abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:37:12 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177477522
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:35 schreef Lonaa het volgende:
:W
:W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177477523
:W
pi_177477617
:W
Uitkijkend op blij rondrauzende hondjes hier in het park. Zo leuk, die hebben er een lol in, elkaar zo achterna te hollen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177477665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
:W
Uitkijkend op blij rondrauzende hondjes hier in het park. Zo leuk, die hebben er een lol in, elkaar zo achterna te hollen.
Mooi he? O+

Ik word zelf ook wel heel gelukkig van honden die mogen doen wat ze leuk vinden. En mijn hart breekt altijd een beetje als ze door hun bazen niet begrepen worden ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177477750
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mooi he? O+

Ik word zelf ook wel heel gelukkig van honden die mogen doen wat ze leuk vinden. En mijn hart breekt altijd een beetje als ze door hun bazen niet begrepen worden ;(
Ja, ik heb ook het idee dat veel mensen hier in de buurt op woensdag vrij zijn. Want dan zie je nog meer honden op het veld met elkaar spelen. Baasjes staan gezellig te kletsen en de honden zijn zo blij (wat ik er van kan zien).
We have far more in common than that which devides us..
pi_177477825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook het idee dat veel mensen hier in de buurt op woensdag vrij zijn. Want dan zie je nog meer honden op het veld met elkaar spelen. Baasjes staan gezellig te kletsen en de honden zijn zo blij (wat ik er van kan zien).
En de rest van de week zitten ze in de kast waarschijnlijk ;(

Samen spelen is goed, de meeste honden vinden dat mooi en dat is belangrijk. Maar gewoon wandelen ook. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177477886
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:14 schreef morgane het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me voorstellen. Hopelijk kun je snel wennen.

Ohja, Delft! Daar zijn we vrijdag. Heb je nog leuke tips voor in het centrum? (Kringloop)winkeltjes, de beste taart etcetera? Avondeten is al gefikst dankzij Social Deal, bij Fijn.
Lunsj bij mij natuurlijk :7

Kringloop vind ik niet echt leuk meer hier want Rataplan. Rotterdamseweg heb je er ook eentje maar dat is echt oude meuk.

Appeltaart eet je bij Kobus en de beste tosti bij café De Engel.

Goedkoop speciaal bier bij de Korenbeurs.

Het Prinsenhof bezoeken moet gedaan worden. Ik hou zo erg van het Prinsenhof. Paar weken geleden ook met vriend snel even binnen gelopen (allebei hebben we een museumkaart)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:04:32 #233
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_177477928
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Lunsj bij mij natuurlijk :7

Kringloop vind ik niet echt leuk meer hier want Rataplan. Rotterdamseweg heb je er ook eentje maar dat is echt oude meuk.

Appeltaart eet je bij Kobus en de beste tosti bij café De Engel.

Goedkoop speciaal bier bij de Korenbeurs.

Het Prinsenhof bezoeken moet gedaan worden. Ik hou zo erg van het Prinsenhof. Paar weken geleden ook met vriend snel even binnen gelopen (allebei hebben we een museumkaart)
Dankjewel, staat genoteerd 8-) behalve de lunch bij jou dan, sorry :P
pi_177478016
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En de rest van de week zitten ze in de kast waarschijnlijk ;(

Samen spelen is goed, de meeste honden vinden dat mooi en dat is belangrijk. Maar gewoon wandelen ook. :Y
Volgens mij valt dat hier wel mee. Er lopen hier altijd heel veel mensen met honden rond op verschillende tijden. Alleen valt het me op woensdag op dat er dan een soort koffiekransje is. En in de zomer ook, maar dan pakken ze er ook echt kleden bij en gaan er zelf bij zitten. Op dat soort momenten denk ik altijd "ik wil ook een hond". :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_177478081
Boh, nieuwe kok. Hij had gisteravond als ‘light meal’ een vegetarisch gevulde aubergine. Ik zeg het niet vaak over de boordhappen, maar ik heb bijzonder smakelijk gegeten. Sowieso is alles wat deze tot nu toe voor zet goed te doen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:12:59 #236
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_177478861
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Boh, nieuwe kok. Hij had gisteravond als ‘light meal’ een vegetarisch gevulde aubergine. Ik zeg het niet vaak over de boordhappen, maar ik heb bijzonder smakelijk gegeten. Sowieso is alles wat deze tot nu toe voor zet goed te doen.
Dat klinkt goed, fijn! :) Ik neem aan dat je sowieso niet echt alternatieven hebt zolang je vaart ;)
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:16:33 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177478897
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Boh, nieuwe kok. Hij had gisteravond als ‘light meal’ een vegetarisch gevulde aubergine. Ik zeg het niet vaak over de boordhappen, maar ik heb bijzonder smakelijk gegeten. Sowieso is alles wat deze tot nu toe voor zet goed te doen.
ohh dat is zoo fijn!!
wij hadddeneen keer midden in een shutdown ( 160 man aan boord) 3 dagen achter elkaar smerig eten.. er brak nog NET geen muiterij uit.. maar jeetje! wat heeft het management moeten praten als brugman!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177479226
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:04 schreef morgane het volgende:

[..]

Dankjewel, staat genoteerd 8-) behalve de lunch bij jou dan, sorry :P
Niet vergeten: het station bezoeken en dan naar het plafond staren O+

De spoorzone verder is volkomen kut nog maar is over een paar jaar ook prachtig.

De bieb vind ik ook erg mooi, ga ik samen met dochter altijd heen. De kinderboekenafdeling is geweldig.

Sowieso over het Oude Delft een wandeling maken. Daar ben ik voor een groot deel opgevoed
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177479240
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Boh, nieuwe kok. Hij had gisteravond als ‘light meal’ een vegetarisch gevulde aubergine. Ik zeg het niet vaak over de boordhappen, maar ik heb bijzonder smakelijk gegeten. Sowieso is alles wat deze tot nu toe voor zet goed te doen.
*O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177479272
Had vanochtend een selfie van mij en de hond gepost en dat was best even schrikken. Wat zie ik er moe uit 😢
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177479281
Kwartet :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177479533
Dus, leren schoenen gekocht een tijdje geleden. Want 'zo lekker duurzaam'. Beide zolen zijn nu los. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177479604
Klodder, kan je dat geflikker uitzetten, tis echt heel naar lezen ;(
pi_177479911
Zere klauwen van het schilderen gister :X
pi_177480113
Ontplofte kledingkast aan het opruimen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177480166
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177480180
M'n kat wil al twee weken naar buiten, maar door z'n kap kon hij niet door het luikje. Nu mocht de kap af, maar hebben we z'n chipnummer uit het kattenluikje gehaald. Dus die zou niet open moeten gaan voor hem.

Maar ik hoor een of zie hem eventjes niet. Zit dat beestje toch buiten. :') Hij lag gelukkig gewoon net buiten de deur een beetje te chillen, dus niets gevaarlijks, maar toch niet de bedoeling. Ik vertrouw dat luikje niet meer. :')
pi_177480200
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Boh, nieuwe kok. Hij had gisteravond als ‘light meal’ een vegetarisch gevulde aubergine. Ik zeg het niet vaak over de boordhappen, maar ik heb bijzonder smakelijk gegeten. Sowieso is alles wat deze tot nu toe voor zet goed te doen.
Oh dat lijkt me echt een verademing. :D
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:31:43 #249
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_177480213
quote:
Ja leuk, ze komt op Pinkpop dus daar wil ik wel even gaan kijken :) Ik heb het hele programma voor Pinkpop inmiddels beluisterd en lijstjes gemaakt waar ik heen wil *O*
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:33:09 #250
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_177480232
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Ontplofte kledingkast aan het opruimen.
Ja dat wil ik straks ook gaan doen...Maar ik vind het zo moeilijk! Ik heb bijv. roze en blauwe colbertjes. Heel leuk, maar ik draag ze eigenlijk nooit omdat ik een vest toch een stuk fijner vind zitten. Maar ze zijn wel mooi. Maar ik heb ook weer niet zoveel shirtjes om ze mee te combineren. En ik heb ze niet zelf gekocht maar van m'n schoonmoeder gekregen die ze niet meer past, dus het is niet erg zonde als ik ze weg doe. Maar ze zijn wel leuk...
En zo heb ik wel meer kledingstukken die ik leuk vind, maar eigenlijk toch nooit uit de kast vandaan komen 8)7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')