abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177350973


Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken. Wat heb jij gezien?

Wat kan je in dit topic plaatsen?
• Zaken die je opvallen in een aflevering
• Dagboeken van De Mol
• Video's/screenshots van opvallende zaken
• Een theorie die je ontdekt hebt
• Tweets van De Mol (https://twitter.com/IkBenDeMol)



Kandidaten (v.l.n.r.)
Stine Jensen | Emilio Guzman | Simone Weimans | Jan Versteegh | Olcay Gulsen
Bella Hay | Jean-Marc van Tol | Ruben Hein | Loes Haverkort | Ron Boszhard

FOK!topics van WIDM 2018
Topicreeks: [WIDM] Algemeen
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? Prono
Topicreeks: [WIDM] Tweets van de Mol
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [WIDM] Livetopics

MOL / [WIN!] Beantwoord de vraag en win een WIDM-bordspel of WIDM-props!
pi_177351086
Ik heb nog even terug gekeken, en let eens op bij minuut 45, net voor ze aankomen op het eerste station:

Ruben zegt tegen Simone: Er staat daar een rode doos van je.
Simone zegt terug: Ja, maar dat is het eindstation. De doos komt in beeld (Daba).
Een seconde later komen ze op Daba aan (wat het eerste station is). Dit wordt luid aangekondigd door Jan. Alleen Ruben en Jan stappen uit, Simone niet.

En als ze bij het eindstation komen stappen Jan, Ruben en Olcay uit met een rode doos. Maar Simone niet, terwijl ze zei dat ze een doos had van het het eindstation (al was dat dus niet zo).
pi_177351158
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb nog even terug gekeken, en let eens op bij minuut 45, net voor ze aankomen op het eerste station:

Ruben zegt tegen Simone: Er staat daar een rode doos van je.
Simone zegt terug: Ja, maar dat is het eindstation. De doos komt in beeld (Daba).
Een seconde later komen ze op Daba aan (wat het eerste station is). Dit wordt luid aangekondigd door Jan. Alleen Ruben en Jan stappen uit, Simone niet.

En als ze bij het eindstation komen stappen Jan, Ruben en Olcay uit met een rode doos. Maar Simone niet, terwijl ze zei dat ze een doos had van het het eindstation (al was dat dus niet zo).
Dat is wel een goede inderdaad, vond ik ook al vreemd. Maar Simone stond ook alleen in een coupé, dus die heeft ook genoeg kunnen mollen wat dat betreft :9
pi_177351448
Gok dat we bij de ontknoping wel een filmpje te zien krijgen van de mol die een rode doos uit het raam gooit :Y
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:49:25 #5
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_177356885
Nou, zo groot is dit hints en theorieën-topic niet, maar het is inmiddels enkele mensen opgevallen dat Simone elke aflevering op de vernieuwde groepsfoto aan het eind van de leader op de plek van de afgevallen persoon staat.

Beter nog, in de woordzoeker-opdracht streepte zij het woord groepsfoto weg. _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:55:30 #6
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_177357032
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb nog even terug gekeken, en let eens op bij minuut 45, net voor ze aankomen op het eerste station:

Ruben zegt tegen Simone: Er staat daar een rode doos van je.
Simone zegt terug: Ja, maar dat is het eindstation. De doos komt in beeld (Daba).
Een seconde later komen ze op Daba aan (wat het eerste station is). Dit wordt luid aangekondigd door Jan. Alleen Ruben en Jan stappen uit, Simone niet.

En als ze bij het eindstation komen stappen Jan, Ruben en Olcay uit met een rode doos. Maar Simone niet, terwijl ze zei dat ze een doos had van het het eindstation (al was dat dus niet zo).
Maar deze is wel briljant :o _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:23:31 #7
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177357827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou, zo groot is dit hints en theorieën-topic niet, maar het is inmiddels enkele mensen opgevallen dat Simone elke aflevering op de vernieuwde groepsfoto aan het eind van de leader op de plek van de afgevallen persoon staat.

Beter nog, in de woordzoeker-opdracht streepte zij het woord groepsfoto weg. _O-
Dat was een paar dagen terug al opgemerkt. In het vorige deel dus ;)
En jij vergeet weer te melden dat aflevering 2 als titel 'de wisseltruc' had. Wat dus slaat op het wisselen van positie naar de plek waar de afvaller stond.
pi_177364702
Ik had Simone al als verdacht staan, maar met die opmerking van de wisseltruc die inderdaad is opgemerkt komt ze wel erg hoog zo.
pi_177375144
Volgens mij sloeg de titel van de vorige aflevering helemaal niet op de eerste opdracht maar op opdracht 3, het doorgeven (gooien) van de pakketjes, er stond immers schijn werper, en niet schijnwerper :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177376932
En die M18 oplossing uit aflevering 1 kan ik ook maar niet loslaten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:12:00 #11
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_177377554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat was een paar dagen terug al opgemerkt. In het vorige deel dus ;)
En jij vergeet weer te melden dat aflevering 2 als titel 'de wisseltruc' had. Wat dus slaat op het wisselen van positie naar de plek waar de afvaller stond.
Wat de... Er was al een vorig deel? :o Damn, ik was echt moe gister, gewoon niet in de TT zien staan _O- Scusi!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  PR en moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 01:28:25 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177405483
Ik ben de afleveringen weer eens terug aan het kijken omdat ik voor het eerst sinds tijden nog steeds geen idee heb wie de mol is O+

En bij de 'wisseltruc' opdracht in het operatheater in aflevering 2 dacht ik zelf eens te gaan puzzelen met wie-moet-nou-waar zitten. Dus hier mijn lange paint _O-



Art zei op het laatst ook dat 3 mensen goed zaten, dus daar kom ik zo ook op uit.

Niet dat je verder echt wat aan deze informatie hebt, want het wijst alsnog niet echt op 1 persoon, maarja.
Olcay bijv. is een keer verplaatst terwijl het niet hoefde en zat uiteindelijk tussen de 2 personen waar ze juist níét naast mocht zitten.
Maar wat ik ook opvallend vond is dat Ruben de enige is die volgens de opdracht niet moest verplaatsen, en hij dat als enige ook niet heeft gedaan. Als mol kan dat natuurlijk makkelijk zodra je eenmaal ziet dat de rest ook allemaal verkeerd zit.
Maar Simone en Jan zijn ook verkeerd gaan zitten. Jan is uiteindelijk linksboven gaan zitten, terwijl hij boven Stine moest zijn. En Simone zit boven Bella maar moest lager dan Bella zitten.

Die hele opdracht is sowieso al in de soep gelopen omdat geen van allen op het idee kwam dat misschien alle 3 de berichten bij elkaar moesten kloppen :P Dus er valt verder niks echt uit aan te wijzen maar iig zelf gepuzzeld _O-

Nu de rest van de afleveringen nog :') Dan kom ik hopelijk nog wel tot een samenvatting/conclusie :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  MOL-held zaterdag 24 februari 2018 @ 08:00:27 #13
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177407653
Goed bezig Moira! Tot half twee 's nachts zelfs! _O_
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_177407832
De theaterloges waren genummerd. Opvallend hierbij is dat de loge waarin Jean-Marc en Simone uiteindelijk zouden moeten zitten, nummer 18 heeft. Dit is, na de WID M18 in aflevering 1, al de tweede keer dat we het getal 18 kunnen koppelen aan Simone. Omdat we in het 18e seizoen van WIDM zitten, zou dit wel eens een aanwijzing kunnen zijn dat Simole de mol is ;)
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:28:30 #15
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177424803
Ook niet dus :D
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:45:22 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177425307
_O_
KuikenGuppy
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:57:59 #17
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_177425648
Door Jans overboord springen misten ze toch ook een heleboel lijnen?! Omdat ze hem aan boord moesten hijsen.

En, stemde hij nou op zichzelf in de test?
Hoeveel nummers had de mol bij de caraoke goed?
Zijn antwoord: 3
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_177426101
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:57 schreef nijnja het volgende:
Door Jans overboord springen misten ze toch ook een heleboel lijnen?! Omdat ze hem aan boord moesten hijsen.

En, stemde hij nou op zichzelf in de test?
Hoeveel nummers had de mol bij de caraoke goed?
Zijn antwoord: 3
Moest hij ook echt UK-Blauw pakken? Heeft iemand dat bord gezien in beeld?
dag
pi_177426240
Bij het begin van de aflevering hoor je die mannen op een gegeven moment tegelijk “Olcay” zingen. Dit slaat gelijk op de titel: “gelijkgestemd”
pi_177427328
Pianoman is een verwijzing naar Ruben Hein Singer-songwriter.
Er zijn tijdens car-karioke aantal artiesten voorbij gekomen waar Ruben inspiratie heeft op gedaan voor zijn nummers.
  PR en moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 23:37:11 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177428103
Ik heb de raft-opdracht eens terug zitten kijken, en veel is niet te zien idd. Jan roept leuk 'Engeland blauw, Italië oranje', maar beide borden zijn niet te zien. Sowieso zijn meer borden te zien en ik heb ook maar 11 van de 12 vlaggen kunnen spotten. Volgens mij moesten ze er ook maar 8 van de 12 hebben dus dat maakt dan niet zo heul veul uit.

Maar wat ik uit de volgordes en wat de kandidaten zeiden opmaakte, is dat ze dit moesten pakken:

Ruben - Kroatië geel & Roemenië roze
Olcay - Tsjechië roze & Rusland geel
Simone - Georgië blauw & Hongarije geel
Jan - Italië oranje & Engeland blauw

Volgorde van de lijnen met vlaggen en wat ze gepakt hebben (uitgaande dat bovenstaande goed is, wat we dus qua beeld niet kunnen controleren):

1. Georgië (Simone - blauw) -> gepakt, goed
2. Engeland (Jan - blauw) -> gepakt, goed (nat geworden omdat hij in water sprong)
3. Kroatië (Ruben - geel) -> gemist
4. Rusland (Olcay - geel) -> blauw en oranje gepakt, beiden fout (riep ook 'Rusland ben ik! Oranje!' Terwijl bij de borden geel is gezegd)
5. Letland
6. Tsjechië (Olcay - roze) -> gemist
7. Hongarije (Simone - geel) -> gemist
8. Slowakije
9. Roemenië (Ruben - roze) -> gemist
10. Italië (Jan - oranje) -> gepakt, goed
11. Turkije

Hieruit zou je dan op moeten maken dat er 3 goede kokers gepakt zijn (+¤750, door de juiste personen maakt +¤1500) en 2 foute kokers (-¤100).

Maar Art pakte er maar 2x ¤250 uit, dus er zijn maar 2 kokers gepakt door de juiste personen. Er zijn 3 minkokers gepakt, waarvan er 2 nat waren volgens Art.
Dit zou kunnen impliceren dat die 'Engeland blauw' van Jan niet goed was (hebben we ook niet gezien op beeld), die koker is sowieso nat geworden omdat Jan in het water sprong. En een van de foute kokers van Olcay is dan gewoon in de raft nat geworden.

Wat me verder bij deze opdracht nog opviel:
• Wanneer er van de borden wordt opgelezen dat er 12 lijnen met kokers hangen die allemaal een kleur hebben, roept Ruben "Oké, dus er hangen 12 kokers en ze hebben allemaal een kleur", wat dus niet klopt.
• We krijgen het bord van de Russische vlag (die voor Olcay en geel zou moeten zijn) niet in beeld.
> Olcay: "Geel, en welk land is dat?"
> Jan: "Is dat niet Rusland?"
> Ruben: "Ja, volgens mij wel."

Aangezien er ook een Slowaakse vlag tussen zat, die erg veel op die van Rusland lijkt, zou dit een kans van Jan of Ruben kunnen zijn om Olcay op de verkeerde vlag te laten letten.
Olcay roept bij de Russische vlag dat ze oranje moet hebben terwijl ze geel moest hebben, pakt dan 2 verkeerde kokers. Maar heeft ook met Jan afgesproken dat ze zou gaan mollen en ook Jan zegt te hopen dat ze niet 1 maar 2 verkeerde kokers had gepakt met die move.
• Wanneer eerst de Roemeense en daarna de Italiaanse vlag eraan komen:
> Jan: "Daar komt Italië!"
> Ruben: "Nee, Roemenië!"
> Jan: "Ja en dan Italië!"
> Simone: "Welke kleur?"
> Jan: "Oranje!"
> Ruben: "Roze, roze!"

Het zou kunnen dat Jan door zijn 'fanatisme' verwarring aan het zaaien was, waardoor de boot niet meer op tijd richting de roze koker gestuurd kon worden en Ruben zo Roemenië miste.

Conclusie
- Jan zou de mol kunnen zijn omdat hij chaos aan het scheppen was en mogelijk expres een verkeerde koker heeft gepakt die 'goed' leek.
- Olcay zou de mol kunnen zijn omdat ze 'onder het mom van haar bondje met Jan' deed alsof ze een goede Russische koker pakte, maar ondertussen bewust 2 mingeld kokers pakte.
- Ruben zou de mol kunnen zijn omdat hij zich lekker op de achtergrond houdt en men niet door heeft dat hij ondertussen zijn beide kokers gewoon gemist heeft.

:D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Sport zondag 25 februari 2018 @ 02:21:53 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177429923
Het lijkt mij nu dan toch Jan, die heeft van deze 3 duidelijk het minst opgeleverd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 februari 2018 @ 07:49:23 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_177430792
quote:
Op zondag 12 november 2017 08:30 schreef JDude het volgende over Ruben:


Na Idols, Lingo en Heel Holland Bakt is dit het vierde programma waarin ik iemand van school zie opduiken. Alle anderen wisten wel de finale te halen maar die niet te winnen, dus dat belooft wat :').
Het kan nog!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 25 februari 2018 @ 08:39:30 #24
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177431185
Ik zit nu vol op Jan. Laat zelfs een medekandidaat voor hem mollen...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 25 februari 2018 @ 09:19:31 #25
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_177431510
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:37 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de raft-opdracht eens terug zitten kijken, en veel is niet te zien idd. Jan roept leuk 'Engeland blauw, Italië oranje', maar beide borden zijn niet te zien. Sowieso zijn meer borden te zien en ik heb ook maar 11 van de 12 vlaggen kunnen spotten. Volgens mij moesten ze er ook maar 8 van de 12 hebben dus dat maakt dan niet zo heul veul uit.

Maar wat ik uit de volgordes en wat de kandidaten zeiden opmaakte, is dat ze dit moesten pakken:

Ruben - Kroatië geel & Roemenië roze
Olcay - Tsjechië roze & Rusland geel
Simone - Georgië blauw & Hongarije geel
Jan - Italië oranje & Engeland blauw

Volgorde van de lijnen met vlaggen en wat ze gepakt hebben (uitgaande dat bovenstaande goed is, wat we dus qua beeld niet kunnen controleren):

1. Georgië (Simone - blauw) -> gepakt, goed
2. Engeland (Jan - blauw) -> gepakt, goed (nat geworden omdat hij in water sprong)
3. Kroatië (Ruben - geel) -> gemist
4. Rusland (Olcay - geel) -> blauw en oranje gepakt, beiden fout (riep ook 'Rusland ben ik! Oranje!' Terwijl bij de borden geel is gezegd)
5. Letland
6. Tsjechië (Olcay - roze) -> gemist
7. Hongarije (Simone - geel) -> gemist
8. Slowakije
9. Roemenië (Ruben - roze) -> gemist
10. Italië (Jan - oranje) -> gepakt, goed
11. Turkije

Hieruit zou je dan op moeten maken dat er 3 goede kokers gepakt zijn (+¤750, door de juiste personen maakt +¤1500) en 2 foute kokers (-¤100).

Maar Art pakte er maar 2x ¤250 uit, dus er zijn maar 2 kokers gepakt door de juiste personen. Er zijn 3 minkokers gepakt, waarvan er 2 nat waren volgens Art.
Dit zou kunnen impliceren dat die 'Engeland blauw' van Jan niet goed was (hebben we ook niet gezien op beeld), die koker is sowieso nat geworden omdat Jan in het water sprong. En een van de foute kokers van Olcay is dan gewoon in de raft nat geworden.

Wat me verder bij deze opdracht nog opviel:
• Wanneer er van de borden wordt opgelezen dat er 12 lijnen met kokers hangen die allemaal een kleur hebben, roept Ruben "Oké, dus er hangen 12 kokers en ze hebben allemaal een kleur", wat dus niet klopt.
• We krijgen het bord van de Russische vlag (die voor Olcay en geel zou moeten zijn) niet in beeld.
> Olcay: "Geel, en welk land is dat?"
> Jan: "Is dat niet Rusland?"
> Ruben: "Ja, volgens mij wel."

Aangezien er ook een Slowaakse vlag tussen zat, die erg veel op die van Rusland lijkt, zou dit een kans van Jan of Ruben kunnen zijn om Olcay op de verkeerde vlag te laten letten.
Olcay roept bij de Russische vlag dat ze oranje moet hebben terwijl ze geel moest hebben, pakt dan 2 verkeerde kokers. Maar heeft ook met Jan afgesproken dat ze zou gaan mollen en ook Jan zegt te hopen dat ze niet 1 maar 2 verkeerde kokers had gepakt met die move.
• Wanneer eerst de Roemeense en daarna de Italiaanse vlag eraan komen:
> Jan: "Daar komt Italië!"
> Ruben: "Nee, Roemenië!"
> Jan: "Ja en dan Italië!"
> Simone: "Welke kleur?"
> Jan: "Oranje!"
> Ruben: "Roze, roze!"

Het zou kunnen dat Jan door zijn 'fanatisme' verwarring aan het zaaien was, waardoor de boot niet meer op tijd richting de roze koker gestuurd kon worden en Ruben zo Roemenië miste.

Jan verwisseld mogelijk zijn kleuren; eerst hoor je hem "oranje blauw, oranje blauw" roepen.
Dan bespreekt hij kort iets en dan begint zijn mantra "blauw oranje Engeland Italië".
Waarschijnlijk heeft hij toen zijn kleuren verwisseld. Je ziet hem de eerste keer ook kijken met een blik van 'niemand merkt het?' waarna hij aan zijn mantra begint. Wanneer je dan de kokers gaat volgen klopt het precies: Jan 2x -50 (waatvan eentje ook erg nat!) Olcay 1x +250 en 1x -50 en dan Simone 1x +250 EN die laatsten hebben de verdubbelaar.
Dit + die geniale snoekduik waardoor de overige spelers zeker 3 lijnen missen met geld....
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zondag 25 februari 2018 @ 09:45:19 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177431960
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:19 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Jan verwisseld mogelijk zijn kleuren; eerst hoor je hem "oranje blauw, oranje blauw" roepen.
Dan bespreekt hij kort iets en dan begint zijn mantra "blauw oranje Engeland Italië".
Waarschijnlijk heeft hij toen zijn kleuren verwisseld. Je ziet hem de eerste keer ook kijken met een blik van 'niemand merkt het?' waarna hij aan zijn mantra begint. Wanneer je dan de kokers gaat volgen klopt het precies: Jan 2x -50 (waatvan eentje ook erg nat!) Olcay 1x +250 en 1x -50 en dan Simone 1x +250 EN die laatsten hebben de verdubbelaar.
Dit + die geniale snoekduik waardoor de overige spelers zeker 3 lijnen missen met geld....
Maar hij heeft in andere opdrachten wel wat geld binnen geharkt
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_177432043
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Maar hij heeft in andere opdrachten wel wat geld binnen geharkt
MOL / De pot - Follow the money..
Vrij vergelijkbaar met de andere finalisten volgens mij.
  PR en moderator zondag 25 februari 2018 @ 10:14:56 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177432395
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:19 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Jan verwisseld mogelijk zijn kleuren; eerst hoor je hem "oranje blauw, oranje blauw" roepen.
Dan bespreekt hij kort iets en dan begint zijn mantra "blauw oranje Engeland Italië".
Waarschijnlijk heeft hij toen zijn kleuren verwisseld. Je ziet hem de eerste keer ook kijken met een blik van 'niemand merkt het?' waarna hij aan zijn mantra begint. Wanneer je dan de kokers gaat volgen klopt het precies: Jan 2x -50 (waatvan eentje ook erg nat!) Olcay 1x +250 en 1x -50 en dan Simone 1x +250 EN die laatsten hebben de verdubbelaar.
Dit + die geniale snoekduik waardoor de overige spelers zeker 3 lijnen missen met geld....
Dat met die kleuren roepen viel mij ook al op idd. En expres hardop herhalen zodat de rest in de war raakt.

Maar het klopt niet dat Olcay 1x ¤250 had, want die moest geel hebben en pakt oranje+rood, dus die had 2x mingeld. Jan had 1x mingeld (wss die natte) en eentje was dan uit goodwill goed.

Ik moet wel zeggen dat ik Jan het hele seizoen op mijn ‘afstreeplijstje’ had staan als echte leuke enthousiaste fanatieke kandidaat. Maar goddomme wat zou het briljant zijn als hij gewoon de mol is en dat als prachtige dekmantel gebruikt _O_ het begint er nu ook echt op te lijken ook _O-

En toch zou het imo ook nog Ruben of Olcay kunnen zijn :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177432476
Ik heb het hele seizoen voornamelijk gefocust op m'n schot-voor-de-boeg-mol Simole. Denk dat ik deze week nog maar eens wat moet gaan terugkijken :9
  PR en moderator zondag 25 februari 2018 @ 10:20:59 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177432498
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 10:19 schreef MMunkun het volgende:
Ik heb het hele seizoen voornamelijk gefocust op m'n schot-voor-de-boeg-mol Simole. Denk dat ik deze week nog maar eens wat moet gaan terugkijken :9
Ik was al begonnen aan de eerste 2 afleveringen maar toen nog veel bij Simone op kunnen schrijven _O- bij de rest maar ff echt goed op de laatste 3 letten
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177432944
Door de montage en de 'valse' hints van de programmamakers is het echt niet te doen om de mol aan te wijzen. Het is een gokspel.

Ja, ik ben inderdaad al m'n punten kwijt.. :@
pi_177433064
Ik moet toch weer denken aan die verhuisopdracht een paar weken geleden. Die oude vrouw die bij Ruben in de auto zat en begon te zingen.
Neig toch naar Ruben denk ik.
  PR en moderator zondag 25 februari 2018 @ 11:09:32 #33
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177433420
Ik weet het gewoon niet :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 25 februari 2018 @ 11:24:10 #34
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177433691
Op een ander forum las ik dat 'Niets is wat het lijkt' ook wijst naar de hints. Geen hints naar de mol dit keer, maar alleen naar kandidaten. Degeen zonder hints (niets) zou dan de mol zijn.

Ik twijfel of ik nog moet veranderen van Ruben naar Jan.
:o)
pi_177433783
Bij de carraoke rijden ze naar het water, en zegt olcay, 'fijn we zijn bij het water, kan ik eindelijk mijn wetsuit aan' maar die wetsuit kwam pas bij het raften, en hoe kon ze dit weten?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 25 februari 2018 @ 11:31:24 #36
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177433825
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bij de carraoke rijden ze naar het water, en zegt olcay, 'fijn we zijn bij het water, kan ik eindelijk mijn wetsuit aan' maar die wetsuit kwam pas bij het raften, en hoe kon ze dit weten?
Lijkt me niet heel raar om te denken dat je gaat raften als je aankomt bij een wildstromende rivier, maar voor hetzelfde geld is het inderdaad voorkennis.
:o)
pi_177433915
quote:
12s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Lijkt me niet heel raar om te denken dat je gaat raften als je aankomt bij een wildstromende rivier, maar voor hetzelfde geld is het inderdaad voorkennis.
klopt. Maar hoe wist ze van de wetsuits? En ze zegt eindelijk
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_177434087
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:36 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

klopt. Maar hoe wist ze van de wetsuits? En ze zegt eindelijk
Eindelijk omdat er vaak toch wel wat meer spannende / sportievere opdrachten in WIDM zitten. Weet niet hoe warm / koud het daar was ten tijde van de opnames, maar kan me voorstellen dat wetsuits gewenst waren als je iets in (koud) water ging doen.
pi_177434299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef Droathoah het volgende:
Bij het begin van de aflevering hoor je die mannen op een gegeven moment tegelijk “Olcay” zingen. Dit slaat gelijk op de titel: “gelijkgestemd”
Alle kandidaten hebben gestemd op Ruben. Ze waren dus gelijkgestemd.
Ruben is de mol.
  zondag 25 februari 2018 @ 12:03:17 #40
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177434446
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:36 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

klopt. Maar hoe wist ze van de wetsuits? En ze zegt eindelijk
Misschien stonden er wetsuits op de paklijst?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 25 februari 2018 @ 14:45:24 #41
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_177438916
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:36 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

klopt. Maar hoe wist ze van de wetsuits? En ze zegt eindelijk
Dacht ik ook toen ik het hoorde. Maar opdrachten bij/op een rivier zijn meestal met een wetsuit dus ik denk niet dat ze dat met voorbedachte rade zei.
Dit is gewoon raar :l
  zondag 25 februari 2018 @ 14:46:43 #42
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_177438938
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Alle kandidaten hebben gestemd op Ruben. Ze waren dus gelijkgestemd.
Ruben is de mol.
Voor de derde keer op rij dat de productie iemand over-obvious verdacht wil maken.
Dit is gewoon raar :l
pi_177439468
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Misschien stonden er wetsuits op de paklijst?
Of ze hebben van tevoren wat gepast zodat de productie de juiste maat kon regelen..
dag
pi_177439712
Ok. Dan nog een aanwijzing op olcay. In iedere aflevering zie je een vlag of foto met een kruis. En waar greep olcay naar toen ze Michael Jackson ging uitbeelden bij de carraoke?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 15:33:22 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177439960
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Alle kandidaten hebben gestemd op Ruben. Ze waren dus gelijkgestemd.
Ruben is de mol.
Als Ruben de mol is dan zou de regie ons dat niet willen laten weten. Ruben is dus niet de mol. Het komt de regie wel verdomde goed uit dat hij verdacht wordt door iedereen :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_177440169
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als Ruben de mol is dan zou de regie ons dat niet willen laten weten. Ruben is dus niet de mol. Het komt de regie wel verdomde goed uit dat hij verdacht wordt door iedereen :s)
Mwah, afgelopen jaren is het wel vaker voorgekomen dat de laatste 4 kandidaten op de mol zaten. Bij Klaas geloof ik ook bijvoorbeeld.
  zondag 25 februari 2018 @ 15:55:58 #47
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177440458
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:43 schreef Max23 het volgende:

[..]

Mwah, afgelopen jaren is het wel vaker voorgekomen dat de laatste 4 kandidaten op de mol zaten. Bij Klaas geloof ik ook bijvoorbeeld.
Ja, maar zou de regie dat dan zo duidelijk in beeld brengen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_177440473
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Pianoman is een verwijzing naar Ruben Hein Singer-songwriter.
Er zijn tijdens car-karioke aantal artiesten voorbij gekomen waar Ruben inspiratie heeft op gedaan voor zijn nummers.
En Pionaman leverde ook nog extra geld op...
pi_177442621
quote:
7s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:24 schreef Dave het volgende:
Op een ander forum las ik dat 'Niets is wat het lijkt' ook wijst naar de hints. Geen hints naar de mol dit keer, maar alleen naar kandidaten. Degeen zonder hints (niets) zou dan de mol zijn.
Volgens mij zijn er voor alle kandidaten wel hints, maar ik vind dit zeker wel een leuke!
  zondag 25 februari 2018 @ 20:02:11 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177445842
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ok. Dan nog een aanwijzing op olcay. In iedere aflevering zie je een vlag of foto met een kruis. En waar greep olcay naar toen ze Michael Jackson ging uitbeelden bij de carraoke?
Ze greep bij haar kruis 😳😬
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')