twitter:ToroRosso twitterde op woensdag 21-02-2018 om 17:23:43 Why settle for a leaked photo, when you can have an original 🤔 #STR13 https://t.co/yrD8L1REP9 reageer retweet
twitter:GPAmericas twitterde op woensdag 21-02-2018 om 18:02:25 McLaren planning "substantial" car update for Australia https://t.co/GTPDHKW7Hl via @motorsport #F1 reageer retweet
De eerste met een vleugeltje op de halo volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:ToroRosso twitterde op woensdag 21-02-2018 om 17:23:43 Why settle for a leaked photo, when you can have an original 🤔 #STR13 https://t.co/yrD8L1REP9 reageer retweet
Nee hoor, kijk maar goed naar de Sauber ! En RB zou uiteindelijk in Australië ook wel met een aero-slipper op de proppen komenquote:Op woensdag 21 februari 2018 18:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De eerste met een vleugeltje op de halo volgens mij.
Elk team zal wel met updates in Melbourne komen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:04 schreef Tarado het volgende:
het indekken is al begonnentwitter:GPAmericas twitterde op woensdag 21-02-2018 om 18:02:25 McLaren planning "substantial" car update for Australia https://t.co/GTPDHKW7Hl via @motorsport #F1 reageer retweet
Ja daarom is het vreemd dat ze het nu al roeptoeteren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Elk team zal wel met updates in Melbourne komen.
Misschien is dit niet de final livery?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:ToroRosso twitterde op woensdag 21-02-2018 om 17:23:43 Why settle for a leaked photo, when you can have an original 🤔 #STR13 https://t.co/yrD8L1REP9 reageer retweet
Zo die zie ik nu pas, goedemorgen..quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar goed naar de Sauber ! En RB zou uiteindelijk in Australië ook wel met een aero-slipper op de proppen komen
quote:Jamie hammond
How many engines did you need to get that shot?
Je kan maar beter op tijd beginnen hè.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:04 schreef Tarado het volgende:
het indekken is al begonnentwitter:GPAmericas twitterde op woensdag 21-02-2018 om 18:02:25 McLaren planning "substantial" car update for Australia https://t.co/GTPDHKW7Hl via @motorsport #F1 reageer retweet
Nou dan weten we dat Renault minimaal 953 heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:14 schreef SnowOokami het volgende:
Gerucht gaat dat Honda een motor "klaar" heeft met 700kw (952pk)
nu nog 4: 33 bij Mercedes ervan uitgaande dat ze wel punctueel zijnquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:34 schreef nils7 het volgende:
Hoe laat zijn de presentaties vandaag?
[..]
Nou dan weten we dat Renault minimaal 953 heeft.
Zelf zegt Renault meer dan 950
En RBR heeft zelf gezegd dat de Honda nog niet op niveau van de Renault is.
13:10 uur Mercedesquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:34 schreef nils7 het volgende:
Hoe laat zijn de presentaties vandaag?
[..]
Ja tis niet helemaal duidelijk of de Honda motor dat vermogen volgende maand al beschikbaar heeft, of pas mid-season.quote:Op donderdag 22 februari 2018 08:34 schreef nils7 het volgende:
Nou dan weten we dat Renault minimaal 953 heeft.
Zelf zegt Renault meer dan 950
En RBR heeft zelf gezegd dat de Honda nog niet op niveau van de Renault is.
Voor Duitsers hebben ze toch een verdomd goed gevoel voor humorquote:
Ik mis hem denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor Duitsers hebben ze toch een verdomd goed gevoel voor humor
races beginnen 10 minuten later, dus nu de onthulling ookquote:
Ohja.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
races beginnen 10 minuten later, dus nu de onthulling ook
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Rest hoeft toch alleen maar tegen de achterkant aan te kijken
ik vrees het ookquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Rest hoeft toch alleen maar tegen de achterkant aan te kijken
ik hoop het, gaat heel moeilijk wordenquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zal wel weer van Vettel moeten komen. Als Ferrari een iets groter stapje maakt dan Mercedes kan het leuk worden. Het Mercedesvoordeel van de sjoemeldiesel zal een stukje kleiner zijn in de kwalificaties.
En waarom zou het niet van de RB’s kunnen komen?quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zal wel weer van Vettel moeten komen. Als Ferrari een iets groter stapje maakt dan Mercedes kan het leuk worden. Het Mercedesvoordeel van de sjoemeldiesel zal een stukje kleiner zijn in de kwalificaties.
noem het maar saai en wat had je verwacht dan dat ze hun winnende concept even weg zouden gooien?quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Saaie bak die Mercedes, gewoon weer hetzelfde als voorgaande jaren :lange wielbases, krahctigste motor, een raket op het rechte stuk, slecht in de aero van een ander. Maakt niet uit want ze rijden toch weer vooraan. Halo is nadrukkelijk extra lelijk in deze kleurstelling.
Ik weet het niet zeker, maar de auto lijkt iets meer rake te hebben dan voorgaande jaren? Heeft iemand een fotootje ter vergelijking?quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Saaie bak die Mercedes, gewoon weer hetzelfde als voorgaande jaren :lange wielbases, krahctigste motor, een raket op het rechte stuk, slecht in de aero van een ander. Maakt niet uit want ze rijden toch weer vooraan. Halo is nadrukkelijk extra lelijk in deze kleurstelling.
Dat kan heel goed, ik acht het alleen minder waarschijnlijk. Ik hoor namelijk een beetje dezelfde geluidjes als vorig jaar, maar dan wat voorzichtiger. Ook vraag ik me af of RBR al wel een echt topteam is. Ze hebben toch in zekere zin een klantenmotor in een tijd dat integratie tussen chassis en motor meer lijkt te tellen dan ooit, ze hebben de absolute topontwerper maar voor vorig seizoen had die maar een half commitment gemaakt. Veel vuile was die buiten hangt, veel achterstand in moeten halen met updates gedurende het seizoen. De organisatie maakt gewoon niet zo'n hele strakke indruk sinds de succesjaren.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:17 schreef opreis het volgende:
[..]
En waarom zou het niet van de RB’s kunnen komen?
ik verwacht ook meer van Ferrari maar dat heeft meer met Renault te maken, qua chassis zal RBR het deze keer beter op orde hebben dan vorig jaarquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, ik acht het alleen minder waarschijnlijk. Ik hoor namelijk een beetje dezelfde geluidjes als vorig jaar, maar dan wat voorzichtiger. Ook vraag ik me af of RBR al wel een echt topteam is. Ze hebben toch in zekere zin een klantenmotor in een tijd dat integratie tussen chassis en motor meer lijkt te tellen dan ooit, ze hebben de absolute topontwerper maar voor vorig seizoen had die maar een half commitment gemaakt. Veel vuile was die buiten hangt, veel achterstand in moeten halen met updates gedurende het seizoen. De organisatie maakt gewoon niet zo'n hele strakke indruk sinds de succesjaren.
Klopt meer rake, en meer vermogen door nieuwe krachtbron.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar de auto lijkt iets meer rake te hebben dan voorgaande jaren? Heeft iemand een fotootje ter vergelijking?
Ik zit mobiel #kutsmoes
In kwalificatiemodus voor één rondje en alleen op het rechte stuk .quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes zit nu ruim boven de 1000 pk.
Jij weet de exacte specificaties van de nieuwe krachtbron?quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In kwalificatiemodus voor één rondje en alleen op het rechte stuk .
Niet exact, maar je zou toch wel moeten weten hoe de PU van een F1 auto werkt tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij weet de exacte specificaties van de nieuwe krachtbron?
Ja, was Newey weer full time beschikbaar? Het heeft niet alleen met Renault te maken maar ook met de wijze waarop Renault erin zit. Het lijkt me dat een topteam nauw moet samenwerken met een motorenfabrikant en die ook het presteren van dat team als hoogste prioriteit heeft. Dat de samenwerking tussen McLaren en Honda mislukt is neemt niet weg dat dat meer potentie had dan zoals Renault het doet.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht ook meer van Ferrari maar dat heeft meer met Renault te maken, qua chassis zal RBR het deze keer beter op orde hebben dan vorig jaar
Als je de werking weet, dan kun je toch niet met zekerheid zeggen hoeveel vermogen het levert. Misschien hebben ze bij Mercedes nog wat extra pk's gevonden. En geeft de motor in racemodus nu 1040-1050 en in Q modus 1080 ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet exact, maar je zou toch wel moeten weten hoe de PU van een F1 auto werkt tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |