abonnement Unibet Coolblue
pi_177549006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:11 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoe kun je bang zijn om iets te doen, in bovenstaand geval. Als er niets is, kun je ook niks kapot maken. Als er wel iets is dan maak je ook niks kapot door je reakties.

En (ik citeer van hierboven):
...... Dat vind ik in een serieuze relatie al heel belangrijk, maar als een vrouw casual seks van me zou willen dan moet ze bijna letterlijk de kleren van mijn lijf trekken voordat ik er in mee zal gaan.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. Geloof dat jij stokdoof en/ of poepie onzeker bent!
Ik weet niet zeker of je het over mijn post had maar...

Juist dat is nu het lastige met (veel) vrouwen : De meesten geven geen concrete maar alleen subtiele hints.

Hierdoor balanceer je als man altijd op een randje : Bedoelt ze hier nu iets mee, of is dit gewoon vriendschappelijk en/of naïviteit van de dame in kwestie, probeert ze alleen maar een beetje aardig te doen?

In mijn geval betreft het een collega, ik zou het best ongemakkelijk vinden als ik een stap richting haar zet, terwijl er uiteindelijk niets achter blijkt te zitten. Dan kom je elkaar nog wel vaak op de werkvloer tegen.

Dit is al iets waar ik al sinds mijn 15e tegenaan loop. Vrouwen zijn daar vaak zo dubbel in. Soms geven ze een signaal waarvan je denkt : Ze ziet iets in mij, en dan opeens doet ze weer drie dingen die daar tegenstrijdig mee zijn. Om opeens drie jaar later haar toevallig tegen te komen in de kroeg waar ze zegt ''Ja, ik heb nu een vriend, maar drie jaar geleden vond ik jou heel erg leuk, maar toen deed je niets terug''

Ja sjezus :P
pi_177549103
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 10:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wauw, dat er zulke mannen bestaan, dat geeft weer hoop voor mijn beeld van mannen. Die vrouw vind ik dan wel weer te ver gaan. Kan ze niet op tinder gaan, waarom valt ze een collega lastig? Tenzij ze echt verliefd is, maar dan moet ze dat eerlijk bekennen vind ik. Ze hoopt vast dat jij ook verliefd wordt en het kan gebeuren, maar het leidt wel af.
:')
Tering kansloos dit
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177549125
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Op de man spelen is natuurlijk erg makkelijk. Denk je dat je daarmee nu echt punten scoort als 70+'er op FOK!? :')

Ik vind het gewoon totaal niet opwindend als een vrouw wel 'ja' zegt op mijn initiatief maar verder niet enthousiast mee doet. Dan vraag ik me toch echt af of ze het zelf wel wil, en of ze niet gewoon maar mij mijn gang laat gaan om mij een plezier te willen doen.

Als je me echt geil wil hebben dan wil ik ook het gevoel hebben dat ik een wild beest mee in bed heb. Geen zeester.
Het mag wel een spel zijn ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 2 maart 2018 @ 13:52:14 #254
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177549499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:32 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je het over mijn post had maar...

Juist dat is nu het lastige met (veel) vrouwen : De meesten geven geen concrete maar alleen subtiele hints.

Hierdoor balanceer je als man altijd op een randje : Bedoelt ze hier nu iets mee, of is dit gewoon vriendschappelijk en/of naïviteit van de dame in kwestie, probeert ze alleen maar een beetje aardig te doen?

In mijn geval betreft het een collega, ik zou het best ongemakkelijk vinden als ik een stap richting haar zet, terwijl er uiteindelijk niets achter blijkt te zitten. Dan kom je elkaar nog wel vaak op de werkvloer tegen.

Dit is al iets waar ik al sinds mijn 15e tegenaan loop. Vrouwen zijn daar vaak zo dubbel in. Soms geven ze een signaal waarvan je denkt : Ze ziet iets in mij, en dan opeens doet ze weer drie dingen die daar tegenstrijdig mee zijn. Om opeens drie jaar later haar toevallig tegen te komen in de kroeg waar ze zegt ''Ja, ik heb nu een vriend, maar drie jaar geleden vond ik jou heel erg leuk, maar toen deed je niets terug''

Ja sjezus :P
Vrouwen zullen dit nooit begrijpen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177550090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:54 schreef Notnecessary het volgende:
Volgens mij wil niemand die eerste stap nemen en het risico lopen om afgewezen te worden. In die zin hebben vrouwen de luxe positie. Daar zijn de meesten zo verwaand geraakt dat ze menen alles maar te kunnen eisen. Ik wil dit niet, tenzij.....heel knap, veel geld, of perfecte kandidaat. En dat is haar goed recht natuurlijk. Er is geen simpele oplossing voor om blauwtjes te voorkomen.

Misschien veranderd er iets met de komst van die knappe seksrobotten. .
Ik vind het zo raar dat je een vrouw verwaand noemt omdat ze niet met iedere kerel die interesse toont het bed in wil duiken. Hoezo is dat 'verwaand'? Als er geen aantrekkingskracht is gaat het gewoon niet gebeuren bij mij en de vrouwen die ik goed ken. En dan maakt het geen reet uit hoeveel geld hij heeft, hoe knap hij is of dat hij 'de perfecte kandidaat' is.

En al die verzonnen lijstjes.. ach. Deels dromen, deels vervelende ervaringen uit het verleden.
Het enige dat ik weet is dat ik met heel verschillende mannen het bed heb gedeeld. Het enige dat ze gemeen hadden is dat ze een (in mijn ogen) mooi gebit hadden en niet dik waren.
Verder zaten er hele mooie mannen tussen en mannen die anderen lelijk zouden noemen. Slanke, magere mannen en fors gespierde mannen. Langer dan ik, korter dan ik. Blond en donker. Stijl haar, krullen. Alle oogkleuren. Succesvolle hoogopgeleide mannen en laagopgeleide mannen. Van bankdirecteur tot automonteur. Extravert en introvert. Met en zonder tattoos.(Veel) ouder dan ik en (veel) jonger dan ik.

Uiteindelijk zijn het denk ik toch de feromonen.
pi_177550296
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:52 schreef Montelly het volgende:

[..]

Vrouwen zullen dit nooit begrijpen.
Ik niet inderdaad. Ik weet meestal wel wanneer een man interesse heeft en wanneer niet. Zelfs als die man daar niets mee doet of wil doen (bv omdat hij getrouwd is of omdat we een zakelijke relatie hebben). En als ik interesse heb in een man en ik daar ook iets mee wil, dan weet hij dat wel en dan pakt hij dat ook echt wel op.

Daar is flirten toch voor? Beetje om elkaar heen draaien, voorzichtig interesse tonen en dan merk je dat echt wel voordat je je vizier laat zakken en de eerste stap waagt. Ik zet die stap trouwens net zo goed/vaak zelf.

Mijn ervaring met veel mannen is dat ze dat eerste deel helemaal overslaan en direct die eerste stap zetten. Tja. Kansloos.
pi_177550426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het zo raar dat je een vrouw verwaand noemt omdat ze niet met iedere kerel die interesse toont het bed in wil duiken. Hoezo is dat 'verwaand'? Als er geen aantrekkingskracht is gaat het gewoon niet gebeuren bij mij en de vrouwen die ik goed ken. En dan maakt het geen reet uit hoeveel geld hij heeft, hoe knap hij is of dat hij 'de perfecte kandidaat' is.

En al die verzonnen lijstjes.. ach. Deels dromen, deels vervelende ervaringen uit het verleden.
Het enige dat ik weet is dat ik met heel verschillende mannen het bed heb gedeeld. Het enige dat ze gemeen hadden is dat ze een (in mijn ogen) mooi gebit hadden en niet dik waren.
Verder zaten er hele mooie mannen tussen en mannen die anderen lelijk zouden noemen. Slanke, magere mannen en fors gespierde mannen. Langer dan ik, korter dan ik. Blond en donker. Stijl haar, krullen. Alle oogkleuren. Succesvolle hoogopgeleide mannen en laagopgeleide mannen. Van bankdirecteur tot automonteur. Extravert en introvert. Met en zonder tattoos.(Veel) ouder dan ik en (veel) jonger dan ik.

Uiteindelijk zijn het denk ik toch de feromonen.
Verwaand in de zin dat het voor vrouwen zoveel makkelijker is om iemand te vinden dan voor mannen. Vrouwen kunnen kieskeurig, das hun goed recht. Hoe vaak zie je mannelijke negens naar huis gaan met een vrouwelijke zes, ik heel vaak en dan hoor ik die vrouwen nog klagen. Terwijl je die man niet weer hoort.

Ik doe er zelf net zo hard aan mee. Misschien doen niet alle vrouwen het, maar ik denk dat globaal gezien het zeker een onderdeel is van het probleem.
pi_177551037
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:37 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Verwaand in de zin dat het voor vrouwen zoveel makkelijker is om iemand te vinden dan voor mannen. Vrouwen kunnen kieskeurig, das hun goed recht. Hoe vaak zie je mannelijke negens naar huis gaan met een vrouwelijke zes, ik heel vaak en dan hoor ik die vrouwen nog klagen. Terwijl je die man niet weer hoort.

Ik doe er zelf net zo hard aan mee. Misschien doen niet alle vrouwen het, maar ik denk dat globaal gezien het zeker een onderdeel is van het probleem.
Dat cijfers geven vind ik al een dikke vette no-no.

Waarom toch? Een heel lelijke man met een simpel baantje kan een zo ontzettend mooi karakter hebben dat ik er, als ik single was, vol voor zou gaan. Zo heb ik ooit lopen aftasten bij de broer van een vriendin van mij.. maar zij vertelde mij dat hij mij 'eng' vond omdat ik een negen zou zijn volgens hem. Tja... Ik was zo een relatie met hem begonnen als hij interesse had gehad. Echt een droomman voor mij, zo lief, zo zorgzaam.

Overigens hoor ik vaker mannen klagen over hun vrouw/vriendin dan andersom.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 15:05:11 #259
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_177551160
Dat cijfers geven is ook niks anders dan een ver-plas-wedstrijd om te kunnen patsen met wat voor een vrouw-met-hoog-cijfertje je wel niet kan 'scoren'.

Houdt verder ook totaal geen rekening met het feit dat wat voor mij een 9 is, voor iemand anders een 6 kan zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177553085
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:37 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Verwaand in de zin dat het voor vrouwen zoveel makkelijker is om iemand te vinden dan voor mannen. Vrouwen kunnen kieskeurig, das hun goed recht. Hoe vaak zie je mannelijke negens naar huis gaan met een vrouwelijke zes, ik heel vaak en dan hoor ik die vrouwen nog klagen. Terwijl je die man niet weer hoort.

Ik doe er zelf net zo hard aan mee. Misschien doen niet alle vrouwen het, maar ik denk dat globaal gezien het zeker een onderdeel is van het probleem.
Ik vind dit nog wel meevallen hoor.

De vriendengroep waar ik vanaf mijn 12e mee optrek (en dus de hele periode van uitgaan, studentenleven etc.) mee heb doorgemaakt waren over het algemeen wel populaire jongens die hun babbeltje wel klaar hadden.

Niet allemaal per se een adonis, maar in de kroeg kwam het vaker voor dat er een groepje vrouwen om één van hen heen stond, dan dat zij als een hongerige leeuw met zijn allen op een paar vrouwen zaten te geilen.

Dit is eerlijk gezegd ook mijn eigen ervaring. Door mijn lengte ben ik denk ik in kroegen / feestjes ook altijd wel snel in beeld bij de dames. Nu ik tegen de dertig begin te lopen, wordt het wel minder. Maar toen ik nog vaak in feestcafe's en zo kwam, had ik echt het idee dat het flirten / íets willen ''regelen'' voor die avond net zo veel bij vrouwen vandaan komt als bij mannen.

Hierbij geldt dan wel weer dat het voor kleine / dikke / onaantrekkelijke mannen wel behoorlijk zwaar kan zijn. Een van mijn vrienden is er zo één, en vrouwen kijken dwars door hem heen. Ik denk dat je hier als minder goed bedeelde vrouw dan weer minder last van hebt, er zijn altijd wel mannen die je aanspreken.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 06:15:51 #261
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568158
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb lang gewerkt in een organisatie met vooral vrouwen. En dat was geweldig. Veel lol maar ook veel steun in moeilijke periodes. Dus ik herken dat niet dat vrouwen backstabbing bitches zijn tenzij je echt vriendinnen bent.
Mijn vrouw beweerde net dat ze veel liever met mannen werkte dan met vrouwen, net vanwege dat "backstabbing bitches" gedoe en mentaliteit
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 06:34:45 #262
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568260
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Op de man spelen is natuurlijk erg makkelijk. Denk je dat je daarmee nu echt punten scoort als 70+'er op FOK!? :')

Ik vind het gewoon totaal niet opwindend als een vrouw wel 'ja' zegt op mijn initiatief maar verder niet enthousiast mee doet. Dan vraag ik me toch echt af of ze het zelf wel wil, en of ze niet gewoon maar mij mijn gang laat gaan om mij een plezier te willen doen.

Als je me echt geil wil hebben dan wil ik ook het gevoel hebben dat ik een wild beest mee in bed heb. Geen zeester.
Discriminatie !!! Zeesterren zijn ook dieren met gevoelens.
En hier nog een van een 70-plusser .... stille wateren hebben diepe gronden! Ken je die al? Jongen, daar kan ik je verhalen over vertellen .....
Dat zeesterren gedoe, dat weet je toch pas achteraf. Je kunt toch niet van tevoren al zeggen dat iemand een wild beest is of een zeester.
Hier nog een, van mij persoonlijk; heet in de mond, koud in de kont. Ook al vaak meegemaakt.
Tja, al 60 jaren sex, en daarvan jaren in Azie. Waar men zelfs IN HET OPENBAAR geen kus geeft, en hand in hand of hand op schouder loopt alleen met personen van het eigen geslacht. Maar als je dan met zo een timide vrouwtje op de kamer bent, dan toont die je alle hoeken van diezelfde kamer en nog een deel van de gang erbij!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 06:40:06 #263
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:54 schreef Notnecessary het volgende:
Volgens mij wil niemand die eerste stap nemen en het risico lopen om afgewezen te worden. In die zin hebben vrouwen de luxe positie. Daar zijn de meesten zo verwaand geraakt dat ze menen alles maar te kunnen eisen. Ik wil dit niet, tenzij.....heel knap, veel geld, of perfecte kandidaat. En dat is haar goed recht natuurlijk. Er is geen simpele oplossing voor om blauwtjes te voorkomen.

Misschien veranderd er iets met de komst van die knappe seksrobotten. .
Ik denk dat vooral de vrouwen de grote afnemers zullen zijn van (natuurlijk mannelijke dan wel) sexrobotten. Als ik die enorme collecties dildo´s en vibrators en trileitjes en massage-eitjes. japanse kogels enz zie voor de vrouwen om tussen hun "voorbillen" (juffrouw Anke in de Luizenmoeder) te stoppen is de stap naar een robot snel gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 03-03-2018 07:10:59 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 06:42:28 #264
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568302
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach welnee. Dat leg je jezelf gewoon op. Stel je niet zo aan zeg.
Als ik interesse in een vent heb, laat ik dat zelf wel overduidelijk blijken.
Ja, maar dat soort willen we nou net niet!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 06:48:05 #265
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568320
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:58 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Eens, maar je moet ook realistisch blijven.

Ik snap best dat je het als man gewoon niet ''kunt'' op een lelijke vrouw met zes vetrollen en een enorme vette uitpuilende moddervlek op haar wang.

Het gaat om de uitstraling en om het innerlijkvan die vrouw, beste DD_Kong.
Dat jullie dat nou nog niet begrijpen. Schoonheid is vergankelijk en wat heb je aan een mooie schotel met niets er op?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 07:04:06 #266
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568362
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:32 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je het over mijn post had maar...

Juist dat is nu het lastige met (veel) vrouwen : De meesten geven geen concrete maar alleen subtiele hints.

Hierdoor balanceer je als man altijd op een randje : Bedoelt ze hier nu iets mee, of is dit gewoon vriendschappelijk en/of naïviteit van de dame in kwestie, probeert ze alleen maar een beetje aardig te doen?

In mijn geval betreft het een collega, ik zou het best ongemakkelijk vinden als ik een stap richting haar zet, terwijl er uiteindelijk niets achter blijkt te zitten. Dan kom je elkaar nog wel vaak op de werkvloer tegen.

Dit is al iets waar ik al sinds mijn 15e tegenaan loop. Vrouwen zijn daar vaak zo dubbel in. Soms geven ze een signaal waarvan je denkt : Ze ziet iets in mij, en dan opeens doet ze weer drie dingen die daar tegenstrijdig mee zijn. Om opeens drie jaar later haar toevallig tegen te komen in de kroeg waar ze zegt ''Ja, ik heb nu een vriend, maar drie jaar geleden vond ik jou heel erg leuk, maar toen deed je niets terug''

Ja sjezus :P
Was niet een reaktie op jou, tenminste zie het gequote of geciteerde.

Maar geldt wel ook voor jou, tenminste zo zie ik het:
JIj meent dat zij interesse in je heeft. Jij hebt (ook) interesse in haar. Dan wees niet bang om iets te ondernemen, iets te wagen, iets voor te stellen. Wel binnen het betamelijke, maar ook binnen het betamelijke kun je je interesse toch ook best duidelijk maken. Gaat ze er niet op in, probeer nog iets anders en dan nog niet, tja, helaas pindakaas.
Maar je "angst", ... als zij iets voor je voelt dan maak je dat er echt niet mee kapot. Vermoedelijk hoopt en wacht ze zelfs op stappen genomen door jou.
Voelt zij niks voor je, dan maak je dus ook niks kapot, want ... er is niks tussen jullie (van haar uit). Daarom is duidelijk zijn maar binnen het betamelijke blijven van belang. Sowieso, je wilt geen creep zijn maar ook omdat je misschien haar nog vaak (op werk, op school etc.) zult tegenkomen. Gewoon op een serieuze manier vragen om mekaar eens te treffen voor een kop koffie oid. Daar hoef je je nooit voor te schamen. Gaat ze op je uitnodiging in, dan is zeker dat ze je in ieder geval mag. En dan kun je tijdens of na de koffie en hopelijk een leuk gesprek weer iets voorstellen. Ook dan kan ze weer afhaken maar zal je niet je werkrelatie of vriendschappelijke omgang met elkaar in gevaar brengen.
En: ik heb het nu te druk betekent meestal neen, geen interesse. Dan draai je het om, dan zeg je, als je tijd en zin hebt dan hoor ik het wel. Nou, dan vraag je na enige tijd nog eens, heeft ze het dan nog te druk dan weet je genoeg.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:10:36 #267
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177571268
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 22:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach welnee. Dat leg je jezelf gewoon op. Stel je niet zo aan zeg.
Als ik interesse in een vent heb, laat ik dat zelf wel overduidelijk blijken.
Dus jij als interesse in een man overduidelijk laat blijken is het oké maar als man dat doet is het een creep waar geen vrouw op zit te wachten?

Mooi he dubbele standaard. ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177594148
Ik heb, als vrouw, ook weleens gehad dat ik gewoon goedenavond zei tegen een jongen die alleen stond in de kroeg terwijl ik ook alleen stond omdat mn vriend bij n groepje hing en ik zin had om n praatje te maken en dat hij reageerde met: mijn vriendin is even naar het toilet. :')

Dat was wel vreemd.
Ik vroeg me gelijk af:
A) of ik heel erg wanhopig overkwam ofzo
B) of die vriendin misschien heel erg jaloers was.

:+
compact en kleverig.
pi_177596058
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:37 schreef ludovico het volgende:


:')
Tering kansloos dit
Dus jij beschouwt je werkplek als soort van gratis bordeel? Of nee wacht dat ik dit nog vraag heel veel plaatsen worden zo gezien, de hele wereld, welke plek niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 04-03-2018 11:05:17 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177596253
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dus jij beschouwt je werkplek als soort van gratis bordeel? Of nee wacht dat ik dit nog vraag heel veel plaatsen worden zo gezien, de hele wereld, welke plek niet?
Doe ff relaxt jij, vrouwen wimpellen je gewoon af hoor als ze er geen zin in hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177596503
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:37 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Verwaand in de zin dat het voor vrouwen zoveel makkelijker is om iemand te vinden dan voor mannen. Vrouwen kunnen kieskeurig, das hun goed recht. Hoe vaak zie je mannelijke negens naar huis gaan met een vrouwelijke zes, ik heel vaak en dan hoor ik die vrouwen nog klagen. Terwijl je die man niet weer hoort.

Ik doe er zelf net zo hard aan mee. Misschien doen niet alle vrouwen het, maar ik denk dat globaal gezien het zeker een onderdeel is van het probleem.
Mja, vrouwen hebben het ook lastig maar meer door de eigen eisenlijst denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177596592
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het zo raar dat je een vrouw verwaand noemt omdat ze niet met iedere kerel die interesse toont het bed in wil duiken. Hoezo is dat 'verwaand'? Als er geen aantrekkingskracht is gaat het gewoon niet gebeuren bij mij en de vrouwen die ik goed ken. En dan maakt het geen reet uit hoeveel geld hij heeft, hoe knap hij is of dat hij 'de perfecte kandidaat' is.

En al die verzonnen lijstjes.. ach. Deels dromen, deels vervelende ervaringen uit het verleden.
Het enige dat ik weet is dat ik met heel verschillende mannen het bed heb gedeeld. Het enige dat ze gemeen hadden is dat ze een (in mijn ogen) mooi gebit hadden en niet dik waren.
Verder zaten er hele mooie mannen tussen en mannen die anderen lelijk zouden noemen. Slanke, magere mannen en fors gespierde mannen. Langer dan ik, korter dan ik. Blond en donker. Stijl haar, krullen. Alle oogkleuren. Succesvolle hoogopgeleide mannen en laagopgeleide mannen. Van bankdirecteur tot automonteur. Extravert en introvert. Met en zonder tattoos.(Veel) ouder dan ik en (veel) jonger dan ik.

Uiteindelijk zijn het denk ik toch de feromonen.
Jaja als ze maar goede tanden hebben... Ouwe slavendrijver.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 11:23:04 #273
236264 crew  capricia
pi_177596608
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:10 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dus jij als interesse in een man overduidelijk laat blijken is het oké maar als man dat doet is het een creep waar geen vrouw op zit te wachten?

Mooi he dubbele standaard. ;)
Tja. Als je het nuanceverschil tussen een gesprekje en een ongevraagde dickpic niet begrijpt, dan houdt het op hè.
Definitely not CIA
pi_177596941
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:08 schreef ludovico het volgende:

Doe ff relaxt jij, vrouwen wimpellen je gewoon af hoor als ze er geen zin in hebben.
Jij viel me aan omdat ik de enige gentleman hier een compliment gaf? Wat overigens toch vaak met angst te maken heeft ipv met respectvol karakter, maar dan wordt diegene daar dan weer op aangevallen, heb geen angst om vrouwen lastig te vallen! Als ze er vaak geen zin in hebben is dat dus geen signaal: misschien heeft het geen zin wat ik aan het doen ben, lukraak vrouwen versieren op plekken als het werk? Maar ja, mannen willen niet overkomen als doetje bij andere mannen of zo?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177597003
Een collega die me mee uit vraagt, ik hoop echt dat het nooit gebeurt. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')