abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:44:52 #276
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177504418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zoals Clinton ook een zekerheidje was, uhuh.
Kratje bier op zetten?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_177504440
quote:
6s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

Kratje bier op zetten?
Nee, ik denk dat de kans dat ze winnen vrij groot is. Maar geen zekerheidje.

Of ze de senaat winnen, dat wordt echt spannend. Daar zijn de kansen veel slechter maar als de anti-Trumpgolf aanhoudt is alles mogelijk.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:51:07 #278
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177504519
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat de kans dat ze winnen vrij groot is. Maar geen zekerheidje.

Of ze de senaat winnen, dat wordt echt spannend. Daar zijn de kansen veel slechter maar als de anti-Trumpgolf aanhoudt is alles mogelijk.
De senaat is IMHO het belangrijkste. Dan halen ze gelijk de belangrijkste tool uit handen van deze president. Dan mag hij wel even blijven zitten zonder schade aan te richten. Want die gluiperige Pence bezorgt mij de kriebels, en ik denk dat dit voor veel Amerikanen ook op gaat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177504674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:15 schreef klappernootopreis het volgende:
koffiedik kijken
Sjit... net weggegooid, even checken of ik er nog iets in kan zien...

*spennend muziekje opzetten doet*

Oh, da's een mooie! Eind mei zegt Oom Donald na een afgrijselijke vertaalfout bij Fox&Friends via Twitter de diplomatieke betrekkingen met 23 landen op, waaronder Nederland. Een onbekend aantal R-senatoren ("meer dan 10 maar minder dan 40") eist op hoge poten snoeiharde maatregelen, waarna O.D. ze dreigt ze voor het vuurpeloton te zullen slepen. De GOPTOP blijft aarzelen en de partij valt uiteen in "Real Conservatives", een Tea Party-deel en een deel dat zich voorlopig als "Independent" zegt te zullen beschouwen. Republikeinse kiezers zijn het geklooi binnen de partij volledig zat en blijven in november massaal thuis.

Ik zie het al, mijn koffiedik is duidelijk ook niet meer wat het geweest is. :P
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:05:51 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177504753
Papadopoulos is een coffee dick
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:09:28 #281
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177504815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:01 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Sjit... net weggegooid, even checken of ik er nog iets in kan zien...

*spennend muziekje opzetten doet*

Oh, da's een mooie! Eind mei zegt Oom Donald na een afgrijselijke vertaalfout bij Fox&Friends via Twitter de diplomatieke betrekkingen met 23 landen op, waaronder Nederland. Een onbekend aantal R-senatoren ("meer dan 10 maar minder dan 40") eist op hoge poten snoeiharde maatregelen, waarna O.D. ze dreigt ze voor het vuurpeloton te zullen slepen. De GOPTOP blijft aarzelen en de partij valt uiteen in "Real Conservatives", een Tea Party-deel en een deel dat zich voorlopig als "Independent" zegt te zullen beschouwen. Republikeinse kiezers zijn het geklooi binnen de partij volledig zat en blijven in november massaal thuis.

Ik zie het al, mijn koffiedik is duidelijk ook niet meer wat het geweest is. :P
Probeer het eens met thee. :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177505082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat de kans dat ze winnen vrij groot is. Maar geen zekerheidje.

Of ze de senaat winnen, dat wordt echt spannend. Daar zijn de kansen veel slechter maar als de anti-Trumpgolf aanhoudt is alles mogelijk.
Er staat dan ook 'bijna' ;)
pi_177505240
Engnek Pence: "We gaan nog meemaken dat alle vormen van abortus in de VS verboden zullen zijn" (HuffPo)
quote:
Mike Pence Suggests Legal Abortions In U.S. Could End ‘In Our Time’

Standing before a roomful of anti-abortion activists in Nashville on Tuesday, Mike Pence described the “great progress” made under President Donald Trump to limit women’s access to legal abortions in the U.S. and abroad.

He called for the activists in the room to work ever harder to help “restore the sanctity of life to the center of American law.” He then made a stunning suggestion: that legal abortion could “once again” be banned in the U.S., and that it could happen “in our time.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:42:46 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177505452
Nieuwe dag, nieuwe kans om de racist Sessions aan te vallen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177505948
Geen binding met White Supremacy-groepen maar toch...
quote:
Parkland Shooter’s Rifle Magazines Etched With Swastikas (HuffPo)

Officials say they found swastikas etched into the Florida high school shooter’s rifle magazines, CNN and CBS News reported. But it’s yet unclear whether Nikolas Cruz, the 19-year-old who police say confessed to opening fire Feb. 14 at Marjory Stoneman Douglas High School in Parkland, Florida, has any connections to white supremacist groups.

Florida’s Department of Children and Family Services investigated Cruz in 2016 after video on Snapchat showed the teen cutting his arms. During the investigation, Cruz’s mother told officials her son had drawn “hate signs,” including a Nazi symbol and the words “I hate N*****s,” on his backpack at some point, reported the Sun-Sentinel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games woensdag 28 februari 2018 @ 16:27:43 #286
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177506465
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:07 schreef brokjespoes het volgende:
Geen binding met White Supremacy-groepen maar toch...

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen terrorist mensen, voor je uitkijken doorlopen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177506511
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat de kans dat ze winnen vrij groot is. Maar geen zekerheidje.

Of ze de senaat winnen, dat wordt echt spannend. Daar zijn de kansen veel slechter maar als de anti-Trumpgolf aanhoudt is alles mogelijk.
Bij de bookmakers / Predictwise staan ze vooralsnog op iets van 60/40. Het registered vs likely voters onderscheid dat FiveThirtyEight aanhaalt kan daar nog wel effect op hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177506557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De senaat is IMHO het belangrijkste. Dan halen ze gelijk de belangrijkste tool uit handen van deze president. Dan mag hij wel even blijven zitten zonder schade aan te richten. Want die gluiperige Pence bezorgt mij de kriebels, en ik denk dat dit voor veel Amerikanen ook op gaat.
Pence is vooral voor de Amerikanen vervelend. Eigen schuld zou ik dan zeggen. Maar ik vertrouw Pence duizend keer meer met de nucleaire codes. Voor de rest van de wereld lijkt het me een stuk veiliger.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177506628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij de bookmakers / Predictwise staan ze vooralsnog op iets van 60/40. Het registered vs likely voters onderscheid dat FiveThirtyEight aanhaalt kan daar nog wel effect op hebben.
Bedoel je voor House of Senate, en 60 in wiens voordeel?
pi_177507289
Dus de schijnheilige leugen president staat bij de kist van een evangelist...en overdenkt zijn zonden? :@
Hand in hand met mw trump...
pi_177507464
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bedoel je voor House of Senate, en 60 in wiens voordeel?
60/40 voor de Democraten in het huis. Voor de senaat waren de odds iets van 25/75 voor de Democraten de laatste keer dat ik keek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 woensdag 28 februari 2018 @ 17:19:03 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177507556
Hij heeft zijn dagelijkse tantrum weer. Hij is boos op Sessions geloof ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177507733
Judge sets Sept. 17 trial date for Manafort on Mueller charges

Move could put former Trump campaign chairman on trial at height of midterm election season

quote:
A judge in Washington on Wednesday set a Sept. 17 trial date for former Trump campaign chief Paul Manafort on charges from special counsel Robert Mueller, including money laundering and failing to register as a foreign agent.

The decision from U.S. District Court Judge Amy Berman Jackson would put Manafort on trial at the height of the midterm campaign season, a potentially unwelcome distraction for Republicans as they try to maintain majorities in Congress.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een waarschuwing van de rechter aan zijn broek wegens publieke uitlatingen van zijn advocaten over deze zaak.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 28 februari 2018 @ 17:51:53 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177508101
De aanklachten tegen Gates worden gedropt.

Die zingt dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177510077
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_177510460
quote:
"Sunday with Lubach" :'(

Die man heeft ook een keer een internationale hit gehad hoor :')
pi_177510594


Hope Hicks is ondervraagd, maar ook onschuldig bevonden.
pi_177510638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:41 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Hope Hicks is ondervraagd, maar ook onschuldig bevonden.
Veel snap jij er niet van, of wel knul?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177510856
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

"Sunday with Lubach" :'(

Die man heeft ook een keer een internationale hit gehad hoor :')
Dit filmpje werd in ieder geval wel geretweet door Samuel L. Jackson. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177511178
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit filmpje werd in ieder geval wel geretweet door Samuel L. Jackson. ;)
Ik vind Lubach best leuk en ik kijk ook als ik tijd heb, maar dat gehengel naar de volgende internationale hit hoeft van mij niet zo. Liever blijft hij bij dingen die betrekking hebben op Nederland, als ik iets in zijn stijl over Amerika wil zien heb ik zat keus uit betere Amerikaanse programma's.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')