abonnement Unibet Coolblue
pi_177340956
Wegens nieuwe inrichting werkkamer verkoop ik mijn oude meubels. In één koop kun je de eigenaar worden van dit ruime, in hoogte verstelbare hoekbureau, een ladeblok op wielen, dressoirkast en hangkast.

Ideaal voor een kantoor/werkkamer thuis of voor in een studentenkamer. Nooit meer een tekort aan werk- en opbergruimte!

De afmetingen zijn als volgt:

- bureau: lange zijde 240 breed, 80 diep, korte zijde: 200 breed, 60 diep. De hoogte is verstelbaar. Eventueel is het mogelijk om het bureau in te korten door het weglaten van de uiteinden. Het blad is uit 3 stukken opgebouwd.

- ladeblok: 66 diep, 44 breed, 59 hoog. Er zitten 4 laden in het blok, waarbij de onderste lade extra hoog is. Binnen in de laden zitten verdelers, die naar wens te plaatsen of te verwijderen zijn.

- dressoirkast: 85 breed, 43 diep, 134 hoog. In drieën verdeeld en voorzien van deurtjes op de onderste twee lagen. Deurtjes zijn naar wens te verplaatsen.

- hangkast: 85 breed, 43 diep, 59 hoog. Deurtjes zijn uitwisselbaar met de dressoirkast.

De zwarte onderlegger op het bureau is onderdeel van de koop, computerapparatuur op de foto uiteraard niet.
Alleen afhalen, omg. Eindhoven.

Doe een goed bod en wordt vandaag nog de nieuwe eigenaar van deze fijne meubels!

Vraagprijs: ¤175






pi_177351868
Als alles-in-één verkoop niet lukt, wat vraag je dan voor alles behalve het bureau ?
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:22:10 #3
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_177365949
ik wil het buro wel, maar afhalen in Eindhoven gaat me écht nie lukke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')