abonnement Unibet Coolblue
pi_178683818
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 22:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Iedereen heeft een andere dosis he met prograft, Ik neem bijvoorbeeld 2 keer 2 in per dag, maar iemand anders bijvoorbeeld 2 keer 4. Dus ja ;p
Ja oke snap je punt. Snap dan alleen niet waarom mijn bloeddruk soms lege vakjes ertusden hreft zitten. Vervelend met knippen in ieder geval
pi_178683826
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 22:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Volgens mij zit die ruimte ertussen om ervoor te zorgen dat de pillen niet geplet kunnen worden (ben een leek, dus weet het niet zeker).

Heb zelf ook medicatie waarvan de verpakking minstens 2/3 kleiner kan(zit ook loze ruimte met lucht tussen en niet gebruikte plaatsen waar wel medicatie in zou kunnen), maar het zal wel aan regels gebonden zijn.
Nee ik bedoel echt waar een pil haf kunnen zitten zit nu een leeg stuk aluminium. Sommige zitten wel naast elkaar.

Zoeits als dit:


Misschien zijn het regels ja geen idee.
  zondag 22 april 2018 @ 22:46:21 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178683832
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 22:44 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*mompelt iets over ondanks mijn ziekte.. Nee, dat gaat me niet redden , was compleet verkeerd topic. :@ *
Haha :P

quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 22:45 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Ja oke snap je punt. Snap dan alleen niet waarom mijn bloeddruk soms lege vakjes ertusden hreft zitten. Vervelend met knippen in ieder geval
Ik denk dat de uitleg van weethetevennietmeer een goeie is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_178687270
Nu we het toch over pillen-verpakkingen hebben, soms zijn tabletten broos en zitten in een harde verpakking zodat ik de stukjes bij elkaar moet zoeken, of een pilletje is heel klein maar zit in een doordrukstrip met grote vakjes, ook lastig eruit te halen.
pi_178705913
Pillen zitten per 30 of per 28 in de verpakking. De ene apo geeft vierweekse leveringen, de andere maandelijkse. Voor het uittellen zijn deze aantallen makkelijker.
De fabrikant gebruikt die van 10 per verpakking als standaard.

Met een Baxterrol heb je hier geen last meer van. *O*
  vrijdag 27 april 2018 @ 16:10:38 #166
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_178776631
Hallo, ik kwam hier even kijken omdat ik zelf ook wel wat mankeer,
maar waar ik op het moment de meeste last van heb is HMS, met name mijn handen zijn erg en vooral de duimen van beide handen.
Nu heb ik een paar maanden fysio en ergotherapie gehad, aanpassingen en een brace maar zonder resultaat.
Nu heeft de arts mij voorgesteld te opereren en de duim te stabiliseren, dan splitsen ze een pees van de arm, die "rollen"ze op, boren een gaatje in mn duimbot en halen daar die pees door en zetten het vast.
Op die manier zou mn duim niet constant uit de kom schieten en de banden strakker staan maar de duim zou dan wat stijver kunnen blijven.
De pijnschaal zou wel van een 7 naar een 2 gaan, ik heb regelmatig een 8 pijn punt...
De operatie was pittig volgens de arts en ik ben de eerste 6 weken zoet met een spalk en een herstelperiode van ongeveer 6 maanden.
Nu heb ik al op het internet gezocht naar reviews over behaalde resultaten maar vind het niet echt.
Mijn vraag hier: zijn er fokkers die dit hebben meegemaakt of weten uit hun omgeving?
Zijn diegenen tevreden over de behandeling?

Ik hoop dat ik hier goed zit met deze vragen, alvast bedankt .
  vrijdag 27 april 2018 @ 18:34:43 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178779364
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 04:08 schreef -sabine- het volgende:
Pillen zitten per 30 of per 28 in de verpakking. De ene apo geeft vierweekse leveringen, de andere maandelijkse. Voor het uittellen zijn deze aantallen makkelijker.
De fabrikant gebruikt die van 10 per verpakking als standaard.

Met een Baxterrol heb je hier geen last meer van. *O*
Baxterrol is idd handig, alleen mijn medicijnen zijn te groot er voor dus dat wordt hem niet helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 27 april 2018 @ 18:36:37 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178779394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 16:10 schreef espri het volgende:
Hallo, ik kwam hier even kijken omdat ik zelf ook wel wat mankeer,
maar waar ik op het moment de meeste last van heb is HMS, met name mijn handen zijn erg en vooral de duimen van beide handen.
Nu heb ik een paar maanden fysio en ergotherapie gehad, aanpassingen en een brace maar zonder resultaat.
Nu heeft de arts mij voorgesteld te opereren en de duim te stabiliseren, dan splitsen ze een pees van de arm, die "rollen"ze op, boren een gaatje in mn duimbot en halen daar die pees door en zetten het vast.
Op die manier zou mn duim niet constant uit de kom schieten en de banden strakker staan maar de duim zou dan wat stijver kunnen blijven.
De pijnschaal zou wel van een 7 naar een 2 gaan, ik heb regelmatig een 8 pijn punt...
De operatie was pittig volgens de arts en ik ben de eerste 6 weken zoet met een spalk en een herstelperiode van ongeveer 6 maanden.
Nu heb ik al op het internet gezocht naar reviews over behaalde resultaten maar vind het niet echt.
Mijn vraag hier: zijn er fokkers die dit hebben meegemaakt of weten uit hun omgeving?
Zijn diegenen tevreden over de behandeling?

Ik hoop dat ik hier goed zit met deze vragen, alvast bedankt .
Welkom! Wat een naar iets ;( Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 27 april 2018 @ 20:46:36 #169
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_178781272
Dankjewel LPFAN.
  vrijdag 27 april 2018 @ 20:50:03 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178781316
Heel vervelend inderdaad, maar zo'n operatie lijkt me wél de overweging waard? Zelf geen ervaring mee, dus ik kan je niet écht helpen. Is er geen patiënten-vereniging of Facebook voor mensen met HMS?

Heb je de ruimte qua bijvoorbeeld werk om een jaar je hand niet volledig te kunnen gebruiken?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 27 april 2018 @ 20:59:37 #171
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_178781437
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:50 schreef houdjemond het volgende:
Heel vervelend inderdaad, maar zo'n operatie lijkt me wél de overweging waard? Zelf geen ervaring mee, dus ik kan je niet écht helpen. Is er geen patiënten-vereniging of Facebook voor mensen met HMS?

Heb je de ruimte qua bijvoorbeeld werk om een jaar je hand niet volledig te kunnen gebruiken?
Ja ik overweeg ook wel de operatie maar zou graag meer willen lezen of de stijfheid niet te heftig is, dan bedoel ik of ik nog wel kan autorijden, haken, mn kleinzoon optillen dat soort dingetjes.. Ik ben nu 54 en was tot 4 jaar geleden zelfstandig kraamverzorgster maar toen kreeg ik een herseninfarct en kon een aantal weken praktisch niets meer, dus werk op moeten geven. Het meeste qua beweging is wel teruggekomen maar heb te vaak nog pijn door de HMS en fybromyalgie. Op onverwachte momenten kan ik zomaar alles uit mn handen laten vallen en dat is nooit handig als je met babytjes werkt :D

Op Facebook heb ik nog niet gezocht, zal daar ook eens rondneuzen, dankje voor de tip.
pi_178782158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 16:10 schreef espri het volgende:
Hallo, ik kwam hier even kijken omdat ik zelf ook wel wat mankeer,
maar waar ik op het moment de meeste last van heb is HMS, met name mijn handen zijn erg en vooral de duimen van beide handen.
Nu heb ik een paar maanden fysio en ergotherapie gehad, aanpassingen en een brace maar zonder resultaat.
Nu heeft de arts mij voorgesteld te opereren en de duim te stabiliseren, dan splitsen ze een pees van de arm, die "rollen"ze op, boren een gaatje in mn duimbot en halen daar die pees door en zetten het vast.
Op die manier zou mn duim niet constant uit de kom schieten en de banden strakker staan maar de duim zou dan wat stijver kunnen blijven.
De pijnschaal zou wel van een 7 naar een 2 gaan, ik heb regelmatig een 8 pijn punt...
De operatie was pittig volgens de arts en ik ben de eerste 6 weken zoet met een spalk en een herstelperiode van ongeveer 6 maanden.
Nu heb ik al op het internet gezocht naar reviews over behaalde resultaten maar vind het niet echt.
Mijn vraag hier: zijn er fokkers die dit hebben meegemaakt of weten uit hun omgeving?
Zijn diegenen tevreden over de behandeling?

Ik hoop dat ik hier goed zit met deze vragen, alvast bedankt .
Ik heb ooit bij iemand silver splints gezien, diegene gebruikte ze zowat voor alle vingers en ook voor HMS. De zilveren zijn vrij aan de prijs maar ik geloof dat ze ook in andere materialen te krijgen zijn. Of de verzekering ze vergoed weet ik niet. Onder de bijgaande link zie je allemaal afbeeldingen van splints:

https://www.google.nl/sea(...)t+duim&gs_l=psy-ab.3...33424.43987.0.46011.11.8.3.0.0.0.127.548.7j1.8.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.nwxSkegpAsA#imgrc=jNp6o-4b7Rv0eM:
pi_178880107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 21:53 schreef syllys het volgende:

[..]

Ik heb ooit bij iemand silver splints gezien, diegene gebruikte ze zowat voor alle vingers en ook voor HMS. De zilveren zijn vrij aan de prijs maar ik geloof dat ze ook in andere materialen te krijgen zijn. Of de verzekering ze vergoed weet ik niet. Onder de bijgaande link zie je allemaal afbeeldingen van splints:

https://www.google.nl/sea(...)t+duim&gs_l=psy-ab.3...33424.43987.0.46011.11.8.3.0.0.0.127.548.7j1.8.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.nwxSkegpAsA#imgrc=jNp6o-4b7Rv0eM:
Bij hms zou net als bij EDS zilveren splints gewoon vergoed moeten worden, code 93/94 collageenafwijking is bij mij gebruikt.
Veel artsen enz weten dat niet. Bij mij, EDS patiënt, worden alle lichaamsoneigen stoffen afgestoten en is fixeren of vastzetten van gewrichten niet mogelijk. Houd ook rekening met onderhuids en bovenhuis hechten zodat de hechtingen niet na een paar uur al in het gaasje zitten ipv in het litteken.
Ook de pijnstilling/narcose gaat net even anders: vanwege het ontbreken enof slecht aanwezig zijn van bindweefsel is er meer verdoving nodig dan bij een "normale" patiënt.
Artsen weten weinig over hms/EDS, je zult ze vaak zelf moeten informeren.

Succes!
pi_178880181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 18:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Baxterrol is idd handig, alleen mijn medicijnen zijn te groot er voor dus dat wordt hem niet helaas.
Medicijnen te groot?
Te veel innamemomenten heb ik wel van gehoord, dat was bij mij ook eerst het geval. Ik heb nu enkele gecombineerd en is dat geen probleem meer. Het is wel een dure oplossing.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 23:29:01 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178880249
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:26 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Medicijnen te groot?
Te veel innamemomenten heb ik wel van gehoord, dat was bij mij ook eerst het geval. Ik heb nu enkele gecombineerd en is dat geen probleem meer. Het is wel een dure oplossing.
Ja, mijn medicijnen mogen niet uit de verpakking omdat ze dan hun sterkte verliezen en dan past het niet in een baxter ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_178880253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:59 schreef espri het volgende:

[..]

Ja ik overweeg ook wel de operatie maar zou graag meer willen lezen of de stijfheid niet te heftig is, dan bedoel ik of ik nog wel kan autorijden, haken, mn kleinzoon optillen dat soort dingetjes.. Ik ben nu 54 en was tot 4 jaar geleden zelfstandig kraamverzorgster maar toen kreeg ik een herseninfarct en kon een aantal weken praktisch niets meer, dus werk op moeten geven. Het meeste qua beweging is wel teruggekomen maar heb te vaak nog pijn door de HMS en fybromyalgie. Op onverwachte momenten kan ik zomaar alles uit mn handen laten vallen en dat is nooit handig als je met babytjes werkt :D

Op Facebook heb ik nog niet gezocht, zal daar ook eens rondneuzen, dankje voor de tip.
Informatie is goed, fijn en nuttig, maar waak voor de negativiteit. Dat brengt je niets,
Zie de mogelijkheden, niet alleen de beperkingen. Heb je vragen? Ik geef graag mijn bevindingen door.
pi_178880389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, mijn medicijnen mogen niet uit de verpakking omdat ze dan hun sterkte verliezen en dan past het niet in een baxter ;)
Jammer, want voor mij is het een prima oplossing tegen het slecht op tijd innemen van de pillen, zo'n 35 per dag
  dinsdag 1 mei 2018 @ 23:41:22 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178880487
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:35 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Jammer, want voor mij is het een prima oplossing tegen het slecht op tijd innemen van de pillen, zo'n 35 per dag
Dan is het wel handig ja. Ik heb een vaste tijd dat ik ze inneem, dat scheelt een stuk met vergeten. Als ik niet thuis ben op dat tijdstip gebeurt het wel eens dat ik ze vergeet, maar thuis vergeet ik het nooit gelukkig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:21:03 #179
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_178886710
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:21 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Bij hms zou net als bij EDS zilveren splints gewoon vergoed moeten worden, code 93/94 collageenafwijking is bij mij gebruikt.
Veel artsen enz weten dat niet. Bij mij, EDS patiënt, worden alle lichaamsoneigen stoffen afgestoten en is fixeren of vastzetten van gewrichten niet mogelijk. Houd ook rekening met onderhuids en bovenhuis hechten zodat de hechtingen niet na een paar uur al in het gaasje zitten ipv in het litteken.
Ook de pijnstilling/narcose gaat net even anders: vanwege het ontbreken enof slecht aanwezig zijn van bindweefsel is er meer verdoving nodig dan bij een "normale" patiënt.
Artsen weten weinig over hms/EDS, je zult ze vaak zelf moeten informeren.

Succes!
Dankje voor je reactie, dat van verdoving wat niet goed werkt, herken ik wel, dat heb ik eigenlijk al jaren en nooit geweten dat het aan HMS/EDS zou kunnen liggen, die diagnose heb ik pas enkele maanden.... al jaren bij de tandarts heb ik extra verdoving nodig en ben 2x tijdens algehele verdoving te vroeg wakker geworden, bij plaatselijke verdoving voelde ik dat er werd gesneden maar de arts zei, dat kan niet, je bent gewoon bang en ging door... toen viel ik flauw van de pijn en geloofde hij me wel, je snapt wel mijn angst voor verdovingen...

Maar lees ik nu goed dat jij zegt, vastzetten gaat niet lukken? Heb jij zelf de ervaring daarvan?
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:21:55 #180
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_178886732
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:29 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Informatie is goed, fijn en nuttig, maar waak voor de negativiteit. Dat brengt je niets,
Zie de mogelijkheden, niet alleen de beperkingen. Heb je vragen? Ik geef graag mijn bevindingen door.
Ah ik zag na het invoeren pas de volgende bladzijde :D Heel graag hoor ik jouw ervaringen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:36:10 #181
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178889940
Ik moet begin juni weer een MRI, krijg al spontaan paniekaanvallen als ik eraan denk, dus ik herhaal receptje pammetjes aangevraagd, mort ik daarvoor eerst op consult. }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:47:41 #182
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_178890216
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet begin juni weer een MRI, krijg al spontaan paniekaanvallen als ik eraan denk, dus ik herhaal receptje pammetjes aangevraagd, mort ik daarvoor eerst op consult. }:|
Knuffie :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_178961454
Fokkers hier bekend met het ACNES syndroom? Na bijna een jaar constante pijn in m'n buik denken de dokters dat dit de oorzaak is. Na wat onderzoekjes volgende week zouden ze het met zekerheid kunnen vertellen.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 22:50:27 #184
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178961594
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet begin juni weer een MRI, krijg al spontaan paniekaanvallen als ik eraan denk, dus ik herhaal receptje pammetjes aangevraagd, mort ik daarvoor eerst op consult. }:|
Sterkte :* Hopelijk is alles stabiel!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_178961611
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 22:43 schreef Mikey92 het volgende:
Fokkers hier bekend met het ACNES syndroom? Na bijna een jaar constante pijn in m'n buik denken de dokters dat dit de oorzaak is. Na wat onderzoekjes volgende week zouden ze het met zekerheid kunnen vertellen.
hey wat grappig, kwam die aandoening vanavond voor het eerst tegen op interwebs want ik was aan zoeken voor oorzaak van hevige buikpijn tijdens sporten. Ik heb dat niet maar heb je een gevoelloze plek op je buik?
pi_178961698
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 22:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hey wat grappig, kwam die aandoening vanavond voor het eerst tegen op interwebs want ik was aan zoeken voor oorzaak van hevige buikpijn tijdens sporten. Ik heb dat niet maar heb je een gevoelloze plek op je buik?
Nee, juist gevoelig, het voelt "anders", moeilijk te beschrijven.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:30:11 #187
3542 Gia
User under construction
pi_178968100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:59 schreef espri het volgende:


Ja ik overweeg ook wel de operatie maar zou graag meer willen lezen of de stijfheid niet te heftig is, dan bedoel ik of ik nog wel kan autorijden, haken, mn kleinzoon optillen dat soort dingetjes.. Ik ben nu 54 en was tot 4 jaar geleden zelfstandig kraamverzorgster maar toen kreeg ik een herseninfarct en kon een aantal weken praktisch niets meer, dus werk op moeten geven. Het meeste qua beweging is wel teruggekomen maar heb te vaak nog pijn door de HMS en fybromyalgie. Op onverwachte momenten kan ik zomaar alles uit mn handen laten vallen en dat is nooit handig als je met babytjes werkt :D

Op Facebook heb ik nog niet gezocht, zal daar ook eens rondneuzen, dankje voor de tip.
Poeh, haken weet ik niet.
Daar heb je allebei de duimen voor nodig; om de haaknaald vast te houden en aan de andere kant je werkstuk.
Buigen en strekken hoeft niet, maar je hebt wel enige kracht nodig.
Is niet fijn om zo'n hobby niet meer te kunnen doen.

Ik zit nu, sinds een week, aan de wiet. Via de pijnpoli. Ben ook 54 en heb neuropathie (door chemo)
Andere medicijnen helpen onvoldoende of hebben niet te handelen bijwerkingen.
Zit nog in de uitzoekfase; neem het tot me dmv inhalatie.
Thee met melk is vies en de arts had nog geen ervaring met inhalatie.(met een inhalator, rook verder niet)
Dus heb ik me opgeofferd om dit uit te proberen.
Ik houd ook bij welke temperatuur het beste werkt met zo min mogelijk high gevoel.
Gisteren was de temperatuur aan de hoge kant 😋
pi_179087225
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:21 schreef espri het volgende:

[..]

Ah ik zag na het invoeren pas de volgende bladzijde :D Heel graag hoor ik jouw ervaringen.
Ik zie dit nu pas.

Mijn ervaring is dat lichaamsoneigen stoffen worden afgestoten. Ik heb een xbeencorrectie gehad door krammen in de groeischijven te doen. Die krammen, ongeveer 2 bij 3 cm gingen zwerven door de knie.
Ook hechtingen zijn binnen een dag uit mijn huid en in het gaasje.

Ik ben dus bang fat het materiaal waarmee ze hetbwillen vastzetten niet blijft zitten.
Een brace helpt niet?

Voorkomen van herhaaldelijke beweging helpt wel. Evenals therapie waarbij er weinig herhaling in de gewrichten komt. Isometrisch oefenen, in stilstand, werkt bij mij het beste.

Mijn medicatie is nu oxi en methadon gecombineerd. Dat werkt redelijk. Ik ben ook 54. Slecht, maar leuk, bouwjaar.

Ik wil graag weten hoe het met de thee gaat, Gia. High voelen wil ik niet. :P

[ Bericht 12% gewijzigd door -sabine- op 11-05-2018 13:24:08 ]
  maandag 14 mei 2018 @ 19:16:32 #189
3542 Gia
User under construction
pi_179159871
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 13:17 schreef -sabine- het volgende:

Ik wil graag weten hoe het met de thee gaat, Gia. High voelen wil ik niet. :P
Ik doe niet de thee "methode", maar inhaleren, geen joint, maar inhalator.
Heb de Aura Flowermate aangeschaft die je precies kan instellen.
Op 190 graden is mijn beste resultaat. Je "rookt" de wiet niet op, maar inhaleert slechts die stoffen die het beste helpen tegen de pijn. Uiteraard is dat ook thc en cbd, plus nog wat stoffen, maar je wordt er op deze manier niet high van, en geen slechte verbrandingsproducten.

Uiteraard gebruik ik dat niet als ik die dag nog moet autorijden. Hoewel ik nu wel gestopt ben met een ander middel dat ook invloed kan hebben op het autorijden.

De wetgeving en de medische wereld zijn het hier nog niet over eens.
pi_179169122
Ik blijf je volgen, dankjewel. Ik had thee inhaleren begrepen. Lekker slim.
Autorijden doe ik al meer dan 10 jaar niet meer vanwege medicatie.

Succes ^O^
  woensdag 16 mei 2018 @ 09:39:11 #191
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179191615
Ik kan weer naar de huisarts. Heb het vermoeden, of nouja, weet het wel zeker, dat mijn alvleesklier weer chagrijnig is.
Zal ongetwijfeld door de stress komen en ik voel de bui van een acute opname alweer hangen want we nemen geen risico's met dit lichamelijk mislukte zorgenkindje natuurlijk.
Kan wel janken of vloeken of dingen slopen. :(

Hoerentyfuskutlijf. Van mij mag het woord frustratie weer terug in de TT :')

Einde mededeling en sorry voor mijn taal.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:25:17 #192
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179192391
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan weer naar de huisarts. Heb het vermoeden, of nouja, weet het wel zeker, dat mijn alvleesklier weer chagrijnig is.
Zal ongetwijfeld door de stress komen en ik voel de bui van een acute opname alweer hangen want we nemen geen risico's met dit lichamelijk mislukte zorgenkindje natuurlijk.
Kan wel janken of vloeken of dingen slopen. :(

Hoerentyfuskutlijf. Van mij mag het woord frustratie weer terug in de TT :')

Einde mededeling en sorry voor mijn taal.
Wat k*t! Veel sterkte! En scheld maar hoor, is ook enorm kloten allemaal. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179193758
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan weer naar de huisarts. Heb het vermoeden, of nouja, weet het wel zeker, dat mijn alvleesklier weer chagrijnig is.
Zal ongetwijfeld door de stress komen en ik voel de bui van een acute opname alweer hangen want we nemen geen risico's met dit lichamelijk mislukte zorgenkindje natuurlijk.
Kan wel janken of vloeken of dingen slopen. :(

Hoerentyfuskutlijf. Van mij mag het woord frustratie weer terug in de TT :')

Einde mededeling en sorry voor mijn taal.
Nee hè! :(. Je hebt het goed verwoord! Moest hardop lachen in positieve zin!
pi_179194006
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan weer naar de huisarts. Heb het vermoeden, of nouja, weet het wel zeker, dat mijn alvleesklier weer chagrijnig is.
Zal ongetwijfeld door de stress komen en ik voel de bui van een acute opname alweer hangen want we nemen geen risico's met dit lichamelijk mislukte zorgenkindje natuurlijk.
Kan wel janken of vloeken of dingen slopen. :(

Hoerentyfuskutlijf. Van mij mag het woord frustratie weer terug in de TT :')

Einde mededeling en sorry voor mijn taal.
Wat kut zeg :( Sterkte meis :*
  woensdag 16 mei 2018 @ 16:50:12 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179201003
Ik ben tóch maar opgenomen voor een nachtje.

Bloed en functies waren allemaal prima dus ze gaan maar op mijn verhaal af.. :P had wel wat beters te doen vandaag.

Ik verveel me wel weer ontzettend, ziekenhuis is niks veranderd wat dat betreft }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 16 mei 2018 @ 16:55:39 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179201123
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben tóch maar opgenomen voor een nachtje.

Bloed en functies waren allemaal prima dus ze gaan maar op mijn verhaal af.. :P had wel wat beters te doen vandaag.

Ik verveel me wel weer ontzettend, ziekenhuis is niks veranderd wat dat betreft }:|
Bah! Hopelijk kun je morgen weer naar huis. Gelukkig zijn je waardes wel goed!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 16 mei 2018 @ 17:02:07 #197
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179201286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Bah! Hopelijk kun je morgen weer naar huis. Gelukkig zijn je waardes wel goed!
Ja ik zat ze echt aan te kijken van "hoezo, goed? Dat zijn ze NOOIT" _O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179201417
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben tóch maar opgenomen voor een nachtje.

Bloed en functies waren allemaal prima dus ze gaan maar op mijn verhaal af.. :P had wel wat beters te doen vandaag.
als de klier echt zwaar aan het klieren is gaan bloedwaarden dan wel afwijken?
  woensdag 16 mei 2018 @ 17:10:42 #199
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179201446
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

als de klier echt zwaar aan het klieren is gaan bloedwaarden dan wel afwijken?
Yush, witte bloedcellen die wijzen op ontsteking gaan dan skyhigh, lipase en amylase ook, zijn de enzymen van je alvleesklier. :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179201486
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben tóch maar opgenomen voor een nachtje.

Bloed en functies waren allemaal prima dus ze gaan maar op mijn verhaal af.. :P had wel wat beters te doen vandaag.

Ik verveel me wel weer ontzettend, ziekenhuis is niks veranderd wat dat betreft }:|
Huh wat raar dat je bloed wel gewoon goed is dan. Nouja maar even aankijken voor de zekerheid dan, hopelijk gaat hij niet echt klieren dat je nog veel langer daar moet blijven dan :*
  woensdag 16 mei 2018 @ 18:18:03 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179202555
Sterkte, hjm!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:17:54 #202
3542 Gia
User under construction
pi_179213905
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:30 schreef -sabine- het volgende:
Ik blijf je volgen, dankjewel. Ik had thee inhaleren begrepen. Lekker slim.
Autorijden doe ik al meer dan 10 jaar niet meer vanwege medicatie.

Succes ^O^
Ik kan niet fietsen, vanwege een verkeerd gehechte totaalruptuur (bijna 26 jaar geleden). Heel verhaal, bladiebla.
Ver lopen kan ook niet, hartfalen.
Komt nog bij dat mijn moeder voor vervoer bijna compleet op mij leunt.

Ben nu de thee aan 't proberen.
Smaak valt me mee. Weet nog niet hoe dat gaat vallen, maar ga zo nog effe liggen.
  maandag 4 juni 2018 @ 12:24:35 #203
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179598255
Geen nieuws is goed nieuws hier blijkbaar? O+

Ik moet om 15.00 weer in dat claustrofobische martelwerktuig. Gooi er straks alvast maar een pammetje in want ik ben al 20x doodgegaan :( ik wil nieeeeehieeeet.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 4 juni 2018 @ 15:53:00 #204
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179602209
Het viel 100% mee deze keer *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179602751
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:53 schreef houdjemond het volgende:
Het viel 100% mee deze keer *O*
Wat fijn *O*
  maandag 4 juni 2018 @ 17:36:06 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179604220
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:53 schreef houdjemond het volgende:
Het viel 100% mee deze keer *O*
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179609939
hoe is het met het niertje LPFAN
  maandag 4 juni 2018 @ 22:13:20 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179610606
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
hoe is het met het niertje LPFAN
Prima! Moet over een paar weken weer bloedprikken. Maar ga er niet van uit dat het anders is.

Wel op het moment last van een jichtaanval door de warmte en te weinig drinken ( ja dom :P dus daar moet ik echt op letten)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179610638
Dan heb je last van je gewrichten toch? Of jeuk? :@
  maandag 4 juni 2018 @ 22:19:29 #210
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179610765
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dan heb je last van je gewrichten toch? Of jeuk? :@
Gewrichten idd, Is gekristalliseerd urinezuur in gewrichten, Komt voor als je lichaam te zuur is. Werd woensdag wakker met een dikke rode en pijnlijke voet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179610908
Maar dan is er toch wel verband met verminderde nierfunctie lijkt mij dan. Heel vervelend voor je, kan je wel lopen of ben je nu gehandicapt?
  maandag 4 juni 2018 @ 22:29:43 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179611031
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Maar dan is er toch wel verband met verminderde nierfunctie lijkt mij dan. Heel vervelend voor je, kan je wel lopen of ben je nu gehandicapt?
Ja, mensen met nierproblemen hebben er meer kans op. Heb het ook eerder gehad toen ik nog dialyseerde. Ik kon totaal niet lopen inderdaad afgelopen dagen, gelukkig nu weer wel. Pijn is er nog wel maar stuk minder.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juni 2018 @ 13:26:48 #213
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179618748
Nou het houd ook niet op, nu zakt mijn B12 weer met een rotgang.. :(

Van 196 naar 156 binnen een half jaar (ondergrens is 140/150) dus dat ook meenemen naar de neuroloog donderdag en kijken of we aan de pillen of injecties gaan.

Demotiverend is het wel dat er ook echt NIKS lekker gaat in lichaam HJM :'( beter is mijn MRI stabiel anders ga ik gillen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 5 juni 2018 @ 13:38:58 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179618911
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:26 schreef houdjemond het volgende:
Nou het houd ook niet op, nu zakt mijn B12 weer met een rotgang.. :(

Van 196 naar 156 binnen een half jaar (ondergrens is 140/150) dus dat ook meenemen naar de neuroloog donderdag en kijken of we aan de pillen of injecties gaan.

Demotiverend is het wel dat er ook echt NIKS lekker gaat in lichaam HJM :'( beter is mijn MRI stabiel anders ga ik gillen.
Blegh. Dan voel je je ook wel verrot zeker ;( Bij mijn moeder helpen injecties heel goed! Laat ze 1 keer in de maand door de huisartsassistente zetten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juni 2018 @ 13:45:31 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179619028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:38 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Blegh. Dan voel je je ook wel verrot zeker ;( Bij mijn moeder helpen injecties heel goed! Laat ze 1 keer in de maand door de huisartsassistente zetten.
Voel me al jaren verrot :')

Was wel mooi met de huisarts.
Zij; "Heb je last van vermoeidheid?"
"..."
"..."
Wij lachen :D

Sorry Rian, zat even helemaal in mijn dokters-rol. Vergeet die vraag maar _O- .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 5 juni 2018 @ 13:49:47 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179619098
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Voel me al jaren verrot :')

Was wel mooi met de huisarts.
Zij; "Heb je last van vermoeidheid?"
"..."
"..."
Wij lachen :D

Sorry Rian, zat even helemaal in mijn dokters-rol. Vergeet die vraag maar _O- .
Hahah ja true _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179652256
Verdikkie, second opinion arts vind ook dat operatie noodzakelijk is.. }:| :X.

* weethetevennietmeer gaat in hoekje zitten brullen :'(
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:04:43 #218
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179652378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verdikkie, second opinion arts vind ook dat operatie noodzakelijk is.. }:| :X.

* weethetevennietmeer gaat in hoekje zitten brullen :'(
ZK man, met extra grote hoofdletters :*

Ik heb om half 4 de uitslag van mijn MRI, ik accepteer duimen, kaarsjes, gekruisde vingers en blanco cheques.. :P
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179652458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verdikkie, second opinion arts vind ook dat operatie noodzakelijk is.. }:| :X.

* weethetevennietmeer gaat in hoekje zitten brullen :'(
Wat super kut zeg :(

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]


Ik heb om half 4 de uitslag van mijn MRI, ik accepteer duimen, kaarsjes, gekruisde vingers en blanco cheques.. :P
Ik duim voor je meis ^O^
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:11:51 #220
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179652462
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]

ZK man, met extra grote hoofdletters :*

Ik heb om half 4 de uitslag van mijn MRI, ik accepteer duimen, kaarsjes, gekruisde vingers en blanco cheques.. :P
^O^ maal 100 :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 7 juni 2018 @ 14:40:04 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179654897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verdikkie, second opinion arts vind ook dat operatie noodzakelijk is.. }:| :X.

* weethetevennietmeer gaat in hoekje zitten brullen :'(
Wat k*t zeg! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juni 2018 @ 15:31:48 #222
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179655633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verdikkie, second opinion arts vind ook dat operatie noodzakelijk is.. }:| :X.

* weethetevennietmeer gaat in hoekje zitten brullen :'(
Knuffie :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:01:59 #223
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179656117
Mijn scan was goed! helemaal niks erbij! 9 maanden stabiel zonder medicatie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:26:42 #224
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179656576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef houdjemond het volgende:
Mijn scan was goed! helemaal niks erbij! 9 maanden stabiel zonder medicatie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* suppi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:30:19 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179656627
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef houdjemond het volgende:
Mijn scan was goed! helemaal niks erbij! 9 maanden stabiel zonder medicatie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wat een fijn nieuws!!! *O* *O* *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_179657199
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef houdjemond het volgende:
Mijn scan was goed! helemaal niks erbij! 9 maanden stabiel zonder medicatie *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Echt super *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:41:51 #227
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179672224
Vanmiddag even huisarts voor B12 (Mijn neuroloog was niet voor en niet tegen) en nutri-drinkjes want ik val wél weer af als de ziekte (45.1 as we speak).
Oh en na het weekend eens blowen (neuroloog was niet voor en niet tegen, ik houd van haar) *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:42:45 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179674521
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:41 schreef houdjemond het volgende:
Vanmiddag even huisarts voor B12 (Mijn neuroloog was niet voor en niet tegen) en nutri-drinkjes want ik val wél weer af als de ziekte (45.1 as we speak).
Oh en na het weekend eens blowen (neuroloog was niet voor en niet tegen, ik houd van haar) *O*
Oh lekker nutridrink ( :r ) Rot dat je weer zo afvalt :(
Hopelijk helpt het blowen voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 11 juni 2018 @ 08:33:56 #229
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179722444
Correctie, wederom, we gaan maar weer eens bloedprikken want nu willen ze eerst mijn schildklier checken.

Het houd niet op, niet vanzelf :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 11 juni 2018 @ 10:22:32 #230
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179723517
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 08:33 schreef houdjemond het volgende:
Correctie, wederom, we gaan maar weer eens bloedprikken want nu willen ze eerst mijn schildklier checken.

Het houd niet op, niet vanzelf :')
Pffff wat een gedoe! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 11 juni 2018 @ 13:10:06 #231
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_179726029
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 08:33 schreef houdjemond het volgende:
Correctie, wederom, we gaan maar weer eens bloedprikken want nu willen ze eerst mijn schildklier checken.

Het houd niet op, niet vanzelf :')
Knuffie
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 12:49:03 #232
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179801672
Nou, lief dagboek w/,

Mijn schildklier werkt normaal, dus dat is het óók niet. Vanmiddag weer fijn een dikke spuit b12 halen *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179802487
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 12:49 schreef houdjemond het volgende:
Nou, lief dagboek w/,

Mijn schildklier werkt normaal, dus dat is het óók niet. Vanmiddag weer fijn een dikke spuit b12 halen *O*
Hopelijk komen ze er snel achter waarom je wel zoveel afvalt dan. Succes met je spuit!
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:34:37 #234
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179802528
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:32 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hopelijk komen ze er snel achter waarom je wel zoveel afvalt dan. Succes met je spuit!
Spuitje is wel goed te doen, even venijnig prikje maar het mag geen naam hebben :7 .

Hoe is het met iedereen hier? O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179802548
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Spuitje is wel goed te doen, even venijnig prikje maar het mag geen naam hebben :7 .

Hoe is het met iedereen hier? O+
Ah dat scheelt!

Ik heb een brakke nacht achter de rug. Insulinepomp gaf al de hele week steeds aan dat batterij leeg was, terwijl dat niet zo was. Sinds gisteravond kreeg ik om de 4 uur een alarm dat de spanning was onderbroken. Om half 9, half 1, half 5 en toen om half 9 weer en meteen de fabrikant opgebeld. Blijkt dat ze gewoon 24uurs diensten hebben, maar goed. Interne batterij gereset en nou doet hij het wel weer. Maar wel irritant want ik slaap al slecht en na zo'n alarm val ik ook niet snel weer in slaap. Mocht het nu nog een keer gebeuren dan krijg ik meteen een nieuwe pomp, omdat het al de 2e keer is dat ik er problemen mee heb.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 13:47:45 #236
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179802714
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:36 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah dat scheelt!

Ik heb een brakke nacht achter de rug. Insulinepomp gaf al de hele week steeds aan dat batterij leeg was, terwijl dat niet zo was. Sinds gisteravond kreeg ik om de 4 uur een alarm dat de spanning was onderbroken. Om half 9, half 1, half 5 en toen om half 9 weer en meteen de fabrikant opgebeld. Blijkt dat ze gewoon 24uurs diensten hebben, maar goed. Interne batterij gereset en nou doet hij het wel weer. Maar wel irritant want ik slaap al slecht en na zo'n alarm val ik ook niet snel weer in slaap. Mocht het nu nog een keer gebeuren dan krijg ik meteen een nieuwe pomp, omdat het al de 2e keer is dat ik er problemen mee heb.
Heeft slecht slapen ook invloed op je suiker? ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179802899
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heeft slecht slapen ook invloed op je suiker? ;(
Ja dan zit ik wel altijd hoger dan normaal. Niet dat het heel extreem is, maar ik kan het wel merken.
Moet volgende maand weer naar Diabeter en kreeg van de week een mail dat mijn internist niet terugkomt na haar zwangerschapsverlof ;(
Vind dat toch altijd wel balen, je bouwt toch een band met iemand op en hebt het over persoonlijke dingen. En op deze manier ook geen afscheid kunnen nemen. En het is maar afwachten wie er voor terugkomt en of ik daar een klik mee heb.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 16:22:50 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_179805681
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Spuitje is wel goed te doen, even venijnig prikje maar het mag geen naam hebben :7 .

Hoe is het met iedereen hier? O+
Hier gaat het goed! Zondag speciale dag want dan is het precies een jaar geleden dat ik voor het laatst op de knop stop dialyse drukte. *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 15 juni 2018 @ 16:25:58 #239
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179805737
Ik ga écht een boek schrijven.
Huisarts had lief ZESTIG nutridrinkjes voorgeschreven. Ik kreeg er bij godsgratie 4 van de apotheek.
Zogenaamd geen code en geen machtiging, en gebrek aan diëtist, terwijl alles keurig op het recept stond. Zowel digitaal als op papier.
Huisarts belt as we speak op hoge poten, en ik quote haar, die "kutapotheek". :D

De helft van mijn Creon is ook "kwijt" cq in nalevering. Die gaan ze nu maar uit Italië of Polen bestellen. Alsof ik ze slik omdat ik ze zo lekker vind.

Weet je, ik ben heel lief en geduldig en begripvol maar dit vreet icm die kolereMS zoveel energie. :( hoe moeilijk is het om een receptje te lezen :{w
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 15 juni 2018 @ 16:26:18 #240
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179805745
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 16:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hier gaat het goed! Zondag speciale dag want dan is het precies een jaar geleden dat ik voor het laatst op de knop stop dialyse drukte. *O*
Feestje bij jou thuis *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')