abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177413159
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als je de huidige wereldbevolking huisvest hoe Nederland is ingericht dan heb je voldoende aan alleen de staat Texas
5% correct. Je hebt voldoende aan Texas als je het inricht zoals New York of Singapore, Nederland is al veel te ruimtelijk. Los daarvan heb je dan nog steeds ruimte nodig voor voedselproductie, industrie, vuilstort. Nog los van alle ellende en gezondheidsproblemen die het leven in een dichtbevolkte stad ter grootte van Texas met zich meebrengt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 26 februari 2018 @ 07:49:33 #102
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177453455
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

Pas met pensioen als je 690 en een half jaar bent. :')
En dan met 691 de pijp uit... :(
  maandag 19 maart 2018 @ 03:35:31 #103
441090 crystal_meth
RP + I method
pi_177922466
Ik herinner me een aflevering van 8 out of 10 cats waar 100 mensen gevraagd was te kiezen tussen eeuwig leven of de lotto (euromillions of whatever) winnen. De meesten kozen voor het geld.

De panelleden begonnen nadelen van lang leven op te noemen (word saai na een tijd.. ). De enige die niet twijfelde en eeuwig leven als de vanzelfsprekende keuze zag was Bear Grylls, die survival kerel die in z'n show oa het vocht uit olifantendrek dronk (viel nog een brok af, bijna in z'n mond), zichzelf een enema gaf met vuil water (verzameld in de ingewanden van een dier?) etc..
"Dan kon je alles proberen en doen, een volleerd pianist worden bvb."

Was ik het volkomen mee eens.
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_177924041
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 03:35 schreef crystal_meth het volgende:
Ik herinner me een aflevering van 8 out of 10 cats waar 100 mensen gevraagd was te kiezen tussen eeuwig leven of de lotto (euromillions of whatever) winnen. De meesten kozen voor het geld.

De panelleden begonnen nadelen van lang leven op te noemen (word saai na een tijd.. ). De enige die niet twijfelde en eeuwig leven als de vanzelfsprekende keuze zag was Bear Grylls, die survival kerel die in z'n show oa het vocht uit olifantendrek dronk (viel nog een brok af, bijna in z'n mond), zichzelf een enema gaf met vuil water (verzameld in de ingewanden van een dier?) etc..

Dan heb je ook alles al gehad op den duur. Bovendien vind je vast niet alles leuk om te doen of proberen. En heb je nog steeds eeuwig. En eeuwig. En eeuwig.
pi_177924183
quote:

Die man is Christen en maakt reclame voor de alfacursus, dus ik vind het niet zo gek dat hij enthousiast is voor het eeuwige leven :D
  maandag 19 maart 2018 @ 11:58:57 #106
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177928415
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:15 schreef Handleiding het volgende:
900 jaar op een zolderkamer wonen :') Ik moet er niet aan denken.
Als je op een zolderkamer woont lijkt het al gauw 900 jaar te duren he?
  maandag 19 maart 2018 @ 12:01:16 #107
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177928482
quote:

maar ja, dan is iedereen uiteindelijk volleerd pianist, paardenmenner, harnasontwerper en ga maar door...
  maandag 19 maart 2018 @ 12:29:03 #108
441090 crystal_meth
RP + I method
pi_177929065
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:46 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dan heb je ook alles al gehad op den duur. Bovendien vind je vast niet alles leuk om te doen of proberen. En heb je nog steeds eeuwig. En eeuwig. En eeuwig.
Ik ga er wel vanuit dat het slechts biologisch niet aftakelen betreft, geen magische onsterfelijkheid waar je zelfs blijft leven wanneer de zon een rode reus geworden is en de aarde opbrandt.
Je kan altijd zelfmoord plegen als je het beu bent.
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Die man is Christen en maakt reclame voor de alfacursus, dus ik vind het niet zo gek dat hij enthousiast is voor het eeuwige leven :D
Dan zou je eerder verwachten dat ie nee zou zeggen, want het hiernamaals zou toch beter zijn?
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
  maandag 19 maart 2018 @ 12:32:03 #109
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177929125
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik ga er wel vanuit dat het slechts biologisch niet aftakelen betreft, geen magische onsterfelijkheid waar je zelfs blijft leven wanneer de zon een rode reus geworden is en de aarde opbrandt.
Je kan altijd zelfmoord plegen als je het beu bent.

[..]

Dan zou je eerder verwachten dat ie nee zou zeggen, want het hiernamaals zou toch beter zijn?
Ook als je gelovig bent en verwacht in de hemel te komen?
  maandag 19 maart 2018 @ 15:27:09 #110
441090 crystal_meth
RP + I method
pi_177934099
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:32 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Ook als je gelovig bent en verwacht in de hemel te komen?
De "EU-28’s standardised death rate for accidents" was 30.2 per 100000, dat komt neer op een gemiddelde leeftijd van 3310 jaar.
Je kan natuurlijk voor gevaarlijke activiteiten kiezen...

Cirque du soleil bvb, net iemand neergestort.
https://www.nbcnews.com/n(...)ring-florida-n857761

[ Bericht 16% gewijzigd door crystal_meth op 19-03-2018 15:45:10 ]
  woensdag 21 maart 2018 @ 08:58:47 #111
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177977084
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De "EU-28’s standardised death rate for accidents" was 30.2 per 100000, dat komt neer op een gemiddelde leeftijd van 3310 jaar.
Je kan natuurlijk voor gevaarlijke activiteiten kiezen...

Cirque du soleil bvb, net iemand neergestort.
https://www.nbcnews.com/n(...)ring-florida-n857761
ja maar zo'n gevaarlijke activiteit behelst ook kans op vreselijke niet-fatale verwondingen waardoor de kwaliteit van het leven alleen maar verder afneemt....
pi_177977664
quote:
Holy shit, serieus?

Ik moet gelijk denken aan een quote van van Henry David Thoreau: "The price of anything is the amount of life you exchange for it." Met het eeuwige leven ben je volgens die definitie oneindig veel rijker dan welke lotto prijs dan ook.

Bovendien, met het eeuwige leven word je vroeg of laat dusdanig rijk dat je kunt rentenieren. En dan kun je alles doen wat je nuttig, leuk of waardevol vindt. Ga eens na hoeveel goeds of moois je zou kunnen doen in de wereld, en welke fascinerende ontwikkelingen je allemaal kunt doormaken en meemaken.

En uiteindelijk ontwikkel je je spiritueel, en transcendeer je boven jezelf uit en is er geen "jij" meer. Als je dat kunt bereiken voor je sterft, dat is volgens mij het ultieme einde.
The worst thing about censorship is ███ ███████ ██████.
  woensdag 21 maart 2018 @ 10:22:23 #113
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_177978734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef lnloggen het volgende:

[..]
En dan kun je alles doen wat je nuttig, leuk of waardevol vindt. Ga eens na hoeveel goeds of moois je zou kunnen doen in de wereld, en welke fascinerende ontwikkelingen je allemaal kunt doormaken en meemaken.

Goeds in de wereld doen? Maar dat geldt dan direct voor iedereen he?
pi_177982024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef lnloggen het volgende:

Als je dat kunt bereiken voor je sterft, dat is volgens mij het ultieme einde.
Met een eeuwig leven is er geen einde. Na een eeuwigheid zal je je inderdaad volledig hebben kunnen ontwikkelen zover mogelijk is, maar dan heb je nog een eeuwigheid te gaan. Dan gaat het leven best vervelen. En dan heb je nog een oneindig aantal eeuwigheden te gaan.. dat is een marteling.

1000 jaar van onsterfelijkheid lijkt me best leuk, misschien zelfs 2, 3, of 10 duizend. Maar een eeuwigheid? Nee.. moet er niet aan denken.
pi_177982054
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:13 schreef tailfox het volgende:

[..]

opzich is geestelijk wel een goed punt.

Maar als je er euthanasie bij stopt. Kan je dus iedereen eeuwig lichamelijk laten leven en waarneer ze er geen behoefte meer aan hebben dood maken.

Grootste probleem lijkt mij de kosten. Wie betaalt mijn leven?
Jijzelf. Als je 900 jaar gevoelsmatig 45 blijft dan kun je dus lekker 900 jaar werken! Succes!
  woensdag 21 maart 2018 @ 17:02:54 #116
441090 crystal_meth
RP + I method
pi_177986843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:58 schreef hoatzin het volgende:

[..]

ja maar zo'n gevaarlijke activiteit behelst ook kans op vreselijke niet-fatale verwondingen waardoor de kwaliteit van het leven alleen maar verder afneemt....
Tenzij je regenereert (zeesterren doen dat, dacht ik)
pi_177995589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jijzelf. Als je 900 jaar gevoelsmatig 45 blijft dan kun je dus lekker 900 jaar werken! Succes!
net of ik daar ene probleem mee heb
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
Op zaterdag 23 december 2017 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
pi_177996653
Als je eeuwig leeft, wat is dan nog het waard om voor te leven uiteindelijk aangezien je alles oneindig vaak mee gaat maken (of oneindig lang een gehele leegte als het universum wel alleen maar uit blijft dijen). Ik denk dat niemand voor oneindig leven zou kiezen zonder uiteindelijk oneindig lang spijt te hebben van die keuze.

Als je zegt 900 jaar ofzo dan is er wat over te twisten maar ja.
pi_177999617
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:16 schreef MrAero het volgende:
Met een eeuwig leven is er geen einde. Na een eeuwigheid zal je je inderdaad volledig hebben kunnen ontwikkelen zover mogelijk is, maar dan heb je nog een eeuwigheid te gaan.
Ik bedoelde dat na volledige transcedentie, je jezelf overstijgt en er geen "je" meer is. Dat is ook een soort einde.
pi_177999657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef nickhguitar het volgende:
In een aantal decennia spaar je toch makkelijk een pensioen bij elkaar. En dan lekker 850 jaar rentenieren B:)B
  donderdag 22 maart 2018 @ 08:14:58 #121
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_178005012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Tenzij je regenereert (zeesterren doen dat, dacht ik)
Nog veel interessanter: als je van een salamander een poot afknipt dan groeit die weer volledig aan, inclusief botten, pezen en tenen.
pi_178005322
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 23:21 schreef lnloggen het volgende:

[..]

In een aantal decennia spaar je toch makkelijk een pensioen bij elkaar. En dan lekker 850 jaar rentenieren B:)B
En wat ga je dan doen als tijdverdrijf ?
pi_178007460
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 08:43 schreef ATON het volgende:
En wat ga je dan doen als tijdverdrijf ?
Lekker lezen, sporten, films kijken, wandelen, met enige regelmaat psychedelica gebruiken, me fascineren over de voortgang der techniek, in VR werelden vertoeven, lekker in de natuur kamperen, reizen, verschillende culturen en mensen en landen (en t.z.t. planeten) ontdekken, enzovoorts enzovoorts.
Ik denk dat ik me prima een aantal eeuw kan vermaken.
pi_178008403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 10:50 schreef lnloggen het volgende:

[..]

Lekker lezen, sporten, films kijken, wandelen, met enige regelmaat psychedelica gebruiken, me fascineren over de voortgang der techniek, in VR werelden vertoeven, lekker in de natuur kamperen, reizen, verschillende culturen en mensen en landen (en t.z.t. planeten) ontdekken, enzovoorts enzovoorts.
Ik denk dat ik me prima een aantal eeuw kan vermaken.
^O^ En af en toe eens van planeet wisselen.
pi_178009482
Gewoon via je interface van mentale dimensie veranderen en jezelf in verschillende bewuste wezens transformeren. De ene keer een alien, de andere keer een slang, weer een andere keer een God-koning met de verantwoordelijkheid om de Egyptische beschaving tot grote hoogtes te laten stijgen.

Weer een andere keer verander je in een mentale entiteit en speel je onbeschaamd voyeur in fysieke werelden waar niemand jou kan waarnemen, als een soort geest.

Wisselend van realiteit naar realiteit, van het ene universum na het andere, met af en toe een pauze. Een soort winterslaap zodat je ''bij kunt komen'' van bestaan en ook af en toe periodes van niet-bestaan wanneer het jou uitkomt. Dan heb je vooraf bepaald wanneer je wakker wordt.

Jullie denken veel te beperkt ;)
Provocatief en controversieel
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')