abonnement Unibet Coolblue
pi_177397166



Deze genotspotten in de halve finale van de Gouden TOTO Gatorade Amstel Croky Cup worden gespeeld op 28 februari.

Profclubs die verloren van een amateurclub:
Vitesse

Profclubs die een kort geding verloren:
Roda JC






[ Bericht 23% gewijzigd door De_Kraam op 23-02-2018 18:29:28 ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_177460565
https://nos.nl/l/2219556

:') !

Al komt dat Twente wel goed uit
pi_177487254
Ik lees dat GertJan weer eens aan het janken is geweest over iets dat volledig terecht is. Wat een god
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177487341
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik lees dat GertJan weer eens aan het janken is geweest over iets dat volledig terecht is. Wat een god
Wat zou het lekker zijn als Twente degradeert. Het is echt een verzameling van volslagen idioten geworden.
pi_177492544
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:17 schreef Caland het volgende:
Ik lees dat GertJan weer eens aan het janken is geweest over iets dat volledig terecht is. Wat een god
Wat dan? Heb het gemist.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 22:23:57 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177492716
Gewoon spelen. Supporters moeten niet zeiken. Gewoon extra laagjes aan.
pi_177492861
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wat dan? Heb het gemist.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nte-idiote-straf#_=_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177493230
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:37 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Tja
Het hele drama-Doyen heeft hij niet meegemaakt bij de club. Twente stond destijds op omvallen en iedereen was opgelucht met deze straf (behalve de mensen die boos waren dat Twente mocht blijven bestaan). En dan komt zo'n coach die niet kan stoppen met commentaar geven op alles wat los en vast zit even melden dat het idioot is. Aanfluiting.
pi_177493325
Weet je wat Twente ook miljoenen had kunnen schelen?

Als ze niet hadden gefraudeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177494209
Joop did nothing wrong.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_177499821
12.000 kaarten heeft AZ verkocht voor vanavond lees ik. En dat voor een halve finale. Wat een zielloze club is dat toch. :')

RETTEKETET

pi_177499938
quote:
Sentiment moet opzij

Spits Weghorst niet te stuiten: ’KNVB-beker leeft enorm bij ons’

De grote blikvanger van het bekertoernooi is dit seizoen Wout Weghorst. De spits van AZ scoorde al achtmaal en is erop gebrand vanavond ten koste van FC Twente, de club die hij in zijn jeugdjaren supporterde, opnieuw door te stoten naar de finale. Vorig seizoen was in de eindstrijd Vitesse te sterk. ,,Het heeft bij ons vanaf de eerste dag enorm geleefd om daar weer te staan. Dat is een doel met hoofdletters”, verklaart de gedreven nummer negen de dadendrang van AZ in de KNVB-beker.

Als verliezend finalist ervoer Weghorst vorig jaar de magie van de bekerfinale in De Kuip, iets waar hij als negenjarig jongetje voor het eerst mee kennismaakte. „Ik ben toen met mijn familie met de bus mee naar De Kuip geweest voor de bekerfinale FC Twente-PSV, die FC Twente won na het nemen van strafschoppen. Dat vergeet je nooit meer. Dat zijn heel mooie herinneringen”, zegt de spits.

Het lot van FC Twente, dat dit seizoen tegen degradatie vecht, gaat de spits uit Borne aan het hart. „Ik hoop zeker dat ze erin blijven. Ik ben een jongen uit Twente en ik zal altijd Heracles en FC Twente, de clubs uit mijn streek, blijven volgen. Het is doodzonde dat het nu zo slecht gaat met FC Twente. Het is te hopen dat ze niet uit de Eredivisie verdwijnen. Dat zou echt heel jammer zijn voor de club en ook slecht voor het Nederlandse voetbal.”

Die sentimenten moeten vanavond opzij. AZ rekende dit bekertoernooi af met MVV, Almere City, Fortuna Sittard en PEC Zwolle en trof al vijftienmaal doel. De Alkmaarse club is de laatste jaren uitgegroeid tot een cupfighter van formaat. Sinds 2011 dwong AZ al zesmaal een plek in de halve finales af. Tweemaal resulteerde dat in een finaleplaats en éénmaal in cupwinst. Dat was in 2012, onder leiding van Gertjan Verbeek, de trainer van de tegenstander van vanavond.

„Het bewustzijn over het belang van het bekertoernooi is heel groot bij deze club. Voor een club als AZ is de beker normaal gesproken de prijs die je kunt halen”, beseft Weghorst. „Het verraderlijke aan het bekertoernooi is dat je moet zorgen dat je voor elke wedstrijd de juiste scherpte hebt. Ook tegen kleinere ploegen. Bij ons is het dit jaar bijna misgegaan in de uitwedstrijd tegen Fortuna, waar we het pas in de slotfase konden rechttrekken.”

De rapportcijfers van Weghorst voor de beker zijn imposant. In elk van de vier voorgaande bekerduels knalde hij tweemaal raak, waardoor hij in het bekertoernooi zelfs maar driemaal minder heeft gescoord dan in de 23 competitieduels. In de afgelopen twintig jaar zijn er slechts twee topscorers in het bekertoernooi geweest met meer goals dan Weghorst nu al heeft gemaakt: NEC-spits Jack de Gier (twaalf goals in 1999/2000) en FC Dordrecht-spits Dennis de Nooijer (negen goals in 2004/2005).

Weghorst heeft nog minimaal negentig minuten om zijn totaal verder op te voeren. Onlangs scoorde de spits in competitieverband nog tweemaal tegen FC Twente, dat de underdog is in de halve eindstrijd van vanavond. „We moeten op onze hoede zijn. In onze laatste thuiswedstrijden pakten we pas laat de winst of we grepen mis. De ploegen stellen zich in op ons en het is lastig genoeg om daar goed mee om te gaan. We zijn de favoriet, maar we moeten niet denken dat het gemakkelijk zal gaan. We hebben dan nog niet zo lang geleden dan wel met 4-0 van FC Twente gewonnen, maar dat was een minder eenvoudige wedstrijd voor ons dan de uitslag doet vermoeden.”
WoutGod _O_
  woensdag 28 februari 2018 @ 12:09:17 #14
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_177500504
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:33 schreef Ties02 het volgende:
12.000 kaarten heeft AZ verkocht voor vanavond lees ik. En dat voor een halve finale. Wat een zielloze club is dat toch. :')

RETTEKETET

[ afbeelding ]
Halve finale is toch niet zo bijzonder, hebben we de afgelopen 7 jaar 6 keer behaald. Ik snap het wel, helemaal met dit koude kutweer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 12:09:35 #15
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177500506
Coke heeft gelijk.
PhilipKooke twitterde op woensdag 28-02-2018 om 11:59:48 Natuurlijk kan het. Er kan veel. Maar waarom zou het moeten? De trouwe, betalende aanhang die profclubs nu moeten koesteren kunnen vriendelijker worden bediend. Mogelijke inhaaldata genoeg. https://t.co/tHnxFdSUt7 reageer retweet
pi_177500534
Het blijft toch onder de -15? Niet zeiken dan.
pi_177500623
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:11 schreef Scrummie het volgende:
Het blijft toch onder de -15? Niet zeiken dan.
Je bedoelt erboven
pi_177500648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:09 schreef Slobeend het volgende:
Coke heeft gelijk.
PhilipKooke twitterde op woensdag 28-02-2018 om 11:59:48 Natuurlijk kan het. Er kan veel. Maar waarom zou het moeten? De trouwe, betalende aanhang die profclubs nu moeten koesteren kunnen vriendelijker worden bediend. Mogelijke inhaaldata genoeg. https://t.co/tHnxFdSUt7 reageer retweet
Coke heeft geen gelijk, want door de Europese wedstrijden kunnen die duels niet op een schappelijk tijdstip worden gespeeld zonder er een boete voor te krijgen. Want hee, voetbal schijnt ook voor supporters te zijn. Er valt nog veel meer te managen rond een bekerfinale dan alleen het voetbalwedstrijdje zelf. De bekerfinale wordt op 22 april gespeeld met een doordeweekse ronde ervoor en alle doordeweeksen na de interlandbreak zitten ook vol met Europees voetbal.

Kooke is ook niets meer dan een simpele volksmenner die het beter bij hockey in Blaricum kan houden.
pi_177500652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:09 schreef Slobeend het volgende:
Coke heeft gelijk.
PhilipKooke twitterde op woensdag 28-02-2018 om 11:59:48 Natuurlijk kan het. Er kan veel. Maar waarom zou het moeten? De trouwe, betalende aanhang die profclubs nu moeten koesteren kunnen vriendelijker worden bediend. Mogelijke inhaaldata genoeg. https://t.co/tHnxFdSUt7 reageer retweet
Wanneer komt er uitsluitsel?
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 12:17:48 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177500683
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:16 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wanneer komt er uitsluitsel?
Is net geweest. Het gaat door.
pi_177500689
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is net geweest. Het gaat door.
Oh genot

Waar lees je dat btw?
pi_177500734
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Oh genot

Waar lees je dat btw?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ertoernooi-gaan-door
pi_177500958
Twente heeft in Rusland voor wel koudere vuren gestaan
pi_177501449
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:30 schreef Ties02 het volgende:
Twente heeft in Rusland voor wel koudere vuren gestaan
Toen was het één graad te warm voor afgelasting geloof ik.

Maar toen keken ze gewoon naar de thermometer, en niet naar de gevoelstemperatuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')