abonnement Unibet Coolblue
pi_177370071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat de commotie die hij ermee veroorzaakt, de sporters geen goed zal doen. Dat heeft invloed, zoiets. Dus ik snap wel dat ie dat snel in de kiem heeft gesmoord.
Wat heeft hij dan nog te verliezen? Alsof een Verbij of Nuis er last van heeft als hij iets roept over honden?
U MAD?
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:43:12 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177370458
quote:
3s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat heeft hij dan nog te verliezen? Alsof een Verbij of Nuis er last van heeft als hij iets roept over honden?
Je begrijpt toch wel dat commotie in het Nederlands team hierdoor niet bepaald wenselijk is? Dat geeft onrust joh. Net zoals dat van Anema, dat wordt zo snel mogelijk stilgehouden en verwezen tot na de Spelen. Dat snap je toch wel?
pi_177371279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat commotie in het Nederlands team hierdoor niet bepaald wenselijk is? Dat geeft onrust joh. Net zoals dat van Anema, dat wordt zo snel mogelijk stilgehouden en verwezen tot na de Spelen. Dat snap je toch wel?
Totaal onnodige massahysterie. Alsof een Ireen Wust iets gemerkt heeft van de Anema rel. Kom op zeg.
U MAD?
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:00:50 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177371616
quote:
3s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Totaal onnodige massahysterie. Alsof een Ireen Wust iets gemerkt heeft van de Anema rel. Kom op zeg.
Oh, daar twijfel ik niet aan. Anema komt niet voor niets weg met een vage uitleg; het moet gesust. En terecht.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:25:04 #30
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177376214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:24 schreef Redefine het volgende:
De aflevering met vertraging gekeken. Ik had al over de opmerking van Blokhuijsen gelezen. Ik vond het niet handig, maar kan mij voorstellen dat die het wilde zeggen. Maar zag nu pas hoe die het gedaan heeft. Nog snel even zo'n opmerking maken en dan opstaan en weglopen. Dat vind ik echt volkomen respectloos :{ Als je het dan echt wilt behandelen doe je dat tijdens je persconferentie en geef je mensen de kans om erop te reageren en vragen te stellen.

Over vier jaar roept Jantje aan het eind van een persconferentie: 'Free Tibet,' om vervolgens weg te lopen.
Past in dit topic eigenlijk nog wat beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:27:10 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177376266
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:54 schreef hhh38 het volgende:
Jezus wat een haat op Blokhuijsen. Het is misschien niet netjes om je gastheer te bekritiseren, maar het is geen hypocriet statement voor zover ik kan oordelen.
Dat an sich niet. Als hij het ergens in het midden had gezegd, had dat prima gekund. Maar zoiets roepen en dan opstaan en weglopen vind ik vrij asociaal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_177377296
Het is heel simpel, je doet het niet. Sporters hebben altijd de mond vol dat sport boven politiek staat, dat was toen met China en Rusland sowieso erg belangrijk. Dan moet je je dus ook als neutraal persoon opstellen, anders moet je niet gaan.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_177408700
Even optellen twee weken OS, matchfixing Anema, Het verwonden van het Koreaans publiek, een veel besproken middelvinger van Sjinkie richting Koreaan, Koreaanse cultuur beledigen, Nou dat wordt dus thuisblijven over 2 of 4 jaar haha
pi_177410480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Past in dit topic eigenlijk nog wat beter.
Idd. Dat hij het aan het einde zei en toen meteen opstond en wegliep, dat was een uitermate laffe actie. Je zag Kramer ook nog reageren "huh, wat zei je nu?"
in a crowd you lose humanity
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')