abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 februari 2018 @ 01:03:05 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177451776


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177451781
Hoppa gaan we weer...

Deze word positief
  maandag 26 februari 2018 @ 01:17:42 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177451831
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 00:56 schreef Warren_g het volgende:
Een paar dagen geleden postte iemand hier over digixdao(dgd).
Prijs was toen 292 dollar en is nu 411 dollar.
Wat gebeurt hier dan?
een stijging
pi_177451845
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 01:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

een stijging
Ja dat was ik denkik. Ik houd em in de gaten maar wacht nog steeds op de echte dip om bij te kopen. Ik denk dat DGD weer omlaag gaat als BTC gaat stijgen. De laatste tijd lijkt er een correlatie te zijn.

BTW jongens merken jullie het?! DE WAVES MARKETINGMACHINE DRAAIT OP VOLLE TOEREN!!! 1

:')14.gif
pi_177451855
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 01:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja dat was ik denkik. Ik houd em in de gaten maar wacht nog steeds op de echte dip om bij te kopen. Ik denk dat DGD weer omlaag gaat als BTC gaat stijgen. De laatste tijd lijkt er een correlatie te zijn.

BTW jongens merken jullie het?! DE WAVES MARKETINGMACHINE DRAAIT OP VOLLE TOEREN!!! 1

:')[ afbeelding ]
Duh, het is bijna WAVESMAAND. :o
pi_177451914
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 01:23 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Duh, het is bijna WAVESMAAND. :o
DE DEX IS TE ZWAAR VOOR DE ZWARATEKRWACHT DUS MOON BETEKEBT OMLAAG!! JAJAJAJA HIER KOMEN WE OMLAAG ERMEE 📉🇲🇨🇲🇨
MAARJA WAAR HEBBEN WE HEY EIGENLIJK OBER WANT ZOWEL DE MOON ALS WAVES EN HET TSHIRT VAN DE MINISTER BESTAAN ALLEN IN UNIVERSAAAAA JAJAJAJAAAAAAAaaaBRoEK21391573648trANSACTIES per seconde MAGNET HEEFT ER WEL EEN MILJOEM HAHAHHHA SNELLER DAN HET LICHT UNIBERSAAAAAAAA
  maandag 26 februari 2018 @ 01:43:10 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177451918
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 01:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

DE DEX IS TE ZWAAR VOOR DE ZWARATEKRWACHT DUS MOON BETEKEBT OMLAAG!! JAJAJAJA HIER KOMEN WE OMLAAG ERMEE 📉🇲🇨🇲🇨
MAARJA WAAR HEBBEN WE HEY EIGENLIJK OBER WANT ZOWEL DE MOON ALS WAVES EN HET TSHIRT VAN DE MINISTER BESTAAN ALLEN IN UNIVERSAAAAA JAJAJAJAAAAAAAaaaBRoEK21391573648trANSACTIES per seconde MAGNET HEEFT ER WEL EEN MILJOEM HAHAHHHA SNELLER DAN HET LICHT UNIBERSAAAAAAAA
:')
pi_177451994
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 01:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

DE DEX IS TE ZWAAR VOOR DE ZWARATEKRWACHT DUS MOON BETEKEBT OMLAAG!! JAJAJAJA HIER KOMEN WE OMLAAG ERMEE 📉🇲🇨🇲🇨
MAARJA WAAR HEBBEN WE HEY EIGENLIJK OBER WANT ZOWEL DE MOON ALS WAVES EN HET TSHIRT VAN DE MINISTER BESTAAN ALLEN IN UNIVERSAAAAA JAJAJAJAAAAAAAaaaBRoEK21391573648trANSACTIES per seconde MAGNET HEEFT ER WEL EEN MILJOEM HAHAHHHA SNELLER DAN HET LICHT UNIBERSAAAAAAAA
_O-
pi_177452543
icon gogo
  maandag 26 februari 2018 @ 05:22:46 #10
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177452545
pi_177453405
cz_binance twitterde op maandag 26-02-2018 om 01:50:16 erc20 token withdrawal fees have been reduced by 25% on #binance. This fee will be dynamically adjusted overtime. reageer retweet
  maandag 26 februari 2018 @ 08:14:21 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177453631
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 07:32 schreef Gehrman het volgende:
cz_binance twitterde op maandag 26-02-2018 om 01:50:16 erc20 token withdrawal fees have been reduced by 25% on #binance. This fee will be dynamically adjusted overtime. reageer retweet
Mooi :) Het enige nadeel van binance zijn die withdrawalfees :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 februari 2018 @ 08:36:29 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177453838
Maandag, het is een dag, het moet
Maar oh wat is het lastig in de ochtend, maar het is voor de poet
Verraderlijk glad zijn de wegen en noest zijn de blikken des mensen
Is dit wat ze vragen, zijn dit de wensen?
Laat ons lopen, laat ons gaan, laat ons zijn
Je mag er zijn, en dat weet ik ook wel, Pepijn


:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177453908
Maandag o maandag,
Wat valt er te verwijten
Als je nu eens flink gaat schijten

Chesty Boys
pi_177453999
De dukaten zijn inmiddels aan mijn chest vastgevroren. Onbeperkt houdbaar.
pi_177454311
Ik vind het wel eens tijd worden dat we groene weken gaan zien.
Lambo of Rekt
pi_177454324
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het wel eens tijd worden dat we groene weken gaan zien.
Zie het als een hobby. Dat kost geld. :P
pi_177454346
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het wel eens tijd worden dat we groene weken gaan zien.
als we door die 9300 gaan vandaag dan blijft het deze week aardig rood
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 09:22:09 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177454367
ICX komt met eigen wallet, ENJ met meerdere nieuwe exchanges en iOS wallet bijna af, VEN rebrand .... en BTC neemt weer een duik :(
pi_177454383
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:22 schreef Kyran het volgende:
ICX komt met eigen wallet, ENJ met meerdere nieuwe exchanges en iOS wallet bijna af, VEN rebrand .... en BTC neemt weer een duik :(
Is nou al duidelijk hoe die tokenswap plaats gaat vinden, op de exchanges, van icx?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 09:23:55 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177454389
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is nou al duidelijk hoe die tokenswap plaats gaat vinden, op de exchanges, van icx?
https://medium.com/helloi(...)-iconex-b88c998442cf

Heel veel bla bla maar nog niet veel info daarover als ik het zo lees, behalve dat het volgende maand gaat beginnen.
pi_177454394
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

https://medium.com/helloi(...)-iconex-b88c998442cf

Heel veel bla bla maar nog niet veel info daarover als ik het zo lees.
;(
Lambo of Rekt
  maandag 26 februari 2018 @ 09:39:05 #23
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177454608
Lol ik trek hier steeds die hele kast leeg





Ben benieuwd of ze ooit de internal exchange opengooien zodat je die punten kunt inwisselen... ik betwijfel het.
  maandag 26 februari 2018 @ 09:41:39 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177454644
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Lol ik trek hier steeds die hele kast leeg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben benieuwd of ze ooit de internal exchange opengooien zodat je die punten kunt inwisselen... ik betwijfel het.
Fabeltjes over ijsberen ja? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 februari 2018 @ 09:46:05 #25
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177454715
quote:
3s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Fabeltjes over ijsberen ja? :')
Moest ff zoeken waar je het over had hoor :+
pi_177454731
quote:
3s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Fabeltjes over ijsberen ja? :')
:D
Lambo of Rekt
  maandag 26 februari 2018 @ 09:47:14 #27
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177454734
kk fixed

  maandag 26 februari 2018 @ 09:54:15 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177454839
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:47 schreef Het_Peenvarken het volgende:
kk fixed

[ afbeelding ]
Wat is "bypass livestreams"? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177454856
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is "bypass livestreams"? :?

:{²
Dan bypass je de stream, zit je in 1 keer in het stadion.
Lambo of Rekt
pi_177454877
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:47 schreef Het_Peenvarken het volgende:
kk fixed

[ afbeelding ]
Kenzie Reeves moest ik even opzoeken
  maandag 26 februari 2018 @ 10:32:11 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177455681
Vechain moon _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177455835
Vechainnnnn Partnership met BMW _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177455863
VEN MOEEEEEEEEEE OE OE OE OEEEEEEEEEEEENNNNNNN SAMENWERKINGS VERBANDEN MET UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177455910


UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA HODL WALLET JAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177456105
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA HODL WALLET JAAAAAAAAAAAAAAA
Geniale naam :P
pi_177456164
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geniale naam :P
:D

Dit soort progressie is goed.
Lambo of Rekt
pi_177456229
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA HODL WALLET JAAAAAAAAAAAAAAA
Die is voor UTN en niet voor UTNP? :P Of kunnen er meerdere ERC20 tokens opgezet worden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177456233
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA HODL WALLET JAAAAAAAAAAAAAAA
Ziet er slick uit.
pi_177456269
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA HODL WALLET JAAAAAAAAAAAAAAA
meh.....beetje te duur !!!!
  maandag 26 februari 2018 @ 10:58:45 #40
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177456297
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die is voor UTN en niet voor UTNP? :P Of kunnen er meerdere ERC20 tokens opgezet worden?
UTNP wordt automatisch UTN toch?
pi_177456314
quote:
3s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Vechain moon _O_
Omgekeerde moon vooralsnog :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177456360
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

UTNP wordt automatisch UTN toch?
Nee, het gaat van ERC20 naar eigen chain. Dus "automatisch" gaat het niet
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 11:07:24 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177456455
VeChain event was best netjes.

- Partnership with BMW
- Partnership with Oxford University
- BitOcean ICO on VeChain Thor blockchain
- Team working hard and everything is on schedule
- New announcement soon in the food sector
- 180 possible partnerships / opportunities in the pipeline

Prijs nog binnen 10% van hoogste punt en op zelfde punt als voor pump voor event. Als je kijkt wat andere coins hebben gedaan is het best prima.

Bijna rekt met swing traden, maar uiteindelijk 6% meer VEN uit weten te slepen.
pi_177456480
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:07 schreef Kyran het volgende:
VeChain event was best netjes.

- Partnership with BMW
- Partnership with Oxford University
- BitOcean ICO on VeChain Thor blockchain
- Team working hard and everything is on schedule
- New announcement soon in the food sector
- 180 possible partnerships / opportunities in the pipeline

Prijs nog binnen 10% van hoogste punt en op zelfde punt als voor pump voor event. Als je kijkt wat andere coins hebben gedaan is het best prima.

Bijna rekt met swing traden, maar uiteindelijk 6% meer VEN uit weten te slepen.
Cowboy
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 11:10:19 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177456510
Binance fee voor meeste tokens stuk goedkoper nu weer :D
pi_177456529
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
Binance fee voor meeste tokens stuk goedkoper nu weer :D
Ja de tering, ik net ff rap wat ICX omgewisseld voor VEN, halen die fuckers er gewoon 0.012 ether vanaf. what the fuck man
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 26 februari 2018 @ 11:16:05 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177456604
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA HODL WALLET JAAAAAAAAAAAAAAA
haha, doen ze leuk :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 11:22:43 #48
18653 crew  D.
pi_177456712
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 10:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die is voor UTN en niet voor UTNP? :P Of kunnen er meerdere ERC20 tokens opgezet worden?
“It is a hardware wallet for your crypto-currency assets, including Bitcoin, Ethereum, Universa and ERC20 compatible token”
pi_177456951
Universa_News twitterde op maandag 26-02-2018 om 11:28:35 Russian President Vladimir Putin has stated that the country needs blockchain technology and emphasized that it is important that Russia does not fall behind in the development and adoption of the revolutionary technology. https://t.co/gPrKRZvKpT reageer retweet
JAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177457040
Nucleus gelist op Binance.
Lambo of Rekt
  maandag 26 februari 2018 @ 11:38:46 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177457117
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:31 schreef EggsTC het volgende:
Universa_News twitterde op maandag 26-02-2018 om 11:28:35 Russian President Vladimir Putin has stated that the country needs blockchain technology and emphasized that it is important that Russia does not fall behind in the development and adoption of the revolutionary technology. https://t.co/gPrKRZvKpT reageer retweet
JAAAAAAAAAAA
Ethereum en Waves :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177457126
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:07 schreef Kyran het volgende:
VeChain event was best netjes.

- Partnership with BMW
- Partnership with Oxford University
- BitOcean ICO on VeChain Thor blockchain
- Team working hard and everything is on schedule
- New announcement soon in the food sector
- 180 possible partnerships / opportunities in the pipeline

Prijs nog binnen 10% van hoogste punt en op zelfde punt als voor pump voor event. Als je kijkt wat andere coins hebben gedaan is het best prima.

Bijna rekt met swing traden, maar uiteindelijk 6% meer VEN uit weten te slepen.
Boefje
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177457160
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:35 schreef EggsTC het volgende:
Nucleus gelist op Binance.
Hmm, heb meegedaan aan die airdrop, maar heb nooit tokens ontvangen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 26 februari 2018 @ 11:42:06 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177457168
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hmm, heb meegedaan aan die airdrop, maar heb nooit tokens ontvangen.
En dukaten?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177457173
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hmm, heb meegedaan aan die airdrop, maar heb nooit tokens ontvangen.
Ik ook niet.
Lambo of Rekt
pi_177457234
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boefje
wat een slet is het ook he
pi_177457311
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:35 schreef EggsTC het volgende:
Nucleus gelist op Binance.
Scam project: https://github.com/ico-check/ico-check/issues/25
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 11:54:28 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177457401
Zo, nu blijf ik even een tijdje van mijn alt portfolio af.

VEN 45%
ICX 16%
CPC 10%
LSK 8%
ENJ 7%
UTN 7%
MAN 7%

Daarnaast wat ETH en BTC, want daar room ik winstgevende dukaten naar af.

Volgende maand alt maand ... ofzo.
pi_177457410
quote:
Hmm.. dat is voor het eerst dat ik dit zie.
Lambo of Rekt
pi_177457444
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:54 schreef Kyran het volgende:
Zo, nu blijf ik even een tijdje van mijn alt portfolio af.

VEN 45%
ICX 16%
CPC 10%
LSK 8%
ENJ 7%
UTN 7%
MAN 7%

Daarnaast wat ETH en BTC, want daar room ik winstgevende dukaten naar af.

Volgende maand alt maand ... ofzo.
Ik heb alleen geen CPC en ENJ uit je lijst :P
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 12:01:51 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177457549
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb alleen geen CPC en ENJ uit je lijst :P
Samen naar de maan ^O^

Wil eigenlijk nog NEO en OMG :P maar echt even goed zo :D
pi_177457614
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Samen naar de maan ^O^

Wil eigenlijk nog NEO en OMG :P maar echt even goed zo :D
OmiseGo ???

zou ik niet doen.....scam meuk
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 12:05:00 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177457626
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

OmiseGo ???

zou ik niet doen.....scam meuk
Dat is eerste keer dat ik het hoor :D hoezo?
pi_177457880
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

OmiseGo ???

zou ik niet doen.....scam meuk
scam? zit n groot bedrijf achter
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177457916
hey liefjes
heb ik nog wat gemist?
ik was een weekendje weg
pi_177457953
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:17 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

scam? zit n groot bedrijf achter
Dat is natuurlijk geen garantie dat iets geen scam is :P
pi_177457977
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen garantie dat iets geen scam is :P
nee klopt. maar ik ben dan ook een believer.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177458017
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:19 schreef Typisch het volgende:
hey liefjes
heb ik nog wat gemist?
ik was een weekendje weg
Weinig. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177458024
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

nee klopt. maar ik ben dan ook een believer.
Oh ik ook. De implementatie van plasma _O_ _O_

Enige risico aan OMG is dat als plasma mislukt ze geen backup hebben.
pi_177458135
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:24 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Oh ik ook. De implementatie van plasma _O_ _O_

Enige risico aan OMG is dat als plasma mislukt ze geen backup hebben.
dat is idd zo. afwachten of t gaat lukken.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177458240
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:28 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

dat is idd zo. afwachten of t gaat lukken.
Maar ja dat maakt het nog geen scam :P
  maandag 26 februari 2018 @ 12:34:56 #72
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177458273
Uitkijken voor deze https://nucleus.vision (NCASH), net gelist op Binance.

https://etherscan.io/toke(...)af962713b64cb5cb3cca
  maandag 26 februari 2018 @ 12:38:16 #73
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177458339
Na het lezen van "research under Harvard professor" op de roadmap gaat het bullshitalarm hier non-stop.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 12:39:12 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177458369
Heeft iemand een leuke desktop ticket om koersen in de gaten te houden?
pi_177458479
ICO op Lisk platform met Max als advisor :D

https://www.madana.io
pi_177458924
we gaan weer omlaag.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177459237
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:34 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Uitkijken voor deze https://nucleus.vision (NCASH), net gelist op Binance.

https://etherscan.io/toke(...)af962713b64cb5cb3cca
Is die AirDrop al een keer gedaan? Nooit meer wat van gehoord. Of moet ik die token op een of andere manier aan MEW toevoegen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 26 februari 2018 @ 13:33:52 #78
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177459577
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:08 schreef crpytoshill het volgende:
we gaan weer omlaag.
Ja, mijn favoriete Suske en Wiske album is toch wel de Parel in de Lotusbloem. Was een hommage van Paul Geerts aan wijlen Willy Vandersteen. Een groot denker uit de 20ste eeuw.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177459766
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

OmiseGo ???

zou ik niet doen.....scam meuk
:')
pi_177459830
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, mijn favoriete Suske en Wiske album is toch wel de Parel in de Lotusbloem. Was een hommage van Paul Geerts aan wijlen Willy Vandersteen. Een groot denker uit de 20ste eeuw.

:{²
Ik denk erover om jouw parel eens lekker op te poetsen. Daarna vouw je je lotusbloem voor me open en steek ik wat wierook aan.
Heerlijk is dat hoor, even exotisch aan de gang. Een makizushi is er niets bij. Knapperig.

:')14.gif
pi_177459938
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik denk erover om jouw parel eens lekker op te poetsen. Daarna vouw je je lotusbloem voor me open en steek ik wat wierook aan.
Heerlijk is dat hoor, even exotisch aan de gang. Een makizushi is er niets bij. Knapperig.

:')[ afbeelding ]
Enige goede reactie op die gast ^O^
pi_177460078
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:49 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Enige goede reactie op die gast ^O^
Geen aandacht is het enige goede... Maar ik begrijp het wel. En om kthxbye kan ik nog wel lachen..
  maandag 26 februari 2018 @ 13:59:49 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177460218
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:54 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Geen aandacht is het enige goede... Maar ik begrijp het wel. En om kthxbye kan ik nog wel lachen..
Ja, ik kan mijn portfolio nog eens opsommen, alleen wie zit daar op te wachten. Maar ik blijf vertrouwen op WTC, VEN en REQ. Hou die maar in de gaten.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177460225
Wel een beetje een deceptie allemaal, niet?

VEN
pi_177460236
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, mijn favoriete Suske en Wiske album is toch wel de Parel in de Lotusbloem. Was een hommage van Paul Geerts aan wijlen Willy Vandersteen. Een groot denker uit de 20ste eeuw.

:{²
Maar die titel is geen alliteratie?
  maandag 26 februari 2018 @ 14:03:07 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_177460289
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel een beetje een deceptie allemaal, niet?

VEN
VEN kan onmogelijk gedumpt worden. Daar hebben ze iets op bedacht.
pi_177460303
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

VEN kan onmogelijk gedumpt worden. Daar hebben ze iets op bedacht.
is het gedumpt dan ????? ;(

Lisk van 35 naar 20....VEN van 5.80 naar 5.50 wow zeg
en we gaan het zien deze week......
pi_177460356
we gaan weer omhoog, jajajajaJAJAJAJAJAjajajaja
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177460369
BTC is koning
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 26 februari 2018 @ 14:07:21 #90
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177460397
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Maar die titel is geen alliteratie?
Ja, dat hebben ze wel vaker hoor. Zeg maar de uitzondering die de regel bevestigd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177460408
zodannnnn BTC pump !!!!
pi_177460430
geduld is een schone zaak
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177460451
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wel een beetje een deceptie allemaal, niet?

VEN
180 klanten in de pijplijn en een werkende blockchain waar een klant gebruik van maakt is echt een deceptie man.
tevens BMW als partner.

noem eens 1 altcoin welke dat voor elkaar heeft dan ?!?!
pi_177460453
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:06 schreef alilami het volgende:
BTC is koning
uiteraard
pi_177460458
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

180 klanten in de pijplijn en een werkende blockchain waar een klant gebruik van maakt is echt een deceptie man.
tevens BMW als partner.

noem eens 1 altcoin welke dat voor elkaar heeft dan ?!?!
staar je aub niet blind op partnerships

mocht er een blockchaintje zijn die alles net wat sneller, beter en effectiever kan volgend jaar dan stappen die partners net zo lief over
zeker zo vroeg in het proces

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 14:09:52 ]
pi_177460494
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

staar je aub niet blind op partnerships

mocht er een blockchaintje zijn die alles net wat sneller, beter en effectiever kan volgend jaar dan stappen die partners net zo lief over
zeker zo vroeg in het proces

ja tuurlijk....naar de blockchain van de cryptobroers zeker _O- _O- _O- _O-
pi_177460503
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja tuurlijk....naar de blockchain van de cryptobroers zeker _O- _O- _O- _O-
uh oke
  maandag 26 februari 2018 @ 14:11:48 #98
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177460515
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

staar je aub niet blind op partnerships

mocht er een blockchaintje zijn die alles net wat sneller, beter en effectiever kan volgend jaar dan stappen die partners net zo lief over
zeker zo vroeg in het proces

En klanten?

Bovendien wordt er niet zo snel over gestapt. Ga eens kijken bij hoeveel bedrijven nog een antieke as/400 omgeving in de backend draait.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177460545
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:03 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is het gedumpt dan ????? ;(

Lisk van 35 naar 20....VEN van 5.80 naar 5.50 wow zeg
en we gaan het zien deze week......

Wat is nou die scam van OMG? Ben oprecht benieuwd.
pi_177460557
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:11 schreef fathank het volgende:

[..]

En klanten?

Bovendien wordt er niet zo snel over gestapt. Ga eens kijken bij hoeveel bedrijven nog een antieke as/400 omgeving in de backend draait.
ja klanten stappen zomaar over als ze Thor nodes hebben draaien en reken maar dat er contracten achter zitten.....
  maandag 26 februari 2018 @ 14:14:59 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177460590
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja tuurlijk....naar de blockchain van de cryptobroers zeker _O- _O- _O- _O-
Als ze als een van de eerste een API kunnen maken voor Office 365 is het veelbelovend.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177460698
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:57 schreef BakkenKappen het volgende:
Is het al maandag? Want jullie weten wat er dan gaat gebeuren.
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Koersgeweld, man man man. Pompen als nooit tevoren. Dukaten bouncen harder dan ik in de club bounce.
POMPEN JONGUH POMPEN!
  maandag 26 februari 2018 @ 14:21:50 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177460736
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

[..]

POMPEN JONGUH POMPEN!
Pompen!!! Niet zo verstandig na een darmspoeling. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177460743
MOONINGS!!! MOONINGS!! ELKE KEER REFRESHED 100 PIEK ER BIJ, LEKKER GAAN GOGOGOGOOGGGGGOGOO111!!1
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177460762
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Pompen!!! Niet zo verstandig na een darmspoeling. :')

:{²
EIN ZWEI POLIZEI.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:23:23 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177460777
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

EIN ZWEI POLIZEI.
drie vier ik pak je hier

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 februari 2018 @ 14:24:25 #107
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177460811
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

staar je aub niet blind op partnerships

mocht er een blockchaintje zijn die alles net wat sneller, beter en effectiever kan volgend jaar dan stappen die partners net zo lief over
zeker zo vroeg in het proces

Eens. Ik vraag me ook af hoe sterk die partnerships nou echt zijn, niet alleen voor VEN maar voor heel veel coins.
pi_177460832
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Eens. Ik vraag me ook af hoe sterk die partnerships nou echt zijn, niet alleen voor VEN maar voor heel veel coins.
mwah, komen we vanzelf achter deze weken voor VET dan
pi_177460858
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Eens. Ik vraag me ook af hoe sterk die partnerships nou echt zijn, niet alleen voor VEN maar voor heel veel coins.
De grootste partnership die er is, Ethereum Enterprise Alliance stelt ook geen kut voor. Het heeft ook geen downside voor zon onderneming om eraan mee te doen, mits het geen keiharde scam is (dan is er wel reputatieschade).
pi_177460866
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Eens. Ik vraag me ook af hoe sterk die partnerships nou echt zijn, niet alleen voor VEN maar voor heel veel coins.
Microsoft is ook partners met duizend en één crypto projecten bijvoorbeeld. :+

Maar goed, ik help het de VEN holders hopen. Ik vind het platform interessanter dan partnerships, die komen vanzelf bij een goed product.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:27:41 #111
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177460901
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:25 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De grootste partnership die er is, Ethereum Enterprise Alliance stelt ook geen kut voor. Het heeft ook geen downside voor zon onderneming om eraan mee te doen, mits het geen keiharde scam is (dan is er wel reputatieschade).
Weet je, uiteindelijk is het ALLEMAAL lucht. Wat is tastbaar, wat kun je zelf bevestigen? Snap je. Daarom.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177460942
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je, uiteindelijk is het ALLEMAAL lucht. Wat is tastbaar, wat kun je zelf bevestigen? Snap je. Daarom.

:{²
Transacties op de blockchain zijn geen lucht. Dat is 'tastbaar' en verifieerbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 14:29:21 ]
pi_177460944
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je, uiteindelijk is het ALLEMAAL lucht. Wat is tastbaar, wat kun je zelf bevestigen? Snap je. Daarom.

:{²
Ja hoor lullo _O-

Hou jij het nou maar gewoon bij memes en shitposten, inhoud is niet je ding :P.
pi_177460957
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja hoor lullo _O-

Hou jij het nou maar gewoon bij memes en shitposten, inhoud is niet je ding :P.
_O-
pi_177461200
Mooning.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:47:43 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177461353
quote:
Super _O_ Dat kan wel eens het duwtje in de rug zijn wat bitcoin nodig heeft om boven die 10k te blijven voorlopig :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 februari 2018 @ 14:52:56 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177461470
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Hou jij het nou maar gewoon bij memes en shitposten, inhoud is niet je ding :P.
Nou, als je doordenkt heb ik echt wel een punt. Ze kunnen ons zoveel wijsmaken. Of zit je er zo diep in dat je echt bij de materie kan? Zeg maar de quantum physics.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177461592
Andreasgod
In 2014 was dit dus hé. :D
Hele praatje van toen is hier te zien:
pi_177461699
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:58 schreef Typisch het volgende:
Andreasgod
In 2014 was dit dus hé. :D
Hele praatje van toen is hier te zien:
De beste man is wel stuk ouder geworden in 4 jaar tijd.
pi_177461763
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

De beste man is wel stuk ouder geworden in 4 jaar tijd.
denk dat je uit koffer leven sowieso niet echt goed is voor je lichaam :+
pi_177461786
Weet je wat wel goed is voor je lichaam? Marokkaanse olijfolie en calypso honing.
  maandag 26 februari 2018 @ 15:10:59 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177461906
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:05 schreef BakkenKappen het volgende:
Weet je wat wel goed is voor je lichaam? Marokkaanse olijfolie en calypso honing.
Daar spreek je een waarheid als een koe. Trouwens, nu we het toch over welse koeien hebben. Wat doen die dingen het toch goed op de grill! In een stoute bui 3 van die kalfsaté's naar binnen gelift. :{

Mijn ervaring zijn overigens beter met eucalyptus honing, mits rauw.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 15:11:09 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177461913
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Eens. Ik vraag me ook af hoe sterk die partnerships nou echt zijn, niet alleen voor VEN maar voor heel veel coins.
Bij VEN is DNV GL en PWC super sterk, rest kan je je vraagtekens bijzetten, maar vooral DNV GL zit er vol in hoor. Die CEO (Luca) van DNV GL Business Assurance was er vandaag weer bij. Volgende week gaan ze samen naar een ander event in Tokyo waar ze iets bekend gaan maken. Die gast zit echt niet voor de lul mee te doen.

Ik ben het op zich wel met je eens hoor. Heel veen partnerships zijn niets meer dan een logo op je website om vertrouwen te kweken, maar dat moet niet resulteren in het wegzetten van goede samenwerkingen.

Edit: Dat je bijvoorbeeld vraagtekens zet bij de samenwerking met Renault zou ik snappen, want daar is echt helemaal niks over bekend.
pi_177461993
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2018 12:19 schreef Typisch het volgende:
hey liefjes
heb ik nog wat gemist?
ik was een weekendje weg
We zijn nu kansloos voor de titel vrees ik. :{
pi_177462009
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:14 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We zijn nu kansloos voor de titel vrees ik. :{
huh?
ik dacht dat het voetbal pas na aanstaande zomer weer begon?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 15:15:08 ]
pi_177462023
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:14 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We zijn nu kansloos voor de titel vrees ik. :{
Wat dat was niet al zo voor dit weekeind? :P
  maandag 26 februari 2018 @ 15:16:47 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177462046
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat dat was niet al zo voor dit weekeind? :P
Ik weet het niet. Zo juist een bounce gemaakt met een Bastogne device.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177462063
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Zo juist een bounce gemaakt met een Bastogne device.

:{²
En toch moet ik weer lachen hierom :')

Hoe droevig dat eigenlijk ook is.
  maandag 26 februari 2018 @ 15:18:17 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177462068
Ga lekker in VBL SC baggeren ofzo :')

Om het wel over crypto te hebben.... Wat denken we van Litepay? Gaat LTC moon deze week?
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 26 februari 2018 @ 15:20:30 #133
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177462117
quote:
3s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Om het wel over crypto te hebben.... Wat denken we van Litepay? Gaat LTC moon deze week?
Zo! Zou mooi zijn. Misschien nog wat FIAT inpompen. Ik heb alleen geen FIAT meer. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177462167
Eindelijk mijn geld van Coinomat gekregen na een paar weken, en dan ook nog 1% fee betalen. :')
pi_177462177
Ik hou van FIAT.

Vooral van de FIAT Multipla. Lijkt qua postuur ook op mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177462202
Wel fijn dat we weer boven de 10K zitten. *O*
  maandag 26 februari 2018 @ 15:24:39 #137
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177462206
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik hou van FIAT.

Vooral van de FIAT Multipla. Lijkt qua postuur ook op mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben je een beetje vatzig? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177462440
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ben je een beetje vatzig? :{

:{²
Niks mis met een beetje corpulentie om je welvaart te tonen aan de wereld.
  maandag 26 februari 2018 @ 15:46:08 #139
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177462663
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:35 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje corpulentie om je welvaart te tonen aan de wereld.
Waar spek je dat buikje van je dan mee? Ben je een beetje van de specerijen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 februari 2018 @ 15:50:57 #140
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177462736
https://blog.circle.com/2018/02/26/circle-acquires-poloniex/

http://fortune.com/2018/0(...)rency-trade-bitcoin/

Circle (Goldman-sachs backed) koopt Poloniex.

Nu wist iedereen al dat Poloniex kut is maar het is nog even wat kutter geworden.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177462763
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:50 schreef TimKuik het volgende:
https://blog.circle.com/2018/02/26/circle-acquires-poloniex/

http://fortune.com/2018/0(...)rency-trade-bitcoin/

Circle (Goldman-sachs backed) koopt Poloniex.

Nu wist iedereen al dat Poloniex kut is maar het is nog even wat kutter geworden.
Vond Polo altijd wel lekker werken.
  maandag 26 februari 2018 @ 15:53:49 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177462800
Goldman-Sachs geeft me altijd zo'n Hebreeuws gevoel. Hebben jullie dat ook?

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 26-02-2018 16:02:16 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177462809
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Goldman-Sachs geeft met altijd zo'n Hebreeuws gevoel. Hebben jullie dat ook?

:{²
kan kloppen hé
  maandag 26 februari 2018 @ 15:57:33 #144
131603 Afwazig
Serious business
pi_177462880
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Goldman-Sachs geeft met altijd zo'n Hebreeuws gevoel. Hebben jullie dat ook?

:{²
Romige tepels zo dik als keppels geven me ook altijd zo'n lekker Hebreeuws gevoel. In m'n broek.
pi_177462994
Heeft het nog zin om VEN aan te schaffen? -0.7% zie ik nu.
pi_177463032
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:02 schreef TRON2.0 het volgende:
Heeft het nog zin om VEN aan te schaffen? -0.7% zie ik nu.
Geloof je in dat project? Dan ja.
Geloof je niet in dat project? Dan nee.
Wil je pure winst maken en even wat snelle monnies pakken? Dan zou je die vraag niet moeten stellen en zelf moeten kunnen zien of er kansen liggen.
pi_177463037
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:02 schreef TRON2.0 het volgende:
Heeft het nog zin om VEN aan te schaffen? -0.7% zie ik nu.
Persoonlijk denk ik van wel. Verwacht geen short term resultaten.
pi_177463044
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:02 schreef TRON2.0 het volgende:
Heeft het nog zin om VEN aan te schaffen? -0.7% zie ik nu.
Pas alstie op 12 dollar staat moet je niks meer kopen.
pi_177463174
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:04 schreef Typisch het volgende:
Geloof je in dat project? Dan ja.
Geloof je niet in dat project? Dan nee.
Maak hier een flow chart van _O_

Het gouden advies.
  maandag 26 februari 2018 @ 16:18:32 #150
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177463333
Doet iemand nog aan NEO?

1 maart is er een airdrop van de Ontology (ONT) token. Hodlers krijgen 0,2 ONT per 1 NEO.
  maandag 26 februari 2018 @ 16:22:19 #151
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177463405
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:02 schreef TRON2.0 het volgende:
Heeft het nog zin om VEN aan te schaffen? -0.7% zie ik nu.
Je kan ook even verder rondkijken bij andere kraampjes.

Stel je gaat nu VEN kopen en het wordt niet echt wat met de opbrengst van die investering?

Iedereen die hier zegt dat je een munt moet kopen als jij daarnaar informeert heeft daar hoogstwaarschijnlijk zelf een belang bij (als hodler).
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 16:22:53 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177463424
https://medium.com/univer(...)a-again-870ac54bd21e

Wat VeChain in China doet lijkt Universa nu te doen in Rusland, lekker hoor :D Heb zin om meer te kopen en krijg er steeds meer vertrouwen in.
pi_177463836
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:22 schreef Kyran het volgende:
https://medium.com/univer(...)a-again-870ac54bd21e

Wat VeChain in China doet lijkt Universa nu te doen in Rusland, lekker hoor :D Heb zin om meer te kopen en krijg er steeds meer vertrouwen in.
Wat is deze god aan het doen dan inderdaad:

quote:
The Minister of Trade from Malaysia — Dato’ Seri Hamzah bin Zainudin, head of the largest cooperative Angkasa — Datuk Abdul Fatta, the head of ASN Mobile and other high-level officials attended today’s press conference. Universa Blockchain together with ASN Networks and Angkasa Coop will implement a system for distribution and control of welfare payments, which would not only prevent spending of funds on alcohol and cigarettes, but might also control each illegitimate usage of funds through the usage of blockchain technology. Links to the video and articles will be in the following update.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 26 februari 2018 @ 16:54:44 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_177464009
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wat is deze god aan het doen dan inderdaad:

[..]

Jammer dat het tegenwoordig zo is dat er niks meer m00n gaat door dergelijk nieuws
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 16:57:29 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177464057
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Jammer dat het tegenwoordig zo is dat er niks meer m00n gaat door dergelijk nieuws
Ik vind het eigenlijk prima. Al dat pump en dump gedoe is maar irritant.
  maandag 26 februari 2018 @ 17:02:58 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177464164
Wat kunnen die dukaten je verrotten als je vrouwtje couscous aan het maken is met verse groenten, voldoende vlees en lekkere jus. Daar ga je toch spontaan willekeurige namen van roepen: Jason! Clyde!

:{²

[ Bericht 20% gewijzigd door BansheeBoy op 26-02-2018 17:07:59 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 februari 2018 @ 17:18:13 #157
62913 Blik
The one and Only!
pi_177464442
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk prima. Al dat pump en dump gedoe is maar irritant.
Ja, maar dalen bij goed nieuws vind ik dan weer het andere uiterste
pi_177464637
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:22 schreef Kyran het volgende:
https://medium.com/univer(...)a-again-870ac54bd21e

Wat VeChain in China doet lijkt Universa nu te doen in Rusland, lekker hoor :D Heb zin om meer te kopen en krijg er steeds meer vertrouwen in.
Niet teveel goed nieuws aub straks ga ik er teveel geld in stoppen..
  maandag 26 februari 2018 @ 17:33:24 #159
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177464692
Ik heb met m'n apekop tokens verstuurd terwijl gas price nog op 1 gwei stond

quote:
Estimated Confirmation Duration:~ 15 hrs : 24 mins : 9 secs
iemand ervaring hiermee of het echt zo lang duurt?
pi_177464843
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:33 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Ik heb met m'n apekop tokens verstuurd terwijl gas price nog op 1 gwei stond

[..]

iemand ervaring hiermee of het echt zo lang duurt?
Mijn ervaring is dat het meestal sneller gaat dan wat daar word aangegeven.

Maar goed 11 uur in plaats van 15 is alsnog lang :)
  maandag 26 februari 2018 @ 17:43:49 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177464868
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:30 schreef TwztId het volgende:

[..]

Niet teveel goed nieuws aub straks ga ik er teveel geld in stoppen..
Wil je goed nieuws? Ik ga nu aan die couscous op basis van mais. Lekker man.

Dwight!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 februari 2018 @ 17:44:08 #162
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177464871
Thx, hopen dus.
pi_177464873
NEO _O_
pi_177464909
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Goldman-Sachs geeft me altijd zo'n Hebreeuws gevoel. Hebben jullie dat ook?

:{²
t vaderland
pi_177464975
Gaan we nog een keer moonen. :(

Het is al bijna Wavesmaand.
pi_177465047
Misschien dat de Azianen vanavond nog iets voor ons in petto hebben.
pi_177465064
Is Finland al wakker jonges
  maandag 26 februari 2018 @ 18:12:16 #168
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177465421
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:53 schreef Weissmania het volgende:
Is Finland al wakker jonges
Courgette!!!!! Wat een combi met couscous man. Ik ben me een partij volwassen zeg.

Dwight.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177465532
Nog wat eth over maar even geen idee waar ik het in ga investeren. Dus voorlopig maar even niks. Komende week weer even wat beter de markt in de gaten houden.
Koning.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:20:49 #170
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_177465554
quote:
8s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:50 schreef BadVlad het volgende:
Gaan we nog een keer moonen. :(

Het is al bijna Wavesmaand.
Waves maand? Heb liever iets aan Lisk/ven jaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_177465732
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wat is deze god aan het doen dan inderdaad:

[..]

Ergens is het ook wel eng als een staat kan controleren waar je je geld aan uitgeeft. Maar die gedachte staat los van blockchain, want dat kunnen ze in principe nu ook. Sommige crypto maken het alleen wat makkelijker.
pi_177466923
Wat is het rustig hier. :{
pi_177466971
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:10 schreef BadVlad het volgende:
Wat is het rustig hier. :{
Rode markten :)
Lambo of Rekt
pi_177467500
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
pi_177467614
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
Darmspoeling

Olijfolie

Vruchtbaar vrouwke
  maandag 26 februari 2018 @ 19:32:25 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177467653
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
Keertje goed afsjenken

Beetje olijfolie in het vuistje

U have seen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177467710
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
Nachtje doorhalen en daarna op een normale tijd naar bed; dan slaap je vast wel :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177467746
Kutzooi, inbraak in mijn auto. Laptop weg.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177467753
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
  maandag 26 februari 2018 @ 19:37:59 #180
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177467798
quote:
8s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kutzooi, inbraak in mijn auto. Laptop weg.
:(

Niet met al je private keys er op enzo hoop ik?
pi_177467861
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:37 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

:(

Niet met al je private keys er op enzo hoop ik?
Nee. Wel met wat development werkzaamheden en wat prive meuk wat gebackupped was. Maar alsnog kut. Nieuwe macbook pro van afgelopen januari. Teringlijers.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 26 februari 2018 @ 19:42:11 #182
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177467907
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Wel met wat development werkzaamheden en wat prive meuk wat gebackupped was. Maar alsnog kut. Nieuwe macbook pro van afgelopen januari. Teringlijers.
Pff klote man. Wel verzekerd neem ik aan?
pi_177467917
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Wel met wat development werkzaamheden en wat prive meuk wat gebackupped was. Maar alsnog kut. Nieuwe macbook pro van afgelopen januari. Teringlijers.
Ah zuur! Wel zakelijk en verzekerd toch?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 19:50:16 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177468151
quote:
8s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kutzooi, inbraak in mijn auto. Laptop weg.
Damn :(
pi_177468231
Klote Droppie :(
pi_177468280
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Wel met wat development werkzaamheden en wat prive meuk wat gebackupped was. Maar alsnog kut. Nieuwe macbook pro van afgelopen januari. Teringlijers.
Je straf voor het hebben van Apple producten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177468374
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
Vraag Insomnia2.0

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 26-02-2018 20:17:57 ]
pi_177468405
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vraag Amnesia2.0
Insomnia :+
pi_177468494
quote:
8s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kutzooi, inbraak in mijn auto. Laptop weg.
:(
Lambo of Rekt
pi_177468833
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Insomnia :+
Ik weet ook niet hoe ik daar bij kwam :D

Beetje last van amnesia denk ik.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:18:05 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_177468848
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Wel met wat development werkzaamheden en wat prive meuk wat gebackupped was. Maar alsnog kut. Nieuwe macbook pro van afgelopen januari. Teringlijers.
Klote man. Waarom dat in de auto laten liggen?

Echt fucking zuur. Smerige klootzakken.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:20:55 #192
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177468907
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:27 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb slaap issues :(
iemand tips?
Probeer je biologische klok te fiksen met melatonine. Neem daarna voor het slapen gaan een glas warme melk met anijs. Maar neem eerst een theelepel rauwe honing. Bv. van Eucalyptus. Als je veel in Rotterdam komt heb ik een adres voor je met de beste honing die je ooit je huig naar binnen hebt laten glijden. Je verdient het. Je mag er zijn. Jij.

Dwight

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177468917
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Probeer je biologische klok te fiksen met melatonine. Neem daarna voor het slapen gaan een glas warme melk met anijs. Maar neem eerst een theelepel rauwe honing. Bv. van Eucalyptus. Als je veel in Rotterdam komt heb ik een adres voor je met de beste honing die je ooit je huig naar binnen hebt laten glijden. Je verdient het. Je mag er zijn. Jij.

Dwight

:{²
post dat adres voor goede honing in rotterdam eens, dan
pi_177469016
Wat een figuur ook,Je mag er zijn.

Klote droppie van je laptop.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:27:52 #195
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177469076
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Wel met wat development werkzaamheden en wat prive meuk wat gebackupped was. Maar alsnog kut. Nieuwe macbook pro van afgelopen januari. Teringlijers.
Vreselijk. Was je laptop in het zicht? Ik heb eens gehoord dat ze auto's scannen op laptops.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 26 februari 2018 @ 20:38:35 #196
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177469396
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

post dat adres voor goede honing in rotterdam eens, dan
BAM!

http://soennah-dokter.nl/(...)g-en-bijenproducten/

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177469460
lol

Ga me zuurverdiende dukaten toch niet aan een moslim geven :')
  maandag 26 februari 2018 @ 20:43:19 #198
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177469552
''U zult snel overgaan tot het kopen van uw honing bij Soennah-Dokter..''

Ehh ok meneer.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:44:42 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177469586
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:40 schreef Weissmania het volgende:

Ga me zuurverdiende dukaten toch niet aan een moslim geven :')
Moet jij weten. Maar als je échte honing wilt hebben kan ik je dit adres echt aanraden. Daarnaast discrimineer jij toch helemaal niet. Ik ken je als een fijne volwassen kerel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177469592
quote:
Dank Banshee.
Jij mag er ook zijn!
Salam Alaykum (denk dak het fout schrijf, maar je snapt me ;))

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 20:45:37 ]
pi_177469605
quote:
8s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kutzooi, inbraak in mijn auto. Laptop weg.
Waarom laat je je laptop dan ook in je auto. :')

Wel lullig man.
  maandag 26 februari 2018 @ 20:46:12 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177469628
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:45 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dank Banshee.
Jij mag er ook zijn!
Salam Alaykum (denk dak het fout schrijf, maar je snapt me ;))
Alaikoum salaam. Preciate ;)

:P²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177469646
Blijkbaar kunnen ze tegenwoordig met een apparaatje scannen voor laptops in auto's.
pi_177469697
N E O R A K E T T E N F E S T I J N
  maandag 26 februari 2018 @ 20:48:34 #205
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177469710
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:46 schreef BadVlad het volgende:
Blijkbaar kunnen ze tegenwoordig met een apparaatje scannen voor laptops in auto's.
Ja, dat heb ik dus gehoord. Maar is dat waar? Daarnaast, wat zijn die dingen tegenwoordig nog waard op de zwarte markt met alle gps, icloud locks en bitlockers.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177469712
quote:
8s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kutzooi, inbraak in mijn auto. Laptop weg.
Trouwens via iCloud niet gekeken of je hem nog kunt lokaliseren?
pi_177469773
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus gehoord. Maar is dat waar? Daarnaast, wat zijn die dingen tegenwoordig nog waard op de zwarte markt met alle gps, icloud locks en bitlockers.

:{²
https://www.bc.nl/kennisb(...)-een-laptop-zit.html

“Als je laptop uit staat, kan hij niet met spionageachtige apparaatjes worden gevonden/
Proleem is dat veel mensen die hun telefoon, tablet of computer denken te hebben uitgezet, die in werkelijkheid op stand-by hebben gezet. Tenzij ingesteld op vliegtuigmodus, zendt hij dan nog steeds af en toe radiosignalen om contact te leggen met zendmasten of routers in de omgeving.”
pi_177469849
quote:
5s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:48 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Trouwens via iCloud niet gekeken of je hem nog kunt lokaliseren?
Ja helaas, niet te vinden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177469870
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vreselijk. Was je laptop in het zicht? Ik heb eens gehoord dat ze auto's scannen op laptops.

:{²
Nee kofferbak, hebben een WiFi tracker gebruikt idd. Mooi klote dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 26 februari 2018 @ 20:58:37 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177470057
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee kofferbak, hebben een WiFi tracker gebruikt idd. Mooi klote dit.
Smeerlappen. Gelukkig heb jij je zaken goed op orde met backups e.d. Maar dat heeft niet iedereen. :N

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177470571
Moslims :') :') :')
pi_177470752
quote:
12s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:14 schreef BadVlad het volgende:
Moslims :') :') :')
Niets mis mee. Mits je de goede kent.
pi_177470818
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:18 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Niets mis mee. Mits je de goede kent.
Die hangen we apart.
pi_177471042
quote:
12s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Die hangen we apart.
Sukkel
pi_177471149
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:25 schreef Warren_g het volgende:

[..]

Sukkel
Slecht grap, ben ik met je eens.
  maandag 26 februari 2018 @ 21:31:25 #216
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177471230
https://coinmarketcap.com/currencies/elastos/

Elastos (ELA). Nieuwe coin, gaat ruimschoots de Binance Community Coin of the Month winnen.
Nu alleen nog verkrijgbaar op Huobi. Denk dat ik daar wat in ga steken binnenkort.

Edit: zie Nucleus Vision ineens ook op Binance. Voor zover ik me herinner raadde EggsTC mij die ooit aan... misschien ook nog watin steken.
pi_177471437
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:31 schreef Chaes het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/elastos/

Elastos (ELA). Nieuwe coin, gaat ruimschoots de Binance Community Coin of the Month winnen.
Nu alleen nog verkrijgbaar op Huobi. Denk dat ik daar wat in ga steken binnenkort.

Edit: zie Nucleus Vision ineens ook op Binance. Voor zover ik me herinner raadde EggsTC mij die ooit aan... misschien ook nog watin steken.
Elastos hoorde ik laatst ook al over maar volgens mij heeft deze coin al een hele hoge market cap.
  maandag 26 februari 2018 @ 21:38:42 #218
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177471471
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:37 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Elastos hoorde ik laatst ook al over maar volgens mij heeft deze coin al een hele hoge market cap.
80 miljoen, valt mee?
  maandag 26 februari 2018 @ 21:39:40 #219
131603 Afwazig
Serious business
pi_177471509
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee kofferbak, hebben een WiFi tracker gebruikt idd. Mooi klote dit.
Bijzonder. Zend een MacBook een wifi of bluetooth signaal uit als deze uit staat?
pi_177471535
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bijzonder. Zend een MacBook een wifi of bluetooth signaal uit als deze uit staat?
Uit niet, standby mogelijk wel.
pi_177471547
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bijzonder. Zend een MacBook een wifi of bluetooth signaal uit als deze uit staat?
WiFi bij stand-by.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177471600
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:38 schreef Chaes het volgende:

[..]

80 miljoen, valt mee?
Hoe kom je bij 80M? Ik dacht dat de circulating supply 17M is...

17M * ~$80 = 1360M
  maandag 26 februari 2018 @ 21:46:47 #223
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177471759
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:42 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hoe kom je bij 80M? Ik dacht dat de circulating supply 17M is...

17M * ~$80 = 1360M
Oh ik keek naar volume.. foutje.\
1,3bn is wel moeilijk veel dan zeg...

Maar hoe kunnen ze nu al zo'n market cap hebben?
Bestaat pas sinds deze maand.
pi_177471888
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:46 schreef Chaes het volgende:

[..]

Oh ik keek naar volume.. foutje.\
1,3bn is wel moeilijk veel dan zeg...

Maar hoe kunnen ze nu al zo'n market cap hebben?
Bestaat pas sinds deze maand.
Hadden een hele dure ICO.
pi_177472547
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:28 schreef BakkenKappen het volgende:
at los van blockchain, want d
Tsja dat is nou eenmaal crypto. Stel dat je overal ter wereld de handel vastlegt in de blockchain, hoe gaan we dan aan colombiaans marcheerpoeder komen? nare wereld
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 26 februari 2018 @ 22:16:00 #226
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177472580
Wat zeggen jullie?
XLM verkopen en in nCash of ander token gooien?
pi_177472597
mooning!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  maandag 26 februari 2018 @ 22:17:48 #228
62913 Blik
The one and Only!
pi_177472634
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:31 schreef Chaes het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/elastos/

Elastos (ELA). Nieuwe coin, gaat ruimschoots de Binance Community Coin of the Month winnen.
Nu alleen nog verkrijgbaar op Huobi. Denk dat ik daar wat in ga steken binnenkort.

Edit: zie Nucleus Vision ineens ook op Binance. Voor zover ik me herinner raadde EggsTC mij die ooit aan... misschien ook nog watin steken.
Eerst maar even afwachten, er is aardig wat gedoe rondom die vote. Elastos heeft er in 24 uur tijd opeens 80.000 votes bijgekregen, er zijn geruchten van bots die hebben gestemd
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 22:20:18 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177472698
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:17 schreef Blik het volgende:

[..]

Eerst maar even afwachten, er is aardig wat gedoe rondom die vote. Elastos heeft er in 24 uur tijd opeens 80.000 votes bijgekregen, er zijn geruchten van bots die hebben gestemd
CZ kennende pikt hij dat niet en komt Elastos nooit meer op Binance (als het waar is dat ze bots hebben gebruikt).
  maandag 26 februari 2018 @ 22:21:39 #230
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177472734
Jongens, ff aan couscous. Blockchain is even minder belangrijk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177472851
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ff aan couscous. Blockchain is even minder belangrijk.

:{²
Kijk je uit? Voor het huwelijk is haram. Ik haram em bij jou er lekker van achteren in, met wat honing om het wat lekkerder te laten glijden.

Wel eerst even naar de WC graag. Gelukkig heb je je van de week al voorbereid met olijfolie en darmspoelingen. De weg ligt klaar!

:')14.gif
pi_177472868
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kijk je uit? Voor het huwelijk is haram. Ik haram er em bij jou er lekker van achteren in, met wat honing om het wat lekkerder te laten glijden.

Wel eerst even naar de WC graag. Gelukkig heb je je van de week al voorbereid met olijfolie en darmspoelingen. De weg ligt klaar!

:')[ afbeelding ]
_O-

Je zou een kloon van hem kunnen zijn :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 22:28:23 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177472900
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kijk je uit? Voor het huwelijk is haram. Ik haram em bij jou er lekker van achteren in, met wat honing om het wat lekkerder te laten glijden.

Wel eerst even naar de WC graag. Gelukkig heb je je van de week al voorbereid met olijfolie en darmspoelingen. De weg ligt klaar!

:')[ afbeelding ]
We zijn je echt kwijt he :(
pi_177473006
Heerlijk
  maandag 26 februari 2018 @ 22:37:30 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177473091
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kijk je uit? Voor het huwelijk is haram. Ik haram em bij jou er lekker van achteren in, met wat honing om het wat lekkerder te laten glijden.

Wel eerst even naar de WC graag. Gelukkig heb je je van de week al voorbereid met olijfolie en darmspoelingen. De weg ligt klaar!

:')[ afbeelding ]
Wat is deze :')
pi_177473099
Mensen.... Lieve mensen.
Ik ga zo proberen te slapen... wish me luck.
pi_177473154
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:37 schreef pnxsinned het volgende:
Mensen.... Lieve mensen.
Ik ga zo proberen te slapen... wish me luck.
Succes!
pi_177473174
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:37 schreef pnxsinned het volgende:
Mensen.... Lieve mensen.
Ik ga zo proberen te slapen... wish me luck.
Als je slecht slaapt, moet je niet willen slapen. Iets ontspannends doen tot de slaap intreedt. Geen inet. Dit kan ook bingenwatching een serie zijn. Alles behalve proberen te slapen.
Vakman pur sang
  maandag 26 februari 2018 @ 22:43:27 #239
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177473227
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:37 schreef pnxsinned het volgende:
Mensen.... Lieve mensen.
Ik ga zo proberen te slapen... wish me luck.
Heb je die honing al gefixt?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177473233
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:37 schreef pnxsinned het volgende:
Mensen.... Lieve mensen.
Ik ga zo proberen te slapen... wish me luck.
4 sec inademen
8 sec vast houden
zo lang mogelijk uitademen

Herhaal dit voor een paar minuten terwijl je ligt, je gedachten worden kalmer door de ademhaling en zuurstof verbranding, dit is een yoga truuk.
Lambo of Rekt
  maandag 26 februari 2018 @ 22:44:09 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177473246
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als je slecht slaapt, moet je niet willen slapen. Iets ontspannends doen tot de slaap intreedt. Geen inet. Dit kan ook bingenwatching een serie zijn. Alles behalve proberen te slapen.
Serieus goed idee. Ik deed dit vroeger door wat literatuur te lezen. Albums van Kuifje of Suske en Wiske voor het slapen gaan.

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177473471
Denken jullie dat LitecoinCash nog iets kan worden gezien het feit dat die momenteel $2,50 is?
Oh wacht volgens mij klopt die prijs voor geen meter.
pi_177473589
Check de app Headspace.

Changed my life, ook goed met crypto stress.
  maandag 26 februari 2018 @ 23:06:59 #244
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177473725
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:00 schreef kthxbye het volgende:
Check de app Headspace.

Changed my life, ook goed met crypto stress.
Waar helpt het allemaal bij? Ik zoek serieus nog iets voor mijn memory.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177473808
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar helpt het allemaal bij? Ik zoek serieus nog iets voor mijn memory.

:{²
Goal van Quaresma gezien gisteren?
  maandag 26 februari 2018 @ 23:14:59 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177473884
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:10 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Goal van Quaresma gezien gisteren?
Mooie goal. Zijn trademark. Wat zonde dat hij niet alles uit zijn carrière heeft gehaald. In potentie misschien wel beter dan Ronaldo.

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177473927
quote:
15s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar helpt het allemaal bij? Ik zoek serieus nog iets voor mijn memory.

:{²
Met al die eiwitten van "diverse" bronnen (lees: Marokkaanse cornerboys) die jij dagelijks binnenkrijgt zou je geen problemen moeten hebben met je memory.

Yusuf.

:')14.gif
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2018 @ 23:18:45 #248
230491 Zith
pls tip
pi_177473966
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Met al die eiwitten van "diverse" bronnen (lees: Marokkaanse cornerboys) die jij dagelijks binnenkrijgt zou je geen problemen moeten hebben met je memory.

Yusuf.

:')[ afbeelding ]
Random woord?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 26 februari 2018 @ 23:22:10 #249
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177474060
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Met al die eiwitten van "diverse" bronnen (lees: Marokkaanse cornerboys) die jij dagelijks binnenkrijgt zou je geen problemen moeten hebben met je memory.

Yusuf.

:')[ afbeelding ]
"Marokkaanse cornerboys" leveren mij honing en ander lekkers, maar geen eiwitten. Waar heb je het over? :?

Random woord: moedermelk kolven

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177474067
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:16 schreef Chaes het volgende:
Wat zeggen jullie?
XLM verkopen en in nCash of ander token gooien?
XLM houden. Die gaat dit jaar nog wel moon.

NCash daarentegen is een shitcoin: https://github.com/ico-check/ico-check/issues/25
pi_177474191
Kent iemand Next.Exchange die nieuwe uit Nederland? Is die exchange al actief eigenlijk?
  maandag 26 februari 2018 @ 23:32:58 #252
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177474316
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]

XLM houden. Die gaat dit jaar nog wel moon.

NCash daarentegen is een shitcoin: https://github.com/ico-check/ico-check/issues/25
Heb het gelezen, thanks.
Maar een shitcoin kan ook moonen, dat hebben we wel gezien.
+93500 leden in hun telegram groep, dat is oook belachelijk veel.
Ik weet het nog niet.
pi_177474377
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kijk je uit? Voor het huwelijk is haram. Ik haram em bij jou er lekker van achteren in, met wat honing om het wat lekkerder te laten glijden.

Wel eerst even naar de WC graag. Gelukkig heb je je van de week al voorbereid met olijfolie en darmspoelingen. De weg ligt klaar!

:')[ afbeelding ]
Godverdomme _O- _O- _O-

Ik heb trouwens eindelijk mijn euro dukaten van Coinomat. :')
pi_177474505
De weg naar boven is weer gevonden jongens. Het is nu wachten op de Azianen die zo wakker worden om het zetje naar de $11K te geven.

Dan volgende week weer naar de $18-19K. :9~
pi_177474630
Groene candles genot.
pi_177474670
Zijn de chineesjes al wakker bois
pi_177474883
quote:
6s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:42 schreef BadVlad het volgende:
De weg naar boven is weer gevonden jongens. Het is nu wachten op de Azianen die zo wakker worden om het zetje naar de $11K te geven.

Dan volgende week weer naar de $18-19K. :9~
eerst maar de 11.8k en daarna de 14k......
pi_177475112
Heb even een TA voor jullie gemaakt. :)

pi_177475388
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Godverdomme _O- _O- _O-

Ik heb trouwens eindelijk mijn euro dukaten van Coinomat. :')
Netjes! Hoe lang duurde het?
Mijn dollars waren vorige week al met convictie in mijn rekening gedrukt, ik wacht nu nog op 2 andere romige transacties.

:')14.gif
pi_177475397
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 00:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Netjes! Hoe lang duurde het?
Mijn dollars waren vorige week al met convictie in mijn rekening gedrukt, ik wacht nu nog op 2 andere romige transacties.

:')[ afbeelding ]
Hoeveel % fee kost het om van dollars naar euro om te zetten? Tot nu toe altijd euro's gedaan. :)
pi_177475714
Ik heb ff een vraagje.
Hoeveel laten jullie maximaal op de echance staan om te traden? Of stuur je het na elke traden weer naar je Wallet.
En betaal je veel fee om je coins naar je Wallet te sturen en weer terug?
pi_177475757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 00:44 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hoeveel % fee kost het om van dollars naar euro om te zetten? Tot nu toe altijd euro's gedaan. :)
Afhankelijk van je bank. Viel mee. Iets van 3% ofzo. Nog steeds belachelijk natuurlijk.

UNUVERSAAAA
pi_177475758
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 01:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Afhankelijk van je bank. Viel mee. Iets van 3% ofzo. Nog steeds belachelijk natuurlijk.

UNUVERSAAAA
Thanks. Met euro betaal ik iets van 1,002%
  dinsdag 27 februari 2018 @ 01:27:39 #264
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177475764
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 01:15 schreef woxxel het volgende:
Ik heb ff een vraagje.
Hoeveel laten jullie maximaal op de echance staan om te traden? Of stuur je het na elke traden weer naar je Wallet.
En betaal je veel fee om je coins naar je Wallet te sturen en weer terug?
Wat is een echance..

Of bedoel je exchange?
pi_177475770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 01:15 schreef woxxel het volgende:
Ik heb ff een vraagje.
Hoeveel laten jullie maximaal op de echance staan om te traden? Of stuur je het na elke traden weer naar je Wallet.
En betaal je veel fee om je coins naar je Wallet te sturen en weer terug?
Ik laat altijd alles veilig op een exchange staan. :)

Dit kan je ook Googlen
pi_177475816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 00:20 schreef BadVlad het volgende:
Heb even een TA voor jullie gemaakt. :)

[ afbeelding ]
Schitterend.
pi_177475822
Schitterend je mag er zijn .
pi_177475827
De Azianen pakken niet door.
pi_177475828
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 02:27 schreef BadVlad het volgende:
De Azianen pakken niet door.
je zou bijna denken dat dat onzin is :o
pi_177476082
De NEOs mogen er ook weer zijn deze morgen
pi_177476115
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 02:27 schreef BadVlad het volgende:
De Azianen pakken niet door.
What’s new.
U MAD?
pi_177476139
Kut Aziaten die alleen maar winst afromen :r
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177476211
Ik zie weer groene dagcijfers
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 08:28:40 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177476471
Net een kop robuuste Douwe Egberts koffie gezet. Eetlepel pure olijfolie en theelepeltje rauwe honing naar binnen gelift. Sinds ik in crypto zit is mijn levensstandaard verhoogd met 23%. En weet je, ik mag er ook echt zijn. Maar wat ik echt fascinerend aan mezelf vindt? Ik ben mezelf gebleven.

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177476493
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een kop robuuste Douwe Egberts koffie gezet. Eetlepel pure olijfolie en theelepeltje rauwe honing. Sinds ik ik crypto zit is mijn levensstandaard verhoogd met 23%. En weet je, ik mag er ook echt zijn. Maar wat ik echt fascinerend aan mezelf vindt? Ik ben mezelf gebleven.

Clyde.

:{²
Hou op met me
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177476969
Heerlijk
pi_177477114
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een kop robuuste Douwe Egberts koffie gezet. Eetlepel pure olijfolie en theelepeltje rauwe honing naar binnen gelift. Sinds ik in crypto zit is mijn levensstandaard verhoogd met 23%. En weet je, ik mag er ook echt zijn. Maar wat ik echt fascinerend aan mezelf vindt? Ik ben mezelf gebleven.

Clyde.

:{²
Ik merk dat je elke dag groeit in volwassenheid. Je maakt mij een tevreden man. Rooibos thee voor een frisse ochtend.

Jasper.

:B
pi_177477185
De maat van Roger "Bitcoin Jesus Judas" Ver, de zelfbenoemde Satoshi Nakamoto, tevens aanhanger van Bitcoin Cash, is weer eens negatief in het nieuws gekomen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177477698
Wel ok geslapen afgelopen nacht. Was 0400 wakker.
Komt tijd komt goed.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:52:34 #280
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177477754
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:48 schreef pnxsinned het volgende:
Wel ok geslapen afgelopen nacht. Was 0400 wakker.
Komt tijd komt goed.
Nice! Goed om te horen. Als je die extra tools nog aanschaft komt het helemaal in orde. Je verdient het allerbeste.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177477910
Man man. ZCL is killing me...
pi_177477919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Man man. ZCL is killing me...
wattan?
pi_177477942
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

wattan?
Nou, de dump. Sta nu weer quite in principe, maar wat to do. Verkopen? Of houden voor BTCP.

Het blijft een moeilijke beslissing.
pi_177478238
Ik zag gisteravond een verwarde man aan de toog staan in de kroeg waar ik op maandagavond altijd meedoe met de quiz. Stond hardop te schelden en te vloeken in het luchtledige. Ik had met hem te doen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:43:02 #285
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177478502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Frans449 het volgende:
Ik zag gisteravond een verwarde man aan de toog staan in de kroeg waar ik op maandagavond altijd meedoe met de quiz. Stond hardop te schelden en te vloeken in het luchtledige. Ik had met hem te doen.
Waarom? Misschien een getourmenteerde man?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:55:27 #286
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177478636
Ooievaar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177478997
Gaat fijn. Icx, Lisk en Ven hadden allemaal een fijn event en bewezen lekker bezig te zijn.
Hierbij de prijsontwikkeling in sat waarde voor en na het event.

Icx -45 procent in sat
Lisk -33 procent in sat
Ven -12 procent in sat

Volgens mij kan ik beter geld pompen in kutprojecten zonder events. Hele portfolio gaat naar de kanker zonder logische verklaring. :') ben 30 procent van mijn portfolio in sat waarde kwijt de laatste weken. Hoop dat er geen events meer komen. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:25:19 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177479025
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:23 schreef Skv het volgende:
Gaat fijn. Icx, Lisk en Ven hadden allemaal een fijn event en bewezen lekker bezig te zijn.
Hierbij een vergelijking van sat waarde voor en na het event.

Icx -45 procent in sat
Lisk -33 procent in sat
Ven -12 procent in sat

Volgens mij kan ik beter geld pompen in kutprojecten zonder events. Hele portfolio gaat naar de kanker zonder logische verklaring. :')
Kijk eens verder dan een weekje. Toevallig vanochtend naar VEN gekeken. Na het vorige event daalde de prijs met 15% en twee weken later was hij x3 gegaan in sats. Na dit evenement zakte hij weer bijna 15%...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177479044
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:25 schreef Rossdale het volgende:

Kijk eens verder dan een weekje.
Dit advies is toepasbaar op ongeveer 85% van de posts in deze SC :')
pi_177479054
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kijk eens verder dan een weekje. Toevallig vanochtend naar VEN gekeken. Na het vorige event daalde de prijs met 15% en twee weken later was hij x3 gegaan in sats. Na dit evenement zakte hij weer bijna 15%...
Oke. Dertig dagen dan. Icx is in 30 dagen bijna gehalveerd. Vechain -15 procent. Lisk -9.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177479085
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:23 schreef Skv het volgende:
Gaat fijn. Icx, Lisk en Ven hadden allemaal een fijn event en bewezen lekker bezig te zijn.
Hierbij de prijsontwikkeling in sat waarde voor en na het event.

Icx -45 procent in sat
Lisk -33 procent in sat
Ven -12 procent in sat

Volgens mij kan ik beter geld pompen in kutprojecten zonder events. Hele portfolio gaat naar de kanker zonder logische verklaring. :') ben 30 procent van mijn portfolio in sat waarde kwijt de laatste weken. Hoop dat er geen events meer komen. :(
Er is wel een verklaring voor. :@
Mompelt iets met bitcoin..
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:32:23 #292
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177479151
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dit advies is toepasbaar op ongeveer 85% van de posts in deze SC :')
Ja man, kom net uit de keuken. Ik zal je vertellen wat ik heb gedaan:

• 2 biologische eitjes in een kom geklutst
• Peper en zout er bij
• In een marble koekepan gedonderd boven op een laagje pure maagdelijke olijfolie uit de toendra van Marokko
• Tijdje aangekeken
• Etc
• In de tussentijd een bord gegarneerd met spinazie en rucola
• Omelet er bovenop gegooid.

Moet jij eens kijken wie hier volwassen is nu. BAM!

Clyde.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177479166
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is wel een verklaring voor. :@
Mompelt iets met bitcoin..
Dat is toch ook raar.

Bitcoin omhoog, alts omlaag. Want: IEDEREEN STAPT OP DE BITCOIN TREIN TJOEK TJOEK.

Bitcoin omlaag, alts omlaag. Want: IEDEREEN VERKOOPT ZIJN ALTS OM VIA BITCOIN OM TE ZETTEN IN FIAT BROEM BROEM.

Aansluitend bij mijn vorige post: Bitcoin heeft geen events en stort daarna ook niet in. Ik ga maar op zoek naar een ander kutproject zonder events. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177479181
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat is toch ook raar.

Bitcoin omhoog, alts omlaag. Want: IEDEREEN STAPT OP DE BITCOIN TREIN TJOEK TJOEK.

Bitcoin omlaag, alts omlaag. Want: IEDEREEN VERKOOPT ZIJN ALTS OM VIA BITCOIN OM TE ZETTEN IN FIAT BROEM BROEM.

Aansluitend bij mijn vorige post: Bitcoin heeft geen events en stort daarna ook niet in. Ik ga maar op zoek naar een ander kutproject zonder events. ;)
Je zou kunnen beginnen met niet te kijken naar events. :+

Kijk liever naar toekomstplannen (roadmaps dus bijvoorbeeld) en behaalde resultaten in het verleden van een project.
pi_177479282
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja man, kom net uit de keuken. Ik zal je vertellen wat ik heb gedaan:

• 2 biologische eitjes in een kom geklutst
• Peper en zout er bij
• In een marble koekepan gedonderd boven op een laagje pure maagdelijke olijfolie uit de toendra van Marokko
• Tijdje aangekeken
• Etc
• In de tussentijd een bord gegarneerd met spinazie en rucola
• Omelet er bovenop gegooid.

Moet jij eens kijken wie hier volwassen is nu. BAM!

Clyde.

:{²
Ik voel me verbonden met je. Je mag er zijn.

:{
pi_177479510
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:23 schreef Skv het volgende:
Gaat fijn. Icx, Lisk en Ven hadden allemaal een fijn event en bewezen lekker bezig te zijn.
Hierbij de prijsontwikkeling in sat waarde voor en na het event.

Icx -45 procent in sat
Lisk -33 procent in sat
Ven -12 procent in sat

Volgens mij kan ik beter geld pompen in kutprojecten zonder events. Hele portfolio gaat naar de kanker zonder logische verklaring. :') ben 30 procent van mijn portfolio in sat waarde kwijt de laatste weken. Hoop dat er geen events meer komen. :(
Je kijkt naar een korte termijn. Als je de schommelingen niet kan handelen moet je je portfolio app verwijderen en er niet naar om kijken. Voor alles is een verklaring, namelijk de bitcoin. Daar hangt alles vanaf.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177479603
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 februari 2018 @ 12:09:57 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177479784
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:23 schreef Skv het volgende:
Gaat fijn. Icx, Lisk en Ven hadden allemaal een fijn event en bewezen lekker bezig te zijn.
Hierbij de prijsontwikkeling in sat waarde voor en na het event.

Icx -45 procent in sat
Lisk -33 procent in sat
Ven -12 procent in sat

Volgens mij kan ik beter geld pompen in kutprojecten zonder events. Hele portfolio gaat naar de kanker zonder logische verklaring. :') ben 30 procent van mijn portfolio in sat waarde kwijt de laatste weken. Hoop dat er geen events meer komen. :(
Allemaal prima coins die binnenkort gaan stijgen.

ICX heeft main net, is goed bezig, wallet is uit, binnenkort omschakeling naar eigen tokens, Koreaanse exchanges etc.

VEN, net rebranding gehad, main net release in juni, komen nog meer partners aan, werkend product, vanaf juni ook THOR dividend.

LSK, net rebranding gehad, alles loopt al, zijn veel actiever op social media laatste paar dagen, nog een paar dagen en LSK gaat als eerste de lucht in.

Echt niks mis met je portfolio en zit toevallig ook in alle drie.

Let it goooo let it goooooo
pi_177479945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Allemaal prima coins die binnenkort gaan stijgen.

ICX heeft main net, is goed bezig, wallet is uit, binnenkort omschakeling naar eigen tokens, Koreaanse exchanges etc.

VEN, net rebranding gehad, main net release in juni, komen nog meer partners aan, werkend product, vanaf juni ook THOR dividend.

LSK, net rebranding gehad, alles loopt al, zijn veel actiever op social media laatste paar dagen, nog een paar dagen en LSK gaat als eerste de lucht in.

Echt niks mis met je portfolio en zit toevallig ook in alle drie.

Let it goooo let it goooooo
Ik hoop ook een moontje te gaan zien van lisk
Lambo of Rekt
pi_177479966
WHEN MOON?!?!?!
pi_177479990
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:09 schreef dimmak het volgende:
De maat van Roger "Bitcoin Jesus Judas" Ver, de zelfbenoemde Satoshi Nakamoto, tevens aanhanger van Bitcoin Cash, is weer eens negatief in het nieuws gekomen.
Die kerel is echt een walgelijke fraudeur. Lulverhalen, leugens, documenten vervalsen, handtekeningen vervalsen, lijkenpikkerij..... alles voor geld, alles om belasting te ontwijken en alles om zichzelf een groot aanzien te geven. In werkelijkheid heeft hij 0,0 technische kennis geëtaleerd door middel van code. Alles is nep aan deze man. Weg ermee :r
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')