abonnement Unibet Coolblue
pi_177412264
Er zijn technieken die de stimulatie nodig voor een erectie versterken. Kwam laatst nog voorbij in een topic. Zal het filmpje even opzoeken.
pi_177415784
Is even kijken vanavond :).
Jazeker
pi_177416181
:') Noem mij verbittert maar het lijkt mij meer een afknapper als ik dat meisje zou zijn als ik dat verhaal zou horen, ja misschien wel beter om dat verhaal te horen nadat je haar in principe hebt afgewezen... Want dat is helemaal niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177416362
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:00 schreef ludovico het volgende:
:') Noem mij verbittert maar het lijkt mij meer een afknapper als ik dat meisje zou zijn als ik dat verhaal zou horen, ja misschien wel beter om dat verhaal te horen nadat je haar in principe hebt afgewezen... Want dat is helemaal niks.
Snap ik wel en daar zat ik eerst ook mee. Ze zegt dat ze me snapt en er rekening mee wil houden. Was dus een hele opluchting dat het eruit was maar ik zit nu dus met mijzelf en dat is een beetje wat jij zegt. Straks ga ik weer af, wat zal ze denken o.i.d. ;(
Jazeker
pi_177416433
quote:
Trucje #5:de plek achter de balzak kriebelen/strelen. Die verdikking tussen balzak en anus.
pi_177416644
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:13 schreef ditiseenkl00n het volgende:

[..]

Snap ik wel en daar zat ik eerst ook mee. Ze zegt dat ze me snapt en er rekening mee wil houden. Was dus een hele opluchting dat het eruit was maar ik zit nu dus met mijzelf en dat is een beetje wat jij zegt. Straks ga ik weer af, wat zal ze denken o.i.d. ;(
Man the fuck op en ga haar even lief verwennen met je tong en vingers, kijk gewoon of tampeloeris er ook zin in heeft....

Waarom werkt je jongeheer niet eigenlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177416724
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:18 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Trucje #5:de plek achter de balzak kriebelen/strelen. Die verdikking tussen balzak en anus.
Jij bent toch die vrouw die weleens in een bepaalt topic post op dit forum? Met zo een uiterlijk springt dat ding nog omhoog al draag jij een clownspak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177418724
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent toch die vrouw die weleens in een bepaalt topic post op dit forum? Met zo een uiterlijk springt dat ding nog omhoog al draag jij een clownspak.
Huh??
pi_177427971
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Man the fuck op en ga haar even lief verwennen met je tong en vingers, kijk gewoon of tampeloeris er ook zin in heeft....

Waarom werkt je jongeheer niet eigenlijk?
Er is fysiek niks mis mee maar mentaal wel. Zodra het intiem begint te worden schieten de gedachten van "straks lukt het weer niet" en "wat moet ze wel niet denken" weer door m'n hoofd waardoor het gewoon niet lukt. Tijdens het zoenen raak ik wel opgewonden en merk ik ook dat ik hard word maar wanneer ze dan naar mijn broek grijpt en bijvoorbeeld me verder uit probeert te kleden slaat dit om in "spanning".
Jazeker
pi_177427980
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:26 schreef ditiseenkl00n het volgende:

[..]

Er is fysiek niks mis mee maar mentaal wel. Zodra het intiem begint te worden schieten de gedachten van "straks lukt het weer niet" en "wat moet ze wel niet denken" weer door m'n hoofd waardoor het gewoon niet lukt. Tijdens het zoenen raak ik wel opgewonden en merk ik ook dat ik hard word maar wanneer ze dan naar mijn broek grijpt en m'n jas probeert open te doen slaat dit om in "spanning".
Let it go, ga het haar naar der zin maken, schavuit, met je gouden tong, laat dat meisje kreunen van genot, hophop.

Neem er lekker de tijd voor verder, daar zal zij wel begrip voor hebben als jij jezelf net hebt uitgesloofd, achja...

Stomste wat je kunt doen is jouw gedachtes jezelf laten verlammen. Fix die date })
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177428047
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Let it go, ga het haar naar der zin maken, schavuit, met je gouden tong, laat dat meisje kreunen van genot, hophop.

Neem er lekker de tijd voor verder, daar zal zij wel begrip voor hebben als jij jezelf net hebt uitgesloofd, achja...

Stomste wat je kunt doen is jouw gedachtes jezelf laten verlammen. Fix die date })
Ik gooi mijzelf komende week ook voor de leeuwen en heb d'r een weekendje weg mee gevraagd :@
Jazeker
pi_177428050
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:32 schreef ditiseenkl00n het volgende:

[..]

Ik gooi mijzelf komende week ook voor de leeuwen en heb d'r een weekendje weg mee gevraagd :@
Baas 8-)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177429552
Als je alleen nog wel een erectie kan krijgen is dit een puur psychologisch probleem en niet fysiek. Ga dit psychologische probleem dus niet compenseren met een fysiek middel (Kamagra).

Probeer de focus te verleggen. Met wilskracht zal je nooit een erectie kunnen forceren. Dus focus lekker op haar, plaag haar, zoen haar over haar hele lichaam. Neem de tijd!

Ze zal dit absoluut niet erg vinden en zo kom je onderbewust meer op je gemak bij haar. Als je dit blijft herhalen zal de psychologische druk wegzakken en raak je vertrouwt om met haar te zijn. Dan is het dus hetzelfde als je alleen bent.

Dus stel het lukt niet, focus lekker op haar (beffen/massage) oid. En wie weet word je wakker met een flinke ODOL, en gaan met die banaan ;). En vooral, doe lekker rustig aan, voorspel is 70% van de seks.

(Ja ik heb hetzelfde probleem gehad)
pi_177429607
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 01:37 schreef danzazlol het volgende:
Als je alleen nog wel een erectie kan krijgen is dit een puur psychologisch probleem en niet fysiek. Ga dit psychologische probleem dus niet compenseren met een fysiek middel (Kamagra).

Probeer de focus te verleggen. Met wilskracht zal je nooit een erectie kunnen forceren. Dus focus lekker op haar, plaag haar, zoen haar over haar hele lichaam. Neem de tijd!

Ze zal dit absoluut niet erg vinden en zo kom je onderbewust meer op je gemak bij haar. Als je dit blijft herhalen zal de psychologische druk wegzakken en raak je vertrouwt om met haar te zijn. Dan is het dus hetzelfde als je alleen bent.

Dus stel het lukt niet, focus lekker op haar (beffen/massage) oid. En wie weet word je wakker met een flinke ODOL, en gaan met die banaan ;). En vooral, doe lekker rustig aan, voorspel is 70% van de seks.

(Ja ik heb hetzelfde probleem gehad)
Kvond al dat je het zo gedetailleerd wist te verwoorden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177429718
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 01:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kvond al dat je het zo gedetailleerd wist te verwoorden.
Tja, dit is nog gratis advies. Er zijn hele industrieėn op het gebied van pillen/hulpvoorwerpen en zelfhulpboeken.
  zondag 25 februari 2018 @ 10:23:48 #42
476024 ditiseenkl00n
Dit is een kloon
pi_177432536
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 01:37 schreef danzazlol het volgende:
Als je alleen nog wel een erectie kan krijgen is dit een puur psychologisch probleem en niet fysiek. Ga dit psychologische probleem dus niet compenseren met een fysiek middel (Kamagra).

Probeer de focus te verleggen. Met wilskracht zal je nooit een erectie kunnen forceren. Dus focus lekker op haar, plaag haar, zoen haar over haar hele lichaam. Neem de tijd!

Ze zal dit absoluut niet erg vinden en zo kom je onderbewust meer op je gemak bij haar. Als je dit blijft herhalen zal de psychologische druk wegzakken en raak je vertrouwt om met haar te zijn. Dan is het dus hetzelfde als je alleen bent.

Dus stel het lukt niet, focus lekker op haar (beffen/massage) oid. En wie weet word je wakker met een flinke ODOL, en gaan met die banaan ;). En vooral, doe lekker rustig aan, voorspel is 70% van de seks.

(Ja ik heb hetzelfde probleem gehad)
Ja, hier ben ik mij ook van bewust en ben daarom terughoudend met het gebruiken van dergelijke middelen. Ik snap dat ik er gewoon (om een eerdere reactie te quoten) "met de kloten voor moet gaan".

Hoopte met dit topic dus op reacties als deze, mensen die ervaring hebben met dit topic en hoe zei dit aangepakt en/of opgelost hebben.

Bedankt voor de reacties allemaal!
Jazeker
pi_177439425
Ik als vrouw zou er geen probleem van maken, het lukt uiteindelijk wel en gewoon weer proberen als je beide ontspannen bent.

Succes maar vooral geniet ervan.
  zondag 25 februari 2018 @ 22:56:28 #44
476024 ditiseenkl00n
Dit is een kloon
pi_177449976
Heb nog een keer face2face met d'r gesproken en het hele verhaal uitgelegd en hoe ik me daarbij voel.

Ze onderbrak me al om te vertellen dat ze dr alles aan wil doen om me op mn gemak te stellen en het niet erg vind als het niet in een keer lukt.

Ik moet zeggen dat vertellen wat er in je omgaat en hoe je je echt voelt pas echt naakt gaan is voor iemand. Man wat zag ik hier tegenop maar ben ik zo blij dat het gedaan is en ze er zo op reageert.
Jazeker
pi_177450045
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:51 schreef ditiseenkl00n het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties, binnenkort blijf ik bij d'r slapen en zal het daarvoor nog een keer bespreekbaar maken face 2 face.

Feit blijft dat ik hiervoor nooit problemen heb gehad en deze ineens kwamen nadat zo in de put zat omdat ik gedumpt ben. Ik weet nog dat ik dacht dat het kwam omdat ik niet verliefd was op de dames waarmee ik het bed indook. Heb mezelf eigenlijk 'gek' gemaakt en het probleem een beetje aangepraat, maar kom maar eens van zo'n gedachte af...

[..]

Zo voel ik mij op het moment ook ;(
Het lijkt zoals je zelf zegt tussen de oren te zitten. Faalangst dus.

Focus niet op de sex, Zeker niet op het neuken zelf maar geniet gewoon. Verwen haar vooraf zo goed dat het niet uitmaakt als het niet lukt.

Uiteindelijk moet je voor jezelf de druk eraf halen. Het hoeft niet. Een dan zal het je ook wel weer lukken.

Met dit toffe reactie van haar hierover kont het vast goed. Als jij haar voldoende laat genieten heb je het meeste al gewonnen. Sowieso wordt sex veel lekkerder als de focus af gaat van het neuken zelf een meer richting het van elkaar genieten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Spanky78 op 25-02-2018 23:05:51 ]
Whatever...
pi_177450086
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:56 schreef ditiseenkl00n het volgende:
Heb nog een keer face2face met d'r gesproken en het hele verhaal uitgelegd en hoe ik me daarbij voel.

Ze onderbrak me al om te vertellen dat ze dr alles aan wil doen om me op mn gemak te stellen en het niet erg vind als het niet in een keer lukt.

Ik moet zeggen dat vertellen wat er in je omgaat en hoe je je echt voelt pas echt naakt gaan is voor iemand. Man wat zag ik hier tegenop maar ben ik zo blij dat het gedaan is en ze er zo op reageert.
Mooi man! Geeft ze ook toe dat ze jou wil batsen dus dat is toch een mooi vooruitzicht? Ik zou daarom alleen maar blij zijn met haar reactie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 februari 2018 @ 23:22:45 #47
476024 ditiseenkl00n
Dit is een kloon
pi_177450397
Gevoel van opluchting is echt overweldigend op het moment. Volgens mij ben ik al een hele drempel over.

Raar eigenlijk omdat het een probleem gecreerd is door mijzelf. Een probleem dat er eigenlijk niet is maar toch weer wel.

Iets wat er eigenlijk niet is maar een man mentaal wel kan breken..
Jazeker
  zondag 25 februari 2018 @ 23:55:17 #48
476024 ditiseenkl00n
Dit is een kloon
pi_177451077
quote:
14s.gif Op zondag 25 februari 2018 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi man! Geeft ze ook toe dat ze jou wil batsen dus dat is toch een mooi vooruitzicht? Ik zou daarom alleen maar blij zijn met haar reactie :)
Dat ben ik ook zeker :)
Jazeker
  maandag 26 februari 2018 @ 21:26:06 #50
476024 ditiseenkl00n
Dit is een kloon
pi_177471063
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 08:55 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Goed om te lezen SB
Voel me er een stuk fijner bij nu ik 't echt face2face verteld heb.
Jazeker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')