abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177589746
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Uhuh, maar dat is het dus _O- Het kán een echte hint zijn, maar het kan ook toeval zijn of door de regie zo gemonteerd zijn :D Dat is het vrijwel altijd met vrijwel alle hints.

Volgende week komen we daar pas achter :'(
De titels zijn vaak wel echte hints zo is gebleken maarja waar zou het op kunnen slaan he. Vaak slaat het op meerdere dingen, alhoewel ik nog aan het nadenken ben waar finalist op zou kunnen slaan naast de uitspraak van Olcay.
pi_177589753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het trouwens wel erg lame van De Mol dat die sterrenkijkopdracht lukte, dat was wel vrij makkelijk te manipuleren geweest
In finales word meestal niet heel veel meer gemold.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:01:32 #178
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177589813
Daarbij leek de boel vrij chaotisch bij de sterrenkijkers met kandidaten die elkaar steeds een bepaalde kant opstuurden. Mogelijk had de mol ook gewoon pech dat ze ondanks dat geklooi vrij snel de telescoop goed hadden staan toen ze eindelijk een sterrenwachtgebouw in waren gekomen.
pi_177589824
Wat ik overigens wel denk is dat de regie en Art EXPRES alles open laten, dus ook voor de kandidaten dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden; Olcay is De Mol. Waarom?

Niemand verdenkt haar en de schok zal enorm zijn LIVE op TV., Beetje dat idee.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:03:35 #180
2681 Dave
···········
pi_177589874
Is het eigenlijk al eens eerder voorgekomen dat geen van de kandidaten de mol goed had?
:o)
pi_177589894
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:03 schreef Dave het volgende:
Is het eigenlijk al eens eerder voorgekomen dat geen van de kandidaten de mol goed had?
Ja met Dennis Weening. Toen zat de winnaar een beetje op Dennis maar eigenlijk op de ander.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:05:12 #182
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177589918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja met Dennis Weening. Toen zat de winnaar een beetje op Dennis maar eigenlijk op de ander.
Edo zat op het einde toch gewoon volledig op Dennis?
pi_177589939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Edo zat op het einde toch gewoon volledig op Dennis?
Nope
pi_177589953
Overigens heeft Olcay haar test in 2 MINUTEN gemaakt! 40 vragen! Op minuut 11 kwam ze bij de laptop en minuut 13 liep ze weg.
pi_177590099
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens heeft Olcay haar test in 2 MINUTEN gemaakt! 40 vragen! Op minuut 11 kwam ze bij de laptop en minuut 13 liep ze weg.
😂😂😂😂
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:12:09 #186
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177590107
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nope
Ik heb het even opgezocht en hij twijfelde inderdaad nog wel. Maar hij heeft wel alles op Dennis ingezet in de finale.
pi_177590113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en hij twijfelde inderdaad nog wel. Maar hij heeft wel alles op Dennis ingezet in de finale.
Achteraf zei die van niet bij Moltalk.
pi_177590201
DAGBOEK VAN DE MOL - AFL. 9

Eenmaal in het hotel aangekomen begin ik het te voelen: ontlading. Ik ben zo benieuwd hoe het straks afloopt. Wie is de winnaar, wie de verliezend finalist?
Eindelijk mag ik mezelf laten zien. Eindelijk ben ik dan niet meer de enige die precies weet hoe de vork in de steel zit.

Ik wandel mijn kamer binnen. De televisie staat aan. Ik zie een lokaal programma en dan plots verschijnt hét Mollogo. Nee. Dit meen je niet. Ik wil me opfrissen voor de finale.

Art verschijnt in beeld en spreekt me toe. Niks finale hier en nu. Nee we moeten wachten tot zaterdag 10 maart. Hij zegt het écht. Maar ik wil het zo graag van de daken schreeuwen: ik ben de Mol! En nu moet ik me nog langer inhouden. Ik dacht dat het begin het moeilijkst zou zijn. Nu twijfel ik daarover.

Al 18 dagen vervul ik mijn rol als Mol. Alle dagen heb ik ieder moment opgelet op wat ik zeg en doe. Ik heb het overleefd. En nu dit. Nóg acht maanden lang doen alsof ik niets weet terwijl ik alles weet. Nóg acht maanden mijn rol vervullen. Nóg acht maanden opletten. Heel erg opletten.

Jan, Olcay en Ruben. Twee finalisten en één Mol.
Een verliezend finalist, een winnaar en de Mol.
Wie is wie?
Ik ben er bijna.
Nog één week en dan weten we het allemaal.

Opfrissen klinkt erg als Olcay. Heb haar dat meermaals horen zeggen dit seizoen hmmm.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:15:21 #189
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177590214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Achteraf zei die van niet bij Moltalk.
Oh oké, dat is vreemd.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:15:22 #190
330914 Sherlock_Holmes
Prime Detective
pi_177590217
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het is wel meestal zo dat beide finalisten op de goede mol zitten :@ Jochem (die vorig jaar de finale-test op de verkeerde invulde) is een van de weinige uitzonderingen daarop.

Dus het is imo niet voldoende om hem daarom volledig af te schrijven, het is namelijk best logisch dat op dit punt alle verdenkingen op de juiste mol zijn gericht.

Hoewel ik ook net een pietsie meer op Jan zit dan op Ruben, maar toch :@
Het komt echter zelden voor dat de edit het zo duidelijk maakt. Zelfs in 2012 toen behalve Frits bijna iedereen (van de kandidaten) op de juiste mol zat waren mensen tot op het einde overtuigt dat het Liesbeth was _O-

Ook die zin van Loes bij haar afscheid toen ze zei dat ze niet kon voorstellen dat Ruben de mol was. Overigens hebben mensen dit geïnterpreteerd als zijnde dat ze totaal niet op Ruben zat, maar ik zie dat anders (ze had in tegenstelling tot sommige mensen niet alles op Ruben, de foute mol uiteindelijk volgens haar, ingezet).

Denk dat dit seizoen het wel verdient om in stijl afscheid te nemen. Het hele Stine/Simone gedoe was leuk en aardig, maar als Ruben toch de mol blijkt te zijn dan loopt het toch met een kleine sisser af. Al zal Loes zich dan wel wat bedrogen voelen :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_177590313
Ik zag dit op WIDM.com over de spatiehint:

Nog een keer gekeken naar de afleveringstitels waar een spatie staat (of juist een spatie had moeten staan). Kan er dan alleen dit woord van maken:
W (van schijn Werper)
O (van perOngeluk, als je dit juist zou spellen dan staat er per ongeluk)
M (van geluids Mix)
A (van car Aoke)
N (van ee N verhaal apart)

WOMAN komt eruit.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:20:50 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177590366
Jan en Ruben kwamen beiden met een rugzak het hotel in, Olcay had alleen haar handtas....
Toen Kees de mol was was hij ook de enige die met veel minder spullen naar proeven en dergelijke ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177590391
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:20 schreef Leandra het volgende:
Jan en Ruben kwamen beiden met een rugzak het hotel in, Olcay had alleen haar handtas....
Toen Kees de mol was was hij ook de enige die met veel minder spullen naar proeven en dergelijke ging.
Nog 1 misschien hint:

Olcay haar taxi/auto was vol in beeld toen ze bij het hotel aankwamen met nummerbord WIDM001 ofzoiets. Als enige, andere waren niet in beeld.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:22:22 #194
330914 Sherlock_Holmes
Prime Detective
pi_177590413
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
DAGBOEK VAN DE MOL - AFL. 9

Eenmaal in het hotel aangekomen begin ik het te voelen: ontlading. Ik ben zo benieuwd hoe het straks afloopt. Wie is de winnaar, wie de verliezend finalist?
Eindelijk mag ik mezelf laten zien. Eindelijk ben ik dan niet meer de enige die precies weet hoe de vork in de steel zit.

Ik wandel mijn kamer binnen. De televisie staat aan. Ik zie een lokaal programma en dan plots verschijnt hét Mollogo. Nee. Dit meen je niet. Ik wil me opfrissen voor de finale.

Art verschijnt in beeld en spreekt me toe. Niks finale hier en nu. Nee we moeten wachten tot zaterdag 10 maart. Hij zegt het écht. Maar ik wil het zo graag van de daken schreeuwen: ik ben de Mol! En nu moet ik me nog langer inhouden. Ik dacht dat het begin het moeilijkst zou zijn. Nu twijfel ik daarover.

Al 18 dagen vervul ik mijn rol als Mol. Alle dagen heb ik ieder moment opgelet op wat ik zeg en doe. Ik heb het overleefd. En nu dit. Nóg acht maanden lang doen alsof ik niets weet terwijl ik alles weet. Nóg acht maanden mijn rol vervullen. Nóg acht maanden opletten. Heel erg opletten.

Jan, Olcay en Ruben. Twee finalisten en één Mol.
Een verliezend finalist, een winnaar en de Mol.
Wie is wie?
Ik ben er bijna.
Nog één week en dan weten we het allemaal.

Opfrissen klinkt erg als Olcay. Heb haar dat meermaals horen zeggen dit seizoen hmmm.
Wel slim dat ze de mol niet op de hoogte brachten van de plottwist (even aannemende dat dit het geval was), op die manier had je in elk geval een natuurlijke reactie.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:22:26 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177590414
En kwam Jan ook aan met die Mercedes met het kenteken WI 001 DM of was dat alleen Olcay?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_177590425
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:22 schreef Leandra het volgende:
En kwam Jan ook aan met die Mercedes met het kenteken WI 001 DM of was dat alleen Olcay?
Alleen Olcay
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:23:22 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177590432
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nog 1 misschien hint:

Olcay haar taxi/auto was vol in beeld toen ze bij het hotel aankwamen met nummerbord WIDM001 ofzoiets. Als enige, andere waren niet in beeld.
Ah, thnx.... ik zag al dat het bij die van Ruben niet in beeld was, maar bij die van Jan wist achteraf niet meer meer ik wel of geen nummerbord gezien had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:23:29 #198
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_177590436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nog 1 misschien hint:

WI-001-DM. Er was er ook een met 002. Die kentekens zijn al veel vaker te zien geweest.
Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukskes zijn sowieso lekkerder dan een stuk metaal/kunstof.
#teamfriet
pi_177590447
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:23 schreef JDude het volgende:

[..]

WI-001-DM. Er was er ook een met 002. Die kentekens zijn al veel vaker te zien geweest.
Ja maar vandaag alleen bij Olcay viel mij op.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:26:23 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177590511
Ik denk dat beide finalisten dan op de verkeerde mol zitten :D
Dat lijkt me de grootste reden om de ontknoping voor de deelnemers te willen uitstellen tot volgende week.

Je kunt namelijk niet tegen Jan of Ruben zeggen dat hij de winnaar of verliezer is, als Ruben op Jan zat en Jan op Ruben, zo'n mededeling kunnen ze nooit neutraal genoeg oppakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')