abonnement Unibet Coolblue
pi_177459823
quote:
Vanaf 26 februari start Curvy Supermodel op RTL5. In het televisieprogramma wordt er gezocht naar een potentieel internationaal model met rondingen. Anna Nooshin gaat het programma presenteren. Ze zal ook onderdeel zijn van de jury samen met curvy topmodel Daniëlle van Grondelle, fotograaf Nigel Barker en stylist JeanPaul Paula. Dit zijn de 20 kanshebbers van de titel: Curvy Supermodel 2018
De dames die meedoen: https://www.rtlboulevard.(...)20-curvy-supermodels

https://www.instagram.com/curvysupermodelrtl/



Elke maandag om 20:30 uur op RTL5 *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door MissJ op 26-02-2018 14:07:28 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177459897
Niemand wil die dikke zeugen zien
pi_177459940
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:47 schreef 20100 het volgende:
Niemand wil die dikke zeugen zien
:{w
Check de foto's van die dames even, ze zijn echt niet dik joh!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177460383
Dat is hoe vrouwen op hun aantrekkelijkst zijn, met mooie rondingen en een lief buikje. Jammer dat de modewereld gedomineerd wordt door de homosuele medemens, waardoor die slanke mannenlichaampjes de norm zijn geworden (met alle boulimia-gevolgen van dien).
Verder ga ik er niet naar kijken, want kan vlogmeisje niet uitstaan.
pi_177465563
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:49 schreef MissJ het volgende:

[..]

:{w
Check de foto's van die dames even, ze zijn echt niet dik joh!
je ziet enkel hun hoofd
pi_177465577
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:06 schreef Wuwwa het volgende:
Dat is hoe vrouwen op hun aantrekkelijkst zijn, met mooie rondingen en een lief buikje. Jammer dat de modewereld gedomineerd wordt door de homosuele medemens, waardoor die slanke mannenlichaampjes de norm zijn geworden (met alle boulimia-gevolgen van dien).
Verder ga ik er niet naar kijken, want kan vlogmeisje niet uitstaan.
lief buikje :')
omdat je zelf niks beter kan krijgen
pi_177465780
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:21 schreef 20100 het volgende:

[..]

je ziet enkel hun hoofd
Op Instagram zie je ook de rest.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177469658
heeft Myla een pruik op?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:54:07 #9
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_177469902
Ben benieuwd hoe ver dat nichtje van Gigi Hadid gaat komen. Ze doet me altijd denken aan Alicia Silverstone
pi_177469943
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:54 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoe ver dat nichtje van Gigi Hadid gaat komen. Ze doet me altijd denken aan Alicia Silverstone
Ja, nu je het zegt.. ik begrijp de gelijkenis
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 26 februari 2018 @ 21:05:42 #11
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_177470287
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:55 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt.. ik begrijp de gelijkenis
Denk dat ze alleen niet zo ver gaat komen maar dat terzijde
pi_177470440
Ik vind er tot nu toe nog geen 1 echt uitspringen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_177472319
"je kunt nog groeien" is in de context van deze wedstrijd niet de gelukkigste uitspraak die je kan doen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177480267
Oja, even dit programma terugkijken, ben wel benieuwd. Scheelt weer dat niet iedereen graatmager is.
Koel en donker bewaren
pi_177480360
Omg Nigel Barker in de jury :9~
Koel en donker bewaren
pi_177499245
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:31 schreef MissJ het volgende:

[..]

Op Instagram zie je ook de rest.
ah gadver zoiets kan je toch niet mooi vinden? :r
pi_177501097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:02 schreef 20100 het volgende:

[..]

ah gadver zoiets kan je toch niet mooi vinden? :r
:')
Niets mis met dikke heupen
pi_177522092
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:49 schreef MissJ het volgende:

[..]

:{w
Check de foto's van die dames even, ze zijn echt niet dik joh!
De enige die enigszins slank én curvy was, had niet de goede maat. Sowieso begint het vanaf maat 42 denk ik? Dan heb je altijd overgewicht. Of vrijwel altijd.

Wat prima is, dat is get programma. Maar jammer dat er niet een supermodel is voor normale slanke lichamen.
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:16:55 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_177522564
Bijna alleen maar dames van in de twintig (doorgaans beginnen modellen veel jonger). Sommigen hebben flink zichtbare tatouages (is lastig in dat wereldje, moet om de haverklap weggeshopt worden). Erg serieus nemen de mensen achter deze zoektocht het allemaal niet.
pi_177523065
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 09:16 schreef Eightyone het volgende:
Bijna alleen maar dames van in de twintig (doorgaans beginnen modellen veel jonger). Sommigen hebben flink zichtbare tatouages (is lastig in dat wereldje, moet om de haverklap weggeshopt worden). Erg serieus nemen de mensen achter deze zoektocht het allemaal niet.
Ik vind het ook apart. Sommigen die bij voorbaat al niet geschikt waren als curvy. Wat voor selectie zit daar achter?
  donderdag 1 maart 2018 @ 10:17:57 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_177523338
Het lijkt eventjes snel bedacht op een saaie namiddag, om het vervolgens liefdeloos en voor weinig geld op de buis te knallen. Tja, Rtl5 moet al die uren toch érgens mee opvullen.
pi_177783463
Het programma is gewoon nep.

Ik heb vanavond gekeken en vond een van de modellen wel mooi poseren, maar vanwege haar slechte poseren, en ze niks te bieden had, ontliep ze op het nippertje de eliminatie volgens de jury. WTF???
Ik heb screenshots gemaakt, en hieronder hoe zij in het echt poseerde, en daarna haar beste foto volgens de jury , gevolgd door de nodige kritiek:

In het echt:

en:


En deze was door de jury als haar beste foto geselecteerd :') :



Ik weet het, dit soort programma's zijn allemaal nep, maar iemand (van 20 jr?) ongegrond afzeiken is geen entertainment.
Ik begrijp niet dat Anna Nooshin en Nigel Barker zich er voor lenen om zo te trollen op tv.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 13-03-2018 05:23:03 ]
pi_177789652
Ik ben tot nu toe niet onder de indruk van de dames. Vind er weinig super aan. Van een paar verwacht ik wel dat ze zich nog gaan ontwikkelen naar wat meer model, maar de helft zou ik naar huis sturen zonder enige moeite. Een lesje poseren en expressie zou geen kwaad kunnen. :{
pi_177792615
De meesten missen ook echt zelfvertrouwen en pit. Halen zichzelf constant naar beneden of weten totaal niet wat ze als model aan het doen zijn.
Koel en donker bewaren
pi_177835949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:01 schreef Guanabana het volgende:
De meesten missen ook echt zelfvertrouwen en pit. Halen zichzelf constant naar beneden of weten totaal niet wat ze als model aan het doen zijn.
Lijkt me moeilijk om curvy model te worden als je onzeker bent. Dan pas je echt niet in dat wereldje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')