abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177554072
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:00 schreef polderturk het volgende:
Compilatie van 668 YPG/PKK'ers die in Afrin zijn gedood.

Het opmerkelijke is dat volgens de YPG en maar 177 YPG'ers zijn omgekomen.
Volgens Turkije zijn er 2222 YPG'ers uitgeschakeld in Afrin.

[ afbeelding ]
TSK somt de doden, verwonden en vermisten bij elkaar op. Dat is wat ze met de 2222 bedoelen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_177554258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar ik zie niks?
İk zag die poster ook pas nadat ik en hier had gepost :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 2 maart 2018 @ 17:33:38 #253
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177554312
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:00 schreef polderturk het volgende:
Compilatie van 668 YPG/PKK'ers die in Afrin zijn gedood.

Het opmerkelijke is dat volgens de YPG en maar 177 YPG'ers zijn omgekomen.
Volgens Turkije zijn er 2222 YPG'ers uitgeschakeld in Afrin.

[ afbeelding ]
Zo, op deze poster zal menige Nederturk even flink pagga op kunnen slaan :9~
pi_177558252
Putin's dirty game

Russia’s intervention in Syria, which began in the fall of 2015, offered another flag-wrapped distraction. As America shrank from its traditional role in the Middle East, Russia expanded its own, making an ostentatious show of fighting Islamist terrorists on behalf of a reluctant Western Christendom. Shortly after the Syrian army, aided by Russian airpower and commandos, retook the ancient city of Palmyra from the Islamic State, the Russian military flew the Mariinsky Orchestra in from St. Petersburg for a concert in front of the city’s historic ruins—and a dozen press cameras. (Russian TV barely covered the loss of the city by Russian-backed forces to isis half a year later.)

There will inevitably be a reckoning for the Syrian adventure, too. For the entirety of his reign, Putin has struggled to contain an Islamist insurgency in Russia’s North Caucasus mountains, from which terrorists have launched attacks on Moscow. But on a trip this spring to Dagestan, a mostly Muslim enclave in the heart of the mountains, I found that the region, once extremely violent, was peaceful. Worried about potential terror attacks in nearby Sochi during the 2014 Olympics, the Russian secret services had allowed hundreds, if not thousands, of Islamist rebels, all of them Russian citizens, to go to Syria. According to one report in Novaya Gazeta, the FSB even provided some of them with a passport and transportation to the Russian border.

It was a shortsighted counterterrorism strategy. Two Dagestani men who traveled to isis-controlled territories in Syria in order to bring back their children told me that they heard as much Russian as Arabic on the streets of isis cities. An October report by the Soufan Center, a security-intelligence nonprofit, showed that more foreign fighters in Iraq and Syria came from Russia than from any other country. What will become of these Russian fighters, now better trained and battle-hardened, as isis territory continues to shrink? Some 400 have already returned to Russia, according to the Soufan Center report, but even those who don’t return home can wreak havoc: In April, a suicide bomber blew himself up at a St. Petersburg metro station, killing 13 people. Russian speakers outside the country who had joined isis were suspected of having radicalized him.
https://www.theatlantic.c(...)/putins-game/546548/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177561355
commandant: "ikke niet begrijp", hij is niet de enige

NSO_SY twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 18:39:41 A commander in pro-Assad regime "Popular Forces" saying to pro-PYD Hawar agency, that the Turkish aircrafts killed 10 of his elements in Afrin countryside, and demanding Russia to stop the Turkish shelling#Syria #Turkey #OliveBranch #SDF #YPG #YPJ #Efrin #NSO https://t.co/OdzKoRd0p4 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:51:13 #256
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177561641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 20:06 schreef alilami het volgende:
Putin's dirty game

Russia’s intervention in Syria, which began in the fall of 2015, offered another flag-wrapped distraction. As America shrank from its traditional role in the Middle East, Russia expanded its own, making an ostentatious show of fighting Islamist terrorists on behalf of a reluctant Western Christendom. Shortly after the Syrian army, aided by Russian airpower and commandos, retook the ancient city of Palmyra from the Islamic State, the Russian military flew the Mariinsky Orchestra in from St. Petersburg for a concert in front of the city’s historic ruins—and a dozen press cameras. (Russian TV barely covered the loss of the city by Russian-backed forces to isis half a year later.)

There will inevitably be a reckoning for the Syrian adventure, too. For the entirety of his reign, Putin has struggled to contain an Islamist insurgency in Russia’s North Caucasus mountains, from which terrorists have launched attacks on Moscow. But on a trip this spring to Dagestan, a mostly Muslim enclave in the heart of the mountains, I found that the region, once extremely violent, was peaceful. Worried about potential terror attacks in nearby Sochi during the 2014 Olympics, the Russian secret services had allowed hundreds, if not thousands, of Islamist rebels, all of them Russian citizens, to go to Syria. According to one report in Novaya Gazeta, the FSB even provided some of them with a passport and transportation to the Russian border.

It was a shortsighted counterterrorism strategy. Two Dagestani men who traveled to isis-controlled territories in Syria in order to bring back their children told me that they heard as much Russian as Arabic on the streets of isis cities. An October report by the Soufan Center, a security-intelligence nonprofit, showed that more foreign fighters in Iraq and Syria came from Russia than from any other country. What will become of these Russian fighters, now better trained and battle-hardened, as isis territory continues to shrink? Some 400 have already returned to Russia, according to the Soufan Center report, but even those who don’t return home can wreak havoc: In April, a suicide bomber blew himself up at a St. Petersburg metro station, killing 13 people. Russian speakers outside the country who had joined isis were suspected of having radicalized him.
https://www.theatlantic.c(...)/putins-game/546548/
Interessant. Putin is echt een schaker blijkt maar weer.
pi_177563352
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 20:06 schreef alilami het volgende:
Worried about potential terror attacks in nearby Sochi during the 2014 Olympics, the Russian secret services had allowed hundreds, if not thousands, of Islamist rebels, all of them Russian citizens, to go to Syria. According to one report in Novaya Gazeta, the FSB even provided some of them with a passport and transportation to the Russian border.
weer een voorbeeld van een staat dat terroristen als tool gebruikt om het ene probleem op te lossen door een andere probleem te creëren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177563646
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Interessant. Putin is echt een schaker blijkt maar weer.
Zo heel indrukwekkend is dit anders niet :')

Je laat de personen waar je problemen mee hebt naar het buitenland vertrekken, dat komt al eeuwen voor :D
pi_177563959
biji biji

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 3 maart 2018 @ 00:22:02 #260
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_177565706
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 23:08 schreef Slayage het volgende:
biji biji

[ afbeelding ]
De echte biji's (tbs'ers en psychopaten)





en wat 'dames' :r :r :r (jeeeujjjj we zijn zo blij dat we hier zijn.....)





[ Bericht 7% gewijzigd door TeenWolf op 03-03-2018 00:32:27 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:22:18 #261
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_177571576
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:22 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

De echte biji's (tbs'ers en psychopaten)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en wat 'dames' :r :r :r (jeeeujjjj we zijn zo blij dat we hier zijn.....)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ratten en ongedierte, nietwaar?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:26:45 #262
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177571674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Zo heel indrukwekkend is dit anders niet :')

Je laat de personen waar je problemen mee hebt naar het buitenland vertrekken, dat komt al eeuwen voor :D
Rutte importeert de problemen ;) Heeft Putin het beter begrepen :P
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:28:44 #263
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177571705
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:22 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Ratten en ongedierte, nietwaar?
Vermonsteren van je vijand. Bekende tactiek.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:35:14 #264
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_177571848
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vermonsteren van je vijand. Bekende tactiek.
Precies. Je moest het begin van deze oorlog eens zien, ik walg nog steeds van hoe ze elkaar beschreven.
pi_177571867
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:22 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Ratten en ongedierte, nietwaar?
ratten zie je hier vooral langskomen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177571881
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:35 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Precies. Je moest het begin van deze oorlog eens zien, ik walg nog steeds van hoe ze elkaar beschreven.
er is niks veranderd *;
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:52:35 #267
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_177572203
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

er is niks veranderd *;
Zal idd wel universeel zijn bij de mensheid, maar toch is het opvallend hoe de verschillende Arabische subculturen elkaar toch zo ontzettend kunnen haten.
pi_177572892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:52 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Zal idd wel universeel zijn bij de mensheid, maar toch is het opvallend hoe de verschillende Arabische subculturen elkaar toch zo ontzettend kunnen haten.
ongetwijfeld universeel idd, wij mensen zijn in de kern nog steeds primitievelingen. onder bepaalde omstandigheden (crises) komt gewoon die tribale neanderthaler makkelijker naar boven en moorden we onze buren uit omdat ie "anders" zou zijn.
alleen weet ik niet of het in de arabische wereld perse slechter gesteld is dan in de rest van de wereld.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177573111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:52 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Zal idd wel universeel zijn bij de mensheid, maar toch is het opvallend hoe de verschillende Arabische subculturen elkaar toch zo ontzettend kunnen haten.
Compleet anders dan in de eerste wereldoorlog bijvoorbeeld ja. Duitsers en Fransen gingen toen letterlijk nog met elkaar voetballen als er een dag een wapenstilstand was.

Maar dan wel weer anders dan in de Tweede Wereldoorlog. In ieder geval tussen Duitsers en Slaven/Joden/Anderen
pi_177573231
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:31 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Compleet anders dan in de eerste wereldoorlog bijvoorbeeld ja. Duitsers en Fransen gingen toen letterlijk nog met elkaar voetballen als er een dag een wapenstilstand was.
het kerstwonder in de loopgraven van de eerste wereldoorlog was zeker niet de norm >:O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177573383
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

het kerstwonder in de loopgraven van de eerste wereldoorlog was zeker niet de norm >:O
Nee maar haat en nijd zoals in het Midden-Oosten was het ook niet. Ook niet in de Tweede Wereldoorlog (op Oost-Europa na). Etnische zuiveringen enzo die je in het Midden-Oosten ziet kwamen ook bijna niet voor (weer op Oost-Europa en Joden/zigeuners na).

Nu ik zo nadenk klinkt het wel vrij gek :+
pi_177573910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:44 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nee maar haat en nijd zoals in het Midden-Oosten was het ook niet. Ook niet in de Tweede Wereldoorlog (op Oost-Europa na). Etnische zuiveringen enzo die je in het Midden-Oosten ziet kwamen ook bijna niet voor (weer op Oost-Europa en Joden/zigeuners na).

Nu ik zo nadenk klinkt het wel vrij gek :+
ik weet niet of het allemaal wel "meeviel" hier in west europa https://nl.wikipedia.org/wiki/Etnische_zuivering

maarja off topic en alles :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:18:30 #273
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_177574179
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

ongetwijfeld universeel idd, wij mensen zijn in de kern nog steeds primitievelingen. onder bepaalde omstandigheden (crises) komt gewoon die tribale neanderthaler makkelijker naar boven en moorden we onze buren uit omdat ie "anders" zou zijn.
Klopt. Het is precies dat waarom we de Holocaust moeten blijven herdenken.

Die benadrukt namelijk dat het enige verschil tussen wij beschaafde westerlingen en de "barbaren", is dat wij genocide plegen op uiterst efficiënte, industriële wijze. :{

quote:
alleen weet ik niet of het in de arabische wereld perse slechter gesteld is dan in de rest van de wereld.
Dat wel. De Arabische neiging tot haat valt wel terug te voeren op het onderlinge wantrouwen dat de pre-islamitische nomadenstammen hadden, iets waar de islam ook voor is uitgevonden om dat tegen te gaan.
pi_177576781
:s) :s) :s)

WyvernReports twitterde op zaterdag 03-03-2018 om 11:53:11 Dear Apo, I mean GodI know we destroyed your houses in Raqqa & ridiculed your prayers but for the sake of biji just hear me out.I beg you Lord give us rain because we even invited the Assadists over here and it didn't work. OliveBranch forces are kicking our asses my Lord. https://t.co/WKbXFEtgP8 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177576878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vermonsteren van je vijand. Bekende tactiek.
Het is een smerige tactiek als het gaat om gehele bevolkingen. Hier gaat het daarentegen om terroristen. Die dien je te bestrijden. Dan is het wel zo handig dat iedereen ook doorheeft dat ze vechten tegen ratten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')