abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177442568
Voor mijn eerste jaar Engels moet ik mijn droomhuis beschrijven , maar het loopt allemaal niet zo goed. De tekst dat ik geschreven heb leest niet zo vlot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand zin omdat een beetje te verbeteren?

[ Bericht 5% gewijzigd door capuchon_jongen op 25-02-2018 21:27:08 ]
pi_177442598
Vanwaar je Random gebruik van hoofdletters? Dat zou ik als eerste aanpassen.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 25 februari 2018 @ 17:31:37 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_177442650
Die laatste zin :') _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 25 februari 2018 @ 17:58:15 #4
54408 Parzival
Where it happens
pi_177443142
strip gelijk de eerste zin.. begin met:
Picture a beach, surfers are waiting on their boards for the perfect waves in the water and while you drink a cup of coffee, you overlook the beach and the ocean from the hillside. The terrace is an extension of the living and kitchen on the 1st floor. The bedrooms are located on the 2nd floor, there are 4 bedrooms in total with connected bathrooms. The basement is a relaxing area. It houses an in-door movie theater including relaxing chairs, movie art and big size screen.

een grand-floor bestaat niet. Je kunt wel een tussen etage hebben.. dat heet dan een Mezzanine floor.. maar dat is vaker in kantoor/hoogbouw, niet zozeer in huizen...

en ik denk dat je het gewoon over een movie theater hebt in je basement.. dan snapt iedereen dat dat eruit ziet als een bioscoop..

Maareh.. wat een saai huis man.. en dan huisje, wijfje, beestje.. doe eens wat meer fantasie hebben.. en het belangrijkste in een huis is niet je playstation en 50" Plasma TV.. dat zijn accessoires.. ga voor hoe het huis eruit ziet, welke inrichting heb je (modern, contemporary, wit grotesk, klassiek bruin, etc..). Hoe zit de buitenkant eruit.. is het een vierkantje met een driehoekje als dak (NL stijl) of wil je vierkant en modern met zwart.. houtbouw of steen.. of metaal.. weinig glas, veel glas? etc etc etc etc etc..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 25 februari 2018 @ 18:00:25 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_177443191
Hoeveel woorden moeten het worden? Je kan inderdaad kiezen om een en ander in detail te beschrijven.

Je Engelse woordkeuze is juist, maar soms is de volgorde wat apart.

On the floor there is a carpet.
-> There is a carpet on the floor.

In this nice house I live with my girlfriend.
-> Me and my girlfriend live in this nice house.

Maar je verhaal is wel te volgen.
  zondag 25 februari 2018 @ 18:24:58 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177443631
My dream house would be a villa at the beach somewhere in or near Los Angeles. The weather here is usually quite nice the whole year round. This villa would have a living room with a dark table. An obvious choice since that would make it much easier to see the lines of coke my friends and I will be doing.
This living room would also have a large couch, perfect for inviting would-be actresses for some "couch casting". Of course there are HD camera's hidden throughout the house. The production values need to be way up there.
The main bedroom would have to be large. If my future girlfriend and I ever get bored with each other sexually I need to be able to install rigs so we can hang each other from the ceiling using chains and other medieval looking contraptions. I'd also have extra outlets installed for the electric nipple clamps.

The garden is big and will have some palm trees.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 25 februari 2018 @ 18:28:33 #7
54408 Parzival
Where it happens
pi_177443710
euh ja dat kan ook ..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_177443796
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:24 schreef SpecialK het volgende:
The weather here is usually quite nice the whole all year round

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2018 18:33:02 ]
pi_177443838
It will be a chest of a house.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 25 februari 2018 @ 18:39:49 #10
54408 Parzival
Where it happens
pi_177443943
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:34 schreef devlinmr het volgende:
It will be a chest of a house.
let me direct with the door falling in the house..
  zondag 25 februari 2018 @ 19:17:32 #11
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177444669
quote:
My dream house would be a villa at the beach somewhere in or near Los Angeles. The weather here is usually quite nice the whole year round. This villa would have a living room with a dark table. An obvious choice since that would make it much easier to see the lines of coke my friends and I will be doing.
This living room would also have a large couch, perfect for inviting would-be actresses for some "couch casting". Of course there are HD camera's hidden throughout the house. The production values need to be way up there.
The main bedroom would have to be large. If my future girlfriend and I ever get bored with each other sexually I need to be able to install rigs so we can hang each other from the ceiling using chains and other medieval looking contraptions. I'd also have extra outlets installed for the electric nipple clamps.

_O- _O-
  zondag 25 februari 2018 @ 19:32:31 #12
286575 Roces18
Chef de party
pi_177445048
hahah ts moet dit voorlezen voor zijn klas hahahaa
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_177446031
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:32 schreef Roces18 het volgende:
hahah ts moet dit voorlezen voor zijn klas hahahaa
Het is een schrijfopdracht dat ik in de klas moet opschrijven. Nu is dat beetje een voorbereiding daarvan
  zondag 25 februari 2018 @ 20:16:12 #14
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177446181
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Het is een schrijfopdracht dat ik in de klas moet opschrijven. Nu is dat beetje een voorbereiding daarvan
Studeer je ook Engels, of is het het eerste jaar dat je Engels hebt tijdens een opleiding?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177446195
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:58 schreef Parzival het volgende:
strip gelijk de eerste zin.. begin met:
Picture a beach, surfers are waiting on their boards for the perfect waves in the water and while you drink a cup of coffee, you overlook the beach and the ocean from the hillside. The terrace is an extension of the living and kitchen on the 1st floor. The bedrooms are located on the 2nd floor, there are 4 bedrooms in total with connected bathrooms. The basement is a relaxing area. It houses an in-door movie theater including relaxing chairs, movie art and big size screen.

een grand-floor bestaat niet. Je kunt wel een tussen etage hebben.. dat heet dan een Mezzanine floor.. maar dat is vaker in kantoor/hoogbouw, niet zozeer in huizen...

en ik denk dat je het gewoon over een movie theater hebt in je basement.. dan snapt iedereen dat dat eruit ziet als een bioscoop..

Maareh.. wat een saai huis man.. en dan huisje, wijfje, beestje.. doe eens wat meer fantasie hebben.. en het belangrijkste in een huis is niet je playstation en 50" Plasma TV.. dat zijn accessoires.. ga voor hoe het huis eruit ziet, welke inrichting heb je (modern, contemporary, wit grotesk, klassiek bruin, etc..). Hoe zit de buitenkant eruit.. is het een vierkantje met een driehoekje als dak (NL stijl) of wil je vierkant en modern met zwart.. houtbouw of steen.. of metaal.. weinig glas, veel glas? etc etc etc etc etc..
Prachtig stukje Engelse tekst is het zeker, mijn respect heb je in ieder geval.

Maar ik volg een cursus Engels in het avondonderwijs . De meesten die in het eerste jaar starten kunnen bijna tot geen Engels. Ik denk als ik je tekst zou gebruiken dat dat een beetje ongeloofwaardig zou klinken bij mijn leerkracht voor een eerste jaar :P kan wel zeker wat voorbeelden ervan gebruiken :P
pi_177446213
quote:
17s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:16 schreef Meke het volgende:

[..]

Studeer je ook Engels, of is het het eerste jaar dat je Engels hebt tijdens een opleiding?
Ik volg een cursus Engels in het avondonderwijs. Beetje voor de Hobby
pi_177447301
I'm not feeling it in Holland, i'm not liking this rain.
I dream of my own place at the beach of L.A.
Where i'd grow crops in the basement so i can get paid.
And keep ho's around all day so i can get laid.
They'd skinny dip in my pool that i had custom made.
And i'll have palmtrees placed so we can cool in the shade.
I would also get a big screen to play video games.
And have a home cinema installed to keep entertained.
You have to understand, i dream of this every day.
So for this assignment i expect nothing less then an A.
pi_177447783
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de tekst redelijk wat veranderd. het probleem is dat ik max 10-15 lijntjes mag gebruiken
pi_177448358
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
My dream house is a villa near the sea shore of Los Angles. The weather is very nice on this location. I really like this dreamhouse and i live their with my pretty girlfriend and my 2 dogs.
Geen zin om de hele tekst te fixen, ik doe alleen dit stuk :P

quote:
My dream house is a villa near the sea shorecoast of Los AnglesAngeles. The weather is veryrather nice onin this locationarea. I really like this dream house and iI live theirthere with my attractive girlfriend and my 2 dogs.
Tekst is zo nog steeds tamelijk Muzzy qua niveau (vooral de zinsopbouw), maar iig minder erg dan het was.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2018 21:56:42 ]
pi_177448407
Lol. Img a boy, Img a grilll

Ja, deze kinderen spreken Engels maar zijn Nederlands, bestel nu
pi_177450124
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:00 schreef Sjemmert het volgende:
I'm not feeling it in Holland, i'm not liking this rain.
I dream of my own place at the beach of L.A.
Where i'd grow crops in the basement so i can get paid.
And keep ho's around all day so i can get laid.
They'd skinny dip in my pool that i had custom made.
And i'll have palmtrees placed so we can cool in the shade.
I would also get a big screen to play video games.
And have a home cinema installed to keep entertained.
You have to understand, i dream of this every day.
So for this assignment i expect nothing less then an A.
Hulde!
  maandag 26 februari 2018 @ 00:45:29 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177451686
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILER
Heb de tekst redelijk wat veranderd. het probleem is dat ik max 10-15 lijntjes mag gebruiken
10 lijntjes is te veel. 1 of 2 is zat voor 1 avond.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177463560
SPOILER
Heb een nieuwe tekst geschreven. Het leest wat vlotter lijkt me
pi_177464310
Heb je ook een maid? Met al die badkamers?

En is 'pond' niet UK? En 'bushes' USA? (i dunno hoor, voelt zo)
  maandag 26 februari 2018 @ 19:00:42 #25
286575 Roces18
Chef de party
pi_177466665
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILER
Heb een nieuwe tekst geschreven. Het leest wat vlotter lijkt me
Wat heeft jouw droomvrouw te maken met waar je woont? Dat vraagt de opdracht niet. Nog steeds leest het voor geen meter weg en een beetje groep 8 niveau. Wat je moet doen: ga naar een website van een l.a. realtor, kopieer die tekst. Klaar.

Located in the trendy enclave of Mount Olympus, this thoughtfully renovated, single-story contemporary jewel offers an open, modern floor plan and vast city to coastline views all the way to Catalina Island. Privately situated on a flat street with up to six spaces of off street, gated parking and an oversized two car garage, and boasting 6" planked white oak floors, voluminous ceilings, high end gourmet kitchen and a 40 foot glass window wall showcasing the stunning views. Four bathrooms and four generously sized en-suite bedrooms including the spectacular master suite featuring 24' White Calcutta marble floors and oriented towards the views with access to the backyard. The fourth bedroom could be a maid's or guest room with private, separate entrance. Sliding doors open to an expansive entertainment deck with a salt-water pool and jacuzzi and grassy yard all surrounded by sweeping views for a true California lifestyle.

Nog even iets bijschaven en klaar. 10/10
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 26 februari 2018 @ 19:40:19 #26
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177467856
quote:

:D :')
pi_177469485
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:00 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wat heeft jouw droomvrouw te maken met waar je woont? Dat vraagt de opdracht niet. Nog steeds leest het voor geen meter weg en een beetje groep 8 niveau. Wat je moet doen: ga naar een website van een l.a. realtor, kopieer die tekst. Klaar.

Located in the trendy enclave of Mount Olympus, this thoughtfully renovated, single-story contemporary jewel offers an open, modern floor plan and vast city to coastline views all the way to Catalina Island. Privately situated on a flat street with up to six spaces of off street, gated parking and an oversized two car garage, and boasting 6" planked white oak floors, voluminous ceilings, high end gourmet kitchen and a 40 foot glass window wall showcasing the stunning views. Four bathrooms and four generously sized en-suite bedrooms including the spectacular master suite featuring 24' White Calcutta marble floors and oriented towards the views with access to the backyard. The fourth bedroom could be a maid's or guest room with private, separate entrance. Sliding doors open to an expansive entertainment deck with a salt-water pool and jacuzzi and grassy yard all surrounded by sweeping views for a true California lifestyle.

Nog even iets bijschaven en klaar. 10/10
Het is ook eerste jaar Engels, ik volg een cursus Engels. De eerste lessen waren zinnen maken zoals:

I am
You arre
He is
It is
She is
We are
They are

en in latere stadium :

You work
He works

Heb nooit Engels gehad op school..
pi_177627045
quote:
My dream house is a Villa located near the coast of Los Angeles. In this villa i live with my beautiful wife and 2 dogs.
My dream house would be a villa located near the coast of Los Angeles. I would live there with my beautiful wife and two dogs.

--> Het gebruik van would wordt je waarschijnlijker verderop in de cursus nog wel uitgelegd, daar hoef je je nu niet druk om te maken. Let er verder op dat 'I' in het Engels altijd met een hoofdletter geschreven wordt en Villa zonder hoofdletter is.
quote:
This villa has 2 floors, there isn’t a attic and a cellar.
This villa would have two floors, but no attic or cellar.

--> Mijn gevoel zegt me dat je 'and' vervangen moet worden door een 'or'. Je huidige zin doet namelijk voorkomen dat ze niet SAMEN voorkomen, maar dan zou een van beide dat dus nog wel kunnen doen. Ik zou desondanks afwachten wat je leraar hierover te zeggen heeft, die kan dit namelijk op meer baseren dan alleen een onderbuikgevoel :p

quote:
On the first floor you will find a hall that is connected to the living room, kitchen, dining room and garage. In the hall you can also go upstairs to the second floor..
Je eerste zin is nagenoeg perfect, alleen weet ik niet zeker hoe het zit met lidwoordgebruik en opsommingen. Dit is weer iets wat je aan een andere user hier of je docent moet vragen.
Je tweede zin is grammaticaal ook goed, op je 'can' na, daar moet 'could' staan. Maar dat is iets dat je docent waarschijnlijk later nog uitlegd.
quote:
On the second floor you will find a collider connected with 4 bedrooms, study room and you can go upstairs to the roof terrace. Every bedroom has a bathroom include.
Het kan zijn dat mijn eigen Engels hier tekort schiet, maar het woord 'collider' ken ik niet en google lijkt het ook niet te kennen. Ook weet ik niet of het gebruik van 'connected' juist is, dat zul je dus ook aan een ander moeten vragen :p
Verder moet 'include' hier een voltooid deelwoord zijn, dus 'included'.

Ik zou je zin i.i.g. herschrijven naar: "On the second floor you would find a collider (?), which leads to four bedrooms, a study room (lidwoord is anders dan bij het vorige woord, dus dan moet je het gebruiken) and a staircase which leads to the roof terrace. Every bedroom would have it's own bathroom.
quote:
The special part of this villa is the garden. The garden has a big lawn surrounded with flowers, plants, bushes and palm trees. In the middle of the lawn there is a pond with a lot of fish.
Hier zie ik geen nieuwe fouten.

Wat me het meeste opvalt is het gebruik van could/should/would, maar dat wordt je dus nog uitgelegd op je cursus waarschijnlijk.
pi_177642392
quote:

:')

Toen ik jouw username las wist ik dat er zoiets ging komen
pi_177757126
Waar heb je het woord collider vandaan gehaald? Het heeft niets met deze tekst te maken. Het betekent iets totaal anders, zoek het woord particle accelerator maar eens op... Bedoel je niet gewoon het woord corridor? Het is verder geen schande dat de door jou geproduceerde tekst (nog) niet vlekkeloos is. Ik maak namelijk op uit jouw verhaal dat je echt vanaf nul bent begonnen (CEFR A1?). Ik denk dat je nog het meeste leert door zelf (in eigen woorden) je tekst te schrijven, vervolgens die te laten lezen door de leraar en vervolgens aan de hand van verbeterpunten een gecorrigeerde versie te schrijven. Hoe meer je oefent, des te beter en sneller krijg je het onder de knie. Ik weet overigens niet welke lesmethode je gebruikt, maar naarmate je meerdere schrijfopdrachten maakt word je er vanzelf beter in. Over het algemeen zitten er - ongeacht de lesmethode - veel schrijfopdrachten in het lesmateriaal; er is dus voldoende gelegenheid om te oefenen.
Metalhead!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')