoeken naar gratis developers nog wél gewenst is en dat je een serieus idee soepeltjes kan laten uitvoeren door iemand die dat voor een appel en een ei wil doen.

Reality check: gaat 'm niet wezen :)
Waar ik voornamelijk op zit te hopen is iemand die webdevelopment oid studeert en een projectje nodig heeft voor school, of iemand die het gewoon leuk vindt om te doen. Ik heb dan ook geen enorme verwachtingen/tijdsdruk en wil op de termijn als ik met diegene het een en ander heb afgesproken zelf ook de desbetreffende programmeertaal willen (proberen te) leren, om zelf in ieder geval de wat simpele dingetje over te kunnen nemen zodat diegene niet alles meer hoeft te doen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:31:02 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177481078
Als je nou eerst gewoon een Tinder om mensen zonder skills aan mensen mèt skills te koppelen laat ontwikkelen sla je twee vliegen in éen klap.
Ik ga naar huis.
pi_177481099
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:31 schreef nietzman het volgende:
Als je nou eerst gewoon een Tinder om mensen zonder skills aan mensen mèt skills te koppelen laat ontwikkelen sla je twee vliegen in éen klap.
Wow, een gat in de markt 8)7
pi_177481100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:28 schreef _koen_ het volgende:
Waar ik voornamelijk op zit te hopen is iemand die webdevelopment oid studeert en een projectje nodig heeft voor school, of iemand die het gewoon leuk vindt om te doen. Ik heb dan ook geen enorme verwachtingen/tijdsdruk en wil op de termijn als ik met diegene het een en ander heb afgesproken zelf ook de desbetreffende programmeertaal willen (proberen te) leren, om zelf in ieder geval de wat simpele dingetje over te kunnen nemen zodat diegene niet alles meer hoeft te doen.
Iemand die een Tinder-achtig platform kan bouwen, laat zich daar dik voor betalen en / of zit meestal niet meer op school.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:32:13 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177481103
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:31 schreef _koen_ het volgende:
Wow, een gat in de markt 8)7
Krijg je van me. Snel vastleggen.
Ik ga naar huis.
pi_177481133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:31 schreef Queller het volgende:

[..]

Iemand die een Tinder-achtig platform kan bouwen, laat zich daar dik voor betalen en / of zit meestal niet meer op school.
Die kans zit er in inderdaad, en ik weet ook wel dat de kans niet erg groot is dat er iemand is hiero, maar hey, 'nee heb je, ja kun je krijgen'
En daarbij, het hoeft niet per sé zo ingewikkeld te zien als Tinder, als het maar mensen koppelt zeg maar
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:37:07 #24
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177481198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:28 schreef _koen_ het volgende:

[..]

Waar ik voornamelijk op zit te hopen is iemand die webdevelopment oid studeert en een projectje nodig heeft voor school, of iemand die het gewoon leuk vindt om te doen. Ik heb dan ook geen enorme verwachtingen/tijdsdruk en wil op de termijn als ik met diegene het een en ander heb afgesproken zelf ook de desbetreffende programmeertaal willen (proberen te) leren, om zelf in ieder geval de wat simpele dingetje over te kunnen nemen zodat diegene niet alles meer hoeft te doen.
En waarom zou iemand dat willen doen als jij vervolgens 50% van de opbrengst pakt?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_177481245
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:37 schreef Faux. het volgende:

[..]

En waarom zou iemand dat willen doen als jij vervolgens 50% van de opbrengst pakt?
Grappig dat iedereen uitgaat van 50%, er valt van alles af te spreken. Bijv de eerste zoveel euro's voor jou en daarna verdelen, of iets wat daar op lijkt,

Mensen moeten echt stoppen met dingen aannemen zoals ze denken dat het is, en eerst controleren of het echt zo is wat ze denken voor ze oordelen (btw niet alleen op dit forum hoor, ook in het dagelijks leven)
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:41:11 #26
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177481271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:39 schreef _koen_ het volgende:

[..]

Grappig dat iedereen uitgaat van 50%, er valt van alles af te spreken. Bijv de eerste zoveel euro's voor jou en daarna verdelen, of iets wat daar op lijkt,

Mensen moeten echt stoppen met dingen aannemen zoals ze denken dat het is, en eerst controleren of het echt zo is wat ze denken voor ze oordelen (btw niet alleen op dit forum hoor, ook in het dagelijks leven)
Wat zie je dan voor je qua verdeling? Want als ik momenteel precies jouw idee uit de OP ga uitwerken dan kan ik 100% van de opbrengst voor mezelf houden. Waarom zou ik met jou samenwerken?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_177481317
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Wat zie je dan voor je qua verdeling? Want als ik momenteel precies jouw idee uit de OP ga uitwerken dan kan ik 100% van de opbrengst voor mezelf houden. Waarom zou ik met jou samenwerken?
Volgens mij kun je het idee niet uit mijn topic halen, misschien dat jij er een ander idee uithaalt, maar zeker niet het idee wat ik heb (ben wel benieuwd wat je er uit haalt eigenlijk haha)
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:31 #28
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177481371
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:43 schreef _koen_ het volgende:

[..]

Volgens mij kun je het idee niet uit mijn topic halen, misschien dat jij er een ander idee uithaalt, maar zeker niet het idee wat ik heb (ben wel benieuwd wat je er uit haalt eigenlijk haha)
En als ik zou zeggen dat ik geïnteresseerd ben en je PMt me het hele idee, waarom zou ik dan met je verder samenwerken? tl;dr wat voeg jij toe?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_177481448
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:46 schreef Faux. het volgende:

[..]

En als ik zou zeggen dat ik geïnteresseerd ben en je PMt me het hele idee, waarom zou ik dan met je verder samenwerken? tl;dr wat voeg jij toe?
Nouja daar kunnen we wel wat op verzinnen.
Maar één verzoekje: als je niet oprecht geïnteresseerd bent om me te helpen, wil je dan alsjeblieft stoppen zodat mensen die misschien wel echt willen helpen gewoon fatsoenlijk dit topic door kunnen lezen? O~)
  dinsdag 27 februari 2018 @ 13:53:50 #30
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177481520
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:50 schreef _koen_ het volgende:

[..]

Nouja daar kunnen we wel wat op verzinnen.
Maar één verzoekje: als je niet oprecht geïnteresseerd bent om me te helpen, wil je dan alsjeblieft stoppen zodat mensen die misschien wel echt willen helpen gewoon fatsoenlijk dit topic door kunnen lezen? O~)
Je vraagt op een discussieforum of mensen willen stoppen met discussiëren? :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_177481605
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je vraagt op een discussieforum of mensen willen stoppen met discussiëren? :')
Ik snap je punt, maar uit mijn TO valt volgens mij wel af te leiden dat het niet echt mijn punt was om een discussie te starten, maar vroeg ik gewoon om hulp. Ik weet zelf ook wel dat de kans niet supergroot is dat er iemand is die serieus wil helpen, maar dit had ik beter ook even bij mijn TO kunnen vermelden zodat alle fanatieke Fok!kers niet zoveel moeite hoefden te doen om hun vingers in beweging te brengen ;)
Ondertussen kan ik volgens mij beter psychologische hulp gaan halen, al die toetsenbordridders & beeldschermwereldverbeteraars doen me echt goed (ik kan wel met kritiek dealen, maar het komt op mij over als gezeur en zwartmakerij, en daar hou ik dan weer niet van :N
pi_177481636
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:33 schreef _koen_ het volgende:

[..]

En daarbij, het hoeft niet per sé zo ingewikkeld te zien als Tinder, als het maar mensen koppelt zeg maar
Tinder ziet er juist heel eenvoudig uit, dat is een van de sterke punten van Tinder ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:58 schreef _koen_ het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar uit mijn TO valt volgens mij wel af te leiden dat het niet echt mijn punt was om een discussie te starten, maar vroeg ik gewoon om hulp. Ik weet zelf ook wel dat de kans niet supergroot is dat er iemand is die serieus wil helpen, maar dit had ik beter ook even bij mijn TO kunnen vermelden zodat alle fanatieke Fok!kers niet zoveel moeite hoefden te doen om hun vingers in beweging te brengen ;)
Ondertussen kan ik volgens mij beter psychologische hulp gaan halen, al die toetsenbordridders & beeldschermwereldverbeteraars doen me echt goed (ik kan wel met kritiek dealen, maar het komt op mij over als gezeur en zwartmakerij, en daar hou ik dan weer niet van :N
TO? Tering-OP?

Tevens grappig dat je zegt dat de users hier moeten snappen wat jij wil met dit topic. Je bent verder geen reguliere gebruiker van dit topic, je gebruikt het eigenlijk alleen maar om dit schitterende idee te dumpen. Maar wij moeten ons wel aanpassen aan hoe jij het graag ziet.

Blijf vooral die lange tenen hebben, dat zal je helpen in je leven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2018 14:03:12 ]
pi_177481671
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Tinder ziet er juist heel eenvoudig uit, dat is een van de sterke punten van Tinder ;)
Het ziet er eenvoudig uit, maar volgens mij is de achterliggende code vrij ingewikkeld

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Vanillekwark het volgende:
TO? Tering-OP?
Ja oeps ik ben nog niet zo ervaren hiero, ik bedoel OP volgens mij (openingspost) sorryy :?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:09:34 #34
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177481793
Uit de regels van dit forumdeel:

quote:
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
Ik denk niet dat je topic een succes gaat worden.
Sorry Koentje.

:*

:W
pi_177481835
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:09 schreef PreiKaas het volgende:
Uit de regels van dit forumdeel:

[..]

Ik denk niet dat je topic een succes gaat worden.
Sorry Koentje.

:*

:W
Oei,
zoals ik al zei, nog niet zo ervaren op Fok!
Sorry voor deze topic enzo dan :O
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:41:31 #36
242879 Onnoman
The On And Only
pi_177482457
koen is ambitieus
ik mag hem wel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_177482565
Ik kan custom websites maken, maar volgens mij heb je totaal geen idee wat er allemaal bij komt kijken. Wat heb jij te bieden dan?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:21:45 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177483129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:14 schreef Maureentje het volgende:
Je eerdere 2 topics zijn gesloten met een reden en nu probeer je het weer? :')
dit, gastslotje.

Hulp vragen voor dit soort, duidelijk commerciële, dingen is not allowed on zhe FOK!s.

Dus niet domweg nog een keer doen, want dat is niet goed voor de life-expectancy van je account.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')