abonnement Unibet Coolblue
pi_177357542


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177357581
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Crypto als betaalmiddel zie ik op dit moment nog niet. Ik koop er iig geen brood mee.

Ik heb genoeg dukaten geïnvesteerd maar ik blijf gewoon realistisch, het kan allemaal nog komen natuurlijk.
o.a Litepay/LitePal icm een creditcard staat letterlijk voor de deur......
dus dan kan je er zo goed als alles mee kopen.
pi_177357647
Nou dat worden weer instant noodles de rest van de week.
pi_177357698
Allemaal weer in FUD modus, Ghehe jullie laten je emoties teveel afhangen van koersen.
Kijk gewoon in april, nee juni nog eens.
And in the mean time, shut up and shill
Vakman pur sang
pi_177357719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal weer in FUD modus, Ghehe jullie laten je emoties teveel afhangen van koersen.
Kijk gewoon in april, nee juni nog eens.
And in the mean time, shut up and shill
in juni is het meestal wel mooi bbq weer
#TeamBBQ
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:20:15 #6
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177357725
10% down, crypto gaat deauddd

10% up, mooon
pi_177357755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

in juni is het meestal wel mooi bbq weer
#TeamBBQ
leg dat teambbq effe uit :(
pi_177357793
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

leg dat teambbq effe uit :(
er houden er een paar van ECHT BBQen hier
8 uur slow smoked ribs, 16 uur brisket etc etc

dat is #TeamBBQ
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:23:01 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177357808
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177357860
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?

:{²
Als je genoeg kletsnatte dukaten op je soppende chest hebt wel ja.

:{3
Lambo of Rekt
pi_177357877
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?

:{²
als je in de projecten zit die uiteindelijk over gaan blijven: dan wel ja
pi_177357886
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?

:{²
Als we te rijk worden dan raakt de hele boel uit balans.
pi_177357890
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

als je in de projecten zit die uiteindelijk over gaan blijven: dan wel ja
Er zal veel kapot gaan ja.

Maar wij hebben... UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177357895
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?

:{²
Dit ga ik eens even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken. Welterusten en tot morgen.
pi_177357957
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er zal veel kapot gaan ja.

Maar wij hebben... UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAA
enige safebet in mijn ogen is nog steeds BTC

dus ik probeer mijzelf weer een limiet te stellen: bij x aantal BTC in alts: weer minstens 20% richting BTC schuiven :+

Maar is lastig
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:28:43 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177357974
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

als je in de projecten zit die uiteindelijk over gaan blijven: dan wel ja
Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:

- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties

Als je visionair genoeg bent ligt het geld voor het opscheppen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177357992
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:

- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties

Als je visionair genoeg bent ligt het geld voor het opscheppen.

:{²
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_177358000
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:

- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties

Als je visionair genoeg bent ligt het geld voor het opscheppen.

:{²
Log is een feature. Het is juist de bedoeling dat veranderingen lang duren.
Traag? Lightning Networkgod.
Dure transacties? Onder de 1 dollar USD nu. Met Lightning Network nog goedkoper straks.
pi_177358002
Ethereum > BTC _O_

Ik ben ook een vieze Ethereum shill dus ja :P
pi_177358017
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:

- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties

Als je visionair genoeg bent ligt het geld voor het opscheppen.

:{²
Ik wil die ferme knoppen van jou wel eens beroeren hoor. Moet je zien wat voor romige dukaten daar uit komen.

:')14.gif
pi_177358026
Banshee, wat deprimerend allemaal. Slaap je wel goed? :')
pi_177358039
Kwam er vandaag trouwens achter dat Andreas (volgens mij zijn hier mensen nogal fan van hem) samen met Gavin Wood een boek aan het schrijven is over Ethereum :P

Nu heb ik genoeg geshilled.
pi_177358040
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

enige safebet in mijn ogen is nog steeds BTC

dus ik probeer mijzelf weer een limiet te stellen: bij x aantal BTC in alts: weer minstens 20% richting BTC schuiven :+

Maar is lastig
Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.
Lambo of Rekt
pi_177358042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:30 schreef Weissmania het volgende:
Banshee, wat deprimerend allemaal. Slaap je wel goed? :')
Ze heeft veel moeite met het loslaten van Fok. Als dat je enige leven is...
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:31:55 #25
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177358053
Banshee's vrouw heeft tepels als dukaten
pi_177358055
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.
Haha, dat zegt iedereen elke keer.
pi_177358062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
Kwam er vandaag trouwens achter dat Andreas (volgens mij zijn hier mensen nogal fan van hem) samen met Gavin Wood een boek aan het schrijven is over Ethereum :P

Nu heb ik genoeg geshilled.
Vet. Ga ik wel lezen dan.

Ik boycot ETH omdat ik ooit een flink aantal ETH heb verloren omdat ik een noob was. :+
Had nu een flink aantal K'tjes geweest.

Weiger om er terug in te stappen. :(
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:33:02 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358067
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik wil die ferme knoppen van jou wel eens beroeren hoor. Moet je zien wat voor romige dukaten daar uit komen.

:')[ afbeelding ]
Cassius Clay, groot denker uit de vorige eeuw:"I'm young; I'm handsome; I'm fast. I can't possibly be beat." Dat zoek je in een dukaat!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 23:33:48 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177358081
M
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.
:Y

Ik probeer ook met een plan te komen om meer in BTC te zitten, maar ook vaker winsten af te romen naar BTC.
pi_177358091
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vet. Ga ik wel lezen dan.

Ik boycot ETH omdat ik ooit een flink aantal ETH heb verloren omdat ik een noob was. :+
Had nu een flink aantal K'tjes geweest.

Weiger om er terug in te stappen. :(
Ja ach ETH en BTC zijn wat mij betreft complementair.

https://www.reddit.com/r/(...)sing_rapidly_please/

Hier is de bron overigens, mocht je zelf willen bijdrage op github :P
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:34:28 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358093
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:30 schreef Weissmania het volgende:
Banshee, wat deprimerend allemaal. Slaap je wel goed? :')
Is er sprake van slapen als je naar bed gaat en wakker wordt met blockfolio? :')

Random woord: pastinaak

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358104
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:32 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Haha, dat zegt iedereen elke keer.
Zodra UNIVERSAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAAA op 97,61 dollar (max) staat volgende week, dan gaan we maar ns wat omzetten ja.
Lambo of Rekt
pi_177358115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ach ETH en BTC zijn wat mij betreft complementair.

https://www.reddit.com/r/(...)sing_rapidly_please/

Hier is de bron overigens, mocht je zelf willen bijdrage op github :P
Ja kweenie. Ik heb bij ETH meer het idee dat het ooit vervangen kan worden dan bij BTC.

Maar ik ben dan dus ook een beetje biased. :+
pi_177358130
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zodra UNIVERSAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAAA op 97,61 dollar (max) staat volgende week, dan gaan we maar ns wat omzetten ja.
Universa blijf ik nog wel even vanaf. Die moet minstens een marketcap van Waves halen voordat ik daar überhaupt aan ga zitten.
pi_177358139
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is er sprake van slapen als je naar bed gaat en wakker wordt met blockfolio? :')

Random woord: pastinaak

:{²
jezus je bent echt raar :')
pi_177358142
We gaan nu weer up!
pi_177358177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:36 schreef Dwaalboy het volgende:
We gaan nu weer up!

Omlaag omlaag omhoog omhoog !!
pi_177358180
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is er sprake van slapen als je naar bed gaat en wakker wordt met blockfolio? :')

Random woord: pastinaak

:{²
al 2 keer pastinaak op dit jaar
pi_177358187
Pizza met pastinaak.
pi_177358190
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Universa blijf ik nog wel even vanaf. Die moet minstens een marketcap van Waves halen voordat ik daar überhaupt aan ga zitten.
dan zijn wij allemaal al rijk
pi_177358195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:38 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]


Omlaag omlaag omhoog omhoog !!
flink dansvloertje op gemurderd vorig weekend in mijn wortelpak
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:39:43 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358207
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:36 schreef Weissmania het volgende:

[..]

jezus je bent echt raar :')
Youtube! Genoeg filmpjes die ons kunnen helpen. Ik gebruik nu search strings als "altcoin moon" en "best altcoin". Ik zoek ook geregeld op "gegrilde zeebaars", maar dat is iets voor mezelf.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358225
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Youtube! Genoeg filmpjes die ons kunnen helpen. Ik gebruik nu search strings als "altcoin moon" en "best altcoin".

:{²
Wat de fuck is er met die tekst onder jou post trouwens?

Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma

Die laatste twee horen echt niet in dat rijtje thuis _O-

quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

flink dansvloertje op gemurderd vorig weekend in mijn wortelpak
Godver _O-
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:40:52 #44
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177358230
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

flink dansvloertje op gemurderd vorig weekend in mijn wortelpak
Dat klinkt wel apart.
pi_177358248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:40 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat klinkt wel apart.
hoezo :{
pi_177358252
Nou ik ga ook ns ff de binnen kant van mn chest bekijken.
Lambo of Rekt
pi_177358256
Ben met carnaval wel een paar keer bitcoin miners tegengekomen. Maar die waren volgens mij in december ingestapt want weigerde te trakteren.
pi_177358263
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben met carnaval wel een paar keer bitcoin miners tegengekomen. Maar die waren volgens mij in december ingestapt want weigerde te trakteren.
_O-

ik ben weinig tegengekomen
en mocht niet als een bitcoin van mijn vriendin :(
flink onder de plak

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 23:43:04 ]
pi_177358270
Ik kwam er laatst achter dat een turkse oudklasgenoot van mij cryptomiljonair door NEO is geworden.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:43:33 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358275
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:
Nou ik ga ook ns ff de binnen kant van mn chest bekijken.
Serieus, er is net ontzettend maagdelijke olijfolie uit Marokko bij me bezorgd. Dat zijn van die momenten dat die dukaten je niets kunnen schelen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358281
bruine badmuts en microfoon al besteld voor volgend jaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177358284
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-

ik ben weinig tegengekomen
en mocht niet als een bitcoin van mijn vriendin :(
flink onder de plak
Hoeveel kost je vriendin per uur? Doet ze PZC? WAT IS HAAR NUMMER
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177358295
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:43 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Hoeveel kost je vriendin per uur? Doet ze PZC? WAT IS HAAR NUMMER
ik heb geen idee wat PZC is
pi_177358296
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-

ik ben weinig tegengekomen
en mocht niet als een bitcoin van mijn vriendin :(
flink onder de plak
Niks mis met goed onder de plak zitten, blijven die dukaten lekker hangen aan je chest.

Ze neemt de telefoon al op met wasu wasu wasupp, jij kunt tevreden zijn :P
pi_177358298
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik heb geen idee wat PZC is
pijpen zonder condoom
pi_177358320
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

pijpen zonder condoom
Godver :')

Volgens mij heb ik nog nooit een chick geregeld die dat met condoom wilde doen.
pi_177358322
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat een turkse oudklasgenoot van mij cryptomiljonair door NEO is geworden.
Wordt vooral laaiend van die mensen die niets van crypto/ computers weten, op aanraden van broertje voor 10k ether hebben gekocht in maart 2017, en nu maar van die 400k euro een tweede huis kopen omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten.

Er is ook een advocatenkantoor in Amsterdam waar een redelijk groot gedeelte ook vuistdiep in de ether zat, waar mensen in juli vorig jaar al in huizen rekenden :') gvd
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177358330
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wordt vooral laaiend van die mensen die niets van crypto/ computers weten, op aanraden van broertje voor 10k ether hebben gekocht in maart 2017, en nu maar van die 400k euro een tweede huis kopen omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten.

Er is ook een advocatenkantoor in Amsterdam waar een redelijk groot gedeelte ook vuistdiep in de ether zat, waar mensen in juli vorig jaar al in huizen rekenden :') gvd
Ik ben ook digibeet, sorry.
pi_177358337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

pijpen zonder condoom
o
moet ik nu de FOK!knokploeg regelen omdat iemand vervelend doet over mijn vriendin?
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:47:11 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:45 schreef BakkenKappen het volgende:

Volgens mij heb ik nog nooit een chick geregeld die dat met condoom wilde doen.
Smerig man, of wil je een extra volatiele SOA in je body? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358352
Ik weet niet eens hoe mijn 2fa op binance precies werkte ;(
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:48:01 #62
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358363
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

o
moet ik nu de FOK!knokploeg regelen omdat iemand vervelend doet over mijn vriendin?
Ach, het kan altijd erger. Er loopt hier een gek rond die vraagt of je vrouw/vriendin vruchtbaar is. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358370
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach, het kan altijd erger. Er loopt hier een gek rond die vraagt of je vrouw/vriendin vruchtbaar is. :')

:{²
Ik zag je edit. :)
pi_177358383
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Smerig man, of wil je een extra volatiele SOA in je body? :?

:{²
No risk no reward.

Beetje zoals crypto.


Dit vind jij vast genieten.
pi_177358392
Ooit kocht ik 60BTC op aanraden van een FOK!user.
pi_177358400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wordt vooral laaiend van die mensen die niets van crypto/ computers weten, op aanraden van broertje voor 10k ether hebben gekocht in maart 2017, en nu maar van die 400k euro een tweede huis kopen omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten.

Er is ook een advocatenkantoor in Amsterdam waar een redelijk groot gedeelte ook vuistdiep in de ether zat, waar mensen in juli vorig jaar al in huizen rekenden :') gvd
Ik voel je
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:49:50 #67
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ooit kocht ik 60BTC op aanraden van een FOK!user.
Zo! Dat heeft je geen windeieren gelegd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358418
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ooit kocht ik 60BTC op aanraden van een FOK!user.
Plot twist: het was vorige maand.

Wel lekker dat ik net het volledige repertoire van de snollebollekes heb zitten kijken. Wel lekkere chicks, dat wel
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177358448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ooit kocht ik 60BTC op aanraden van een FOK!user.
usergod
pi_177358457
Mja dit soort verhalen zijn niet uniek voor crypto, je hebt er ook talloze in de aandelenmarkt etc. Teveel mensen met de illusie dat je rendement kunt optimaliseren. Ronald Wayne is denk ik het pijnlijkste voorbeeld, verkocht 10% Apple aandelen voor 1700 dollar ofzo. Anders was hij nu de rijkste persoon ter wereld.
pi_177358463
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

usergod
:)
pi_177358484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:52 schreef BakkenKappen het volgende:
Mja dit soort verhalen zijn niet uniek voor crypto, je hebt er ook talloze in de aandelenmarkt etc. Teveel mensen met de illusie dat je rendement kunt optimaliseren. Ronald Wayne is denk ik het pijnlijkste voorbeeld, verkocht 10% Apple aandelen voor 1700 dollar ofzo. Anders was hij nu de rijkste persoon ter wereld.
toen ik begon maakte ik echt vrij snel een x10 met daytraden :+
toen besefte ik dat dat flink geluk was en ben ik er mee gestopt
pi_177358489
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

toen ik begon maakte ik echt vrij snel een x10 met daytraden :+
toen besefte ik dat dat flink geluk was en ben ik er mee gestopt
Toen ik begon heb ik maanden op minimaal rendement gezet.
pi_177358511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Toen ik begon heb ik maanden op minimaal rendement gezet.
ja ach
bij mij ging het ook niet om een echt groot bedrag hé
kon niet met duizenden instappen

anders had ik nu naast Tedgod op Thailand gewoond
pi_177358513
Mijn broertje heeft eind november 10k in wat alts gestopt, en had alleen flinke winsten meegemaakt toen de boel een keer crashte.

My sweet summer child.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:56:40 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358517
Wat voel ik me toch een miezerige nietsnut met een ruggengraat van papier maché als ik al die succesverhalen hoor. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn broertje heeft eind november 10k in wat alts gestopt, en had alleen flinke winsten meegemaakt toen de boel een keer crashte.

My sweet summer child.
_O-
pijnlijk
pi_177358537
ik stapte op 5 januari 2018 in.......dan weten jullie het ook wel ;)
overigens sta ik nu in de plus door extra in te leggen op de 6k dip
pi_177358539
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
pijnlijk
Begin januari waren er teksten als.

"de millie moet wel lukken voor 2019"
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:58:31 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358552
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:58 schreef Predator38 het volgende:
ik stapte op 5 januari 2018 in.......dan weten jullie het ook wel ;)
Heb jij eigenlijk al winsten gemaakt?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358565
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat voel ik me toch een miezerige nietsnut met een ruggengraat van papier maché als ik al die succesverhalen hoor. :N

:{²
Ach man, is maar geld _O-

Je wordt pas gelukkig als je die heerlijke olijfolie uit marokko je bek in giet.
pi_177358567
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk al winsten gemaakt?

:{²
door extra geld in te leggen op de dip.......nu wel wat winst
pi_177358573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

door extra geld in te leggen op de dip.......nu wel wat winst
Stalen ballen gespot.
pi_177358580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Begin januari waren er teksten als.

"de millie moet wel lukken voor 2019"
de kunst voor die mensen is om er in een dal ook wat in te gooien
dat deel missen ze vaak :+

dollar cost averaging
pi_177358582
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn broertje heeft eind november 10k in wat alts gestopt, en had alleen flinke winsten meegemaakt toen de boel een keer crashte.

My sweet summer child.
Hehe ja dat zijn de leuke. 2 huisgenoten, een in ETH ingestapt op 150 euro, toen was ie 350, daarna alles verkocht op 150 weer, nul euro winst. Broer idem, zieke fomo, op 150 gekocht, 250 verkocht. Ook niet de 700 van nu meegepakt. Andere huisgenoot: Ripple kopen ( :') ) dalings, verkopen. Toen weer op 3 euro ripple kopen ( "want bazencoin :') ) met verlies verkopen. Lisk aangeraden, voor event gisteren verkocht. Wist niet eens dat het was. Op het moment wel beter af, maar man man man, als je er in zit voor de x10 in een dag en je wisselt je coins elke dag, kan je beter naar het casino
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177358593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:
Ach man, is maar geld _O-

Je wordt pas gelukkig als je die heerlijke olijfolie uit marokko je bek in giet.
Ja joh, stukje zeil van 5 bij 5 op de grond, naakt op liggen en glibberen maar met de heerlijke olijfolie
pi_177358597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:01 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ja joh, stukje zeil van 5 bij 5 op de grond, naakt op liggen en glibberen maar met de heerlijke olijfolie
Deze man weet !
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:01:46 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[spoiler]Ik stapte overigens ook in na advies van een vriend die toen aan de technische uni iets met IT studeerde. Hij heeft uiteindelijk verkocht tijdens de lange HODL na DAO, ik was te lui om het uit te zoeken.

Je wordt pas gelukkig als je die heerlijke olijfolie uit marokko je bek in giet.
:D :D :D

Vrouwtje is een tosti fixen voor me. Honger als een Jeffrey.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358600
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:00 schreef Typisch het volgende:

dollar cost averaging
met dollar cost averaging kan je je verliezen heel wat beperken...dan maar wat minder winst
pi_177358605
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:D :D :D

Vrouwtje is een tosti fixen voor me. Honger als een Jeffrey.

:{²
Wie zijn die Jeffrey, Patrick en Jason toch? Ik zet het godverdomme overigens in een spoiler zodat niet iedereen het kan lezen lullo :P
pi_177358606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:15 schreef Predator38 het volgende:

[..]

o.a Litepay/LitePal icm een creditcard staat letterlijk voor de deur......
dus dan kan je er zo goed als alles mee kopen.

Yugh, creditcards :r
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177358614
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yugh, creditcards :r
u heeft geen pinpas ook ????
maar betalen met crypto betaalkaarten ( net zoals een pinpas ) en nfc staan voor de deur
pi_177358619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Predator38 het volgende:

[..]

u heeft geen pinpas ook ????
Das toch een debitkaart? Tenzij je rood gaat.
pi_177358621
Waar blijft die raket nou? Zit gvd al dagen vast in de stoelriemen op aarde.
pi_177358623
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yugh, creditcards :r
Wat is er mis met creditcards.
pi_177358625
Creditcards zijn niet het enige dat rood gaat, de koersen ook.
pi_177358627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wat is er mis met creditcards.
niks, denkt er weer een interessant te zijn
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:04:34 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358629
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar blijft die raket nou? Zit gvd al dagen vast in de stoelriemen op aarde.
Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358648
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies. :')

:{²
geduld is een schone zaak kerel.....komt goed.
dat is het hele probleem in crypto nu, greeeeedddd binnen 1 dag cryptomiljonair
pi_177358653
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies. :')

:{²
Jiskefet - de cryptotraders

Ik zie hier wel wat in.
pi_177358659
wtf azie red ons ?
pi_177358675
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies. :')

:{²
Same here bro.
pi_177358680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:06 schreef Predator38 het volgende:
wtf azie red ons ?
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:10:22 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:05 schreef Predator38 het volgende:

[..]

geduld is een schone zaak kerel.....komt goed.
dat is het hele probleem in crypto nu, greeeeedddd binnen 1 dag cryptomiljonair
Ik denk het ook. Ik ben opgegroeid met literatuur als Suske en Wiske, Kuifje en Franka. Na legendarische gebeurtenissen kwam het ALTIJD goed.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358709
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Ik ben opgegroeid met literatuur als Suske en Wiske, Kuifje en Franka. Na legendarisch gebeurtenissen kwam het ALTIJD goed.

:{²
na regen komt zonneschijn, de alts krijgen hun run wel een keer.....ooit....
pi_177358720
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Predator38 het volgende:

[..]

u heeft geen pinpas ook ????
maar betalen met crypto betaalkaarten ( net zoals een pinpas ) en nfc staan voor de deur
Tuurlijk wel, die werkt alleen niet op peperduur krediet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177358733
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, die werkt alleen niet op peperduur krediet.
mijn CC werkt ook niet met krediet gelukkig ( behalve als ik niet kan aflossen ), en je hebt ook prepaid CCs
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:13:52 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:11 schreef Predator38 het volgende:

[..]

na regen komt zonneschijn, de alts krijgen hun run wel een keer.....ooit....
Laurel and Hardy in Way out West:


:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:13 schreef Predator38 het volgende:

[..]

mijn CC werkt ook niet met krediet gelukkig ( behalve als ik niet kan aflossen ), en je hebt ook prepaid CCs
Ik raak ze niet aan tenzij het echt niet anders kan, en dat heb ik al even niet meer meegemaakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177358780
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik raak ze niet aan tenzij het echt niet anders kan, en dat heb ik al even niet meer meegemaakt.
wij gaan "regelmatig" naar de USA en daar is het verrekte handig, en tevens nodig om een auto te kunnen huren trouwens
pi_177358785
Als je gewoon gelijk afbetaald kost het je bijna niets.
pi_177358796
mijn pinpas is kapot
ben blij dat ik een creditcard heb :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 00:21:11 #113
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177358816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als je gewoon gelijk afbetaald kost het je bijna niets.
Dit :)

In het buitenland sowieso ook super handig, geen gekut. Wat Predator zegt ook, auto huren, betalen in restaurant etc. etc. Gewoon handig :) Einde van de maand gewoon van bankrekening af laten schrijven, dan kost het net iets meer in vergelijken met een pinpas / bankrekening.
pi_177358840
Wie had er nu een natte Ducatie op z'n chest?

  donderdag 22 februari 2018 @ 00:23:11 #115
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit :)

In het buitenland sowieso ook super handig, geen gekut. Wat Predator zegt ook, auto huren, betalen in restaurant etc. etc. Gewoon handig :) Einde van de maand gewoon van bankrekening af laten schrijven, dan kost het net iets meer in vergelijken met een pinpas / bankrekening.
Bij de Rabo kost het je zelfs niks.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177358847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:22 schreef MaGNeT het volgende:
Wie had er nu een natte Ducatie op z'n chest?

[ afbeelding ]
auw _O-
pi_177358848
Ik ga even van dukaten dromen. Verwacht moon als ik wakker word anders vies mad.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177358853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit :)

In het buitenland sowieso ook super handig, geen gekut. Wat Predator zegt ook, auto huren, betalen in restaurant etc. etc. Gewoon handig :) Einde van de maand gewoon van bankrekening af laten schrijven, dan kost het net iets meer in vergelijken met een pinpas / bankrekening.
Mijn vrouw bekijkt gewoon maandelijks wat er afgeschreven is en betaald die dan handmatig :+
pi_177358855
En oh wee, als er ergens een tientje teveel is afgeschreevn ;(
pi_177358856
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Mijn vrouw bekijkt gewoon maandelijks wat er afgeschreven is en betaald die dan handmatig :+
"handmatig" ???? ~O>
soort van betaling in natura
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:26:30 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177358869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Mijn vrouw bekijkt gewoon maandelijks wat er afgeschreven is en betaald die dan handmatig :+
Ah, de zgn "boekhouding". Maar dit als drogreden gebruiken om je gangen na te gaan. Doen veel vrouwen. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:26:43 #122
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177358873
Zat net een chocolade ridder aan mn dukaten?!
pi_177358874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:24 schreef Predator38 het volgende:

[..]

"handmatig" ???? ~O>
soort van betaling in natura
inso doet alleen aan zulke dingen als er een kindje verwekt moet worden
pi_177358912
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:50 schreef tgev het volgende:

[..]

Werkt hier gewoon hoor. Of is het tijd om de coins hier ook weg te halen?
Dat heb ik zelf vorige week al gedaan. Afgelopen dagen kon ik niet op de site en kreeg ik telkens een 504 error of zoiets. Nu doet ie het weer. Zo ff rondbuurten en kijken of de orderbooks al zijn geupdate. Zoniet dan raad ik je aan om al je coins/tokens terug in je MEW te zetten en niet op ED te laten staan. Voordat er een exit plaatsvindt! Sowieso binnenkort een nieuwe MEW aanmaken en alles daar naar zenden. Dat met je private key ED op komen vind ik maar niets....

quote:
8s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:30 schreef BadVlad het volgende:
Luitjes, wanneer gingen we nou moonen?
Vrijdagavond op de Lijnbaan, doe je mee?
Trek wel je renschoenen aan ;)
pi_177358924
ED was tijdje terug ook overgenomen door Chinezen meen ik.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 00:33:56 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177358927
Man, zoveel keuzes waar ik iets in zie dat ik niet meer weet hoe mijn portfolio eruit moet komen te zien.

ICX, staat behoorlijk laag, main net is released en werkend, komen niet direct hele spannende dingen aan, maar toch denk ik dat we zulke lage prijzen niet meer gaan zien (als BTC geen rare dingen doet). Binnenkort ICX/KRW pairing op Koreaanse exchanges kan een boost geven.

WTC, staat belachelijk laag nu, heeft in sat bijna x2 gestaan paar weken terug. Leuke roadmap, komt veel aan.

ENJ, nu op zelfde niveau als begin januari, komt belachelijk veel aan met hun roadmap de komende maanden. Zie deze eigenlijk wel het snelst x2 gaan.

EOS, nog weinig laten zien, maar team lijkt hard te werken en geloof wel dat het een leuke ETH alternatief kan worden. Altijd afwachten.

LSK, leuk event gisteren, veel mensen deden er negatief over, maar volgens mij leggen zij een prima basis neer voor de toekomst. Staan weer op niveau van begin januari in sat.

VEN, weet niet wat ik hier mee moet de komende dagen als ik zie wat er met LSK is gebeurd. Gekocht op 0.0003 sat, nu dus bijna x2 in sat, misschien toch maar verkopen als die 0.0006 aantikt voor event en hopen dat het niet moon gaat door crazy announcements.

Even kort mijn hersenspinsels :P

Help :D
pi_177358947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:33 schreef Kyran het volgende:
Man, zoveel keuzes waar ik iets in zie dat ik niet meer weet hoe mijn portfolio eruit moet komen te zien.

ICX, staat behoorlijk laag, main net is released en werkend, komen niet direct hele spannende dingen aan, maar toch denk ik dat we zulke lage prijzen niet meer gaan zien (als BTC geen rare dingen doet). Binnenkort ICX/KRW pairing op Koreaanse exchanges kan een boost geven.

WTC, staat belachelijk laag nu, heeft in sat bijna x2 gestaan paar weken terug. Leuke roadmap, komt veel aan.

ENJ, nu op zelfde niveau als begin januari, komt belachelijk veel aan met hun roadmap de komende maanden. Zie deze eigenlijk wel het snelst x2 gaan.

EOS, nog weinig laten zien, maar team lijkt hard te werken en geloof wel dat het een leuke ETH alternatief kan worden. Altijd afwachten.

LSK, leuk event gisteren, veel mensen deden er negatief over, maar volgens mij leggen zij een prima basis neer voor de toekomst. Staan weer op niveau van begin januari in sat.

VEN, weet niet wat ik hier mee moet de komende dagen als ik zie wat er met LSK is gebeurd. Gekocht op 0.0003 sat, nu dus bijna x2 in sat, misschien toch maar verkopen als die 0.0006 aantikt voor event en hopen dat het niet moon gaat door crazy announcements.

Even kort mijn hersenspinsels :P

Help :D
wat dacht je van gewoon BTC, ETH, Monero, LTC?
pi_177358948
quote:
People say don't out all your eggs in one basket but I believed in the project so much that I did. I put everything I had in crypto investment (50% of my life savings) into nano near ATH. As the price started dropping, I put in the remaining 50% of my life savings to dollar cost average because I genuinely believed that with the rebranding, binance announcement, I would see a profit but the price kept dropping.

I was an idiot to buy using bitgrail instead of kucoin and now I have officially lost everything due to the alleged hack. I wish I could have withdrawn to my wallet but withdrawals were disabled.

I was also an idiot to put in more than I could lose. Money I had saved up by working so hard. I lost $120,000.

I believe in the project and idk how I am going to live with myself watching the price of nano soar over the months without me not having anything to invest in it.

Please don't do what I did. Please be cautious with your investments, diversify, and don't invest more than you are willing to lose. I know we all think that won't happen but you can...like I did...your money, your happiness and most importantly, your mental health.

This is so depressing. I feel so defeated in life. This was money that was going to go to my further education, my wedding, honeymoon, any travel plans, my downpayment. This puts me back at least 7-8 years in my life.
...
pi_177358963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:36 schreef Roellie80 het volgende:
I was also an idiot to put in more than I could lose. Money I had saved up by working so hard. I lost $120,000.
Tja dit vat het wel zon beetje samen :P

Stop er niet meer in dan je kan verliezen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 00:39:09 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177358970
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

wat dacht je van gewoon BTC, ETH, Monero, LTC?
Boring!

Nee, BTC sowieso :)

Al eerder aangegeven, ben geen grote speler, dus als ik er een beetje iets uit wil halen moet ik wel een iets groter risico willen lopen en echt in de alts gaan zitten.
pi_177358973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:33 schreef BakkenKappen het volgende:
ED was tijdje terug ook overgenomen door Chinezen meen ik.
Dat begreep ik ook. Vanuit het dev- en/of marketingteam wordt niet gereageerd. De twittergroep is een groep die door gebruikers wordt onderhouden. Als je een twitterbericht naar 1 van de ED figuren stuurt wordt er niet eens gereageerd. Beide vind ik SLECHT! Heel dat tering ED heeft me al ruim 1.5ETH (aankoop aantal en prijs met elkaar omgewisseld) en zeker $125 aan onnodige fees gekost (buy orders die in het order book stonden maar al waren vervuld). Maar wel voor de fees mogen opdraven omdat het via de chain gaat..... 8)7
pi_177359068
Het is toch wel sexy als je vanuit een Waves wallet je WCT naar een andere wallet stuurt het eigenlijk direct binnen is nu hé. Ik open mijn andere wallet binnen enkele seconden en het staat al op dat adres. _O_
pi_177359124
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:
Het is toch wel sexy als je vanuit een Waves wallet je WCT naar een andere wallet stuurt het eigenlijk direct binnen is nu hé. Ik open mijn andere wallet binnen enkele seconden en het staat al op dat adres. _O_
Hmm. Kun je die WCT ook eens naar mijn adres sturen? Kijken of dat ook snel gaat. :)
pi_177359129
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:
Het is toch wel sexy als je vanuit een Waves wallet je WCT naar een andere wallet stuurt het eigenlijk direct binnen is nu hé. Ik open mijn andere wallet binnen enkele seconden en het staat al op dat adres. _O_
Dat werkt inderdaad echt prima. Die gateway is en blijft echter ruk. Vandaag ETH verstuurd met premium fee.. duurde 25 minuten voordat er überhaupt een transactie op het ETH netwerk zichtbaar was.

Daar mogen ze echt eens snel iets aan gaan doen want dit schiet niet op. Daarnaast heb ik nog nergens een optie gezien dat je je ETH TXID ergens terug kunt zien in de wallet? Alleen de Waves TXID.
pi_177359162
Vandaag in het FD iets over dat Venezuela een eigen coin wil introduceren, genaamd Petro.

Any thoughts?
pi_177359164
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:00 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad echt prima. Die gateway is en blijft echter ruk. Vandaag ETH verstuurd met premium fee.. duurde 25 minuten voordat er überhaupt een transactie op het ETH netwerk zichtbaar was.

Daar mogen ze echt eens snel iets aan gaan doen want dit schiet niet op. Daarnaast heb ik nog nergens een optie gezien dat je je ETH TXID ergens terug kunt zien in de wallet? Alleen de Waves TXID.
Premium fee? Zover ik weet kan je de ETH fee niet aanpassen in de Waves wallet.
De Waves fee wel maar die transactie is er sowieso door in een seconde dus dat voegt weinig toe.

Dat je je ETH transactie niet kan zien, dat klopt wel. De wallet doet zelf niets met ETH.
pi_177359193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Premium fee? Zover ik weet kan je de ETH fee niet aanpassen in de Waves wallet.
De Waves fee wel maar die transactie is er sowieso door in een seconde dus dat voegt weinig toe.

Dat je je ETH transactie niet kan zien, dat klopt wel. De wallet doet zelf niets met ETH.
De waves fee heb ik inderdaad op premium gezet in de veronderstelling dat die transactie dan sneller door de gateway zou gaan?
pi_177359199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:05 schreef Weissmania het volgende:
Vandaag in het FD iets over dat Venezuela een eigen coin wil introduceren, genaamd Petro.

Any thoughts?
Tja... ik raak het niet aan. Moreel gezien niet te verantwoorden om een dergelijk land te steunen voor mij.
pi_177359207
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:10 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

De waves fee heb ik inderdaad op premium gezet in de veronderstelling dat die transactie dan sneller door de gateway zou gaan?
Nee, dat helpt niet. Is alleen van belang voor je Waves tokens en verder vrij nutteloze functie sinds Waves-NG omdat alle transacties praktisch in een seconde erdoor zijn.
pi_177359214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja... ik raak het niet aan. Moreel gezien niet te verantwoorden om een dergelijk land te steunen voor mij.
Het land (bevolking) nog wel, de regering niet :P
pi_177359228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja... ik raak het niet aan. Moreel gezien niet te verantwoorden om een dergelijk land te steunen voor mij.
Mensen uit een socialistisch land hebben juist baat bij "steun"
(source: familie uit socialistisch land)
pi_177359236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Mensen uit een socialistisch land hebben juist baat bij "steun"
(source: familie uit socialistisch land)
Dat kan, maar dan via een decentrale crypto die niet in handen is van de corrupte overheid ;)
pi_177359237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het land (bevolking) nog wel, de regering niet :P
Ja dat bedoel ik natuurlijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Mensen uit een socialistisch land hebben juist baat bij "steun"
(source: familie uit socialistisch land)
Ik betwijfel of ze er baat bij hebben dat ik de dictator help aan een nieuwe jet/heli/RPG.
pi_177359238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan via een decentrale crypto die niet in handen is van de corrupte overheid ;)
neh
pi_177359241
Hoe beter het gaat met een overheid, hoe beter het ook indirect met een bevolking gaat.
pi_177359245
Hij werkt ook aan een stuwdam, geloof ik.
De Maduro dam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177359250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe beter het gaat met een overheid, hoe beter het ook indirect met een bevolking gaat.
Prima, verschillende opvattingen :P
pi_177359254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Prima, verschillende opvattingen :P
Empirische ervaring, geen opvatting.
pi_177359256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:15 schreef MaGNeT het volgende:
Hij werkt ook aan een stuwdam, geloof ik.
De Maduro dam.
Godver _O- _O-

Dit vind ik erg grappig.
pi_177359259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoe beter het gaat met een overheid, hoe beter het ook indirect met een bevolking gaat.
Venezuela bewijst dat dat niet zo hoeft te zijn.
pi_177359265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Empirische ervaring, geen opvatting.
Prima joh. Kom maar met een goed onderbouwde bron (wetenschappelijk onderzoek oid) buiten je eigen ervaring en we kunnen verder praten. Tot die tijd hou ik het op verschillende opvattingen :P
pi_177359272
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:17 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Prima joh. Kom maar met een goed onderbouwde bron (wetenschappelijk onderzoek oid) buiten je eigen ervaring en we kunnen verder praten. Tot die tijd hou ik het op verschillende opvattingen :P
Je zal het vast beter weten. Dan ga ik daar vanuit!
pi_177359273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:05 schreef Weissmania het volgende:
Vandaag in het FD iets over dat Venezuela een eigen coin wil introduceren, genaamd Petro.

Any thoughts?
mijden...
ze hebben hetzelfde probleem als Nederland met de gasopbrengsten... alles is al uitgegeven.... alleen draait de Nederlandse economie niet uitsluitend op de aardgasinkomsten en die van Venezuela alleen op de olie inkomsten... nu de olieprijs laag is hebben ze daar al meer dan een jaar lege schappen in de supermarkten...

het uitbrengen van de petro coin is een noodgreep om inkomsten te verwerven en/of internationale sancties te omzeilen....

kan je beter je geld aan mij geven.... dan gaat het ook in rook op :7
pi_177359285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Je zal het vast beter weten. Dan ga ik daar vanuit!
Waar zeg ik dat ik het beter weet?

Ik stel gewoon vast dat we er verschillend naar kijken, en dat is echt helemaal prima, en geef aan dat ik niet snel mijn standpunt verander totdat ik in mijn ogen overtuigend bewijs zie :P
pi_177359291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik het beter weet?

Ik stel gewoon vast dat we er verschillend naar kijken, en dat is echt helemaal prima, en geef aan dat ik niet snel mijn standpunt verander totdat ik in mijn overtuigend bewijs zie :P
Ik heb vooral niet zo'n behoefte om het te hoeven te verwijzen.
Mijn familie heeft het aan beide kanten meegemaakt, maar ik begrijp best dat mensen een andere denkwijze hebben.
pi_177359303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik heb vooral niet zo'n behoefte om het te hoeven te verwijzen.
Mijn familie heeft het aan beide kanten meegemaakt, maar ik begrijp best dat mensen een andere denkwijze hebben.
Je hoeft het ook niet te bewijzen. Ik geef hier al aan;

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Prima, verschillende opvattingen :P
Dat agree to disagree echt helemaal oke is. Jij probeert vervolgens mij te overtuigen, ik jou niet. Je weet er waarschijnlijk veel meer vanaf dan mij, op grond van persoonlijke ervaring als ik het zo lees, en dan kunnen we er denk ik beter over ophouden en dat probeerde ik daar al aan te geven.
pi_177359312
Toch hadden grote hongersnoden toch wel wat verband met internationale boycots.
Dan kun je zo'n hekel aan de machtshebbers hebben, maar vergoeilijk het niet met dat je het beste met de burgers voor hebt.
pi_177359325
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Toch hadden grote hongersnoden toch wel wat verband met internationale boycots.
Dan kun je zo'n hekel aan de machtshebbers hebben, maar vergoeilijk het niet met dat je het beste met de burgers voor hebt.
Boycots, oppositie en in de eerste plaats Maduro zelf die zichzelf belangrijker vindt dan het volk, anders was hij wel opgestapt inmiddels.
pi_177359335
Is dat meestal niet het gevolg van een gevestigde elite die er alles aan doen om hun positie te houden?
...en de normale man/vrouw die niet tot dat exclusieve groepje horen, die vangen de klappen op... :(
pi_177359341
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Toch hadden grote hongersnoden toch wel wat verband met internationale boycots.
Dan kun je zo'n hekel aan de machtshebbers hebben, maar vergoeilijk het niet met dat je het beste met de burgers voor hebt.
Nou hup dan. Omdat jij graag stelt en niet bewijst:

quote:
But a more comprehensive examination of the phenomenon reveals a far more disturbing possibility: the North Korean government, under the harsh rule of Kim Jong Il, made either short-sighted or deliberate policy choices that caused and/or perpetuated famine conditions. There is considerable evidence that a good portion of international food aid failed to reach the intended beneficiaries because the government improperly diverted relief to black markets or to politically favored segments of the population. These acts of subversion have caused scholars and international aid organizations to reconsider whether continuing such aid is appropriate.
https://dash.harvard.edu/bitstream/handle/1/8944674/LeeD06.html
pi_177359346
Nu ga ik slapen :W

Morgen weer over dukaten die over mijn chest glijden.
pi_177359355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:31 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou hup dan. Omdat jij graag stelt en niet bewijst:

[..]

https://dash.harvard.edu/bitstream/handle/1/8944674/LeeD06.html
Iets is beter dan niets.
Dan communistische leiders erger dan de duivel zijn hoef je mij niet te bewijzen.
pi_177359357
Je verwart zinvolle noodhulp met zinvol voor de bevolking.
Want natuurlijk is hulp aan communstische landen niet zinvol.
pi_177359880
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Serieus, er is net ontzettend maagdelijke olijfolie uit Marokko bij me bezorgd. Dat zijn van die momenten dat die dukaten je niets kunnen schelen.

:{²
Hmm nog lekker maagdelijk en onbevrucht. Dat kunnen we van jou niet meer zeggen he, met die verschrompelde pruim van je.

:')14.gif
pi_177360021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja... ik raak het niet aan. Moreel gezien niet te verantwoorden om een dergelijk land te steunen voor mij.
Ook niet als onze meester Sunny Lu van VeChain er positief over is ?

Zie onderstaande video:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 02:29 schreef Kyran het volgende:
https://www.cnbc.com/vide(...)-cryptocurrency.html

Sunny is everywhere! Even lekker met z'n kop op CNBC, main stream media galore _O_

Kijk vooral af :D
pi_177360296
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 04:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hmm nog lekker maagdelijk en onbevrucht. Dat kunnen we van jou niet meer zeggen he, met die verschrompelde pruim van je.

:')[ afbeelding ]
omg :')
pi_177361337
Dead cat bounce, en gaan we zometeen door het putje?
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:30:13 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_177361504
Zojuist in blinde paniek alles verkocht.
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:31:43 #171
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177361529
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:30 schreef Afwazig het volgende:
Zojuist in blinde paniek alles verkocht.
Zojuist een verse bak koffie gezet in mijn Philips koffie entiteit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:33:29 #172
131603 Afwazig
Serious business
pi_177361569
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zojuist een verse bak koffie gezet in mijn Philips koffie entiteit.

:{²
Lekker man. Oude tepelmelker. Heb je toen de koffie over je romige mannenpads laten glijen terwijl je je roerstaaf door de vuist liet gieren?
pi_177361576
Jezus :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177361608
:r :r
pi_177361797
Ja nee, goeiemorgen allen.
Back on topic.
Wat een klote dag weer met de coins :D
pi_177361819
quote:
5s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Lekker man. Oude tepelmelker. Heb je toen de koffie over je romige mannenpads laten glijen terwijl je je roerstaaf door de vuist liet gieren?
_O-
pi_177361995
quote:
5s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Lekker man. Oude tepelmelker. Heb je toen de koffie over je romige mannenpads laten glijen terwijl je je roerstaaf door de vuist liet gieren?
_O-

Juist!!!
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:06:48 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177362281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 00:36 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

...
120k in een chinees datacenter laten staan

Not even once bro
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177362304
40% van m'n portfolio in ICX gestopt. Wat rood? :)
pi_177362372
Ik heb gisteren ook maar eens wat Universa gescoord, maar wat een draak van een website is cobinhood
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 09:14:36 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177362456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:10 schreef DazlerNL het volgende:
Ik heb gisteren ook maar eens wat Universa gescoord, maar wat een draak van een website is cobinhood
FOMO.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177362500
Golden move geweest van mij, de Nanootjes.

Gaat VEN nog een beetje knallen mannen? Wat is de verwachting? Rond het weekend fikse stijging mbt het event. Partnerships? SunnyGod

Jaja, ik pak er de FOK bingokaart bij!

MzS
pi_177362560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Golden move geweest van mij, de Nanootjes.

Gaat VEN nog een beetje knallen mannen? Wat is de verwachting? Rond het weekend fikse stijging mbt het event. Partnerships? SunnyGod

Jaja, ik pak er de FOK bingokaart bij!

MzS
Voor VEN vragen, verwijzen we je graag door naar het VEN Topic.
pi_177362614
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.
Heb er helemaal niets in :X
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177362654
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:45 schreef pnxsinned het volgende:
Ja nee, goeiemorgen allen.
Back on topic.
Wat een klote dag weer met de coins :D
Gewoon bijkopen nu.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177362707
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Gewoon bijkopen nu.
Al tevaak gedaan :P
Moet wel gezonde verhouding blijven ;)
pi_177362723
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Al tevaak gedaan :P
Moet wel gezonde verhouding blijven ;)
Ik ga het misschien wel doen, twijfel een beetje. Ik wil waves, denk ik. :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177362786
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:30 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik ga het misschien wel doen, twijfel een beetje. Ik wil waves, denk ik. :@
Waarom denk je dat?
Denken is natuurlijk niet voldoende. Moet er ook wel echt vertrouwen in hebben.
pi_177362792
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:10 schreef DazlerNL het volgende:
Ik heb gisteren ook maar eens wat Universa gescoord, maar wat een draak van een website is cobinhood
Vind het eigenlijk wel meevallen. Geen Binance, maar werkt allemaal prima.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177362804
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:34 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Denken is natuurlijk niet voldoende. Moet er ook wel echt vertrouwen in hebben.
ik heb alleen maar litecoins, verder niets. Dus ik vind het allemaal spannend /noob


edit: ik zit te liegen, ik heb nog ETH.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177362840
Cobinhood heeft ook een app.
Universa is ook te koop op hitbtc.
pi_177362898
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:19 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Voor VEN vragen, verwijzen we je graag door naar het VEN Topic.
Waar is het ven topic?
pi_177362912
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

FOMO.
Uiteraard
pi_177362929
UTN is me nog te duur om bij te kopen
pi_177362959
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:42 schreef woxxel het volgende:

[..]

Waar is het ven topic?
BTC / [VEN] Vechain #14 Geen enkele concurrentie te duchten
Staan gewoon dikke letters VEN bij.
pi_177362965
quote:
Txs!
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:11:21 #198
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177363409
Niet normaal slecht geslapen man. Gisteren een eetlepel pure honing uit Marokko mijn huig in laten glijden. Dat heb ik geweten zeg!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177363429
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet normaal slecht geslapen man. Gisteren een eetlepel pure honing uit Marokko mijn huig in laten glijden. Dat heb ik geweten zeg!

:{²
is honing uit Marokko lekkerder of ben je Marokkaans ?
pi_177363454
Banshee is een Turk :')
pi_177363627
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 februari 2018 @ 10:19:54 #202
163650 Greys
pi_177363650
Welkom in de culinair erotische reeks van Banshee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177363654
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet normaal slecht geslapen man. Gisteren een eetlepel pure honing uit Marokko mijn huig in laten glijden. Dat heb ik geweten zeg!

:{²
Dat is vragen om problemen. Als adult dukatist hoor je op bijen te kauwen.
pi_177363668
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:19 schreef Greys het volgende:
Welkom in de culinair erotische reeks van Banshee.
:D
pi_177363704
Nu nog die smiley afleren
pi_177363764
quote:
Mooie glazen bol
pi_177363802
quote:
Kan hem ook wel ff de andere kant op tekenen hoor.
pi_177363831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:27 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Kan hem ook wel ff de andere kant op tekenen hoor.
nee doe maar niet, 300k is een mooi doel.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:28:55 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177363838
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is honing uit Marokko lekkerder of ben je Marokkaans ?
Eigenlijk beiden. Deze honing komt rechtstreeks van de krolse imker. Het is rauwe honing. Wordt niet industrieel behandeld. Zo blijven alle voedingstoffen in tact. En deze honing schijnt ook nog eens een behoorlijke anti-kanker werking te hebben.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177363861
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eigenlijk beiden. Deze honing komt rechtstreeks van de krolse imker. Het is rauwe honing. Wordt niet industrieel behandeld. Zo blijven alle voedingstoffen in tact. En deze honing schijnt ook nog eens een behoorlijke anti-kanker werking te hebben.

Jason.

:{²
antioxidanten zitten in elke honing O-)
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:31:48 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177363881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:30 schreef Predator38 het volgende:

[..]

antioxidanten zitten in elke honing O-)
Veel honing in de winkel is gewoon pure suiker met een kleurtje en honingaroma. Ik heb je al zo vaak verteld dat ik volwassen ben.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177363901
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Veel honing in de winkel is gewoon pure suiker met een kleurtje en honingaroma. Ik heb je al zo vaak verteld dat ik volwassen ben.

:{²
we hebben het over honing ( van de imker ) niet over honing in de winkel toch ;)
pi_177363916
wat een shitcoin dat Universa, max 12 cent !
pi_177363919
Van dukaten naar honing.
Dit topic is amazing. Heeft echt ALLES erin zitten.
pi_177363983
Weer 27,5 waves dankzij CoffeeCoin. Dat was een mooie ICO om in te investeren. Die 27,5 is van daytrading.

Ben ome Magnet zeer dankbaar voor zijn tips.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:36:21 #216
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177363985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

we hebben het over honing ( van de imker ) niet over honing in de winkel toch ;)
Oh, dan nam ik daar voor het eerst een verkeerde afslag. Maar je betaald al gauw 16 euro voor een halve kg opperbeste degelijke honing. Je voelt het werken als je het naar binnen laat rossen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177364022
Honey (HONEY)
$0,731139 USD (-5,81%)
0,00006931 BTC (-1,42%)
pi_177364038
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:33 schreef pnxsinned het volgende:
Van dukaten naar honing.
Dit topic is amazing. Heeft echt ALLES erin zitten.
Mijn chest kleeft inmiddels helemaal.
pi_177364070
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:39 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mijn chest kleeft inmiddels helemaal.
is dat van de honing of wat anders ? _O-
pi_177364088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is dat van de honing of wat anders ? _O-
TittieCoin (TTC)
$0,001074 USD (-2,47%)
0,00000010 BTC (1,89%)
pi_177364137
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:39 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mijn chest kleeft inmiddels helemaal.
waarom heeft iedereen t over chest en dukaten?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177364148
crash incoming!!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:49:22 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177364202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:45 schreef crpytoshill het volgende:
crash incoming!!
quote:
De kwaliteit van onze pure honing
Zoals men van ons gewend is, is onze Daghmous honingen ook echte honing, dus zonder conserveermiddelen. 100% puur en biologisch.

Deze Euphorbia honing (daghmous honing) is geschikt voor vele zaken, één van de wonderen van honing is dat bacteriën niet instaat zijn om erin te leven, het is een natuurlijk antibiotica en één van de beste remedies voor maag en darmklachten, en ook om te combineren met roqyah of hijamah behandelingen, lees ons artikel “Pure Honing” voor meer info.

Alle honingen van Bionaturalis zijn puur en niet gemixt met suikers of andere afvalstoffen die gebruikt worden om de honingen een ander smaak te geven. Onze pure honingen bevatten meer dan 25 natuurlijke suikers en vele vitaminen zoals vitamine B2, vitamine B3, vitamine B5, vitamine B6, vitamine D, vitamine K en daarnaast bevatten onze honingsoorten ook ijzer, potasium, magnesium, fosfor, calcium, sodium, koper, nikkel en nog velen andere goede stoffen.
Ik kan het iedereen aanraden. Over het algemeen heeft iedereen hier geld. Dus neem een paar potjes van de imker en kijk onnozel uit je ogen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177364241
NANO vliegt ff lekker door het dak heen op dit moment :+ Zit helaas niet in mijn portfolio :P
pi_177364254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:45 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

waarom heeft iedereen t over chest en dukaten?
Dat zijn de nieuwe Fok! memes.
pi_177364342
Banshee

Gisteren tajine en nu Marokkaanse honing!

Salaam a ghoeja
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:59:37 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177364370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:57 schreef Warren_g het volgende:
Banshee

Gisteren tajine en nu Marokkaanse honing!

Salaam a ghoeja
Wa alaikoum salaam!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 11:02:30 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177364429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:45 schreef crpytoshill het volgende:
crash incoming!!
Ben jij een leerling van klaasweetalles toevallig? :D Of ik loop je andere posts mis of 9 van de 10 posts gaan echt over dat we gaan crashen :P

Cryptofud zou echt een betere naam voor je zijn ^O^
pi_177364462
PANIEK
pi_177364579
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
behoorlijke anti-kanker werking te hebben.

Op je posts werkt het nog niet echt lullo!
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:13:34 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177364611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Op je posts werkt het nog niet echt lullo!
Je moet er ook geen wonderen van verwachten. Ik ros het pas een paar dagen mijn huig in. Wel pittig zeg, net of je Madam Jeanette in je volwassen keel duwt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177364642
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet er ook geen wonderen van verwachten. Ik ros het pas een paar dagen mijn huig in. Wel pittig zeg, net of je Madam Jeanette in je volwassen keel duwt.

:{²
Zeker waar zeker waar.
pi_177364688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben jij een leerling van klaasweetalles toevallig? :D Of ik loop je andere posts mis of 9 van de 10 posts gaan echt over dat we gaan crashen :P

Cryptofud zou echt een betere naam voor je zijn ^O^
heb dat alleen de laatste paar dagen gezegd. en de prijs is flink gedaald dus het is niet helemaal onwaar.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177365200
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:17 schreef SMS303 het volgende:

mijden...
ze hebben hetzelfde probleem als Nederland met de gasopbrengsten... alles is al uitgegeven.... alleen draait de Nederlandse economie niet uitsluitend op de aardgasinkomsten en die van Venezuela alleen op de olie inkomsten... nu de olieprijs laag is hebben ze daar al meer dan een jaar lege schappen in de supermarkten...

het uitbrengen van de petro coin is een noodgreep om inkomsten te verwerven en/of internationale sancties te omzeilen....

kan je beter je geld aan mij geven.... dan gaat het ook in rook op :7
Dit dacht ik dus ook. Thanx voor de bevestiging.
pi_177365444
Paniek mannen. Waar is deze achterlijke koersval nou weer op gebasseerd?
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:11:44 #239
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177365712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
Paniek mannen. Waar is deze achterlijke koersval nou weer op gebasseerd?
Wie zal het zeggen. Logica en ratio zijn ver te zoeken.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177365771
Die azianen doen hun best en wij verzieken de boel
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:15:47 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177365788
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]


[..]

Ik kan het iedereen aanraden. Over het algemeen heeft iedereen hier geld. Dus neem een paar potjes van de imker en kijk onnozel uit je ogen.

:{²
Je kan ook normale biologische honing nemen. Even gezond.
pi_177365861
Welke pindakaas eten jullie? Is wat offtopic maar toch
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:19:51 #243
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177365889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:18 schreef metallicelmo het volgende:
Welke pindakaas eten jullie? Is wat offtopic maar toch
Albert Heijn merk.

O+
pi_177365936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:18 schreef metallicelmo het volgende:
Welke pindakaas eten jullie? Is wat offtopic maar toch
Calvé
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 12:21:56 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:22:22 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177365959
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je kan ook normale biologische honing nemen. Even gezond.
Als je de oorsprong niet kent kunnen ze je alles wijsmaken. Vaak is alleen de prijs het verschil. Je wordt opgelicht waar je bij staat. Nee, doe mij maar die betrouwbare Marokkaanse imkers die het uit passie doen en niet voor de "child molest" dukaten.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:28:53 #247
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177366156
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je de oorsprong niet kent kunnen ze je alles wijsmaken. Vaak is alleen de prijs het verschil. Je wordt opgelicht waar je bij staat. Nee, doe mij maar die betrouwbare Marokkaanse imkers die het uit passie doen en niet voor de "child molest" dukaten.

:{²
Je moet het ook niet in de supermarkt kopen
pi_177366161
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
Paniek mannen. Waar is deze achterlijke koersval nou weer op gebasseerd?
Alles groen in mijn portfolio, en jij moet helemaal niet zeuren met je nano's!
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:30:00 #249
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177366186
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je moet het ook niet in de supermarkt kopen
Niet alles waar BIO op staat is daadwerkelijk BIO. Doe mij die behaarde Marokkaanse imker maar. Die kan ik DNA-wise nog vertrouwen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:38:48 #250
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177366528
quote:
15s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet alles waar BIO op staat is daadwerkelijk BIO. Doe mij die behaarde Marokkaanse imker maar. Die kan ik DNA-wise nog vertrouwen.

:{²
https://coinmarketcap.com/currencies/biocoin/
pi_177366630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is dat van de honing of wat anders ? _O-
Een UI, mijn dank is groot _O_
pi_177367094
Klopt het dat het lightning netwerk al actief is voor Bitcoin? Ik zie namelijk zo weinig unconfirmed transactions, komt dat nou doordat ze allemaal snel doorgelaten worden, of wordt er nauwelijks gehandeld / verstuurd?
op dit moment 2000 unconfirmed transactions, dat is bizar weinig
pi_177367210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:57 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt het dat het lightning netwerk al actief is voor Bitcoin? Ik zie namelijk zo weinig unconfirmed transactions, komt dat nou doordat ze allemaal snel doorgelaten worden, of wordt er nauwelijks gehandeld / verstuurd?
op dit moment 2000 unconfirmed transactions, dat is bizar weinig
Steeds meer segwit adoptatie.
Lightning Network is nog niet zo groot en nog risicovol voor noobs.
pi_177367701
btc raakt de MA's, binnen een uur weer verder dalen vrees ik.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177367765
Universa _O_
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_177367873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:57 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt het dat het lightning netwerk al actief is voor Bitcoin? Ik zie namelijk zo weinig unconfirmed transactions, komt dat nou doordat ze allemaal snel doorgelaten worden, of wordt er nauwelijks gehandeld / verstuurd?
op dit moment 2000 unconfirmed transactions, dat is bizar weinig
Combinatie van factoren. Lightning, segwit, transaction batching, minder activiteit, geen spamaanval meer en de gedaalde prijs.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177367896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:22 schreef crpytoshill het volgende:
btc raakt de MA's, binnen een uur weer verder dalen vrees ik.
FUD
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177367927
Dit gaat helemaal mis mannen. We gaan zo onder de 10K. :{
pi_177367993
Mooi, nog een kans om in te kopen
pi_177368008
Kut whales. Zo duurt dat lambo schaalmodel nog langer :(
pi_177368026
pi_177368119
Er loopt niet toevallig zo'n futures contract af morgen ofzo?
pi_177368124
En onder de 10k... helemaal lekker :+
pi_177368148
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:44 schreef sandertjuh het volgende:
En onder de 10k... helemaal lekker :+
ik merk alleen dat altcoin steeds meer moeite krijgen om weer terug te komen op hetzelfde niveau nadat ze zo hard dalen. Misschien kunnen ze meer in waarde stijgen als er over langere periode wat groei is.
pi_177368178
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:44 schreef metallicelmo het volgende:
Er loopt niet toevallig zo'n futures contract af morgen ofzo?
Yep, lopen allemaal af morgen. Toevallig he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177368182
Whales manipulatie. Weak hands sellen in paniek. Whales kunnen weer een aantal miljoen bijschrijven op hun rekening.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 13:50:07 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177368207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:46 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ik merk alleen dat altcoin steeds meer moeite krijgen om weer terug te komen op hetzelfde niveau nadat ze zo hard dalen. Misschien kunnen ze meer in waarde stijgen als er over langere periode wat groei is.
Dit inderdaad. BTC gaat -10% onderuit, alts gaan -15% onderuit. BTC gaat 10% omhoog, alts gaan 5% omhoog. BTC dominance is ook weer aan het groeien, dus wel een duidelijk beeld. Denk dat dat wel zal aanhouden totdat BTC weer stabiel wordt of rustig gaat stijgen. Dit heen en weer gejojo is pijnlijk voor alts.
pi_177368209
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

o
moet ik nu de FOK!knokploeg regelen omdat iemand vervelend doet over mijn vriendin?
Present, als aanvoerder van de knokploeg, wie moet er geklapt worden?

Jason.

:{4
Lambo of Rekt
pi_177368222
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:48 schreef DSVM het volgende:
Whales manipulatie. Weak hands sellen in paniek. Whales kunnen weer een aantal miljoen bijschrijven op hun rekening.
Blijven hodlen tot er nog een eurocent staat schiet ook niet op. Je zal toch ergens een grens moeten trekken. Lees nu al een half jaar over weak hands, maar voorlopig gaat het al die tijd zwaar ruk.
pi_177368235
Aha, al een half jaar.....
pi_177368236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:50 schreef hodlwave het volgende:
Lees nu al een half jaar over weak hands, maar voorlopig gaat het al die tijd zwaar ruk.
Wat? :')

Als je 6 maanden terug was ingestapt sta je nu echt nog heel erg prima in de plus pik _O-
pi_177368250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:50 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Blijven hodlen tot er nog een eurocent staat schiet ook niet op. Je zal toch ergens een grens moeten trekken. Lees nu al een half jaar over weak hands, maar voorlopig gaat het al die tijd zwaar ruk.
Als een HODL fanaat gaat twijfelen over HODL'en raak ik ook in paniek :{
pi_177368253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:50 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Blijven hodlen tot er nog een eurocent staat schiet ook niet op. Je zal toch ergens een grens moeten trekken. Lees nu al een half jaar over weak hands, maar voorlopig gaat het al die tijd zwaar ruk.
Een half jaar? Dan heb je de bullrun naar 20k meegemaakt + alts die kneiterhard stegen, dus dan sta je nog steeds dik winst.

Anyway, ik begin me ook wel een beetje af te vragen of mijn bevroren dukaten nog tot een smeltend hoogtepunt gaan komen op m'n broeiende chest.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 13:53:02 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177368257
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat? :')

Als je 6 maanden terug was ingestapt sta je nu echt nog heel erg prima in de plus pik _O-
Enige irritante is dat ik steeds denk dat ik "buy the dip" heb gedaan en dan komt er nog een dip en nog een en nog een ... :P
pi_177368266
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Enige irritante is dat ik steeds denk dat ik "buy the dip" heb gedaan en dan komt er nog een dip en nog een en nog een ... :P
Fibonacci is nog steeds niet gehit, iedereen zei dat 6k de bodem was, maar het fibonacci retracementlevel ligt nog steeds op 4,5
Lambo of Rekt
pi_177368269
Ik heb maar 1 ding te zeggen: INKAKKEN IS BIJPAKKEN

  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 13:55:42 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177368290
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Fibonacci is nog steeds niet gehit, iedereen zei dat 6k de bodem was, maar het fibonacci retracementlevel ligt nog steeds op 4,5
Nou ja, hoeft niet altijd precies die te raken natuurlijk, kan ook een level hoger bouncen wat leek te gebeuren. Zie jij dit nog naar 4.5k gaan dan?
pi_177368302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:51 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat? :')

Als je 6 maanden terug was ingestapt sta je nu echt nog heel erg prima in de plus pik _O-
Ja dag, echt niet. Ongeveer 2,5 k zien verdampen in die tijd.
pi_177368315
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:52 schreef DSVM het volgende:

[..]

Als een HODL fanaat gaat twijfelen over HODL'en raak ik ook in paniek :{
Ik hodl alleen Waves.
pi_177368321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Enige irritante is dat ik steeds denk dat ik "buy the dip" heb gedaan en dan komt er nog een dip en nog een en nog een ... :P
Tja daarom ook niet meer erin stoppen dan je direct bereid bent te verspelen :P

"Buy the dip" klinkt makkelijk, maar je kan net zo goed zeggen "sell the top". Het is allebei niet te timen.
pi_177368344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Ja dag, echt niet. Ongeveer 2,5 k zien verdampen in die tijd.
Hoe dan? Waar heb je het ingestopt? Oktober stond market cap nog rond de 150 miljard ofzo...
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2018 @ 13:58:24 #282
230491 Zith
pls tip
pi_177368347
Mijn BTC stop order aangetikt :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177368368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, hoeft niet altijd precies die te raken natuurlijk, kan ook een level hoger bouncen wat leek te gebeuren. Zie jij dit nog naar 4.5k gaan dan?


Als hij z'n leg naar beneden pakt wel ja. En meestal zit hij er geen 1,5K vanaf, bij fibi. Het is nog altijd reëel te noemen dat het gebeurt.
Lambo of Rekt
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:00:15 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177368385
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAA UNIVERSAAA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177368393
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als hij z'n leg naar beneden pakt wel ja. En meestal zit hij er geen 1,5K vanaf, bij fibi. Het is nog altijd reëel te noemen dat het gebeurt.
De fuck maat. Dat plaatje is echt te listig voor mij. Knap gemaakt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 14:01:09 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177368397
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:57 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja daarom ook niet meer erin stoppen dan je direct bereid bent te verspelen :P

"Buy the dip" klinkt makkelijk, maar je kan net zo goed zeggen "sell the top". Het is allebei niet te timen.
Dat sowieso.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 14:02:40 #287
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177368421
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als hij z'n leg naar beneden pakt wel ja. En meestal zit hij er geen 1,5K vanaf, bij fibi. Het is nog altijd reëel te noemen dat het gebeurt.
Heb je toevallig linkje naar dit plaatje op tradingview?
pi_177368435
https://www.cnbc.com/vide(...)-cryptocurrency.html

Ik herhaal em nog maar even. Wat een zieke baas is Sunny Lu toch ook. Plugt ook nog ff rustig VeChain tussendoor alsof het niets is.

Daar kunnen Sasha, die Lisk hommoz, ADA contactgestoorde nerds, "mediagoeroe" Charlie Lee, die zolderkamertje Tronchinees en alle andere stotterige blockchain CEOs echt een dik puntje aan zuigen hoor.

:')14.gif
pi_177368457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:03 schreef kthxbye het volgende:
https://www.cnbc.com/vide(...)-cryptocurrency.html

Ik herhaal em nog maar even. Wat een zieke baas is Sunny Lu toch ook. Plugt ook nog ff rustig VeChain tussendoor alsof het niets is.

Daar kunnen Sasha, die Lisk hommoz, ADA contactgestoorde nerds, "mediagoeroe" Charlie Lee, die zolderkamertje Tronchinees en alle andere stotterige blockchain CEOs echt een dik puntje aan zuigen hoor.

:')[ afbeelding ]
Whehe _O_
pi_177368474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb je toevallig linkje naar dit plaatje op tradingview?
Het is een random downtrend die ik gezocht heb ff om te laten zien dat het nog vrij reeel is dat het kan.

https://www.tradingview.c(...)CADABRA-BITCOIN-BTC/
Lambo of Rekt
pi_177368480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:03 schreef kthxbye het volgende:
https://www.cnbc.com/vide(...)-cryptocurrency.html

Ik herhaal em nog maar even. Wat een zieke baas is Sunny Lu toch ook. Plugt ook nog ff rustig VeChain tussendoor alsof het niets is.

Daar kunnen Sasha, die Lisk hommoz, ADA contactgestoorde nerds, "mediagoeroe" Charlie Lee, die zolderkamertje Tronchinees en alle andere stotterige blockchain CEOs echt een dik puntje aan zuigen hoor.

:')[ afbeelding ]
Wat verwacht jij van VEN dan, 12 usd max?
Lambo of Rekt
pi_177368486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe dan? Waar heb je het ingestopt? Oktober stond market cap nog rond de 150 miljard ofzo...
Er zitten ook een redelijk aantal shitcoins tussen, zoals RDD, BLK en ABY.

Nieuwe strategie is vanaf heden zoveel mogelijk Waves zien te scoren door te daytraden, de shitcoins omzetten naar BTC en die enkele jaren lekker laten stoven. Al het overige is nutteloos gebleken.

Had veel beter winst kunnen pakken en weer goedkoper inslaan tijdens dips. Vraag is alleen of het verstandiger is om BTC te laten staan voor enkele jaren, of dat er nu zo een drastische verandering in de markt heeft plaatsgevonden, dat het weinig tot geen zin meer heeft om te hodlen.
pi_177368490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:03 schreef kthxbye het volgende:
ADA contactgestoorde nerds
_O-
pi_177368495
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:01 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De fuck maat. Dat plaatje is echt te listig voor mij. Knap gemaakt.
Het is niet zo moeilijk om dit te maken, nu is deze niet van mezelf, maar als je je een beetje inleest over fibonacci, down-, uptrends, breakouts en channels dan kom je ook een eind als je t zelf doet. ^O^
Lambo of Rekt
pi_177368499
quote:
11s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:06 schreef hodlwave het volgende:

Had veel beter winst kunnen pakken en weer goedkoper inslaan tijdens dips.
Tja dat is achteraf makkelijk lullen natuurlijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:03 schreef kthxbye het volgende:
https://www.cnbc.com/vide(...)-cryptocurrency.html

Ik herhaal em nog maar even. Wat een zieke baas is Sunny Lu toch ook. Plugt ook nog ff rustig VeChain tussendoor alsof het niets is.

Daar kunnen Sasha, die Lisk hommoz, ADA contactgestoorde nerds, "mediagoeroe" Charlie Lee, die zolderkamertje Tronchinees en alle andere stotterige blockchain CEOs echt een dik puntje aan zuigen hoor.

:')[ afbeelding ]
Buterin hoort ook in dat lijstje hoor, niet echt een media genie _O- _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 14:09:31 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177368521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja dat is achteraf makkelijk lullen natuurlijk :P

[..]

Buterin hoort ook in dat lijstje hoor, niet echt een media genie _O- _O-
Buterin is echter wel weer een soort van Sheldon die er toch wel weer komt met zijn awkward gedoe :D
pi_177368525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tja dat is achteraf makkelijk lullen natuurlijk :P

[..]

Hebberigheid kent geen tijd.
pi_177368562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk om dit te maken, nu is deze niet van mezelf, maar als je je een beetje inleest over fibonacci, down-, uptrends, breakouts en channels dan kom je ook een eind als je t zelf doet. ^O^
Klinkt als een Italiaanse delicatesse. :9~
pi_177368568
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:11 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Klinkt als een Italiaanse delicatesse. :9~
Kom er maar in Banshee
pi_177368574
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:12 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Kom er maar in Banshee
:D
pi_177368593
KUTZOOI
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')