abonnement Unibet Coolblue
pi_177360289
Gm,

We zijn weer bezig met de planning voor het jaarlijkse vriendenweekend. Dit jaar willen we een keer naar Engeland. Onze voorkeur (op aanraden van diversen):

- Liverpool
- Manchester
- Cardiff. (Vliegen via Bristol)

Uiteindelijk gaat het natuurlijk voornamelijk om het stappen.

Welke stad zouden jullie ons aanraden?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 07:34:52 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177360612
Newcastle
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177360886
Als het om het stappen gaat maakt de stad toch niks uit?
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 11:27:41 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177364819
Cardiff is Wales en niet Engeland. Als je daar heen gaat, moet je die fout daar niet maken.
Bristol is trouwens een leuke stad.

Qua beleving ontlopen Manchester en Liverpool elkaar weinig.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177367594
Ben in alle 3 geweest, weliswaar met voetbal maar ben er wel wezen stappen elke keer.
Ik vond het in Manchester t tofst. De laatste keer was afgelopen zomer en toen zijn we naar Printworks geweest. Daar heb je meerdere kroegen zitten.
pi_177367824
Birmingham en Sheffield ben ik de afgelopen twee jaar geweest. Genot. Uiteraard in combinatie met voetbal.

Manchester vond ik zelf wat tegenvallen :@
Liverpool is al te lang geleden, kan ik me niet meer herinneren.
Cardiff nooit geweest.
U MAD?
pi_177367851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:17 schreef Neede_Radical het volgende:
De laatste keer was afgelopen zomer en toen zijn we naar Printworks geweest. Daar heb je meerdere kroegen zitten.
Printworks is met dat water voor, toch? In die oude brug? En er tegenover ligt die stripclub :D :')
Verder vond ik het vrij karig qua centrum en uitgaan, maar zou kunnen zijn omdat we midden in de week waren.
U MAD?
pi_177368149
quote:
3s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Printworks is met dat water voor, toch? In die oude brug? En er tegenover ligt die stripclub :D :')
Verder vond ik het vrij karig qua centrum en uitgaan, maar zou kunnen zijn omdat we midden in de week waren.
Geen idee of er water voor zat. Waren op doorreis naar Stanraer in Schotland. Wilden eerst bij Old Wellington op het terras zitten maar daar mochten we niet in, te grote groep.
Daarna kwamen we in the Printworks terecht. Is een overdekte uitgaansstraat, ingang vlak naast het Hardrock Cafe. Hebben toen hele avond bij Yates gezeten,
DJ,lelijke vrouwen met veel te korte rokjes en 10x Oasis op een avond :)

Heb het zelf niet zo heeeeel laat gemaakt maar anderen zijn nog wel naar een stripclub geweest ja. Moest de volgende dag nog naar Stranraer rijden, zo'n 350 kilometer in een 10 persoonsbusje met stuur rechts en linkerhand schakelen met een wedstrijd die om 15.00u begint
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')