abonnement Unibet Coolblue
pi_177352785
Zijn er hier mensen die hier ervaring in of mee hebben, waar je ze het beste kan vinden en/of het duur is?
pi_177353091
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zijn er hier mensen die hier ervaring in of mee hebben, waar je ze het beste kan vinden en/of het duur is?
ik vermoed in thailand ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_177353326
Lekker man zo’n 40 kg wegende Thai die haar kut leeg squirt terwijl ze op je rug staat te hengsten _O_
U MAD?
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:56:52 #4
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_177357061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker man zo’n 40 kg wegende Thai die haar kut leeg squirt terwijl ze op je rug staat te hengsten _O_
? Waar haal je die wijsheid vandaan?
pi_177357428
Thais voel ,je toch opeens een kloppende roede, terwijl “ze” een voel body doet?
.
pi_177357510
TS wil gewoon afgetrokken worden dus
  donderdag 22 februari 2018 @ 01:50:16 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177359417
Verklaar je vraag nader svp. Met jouw vraag kun je echt alle kanten mee op.
bv............... :waar je ze het beste kan vinden en/of het duur is?

-waar je ze het beste kunt vinden of bedoel je waar vind je de beste Thaise masseuses.
-Waar ..... bedoel je in jouw stad, in jouw provincie, in de Benelux incl. Duitsland. Of in Thailand
-Welk soort Thaise massage wil je. (soap, olie, nuru, hard, zacht)
-bedoel je een prima perfekte massage of een erotische massage of ergens waar je beiden kunt krijgen of een goede massage waarbij jouw kleine op het einde even meegemasseerd wordt (happy end) of meer body to body, of stretchen, of dat iemand op jou staand je met zijn voeten (al lopend op je) je masseert.
Of "massage" met voor 95% de nadruk op sex zoals blowjob of boemboem massage.

Dus graag een preciezere vraag dan krijg je ook preciezere antwoorden.

Alvast een antwoord; de kosten (zijn ze duur?)
Nu, een goede Thaise serieuze massage zonder erotiek kost zo tussen de 30 en 40 euro. dus vvoor 50 euro moet je zonder sex / erotiek het allerbeste kunnen krijgen. Denk eraan, je betaalt natuurlijk ook voor de locatie. Iemand die dat echt goed kan maar dat thuis doet heeft natuurlijk veel minder kosten dan in een Thaise massage salon waar je een hoop overhead kosten hebt (huur loonkosten belastingen adverteren boekhouder, accountant, vergunningen, receptie).

Wil je erotisch / sex dan moet er wat bij (geld). Ook weer variabel door waar en voor welke service. Een happy end zit op de hoogte van een leuke tip, maar half uurtje samen in bad spelen en dan een nuru -body to body massage is natuurlijk veel duurder. Die nuru gel is nogal duur overigens. Is de locatie wat sjieker dan zou dat richting 150 euro kunnen gaan voor 1 tot 1,5 uur. Zeker als het geen Thaise dames zijn maar iets Westers.

En in Azie zijn de Aziatische massages (ook Thai) veel goedkoper. In Azie zijn er aparte scholen voor blinde mensen die worden dan opgeleid tot masseur. Dan betaal je 2 euro voor een uur, en dan ben je bont en blauw maar ... je pijn is weg. Daar is geen sex of erotiek bij natuurlijk.
De scholen zijn van / door de regering en als je eens googelt vind je de opleidingsnaam (iets van Wad, in Bangkok) Dat is het beste. Dus als je hier een serieuze Thaise massage zoekt en je zou iemand vinden met die opleiding (hoeft niet persee blind te zijn iedereen kan er naar toe om te leren) dan heb je het allerbeste.
Even voor je gezocht voor die scholen / opleidingent: vond 3 verschillende schrijfwijzen: Wat Pho, Watpo, Wat Poo. Zijn in verschillende steden in Thailand, geroemd worden die in Bangkok en Chiang Mai.

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 22-02-2018 02:05:18 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177364969
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Verklaar je vraag nader svp. Met jouw vraag kun je echt alle kanten mee op.
bv............... :waar je ze het beste kan vinden en/of het duur is?

-waar je ze het beste kunt vinden of bedoel je waar vind je de beste Thaise masseuses.
-Waar ..... bedoel je in jouw stad, in jouw provincie, in de Benelux incl. Duitsland. Of in Thailand
-Welk soort Thaise massage wil je. (soap, olie, nuru, hard, zacht)
-bedoel je een prima perfekte massage of een erotische massage of ergens waar je beiden kunt krijgen of een goede massage waarbij jouw kleine op het einde even meegemasseerd wordt (happy end) of meer body to body, of stretchen, of dat iemand op jou staand je met zijn voeten (al lopend op je) je masseert.
Of "massage" met voor 95% de nadruk op sex zoals blowjob of boemboem massage.

Dus graag een preciezere vraag dan krijg je ook preciezere antwoorden.

Alvast een antwoord; de kosten (zijn ze duur?)
Nu, een goede Thaise serieuze massage zonder erotiek kost zo tussen de 30 en 40 euro. dus vvoor 50 euro moet je zonder sex / erotiek het allerbeste kunnen krijgen. Denk eraan, je betaalt natuurlijk ook voor de locatie. Iemand die dat echt goed kan maar dat thuis doet heeft natuurlijk veel minder kosten dan in een Thaise massage salon waar je een hoop overhead kosten hebt (huur loonkosten belastingen adverteren boekhouder, accountant, vergunningen, receptie).

Wil je erotisch / sex dan moet er wat bij (geld). Ook weer variabel door waar en voor welke service. Een happy end zit op de hoogte van een leuke tip, maar half uurtje samen in bad spelen en dan een nuru -body to body massage is natuurlijk veel duurder. Die nuru gel is nogal duur overigens. Is de locatie wat sjieker dan zou dat richting 150 euro kunnen gaan voor 1 tot 1,5 uur. Zeker als het geen Thaise dames zijn maar iets Westers.

En in Azie zijn de Aziatische massages (ook Thai) veel goedkoper. In Azie zijn er aparte scholen voor blinde mensen die worden dan opgeleid tot masseur. Dan betaal je 2 euro voor een uur, en dan ben je bont en blauw maar ... je pijn is weg. Daar is geen sex of erotiek bij natuurlijk.
De scholen zijn van / door de regering en als je eens googelt vind je de opleidingsnaam (iets van Wad, in Bangkok) Dat is het beste. Dus als je hier een serieuze Thaise massage zoekt en je zou iemand vinden met die opleiding (hoeft niet persee blind te zijn iedereen kan er naar toe om te leren) dan heb je het allerbeste.
Even voor je gezocht voor die scholen / opleidingent: vond 3 verschillende schrijfwijzen: Wat Pho, Watpo, Wat Poo. Zijn in verschillende steden in Thailand, geroemd worden die in Bangkok en Chiang Mai.

U hebt zekers ervaring in dat leefwereldje.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:38:13 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177364986
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker man zo’n 40 kg wegende Thai die haar kut leeg squirt terwijl ze op je rug staat te hengsten _O_
Eerder een 40 kg wegend jochie dat zich over je rug aftrekt
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:57:11 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177369525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:37 schreef demonnomed het volgende:

[..]

U hebt zekers ervaring in dat leefwereldje.
Ach, ik lees veel ..........
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:28:55 #11
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_177398587
Rapper sjors kan je alles over vertellen. Over shemales enz
God doesn't help stupid!
pi_177420474
Die shit is fucking hardhandig :')

Denk je als onwetende een Thaise massage te nemen, werd ik half gemarteld _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 27 februari 2018 @ 04:20:03 #13
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177475904
Hier een echte Thaise massage in Thailand, door een Thaise. Kosten 5 ¤ per uur (denk 200 baht, normale prijs daar). Geen sex, geen naakt.


Typisch amerikaanse gast. Kan zijn mond niet houden. Zag nog een andere video van hem, kwam men hem zeggen "no talk". Tijdens een massage praat men niet. Hooguit wat kreunen. van pijn of plezier. Als de masseuse praat, dan weet je dat het geen professionele is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177541978
Tjemig, een Thaise massage is niet meteen met sex.
Ik heb hier in NL ongeveer 1x per maand een Thaise massage, van 75 minuten. Kosten 50 Euro. En daarna ben ik geheel ontspannen, (spier)pijnen weg. Komt geen seks bij te kijken.

In Thailand exact hetzelfde, maar dan 5 Euro per uur. (200-300 baht)

Met seks erbij wordt het over het algemeen een "soapy massage" genoemd. En dan betaal je in NL er zo'n 75 Extra bij, en in Thailand zelf komt daar zo'n 500 Baht bij, afhankelijk van je onderhandelingen, en wensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door GameboyFlash op 02-03-2018 14:27:15 ]
pi_177541987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker man zo’n 40 kg wegende Thai die haar kut leeg squirt terwijl ze op je rug staat te hengsten _O_
*bwork* :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177549019
Dit is een topic onder seksualiteit. Natuurlijk wil die kerel seks of een erotische massage.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 07:47:48 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177568440
Je hebt gelijk, zo ver had ik even niet gedacht. Dacht dat het een "normale" vraag was over de Thaise massage. Ja, sommige mannen hebben echt niets anders in hun hoofd als sex!

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177612223
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 04:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Typisch amerikaanse gast. Kan zijn mond niet houden. Zag nog een andere video van hem, kwam men hem zeggen "no talk". Tijdens een massage praat men niet. Hooguit wat kreunen. van pijn of plezier. Als de masseuse praat, dan weet je dat het geen professionele is.
En dan antwoord ze; "I'm sorry" en gedurende de hele sessie vraagt ze zo'n 3x "Are you okay?", met af en toe een lach erbij. Aan het eind heb je lichte spierpijn maar voel je je herboren (met je gekregen bekertje water met een rietje :))
  maandag 5 maart 2018 @ 00:24:47 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177612611
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 04:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Hier een echte Thaise massage in Thailand, door een Thaise. Kosten 5 ¤ per uur (denk 200 baht, normale prijs daar). Geen sex, geen naakt.


Duidelijk geen sex massage. Maar tot het einde gekeken? Bij het verlaten van het pand zegt ie; even haar nummer vragen. Dus ie wil wel, de vieszak! Ik vind de masseuse erg mooi, vermoed dus sterk dat het een omgebouwde is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177617080
De meest fantastische massages gehad in Thailand. Geen sex. Maar heel intens.
De dames werden altijd extra enthousiast wanneer ze zagen hoe lenig ik was en gingen dan even helemaal los. Geen idee of ik er ook sex bij had kunnen krijgen. Heb er niet naar gevraagd.
pi_177642993
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:52 schreef ray-xxx het volgende:
De meest fantastische massages gehad in Thailand. Geen sex. Maar heel intens.
De dames werden altijd extra enthousiast wanneer ze zagen hoe lenig ik was en gingen dan even helemaal los. Geen idee of ik er ook sex bij had kunnen krijgen. Heb er niet naar gevraagd.
Hoe dichter de salon bij "Walking Street", "Bangla Road", "Soi Cowboy" o.i.d. ligt hoe groter de kans dat je er zelfs niet meer om hoeft te vragen. De kwaliteit van de massage op zich daarentegen wordt daarmee ook meteen stukken minder. Beter een gewone Thaise massage en evt. de seks elders "zoeken".
pi_177646677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:43 schreef GameboyFlash het volgende:

[..]

Hoe dichter de salon bij "Walking Street", "Bangla Road", "Soi Cowboy" o.i.d. ligt hoe groter de kans dat je er zelfs niet meer om hoeft te vragen. De kwaliteit van de massage op zich daarentegen wordt daarmee ook meteen stukken minder. Beter een gewone Thaise massage en evt. de seks elders "zoeken".
Ik vind dat hele sex toerisme en prostitutie iets bijzonder treurigs hebben. Hou me daar liever ver van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')