abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177400870
registreer om deze reclame te verbergen
Wat leuker nieuws op vrijdag avond...

Iemand op mijn lokale Facebook groep biedt een boterhamzakje met shag aan voor 10 euro. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:21:16 #27
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_177400944
Only in Brabant O+

Hier een monsterfile. Uiteindelijk patat gehaald. Mevrouw heeft een heel bakje chilisaus zitten weg bunkeren met haar patatjes samen :'()
Respect to the man in the ice cream van
pi_177400997
Vindt ze Goedzakje geen mooie naam? :D

Ik ben wel benieuwd hoe hij echt heet
pi_177401035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:23 schreef Arja het volgende:
Vindt ze Goedzakje geen mooie naam? :D

Ik ben wel benieuwd hoe hij echt heet
Nannie nannie knippie knippie

[ Bericht 14% gewijzigd door ReginaFalange op 23-02-2018 21:55:20 ]
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:26:57 #30
401485 Molo
pi_177401075
Hop hop hop hop, woppa Sligro style, hop hop hop

[ Bericht 8% gewijzigd door Molo op 24-02-2018 02:30:23 ]
pi_177401252
Dat is echt het tegenovergestelde van wat ik bij Goedzakje dacht.

Ik dacht meer aan Ross :P
pi_177401603
Haha Ross.

We hebben echt laaang gedaan om het eens te worden over de naam.
Ik hou nogal van Amsterdam oud west namen. Vriend nogal van historische namen.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:57:38 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177401608
Oh dat vind ik een toffe naam zeg :Y

Ook wij in een monsterfile, dus we bakten wat pannenkoeken. Die kwamen er vanavond dus weer uit. En daarna al het andere eten. Weer een plakMax tegen me aan vanavond, terwijl ik zelf verre van fit ben. Maar goed, hij slaapt nu lekker in zijn bedje.

Verder was hij vrolijk en OK vanmiddag. Ik was crappy, maar hey, Nijntje museum en een goede vriendin met haar zoon (2 mnd jonger), dat kon ik niet afslaan. We zijn wel gillend gek daar weggelopen. Wat een drukte! Daar moeten we een keer naar terug op maandagochtend oid :')
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:01:52 #34
401485 Molo
pi_177401696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:57 schreef ReginaFalange het volgende:
Haha Ross.

We hebben echt laaang gedaan om het eens te worden over de naam.
Ik hou nogal van Amsterdam oud west namen. Vriend nogal van historische namen.
Awesome naam maar dat had ik je al verteld :D

Ik vind heel veel namen nu leuk, maar zoveel kinderen ga ik niet krijgen _O-
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:02:36 #35
401485 Molo
pi_177401715
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:57 schreef Quoi het volgende:
Oh dat vind ik een toffe naam zeg :Y

Ook wij in een monsterfile, dus we bakten wat pannenkoeken. Die kwamen er vanavond dus weer uit. En daarna al het andere eten. Weer een plakMax tegen me aan vanavond, terwijl ik zelf verre van fit ben. Maar goed, hij slaapt nu lekker in zijn bedje.

Verder was hij vrolijk en OK vanmiddag. Ik was crappy, maar hey, Nijntje museum en een goede vriendin met haar zoon (2 mnd jonger), dat kon ik niet afslaan. We zijn wel gillend gek daar weggelopen. Wat een drukte! Daar moeten we een keer naar terug op maandagochtend oid :')
In Utrecht? O+
Wil ik ook nog eens heen

Beterschap daar!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:07:08 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177401801
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:02 schreef Molo het volgende:

[..]

In Utrecht? O+
Wil ik ook nog eens heen
Druk dus. Je schijnt te moeten reserveren voor sommige tijdstippen. Wij kwamen op de bonnefooi aan en de portier zei: het is nu rustig :') Nou, dat was het niet echt.

Trouwens, Nazil, wat tof dat L. zo lekker aan de wandel is! Ik heb Max trouwens ook zonder wagen meegenomen in het museum. Hij loopt wat af.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:08:42 #37
401485 Molo
pi_177401838
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Druk dus. Je schijnt te moeten reserveren voor sommige tijdstippen. Wij kwamen op de bonnefooi aan en de portier zei: het is nu rustig :') Nou, dat was het niet echt.

Trouwens, Nazil, wat tof dat L. zo lekker aan de wandel is! Ik heb Max trouwens ook zonder wagen meegenomen in het museum. Hij loopt wat af.
Klinkt als het Alhambra in Granada, wat viel dat tegen zeg, en dan hadden we nog voor twee dagen kaartjes gekocht omdat het zo prachtig moest zijn _O- _O- :')

Maar Nijntje is tof, dus ga er wel een keer heen :+

En lopend aan een vingertje?
pi_177401858
Max had ook de echte naam van Goedzakje kunnen hebben. Net zo stoer 8-)
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:14:01 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177401983
Klopt Arja! Maar nu ook al, die combi van zijn naam met zijn toch wel onverwachts grote postuur. Blijft hilarisch.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt als het Alhambra in Granada, wat viel dat tegen zeg, en dan hadden we nog voor twee dagen kaartjes gekocht omdat het zo prachtig moest zijn _O- _O- :')

Maar Nijntje is tof, dus ga er wel een keer heen :+

En lopend aan een vingertje?
Ja idd, Nijntje is tof. En dan continu Max met dat vingertje: "Nijn!"

Aan 1 vinger idd. En langs kanten en oversteken brengt je trouwens ook bijna overal.
pi_177402272
Als Max van Maximus of Maximiliaan komt dan betekent het ook vrijwel hetzelfde. :D

En Nijntje museum. Ik wil ook, maar is wel een eind weg.
pi_177402479
Wat zijn eigenlijk Amsterdam Oud West namen?

Nijntje museum is hier vlakbij en dus wel een aanrader. Maar op maandagochtend moet ik werken

Edit ze zijn trouwens dicht op maandag :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Arja op 23-02-2018 22:43:58 ]
pi_177402881
Naam van Goedzakje gemist :( maar wat een rare oma heeft hij dus, hopelijk is ze verder wel gewoon lief voor hem als jullie haar gaan opzoeken.

Ik ben alleen in het nijntje museum geweest van vr de verbouwing, toen het nog dick bruna huis heette en ik nog geen kind had. Jammer dat het nu vaak zo druk is, want ik ht mensen. :')
pi_177407684
Zo'n eind lopen moeten we vaker doen, want hij sliep uit tot kwart voor 7 *O* zelfs man noemde dat laat en dat is een avondmens.
Kwam goed uit want gisteren waren we naar het theater geweest met z'n tween dus het was relatief laat.
pi_177408894
Heerlijk Nazil, hier ook ervaring dat met beter lopen het slapen snachts ook steeds beter ging (dieper slapen vooral).

We zijn bij de kleine psz geweest en dat was zoveel fijner, gezellig klein groepje en beide kids voelden zich snel op hun gemak. Blij dat ik verder heb gekeken. Nu nog een andere kleine bekijken en kiezen.

Maandag de dokter even bellen voor kleinste. Hij vindt het lekker om met z'n wijsvinger over z'n duim te wrijven, maar das nu zo'n gewoonte geworden dat het topje z'n wijsvinger er scheef van gaat staan. :o Het is zo opvallend wat ik denk dat het met een spalkje oid gecorrigeerd moet worden.
Wie de brug kent die de toekomst verbindt wacht niet op de sterksten, maar stilt de honger van een kind.
pi_177420635
Madivi huh hoe krijgt hij dat voor elkaar? Wel moeilijk om af te leren.

Hier geen lievelingsknuffel maar slaapzakken.. dus elke keer ellende en paniek als hij uit slaapzakken is gegroeid.
pi_177420712
Oud zuid namen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door ReginaFalange op 24-02-2018 20:00:43 ]
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:44:06 #47
401485 Molo
pi_177420743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:42 schreef ReginaFalange het volgende:
Oud west namen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Docent van mij heeft het voor elkaar gekregen iedereen te laten geloven dat hij Balthazar heette _O-
Heette gewoon Bert ofzo. Heerlijk.

Ik ken ook een Lancelot, Gaylord en een Galahad :+ In n gezin zelfs.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:45:08 #48
401485 Molo
pi_177420765
Wat naar Madivi, dat klinkt als een lastig probleem!

Hier is dametje er bezig met poep en plas. Ik vroeg waar haar billen zat, dus zij aanwijzen. Toen vroeg ik 'wat komt er uit je billen?'

Antwoord: 'Bumbaaa!'

:')
pi_177420943
Molo :+

Madivi wat sneu!

Nou. Volle spaarkaart van de lidl. Dus L en ik, L al eigenlijk moe, helemaal aan de hand lopen naar de lidl. Normaal ongeveer max 5 minuten lopen (ongeveer eind vd straat). Komen we daar, die knuffels op. Zo sneu. Getroost met een mandarijn die daar altijd liggen voor de Kids :+ was ook goed. Toen moesten we nog terug :') maar hij heeft ongeveer driekwart van de weg zelf gelopen, ik heb kleine stukjes gedragen toen hij een andere kant op wou. Zo knap!
pi_177421476
Aah Nazil.
Zo lief die kleintjes dat een mandarijntje ook goed was. <3
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')