abonnement Unibet Coolblue
pi_177328998
Door de cryptominers die nog steeds vaak high end videokaarten kopen is het voor de mensen voor wie de videokaarten bedoeld zij, voor gamers nu wel erg duur allemaal. Voor een echt goede kaart betaal je al meer dan 1.000 euro :r....

Wanneer stopt dat klote cyptocurrency gebeuren? zijn er niet genoeg minende kneuzen zodat 't niet meer winstgevend is? :r word tijd dat de prijzen van de video kaarten weer dalen tot acceptabele prijzen
pi_177329287
eens met klackt, weinig reacties blijkbaar veel cryptof*ckers :r
  dinsdag 20 februari 2018 @ 20:50:51 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177329588
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:50 schreef hugecooll het volgende:
Loopt (niet geheel) toevallig ook een topicje over in GAM GAM / Is pc-gaming stervende door de cryptocurrency?
kan best maar hier wil ik gewoon ongenuanceerd klagen in KLB hierover ;)
pi_177329663
Niks mis mee, hoewel, CEO van Nvidia probeert zijn vaste markt wel een beetje te paaien hoor door retailers aan te bevelen niet teveel kaarten per afnemer te verkopen.

Mja verder goed voor mijn Nvidia aandelen dat crypto gebeuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 20 februari 2018 @ 20:57:19 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177329668
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:54 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

kan best maar hier wil ik gewoon ongenuanceerd klagen in KLB hierover ;)
damag
pi_177329747
Als iemand die geld pakt waar het kan juich ik de CEO van dat soort bedrijven en cryptominers alleen maar toe, maar de gamer in me vind het inderdaad een slechte zaak... RAM geheugen is ook flink gestegen
pi_177329800
Oh en de prijsstijging stopt wanneer de prijs van stroom+de investering van de pc evenveel waard is als de waarde van de cryptocurrency die iemand in 2 jaar of meer kan verdienen met minen.
pi_177330247
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
Door de cryptominers die nog steeds vaak high end videokaarten kopen is het voor de mensen voor wie de videokaarten bedoeld zij, voor gamers nu wel erg duur allemaal. Voor een echt goede kaart betaal je al meer dan 1.000 euro :r....

Wanneer stopt dat klote cyptocurrency gebeuren? zijn er niet genoeg minende kneuzen zodat 't niet meer winstgevend is? :r word tijd dat de prijzen van de video kaarten weer dalen tot acceptabele prijzen
Terechte klacht. Gewoon vaste sleutelspelers kwijt bij het raiden.

Moet niet gekker worden. Zat talent en goeie spelers maar hebben ze dan geen geld voor nieuwe kaart en de oude kapot. Zo is mij een pvp wedstrijd door de neus geboord Godver. Trouwens gaan wij ook weer pvp doen?
pi_177345757
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:12 schreef Argo het volgende:

[..]

Terechte klacht. Gewoon vaste sleutelspelers kwijt bij het raiden.

Moet niet gekker worden. Zat talent en goeie spelers maar hebben ze dan geen geld voor nieuwe kaart en de oude kapot. Zo is mij een pvp wedstrijd door de neus geboord Godver. Trouwens gaan wij ook weer pvp doen?
Argo hoe gaat het met je? :@
pi_177345860
Mensen die niet hun onboard videokaartje gebruiken. :')
pi_177345968
Zeer terechte klacht. Wou een upgrade doen maar nu veel te duur :(
pi_177347331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:15 schreef Vermon het volgende:

[..]

Argo hoe gaat het met je? :@
Goed schatje met jou?
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:42:37 #14
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_177348726
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef ludovico het volgende:
Niks mis mee, hoewel, CEO van Nvidia probeert zijn vaste markt wel een beetje te paaien hoor door retailers aan te bevelen niet teveel kaarten per afnemer te verkopen.

Mja verder goed voor mijn Nvidia aandelen dat crypto gebeuren.
Volgens mij heeft de CEO allemaal dikke videokaarten op zijn kantoor. Om wat bitcointjes te maken
God doesn't help stupid!
pi_177348899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:42 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de CEO allemaal dikke videokaarten op zijn kantoor. Om wat bitcointjes te maken
Mja ach, die CEO is wel tof, en de kunsten ook die ze uithalen... Het is wel echt een kekke bedrijf dat NVIDIA en dan komt dat zelfrijdende auto er straks nog bij en AI etc... Ik ben benieuwd.

Naar de huidige winsten is het bedrijf op de beurs, tegen dezelfde k/w verhouding als de overige bedrijven op de Amerikaanse beurs, iets van 80 dollar waard per aandeel.... Tjah, Nvidia heeft wel wat waar te maken qua hoe het aandeel geprijsd is op de markt...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177349043
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
Door de cryptominers die nog steeds vaak high end videokaarten kopen is het voor de mensen voor wie de videokaarten bedoeld zij, voor gamers nu wel erg duur allemaal. Voor een echt goede kaart betaal je al meer dan 1.000 euro :r....

Wanneer stopt dat klote cyptocurrency gebeuren? zijn er niet genoeg minende kneuzen zodat 't niet meer winstgevend is? :r word tijd dat de prijzen van de video kaarten weer dalen tot acceptabele prijzen
Faalklacht want je doet nu omdat bepaalde videokaarten nu gebruikt worden voor het minen, jij je een goede videokaart niet meer kan permiteren. Alsof er alleen maar highend videokaarten zijn..
pi_177349194
Ik dacht dat NVIDIA kaarten niet echt optimaal waren op crypto mee te minen? Gaan die gewoon mee omhoog met de AMD prijzen om de extra marge te pakken? Ik zie dat de GTX 1080 kaarten nu weer op ongeveer hetzelfde niveau zitten als augustus 2016 toen ik er eentje kocht, hoe treurig eigenlijk :')
pi_177350439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Henno het volgende:
Ik dacht dat NVIDIA kaarten niet echt optimaal waren op crypto mee te minen? Gaan die gewoon mee omhoog met de AMD prijzen om de extra marge te pakken? Ik zie dat de GTX 1080 kaarten nu weer op ongeveer hetzelfde niveau zitten als augustus 2016 toen ik er eentje kocht, hoe treurig eigenlijk :')
Het is zeer treurig. Vorig jaar dacht ik over een 1080ti die toen rond de 850 euro, nu betaal je daar zo tegen de 1100 euro voor :').......

Ik kan slechts duimen dat het hele crypto gebeuren instort en dat er straks weer "normale" prijzen komen voor kaarten, geheugen etc en dan ga ik wellicht een hele nieuwe build kopen
pi_177350479
Ja kut man, zo werkt de vrije markt nu eenmaal

Wel een beetje een kneuzenklacht :')
pi_177350515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:32 schreef Koelkastdier het volgende:
Ja kut man, zo werkt de vrije markt nu eenmaal

Wel een beetje een kneuzenklacht :')
jij gamed niet? :o
pi_177350797
Deel van de schuld gaat natuurlijk naar Nvidia/AMD die hun capaciteit niet verhogen en meer produceren. Ze hebben waarschijnlijk uitgerekend dat deze situatie de meeste winst boekt. Dit zal ook doorgaan totdat er meer spelers in de markt komen die mee gaan produceren. Misschien een start-up die zich puur richt op de cryptomarkt?
pi_177350864
Het is gemakkelijk om de miners de schuld te geven maar die minen al sinds 2011 met videokaarten.

Het zou me niet verbazen als Nvidia en AMD de boel kunstmatig schaars houden om hoge marges te kunnen vragen, want je kan het mij niet wijsmaken dat ze na 7 jaar niet in staat zijn om de productie op te schalen.
pi_177351007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:30 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Het is zeer treurig. Vorig jaar dacht ik over een 1080ti die toen rond de 850 euro, nu betaal je daar zo tegen de 1100 euro voor :').......

Ik kan slechts duimen dat het hele crypto gebeuren instort en dat er straks weer "normale" prijzen komen voor kaarten, geheugen etc en dan ga ik wellicht een hele nieuwe build kopen
Wat ga je kopen man? Misschien weet D34th_3llix3r nog eentje uit te halen ergens?
pi_177351672
quote:
11s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat ga je kopen man? Misschien weet D34th_3llix3r nog eentje uit te halen ergens?
als ik m'n nieuwe build ga kopen dan wordt 't zoiets:
CPU: I7 8700K
RAM: 16 of 32 gig ddr4 ram (of ddr 5 als dat dan uit is)
GPU: 1080ti of de opvolger hiervan
Opslag: 512 gig SSD
3 tb HDD
Monitor: 27 " Gsync 1440P
pi_177353463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

jij gamed niet? :o
Alleen heel af en toe op ps4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')