abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:20:18 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177332789
Dinsdagavond 20:30 op Nederland 3.

Hier verder

4HOEB-bingokaart onder de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:42:54 #2
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177333642
Wel van voortplanten aan die twee kinderen te zien.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  roze dinsdag 20 februari 2018 @ 23:05:07 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177334393
Toch jammer dat we nu niet weten hoe oud oma is. Die had schijnbaar geen zin in camera's.
Your beauty never ever scared me.
pi_177336541
18 jaar, in scheiding (???!!!) en nu zwanger van de tweede van een andere man. Op dit moment gun ik haar niet veel. En dan moet je politiek correct zeggen 'maar er zijn kinderen in het spel', wat waar is, maar dat is haar keus, dus ook haar verantwoording. En anders hebben we nog 92748263826 instanties waar de kinderen terecht kunnen als moeder zal falen. Bedankt hè, belastingeldzuiger.
pi_177341316
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 05:05 schreef TomDooley het volgende:
18 jaar, in scheiding (???!!!) en nu zwanger van de tweede van een andere man. Op dit moment gun ik haar niet veel. En dan moet je politiek correct zeggen 'maar er zijn kinderen in het spel', wat waar is, maar dat is haar keus, dus ook haar verantwoording. En anders hebben we nog 92748263826 instanties waar de kinderen terecht kunnen als moeder zal falen. Bedankt hè, belastingeldzuiger.
Wat een hardzak ben jij zeg.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177342175
Al even afgezien van het feit dat ik niet snap hoe ze een belastinggeldzuiger zou zijn..... ze krijgt geen bijstandsuitkering ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177342315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:07 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat ik niet snap hoe ze een belastinggeldzuiger zou zijn..... ze krijgt geen bijstandsuitkering ofzo.
Ik denk dat hij alleen de intro heeft gekeken, want dat gaf wel écht een vertekend beeld van dat meisje, imo.

Iemand niet veel gunnen omdat ze op jonge leeftijd zulke keuzes gemaakt heeft vind ik jammer. Jaylin is naar mijn mening veel stabieler dan de meeste moeders die in dit programma voorbij zijn gekomen. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177342529
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik denk dat hij alleen de intro heeft gekeken, want dat gaf wel écht een vertekend beeld van dat meisje, imo.

Iemand niet veel gunnen omdat ze op jonge leeftijd zulke keuzes gemaakt heeft vind ik jammer. Jaylin is naar mijn mening veel stabieler dan de meeste moeders die in dit programma voorbij zijn gekomen. :)
Inderdaad.

Hoe ze alles verwoordde over de rechtbank, wil van beide ouders en een plan opstellen.... wow.
pi_177343179
Ik heb ook echt respect voor haar. Ze komt echt heel volwassen over, idd ook hoe ze over die scheiding praat en het belang van Emma voorop stelt. En die Jelmer, die kinderen kunnen geen betere (bonus)papa wensen O+

Maar op die speeddate na heeft Bobbi idd niet heel veel gedaan. Dat werk heeft ze ook gewoon zelf geregeld, terwijl andere bekende moeders de meiden dan wel in contact brachten met werkgevers om een dagje mee te lopen ofzo.
pi_177346912
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik denk dat hij alleen de intro heeft gekeken, want dat gaf wel écht een vertekend beeld van dat meisje, imo.

Iemand niet veel gunnen omdat ze op jonge leeftijd zulke keuzes gemaakt heeft vind ik jammer. Jaylin is naar mijn mening veel stabieler dan de meeste moeders die in dit programma voorbij zijn gekomen. :)
Ik heb inderdaad dit keer alleen de intro gezien, ik ben dit programma net zo zat als een dubbeltje op zijn kant, over het algemeen laten ze kansloze figuren zien die alles hebben verziekt wat ze konden verzieken en daar draaien wij allemaal voor op. Hogere premies, hogere belastingen, hogere stress, omdat jij keihard werkt om de helft in te leveren om dit soort mensen bij te staan.

Maar n.a.v. de comments hier, ga ik de aflevering wel kijken, omdat ik zeer benieuwd ben naar het 'ze was anders dan de rest'. Dat zou een verademing zijn en voor mij een reden om mijn woorden terug te nemen.

Wat ik wel jammer vind, waar ze niets aan kan doen, is dat de generatie Jaylin / Djilano nu zelf kinderen kan krijgen... Uit ervaring weet ik dat veel van de kinderen/tieners met dit soort namen, minder slimme ouders (veel alleenstaande moeder situaties) hebben en maatschappelijk gezien sneller uit de boot vallen.
pi_177352848
Grappig, had ik het laatst over die ene flat waar we niet mochten wonen (want, inkomenseis dit dat) en poef, dáár is de beruchte flat _O-
En wat een ander al zei, ze staan inderdaad bekend als de zelfmoordflats, zijn al meerdere mensen van afgesprongen.

Ben ik nu even blij met m'n rijtjeswoning, drie slaapkamers en voor- en achtertuin _O_
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:48:30 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177353255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:30 schreef Poes. het volgende:
Grappig, had ik het laatst over die ene flat waar we niet mochten wonen (want, inkomenseis dit dat) en poef, dáár is de beruchte flat _O-
En wat een ander al zei, ze staan inderdaad bekend als de zelfmoordflats, zijn al meerdere mensen van afgesprongen.

Ben ik nu even blij met m'n rijtjeswoning, drie slaapkamers en voor- en achtertuin _O_
Oh echt.... darn, zoveel lelijkheid en het dan nog niet bijna gratis verhuren.
Staat dat gedrocht nog niet op de nominatie gesloopt te worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177353497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh echt.... darn, zoveel lelijkheid en het dan nog niet bijna gratis verhuren.
Staat dat gedrocht nog niet op de nominatie gesloopt te worden?
Nope :D Het zijn er 4 (of 5?) Ik wil er dood niet gevonden worden, levend ook niet :')

Die kerel huurt het vast particulier, want bij de sociale woningbouw betaal je minstens 100 euro minder voor een fatsoenlijk huis.
pi_177353516
https://www.funda.nl/huur(...)0413418-tjaarda-168/

Deze kost al 675 :')


Edit; of gekocht; https://www.funda.nl/koop/drachten/straat-tjaarda/
Het grootste ''appartement'' heeft slechts 2 slaapkamers.. ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met z'n vieren.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 21:01:09 ]
pi_177357665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:04 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad dit keer alleen de intro gezien, ik ben dit programma net zo zat als een dubbeltje op zijn kant, over het algemeen laten ze kansloze figuren zien die alles hebben verziekt wat ze konden verzieken en daar draaien wij allemaal voor op. Hogere premies, hogere belastingen, hogere stress, omdat jij keihard werkt om de helft in te leveren om dit soort mensen bij te staan.

Maar n.a.v. de comments hier, ga ik de aflevering wel kijken, omdat ik zeer benieuwd ben naar het 'ze was anders dan de rest'. Dat zou een verademing zijn en voor mij een reden om mijn woorden terug te nemen.

Wat ik wel jammer vind, waar ze niets aan kan doen, is dat de generatie Jaylin / Djilano nu zelf kinderen kan krijgen... Uit ervaring weet ik dat veel van de kinderen/tieners met dit soort namen, minder slimme ouders (veel alleenstaande moeder situaties) hebben en maatschappelijk gezien sneller uit de boot vallen.
Dat meiske van vorige week vond ik ook wel minder erg dan de voorgaande dames. En dan heb ik het over die dames die roken tijdens de zwangerschap, niet willen werken of studeren, en leven in een vies smerig huis.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177358154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:57 schreef Poes. het volgende:
https://www.funda.nl/huur(...)0413418-tjaarda-168/

Deze kost al 675 :')


Edit; of gekocht; https://www.funda.nl/koop/drachten/straat-tjaarda/
Het grootste ''appartement'' heeft slechts 2 slaapkamers.. ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met z'n vieren.
Kinders kunnen makkelijk op 1 kamer. Was vroeger toch heel normaal? Ik heb ook een tijd met m'n zus op een kamer gelegen.
Tap tap tap
pi_177360797
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kinders kunnen makkelijk op 1 kamer. Was vroeger toch heel normaal? Ik heb ook een tijd met m'n zus op een kamer gelegen.
Waren jullie toen ook een paar maand en 2 jaar oud? :@ Lijkt me niet heel wenselijk, maar ik heb de luxe maar 1 kind te hebben :+
pi_177360808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Waren jullie toen ook een paar maand en 2 jaar oud? :@ Lijkt me niet heel wenselijk, maar ik heb de luxe maar 1 kind te hebben :+
Een baby kun je toch op je eigen kamer houden zolang hij nog in een wiegje ligt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177360817
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een baby kun je toch op je eigen kamer houden zolang hij nog in een wiegje ligt?
Vandaar dat ik ''een paar maanden'' zei, dan zijn de meeste wel uit het wiegje gegroeid.
pi_177364108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:53 schreef Poes. het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ''een paar maanden'' zei, dan zijn de meeste wel uit het wiegje gegroeid.
Half jaar moet toch wel lukken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:44:20 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177364124
Zelfs Han Lips van Het Parool was aangenaam verrast door de programmastijlbreuk dankzij de laatste jonge moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_177364368
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:44 schreef Copycat het volgende:
Zelfs Han Lips van Het Parool was aangenaam verrast door de programmastijlbreuk dankzij de laatste jonge moeder.
Het hele seizoen al van die moeders die je niet op voorhand al uit de ouderlijke macht wilt zetten, wat mij betreft een positief punt, ik vond het niet zo geweldig dat ze al die prenatale kindermishandelaars maar een platform bleven geven, met hun Red Bull, sigaretten en een appel nog niet kunnen herkennen als hij tussen een banaan en een mango ligt, en ze zijn sowieso alledrie vies.
Maar roken, daar krijg je toch niets van? Hun moeder rookte ook, en dat zij ADHD hebben is uiteraard puur toeval.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177364394
Hoe bot het ook is, ik vind het echt tijd dat ze op het speciaal onderwijs eens gaan onderzoeken hoeveel kinderen daar van een tweede generatie rokende zwangeren zijn (of derde in sommige gevallen misschien wel), en neem de kant van de vader ook maar even mee dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177364460
Die hebben het volgens mij prima voor elkaar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177364541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:00 schreef Leandra het volgende:
Hoe bot het ook is, ik vind het echt tijd dat ze op het speciaal onderwijs eens gaan onderzoeken hoeveel kinderen daar van een tweede generatie rokende zwangeren zijn (of derde in sommige gevallen misschien wel), en neem de kant van de vader ook maar even mee dan.
Met als doel? Volgens mij is voldoende duidelijk dat er voor een deel zo'n verband te leggen zou zijn. Is op individueel niveau alleen nooit hard te maken. En voor meer bewustwording gaat het ook niet zorgen. Pa en ma redeneren gewoon 'Ja ze vragen tegenwoordig zoveel van die kinderen en wij waren ook geen studiebollen, dus dat hebben ze gewoon van ons.'
pi_177364902
Of de variant daarop: ja je moet tegenwoordig zo veel laten (als zwangere) dat was vroeger echt niet zo hoor!
pi_177365178
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:33 schreef Unihipili het volgende:
Of de variant daarop: ja je moet tegenwoordig zo veel laten (als zwangere) dat was vroeger echt niet zo hoor!
En wij zijn er toch ook niet slechter van geworden?
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:51:45 #28
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177365227
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:57 schreef Poes. het volgende:
https://www.funda.nl/huur(...)0413418-tjaarda-168/

Deze kost al 675 :')


Edit; of gekocht; https://www.funda.nl/koop/drachten/straat-tjaarda/
Het grootste ''appartement'' heeft slechts 2 slaapkamers.. ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met z'n vieren.
Ooh echt :o Drachten in de aflevering met Bobbi Eden?
Aflevering niet gezien maar ben benieuwd ik ben zelf opgegroeid daar.
En de Tjaarda staat al wel 40 jaar bekend als springflat verschrikkelijk gewoon.
Sweet but not that sweet !
pi_177365253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Met als doel? Volgens mij is voldoende duidelijk dat er voor een deel zo'n verband te leggen zou zijn. Is op individueel niveau alleen nooit hard te maken. En voor meer bewustwording gaat het ook niet zorgen. Pa en ma redeneren gewoon 'Ja ze vragen tegenwoordig zoveel van die kinderen en wij waren ook geen studiebollen, dus dat hebben ze gewoon van ons.'
Dat gewoon eens duidelijk wordt hoe schadelijk het werkelijk is, niet alleen voor je eigen kind, maar of het ook nog doorwerkt op diens kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:58:22 #30
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177365357
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gewoon eens duidelijk wordt hoe schadelijk het werkelijk is, niet alleen voor je eigen kind, maar of het ook nog doorwerkt op diens kinderen.
Ik denk dat het niet veel uitmaalt voor diegenen die door blijven roken.
Vroeger praat ik over de jaren 80 waren er ook al genoeg dingen bekend over gezondheidsrisico’s over roken tijdens de zwangerschap of in huis met een baby.
Een deel van de as moeders trok zich daar ook niks van aan.
Tegenwoordig is het nog inzichtelijker en duidelijker wat het doet met een baby.
De coaching voor dit soort moeders zoals het in dit programma gebeurt zou gewoon verplicht moeten worden als je als tienermoeder zwanger raakt.
Zodat ze het best mogelijke scenario eruit kunnen halen.
En bij niet opvolgen zitten er consequenties aan als in jeugdzorg oid. O+
Sweet but not that sweet !
pi_177365482
Ik was zwanger in 1991, en zo'n probleem vond men roken toen nog niet, de nonsens als "stress van het stoppen is schadelijker" en "de placenta houdt het tegen" kwamen nog regelmatig langs.
Ja, het was beter om niet te roken, maar wel roken werd nog niet echt als erg schadelijk voor de baby gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:07:58 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_177365636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:33 schreef Unihipili het volgende:
Of de variant daarop: ja je moet tegenwoordig zo veel laten (als zwangere) dat was vroeger echt niet zo hoor!
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:49 schreef Chai het volgende:

[..]

En wij zijn er toch ook niet slechter van geworden?
Dit inderdaad :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:13:00 #33
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177365738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:01 schreef Leandra het volgende:
Ik was zwanger in 1991, en zo'n probleem vond men roken toen nog niet, de nonsens als "stress van het stoppen is schadelijker" en "de placenta houdt het tegen" kwamen nog regelmatig langs.
Ja, het was beter om niet te roken, maar wel roken werd nog niet echt als erg schadelijk voor de baby gezien.
Dat bedoel ik .... beter stoppen met roken maar nu is wel duidelijk welke gevaren er zijn wiegendood was in .80 er jaren al bekend.
Maar astma, klompvoetjes, hersenbeschadiging etc dat kunnen ze nu met zekerheid zeggen.
Net als een 3D echo die Laat zien dat een baby het echt benauwd heeft als er word gerookt op dat moment.
En daarom ook goed om tienermoeders of moeders die uit een sociaal lagere klasse komen en waar de verloskundige dit soort problemen constateert.
Verplicht naar GGD cursus sturen en niet alleen specifiek de gezondheid van het kind maar ook de moeder. De thuissituatie hoe verder als het kind er straks is. Is er voldoende vangnet voor moeder en eventueel vader.
Al dat soort dingen dragen denk ik bij in het voorkomen van veel ellende.
Sweet but not that sweet !
pi_177368126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Waren jullie toen ook een paar maand en 2 jaar oud? :@ Lijkt me niet heel wenselijk, maar ik heb de luxe maar 1 kind te hebben :+
Toen ik er nog niet was, goede oude tijd, heeft m'n zus als baby een aantal jaar met m'n broer op een kamertje gelegen. Toen kwam later nog een andere kamer vrij (vreemde constructie in huis) en gingen m'n broer en zus daar slapen en kwam ik op het kleine kamertje en weer wat later hebben m'n broer en ik van kamer geruild.
Zo ging het geloof ik :D
Tap tap tap
pi_177368131
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een baby kun je toch op je eigen kamer houden zolang hij nog in een wiegje ligt?
En dit.
Tap tap tap
pi_177368208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Toen ik er nog niet was, goede oude tijd, heeft m'n zus als baby een aantal jaar met m'n broer op een kamertje gelegen. Toen kwam later nog een andere kamer vrij (vreemde constructie in huis) en gingen m'n broer en zus daar slapen en kwam ik op het kleine kamertje en weer wat later hebben m'n broer en ik van kamer geruild.
Zo ging het geloof ik :D
Volgens mij heb ik mijn halve kindertijd een kamer met broer of zus gedeeld. Op baby-, peuter- en kinderleeftijd. Vonden we gezellig :)

En ik heb nog steeds de aflevering niet teruggekeken, want audio/beeld lopen niet gelijk op de app/npo.nl. Mega-irritant!
Mon 'en!
pi_177368454
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Dat meiske van vorige week vond ik ook wel minder erg dan de voorgaande dames. En dan heb ik het over die dames die roken tijdens de zwangerschap, niet willen werken of studeren, en leven in een vies smerig huis.
Inmiddels heb ik het gezien en heb ik mijn mening bijgedraaid. Ik kan mijn fouten toegeven, of schuld op me nemen mits ik dat heb. Maar in dit geval wijs ik toch met mijn vinger naar het productieteam, die het voorstukje wel heel negatief in elkaar heeft gedraaid. Want inderdaad, deze jonge dame, ondanks haar behoorlijk jonge leeftijd, twee kinderen en scheiding, heeft het wel voor elkaar. Wilde werken. Rookte niet. Geen werkloze oudere man die blowt en spelletjes speelt. Een schoon huis. En twee prachtige namen, Emma en Alexa.
pi_177368458
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:50 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik mijn halve kindertijd een kamer met broer of zus gedeeld. Op baby-, peuter- en kinderleeftijd. Vonden we gezellig :)

En ik heb nog steeds de aflevering niet teruggekeken, want audio/beeld lopen niet gelijk op de app/npo.nl. Mega-irritant!
Dat is de eerste paar minuten, het loopt ineens wel goed.
pi_177369989
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:49 schreef Chai het volgende:

[..]

En wij zijn er toch ook niet slechter van geworden?
En: maar hij is toch gezond/niks mis mee!
*negeer rugtasje adhd drankprobleem spraakachterstand foute vrienden weetikveelwat*
pi_177385151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:04 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik het gezien en heb ik mijn mening bijgedraaid. Ik kan mijn fouten toegeven, of schuld op me nemen mits ik dat heb. Maar in dit geval wijs ik toch met mijn vinger naar het productieteam, die het voorstukje wel heel negatief in elkaar heeft gedraaid. Want inderdaad, deze jonge dame, ondanks haar behoorlijk jonge leeftijd, twee kinderen en scheiding, heeft het wel voor elkaar. Wilde werken. Rookte niet. Geen werkloze oudere man die blowt en spelletjes speelt. Een schoon huis. En twee prachtige namen, Emma en Alexa.
Ik had ook al een ''oh god ;( '' moment toen ik de intro zag. Beetje jammer van dat productieteam inderdaad.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177385199
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kinders kunnen makkelijk op 1 kamer. Was vroeger toch heel normaal? Ik heb ook een tijd met m'n zus op een kamer gelegen.
Mijn dochter heeft tot 1,5 bij mij op de slaapkamer gelegen. In een ledikantje, geen wieg. Waar ze tot haar 3e in heeft geslapen. En nu heeft ze sinds een aantal maanden een peuterbed. Kan allemaal prima. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177385543
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik had ook al een ''oh god ;( '' moment toen ik de intro zag. Beetje jammer van dat productieteam inderdaad.
Ze zullen ondanks dit 'saaie' seizoen toch een beetje sensatiekijkers proberen te trekken?
pi_177385861
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze zullen ondanks dit 'saaie' seizoen toch een beetje sensatiekijkers proberen te trekken?
Ik denk het. ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177386844
Ik denk ook dat ze precies het ene negatieve voorval op tv hebben laten zien en dat 80% van hun contact niet te zien was.
En/of Jaylin speelt tactisch mee voor de show. Want ze was laaiend over dat tuincentrumgezeik ik geef haar geen ongelijkdat rijmt maar deed in de conclusie onverwacht positief :D.
pi_177389321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:45 schreef Unihipili het volgende:
Ik denk ook dat ze precies het ene negatieve voorval op tv hebben laten zien en dat 80% van hun contact niet te zien was.
En/of Jaylin speelt tactisch mee voor de show. Want ze was laaiend over dat tuincentrumgezeik ik geef haar geen ongelijkdat rijmt maar deed in de conclusie onverwacht positief :D.
ik geef haar wel ongelijk :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177439403
Voorstukje uit de volgende aflevering:

https://www.facebook.com/(...)ier%20handen%20op%20één%20buik
pi_177439460
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Alieda-R op 25-02-2018 15:14:02 ]
pi_177444477
Dat wordt weer lachen gieren brullen zo te zien.
pi_177445202
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:08 schreef DoubleDip het volgende:
Dat wordt weer lachen gieren brullen zo te zien.
Mag ook wel weer een keer na een paar nogal saaie afleveringen.
pi_177445229
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:37 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Mag ook wel weer een keer na een paar nogal saaie afleveringen.
Dat is waar, het leedvermaak waarom ik ben gaan kijken was de afgelopen paar keer wel aardig aan het verdwijnen idd.
pi_177445261
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 19:38 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is waar, het leedvermaak waarom ik ben gaan kijken was de afgelopen paar keer wel aardig aan het verdwijnen idd.
Inderdaad, helemaal die van vorige week was saai. Die meid had eigenlijk alles prima voor elkaar, had het zonder Bobbi haar hulp ook wel gered.

Ben wel benieuwd naar hoe het met Michelle en Michealangelo gaat wiens baby toen uit huis geplaatst werd.
pi_177445428
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 15:10 schreef Alieda-R het volgende:
Voorstukje uit de volgende aflevering:

https://www.facebook.com/(...)ier%20handen%20op%20één%20buik
Het lijkt net of zij (al) iets aan haar gezicht heeft laten doen.
pi_177445830
Wie is Monique Westenberg? :@
  zondag 25 februari 2018 @ 20:03:38 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177445865
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:01 schreef Poes. het volgende:
Wie is Monique Westenberg? :@
De vrouw/vriendin van André Hazes jr.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177445880
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vrouw/vriendin van André Hazes jr.
Oh :') Is dat ook al een BN-er? Of is ze alleen ''de vrouw van''
pi_177445904
Oeps
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 25 februari 2018 @ 20:11:55 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177446060
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh :') Is dat ook al een BN-er? Of is ze alleen ''de vrouw van''
Ze deed mee in zijn soap, dus ze zal ook wel BN'er zijn ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 februari 2018 @ 20:50:05 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177447056
Hopelijk kunnen we de bingo weer afstrepen volgende week.
pi_177447118
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze deed mee in zijn soap, dus ze zal ook wel BN'er zijn ofzo.
Oh oké, whatever :')

Sowieso bijzonder dat ze ''bekende moeders'' inschakelen die zelf nog maar nét moeder zijn, zoveel ervaring en levenswijsheid hebben die nou ook weer niet.
  zondag 25 februari 2018 @ 20:53:16 #60
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177447140
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vrouw/vriendin van André Hazes jr.
Oh gadver :'( nu al geen zin meer om te kijken.
  zondag 25 februari 2018 @ 21:09:31 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177447479
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:52 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh oké, whatever :')

Sowieso bijzonder dat ze ''bekende moeders'' inschakelen die zelf nog maar nét moeder zijn, zoveel ervaring en levenswijsheid hebben die nou ook weer niet.
Dat is aan de ene kant waar, aan de andere kant zijn al die emoties waar je doorheen gaat als je moeder wordt voor hen nog wel heel vers, dus ik snap die keuze aan de ergens wel.

Laten we eerlijk zijn; Patty Brard is ook geen toonbeeld van geslaagd moederschap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177447669
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; Patty Brard is ook geen toonbeeld van geslaagd moederschap.
Denk dat ze misschien daardoor vorig jaar zo sterk was met dat meisje wiens baby uit huis werd geplaatst.
pi_177448663
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is aan de ene kant waar, aan de andere kant zijn al die emoties waar je doorheen gaat als je moeder wordt voor hen nog wel heel vers, dus ik snap die keuze aan de ergens wel.

Laten we eerlijk zijn; Patty Brard is ook geen toonbeeld van geslaagd moederschap.
Fair enough ;)

Maar een Kim Kötter, die vorig jaar echt net 2/3 maanden moeder was.. Tja.
pi_177450189
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk dat ze misschien daardoor vorig jaar zo sterk was met dat meisje wiens baby uit huis werd geplaatst.
Dat kind woont volgens mij nog steeds in een pleeggezin, had ff de facebookpagina van Michelle bekeken.
pi_177474021
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh :') Is dat ook al een BN-er? Of is ze alleen ''de vrouw van''
En ze heeft d'r tieten laten vergroten (moest ook googlen :'))
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 18:41:41 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177486622
vanavond wordt wel een beetje een pareltje volgens mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177488804
Naamsvoorspelling vooraf?
1, 2, 3 of meer Y's?
pi_177488878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:19 schreef luukert het volgende:
Naamsvoorspelling vooraf?
1, 2, 3 of meer Y's?
2
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177488947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:19 schreef luukert het volgende:
Naamsvoorspelling vooraf?
1, 2, 3 of meer Y's?
1 J, 1 Y
pi_177489019
Present
pi_177489041
Joe!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489050
Qua uiterlijk doet ze me denken aan Samantha "Barbie" De Jong.
pi_177489056
Bevalling wordt een parel zo te horen :D
pi_177489060
Deze bekende moeder zegt me niks
pi_177489062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:27 schreef Protoplanet het volgende:
Present
YES
pi_177489067
Pil vergeten, genot
pi_177489068
Een week de pil vergeten ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489070
Goh de pil w/
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:28:56 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489073
Oh damn die klonk alsof ze werd vermoord aan de telefoon.
Your beauty never ever scared me.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:28:59 #80
186611 Haags
pi_177489074
Goedenavond
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:07 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489083
Ik wil weer eens een VW Golf zien met een tribal sticker op het achterraam.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489084
Gestopt met school!

IS ER AL BINGO?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489085
Gestopt met school check.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489090
ze lijkt wel 30
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:28 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489092
Crackverslaving. Check.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489094
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:28 schreef Lonaa het volgende:
Een week de pil vergeten ;(
Die slik je toch ook maar een keer per week?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn die klonk alsof ze werd vermoord aan de telefoon.
De larf was zich een weg naar buiten aan het banen :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489103
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:29 schreef yosander het volgende:

[..]

Die slik je toch ook maar een keer per week?
Oh dus dat doe ik fout ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:49 #89
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489109
Dit ziet eruit als een topshow
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:59 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489111
Ze lijkt op Barbie. Zonder de littekens op de polsen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489113
Lelijk die zwarte muur
pi_177489120
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh dus dat doe ik fout ;(
:D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489127
Dat is een toiletborstel...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489131
Lekkah makkeluk. Vader door de week weg dus dan kan zij mooi vadertje en moedertje spelen met vriendje. En handje ophouden voor het geld. Topshow, dit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489135
aardige voorbereiding dat wel
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:30:45 #96
186611 Haags
pi_177489136
Oh dit is dan wel weer goed voorbereid
Zonder wrijving geen glans
pi_177489143
Ik gok op Djaylano.
Tap tap tap
pi_177489147
Ik wil nooit kinderen
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:31:27 #99
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil nooit kinderen
Maak je geen zorgen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:31:50 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489163
Ik vind haar haar wel mooi ❤️
Your beauty never ever scared me.
pi_177489171
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen
Sow :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:32:13 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489175
Haar hoofd wat minder.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489176
Dre Hazes :') _!!
pi_177489177
Als ze zou zeggen dat ze 30 was had ik dr ook geloofd
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:32:24 #105
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Sow :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We steunen elkaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489181
Qua toklevel matcht dit wel
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489193
Komt ze van het kamp?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:33:19 #108
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489199
Heeft Dreetje toch goed geregeld die MILF.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489201
GEEFT ZE DAT KIND NU THEE :D
Tap tap tap
pi_177489205
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:33 schreef CherryLips het volgende:
GEEFT ZE DAT KIND NU THEE :D
Met melk ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489213
Lekker wijf die Monique *;
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:33:53 #112
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489220
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:33 schreef CherryLips het volgende:
GEEFT ZE DAT KIND NU THEE :D
Mijn neefje van 2 drinkt ook gewoon thee _O_ Wel koud natuurlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489225
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:33 schreef CherryLips het volgende:
GEEFT ZE DAT KIND NU THEE :D
Ja wtf _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489231
Eerste keer dat tienermoeders groter woont dan de BN'er.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489234
Nootdorp is bijna hetzelfde als Rotterdam inderdaad.
pi_177489238
"weet je wie ik ben?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:33 schreef CherryLips het volgende:
GEEFT ZE DAT KIND NU THEE :D
Beter dan ranja, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489246
Snil
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:34:47 #119
186611 Haags
pi_177489251
Ze had geen keus
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:34:50 #120
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489254
Lijkt wel of ze allergisch is voor wespen en in haar gezicht is gestoken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489258
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste keer dat tienermoeders groter woont dan de BN'er.
_O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:35:28 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt wel of ze allergisch is voor wespen en in haar gezicht is gestoken.
Echt hé. Ziet er vreemd uit.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489272
Puber.
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:35:34 #124
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489275
Dit kan echt niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489276
ik eet een appelflap
pi_177489279
Over 15 jaar zit zij vast te klagen over haar eigen kutpuber :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt wel of ze allergisch is voor wespen en in haar gezicht is gestoken.
Botox gaat fout :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489283
Filters _O-
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:35:49 #129
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489284
Het is echt Barbie. Ze praat ook precies zo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489298
Wel nette babykamer
pi_177489302
Waar zit die baby dan?!
Sterkheidsbaas van alles.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:36:39 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489305
Ik vind Monique leuk.
Your beauty never ever scared me.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:36:41 #133
186611 Haags
pi_177489306
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:36 schreef Protoplanet het volgende:
Wel nette babykamer
zeker :)
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:36:53 #134
186611 Haags
pi_177489312
Ik denk dat papa dit heeft geregeld
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:36:55 #135
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489314
Ik word echt wild van Monique. Wat een topper.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:36:55 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489315
Ze is wel een verwend nest.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489320
Is vader nog in beeld?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:18 #138
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489325
Ik zie een "Donny" naast haar op de foto. _O_ Dat wordt lachen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489330
Die Monique zegt wel wat ze denkt ^O^
pi_177489336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie een "Donny" naast haar op de foto. _O_ Dat wordt lachen.
Hij heet Damian ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:36 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489337
Haha even vergeten.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489342
Barbie, is it you?! :r
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:56 #143
186611 Haags
pi_177489344
_O-
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:38:03 #144
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489347
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij heet Damian ;(
Ongeveer van dezelfde sociale laag.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik word echt wild van Monique. Wat een topper.
Ze zit op een Amsterdamse volkszanger.

Mijn interesse is naar 0 gedaald.
pi_177489371
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ze zit op een Amsterdamse volkszanger.

Mijn interesse is naar 0 gedaald.
:D
pi_177489372
Jaivey ;(
pi_177489376
Javey ;(
Alius aliud dicit
pi_177489379
jaaa Y-genot
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:15 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ze zit op een Amsterdamse volkszanger.

Mijn interesse is naar 0 gedaald.
Dreetje is wel een alpha. Anders kan je zo'n rijpe MILF niet schaken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489383
Jayvie? Fuck me, ze kan het zelf niet spellen :’)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:31 #152
186611 Haags
pi_177489385
Neeeee :')
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:32 #153
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177489386
Wat een lelijke kop heeft ze.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177489387
Ja hoe spel je dat nou :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:34 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ze zit op een Amsterdamse volkszanger.

Mijn interesse is naar 0 gedaald.
Ik zou Dre ook wel doen hoor. :9 (Zolang hij niet zingt is hij wel leuk)
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:35 #156
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489391
Lezen blijft ook een lastig fenomeen he
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489393
_O- _O-
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:36 #158
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489394
JA HOOR

WAAROM ZIJN DEZE MENSEN AL-TIJD VAN ZULKE KLIESJEEEEES
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489395
Oh Jaivey, sorry.
pi_177489396
Jaivey ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489398
Jaivey :')
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:50 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489399
Wat een naam weer. :') :')
Your beauty never ever scared me.
pi_177489401
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
Jaivey ;(
Na drie keer spellen ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:39:56 #164
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177489403
Jaivey :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:40:11 #165
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489410
Ze moeten toch eens een wetenschappelijke studie maken waarom tokkies toch altijd vallen voor dit soort namen. Daar moet toch iets achter zitten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489413
Vader werkt ^O^
pi_177489416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
Jaivey ;(
Zo ja. Ze vond de spelling zelf ook lastig :D
Alius aliud dicit
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:40:45 #168
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177489434
Heeft ze splaakgebrek of gewoon niet zo snugger?
pi_177489437
Ze klinkt zo timide en zachtjes, maar volgens mij is het een krengetje eerste klas als ze naar zin niet krijgt.
Zie woonsituatie en luxe babykamer :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489441
Ze legt z'n kleding klaar?

Man man man
pi_177489444
Wauw. Hij stelt zich voor.
Tap tap tap
pi_177489455
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:40 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Zo ja. Ze vond de spelling zelf ook lastig :D
Voordeel van met ondertiteling kijken :+
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:41:30 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489463
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze klinkt zo timide en zachtjes, maar volgens mij is het een krengetje eerste klas als ze naar zin niet krijgt.
Zie woonsituatie en luxe babykamer :7
Ze zei ook dat als ze iets wil dat ze het wel krijgt van haar vriendje of vader.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

1 J, 1 Y
WE HEBBEN EEN WINNAAR
pi_177489475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:40 schreef Momo... het volgende:
Heeft ze splaakgebrek of gewoon niet zo snugger?
Ik vrees beide. Die lach ook :{
Alius aliud dicit
pi_177489477
Hij weet hoe het zit, dat glazen plafond goed dichtstucen
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:41:54 #177
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489478
Wtf, dat is deze gozer.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489480
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

WE HEBBEN EEN WINNAAR
Wauw

Ben trots op je jongen
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:42:10 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489490
Omg deze kerel
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:42:16 #180
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_177489493
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten toch eens een wetenschappelijke studie maken waarom tokkies toch altijd vallen voor dit soort namen. Daar moet toch iets achter zitten.
Het oorspronkelijke wetenschappelijke artikel is erg aan te raden

http://www.slate.com/arti(...)5/04/trading_up.html
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:42:18 #181
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177489496
Hij wil groter worden.

Bicepje nog wat meer laten groeien.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:42:23 #182
186611 Haags
pi_177489500
Ja zo'n type is het wel ja
Zonder wrijving geen glans
pi_177489512
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze klinkt zo timide en zachtjes, maar volgens mij is het een krengetje eerste klas als ze naar zin niet krijgt.
Zie woonsituatie en luxe babykamer :7
Die bovenwoning vind ik niet zo bijzonder, en het is het huis van haar vader.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:43:01 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489523
quote:
Thanks. Straks even lezen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489549
Hebben we al sigaretten en/of energy gezien?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:44:01 #186
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489552
Je kan altijd nog op de kermis werken, toch Monique?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489560
Actionletters GENOT
pi_177489566
Er is iets vreemds aan haar gezicht

Wenkbrauwen ofzo
pi_177489567
Die lippen ;( Die wimpers ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:42 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Die bovenwoning vind ik niet zo bijzonder, en het is het huis van haar vader.
Dat bedoel ik. Dat mevrouw het niet eens was met de regels van moeder en dus maar bij vader introk. Die veel weg is, dus feitelijk heeft ze gratis een eigen huis.

Als ze dat zelf moest betalen had ze hooguit een studiootje gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:44 schreef Protoplanet het volgende:
Er is iets vreemds aan haar gezicht

Wenkbrauwen ofzo
Door bijen gestoken
pi_177489579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:44 schreef Protoplanet het volgende:
Er is iets vreemds aan haar gezicht

Wenkbrauwen ofzo
Plofkopje ook
pi_177489592
Wat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489594
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:44 schreef Lonaa het volgende:
Die lippen ;( Die wimpers ;(
Extensions check
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:45:36 #195
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489595
Geen geld voor wimperextensions maar wel lekker een kind straks _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:45:36 #196
186611 Haags
pi_177489596
Barbiepop dit
Zonder wrijving geen glans
pi_177489601
Bontkraagje en uggs..
Alius aliud dicit
pi_177489610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Plofkopje ook
Ja lijkt wel of ze aan de prednison zit
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:46:08 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489616
Man man man
Your beauty never ever scared me.
pi_177489621
Wimper extensions. Ik mis iets.
Tap tap tap
pi_177489623
Lekkuhlekkuhlekkuhlekkuhlekkuhlekkuh :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489630
Er is echt wel meuk in die lippen gespoten.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:46:39 #203
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177489634
Hebben we al een Feestboekaccount?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:46:52 #204
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_177489644
haha heerlijk weer
pi_177489646
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Wimper extensions. Ik mis iets.
Denk ook botox/fillers.
pi_177489649
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:46 schreef Lonaa het volgende:
Er is echt wel meuk in die lippen gespoten.
En tussen die lippen
Door Damian
pi_177489657
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:47 schreef Chai het volgende:

[..]

En tussen die lippen
Door Damian
Had ze dat maar gedaan
pi_177489662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:46 schreef Schuimpjes het volgende:
Hebben we al een Feestboekaccount?
Had ik laatst al, haar vader werd bij een van de promofilmpjes getagd
pi_177489665
Baby schrikt zich straks de pleuris
pi_177489666
Wat een auto
pi_177489670
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:47 schreef Chai het volgende:

[..]

En tussen die lippen
Door Damian
Had ie dat maar gedaan, had ze nu geen dikke pens gehad. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489677
Wie is de coach?
Dit, dus.
pi_177489679
Achgos het kind. Bang voor wat er in haar buik zit. Nu snap ik dat hysterische telefoontje ook wel wat ze aan het begin lieten horen. Toen wilde hij eruit komen.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489683
op naar de abortuskliniek
pi_177489685
Ik vind Monique wel dondersknap zeg O+
Alius aliud dicit
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:48:28 #216
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_177489687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Wie is de coach?
MILF
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:48:31 #217
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Wie is de coach?
De moeder van Dreetje Hazes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489690
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Wie is de coach?
Vriendin van dreetje hazes
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:48:38 #219
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489692
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Wie is de coach?
De vrouw van Dreetje

Ben haar naam alweer kwijt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489697
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:48 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De moeder van Dreetje Hazes.
:D
pi_177489702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:48 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind Monique wel dondersknap zeg O+
Leuk met dat opgestoken haar O+
Tap tap tap
pi_177489711
Wat een heldere lichten bij elkaar, de tering.
Dit, dus.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:49:16 #223
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177489714
Ze doet mij denken aan Barbie. Samantha dan, niet de popjes.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177489716
Ah! Project baby reanimatiecursus!

Woonsituatie, geldsituatie is allemaal niet belangrijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:49:21 #225
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489718
:D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:49:21 #226
186611 Haags
pi_177489719
Ze is duidelijk te jong om al moeder te worden.
Zonder wrijving geen glans
pi_177489724
Ze slaat nogal hard
pi_177489730
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Ze doet mij denken aan Barbie. Samantha dan, niet de popjes.
_O-
pi_177489735
Wat hangt die baby op die knie
Tap tap tap
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:50:26 #230
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489754
Ik zie het al, die baby leeft niet langer dan een week.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:50:29 #231
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177489756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat hangt die baby op die knie
Is voor als de beejb aan het stikken is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177489758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Wat hangt die baby op die knie
Die baby stikt
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:50:42 #233
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177489763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, die baby leeft niet langer dan een week.
:D Nou!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:51:13 #234
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489779
KINDERLOKKER!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489781
Hopelijk hoeft ze de cursus nooit te gebruiken
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:51:15 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, die baby leeft niet langer dan een week.
:D
Your beauty never ever scared me.
pi_177489788
markdehaann twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 20:49:40 ‘Apart dat het ineens in mij zit’. Dat heeft ze ooit eerder gezegd denk ik... #vierhandenopeenbuik reageer retweet
pi_177489790
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:47 schreef Chai het volgende:

[..]

En tussen die lippen
Door Damian
:')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:09 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489808
Die vader. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489811
tokkie galore

op naar de skihut
pi_177489813
Op de vrachtwagen :D
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:19 #242
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177489815
Paps met allemaal jonge meisjes *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:29 #243
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177489820
Ze heeft wel een goede ass
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177489822
Lekker op stap met de vriendinnen van je dochter en haar gay vriend :9~
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:45 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489826
Ed houdt wel van een lijntjuh.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:47 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489827
Haha deze vader.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:52:51 #247
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489830
GODVERKUT

Mag ik bitterballeh bestelluh
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:52 schreef Tagliano het volgende:
GODVERKUT

Mag ik bitterballeh bestelluh
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177489834
Wat is dit voor gezelschap
pi_177489840
lekker frituren
pi_177489846
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:53 schreef Protoplanet het volgende:
Wat is dit voor gezelschap
Tokkies
Sterkheidsbaas van alles.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:53:24 #252
186611 Haags
pi_177489847
:D
Zonder wrijving geen glans
pi_177489849
En aan het eind lekker met 4 ballen tegelijk, net als vroeger, ofja..
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:53:39 #254
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177489857
Verwend nest wel :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177489864
Kind krijgt kind. Doffe ellende man.
Dit, dus.
pi_177489873
Bitterbalprinses
Alius aliud dicit
pi_177489876
Wat vervoert papa precies?
pi_177489879
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:53 schreef houdjemond het volgende:
Verwend nest wel :r
Oh daar ben je. Ik miste je al.
Sterkheidsbaas van alles.
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:06 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489880
Damn
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:06 #260
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489881
Ze bowlt ook echt als een downer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:16 #261
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177489883
Wel een goede vent
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177489887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:53 schreef luukert het volgende:
En aan het eind lekker met 4 ballen tegelijk, net als vroeger, ofja..
Ik gooide laatst nog een bal tegen dat ding dat de pinnen wegveegt aan
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:22 #263
186611 Haags
pi_177489889
Die papa heeft een hart van goud
Zonder wrijving geen glans
pi_177489910
Daar gaan we!!!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die papa heeft een hart van goud
Dat wel ja.
Dit, dus.
pi_177489912
INB4 GILLEN
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:54:56 #267
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489916
Van papa's liefde wordt een beetje misbruik gemaakt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:04 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489920
Papa is te lief.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489926
Lekker illegaal vuurwerk uit Polen meenemen in de vrachtwagen :7 _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489929
Wtf :') doe normaal kind
pi_177489934
Wat een aansteller :')
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:20 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489938
Oh haha dat telefoontje.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:26 #273
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489945
Alsof er een aanslag is gepleegd. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:30 #274
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177489948
Met oudjaar naar het ziekenhuis moeten reizen :{ Daar word je ook niet vrolijk van
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_177489949
Moet je dan niet je verloskundige bellen?
Tap tap tap
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:33 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489950
Net een moord joh.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489951
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:55 schreef Protoplanet het volgende:
Wat een aansteller :')
Zou ze ook zo gillen als Damian in haar zit?
pi_177489955
'Niet zo schreeuwen'
Sterkheidsbaas van alles.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:55:41 #279
186611 Haags
pi_177489959
Hysterisch
Zonder wrijving geen glans
pi_177489964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh haha dat telefoontje.
Ja dat verwacht je natuurlijk niet als je zwanger bent
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:56:04 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177489969
Naam blijft kut.
Your beauty never ever scared me.
pi_177489971
Wat een klein prupke
Tap tap tap
pi_177489974
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Moet je dan niet je verloskundige bellen?
Ze heeft vast zolang gedramd tot ze medisch werd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177489983
Vet gaar om op 1 januari jarig te zijn, niemand die zin heeft in je verjaardag dan :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177489985
Die is mooi voor zn hele leven de klos, altijd de familie over de vloer bij JOUW nieuwjaarsborrel
pi_177489989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Zou ze ook zo gillen als Damian in haar zit?
Pa mag blij zijn dat hij doordeweeks niet thuis is
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:56:30 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177489992
Awwwwwwwwwww. O+
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177489998
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Zou ze ook zo gillen als Damian in haar zit?
Hangt ervan af hoe groot de slang is
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:56:43 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177490004
Zit een prachtige neus op dat kind.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 20:56:45 #290
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177490006
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:56 schreef yosander het volgende:
Vet gaar om op 1 januari jarig te zijn, niemand die zin heeft in je verjaardag dan :'(
Gewoon gelijk om 0:00 vieren, dan moet het wel gaan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:56:46 #291
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177490007
T-shirt van Megadeth? Zou ze wel weten welke band dat is :?
Don't let my username fool you...
pi_177490010
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:56 schreef yosander het volgende:
Vet gaar om op 1 januari jarig te zijn, niemand die zin heeft in je verjaardag dan :'(
Verjaardagen zijn sowieso overrated.
pi_177490012
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:56 schreef yosander het volgende:
Vet gaar om op 1 januari jarig te zijn, niemand die zin heeft in je verjaardag dan :'(
Iedereen brak op het kinderfeestje.
Tap tap tap
pi_177490018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:56 schreef Metalfreak het volgende:
T-shirt van Megadeth? Zou ze wel weten welke band dat is :?
Natuurlijk niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177490026
Klein kindje. Stiekem gerookt?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 februari 2018 @ 20:57:17 #296
186611 Haags
pi_177490029
Dat moment dat je naar huis mag O+
Zonder wrijving geen glans
pi_177490034
Die auto :')
Dit, dus.
pi_177490040
Dikke auto ofnie
Alius aliud dicit
pi_177490043
Sigaretten gespot op tafel.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:57:38 #300
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177490044
Eh waar betaald hij die auto van?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_177490045
Ze hobbelt wel lekker rond.
Tap tap tap
  roze dinsdag 27 februari 2018 @ 20:58:27 #302
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177490066
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:57 schreef nils7 het volgende:
Eh waar betaald hij die auto van?
Hij heeft werk.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')