abonnement Unibet Coolblue
pi_177434829
Dag lui,

Voor een projectje ben ik op zoek naar een bovenfrees. Omdat het in eerste instantie iets kleins betreft, wil ik niet meteen een frees aanschaffen om hem vervolgens in de schuur stof te laten happen. Ik vroeg me af of iemand een bovenfrees heeft staan die niet gebruikt wordt, en hem weg wil doen. Budget is, inclusief verzendkosten, 40 euro.
pi_177435380
Je wil niet meteen een frees aanschaffen, maar zoekt er toch wel een voor max 40 euro? Verwarrend..
pi_177435409
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:43 schreef Erik het volgende:
Je wil niet meteen een frees aanschaffen, maar zoekt er toch wel een voor max 40 euro? Verwarrend..
Vrouwen...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_177435911
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:43 schreef Erik het volgende:
Je wil niet meteen een frees aanschaffen, maar zoekt er toch wel een voor max 40 euro? Verwarrend..
Nieuwprijs van een fatsoenlijke frees ligt rond de 100 euro voor een basismodel. Dat heb ik er niet voor over. 40 wel. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_177436142
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nieuwprijs van een fatsoenlijke frees ligt rond de 100 euro voor een basismodel. Dat heb ik er niet voor over. 40 wel. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Maar die van 40 euro gaat toch ook stof liggen happen? En dat wil je niet.
Nog steeds verwarrend dit...
pi_177436481
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:10 schreef Erik het volgende:

[..]

Maar die van 40 euro gaat toch ook stof liggen happen? En dat wil je niet.
Nog steeds verwarrend dit...
K.
pi_177438419
Is lenen wellicht een optie die je wil overwegen ?
Als je een topic opent in [FHF], dan wel in [K&W] lijkt me dat best wel haalbaar.
pi_177439335
Huren is geen optie, ben je 25 euro kwijt per dag, terwijl hij 2e hands hetzelde waard is voor bezit. Ik zou gewoon marktplaats in de gaten houden.
pi_177440800
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Huren is geen optie, ben je 25 euro kwijt per dag, terwijl hij 2e hands hetzelde waard is voor bezit. Ik zou gewoon marktplaats in de gaten houden.
Natuurlijk is huren wel een optie. TS wil er geen aanschaffen want anders ligt die alleen maar stof te verzamelen.
  zondag 25 februari 2018 @ 16:20:17 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_177440837
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nieuwprijs van een fatsoenlijke frees ligt rond de 100 euro voor een basismodel. Dat heb ik er niet voor over. 40 wel. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Gewoon een Lidl-modelletje kopen, kost je 35 piek inc een doos freesjes. Ooit eens zo'n ding gekocht voor een klein projectje en toch nog jaren plezier van gehad.
Met een betje mazzel verkoop je hem na je project weer op MP.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  vrijdag 2 maart 2018 @ 10:29:45 #12
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_177545223
En dan gaan ergeren omdat dat ding compleet onzuiver is en het zelfs al zou je het met je tanden afknagen nog beter zou worden.

Huur liever een degelijk apparaat dan een el cheapo lidl ding kopen.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 17:12:42 #13
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_177644460
Ik heb er wel eentje liggen maar die is wel 250 euro. Zo goed als nieuw in een mooie originele kist, die alleen al veel waard is. Merk: festool. Na gebruik kun je m zo weer verkopen op mp.
To BG or not to BG!
pi_177647027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:12 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb er wel eentje liggen maar die is wel 250 euro. Zo goed als nieuw in een mooie originele kist, die alleen al veel waard is. Merk: festool. Na gebruik kun je m zo weer verkopen op mp.
Laten we eerlijk wezen, als ik 250 euro had willen uitgeven aan een freesmachine, had ik er gewoon één gekocht en niet hier gepost.

Maar het is inmiddels opgelost, ik heb een goedkoop modelletje gekocht, dus het topic kan dicht.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:55:42 #15
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_177647332
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, als ik 250 euro had willen uitgeven aan een freesmachine, had ik er gewoon één gekocht en niet hier gepost.

Maar het is inmiddels opgelost, ik heb een goedkoop modelletje gekocht, dus het topic kan dicht.
Nee, topic hoeft niet dicht. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je hebt gekocht en hoe 'ie bevalt.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  dinsdag 6 maart 2018 @ 23:47:21 #16
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_177653744
quote:
Huur liever een degelijk apparaat dan een el cheapo lidl ding kopen.
Wat een bs. Lidl apparaten gaan over het algemeen langer mee dan de gemiddelde bouwmarkt huismerken en kinzooi spul.
Heb o.a. een accu boormachine, decoupeerzaag, multitool en frees van de Lidl en die gebruik ik al jaren vrij intensief zonder problemen.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 11:29:03 #17
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_177658963
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:55 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Nee, topic hoeft niet dicht. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je hebt gekocht en hoe 'ie bevalt.
dat kan eigenlijk denk ik makkelijker in een pm/dm ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, als ik 250 euro had willen uitgeven aan een freesmachine, had ik er gewoon één gekocht en niet hier gepost.

Maar het is inmiddels opgelost, ik heb een goedkoop modelletje gekocht, dus het topic kan dicht.
quote:
0s.gif In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:

Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen.
Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen als er een tijd niet is gepost, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld

Bedankt voor je hulp alvast! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_177659779
quote:
6s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:23 schreef Treinhomo het volgende:
Is lenen wellicht een optie die je wil overwegen ?
Als je een topic opent in [FHF], dan wel in [K&W] lijkt me dat best wel haalbaar.
Ja maar als die ineens kapot is kan je hem alsnog betalen. Beter huren.
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:33:36 #19
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_177662554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:29 schreef Geckoo het volgende:

[..]
Dat kan eigenlijk denk ik makkelijker in een pm/dm ;)
Op zich waar, maar voor de waarde van het topic en future reference is het natuurlijk wel aardig ;)
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:45:27 #20
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_177683383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, als ik 250 euro had willen uitgeven aan een freesmachine, had ik er gewoon één gekocht en niet hier gepost.

Maar het is inmiddels opgelost, ik heb een goedkoop modelletje gekocht, dus het topic kan dicht.
Nou, voor 250 heb je een goedkoop modelletje nieuw of een betere tweedehandse. Die van mij is ongeveer 1250 euro nieuw. Proffesionele die je met winst had kunnen verkopen. Als je eenmaal goede kwaliteit gewend bent wil je niet anders en als je rotzooi gewend bent dan weet je niet beter.
To BG or not to BG!
pi_177684281
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:29 schreef Geckoo het volgende:

[..]

dat kan eigenlijk denk ik makkelijker in een pm/dm ;)

[..]

[..]

Niet om bitchy te doen, echt niet, maar ik postte dat het topic dicht kon, jij post dat het topic inderdaad dicht kan, maar in plaats van hem te sluiten doe je dat niet, moet ik een TR zetten en moet jij later weer terugkomen om hem te sluiten. Beetje omslachtig, vind je niet? Overigens heb ik op een ander topic van me ook een TR staan dat hij dicht kan, maar daar zit zo te zien geen haast achter. Nogmaals, niet om bitchy te doen, maar beetje halfslachtige moderatie.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Nou, voor 250 heb je een goedkoop modelletje nieuw of een betere tweedehandse. Die van mij is ongeveer 1250 euro nieuw. Proffesionele die je met winst had kunnen verkopen. Als je eenmaal goede kwaliteit gewend bent wil je niet anders en als je rotzooi gewend bent dan weet je niet beter.
Nee op alles, sorry.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 13:30:37 ]
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 16:36:52 #22
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_177687809
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet om bitchy te doen, echt niet, maar ik postte dat het topic dicht kon, jij post dat het topic inderdaad dicht kan, maar in plaats van hem te sluiten doe je dat niet, moet ik een TR zetten en moet jij later weer terugkomen om hem te sluiten. Beetje omslachtig, vind je niet? Overigens heb ik op een ander topic van me ook een TR staan dat hij dicht kan, maar daar zit zo te zien geen haast achter. Nogmaals, niet om bitchy te doen, maar beetje halfslachtige moderatie.
Hi bedankt voor je reactie en ik snap dat het wat omslachtig kan klinken maar voor ons mods is het erg fijn als mensen aangeven middels een TR als er iets in een topic moet gebeuren (verkeerde product wat volgens de regels niet mag, er iets mist (vraagprijs), het helemaal in het 100loopt omdat het compleet off topic gaat of als een topic gesloten mag worden). Hierdoor kunnen wij in het subforum direct zien wat er moet gebeuren.
De tekst welke ik jouw quote is een "standaard" tekst welke ik vaak post bij topics zodat users weten/leren hoe ze een topic kunnen laten sluiten. vaak laat ik het topic dan nog even open zodat ze kunnen "oefenen". Het komt misschien wat belerend/kinderachtig over maar als we het niet bekend maken hoe we het graag zien, is het voor ons vrij lastig om het gehele forum bij te houden (lees elk topic apart lezen) Daarnaast draag je hiermee als user dan ook je steentje bij om het forum leuker te houden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is en bedankt voor je feedback! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')