abonnement Unibet Coolblue
pi_177448490
Echt, wat heb ik deze wereld misdaan waardoor ik constant aandacht krijg van dikkerdjes (vrouwen)?

Oke, ik heb niet het hoofd van Leonardo DiCaprio. Maar lelijk ben ik ook zeker niet. Ook niet kaal, ook niet klein, ook niet puisterig : Ik ben gewoon een prima, verzorgde normale gast.

Maar wat gebeurt mij nu dus steeds : dikkerdjes die mij leuk vinden. Ik merk het vaak al aan hun gedrag : Op een verjaardag zit er één de hele tijd naar mij te kijken, ik doe alles om haar te ontlopen, maar op een gegeven moment ontkom ik er niet meer aan en staat ze ineens tegenover me met een blije bakkes : ''Heee, jij hebt toch ook op het Atheneum Zus en Zo gezeten, jaa ik ook, ik zat een jaar onder je, hoe is het nu, wat doe je nu bla bla bla bla''.

En ik reageer gewoon vriendelijk. Niet te enthousiast, gewoon vriendelijk. Meestal probeer ik het gesprek wel binnen 5 minuten weer af te kappen, maar het leed is dan al geschied : eenmaal thuis gekomen heb ik een Facebook-uitnodiging of in sommige ergere gevallen hebben ze via via al mijn telefoonnummer geregeld.

Echt : WAAROM wordt mij dit telkens aangedaan? Ik ben echt niet zo'n typische gast die zichzelf helemaal fantastisch vindt en denkt dat alleen de lekkerste chicks goed genoeg voor mij zijn. Maar als normale, jonge, fitte en verzorgde gast mag ik toch ten minste wel verwachten dat een meid geen hangkin / hangtieten en drie vetrollen heeft hangen.

Wat is het toch telkens dat die chicks denken : die boes, die kan ik wel regelen. Wat een belediging telkens weer zeg.
  zondag 25 februari 2018 @ 22:02:24 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177448615
Alsof zij het leuk vinden dat ze verdoemd zijn tot BoesB's
pi_177448642
Dikkerdjes neuken je wel het licht uit de ogen mattie. Is het niet uit geilheid dan wel door hun overgewicht.
U MAD?
pi_177448657
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Alsof zij het leuk vinden dat ze verdoemd zijn tot BoesB's
:D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_177448662
Misschien ben je gewoon zo lief en vriendelijk dat zelfs de dikkerdjes zich gewaardeerd voelen en denken: ‘ik waag een poging’?
pi_177448746
Ze zien je als een knuffelbeer
pi_177448833
Als je geen aandacht krijgt van normale vrouwen, dan zie je er kennelijk helemaal niet zo goed uit. :') :')
pi_177448834
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:04 schreef Slacentrifuge het volgende:
Misschien ben je gewoon zo lief en vriendelijk dat zelfs de dikkerdjes zich gewaardeerd voelen en denken: ‘ik waag een poging’?
Ja dat denk ik eigenlijk ook.

''Hij kan er vast wél begrip voor opbrengen dat ik een maatje meer heb''

Nou niet echt dus :')
pi_177448887
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:10 schreef Sander166 het volgende:
Als je geen aandacht krijgt van normale vrouwen, dan zie je er kennelijk helemaal niet zo goed uit. :') :')
Ben er ook bang voor ja.

Maar dan nog : een knap hoofd hebben, is in zekere zin nog een kwestie van smaak.

Echter : dik zijn of gewoon goed in shape zijn, zoals ik, is iets dat je objectief kunt beoordelen

Ik snap oprecht niet waarom een dikke meid denkt dat ik in haar geïnteresseerd ben, of ik nu qua hoofd bijzonder knap ben of niet.
pi_177449116
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:10 schreef BoesB het volgende:

[..]

Ja dat denk ik eigenlijk ook.

''Hij kan er vast wél begrip voor opbrengen dat ik een maatje meer heb''

Nou niet echt dus :')
Je bent dus eigenlijk te lief/amikaal/vriendelijk?
pi_177449185
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:20 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Je bent dus eigenlijk te lief/amikaal/vriendelijk?
Dan nog snap ik het niet.

Ik voel me niet te goed voor een dikkerdje, het is ook niet dat ik niet met ze wil praten, ik vind ze alleen absoluut niet aantrekkelijk voor seks / een relatie.

Vind het ook raar dat dikkerdjes dit zelf niet lijken te snappen. Sowieso pas je qua levensstijl al niet bij elkaar als de één (aanzienlijk) overgewicht heeft en de ander niet. Dat zouden ze toch zelf ook in moeten zien?

Ja tuurlijk ben ik aardig, dat mag ik toch ook gewoon zijn, maar vind het raar dat daar dan kennelijk aan verbonden wordt dat ik ze ook zie zitten voor seks of een relatie.
  zondag 25 februari 2018 @ 22:29:08 #12
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_177449295
Als je eenmaal erkent dat jouw hoofd op je kont lijkt en niks beters kan krijgen, ga je smeken om die dikkerdjes
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_177449339
Mannen die naar zichzelf als 'gast' refereren in wat voor context dan ook zijn vaak enorme beta kneuzen
pi_177449438
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Mannen die naar zichzelf als 'gast' refereren in wat voor context dan ook zijn vaak enorme beta kneuzen
Mensen die zichzelf niet een prominente pik noemen. :')
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
  zondag 25 februari 2018 @ 23:20:36 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177450365
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:57 schreef BoesB het volgende:
Ik ben gewoon een prima, verzorgde normale gast.

Verzonnen topics. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 26 februari 2018 @ 01:38:06 #16
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_177451909
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:23 schreef BoesB het volgende:

[..]

Dan nog snap ik het niet.

Ik voel me niet te goed voor een dikkerdje, het is ook niet dat ik niet met ze wil praten, ik vind ze alleen absoluut niet aantrekkelijk voor seks / een relatie.

Vind het ook raar dat dikkerdjes dit zelf niet lijken te snappen. Sowieso pas je qua levensstijl al niet bij elkaar als de één (aanzienlijk) overgewicht heeft en de ander niet. Dat zouden ze toch zelf ook in moeten zien?

Ja tuurlijk ben ik aardig, dat mag ik toch ook gewoon zijn, maar vind het raar dat daar dan kennelijk aan verbonden wordt dat ik ze ook zie zitten voor seks of een relatie.
Blijf ook gewoon vriendelijk tegen ze... maar je kunt af en toe best tijdens het gesprek er tussen door gooien op wat voor vrouw jij valt (noem een actrice, een zangeres... of een andere bekende NL'se... of internationaal bekende, die absoluut niet mollig is, laat staan dik)..

Enne... hou jouw vrienden in de gaten, misschien lopen jouw vrienden (als prank) die dikke meiden te vertellen, dat jij op stevig valt. En ja, daarna gaat de roddelmachine voort. Misschien hebben ze maar een paar dikkere vrouwen dit verteld... en is het een eigen leven gaan leiden.

Succes ermee man. En blijf vooral ook netjes tegen die kamerolifantjes steviger meiden, en vat hun crush op als een compliment. Leven en laten leven ;)
pi_177451967
Je mag hen naar mij sturen. Ik heb graag vrouwen die wat robuuster zijn uitgevoerd dan bezemstelen met tietjes.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_177451987
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:57 schreef BoesB het volgende:
Echt, wat heb ik deze wereld misdaan waardoor ik constant aandacht krijg van dikkerdjes (vrouwen)?

Oke, ik heb niet het hoofd van Leonardo DiCaprio. Maar lelijk ben ik ook zeker niet. Ook niet kaal, ook niet klein, ook niet puisterig : Ik ben gewoon een prima, verzorgde normale gast.

Maar wat gebeurt mij nu dus steeds : dikkerdjes die mij leuk vinden. Ik merk het vaak al aan hun gedrag : Op een verjaardag zit er één de hele tijd naar mij te kijken, ik doe alles om haar te ontlopen, maar op een gegeven moment ontkom ik er niet meer aan en staat ze ineens tegenover me met een blije bakkes : ''Heee, jij hebt toch ook op het Atheneum Zus en Zo gezeten, jaa ik ook, ik zat een jaar onder je, hoe is het nu, wat doe je nu bla bla bla bla''.

En ik reageer gewoon vriendelijk. Niet te enthousiast, gewoon vriendelijk. Meestal probeer ik het gesprek wel binnen 5 minuten weer af te kappen, maar het leed is dan al geschied : eenmaal thuis gekomen heb ik een Facebook-uitnodiging of in sommige ergere gevallen hebben ze via via al mijn telefoonnummer geregeld.

Echt : WAAROM wordt mij dit telkens aangedaan? Ik ben echt niet zo'n typische gast die zichzelf helemaal fantastisch vindt en denkt dat alleen de lekkerste chicks goed genoeg voor mij zijn. Maar als normale, jonge, fitte en verzorgde gast mag ik toch ten minste wel verwachten dat een meid geen hangkin / hangtieten en drie vetrollen heeft hangen.

Wat is het toch telkens dat die chicks denken : die boes, die kan ik wel regelen. Wat een belediging telkens weer zeg.
Haha, wat ben jij een nare gast man. Hoe je dit verteld, laat zien waarom er alleen maar omaatjes van 80 op jou zouden moeten vallen. Karma zou ik het dan noemen.
  maandag 26 februari 2018 @ 02:36:06 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177451989
Binnen 3 jaar heb jij een kind bij zo'n spekkie. Mark my words.
  User die overal opduikt 2022 maandag 26 februari 2018 @ 06:16:01 #20
186611 Haags
pi_177453232
Een maatje meer, lekker joh
Zonder wrijving geen glans
pi_177453234
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Alsof zij het leuk vinden dat ze verdoemd zijn tot BoesB's
_O_
pi_177453256
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:23 schreef BoesB het volgende:

[..]

Dan nog snap ik het niet.

Ik voel me niet te goed voor een dikkerdje, het is ook niet dat ik niet met ze wil praten, ik vind ze alleen absoluut niet aantrekkelijk voor seks / een relatie.

Vind het ook raar dat dikkerdjes dit zelf niet lijken te snappen. Sowieso pas je qua levensstijl al niet bij elkaar als de één (aanzienlijk) overgewicht heeft en de ander niet. Dat zouden ze toch zelf ook in moeten zien?

Ja tuurlijk ben ik aardig, dat mag ik toch ook gewoon zijn, maar vind het raar dat daar dan kennelijk aan verbonden wordt dat ik ze ook zie zitten voor seks of een relatie.
Eens. Maar stel dat je nooit aandacht krijgt van het andere geslacht, en ineens is er iemand wèl aardig. Kan me voorstellen dat ze dan wanhopig hun klauwen in je proberen te zetten 😁
pi_177453267
TS heeft kapsones.
pi_177453511
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dikkerdjes neuken je wel het licht uit de ogen mattie. Is het niet uit geilheid dan wel door hun overgewicht.
Dit dus.
Play hard, go pro.
  maandag 26 februari 2018 @ 08:08:23 #25
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177453593
Nog maagd zijn en niet weten wat lekker is. :').
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')