Deze laptop zou dat met 2 vingers in de neus moeten kunnen doen, lijkt me wel iets dat op te lossen is. Omdat het zowel bij streams als lokaal afspelen gebeurt is de audio-driver het eerst waar ik naar zou kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:36 schreef VeerEli het volgende:
Hi,
Heb al gegoogled maar ben zo a-technisch als de pest, dus kom er niet uit.
Ik heb sinds een paar maandjes een nieuwe laptop (HP 15-ay132nd Intel core I-7) en eigenlijk vanaf het begin al gezeik met Netflix. Het viel eerst nog wel mee, maar nu is het bijna standaard. Het beeld en geluid hapert, stoort, vertraagd en kraakt dan. Ik heb geen idee hoe ik het oplos. Als ik Netflix op mijn mobiel kijk heb ik nergens last van.
Ook series/films via BS-player gaat ineens niet fatsoenlijk, dan hapert het beeld ook. Via andere programma's gaat het wel goed.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?!
Nog niet gedaan, zal ik thuis eens gaan testen. Waar kijk ik naar de audio-driver?quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze laptop zou dat met 2 vingers in de neus moeten kunnen doen, lijkt me wel iets dat op te lossen is. Omdat het zowel bij streams als lokaal afspelen gebeurt is de audio-driver het eerst waar ik naar zou kijken.
Als je afspeelt via een HDMI kabel naar je TV, is het geluid op de TV dan wel goed? (mits je dat kan / wil testen natuurlijk).
Wat is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:30 schreef tailfox het volgende:
Dm je teamviewer en los het even op.
Welke van de 2 moet ik pakken?quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:39 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je geprobeerd om de stuurprogramma's van de grafische kaart te (her-)installeren?
https://downloadcenter.in(...)ntel-HD-Graphics-620
De bovenste.quote:
Netflix windows 10 app? Wist ik niet eens! Check altijd via de browser, in Mozilla. Zou het toch gewoon moeten doen? Ik ga het eens proberen via die app!quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:00 schreef wootahH het volgende:
zowel via de netflix windows 10 app als in de browser? ook al andere browser geprobeerd?
Via die app ging het 1 dag goed, maar helaas daarna begon het haperen ook via de app gewoon verder. :Squote:Op woensdag 21 februari 2018 17:00 schreef wootahH het volgende:
zowel via de netflix windows 10 app als in de browser? ook al andere browser geprobeerd?
Die je dit op de wifi of een kabel? Probeer eens via een netwerkkabel te doen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:36 schreef VeerEli het volgende:
Hi,
Heb al gegoogled maar ben zo a-technisch als de pest, dus kom er niet uit.
Ik heb sinds een paar maandjes een nieuwe laptop (HP 15-ay132nd Intel core I-7) en eigenlijk vanaf het begin al gezeik met Netflix. Het viel eerst nog wel mee, maar nu is het bijna standaard. Het beeld en geluid hapert, stoort, vertraagd en kraakt dan. Ik heb geen idee hoe ik het oplos. Als ik Netflix op mijn mobiel kijk heb ik nergens last van.
Ook series/films via BS-player gaat ineens niet fatsoenlijk, dan hapert het beeld ook. Via andere programma's gaat het wel goed.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?!
WiFi, heb een versterker in mijn kamer hangen.quote:
Internet lijkt het niet aan te liggen, rest werkt gewoon prima. Energiebeheer naar gekeken, maar ik zie niks over gebalanceerd oid staan? Staat alleen na hoe lange tijd het beeldscherm uitgaat en na hoe lang de computer in slaapstand staat en dergelijke.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
energie beheer ou inderdaad ook de boosdoener kunnen zijn, als die op gebalanceerd of lager staat, ik zou hem gewoon op hoogste instelling zetten.
en anders terug naar de winkel met de laptop en het daar laten fixen.
Of laptop meenemen naar de buren of familie ofzo en daar aan het netwerk hangen en kijken of het dan wel goed gaat.
Ik zit altijd in firefox.quote:
Geen moer verschil helaasquote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh wacht. Heb het gevonden bij "geavanceerde energie-instellingen wijzigen". Stonden inderdaad 2 dingen op "Balanced" en die heb ik nu op Max gezet. Eens afwachten of het nu goed gaat!
Nieuwe laptop kopenquote:
Heb dit ding net een paar maandjes.quote:
Ja precies, moet je je voorstellen dat je straks een paar jaar niet kan flixen & chillenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb dit ding net een paar maandjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |