abonnement Unibet Coolblue
pi_177629773
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:33 schreef laziness het volgende:
Leuk om jouw viertal eens te zien Cathmar O+

Ze vindt het vast super!
Hoe lang blijven jullie daar nog eigenlijk? ;)
O+ O+ O+ O+
Tot juli. Dan gaan we 50/50 naar nederland of een ander Europees land.
Met heeeeeel mixed feelings want het is hier heel fijn. Maar 5 maanden (wat de bedoeling was) worden 1,5 jaar en we wisten dat het zou eindigen. Dus nog even volle bak genieten.
Met een meidenkwartet
  maandag 5 maart 2018 @ 21:51:45 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177630086
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:11:48 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177657444
Plamuurmes :X :').

Nog een vraag over de was :7. Hoe doen jullie dat met meerdere kinderen die bijna dezelfde maat hebben maar toch net niet? Ik schuif sommige kledingstukken nu rechtsreeks door van Kuiken naar Guppy, maar raak dan in de war bij het uitzoeken van de was. En dan gaat het vooral over sokken en ondergoed. Iemand een ultieme tip? Ik weiger overigens met waszakjes te werken.
KuikenGuppy
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:20:44 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177657618
Het enige dat ik kan bedenken is voor beide een eigen vuilewasmand en dan allebei apart wassen. Maar dat slaat nergens op :+ dan duurt het twee weken voor je een volle mand hebt en zijn de kleertjes op.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177657694
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:11 schreef Burdie het volgende:
Plamuurmes :X :').

Nog een vraag over de was :7. Hoe doen jullie dat met meerdere kinderen die bijna dezelfde maat hebben maar toch net niet? Ik schuif sommige kledingstukken nu rechtsreeks door van Kuiken naar Guppy, maar raak dan in de war bij het uitzoeken van de was. En dan gaat het vooral over sokken en ondergoed. Iemand een ultieme tip? Ik weiger overigens met waszakjes te werken.
Een stipje met een watervaste stift zetten op de label in de onderbroek van Kuiken?

Qua sokken is dat wat lastiger :') ieder hun eigen kleur sokken is ook niet te doen als ze een mening hebben over wat ze aantrekken heb ik gemerkt
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 maart 2018 @ 10:27:25 #231
74056 crew  ToT
pi_177657736
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Ah marktplaats. Ik laat niemand meer binnen sinds iemand een camera kwam ophalen en toen m’n hele vloer en wc onder heeft gekotst. :')
Damn, sick! :o

Ik handel vrijwel niet meer sinds iemand met een nors gezicht naar binnen kwam stampen voor een bureautje, mijn hele woonkamer uitvoerig zat te bestuderen, naar de eettafel wees en op commanderende toon vroeg wat die moest kosten.
"Die is niet te koop, mevrouw."
- "WAT EEN ONZIN!!!!! ALLES IS TE KOOP!"
"Nou, ik heb die tafel nog niet zo lang geleden gekocht en heb hem gewoon nodig. Hij heeft me ¤600 gekost, dus mag u hem voor ¤600 meenemen."
- "WAT IS DAT NOU VOOR EEN BELACHELIJK BEDRAG??? ZO DOE JE GEEN ZAKEN!!!"

:') Die nacht maar goed gecontroleerd of alle ramen en deuren op slot waren; geen idee wat ze nog meer gezien had wat ze zo graag wilde hebben.

(Alleen voor dure camera-apparatuur maak ik nog een uitzondering; daar komt toch wel ander volk op af. Maar dat handel ik nu ook liever bij de voordeur af.)
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:28:18 #232
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_177657750
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:11 schreef Burdie het volgende:
Plamuurmes :X :').

Nog een vraag over de was :7. Hoe doen jullie dat met meerdere kinderen die bijna dezelfde maat hebben maar toch net niet? Ik schuif sommige kledingstukken nu rechtsreeks door van Kuiken naar Guppy, maar raak dan in de war bij het uitzoeken van de was. En dan gaat het vooral over sokken en ondergoed. Iemand een ultieme tip? Ik weiger overigens met waszakjes te werken.
Ik leg een grote stapel sokken op tafel, en ze mogen zelf uitzoeken welke van wie is. Met als extra moeilijkheidje dat ze bij hun schooluniform ook nog zwarte sokken aan moeten. Ik heb meestal geen flauw idee :D
pi_177657830
Hier hebben ze eigenlijk bijna nooit dezelfde sokken aan :+ die gooi ik gewoon allemaal bij elkaar in de la. Qua ondergoed mja gewoon naar de maat kijken? En als het dezelfde maat is maakt het ook niet uit in welke kast het ligt toch?

Marktplaats meh... ik heb er echt de puf niet meer voor. Net als fb. Al die mensen die dan idd voor een dubbeltje de hoofdprijs willen scoren... maar ook de andere kant op, voor een item wat nieuw 50¤ kost nog 40¤ willen hebben. Dan koop ik het wel nieuw.
:)
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:10:20 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177659842
Soneal heeft 3 klusjes in huis; de WC-rollen bijvullen op beide toiletten, de rolgordijnen 's avonds in de woonkamer naar beneden doen en het sokkenklusje :7

Pas zat hij Roodkapje te zingen en bij "ik ga naar grootmoeder" ging ik meezingen en zong "Ga met m'n moeder een sokkenklusje, doehoehoen doehoehoen, ga met moeder sokkenklusje doehoehoen".
Waarop hij direct verder ging met "Ben niet bang voor de wilde sokken, ben niet bang, ben niet bang" :')

Enfin, dat lost het probleem van de sokken in nagenoeg dezelfde maten niet op natuurlijk.
Volgens mij verkoopt AH sokken met de maat erin aangegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:12:57 #235
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177659909
Mijn kind draagt dezelfde maat sokken als ik.
Bij de aankoop van effen blauwe voor mezelf zag ik ze niet meer terug in mijn eigen la.
Ja die had ik dus automatisch zelf aan hem toebedeeld.
Nu koop ik voor mezelf alleen nog maar happy socks. Dan zie ik tenminste het verschil :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:35:15 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177660376
Haha hier ook happy socks, maar hier heeft iedereen er wel een aantal. Die zijn inderdaad wel goed uit elkaar te houden (en bij elkaar te vinden).

Manlief heeft ook een heleboel van die AH sokken met de maat in de rand, erg handig.

Is de oorpijn van O al wat gezakt, Laziness? Of is dit het verkeerde topic om dat te vragen.
in de haak.
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:59:20 #237
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177660790
Mijn moeder naaide vroeger voor elke persoon een andere kleur garen op de rand. Paar steekjes. Werkte prima.

Probleem bestaat hier nog niet trouwens 8-) .

edit: dat sokkenliedje van soneal :o
doe mij ook zo’n gezellig groot kind later.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:44:51 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177661593
Sommige Primarksokken hebben ook maten aan de binnenkant staan, maar wel rare maten :D
Ook niet allemaal, net nog even gecontroleerd tijdens het sokkenklusje :+
Hij zoekt ze bij elkaar trouwens, ik rol ze nog op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177662077
Wasmachine en leidingen hebben het overleefd, alle wasmand en zijn leeg. *O*

De meisjes en ik hebben ook alleen herkenbare sokken, man zoekt het met zijn sokken in 1001 tinten grijs maar zelf uit. :{w
pi_177662283
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:11 schreef Burdie het volgende:
Plamuurmes :X :').

Nog een vraag over de was :7. Hoe doen jullie dat met meerdere kinderen die bijna dezelfde maat hebben maar toch net niet? Ik schuif sommige kledingstukken nu rechtsreeks door van Kuiken naar Guppy, maar raak dan in de war bij het uitzoeken van de was. En dan gaat het vooral over sokken en ondergoed. Iemand een ultieme tip? Ik weiger overigens met waszakjes te werken.
bij de ene het label schuin afknippen. Dat de ene een vierkant label heeft en de ander een driehoekig :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:28:12 #241
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_177662474
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:35 schreef trui het volgende:
Manlief heeft ook een heleboel van die AH sokken met de maat in de rand, erg handig.
Werkt hier ook niet optimaal: man en zoon en dochter en ik hebben dezelfde maat.

Aan de andere kant draag ik niet zo heel vaak sokken :)
pi_177664834
Ik heb van de oudste ene kleurtje in de sok genaaid, je hebt bij goedgemerkt ook instrijkrondjes voor in sokken, zijn wel vrij groot, ik dacht 1,5 cm doorsnee uit mn hoofd.

Hier hebben ze allebei verschillende soorten onderbroeken, dus dat scheelt. De hemden schuif ik wel door als ze nog een beetje fatsoenlijk zijn, maar jongste wil labeltjes eruit dus die zijn ook goed te herkennen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 7 maart 2018 @ 16:22:11 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177664996
Ach Gao, als ze niet van elkaar te onderscheiden zijn en van dezelfde maat, dan is 't ook niet erg als ze door elkaar raken, toch?
in de haak.
pi_177665341
Bij de sokken van de zeeman staat ze maat op de onderkant.
A draagt bijna alleen maar sportsokken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 maart 2018 @ 16:40:39 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177665389
het lijkt mij nou juist het handigst om een kleurtje in de sokken van de jongste te naaien..
de sokken van de oudtse worden uiteindelijk de sokken van de jongste , of begreep ik dat nou verkeerd? andes heb je straks weer de issue dat je de sokken niet uit elkaar kan houden ( of je moet iedere keer het kleurtje weer uit de sokken van de oudtse halen ??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177666371
Ondertussen zijn mijn zonen 13 en (zondag) 17 dus hun kleding gooi ik gewassen op een grote hoop in de kamer van oudste. Die zoekt zijn eigen spul eruit en stopt het in zijn kast en de rest gooit hij in de kamer van zijn broertje.
Daar zoek ik de spullen van hun zusje eruit (dat is makkelijk te herkennen) en de rest blijft daar op de grond liggen en wordt uitgezocht bij het aantrekken. Vuil spul van jongste zoon en schoon ligt op een gegeven moment door elkaar.

Huishouden van Jan Steen enzo.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:32:40 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_177666546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:26 schreef lily het volgende:
Ondertussen zijn mijn zonen 13 en (zondag) 17 dus hun kleding gooi ik gewassen op een grote hoop in de kamer van oudste. Die zoekt zijn eigen spul eruit en stopt het in zijn kast en de rest gooit hij in de kamer van zijn broertje.
Daar zoek ik de spullen van hun zusje eruit (dat is makkelijk te herkennen) en de rest blijft daar op de grond liggen en wordt uitgezocht bij het aantrekken. Vuil spul van jongste zoon en schoon ligt op een gegeven moment door elkaar.

Huishouden van Jan Steen enzo.
Ik vouw het wel en elk heeft een eigen wasmand met gevouwen kleding. Maar wij leven eigenlijk altijd uit de wasmand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:32:45 #248
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177666548
Haha Lily, ik vraag me af of dat hier zou werken. Vrees dat alles dan erg lang in de kamer van de oudste zou blijven liggen.

Ik maak bij het was afhalen (en opvouwen) meteen stapeltjes per persoon op 't logeerbed, en die mag iedereen dan zelf in z'n kast leggen tegenwoordig. Dat werkt best aardig tot dusver.
in de haak.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:33:18 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_177666559
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:32 schreef trui het volgende:
Haha Lily, ik vraag me af of dat hier zou werken. Vrees dat alles dan erg lang in de kamer van de oudste zou blijven liggen.

Ik maak bij het was afhalen (en opvouwen) meteen stapeltjes per persoon op 't logeerbed, en die mag iedereen dan zelf in z'n kast leggen tegenwoordig. Dat werkt best aardig tot dusver.
Wij zouden dan van het logeerbed leven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177666939
Ik wil ook een logeerbed O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')