Nee 8:00 volgens de Twitter van McLaren. 7:00 GMT.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee 8:00 volgens de Twitter van McLaren. 7:00 GMT.
https://twitter.com/mclarenf1/status/966754071460925440
as. maandagquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:43 schreef Zorro het volgende:
Die Ferrari zakt achter toch ook nog wel een stuk in als die steun eronder weg is?
O wacht dat is de spiegeling van het andere achterwiel
Ik ga weer slapen, maak me maar wakker als de eerste race begint
En je wilt de helm zien omdat?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:06 schreef nils7 het volgende:
Ik moet echt 26x door die halo om nou te kijken welk helmpje erin zit.
Beetje jammer
Zodat ik kan zien wie het is.quote:
Bij POV moet ik altijd aan iets anders denkenquote:
Euh, ik niet natuurlijk, geen idee waar je het over hebt eigenlijkquote:Op donderdag 22 februari 2018 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij POV moet ik altijd aan iets anders denken
Geen reserve. Dat is Leclerc.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:37 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind de Ferrari maar kaal uitzien.
En is Kvyat daar nu gewoon reservedriver of hoe zit dat? Voor het geval dat Kimi/Seb ziek zijn oid?
Pornhub...quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Euh, ik niet natuurlijk, geen idee waar je het over hebt eigenlijk
Kleine kans dat we hem op korte termijn nog daadwerkelijk in de F1 gaan zien dus.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen reserve. Dat is Leclerc.
Kvyat is development/testrijder.
Wat een gedrocht.quote:
tering wat een haloquote:
Fuck, moest gewoon niet klikken ook ...quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:01 schreef SnowOokami het volgende:
Overigens... dan denk je dat het geluid is beter is geworden totdat je dit hoort:
Het is toch wel erg jammer, het kan zoveel beter. Maar ja, alles is geoorloofd om innovatie in de kiem te smoren dus moet iedereen met exact hetzelfde opgepropte uitlaatsysteem rijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:01 schreef SnowOokami het volgende:
Overigens... dan denk je dat het geluid is beter is geworden totdat je dit hoort:
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Fuck, moest gewoon niet klikken ook ...
Mijn eerste reactie was ook "hey die Mercedes klinkt niet heel gek" en dan klik je op dit filmpje en moet je spontaan janken.
Zelfs m'n 4 cyl turbo (Z20LEH) klinkt naar verhouding beter dan de V6T uit de F1. Het meeste geluid wordt meen ik door de MGU-H gedempt, maar het is bizar hoe "stil" de V6T's zijn vergeleken met de V6T's uit 198X... terwijl je met 12k rpm best een leuk geluidje kan produceren.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is toch wel erg jammer, het kan zoveel beter. Maar ja, alles is geoorloofd om innovatie in de kiem te smoren dus moet iedereen met exact hetzelfde opgepropte uitlaatsysteem rijden.
Een turbo V6 kan heel wat lawaai maken, zeker op de hoge toeren waar dit dingetje op draait. Maar ja, het wordt allemaal weggemoffeld. Helaas.
Niet helemaal waar, die dempt uiteraard een beetje maar het grootste dempvermogen zit simpelweg in het uitlaatsysteem. Volgens de regels moet alles afgevoerd worden naar een enkele uitlaat op een specifieke plek. De enige reden daarvoor is dat daarmee een geblazen diffuser onmogelijk wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 00:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het meeste geluid wordt meen ik door de MGU-H gedempt
Die halo lijkt me ook in de weg zitten voor de startlampen. Maar daar zullen ze vast aan gedacht hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |