abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177455126
Hoii!
Ik zocht een studie waar je zo snel mogelijk kon beginnen met werken, dus een korte studie en een goede baankans.
Toen kwam ik bij de Nyenrode Bsc Accountancy, een deeltijd studie.
Ik vond de studie heel interessant ,vooral omdat je 4 dagen werkt en 1 dag naar college.
Niet waar ik precies naar zocht ,want de studie duurt best lang ,maar je verdient wel tijdens de studie .
Na wat informatie en ervaringen gezocht te hebben, zie ik verschillende standpunten over de studie. De één zegt dat bijna niemand het nominaal haalt en de ander zegt dat je het te druk krijgt door werk etc..
Nu is mijn vraag: Is het echt een hele zware studie? of is het 'te doen' ?
Welke bedrijven nemen VWO'ers aan? En hoe zit het met de studiekosten?
pi_177456283
- Nominaal is goed te doen. Moet je je wel goed inzetten.
- Ja, je krijgt het druk. Eerste jaar niet direct, maar later zeker wel. Denk aan avondjes doorwerken en weekend bijna volle dagen studeren.
- Bedrijven die vwo'ers aannemen: kijk eens op websites van accountantskantoren. En je zegt dat je op de Open Dag was. Heb je daar alle bedrijven niet gezien die mensen zochten?

Maar vooral: vind je accountancy leuk? Want je verhaal komt op mij over alsof je snel geld wil verdienen en studie niet heel boeiend vindt. Met die instelling ga je Nyenrode niet halen. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_177466001
Tja, de bachelorfase is zeker prima nominaal te doen, maar er zijn inderdaad redelijk veel studenten die andere prioriteiten stellen i.v.m. hun verantwoordelijkheden op werk. Dus dat hangt ook een beetje van jezelf af en hoe je omgaat met je studie(last).
Alle accountantskantoren met een controlepraktijk nemen wel VWO'ers aan, daar hoef je je echt niet zorgen om te maken. Zoek maar eens wat rond op websites van kantoren.

Verder sluit ik me volledig aan bij de post hierboven, ga eerst bij jezelf na of je het beroep nou echt wel leuk vindt. Hoewel het leuk is om al op jonge leeftijd zelf je geld te verdienen, hoef je het echt niet voor het geld te doen ;-).
Groet, Niels
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')