abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:22:10 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177881422
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lambiekje scoort weer clicks
I mean, look at it...
http://whale.to/c/vaccination_is_child_abuse.html

Wat een braaksel. Vast interessant voer voor psychologen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_177881992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

I mean, look at it...
http://whale.to/c/vaccination_is_child_abuse.html

Wat een braaksel. Vast interessant voer voor psychologen.
Natuurlijk is vaccineren kindmisbruik.

Wanneer dringt het tot je door?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:00:47 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177882011
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zodra hier betrouwbaar bewijs voor is.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 maart 2018 @ 10:13:39 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177900887
quote:

[..]

Ben jij eigenlijk gevaccineerd?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177902194
quote:

[..]

Dit begint triest te worden. Schei er eens mee uit Lambiekje.
pi_177902559
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

nee. De beerput van vaccinatie bedrog moet open. Die tijd komt nog wel dat je ruiterlijk moet toegeven dat ik gelijk heb.

Walgelijk arrogante artsen dienen ontmaskerd worden als misdadige kindermishandelaars.

Je gaat je afvragen met terugwerkende kracht waarom ik zo mild was .
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_177902631
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Begint?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 18 maart 2018 @ 11:47:36 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177902911
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee. De beerput van vaccinatie bedrog moet open. Die tijd komt nog wel dat je ruiterlijk moet toegeven dat ik gelijk heb.

Walgelijk arrogante artsen dienen ontmaskerd worden als misdadige kindermishandelaars.

Dat gaat alleen niet gebeuren als je niet verder komt dan random leugens vanaf je zeepkist schreeuwen ;)
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 maart 2018 @ 19:04:10 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177913727
Even wat luchtigers:

Stukje wetenschap humor ;) Kunnen SP en Bosbeetle vast ook wel waarderen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 20 maart 2018 @ 23:59:47 #135
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_177973941
quote:

[..]

Hoe is een kind beschermen van erg besmettelijke en gevaarlijke infectieziekten kindermishandeling?
  woensdag 21 maart 2018 @ 00:27:28 #136
456432 Kamina
Tenacious!
pi_177974349
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat je geen verstand van zaken hebt, denk je waarschijnlijk dat ergens wel waarheid in schuilt van wat je zegt.

Maar helaas, je hebt geen verstand van zaken en spuit allerhande onzin. Niemand zal je ooit gelijk geven, want je hebt simpelweg geen gelijk en geen idee waarover je spreekt.
1 + 1 = blauw
pi_177986079
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 07:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je hebt dus nog steeds niets gelezen van boeksuggesties door de jaren heen.

Dat vaccineren elke afweersysteem omzeilt. De indringer is spontaan in je slaapkamer met een bivak muts. Dat als een indringer aanbelt zonder muts dat je geen notie hebt dat het fout zit. Dat is wat er is. En dan hebben nog niet over de zalk met apenieren,gemalen babies en toxische troep.

Vaccineren is totaal geschift.
Ok ik daag je uit. Jij en ik gaan samen op vakantie naar een gebied waar malaria heerst en laten ons allebei prikken door een mug die de malaria parasiet draagt. Jij geen vaccin, ik wel. Durf je het aan? Volgens jou logica zal alleen ik ziek worden.

Wanneer kun je?
pi_177986151
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 10:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja tikt niet echt aan als dat zo zou zijn want een stormloop is het hier niet.
Ach de eigenaar van niburu (tegenwoordig volgens mij ninefornews.nl) leeft er aardig van in zijn penthouse in Dubai en lacht zich kapot om alle sukkels die hem rijk hebben gemaakt.
pi_177991118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ok ik daag je uit. Jij en ik gaan samen op vakantie naar een gebied waar malaria heerst en laten ons allebei prikken door een mug die de malaria parasiet draagt. Jij geen vaccin, ik wel. Durf je het aan? Volgens jou logica zal alleen ik ziek worden.

Wanneer kun je?
Nu even niet.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:08:50 #140
45206 Pietverdriet
pi_177991217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wanneer kun je?
Zou gele koorts nemen.
pi_177991340
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou gele koorts nemen.
Nee. Hij moet het wel kunnen navertellen ;) Gele koorts heeft een 50% kans op overlijden en malaria tegenwoordig nog maar iets van 0.1-1%

Het mooie is dat het zo laag is juist door de medische wetenschap. Vroeger leidde P. falciparum malaria bijna altijd tot de dood.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:24:53 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_177991635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nee. Hij moet het wel kunnen navertellen ;) Gele koorts heeft een 50% kans op overlijden en malaria tegenwoordig nog maar iets van 0.1-1%

Het mooie is dat het zo laag is juist door de medische wetenschap. Vroeger leidde P. falciparum malaria bijna altijd tot de dood.

In before the "jamaar betere hygine" ;)
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:26:13 #143
45206 Pietverdriet
pi_177991674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nee. Hij moet het wel kunnen navertellen

Nee hoor, hij moet bereid zijn het risico te nemen, wat nul is volgens hem.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 12:48:57 #144
45206 Pietverdriet
pi_178055189
Johan (5) dood aan polio, maar gelukkig geen autisme
bvddnieuws / 7 november 2017
Het was een verdrietige, maar ook blijde dag voor de familie Van der Velder, hun zoontje Johan is op 5-jarige leeftijd gestorven aan polio, maar gelukkig had hij geen autisme door vaccinaties.

Vader van der Velder: ‘We hadden natuurlijk graag gehad dat Johan langer dan 5 jaar bij ons was geweest, maar ja, dan hadden we hem moeten vaccineren.’ Moeder vult aan: ‘En in vaccinaties zit allemaal troep waarmee de staat ons probeert te vergiftigen, en waardoor kinderen autisme krijgen. Dus dat wilden we niet.’

‘Nee, zeg, je gaat je kind toch geen vaccinaties geven waar ze de ergste dingen van kunnen krijgen?’, zegt vader Van der Velder. ‘Het is natuurlijk sneu dat we hem nu hebben moeten begraven omdat hij stierf aan polio’, zegt moeder, ‘Maar gelukkig had hij geen autisme. Dat is een troost en bewijst dat we er goed aan hebben gedaan om hem niet te laten vaccineren.’

https://bvddnieuws.wordpr(...)lukkig-geen-autisme/
pi_178056011
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Johan (5) dood aan polio, maar gelukkig geen autisme
bvddnieuws / 7 november 2017
Het was een verdrietige, maar ook blijde dag voor de familie Van der Velder, hun zoontje Johan is op 5-jarige leeftijd gestorven aan polio, maar gelukkig had hij geen autisme door vaccinaties.

Vader van der Velder: ‘We hadden natuurlijk graag gehad dat Johan langer dan 5 jaar bij ons was geweest, maar ja, dan hadden we hem moeten vaccineren.’ Moeder vult aan: ‘En in vaccinaties zit allemaal troep waarmee de staat ons probeert te vergiftigen, en waardoor kinderen autisme krijgen. Dus dat wilden we niet.’

‘Nee, zeg, je gaat je kind toch geen vaccinaties geven waar ze de ergste dingen van kunnen krijgen?’, zegt vader Van der Velder. ‘Het is natuurlijk sneu dat we hem nu hebben moeten begraven omdat hij stierf aan polio’, zegt moeder, ‘Maar gelukkig had hij geen autisme. Dat is een troost en bewijst dat we er goed aan hebben gedaan om hem niet te laten vaccineren.’

https://bvddnieuws.wordpr(...)lukkig-geen-autisme/
Wat erg. Dacht eerst dat het zieke satire was maar het is echt zo :'(
pi_178058069
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat erg. Dacht eerst dat het zieke satire was maar het is echt zo :'(
Nou, dat denk ik eigenlijk niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_178058236
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 15:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik eigenlijk niet.
Ik hoop het niet.
pi_178058484
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.
De bron is dubieus en ik kan het nergens anders vinden, dus ik denk het niet.
pi_178266138
https://www.telegraaf.nl/(...)ie-niet-meer-betaald

Vandaar dat zo vaak 'mislukt'. In ieder ander beroep wordt niet wederom betaald voor fuckups. Maar nee extra betalen voor hun onbekwaamheid. Als ziekenhuis zou ik ook sommeren voor gedecideerd verknallen.

Deze aanpassing is domper voor die artsen.
pi_178267095
En hij is er weer.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')