abonnement Unibet Coolblue
pi_177333477


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177333637

Ik zie lisk hier niet tegen opboksen

Nav slotstuk filmpje lisk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2018 22:44:38 ]
pi_177333644
Even ruim een week niet in dit topic gekeken of op Delta, wat een rust. O+
Nog grote dingen gemist? :+ Zie dat Nano waardeloos bezig is en ICX ook niet best.
Rebrand-event van LSK was dus ook niet geweldig zo te lezen? Nja, ik kijk in december wel weer.
Koning.
pi_177333717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:42 schreef tha_dark het volgende:
Even ruim een week niet in dit topic gekeken of op Delta, wat een rust. O+
Nog grote dingen gemist? :+ Zie dat Nano waardeloos bezig is en ICX ook niet best.
Rebrand-event van LSK was dus ook niet geweldig zo te lezen? Nja, ik kijk in december wel weer.
Een fijn jaar toegewenst! DM anders even je private keys, kan er nog iemand bij mocht je het om wat voor rede dan ook niet halen
pi_177333841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Een fijn jaar toegewenst! DM anders even je private keys, kan er nog iemand bij mocht je het om wat voor rede dan ook niet halen
Haha, nee ik houd het waarschijnlijk toch maar een week vol om niks te doen. :+ Maar in ieder geval mijn VEN, LSK, WTC, NANO en ICX veilig weggezet. De rest gebruik ik om eventueel nog wat met winst te kunnen traden.
Koning.
pi_177333900
Al twijfel ik nu wel om LSK er uit te gooien voor VEN.
Koning.
pi_177333980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:49 schreef tha_dark het volgende:
Al twijfel ik nu wel om LSK er uit te gooien voor VEN.
Zeker doen.
pi_177334056
Wat een heerlijke markt, wat een kansen :D
pi_177334076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:53 schreef kthxbye het volgende:
Wat een heerlijke markt, wat een kansen :D
Kansen om alles te verliezen ja!

Geen gekut, allemaal blut !
pi_177334083
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker doen.
Vind de stijging erg explosief. Ben benieuwd of de dump pas na de rebrand plaats vindt.
pi_177334118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:54 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Vind de stijging erg explosief. Ben benieuwd of de dump pas na de rebrand plaats vindt.
Ik stap niet in Ven iig.
pi_177334152
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik stap niet in Ven iig.
Same.
pi_177334166
Geile filmpjes van Lisk

HODL
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:57:24 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177334168
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik stap niet in Ven iig.
Hoezo niet? Iedereen prijst het hier aan?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177334170
zou ik ook niet doen, shitcoin
pi_177334214
Die lui van Lisk hebben gewoon gepresteerd 2 uur te praten en niks te zeggen. Wow echt knap
Vakman pur sang
pi_177334219
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoezo niet? Iedereen prijst het hier aan?

:{²
Wanneer users met rare uitspraken en vervelende emoticons instappen weet je eigenlijk al dat het te laat is

:{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2018 22:59:34 ]
pi_177334251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Die lui van Lisk hebben gewoon gepresteerd 2 uur te praten en niks te zeggen. Wow echt knap
paar logo's veranderen....een launch aankondigen die nog niet perfect is (zeiden ze zelf ! ) en hopla een REBRAND
logisch dat het daarna gedumpt word ook.....wat een shitshow
pi_177334265
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker doen.
Ja dat koop ik ze wel op. Lekker Lisk dumpen, staat verder niets op de roadmap in de nabije toekomst.

Heb Lisk 2 dagen terug verkocht voor 267, net teruggekocht voor 227. Toch weer wat 'gratis' Lisk. Durf het met VEN niet aan volgende week eerlijk gezegd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik stap niet in Ven iig.
Waarom niet? Geen funds vrij? :P
pi_177334288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:59 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wanneer users met rare uitspraken en vervelende emoticons instappen weet je eigenlijk al dat het te laat is

:{
De glorie van bronstige VEN parels niet hebben zien glimmen in December :')
pi_177334315
King BTC de beste optie de eerste paar weken?
Vakman pur sang
pi_177334320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Lisk ook aan de supplychain :O
Niche markt dus shitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177334359
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niche markt dus shitcoin.
niet boven de 12.....oh wacht
pi_177334362
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker doen.
Jij was wel fan van LSK toch?
Koning.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:06:05 #25
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177334413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:59 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wanneer users met rare uitspraken en vervelende emoticons instappen weet je eigenlijk al dat het te laat is
Ik voel je, maar op de écht lange baan zal blijken dat we hier aan het pionieren waren. We zitten dus nog echt in het begin. Vermoedelijk zullen we allemaal miljonair worden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177334418
Shitpost
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:09:43 #27
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177334514
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:06 schreef kthxbye het volgende:
Shitpost
Waarom heb je het nou weggehaald was toch relluvant?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 23:17:06 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177334630
Nu even paar weken BTC season of zal het meevallen?
pi_177334710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom heb je het nou weggehaald was toch relluvant?
Nee was echt een slechte kutpoging tot FUD. Cringeworthy gewoon.
pi_177334721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:
Nu even paar weken BTC season of zal het meevallen?
Denk het niet :) Ik heb buys klaar staan iig.
pi_177334761
Btc blijft nog wel doorstoten. Alts blijven nog achter. Alts stijgen daarna. Vervolgens dipt btc weer. En begint alles opnieuw.
pi_177334788
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:20 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee was echt een slechte kutpoging tot FUD. Cringeworthy gewoon.
Laten we dan even wat positiefs over OMG posten.

https://cryptorecorder.co(...)een-for-omisego-omg/

Bohhhhhh
pi_177334804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:
Nu even paar weken BTC season of zal het meevallen?
Denk dat we rap naar $13k gaan.
pi_177334812
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:27:25 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177334831
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
Ik doe nu bijna een maand volwassen mee. Mijn conclusie is bijna dezelfde. Je ziet die coins in het kielzog van BTC dalen of stijgen. Vergeet die ALTS en pomp je body in BTC.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177334846
:|W
pi_177334848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
nee Universa op $1 realiteitszin _O- :*
pi_177334866
Ik heb er wel vertrouwen in dat de alts ook weer stijgen als Bitcoin verder gaat moonen. Gewoon hetzelfde als eind 2017. Het duurt alleen eventjes, maar een totale leegloop van alts zoals gebeurde tussen juli en oktober/november 2017 zie ik niet gebeuren.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177334889
het gaat nu wel erg hard opeens
pi_177334902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
Misschien heb je gelijk, maar das best vreemd eigenlijk. Als er een coin is die weinig usecase heeft, is het Bitcoin wel. Ik hoop dat LN gaat slagen en Bitcoin ooit doorbreekt als betaalmiddel. Zal er altijd een (paar) hodlen.
pi_177334985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
Gelukkig heeft Bitcoin wel een usecase anders dan als payment gateway voor altcoins.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335005
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niche markt dus shitcoin.
Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.

Supply chain mngmt is een niche markt in het segment Blockchain. Waar BTC opereert op een blockchain waar in potentie elke bewoner op deze aardkoot deel aan kan nemen, is VEN onderdeel van een blockchain die enkel toepasbaar is op b2b segment waar track en trace van belang is.

Logischer wijs is de waarde van een bitcoin in potentie dus een oneindig X aantal meer waard dan 1 VEN.

Dat lacherige gedrag van je over een 100% rendement (12 dollar) op de huidige VEN prijs en je uitspraken over 300 euro per VEN slaan echt nergens op. In de huidige ontwikkelingen van VEN zelfs een beetje belachelijk.

Heb je trouwens Economie op je MBO opleiding?
pi_177335037
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.

Supply chain mngmt is een niche markt in het segment Blockchain. Waar BTC opereert op een blockchain waar in potentie elke bewoner op deze aardkoot deel aan kan nemen, is VEN onderdeel van een blockchain die enkel toepasbaar is op b2b segment waar track en trace van belang is.

Logischer wijs is de waarde van een bitcoin in potentie dus een oneindig X aantal meer waard dan 1 VEN.

Dat lacherige gedrag van je over een 100% rendement (12 dollar) op de huidige VEN prijs en je uitspraken over 300 euro per VEN slaan echt nergens op. In de huidige ontwikkelingen van VEN zelfs een beetje belachelijk.

Heb je trouwens Economie op je MBO opleiding?
Ven 500, easy
Lambo of Rekt
pi_177335056
Heb je ook nog advies waar we wat aan hebben?
pi_177335061
Ondertussen stijgt Waves stoïcijns door.....
pi_177335067
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ven 500, easy
Dan is de marktwaarde 220 miljard. Ben bang van niet, haha, hoewel ik het zou toejuichen.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:42:54 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:32 schreef Predator38 het volgende:
het gaat nu wel erg hard opeens
Mijn portfolio dendert weer naar beneden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335077
XRB --> Nano is ook nog niet echt een succes he. :D
Hodl hodl.
Koning.
pi_177335089
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ven 500, easy
Hoop het voor je, maar vrees dat je uiteindelijk net aan 2 eggstc pillen kan bestellen per VEN. Kan je wel tracen waar ze vandaan komen overigens
pi_177335094
Ik zie die VEN nog wel 120$ worden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 23:45:02 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177335116
wtf is dit nou weer
pi_177335117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:42 schreef Weissmania het volgende:
Heb je ook nog advies waar we wat aan hebben?
BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
pi_177335134
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dan is de marktwaarde 220 miljard. Ben bang van niet, haha, hoewel ik het zou toejuichen.
Nog serieus reageren ook :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoop het voor je, maar vrees dat je uiteindelijk net aan 2 eggstc pillen kan bestellen per VEN. Kan je wel tracen waar ze vandaan komen overigens
Ik denk wel 4 stuks.

Dat tracen gaat niet, TOR is niet gebroken, hansa was een politiegelukje.
Lambo of Rekt
pi_177335135
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
ADA, serieus?
pi_177335138
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
Jawel, had net Koning van Zwaarden bij de tweede leg. VEN wordt 120 tot 130$.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:46:23 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335143
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:
wtf is dit nou weer
Is er al een verklaring? Ik heb hier een labelprinter van Dymo.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335151
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.

Supply chain mngmt is een niche markt in het segment Blockchain.
Hoeveel domheid kan je in een zin proppen.

quote:
Waar BTC opereert op een blockchain waar in potentie elke bewoner op deze aardkoot deel aan kan nemen, is VEN onderdeel van een blockchain die enkel toepasbaar is op b2b segment waar track en trace van belang is.
Oh, blijkbaar dus nog meer poep.

quote:
Logischer wijs is de waarde van een bitcoin in potentie dus een oneindig X aantal meer waard dan 1 VEN.
Bitcoin gaat dood. Dat is gewoon een feit. Daar hoef je niet salty over te worden, want bitcoin is in essentie waardeloos om een use case op te bouwen.

quote:
Dat lacherige gedrag van je over een 100% rendement (12 dollar) op de huidige VEN prijs en je uitspraken over 300 euro per VEN slaan echt nergens op. In de huidige ontwikkelingen van VEN zelfs een beetje belachelijk.
Oh ja, had je die quote al teruggevonden dat ik dat gezegd heb? Of moet ik je weer een virtuele asswhooping gaan geven zodat je al jankend je originele account van stal gaat halen om hier te klagen over dat je toch echt niet een kloon hebt, laffe hond dat je er bent? :)

quote:
Heb je trouwens Economie op je MBO opleiding?
Poehee, wat een aanval. Je bent echt flink mad omdat we je shitBitcoin even flink te kakken zetten. Suck it up pikkie, suck-it-uppppppp.

Wat ben je toch weer mad dat die store-of-value shitcoin van je even benoemd wordt voor wat het is. Niet zo op je teentjes getrapt zijn, shitcoins blijven shitcoins.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335165
Zo, een whale neemt even wat winst...
pi_177335168
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
Kan je dat een beetje toelichten?

Zou ik waarderen en is iets constructiever voor dezen topique
pi_177335181
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
Cardano noemen _O- de tering
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335188
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ven 500, easy
ik zag op een FB groep vanmiddag $2500 in 2020 easy _O_ _O_ _O_
pi_177335205
Ik zie eerder EOS succesvol worden dan Cardano. Mocht Ethereum hun scalability op orde krijgen, kunnen voor de rest alle smart contract platforms wel opbokken.
pi_177335207
We gaan weer lekker zakkuh. Weg gratis geld!
pi_177335222
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoeveel domheid kan je in een zin proppen.

[..]

Oh, blijkbaar dus nog meer poep.

[..]

Bitcoin gaat dood. Dat is gewoon een feit. Daar hoef je niet salty over te worden, want bitcoin is in essentie waardeloos om een use case op te bouwen.

[..]

Oh ja, had je die quote al teruggevonden dat ik dat gezegd heb? Of moet ik je weer een virtuele asswhooping gaan geven zodat je al jankend je originele account van stal gaat halen om hier te klagen over dat je toch echt niet een kloon hebt, laffe hond dat je er bent? :)

[..]

Poehee, wat een aanval. Je bent echt flink mad omdat we je shitBitcoin even flink te kakken zetten. Suck it up pikkie, suck-it-uppppppp.

Wat ben je toch weer mad dat die store-of-value shitcoin van je even benoemd wordt voor wat het is. Niet zo op je teentjes getrapt zijn, shitcoins blijven shitcoins.
Leuk hoe jij altijd met hoop tekst mij voor van alles uitmaakt. Maar je argumentatie is altijd 0.

We weten nog steeds niet waarom VEN nou zo geweldig is volgens jou? Zeg is jochie, wat had je nou allemaal gelezen op Telegram? Waarom werd er geroepen 300 dollar
pi_177335229
VEN weer bijna terug op 6 dollar. Wist je dat al?
pi_177335230
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Leuk hoe jij altijd met hoop tekst mij voor van alles uitmaakt. Maar je argumentatie is altijd 0.

We weten nog steeds niet waarom VEN nou zo geweldig is volgens jou? Zeg is jochie, wat had je nou allemaal gelezen op Telegram? Waarom werd er geroepen 300 dollar
2500 easy in 2020 op FB _O_ :P
pi_177335232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zag op een FB groep vanmiddag $2500 in 2020 easy _O_ _O_ _O_
_O-

Daar geloof ik niet in, maar ik zou content zijn met dat.
Lambo of Rekt
pi_177335238
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN weer bijna terug op 6 dollar. Wist je dat al?
Mijn pendel slaat links uit. Voor overmorgen zitten we weer op 7$.
pi_177335243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn pendel slaat links uit. Voor overmorgen zitten we weer op 7$.
12 is max... er zit een cap op, hij kan niet door 12.
Lambo of Rekt
pi_177335245
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-

Daar geloof ik niet in, maar ik zou content zijn met dat.
we mogen in onze handjes klappen $50,- in 2019.....prima toch
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:52:26 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335246
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-

Daar geloof ik niet in, maar ik zou content zijn met dat.
Simpel, dan ben ik miljonair in 2020.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335249
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12 is max... er zit een cap op, hij kan niet door 12.
En als je een kratje van 24 pakt?
pi_177335252
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Leuk hoe jij altijd met hoop tekst mij voor van alles uitmaakt. Maar je argumentatie is altijd 0.

We weten nog steeds niet waarom VEN nou zo geweldig is volgens jou? Zeg is jochie, wat had je nou allemaal gelezen op Telegram? Waarom werd er geroepen 300 dollar
Ik ga het langzaam zeggen, misschien begrijp je het dan.

Kan-je-mij-de-quote-laten-zien-waar-ik-dat-heb-gezegd? OVER??
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:52 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En als je een kratje van 24 pakt?
Ja dit zijn niet mijn regels he, die heeft manzonderschouders verzonnen.
Lambo of Rekt
pi_177335261
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

ADA, serieus?
Het nieuwe Ethereum ja
pi_177335262
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn pendel slaat links uit. Voor overmorgen zitten we weer op 7$.
Iedere keer als hij roept dat VEN terugvalt schiet hij omhoog. Morgen 7,50$ dus.

Hij begon met 4, toen werd het 5, nu is het 6. Morgen 7. Einde jaar 50$. En dan ben ik 500 VEN rijker van die laffe hond :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335263
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dit zijn niet mijn regels he, die heeft manzonderschouders verzonnen.
Nou, ik lees hier een paar dagen mee maar ik heb meer vertrouwen in mijn tarotkaarten en mijn pendel dan in manzonderschouders.
pi_177335266
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Iedere keer als hij roept dat VEN terugvalt schiet hij omhoog. Morgen 7,50$ dus.

Hij begon met 4, toen werd het 5, nu is het 6. Morgen 7. Einde jaar 50$. En dan ben ik 500 VEN rijker van die laffe hond :9~
Ja, is de deal er?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 23:54:11 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177335268
Klaasweetalles, kom er maar in.
pi_177335269
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Het nieuwe Ethereum ja
_O- over shitcoins gesproken. Nu weet ik zeker dat je er geen ene kut van begrijpt vigen98.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335270
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Het nieuwe Ethereum ja
_O- _O- _O- _O-
pi_177335277
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, is de deal er?
Ik was akkoord, maar LaffeHond/vigen98 trok zijn keutel in. Ik vind dat we hem alsnog moeten laten doorgaan met al die stoere praatjes van hem nu.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335280
Flinke dump
pi_177335281
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
eer als hij roept dat VEN terugvalt schiet hij omhoog. Morgen 7,50$ dus.

Hij begon met 4, toen werd het 5, nu is het 6. Morgen 7. Einde jaar 50$. En dan ben ik 500 VEN rijker van die laffe h
fout.....:
31 dec $12
5 jan 2018: $50

:P
pi_177335284
Godverdomme het kan toch niet anders of die manzonderharses is gewoon ons allemaal aan het trollen met die onzin die hij hier verkondigd _O- _O- _O-

#TeamBBQ
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 23:55:24 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177335285
Magnet, doe even normaal joh, laat markt even heel wil je. :P
pi_177335287
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Het nieuwe Ethereum ja
LISK is het nieuwe ETH, javascripten straks met dikke sidechains
Lambo of Rekt
pi_177335292
rond de 10k komt klaas er weer in
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:55:51 #90
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335294
Vroeg naar bed vandaag. Morgen moet ik werken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335296
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Simpel, dan ben ik miljonair in 2020.

:{²
Dan ga je door je rug door die rolex van je, bradder.
Lambo of Rekt
pi_177335298
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme het kan toch niet anders of die manzonderharses is gewoon ons allemaal aan het trollen met die onzin die hij hier verkondigd _O- _O- _O-

#TeamBBQ
#Teamuniversa

$1 _O- _O- _O- _O-
pi_177335301
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik ga het langzaam zeggen, misschien begrijp je het dan.

Kan-je-mij-de-quote-laten-zien-waar-ik-dat-heb-gezegd? OVER??
Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.

Als je het er niet mee eens bent dan bewijs je het tegendeel maar.
pi_177335302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

#Teamuniversa

$1 _O- _O- _O- _O-
Universa gaan easy 1000K aantikken.
Lambo of Rekt
pi_177335311
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.

Als je het er niet mee eens bent dan bewijs je het tegendeel maar.
Het is niet eenvoudig om het tegendeel te bewijzen, dan moet hij alle posts uit zn account gaan quoten in 1 post.
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:57:52 #96
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335315
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan ga je door je rug door die rolex van je, bradder.
Ik zou graag permanent in een Chambre d'hôte willen wonen. Klinkt echt lux als je dat tegen mensen kunt zeggen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335316
The fuck XD
pi_177335318
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.

Als je het er niet mee eens bent dan bewijs je het tegendeel maar.
Je kan natuurlijk alleen maar bewijzen als je iets wel hebt gezegd. Als je het niet hebt gezegd kan je dat niet laten zien.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:58:46 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335326
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zou graag permanent in een Chambre d'hôte willen wonen. Klinkt echt lux als je dat tegen mensen kunt zeggen.

:{²
Aha is het weer zo ver. Hoe smaakt de koffie?
pi_177335328
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.

Als je het er niet mee eens bent dan bewijs je het tegendeel maar.
Tut tut, zo werkt dat niet laf hondje, jij beweert iets dus je haalt het maar terug van de blockchain.
Ik kan ook beweren dat je Universa op 1$ hebt geshilld zonder onderbouwing maar dan ga je ook janken want zo dom ben jij zelfs niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk alleen maar bewijzen als je iets wel hebt gezegd. Als je het niet hebt gezegd kan je dat niet laten zien.
het is gewoon puur gelul want dat heeft droppie niet zelf gezegt, alleen dat hij het GELEZEN had net zoals ik $2500 op FB heb GELEZEN.

betekend niet dat je het zelf beweerd of voorspeld hebt
pi_177335333
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk alleen maar bewijzen als je iets wel hebt gezegd. Als je het niet hebt gezegd kan je dat niet laten zien.
#hoedan!?

vraagt vigen98 zich nu af
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 00:00:05 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177335340
Godver mods, take it to the forum admins ofzo, maar laat nou niet één gast iedere avond weer het verpesten. Dit gaat toch nergens meer over.
pi_177335341
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.

Supply chain mngmt is een niche markt in het segment Blockchain. Waar BTC opereert op een blockchain waar in potentie elke bewoner op deze aardkoot deel aan kan nemen, is VEN onderdeel van een blockchain die enkel toepasbaar is op b2b segment waar track en trace van belang is.

Logischer wijs is de waarde van een bitcoin in potentie dus een oneindig X aantal meer waard dan 1 VEN.

Dat lacherige gedrag van je over een 100% rendement (12 dollar) op de huidige VEN prijs en je uitspraken over 300 euro per VEN slaan echt nergens op. In de huidige ontwikkelingen van VEN zelfs een beetje belachelijk.

Heb je trouwens Economie op je MBO opleiding?
_O-

Deze post. Man, VEN wordt makkelijk 513 dollar EOY.
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:00:22 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335343
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Aha is het weer zo ver. Hoe smaakt de koffie?
Ga ik morgenochtend ervaren. Ik denk dat ik de bonen vooraf nog rooster in een pannetje.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335346
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:


Bitcoin gaat dood. Dat is gewoon een feit. Daar hoef je niet salty over te worden, want bitcoin is in essentie waardeloos om een use case op te bouwen.
_O-
pi_177335348
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ga ik morgenochtend ervaren. Ik denk dat ik de bonen vooraf nog rooster in een pannetje.

:{²
rooster in een pannetje ???? wtf kerel
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 00:01:04 #108
230491 Zith
pls tip
pi_177335351
Kunnen MzS en Drop hun klauwen weer uit elkaars haren halen? :{

Anders moet ik weer alles deleten...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:02:09 #109
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335362
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

rooster in een pannetje ???? wtf kerel
Ik ben hier tamelijk nieuw in. Heb jij een beter idee?

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335370
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben hier tamelijk nieuw in. Heb jij een beter idee?

Jason.

:{²
heb je verse ongeroosterde koffiebonen gekocht dan ????
pi_177335376
eth collapse yiha
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177335381
quote:
4s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:01 schreef Zith het volgende:
Kunnen MzS en Drop hun klauwen weer uit elkaars haren halen? :{

Anders moet ik weer alles deleten...
Ik zou je een plezier doen. Ik blijf bij mijn standpunt en zal er verder hier geen woorden meer aan vuil maken:)
pi_177335384
Niet doorhebben dat ook deze Wavesmaand weer stilletjes aan ons voorbij trekt :')

Druk zijn met Bansheebattie en Manzonderinhoud :') :') :')

WABESJNIBEUSEAAAAAAARUSSISHCJEMINISTERSHIRTUITGEDAAN

:')14.gif
pi_177335388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:03 schreef kthxbye het volgende:
Niet doorhebben dat ook deze Wavesmaand weer stilletjes aan ons voorbij trekt :')

Druk zijn met Bansheebattie en Manzonderinhoud :') :') :')

WABESJNIBEUSEAAAAAAARUSSISHCJEMINISTERSHIRTUITGEDAAN

:')[ afbeelding ]
Maart is de wavesmaand.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:04:44 #115
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335391
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

heb je verse ongeroosterde koffiebonen gekocht dan ????
Nee, maar weet je Jason. We kopen weleens geroosterde amandelen. En in een stoute bui doen we ze thuis nog eens extra roosteren. Lekker man. Gaat zoveel smaak vanuit. Je kan de hele wereld aan.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335394
Deze dip is trouwens wel bijzonder. Zo jumpy.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335395
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maart is de wavesmaand.
We gaan nu echt moon want MaGNeT heeft het gezegd!! De marketingcampagne is begonnen jajajajaja
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:06:02 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335397
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Deze dip is trouwens wel bijzonder. Zo jumpy.
Is er al een verklaring voor. Mijn portfolio is in een paar uur tijd 10% minder waard geworden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335401
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hij is nu 6 dollar. Daalt alweer. 9 dollar is zijn ath in een bloeiende markt. 12 dollar man, wat verwacht je meer? Je bent als coin zo goed als je laatste koers waarde. Enige garantie die we hebben is wat we in het verleden gezien hebben
Niet doorhebben dat VEN 21312 florijnen waard is volgend jaar maandag

:')14.gif
pi_177335403
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, maar weet je Jason.
:{²
Praat jij nou tegen jezelf?
:X³
pi_177335404
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hij is nu 6 dollar. Daalt alweer. 9 dollar is zijn ath in een bloeiende markt. 12 dollar man, wat verwacht je meer? Je bent als coin zo goed als je laatste koers waarde. Enige garantie die we hebben is wat we in het verleden gezien hebben
Ja maar hoe kwam je nou op die 12$ precies? Hij komt niet boven de 12 omdat we niet meer moeten verwachten vind ik niet echt een onderbouwing.
pi_177335407
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is er al een verklaring voor. Mijn portfolio is in een paar uur tijd 10% minder waard geworden.

:{²
Komt omdat je de bonen verkeerd om geroosterd hebt, je had ze eerst moeten dippen in je vochtige borsten
pi_177335409
In half uurtje even 3,5% eraf.

Slecht nieuws ?
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:07:40 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335410
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Komt omdat je de bonen verkeerd om geroosterd hebt, je had ze eerst moeten dippen in je vochtige borsten
Ik ben een man hoor.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335413
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een man hoor.

:{²
Haha, dat denk jij

:')14.gif
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:09:35 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335420
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:07 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Haha, dat denk jij

:')[ afbeelding ]
Nou ehhh, dat wordt op dagelijkse basis bewezen door mijn "tool".

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335425
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou ehhh, dat wordt op dagelijkse basis bewezen door mijn "tool".

:{²
ja ?
dip je je "tool" dagelijks in haar vochtige grotje ?
pi_177335429
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou ehhh, dat wordt op dagelijkse basis bewezen door mijn "tool".

:{²
Ik zou ook wel eens in die lekkere "tool" van je willen roeren hoor

:')14.gif
pi_177335439
Iemand is rebrandings helemaal beu wellicht.
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:13:02 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335445
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik zou ook wel eens in die lekkere "tool" van je willen roeren hoor

:')[ afbeelding ]
Huh? Instabiel geaard? Heb ik nog een wetenschappelijk werkje voor je. Lees je maar in aub:

GC / Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:13:52 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Iemand is rebrandings helemaal beu wellicht.
Een rebrand is toch per definitie bijna een brevet van onvermogen. Betekent dat het eerste idee niet goed genoeg was/bleek.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335463
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een rebrand is toch per definitie bijna een brevet van onvermogen. Betekent dat het eerste idee niet goed genoeg was/bleek.

:{²
Nee, zaken beginnen vaak met een projectnaam.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:16:24 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335478
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O-

Deze post. Man, VEN wordt makkelijk 513 dollar EOY.
Ik denk 450. Dat zou fantastisch zijn, eindelijk multilambonair.
pi_177335482
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk 450. Dat zou fantastisch zijn, eindelijk multilambonair.
Easy, ik vind 1500 nog niet eens zo gek gedacht.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:17:17 #135
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335485
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, zaken beginnen vaak met een projectnaam.
Hoe werkt het eigenlijk met de dukaten die je aanschaft onder de oorspronkelijke naam? Vallen ze dan automatisch onder de nieuwe coin(naam)?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335496
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe werkt het eigenlijk met de dukaten die je aanschaft onder de oorspronkelijke naam? Vallen ze dan automatisch onder de nieuwe coin(naam)?

:{²
Dat ligt aan het project... sommigen zetten hun eigen shit op en dan ruil je je ERC20 tegen de ekte token patrick.. Lisk is al eigen blockchain, dus die blijft gehandhaafd zoals het is.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:19:41 #137
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335502
quote:
3s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat ligt aan het project... sommigen zetten hun eigen shit op en dan ruil je je ERC20 tegen de ekte token patrick.. Lisk is al eigen blockchain, dus die blijft gehandhaafd zoals het is.
Thanks voor je hulp. VEN gaan ook rebranden, moet ik nog wat doen met mijn VEN dukaten?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335504
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks voor je hulp. VEN gaan ook rebranden, moet ik nog wat doen met mijn VEN dukaten?

:{²
Die worden geruild tegen VET, vet leip toch, patrick.
Lambo of Rekt
pi_177335506
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks voor je hulp. VEN gaan ook rebranden, moet ik nog wat doen met mijn VEN dukaten?

:{²
Nee, we hebben alleen met de hele community afgesproken dat we de nieuwe naam niet verraden aan manzonderschouders.
pi_177335508
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks voor je hulp. VEN gaan ook rebranden, moet ik nog wat doen met mijn VEN dukaten?

:{²
Jij hebt al die dukaten toch helemaal niet nodig. Beetje makeup erop en een lekkere vent aan de haak slaan met die glimmende borsten van je

:')14.gif
pi_177335515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:21 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, we hebben alleen met de hele community afgesproken dat we de nieuwe naam niet verraden aan manzonderschouders.
Geheime trackers dit dat alles. Zittie dan met zijn waardeloze VEN coins op ECR20 blockchain in een niche markt. Heh.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335517
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Jij hebt al die dukaten toch helemaal niet nodig. Beetje makeup erop en een lekkere vent aan de haak slaan met die glimmende borsten van je

:')[ afbeelding ]
wtf.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:23:38 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335523
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Jij hebt al die dukaten toch helemaal niet nodig. Beetje makeup erop en een lekkere vent aan de haak slaan met die glimmende borsten van je

:')[ afbeelding ]
Gaat het? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 00:23:51 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177335525
kthxbye dacht if you cant beat them, join them?
pi_177335531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:23 schreef Kyran het volgende:
kthxbye dacht if you cant beat them, join them?
Dat doe ik ook al even, dat werkt beter.
Lambo of Rekt
pi_177335532
Ik heb trouwens weer een flinke kist PART aan m'n zak gehangen. In de uitverkoop nu.

:')14.gif
pi_177335537
Ff weer 2000$ minder dan een halve dag geleden, maar het komt goed. Hodlen was nog nooit zo makkelijk.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:26:27 #148
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ff weer 2000$ minder dan een halve dag geleden, maar het komt goed. Hodlen was nog nooit zo makkelijk.
Ronaldsen, jij bent ook een user van het eerste uur hé?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335548
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ronaldsen, jij bent ook een user van het eerste uur hé?

:{²
Op fok of hier?
٩๏̯͡๏)۶
pi_177335555
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ronaldsen, jij bent ook een user van het eerste uur hé?

:{²
Hoho, even dimmen he. De keuken is nog niet schoon.

:')14.gif
pi_177335588
Bomen zijn relaxed.
Lambo of Rekt
pi_177335596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ff weer 2000$ minder dan een halve dag geleden, maar het komt goed. Hodlen was nog nooit zo makkelijk.
1 Universaatje straks... 2000USD
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 00:35:54 #153
230491 Zith
pls tip
pi_177335609
quote:
ING says cryptocurrency exchange Bitfinex has an account with it

AMSTERDAM (Reuters) - Dutch financial services company ING (INGA.AS) on Tuesday confirmed that Bitfinex, one of the largest exchanges for trading in cryptocurrencies such as Bitcoin, has a bank account with it in the Netherlands.

Bitfinex’s banking arrangements have been unclear since Wells Fargo severed ties with it last April. In January, Reuters reported that the U.S. Commodity Futures Trading Commission (CFTC) had sent a subpoena on Dec. 6 to both Bitfinex and sister company Tether for undisclosed reasons.

Bitfinex, whose parent company iFinex is incorporated in the British Virgin Isles and which has offices in Taiwan, could not be reached for comment.

ING spokesman Harold Reusken confirmed in an email that Bitfinex has an account in the Netherlands but would not provide details on the amount held or whether ING also provides banking services for other Bitfinex-related companies.

“With regards to companies that are active in the crypto market, we are very conservative,” Reusken said. He said ING does not itself provide any services to help customers buy or sell cryptocurrencies.

But he said the bank, which is actively experimenting with distributed ledger technology, is willing to serve “companies that are in the value chain of cryptocurrencies.”

Two members of parliament in the Netherlands have lodged questions for the finance minister after Dutch-language website “Follow The Money” published a report on Feb. 14 disclosing ING’s banking relationship with Bitfinex.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177335616
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

1 Universaatje straks... 2000USD
Die heb ik niet omdat ik me niet waag aan kutexchanges.

Maar heb wel voldoende Ven uiteraard, aankomende week de volgende rebrand dump (8>
٩๏̯͡๏)۶
pi_177335618
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

_O- over shitcoins gesproken. Nu weet ik zeker dat je er geen ene kut van begrijpt vigen98.
Jij weet niet welk development team achter Ada zit? Schande
pi_177335620
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:
Bomen zijn relaxed.
Smoke trees
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:37:05 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335630
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Die heb ik niet omdat ik me niet waag aan kutexchanges.

Maar heb wel voldoende Ven uiteraard, aankomende week de volgende rebrand dump (8>
Hodl je ook tijdens de rebrand?
pi_177335642
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:36 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij weet niet welk development team achter Ada zit? Schande
Waarom 12?
pi_177335644
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:36 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij weet niet welk development team achter Ada zit? Schande
ADA wordt makkelijk $21 per coin in juni.
pi_177335647
quote:
4s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Had dat nog niet gelezen, heb ff het ftm artikel gegoogled https://www.ftm.nl/artike(...)cryptomunten?share=1
٩๏̯͡๏)۶
pi_177335661
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hodl je ook tijdens de rebrand?
Ik twijfel, heb er 'slechts' zo'n 1500, en denk dat ik ze gewoon hodl. Maar een daling rond de rebrand is bijna wel een garantie.

Ik kijk het even aan tot vrijdag ofzo.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177335675
Opvallende Bitcoin duikvlucht nu overigens, maar zal wel los lopen. Volgende week 13k
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:44:15 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335679
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik twijfel, heb er 'slechts' zo'n 1500, en denk dat ik ze gewoon hodl. Maar een daling rond de rebrand is bijna wel een garantie.

Ik kijk het even aan tot vrijdag ofzo.
Ik doe met je mee, we zien het wel. Heb er iets meer.
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:44:47 #164
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177335682
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:27 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op fok of hier?
Fok! Zolang ik me kan heugen zie ik je posten. En volgens mij ook op tweakers.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177335683
yehaa
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 00:45:22 #166
230491 Zith
pls tip
pi_177335692
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Opvallende Bitcoin duikvlucht nu overigens, maar zal wel los lopen. Volgende week 13k
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177335704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:45 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
er kijken waarschijnlijk meer mensen naar die trendlijn
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:48:35 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:45 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Inverted hammer, komt goed.
pi_177335733
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik doe met je mee, we zien het wel. Heb er iets meer.
Mijn ervaring uit 2017 is dat ik bijna altijd de boel verneukte als ik verkocht.

Had ook meer dan 1000 antshares voor hun rebrand en dumpte ze toen. pijnlijk achteraf.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177335738
kwestie van tijd voordat we verder zakken.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177335746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom 12?
Waarom niet? Daar is de hele discussie namelijk om begonnen:)

Volgens mij is de reden achter het ‘waarom niet’ bij sommige users hier vooral omdat ze er te veel studiebeurs in hebben gepompt en ze het hunzelf straks niet kunnen verkopen dat er wellicht maar een paar eurootjes winst op dat geleende geld valt te behalen.

Anders kan ik de agressie hier niet verklaren. 12 dollar is in mijn optiek een redelijke prijs. Als iemand hier begint over 20 dollar kan ik daar nog best in mee gaan. Maar gaan roepen dat die 50 dollar, 100 dollar of zelfs 300 dollar waar gaat worden is echt lachwekkend. Ik vind het daarom leuker om te horen waarom > 50 dollar? Zolang die coin nog geen 9 dollar heeft aangetikt is 12 dollar eoy namelijk stuk realistischer en saaier om te verklaren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 00:56:44 ]
  woensdag 21 februari 2018 @ 00:55:40 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:53 schreef crpytoshill het volgende:
kwestie van tijd voordat we verder zakken.
En een kwestie van tijd voordat we verder stijgen.
pi_177335756
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En een kwestie van tijd voordat we verder stijgen.
geen speld tussen te krijge
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177335759
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En een kwestie van tijd voordat we verder stijgen.
Sowieso, ik heb er goed vertrouwen in met lisk na die show vanavond.
Lambo of Rekt
pi_177335760
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En een kwestie van tijd voordat we verder stijgen.
Mag t hopen ja
pi_177335767
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Waarom niet? Daar is de hele discussie namelijk om begonnen:)

Volgens mij is de reden achter het ‘waarom niet’ bij sommige users hier vooral omdat ze er te veel studiebeurs in hebben gepompt en ze het hunzelf straks niet kunnen verkopen dat er wellicht maar een paar eurootjes winst op dat geleende geld valt te behalen.

Anders kan ik de agressie hier niet verklaren. 12 dollar is in mijn optiek een redelijke prijs. Als iemand hier begint over 20 dollar kan ik daar nog best in mee gaan. Maar gaan roepen dat die 50 dollar, 100 dollar of zelfs 300 dollar waar gaat worden is echt lachwekkend. Ik vind het daarom leuker om te horen waarom > 50 dollar? Zolang die coin nog geen 9 dollar heeft aangetikt is 12 dollar eoy namelijk stuk realistischer en saaier om te verklaren.

En nog steeds geef je geen gegronde reden waarom nou 12. Alleen dat jij het een redelijke prijs vind. :Z
  woensdag 21 februari 2018 @ 01:00:07 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Waarom niet? Daar is de hele discussie namelijk om begonnen:)

Volgens mij is de reden achter het ‘waarom niet’ bij sommige users hier vooral omdat ze er te veel studiebeurs in hebben gepompt en ze het hunzelf straks niet kunnen verkopen dat er wellicht maar een paar eurootjes winst op dat geleende geld valt te behalen.

Anders kan ik de agressie hier niet verklaren. 12 dollar is in mijn optiek een redelijke prijs. Als iemand hier begint over 20 dollar kan ik daar nog best in mee gaan. Maar gaan roepen dat die 50 dollar, 100 dollar of zelfs 300 dollar waar gaat worden is echt lachwekkend. Ik vind het daarom leuker om te horen waarom > 50 dollar? Zolang die coin nog geen 9 dollar heeft aangetikt is 12 dollar eoy namelijk stuk realistischer en saaier om te verklaren.

pi_177335773
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:59 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En nog steeds geef je geen gegronde reden waarom nou 12. Alleen dat jij het een redelijke prijs vind. :Z
Hij's zn stack kwijt tegen droppie als t over de 50 gaat
Lambo of Rekt
pi_177335776
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[ [url=https://goo.gl/images/vhnWQfafbeelding[/url] ]
Ja precies ja.
Lambo of Rekt
pi_177335780
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom 12?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Waarom niet?
Geen speld tussen te krijgen.
pi_177335786
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Fok! Zolang ik me kan heugen zie ik je posten. En volgens mij ook op tweakers.

:{²
Dat klopt broeder al hier sinds 1999, maar op tweakers kom ik zelden.

Was nog een jonge vochtige knul in die tijd, nu met vrouwtje in een mooi huis en een goede baan, kortom de tijd heeft niet stil gezeten.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 21 februari 2018 @ 01:05:15 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335792
Die mzs begint nu wel vermoeiend te worden. Vorig jaar zijn alle coins x837 gegaan, maar VEN zou niet x10 kunnen in 2018 maar enkel $12. En nu blijkbaar opeens al $20, meneer is niet meer zo zeker :')

Als de total market cap stijgt is alles mogelijk.
pi_177335794
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij's zn stack kwijt tegen droppie als t over de 50 gaat
Nee nee, over de 12.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335796
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:05 schreef leolinedance het volgende:
Die mzs begint nu wel vermoeiend te worden. Vorig jaar zijn alle coins x837 gegaan, maar VEN zou niet x10 kunnen in 2018 :')

Als de total market cap stijgt is alles mogelijk.
Gewoon “waarom niet?” roepen :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 01:09:59 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335816
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gewoon “waarom niet?” roepen :)
Zo'n bullshit. Die amateur gaat er waarschijnlijk vanuit dat de market cap niet zal stijgen. Dat weten wij natuurlijk ook niet zeker, maar nu al beweren dat coin x max bedrag y kan worden is echt waanzin :')
pi_177335829
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee nee, over de 12.
Topshow dit :D
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 01:12:27 #187
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177335833
Kim Jong-un gaat zo alle ICX kopen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 01:13:11 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177335836
Royal sadness hier
pi_177335850
We zakken weer jongens. :'(
pi_177335854
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo'n bullshit. Die amateur gaat er waarschijnlijk vanuit dat de market cap niet zal stijgen. Dat weten wij natuurlijk ook niet zeker, maar nu al beweren dat coin x max bedrag y kan worden is echt waanzin :')
“Waarom niet?”

Hey het werkt :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177335865
Ik word hier in totale paniek wakker geschud door Henk. "De bubble is geknapt het piramide spel in in elkaar gestort"
Ik zie niks anders dan een correctie. Ik er iets aan de hand en of kan me weer omdraaien.
Hij heeft een of ander appje Hodl die min 300% aangeeft. Sommige alts staan op 0....

Zie trouwens dat ik midden in een bitchfight terechtkomt.
pi_177335878
Mijn bron had het dus fout, geen 12K. :(
pi_177335880
nog steeds plus 26,5% als je kijkt naar Bitcoin over de afgelopen 7 dagen. Ik ga zo lekker slapen
pi_177335995
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:
Bomen zijn relaxed.
Want bomen die kunnen niet praten, vet relaxxx, bomen zijn relaxed!

Goedenavond mannen, OVER!
  woensdag 21 februari 2018 @ 04:36:47 #195
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177336460
Wat zijn de voordelen van bl3p tegenover bijvoorbeeld gdax? Daar kan je ook gewoon tegen euro’s traden en heb het geld altijd de volgende dag al op mijn rekening, en vice versa.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_177337051
Matige koersen,
No Lambo today
Vakman pur sang
pi_177337273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
King BTC de beste optie de eerste paar weken?
Yeah!
జ్ఞ‌ా
pi_177337275
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Sowieso, ik heb er goed vertrouwen in met lisk na die show vanavond.
zelfde hier. in principe voldeed het aan alle verwachtingen. SDK vertraagd, Core 1.0 vertraagd, maar wel een shitload aan vormgeving met een mooi concept erachter. Goede visie voor de toekomst en ze hebben eindelijk de ballen gehad om open kaart te spelen met betrekking tot releasedates. Core 1.0 binnen 6 weken op testnet en actieve ontwikkeling aan DPOS en Voting systeem. Verder goed geluisterd naar de community en haar wensen.

Nee gezien de moeilijke positie waarin ze zich hebben gemanouvreerd vind ik het geen slechte koers. Dat de prijs zou zakken had ik eigenlijk wel verwacht (en stiekem wel een beetje spijt dat ik zaterdag niet verkocht heb om vandaag weer terug te kopen). Kortom, eens zien wat 2018 brengt!

Ennnn Maart Wavesmaand!!!
pi_177337292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:42 schreef Frans449 het volgende:
Ondertussen stijgt Waves stoïcijns door.....
next generation 1k tps 100k marketing budget p/m allez jwz

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 07:43:30 ]
  woensdag 21 februari 2018 @ 07:44:37 #200
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177337302
Ik schrok me een hoedje. Gelukkig blijkt het om maar -5% te zijn.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177337332
Best wel een deceptie die Lisk rebrand. Straks mij even goed inlezen. De rest is ook allemaal weer lekker gedumpt. Slechte dag dit. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 21 februari 2018 @ 07:50:00 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177337340
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:49 schreef dimmak het volgende:
Best wel een deceptie die Lisk rebrand. Straks mij even goed inlezen. De rest is ook allemaal weer lekker gedumpt. Slechte dag dit. :P
Behoorlijk slechte dag zo ineens. Waarom eigenlijk?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177337365
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Behoorlijk slechte dag zo ineens. Waarom eigenlijk?

:{²
Waarom niet?
  woensdag 21 februari 2018 @ 07:54:13 #204
131603 Afwazig
Serious business
pi_177337374
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Die heb ik niet omdat ik me niet waag aan kutexchanges.

Maar heb wel voldoende Ven uiteraard, aankomende week de volgende rebrand dump (8>
Je waagt je niet aan kutexchanges? Zat jij niet vuistdiep in raiblocks / nano wat alleen op bitgrail te verkrijgen was?
pi_177337434
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:54 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je waagt je niet aan kutexchanges? Zat jij niet vuistdiep in raiblocks / nano wat alleen op bitgrail te verkrijgen was?
Koekoek
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:03:29 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177337456
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:54 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je waagt je niet aan kutexchanges? Zat jij niet vuistdiep in raiblocks / nano wat alleen op bitgrail te verkrijgen was?
Niet je private keys aan Ether Delta toevertrouwen :')
pi_177337551
Coins in de uitverkoop, maar Coinbase houdt nog lekker even mijn ETH vast voor een dag of 3. :(
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 08:22:03 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177337578
Wow. Compleet omver geblazen door de show van Lisk. Wát een rebrand _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 08:22:33 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177337584
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Behoorlijk slechte dag zo ineens. Waarom eigenlijk?

:{²
Iedereen kiest eieren voor zijn dukaten.

:{²
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177337648
Na alle controversie van Betfinex en Tether zou je toch denken dat iedereen ze links zou laten liggen. Maar de handel gaat gewoon door.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:39:07 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177337700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iedereen kiest eieren voor zijn dukaten.

Mijn vrouwtje maakt altijd heerlijke omeletten voor me. Champignons, olijven, rucola. Het maakt je hitsig. Dat wel. Maar maakt 't uit.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177337718
Van de ene schijtdag naar de andere.
Ook goedemorgen allen.
pi_177337755
All time low aangetikt. Jeeej.

Mijn coins hebben aids en zakken langzaam weg.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177337777
De app hodl was op hol geslagen, zo leek het.
Na 3 Exchanges 2 fora na te hebben gekeken viel het gelukkig mee.
Nog even de verhitte discussie van droppie en mzs te hebben gelezen weer lekker verder geslapen
Nu kijken wat de dag vandaag weer brengt
pi_177337813
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gewoon “waarom niet?” roepen :)
WAAROM NIET?!
pi_177337872
Ons geweldige VEN weer een deceptie. Nog geen maand terug 9 dollar. En kijk is waar we nu staan? Amper 1 week voor de rebrand. Wat een farce!
pi_177337914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ons geweldige VEN weer een deceptie. Nog geen maand terug 9 dollar. En kijk is waar we nu staan? Amper 1 week voor de rebrand. Wat een farce!
echt kut ja, 2 weken geleden op 2.75 en nu op 6.25
pi_177337980
Bitcoin heeft flinke resistance tussen $11k en $12k. Is deze kleine pullback de zogenaamde wave 2 van Elliott Wave?

Waar is Ed als je 'm nodig hebt?
pi_177337995
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

echt kut ja, 2 weken geleden op 2.75 en nu op 6.25
Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.

Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
pi_177337997
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:31 schreef dimmak het volgende:
Na alle controversie van Betfinex en Tether zou je toch denken dat iedereen ze links zou laten liggen. Maar de handel gaat gewoon door.
soms verbaas ik me echt hoeveel dom geld er in crypto zit
pi_177338035
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.

Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
heb je ook al naar de andere alts gekeken ???
maand terug stond icx op 12....nu op 4.16
ETH stond over de 1400 nu onder de 900
Dash op 1600 nu op 700
NEM op 1.94 nu op 0.48
Stratis op 21 nu op 9

noem eens een alt die WEL herstelt is na de crash ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Predator38 op 21-02-2018 09:16:08 ]
pi_177338203
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:06 schreef Predator38 het volgende:

[..]

heb je ook al naar de andere alts gekeken ???
maand terug stond icx op 12....nu op 4.16
ETH stond over de 1400 nu onder de 900
Dash op 1600 nu op 700
NEM op 1.94 nu op 0.48

noem eens een alt die WEL herstelt is na de crash ?
Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.

BTC is de enige crypto die er toe doet. Altijd al zo geweest
pi_177338242
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:15 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.

BTC is de enige crypto die er toe doet. Altijd al zo geweest
als je goed kan rekenen op je telraam zie je dat VEN meer herstelt is dan bijna andere altcoins op dit moment
  woensdag 21 februari 2018 @ 09:17:52 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177338250
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.

Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
Sinds de crash BTC x2, VEN x2,5. Waar kon je beter je geld in hebben zitten?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177338256
Binnenkort UTNP in Blockfolio.

BlockfolioApp twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:31:46 @Rekatti_CG Putting finishing touches on the integration. Cobinhood and several other exchanges in the next week or two. Stay tuned! reageer retweet
pi_177338326
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:15 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.

BTC is de enige crypto die er toe doet. Altijd al zo geweest
Ik snap echt niet waar jij je telkens druk over maakt. Wat probeer je hier nou mee te bereiken steeds? Als jij er van overtuigd bent dat VEN niets voorstelt, dan investeer je er toch niet in? Als andere mensen er wel iets in zien, laat ze lekker hun geld erin pompen. Boeiend. Laat iedereen lekker voor zichzelf beslissen waarin hij investeert.

En als postafsluiting: :') Lisk :')
pi_177338330
quote:
3s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Sinds de crash BTC x2, VEN x2,5. Waar kon je beter je geld in hebben zitten?
Op Logaritmische schaal is het bij VEN al een maand om te janken. Daar kijkt men naar bij een trend, niet naar de absolute waarde die een coin is gestegen na een stevige correctie.

Als iedereen een stuiptrekking van X 2.5 zo geweldig vindt, waarom lopen er sommige hier dan zo te huilen om een stijging van x2 naar een ath van 12 dollar?

VEN nu overzetten naar Nano is het beste wat je nu kan doen. Maar, trek vooral je eigen plan.
pi_177338339
Jonges

Ik ben eventjes weg

Dat gezeik verpest mijn SC-plezier

Iedereen lambo

Doei
pi_177338341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:18 schreef Gehrman het volgende:
Binnenkort UTNP in Blockfolio.

BlockfolioApp twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:31:46 @Rekatti_CG Putting finishing touches on the integration. Cobinhood and several other exchanges in the next week or two. Stay tuned! reageer retweet
Kut universa ook alweer bijna -30% voor mij :(
pi_177338344
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Maar, trek vooral je eigen plan.
En nu je bek houden dan.
pi_177338383
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:22 schreef TwztId het volgende:

[..]

Kut universa ook alweer bijna -30% voor mij :(
Ja hahaha
pi_177338408
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 90% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:15:33 ]
pi_177338427
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 91% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:15:42 ]
pi_177338523
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance

wat een shitcoin !!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 09:30:54 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177338559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:29 schreef Predator38 het volgende:
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance

wat een shitcoin !!!!
Misschien genoeg geld gelapt om direct toegelaten te worden?
pi_177338593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Misschien genoeg geld gelapt om direct toegelaten te worden?
dan vul je niet alle formulieren in voor de entry lijkt mij
pi_177338654
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:


VEN nu overzetten naar Nano is het beste wat je nu kan doen. Maar, trek vooral je eigen plan.
Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?
pi_177338683
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?
_O- _O- _O- _O-
pi_177338702
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
pi_177338719
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:37 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
is

Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
pi_177338720
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?
ghehe
pi_177338728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:29 schreef Predator38 het volgende:
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance

wat een shitcoin !!!!
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 9% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:16:02 ]
  woensdag 21 februari 2018 @ 09:38:53 #243
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_177338734
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.

Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
Je vergeet wel doodleuk te vermelden dat de totale markt cap destijds meer dan 700 miljard was en nu maar 480 miljard, ga terug naar school en leer wat voor je onzin uitspraken doet, je snapt er werkelijk waar niks van :N
PSN-ID: SoliD_S
pi_177338747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

is

Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:16:19 ]
pi_177338748
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ook al zo’n geweldige coin iedereen hier aangeraden door Droppie, toch?
$1 dollar EOY had jij gezegd ....dus daar vertrouw ik op.
pi_177338753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

is

Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
Haha +1.

MZS, hou gewoon op man. Doe je eigen ding en laat anderen hun eigen ding doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:40 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Klopt. Maar ook ik heb het wel is mis. Niet vaak overigens
En check deze link gelijk even: https://www.google.nl/sea(...)s+en+eens&aqs=chrome..69i57j0l2.2047j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8.
pi_177338761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef Predator38 het volgende:

[..]

$1 dollar EOY had jij gezegd ....dus daar vertrouw ik op.
Klopt. Maar ook ik heb het wel is mis. Niet vaak overigens
pi_177338773
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha domoor
Jij zou het uitleggen als hij "is" zou kunnen spellen, waarom geldt dat niet voor mij?
pi_177338841
Manzonderschouders, de nieuwe Klaas... :')

'is' :') gestudeerd op Oxford zeker?
pi_177338890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Je vergeet wel doodleuk te vermelden dat de totale markt cap destijds meer dan 700 miljard was en nu maar 480 miljard, ga terug naar school en leer wat voor je onzin uitspraken doet, je snapt er werkelijk waar niks van :N
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 21% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:16:59 ]
pi_177338967
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:37 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
Ok!! Hoe zet ik ze om ik wil ze nu wegdoen!! Nano zei je?
pi_177338977
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
dat is nou niet zo heel lief dat jij je beter en slimmer vind dan anderen hier.
wie denk je wel dat je bent dan ? :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:17:15 ]
pi_177338987
Universaaaaajaaaaaaaaa
pi_177339011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Haha +1.

MZS, hou gewoon op man. Doe je eigen ding en laat anderen hun eigen ding doen.

[..]

En check deze link gelijk even: https://www.google.nl/sea(...)s+en+eens&aqs=chrome..69i57j0l2.2047j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8.
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:17:27 ]
pi_177339036
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat is nou niet zo heel lief dat jij je beter en slimmer vind dan anderen hier.
wie denk je wel dat je bent dan ? :D
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:17:36 ]
pi_177339040
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kerel je hebt gelijk. Ook MzS maakt wel is een spelfout. Gelukkig komt hij wel met rake teksten. Heel FOK op zijn kop hier, want MzS vindt VEN niet genoeg stijgen hahaha.

Wanneer hebben jullie weer fiat mannen? Lekker in VEN pompen die 150 euro studiebeurs:)
er staat nog 20k fiat klaar.....maar ik heb even genoeg geïnvesteerd :D
pi_177339041
Is er een site waar ik de chart van een coin over die van bitcoin kun leggen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177339053
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies *O*
pi_177339061
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ok!! Hoe zet ik ze om ik wil ze nu wegdoen!! Nano zei je?
Hoeveel heb je te besteden? Wat verdien je? Kom ik met een advies
pi_177339074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies *O*
wat ga je ontwerpen ?
pi_177339075
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies *O*
Chill!
pi_177339081
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
kun je mij nog helpen wil graag is een keer nano kopen

[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:17:55 ]
pi_177339082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

er staat nog 20k fiat klaar.....maar ik heb even genoeg geïnvesteerd :D
Wat vindt de vrouw daarvan?
pi_177339108
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 93% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:18:10 ]
pi_177339120
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wat vindt de vrouw daarvan?
het is mijn geld, en zolang we nog genoeg over hebben vind ze daar niks van O+
  woensdag 21 februari 2018 @ 09:54:53 #266
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177339127
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wat verdien je? 2000 netto per maand? Hahaha
Lekker salaris!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177339130
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wat verdien je? 2000 netto per maand? Hahaha
ik hoorde je zeggen dat ik mijn VEN moest omzetten naar nano je zou me helpen met Binance maar ik moet toch Nano op Bitgrail kopeb?!
pi_177339139
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ik hoorde je zeggen dat ik mijn VEN moest omzetten naar nano je zou me helpen met Binance maar ik moet toch Nano op Bitgrail kopeb?!
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden _O-
pi_177339147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden _O-
dat meen je niet ik had er twee staan moet ik dan toch op binance wezen?!
pi_177339156
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden _O-
Ik had er een paar staan, ik ben wel benieuwd hoe die overigen worden verdeeld, is daar al iets over bekend? Ik neem aan dat ze die tent sluiten en die fansesco in de bak mieteren
Lambo of Rekt
pi_177339166
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

dat meen je niet ik had er twee staan moet ik dan toch op binance wezen?!
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 09:57:23 #272
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_177339177
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 53% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:18:59 ]
PSN-ID: SoliD_S
pi_177339184
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
:{ :{ wauw.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177339189
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
blijf toch eens van die pillen af mafkees ! :D
pi_177339193
Waar is Klaas wanneer je hem nodig hebt!
pi_177339206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar is Klaas wanneer je hem nodig hebt!
die komt pas onder de 10k weer, is nu druk met zijn Harvard studie
pi_177339210
Aziaten zijn echt walgelijk (op cryptovlak dan hé)
U MAD?
pi_177339241
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Aziaten zijn echt walgelijk
Lambo of Rekt
pi_177339251
ja tijd voor nog een bakkie uit de DeLonghi c_/
pi_177339254
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

:{ :{ wauw.
JIj hebt ze nog niet?
Lambo of Rekt
pi_177339256
quote:
16s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9~ O+
pi_177339259
quote:
16s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sow dan! O+ :9~ :9~ :9~ :9~
ik zou der doen ! *;
pi_177339270
Mensen zonder Universa :')
pi_177339280
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

sow dan! O+ :9~ :9~ :9~ :9~
ik zou der doen ! *;
Zij jou niet :P
pi_177339281
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:
Mensen zonder Universa :')
inkakken is bijpakken >:)
pi_177339284
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:19:20 ]
pi_177339285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:
Mensen zonder Universa :')
Dit, dan vind ik je wel een cowboy, zomaar Ethereum 5.0 missen :') _O-

UNI

VERSAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA JAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177339292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zij jou niet :P
jou wel....aangezien je miljonair bent
pi_177339302
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jou wel....aangezien je miljonair bent
Oei... 8/10 voor de counter :9
Lambo of Rekt
pi_177339340
Vergeet de maan, Universa gaat naar ultra deep space!

pi_177339372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:03 schreef MaGNeT het volgende:
Vergeet de maan, Universa gaat naar ultra deep space!

[ afbeelding ]
Dit is die kepplar pic?
Lambo of Rekt
pi_177339382
quote:
16s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
12 jaar?
pi_177339392
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-

[ Bericht 27% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 10:19:40 ]
pi_177339394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar is Klaas wanneer je hem nodig hebt!
Ik vind jou ook niet echt een positieve bijdrage aan dit topic leveren.
Doe eens wat aardiger tegen elkaar.
Koning.
pi_177339400
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:04 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

12 jaar?
Dit kan daar al easy 40 zijn.
Lambo of Rekt
pi_177339402
dat gaat nog lichtjaren duren dus voordat UTN $1 dollar waard is :(
pi_177339403
quote:
11s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is die kepplar pic?
Nee, dit is nog die oude schele met een bril, de Hubble.
pi_177339456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, dit is nog die oude schele met een bril, de Hubble.
Hubble _O_ die voorzag ook de BTC bubble _O_
Lambo of Rekt
pi_177339460
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

JIj hebt ze nog niet?
Ging meer over jouw uitdrukking ;)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177339480
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:07 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ging meer over jouw uitdrukking ;)
Ja die is een beetje uit verband getrokken... ik heb random aanvallen van UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAHAAA JAAAAAAAAAA :@
Lambo of Rekt
pi_177339500
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja die is een beetje uit verband getrokken... ik heb random aanvallen van UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAHAAA JAAAAAAAAAA :@
Roep je dat ook random in de AH? Zou ik wel lachwekkend vinden.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')