abonnement Unibet Coolblue
pi_177346748
Ze hebben de antwoorden goed doorgenomen met de dames.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177346763
  woensdag 21 februari 2018 @ 14:57:16 #128
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_177346773
Echt he, schop Bert onder dat ijs.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 21 februari 2018 @ 14:57:37 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177346782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:53 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Zovaak heb ik het niet gemeld? Sterker nog, ik heb ook al paar keer mensen terechtgewezen die hier steeds schaatsen afzeken. Als Heywoodu dat heb gedaan, prima, soms ontgaat je iets als je én sport kijkt op meerdere schermen én in meerder topics bent hier. Dat het een C-sport is? Mwah...(heb je mij ook nergens zien typen). Daarentegen lijkt de vraag hoe serieus deze sport in andere landen wordt genomen mij best terecht. Maar ik vind het gewoon jammer als een sport gedomineerd wordt door 1 land (ja dus ook bv. Langlaufen), mis spanning dan. Tot de 1500m noem ik het geen C-sport, daarboven heb ik zeker wel bedenkingen wat betreft de Olympische status van deze afstanden. So what?
Dat hij dat 'heb gedaan' en jij dat gemist heb zal wel toevallig zijn inderdaad. Maar goed je moet het inderdaad lekker zelf weten verder allemaal inderdaad. Het is alleen dodelijk vermoeiend.
pi_177346792
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:55 schreef franklop het volgende:
Bertje gaat weer zuigen
NOSGODEN!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 14:58:24 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177346803
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:57 schreef MaLo het volgende:
Echt he, schop Bert onder dat ijs.
* schopt
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177346828
het veertje
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:02:23 #133
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177346887
TeamNL: Gedeactiveerd.
pi_177346965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:27 schreef VeX- het volgende:
Die Noren lopen echt met alles vooruit he. Hadden al 's werelds grootste staatsfonds en nu ook de Spelen domineren. Noren zijn de nieuwe Duitsers en Nederlanders zijn de nieuwe Belgen. :(
2 jaar geleden waren die Noren nog de arme stakkertjes in het schaatsen en bv met alpine skiën hadden ze ook nog nooit in de historie een afdaling gewonnen.

Alleen op het langlaufen is hun dominantie echt gruwelijk.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:09:29 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177346998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:07 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

2 jaar geleden waren die Noren nog de arme stakkertjes in het schaatsen en bv met alpine skiën hadden ze ook nog nooit in de historie een afdaling gewonnen.

Alleen op het langlaufen is hun dominantie echt gruwelijk.
Zo gaan ze in de winter ook allemaal naar hun werk, natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_177347027
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Urben kon het ook :P.
Maar die is dan ook geen sprinter maar een allrounder (aldus Ard Schenk en die meneer is de opperbobo in het Nederlandse schaatsen)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_177347125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:55 schreef Montov het volgende:
Slechtste Olympische prestatie van Roest in zijn carriere: brons.
wow, inderdaad een 100% medalje score. En over 4 jaar is ie volwassen en kan iets winnen op al zijn afstanden. Hij gaat gewoon Kramer inhalen over 8 jaar!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_177347242
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:15 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

wow, inderdaad een 100% medalje score. En over 4 jaar is ie volwassen en kan iets winnen op al zijn afstanden. Hij gaat gewoon Kramer inhalen over 8 jaar!
Kramer zelf pakt er zaterdag nog eentje bij natuurlijk!
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:40:01 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177349762
Schijnbaar hebben de bronzen mannen een bezoekster van het HHH half KO gegooid vanaf het podium :'). Zie @PimSedee.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177349876
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:40 schreef Szura het volgende:
Schijnbaar hebben de bronzen mannen een bezoekster van het HHH half KO gegooid vanaf het podium :'). Zie @PimSedee.
Terecht _O_
Het HHH is echt mensonterend walgelijk, iedereen die daar komt zouden ze Noord-Korea achter moeten laten.
pi_177350249
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

bijna alle wintersporten worden gedomineerd door 1 of een beperkt aantal landen

sowieso zijn er maar weinig hele open sporten op de OS. Ik kan zo snel vooral Judo bedenken wat een hele open strijd is zelfs al doen Japan en Korea het daar ook altijd behoorlijk
Op de zomerspelen wel meer dan alleen judo.... Zwemmen over het algemeen wel, atletiek, schietsport, roeien, tennis. Zit natuurlijk wel een verschil tussen het als land zijnde goed doen bij bepaalde sporten en een sport domineren.
Maar laten we eerlijk zijn, hoe serieus wordt tafeltennis hier bijvoorbeeld genomen? Een vriend van mij doet dat bijvoorbeeld, en die heb ik toch aardig vaak zinnetjes als ‘’ping pongen is toch geen sport?’’ naar zijn hoofd horen krijgen. Dus wellicht dat hier in NL ook wel eens wordt gedacht over bepaalde sporten zoals in andere landen wordt gedacht over schaatsen? Daarbij nodigt dergelijke suprematie, wat toch ook voortkomt uit een cultuur, natuurlijk ook niet echt uit om de strijd aan te gaan dergelijke landen, wat dus vaak ook niet gebeurd. Dan lijkt mij de vraag stellen hoe serieus je een dergelijke sport als internationale A-sport (of hoe je het ook wilt benoemen) moet nemen toch niet geheel misplaatst? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar zo gek is het toch niet dat mensen dit aankaarten?
Verder wel eens hoor wat de winterspelen betreft, is inderdaad (logisch ook) minder breed.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat hij dat 'heb gedaan' en jij dat gemist heb zal wel toevallig zijn inderdaad.
Of jij dat geloof of niet is niet mijn probleem.

quote:
Maar goed je moet het inderdaad lekker zelf weten verder allemaal inderdaad. Het is alleen dodelijk vermoeiend.
Wel grappig dat je mij vraagt om onderbouwing, en zelf vervolgens hiermee komt. Maar prima, einde ''discussie'' dan.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 21 februari 2018 @ 18:20:30 #142
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177350281
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:40 schreef Szura het volgende:
Schijnbaar hebben de bronzen mannen een bezoekster van het HHH half KO gegooid vanaf het podium :'). Zie @PimSedee.
Mwah, valt toch wel mee lijkt nu.
pi_177350312
Zo lekker dat die Koreanen geen goud hebben! Lekker voor je Lee
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:22:38 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177350316
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mwah, valt toch wel mee lijkt nu.
Mooi :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 18:23:13 #145
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_177350327
Bokko goud maakt ook alles wel goed O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:28:50 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177350404
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:22 schreef danos het volgende:
Zo lekker dat die Koreanen geen goud hebben! Lekker voor je Lee
Die komt nog wel op de Mass Start
  Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 18:39:05 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177350584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:17 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Op de zomerspelen wel meer dan alleen judo.... Zwemmen over het algemeen wel, atletiek, schietsport, roeien, tennis. Zit natuurlijk wel een verschil tussen het als land zijnde goed doen bij bepaalde sporten en een sport domineren.
Maar laten we eerlijk zijn, hoe serieus wordt tafeltennis hier bijvoorbeeld genomen? Een vriend van mij doet dat bijvoorbeeld, en die heb ik toch aardig vaak zinnetjes als ‘’ping pongen is toch geen sport?’’ naar zijn hoofd horen krijgen. Dus wellicht dat hier in NL ook wel eens wordt gedacht over bepaalde sporten zoals in andere landen wordt gedacht over schaatsen? Daarbij nodigt dergelijke suprematie, wat toch ook voortkomt uit een cultuur, natuurlijk ook niet echt uit om de strijd aan te gaan dergelijke landen, wat dus vaak ook niet gebeurd. Dan lijkt mij de vraag stellen hoe serieus je een dergelijke sport als internationale A-sport (of hoe je het ook wilt benoemen) moet nemen toch niet geheel misplaatst? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar zo gek is het toch niet dat mensen dit aankaarten?
Verder wel eens hoor wat de winterspelen betreft, is inderdaad (logisch ook) minder breed.

[..]

Of jij dat geloof of niet is niet mijn probleem.

[..]

Wel grappig dat je mij vraagt om onderbouwing, en zelf vervolgens hiermee komt. Maar prima, einde ''discussie'' dan.
Tennis zeker ja, al is dat qua medailleoogst natuurlijk geen heel grote sport. Maar als je ziet waar de toppers vandaan komen, da's echt all over the world ja, Spanje, Zwitserland, Argentinië, Amerika, Australië, etc.

Zwemmen niet mee eens. Amerika schroeit daar smerig hard, zeker de laatste jaren. Met figuren als Lollerdecky halen die zo de helft van de nummers binnen. Daarachter is het veld vrij internationaal.

Veldatletiek+horden, roeien en schietsport zijn wel redelijk internationaal (al heb ik het idee dat de schietsport gedomineerd wordt door Duitsland, de VS en China maar dat valt in werkelijkheid wel mee)
De loopnummers bij het atletiek zijn dan wel weer ernstig gedomineerd door Kenia/Ethopie en VS/Jamaica resp.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:43:42 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177350679
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tennis zeker ja, al is dat qua medailleoogst natuurlijk geen heel grote sport. Maar als je ziet waar de toppers vandaan komen, da's echt all over the world ja, Spanje, Zwitserland, Argentinië, Amerika, Australië, etc.

Zwemmen niet mee eens. Amerika schroeit daar smerig hard, zeker de laatste jaren. Met figuren als Lollerdecky halen die zo de helft van de nummers binnen. Daarachter is het veld vrij internationaal.

Veldatletiek+horden, roeien en schietsport zijn wel redelijk internationaal (al heb ik het idee dat de schietsport gedomineerd wordt door Duitsland, de VS en China maar dat valt in werkelijkheid wel mee)
De loopnummers bij het atletiek zijn dan wel weer ernstig gedomineerd door Kenia/Ethopie en VS/Jamaica resp.
Een minder breed veld is gewoon inherent aan wintersport. Er zijn al zeer weinig plekken waar je de sporten kan beoefenen en die zijn ook nog eens vaak ver weg van grote steden. Dus de internationale concurrentie is al klein, dan kan je als enkel land veel makkelijker domineren.
  Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 18:44:34 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177350695
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Een minder breed veld is gewoon inherent aan wintersport. Er zijn al zeer weinig plekken waar je de sporten kan beoefenen en die zijn ook nog eens vaak ver weg van grote steden. Dus de internationale concurrentie is al klein, dan kan je als enkel land veel makkelijker domineren.
wintersport is veel minder open ja, daarom dat ik de zomerspelen ook leuker vind denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177350799
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mwah, valt toch wel mee lijkt nu.
Hoofdwond en voor controle naar het ziekenhuis

https://www.ad.nl/olympis(...)eken-house~ace39a1f/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')