abonnement Unibet Coolblue
pi_177393538
Kon een centraal Brussel-topic niet vinden, dus dan maar een eigen topic.

Half april ga ik voor 3,5 week op vakantie, vertrek vanaf Brussel Zaventem. Omdat de vertrektijd 11 uur 'sochtends is, dacht ik aan een park-sleep-fly constructie. Dag vantevoren naar Brussel, en in de ochtend na het ontbijt richting luchthaven en de auto laten staan.

Dacht aan Van der Valk, maar daar mag je 14 dagen parkeren en daarna 15 euro per dag.... 3 jaar geleden was dat nog per extra week.

Weet er iemand een alternatief waar je langer je auto mag laten staan? Indien niet, neem ik een los hotel in de stad en parkeer ik hem smorgens op de P3. Maar heb voorkeur voor de hotel met parkeren optie.

Iemand suggesties?
pi_177396069
Ik was ook naar zoiets op zoek, maar een taxi is dan goedkoper. Of je komt op zo'n vage parking waar je de autosleutels in moet leveren en dat doe ik ook liever niet.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_177396630
Bij mijn weten is het overal nu ¤15,- per dag extra.

Wat ik doe: nooit een ochtendvlucht pakken. Liever middag en dan dagje langer vakantie eraan koppelen.
Dan hoef je niet debiel vroeg op en kun je gewoon P1 nemen.

Als het écht niet anders kan laat ik me met een taxi halen/brengen.
pi_177402412
Ik ga naar Maleisië, dus er was wat minder te kiezen. Een hotelletje in het centrum kost 70 euro, de p3 ¤85. Dus is allemaal te overzien.

Maar alles op 1 plek is gewoon makkelijker. Voor park, sleep en fly is langer dan 2 weken blijkbaar niet handig.
pi_177402445
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:34 schreef janus84 het volgende:
Ik ga naar Maleisië, dus er was wat minder te kiezen. Een hotelletje in het centrum kost 70 euro, de p3 ¤85. Dus is allemaal te overzien.

Maar alles op 1 plek is gewoon makkelijker. Voor park, sleep en fly is langer dan 2 weken blijkbaar niet handig.
Altijd kun je kiezen ;)! Maar dat is een andere discussie.
pi_177407892
Novotel Brussel AirPort biedt ook zo’n service...
pi_177409751
Waarom ga je niet met de trein? Doordeweeks kun je al om 08.19 op Zaventem zijn.
pi_177409895
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom ga je niet met de trein? Doordeweeks kun je al om 08.19 op Zaventem zijn.
Voor een trans-Atlantische vlucht vind ik 2,5 vantevoren aankomen op de luchthaven zelf niet prettig. Dan mag er ook absoluut niks tegenzitten, je taxi naar het station komt niet, uitvallende treinen of iets dergelijks.

Rondom het vliegveld zitten tal van hotels die volgens mij zo'n sleep-park-fly arrangement aanbieden. Heb er al vaak gebruik van gemaakt (al gaat onze vlucht ook ruim een uur eerder vaak). Ik vind het ideaal. Geen gestrest en de shuttle brengt je meestal in een paar minuten naar de vertrekhal.
pi_177416020
Ja helaas enkel maar met 2 weken parkeren.
Vanuit Nijmegen is het met de trein verre van ideaal.
pi_177416394
Wij hebben vorig jaar geslapen in Hotel Campanile vlakbij Zaventem. Het was spotgoedkoop, ik meen iets van ¤ 50 voor twee personen. Het is een beetje motelachtig, maar voor 1 nacht prima. En ze regelen stipt op tijd voor je taxivervoer naar de vertrekhal, is maar 5 minuten rijden of zo.
Wij hebben ons de avond voor vertrek naar dat hotel weg laten brengen. Wat parkeren kost us geen idee, maar dat kun je natuurlijk opvragen.
pi_177419046
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 08:21 schreef Fargo het volgende:
Novotel Brussel AirPort biedt ook zo’n service...
Eerste 7 dagen gratis parkeren, de resterende 18 dagen a 9 euro bovenop de kamerprijs.

Das een beetje te gek.
pi_177419720
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wij hebben vorig jaar geslapen in Hotel Campanile vlakbij Zaventem. Het was spotgoedkoop, ik meen iets van ¤ 50 voor twee personen. Het is een beetje motelachtig, maar voor 1 nacht prima. En ze regelen stipt op tijd voor je taxivervoer naar de vertrekhal, is maar 5 minuten rijden of zo.
Wij hebben ons de avond voor vertrek naar dat hotel weg laten brengen. Wat parkeren kost us geen idee, maar dat kun je natuurlijk opvragen.
Dat parkeren is het juist ;)
pi_177421379
Tja, je hebt nog altijd de P+Rs rondom Brussel. Allemaal gratis, maar of je daar je auto 3 weken wilt laten staan is een andere vraag.

Was Brussel nou zo veel goedkoper dan vliegen vanuit AMS of DUS?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_177421441
Ja scheelde toch wel behoorlijk. Vanuit Nijmegen is Amsterdam en Düsseldorf helaas net zo ver.
pi_177427029
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:15 schreef janus84 het volgende:
Ja scheelde toch wel behoorlijk. Vanuit Nijmegen is Amsterdam en Düsseldorf helaas net zo ver.
Ik mag wel hopen dat er op z'n minst een trein is waarmee je voor 8u op Schiphol zit.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_177637320
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:59 schreef janus84 het volgende:
Kon een centraal Brussel-topic niet vinden, dus dan maar een eigen topic.

Half april ga ik voor 3,5 week op vakantie, vertrek vanaf Brussel Zaventem. Omdat de vertrektijd 11 uur 'sochtends is, dacht ik aan een park-sleep-fly constructie. Dag vantevoren naar Brussel, en in de ochtend na het ontbijt richting luchthaven en de auto laten staan.

Dacht aan Van der Valk, maar daar mag je 14 dagen parkeren en daarna 15 euro per dag.... 3 jaar geleden was dat nog per extra week.

Weet er iemand een alternatief waar je langer je auto mag laten staan? Indien niet, neem ik een los hotel in de stad en parkeer ik hem smorgens op de P3. Maar heb voorkeur voor de hotel met parkeren optie.

Iemand suggesties?
Parker hotel is aanrader bij Zaventem. Ca. ¤80,- voor een nacht en kun je 2 weken geloof ik parkeren. Langer moet je wel iets bijbetalen, maar volgens mij niet zo duur als van der Valk.
Shuttle was midden in de nacht zeer snel daar en ze brengen je zeer vroeg naar vliegveld indien gewenst.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')