abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 25 februari 2018 @ 11:54:50 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177434254
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177442631
Eindelijk tijd om weer te spelen; heb ik een update van 10 gieg. Godverdomme. :')

Op de One X. Geen idee wat die update allemaal doet. Afwachten. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177442648
200Mb/s, niet slecht via wifi O+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177442672
Ik snap niet dat mensen dat lock picken zo lastig vinden. Op de One X is het echt appeltje eitje.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177456163
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 17:32 schreef Geralt het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat lock picken zo lastig vinden. Op de One X is het echt appeltje eitje.
Moest even een paar keer oefenen maar nu gaat het aardig met de (very) easy locks. Bij de tanner naast Miller Peshek zit een very easy lock, en als je die gedaan hebt kun je de hond laten blaffen zodat de tanner even buitenkomt, weer naar binnen gaat en de deur weer op slot draait. Dan kun je het redelijk snel achter mekaar doen :)
- edit: 's Nachts kan dit wanneer de tanner slaapt, overdag werkt het niet denk ik
  Eindredactie Games maandag 26 februari 2018 @ 14:18:46 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177460663
Ik lees veel over de moeilijkheidsgraad, bijv. Tweakers schrijft in hun review "een van de moeilijkste games die we ooit hebben moeten beoordelen". Wtf? Ik heb echt het idee dat ik iets gemist heb. Zo hoor ik bijvoorbeeld dat mensen veel moeite hadden met Runt. Die gast ging echt na een paar voltreffers neer en al zijn aanvallen zijn doodeenvoudig te counteren. Ik vond hem nauwelijks moeilijker dan een doorsnee Cuman. Hell, twee Cumans zijn al moeilijker dan Runt omdat je op hem gewoon indivdiueel kunt focussen.

Vraag me echt af waar die grote verschillen in ervaringen vandaan komen. Ik heb serieus sinds ongeveer 1/3 progress (combat-wise) nergens moeite mee gehad, het eindgevecht meegeteld. Het enige moment waarop ik sindsdien nog een keer stierf was toen ik in zo'n epic slagveld voorop rende en als eerste een groepje van 10 man ofzo besprong. Maar zelfs als je gevechten niet eerlijk kunt winnen kun je de zwakzinnige A.I. vaak gewoon uitbuiten, of een beetje rondjes om ze heen rijden terwijl je ze bestookt met pijlen (aangezien er na de proloog opeens nergens meer vijandelijke ruiters te vinden zijn).

Is er met recente patches nog iets gebuffed ofzo?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:21:57 #57
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177460738
quote:
7s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:18 schreef 2dope het volgende:
Ik lees veel over de moeilijkheidsgraad, bijv. Tweakers schrijft in hun review "een van de moeilijkste games die we ooit hebben moeten beoordelen". Wtf? Ik heb echt het idee dat ik iets gemist heb. Zo hoor ik bijvoorbeeld dat mensen veel moeite hadden met Runt. Die gast ging echt na een paar voltreffers neer en al zijn aanvallen zijn doodeenvoudig te counteren. Ik vond hem nauwelijks moeilijker dan een doorsnee Cuman. Hell, twee Cumans zijn al moeilijker dan Runt omdat je op hem gewoon indivdiueel kunt focussen.

Vraag me echt af waar die grote verschillen in ervaringen vandaan komen. Ik heb serieus sinds ongeveer 1/3 progress (combat-wise) nergens moeite mee gehad, het eindgevecht meegeteld. Het enige moment waarop ik sindsdien nog een keer stierf was toen ik in zo'n epic slagveld voorop rende en als eerste een groepje van 10 man ofzo besprong. Maar zelfs als je gevechten niet eerlijk kunt winnen kun je de zwakzinnige A.I. vaak gewoon uitbuiten, of een beetje rondjes om ze heen rijden terwijl je ze bestookt met pijlen (aangezien er na de proloog opeens nergens meer vijandelijke ruiters te vinden zijn).

Is er met recente patches nog iets gebuffed ofzo?
Ik heb Runt ook met redelijk wat simpele combos en een meisterhau neergekregen.

Stelde inderdaad niet veel voor.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Eindredactie Games maandag 26 februari 2018 @ 14:33:19 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177461045
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:21 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik heb Runt ook met redelijk wat simpele combos en een meisterhau neergekregen.

Stelde inderdaad niet veel voor.
Precies. Was wel een tof gevecht verder, mooi aangekleed qua setting en lekker je wraakgevoelens botvieren..
Maar moeilijk was het niet.

Hoe ver ben je inmiddels qua MQ?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:34:47 #59
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177461072
quote:
2s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Precies. Was wel een tof gevecht verder, mooi aangekleed qua setting en lekker je wraakgevoelens botvieren..
Maar moeilijk was het niet.

Hoe ver ben je inmiddels qua MQ?
In Sassau op zoek naar kwik.

Ik had meer moeite met Ulrich, maar dat kwam omdat die ook een schild had.

En dat hoort ook moeilijker te zijn. Ik weet niet of je ooit in het echt met je langzwaard tegenover een zwaard-en-schild vechter hebt gestaan, maar geloof me dat is super kut.

Dus wat dat betreft wel realistisch.

[ Bericht 10% gewijzigd door DustPuppy op 26-02-2018 14:41:26 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Eindredactie Games maandag 26 februari 2018 @ 14:48:48 #60
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177461379
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:34 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

In Sassau op zoek naar kwik.
Ah yes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik had meer moeite met Ulrich, maar dat kwam omdat die ook een schild had.

En dat hoort ook moeilijker te zijn. Ik weet niet of je ooit in het echt met je langzwaard tegenover een zwaard-en-schild-vechter hebt gestaan, maar geloof me dat is superkut.

Dus wat dat betreft wel realistisch.
Geloof ik wel ja. Nee, ik heb wel ooit geschermd als een soort dagbesteding maar komt niet echt in de buurt denk ik.

Toch blijft een afgezonderde vijand m.i. erg makkelijk omdat je een 100% kans hebt om zijn aanvallen te pareren. Iedere aanval wordt buitengewoon duidelijk getelegraphed, en daarnaast heb je ook nog eens die slow-motion. Zou wel tof zijn om dat uit te kunnen zetten, krijg je wat vloeiendere (en pittigere) gevechten ipv steeds zo'n pauze waarin je rustig kunt bedenken wat je terug gaat doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:28:10 #61
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177465717
Combat is inderdaad prima te pruimen.
Wordt wel soms gepwned als ik twee of drie tegenover me heb staan. Maar ik ben nog niet zo ver dat ik bepaalde combo’s kan.

Die lockpickerij pak ik volgend weekend wel op. Ben sowieso niet echt van het thieven. Van de armor van die gekillde bandieten kan je flink wat money maken. Alles op t paard en inleveren maar :D
  maandag 26 februari 2018 @ 18:37:10 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177465928
Ja is ook realistisch dat je niet zomaar ff 3 gasten kan killen

als 3 gasten met zwaarden op jou gaan inbeuken ben ik benieuwd of je ze in t echt wel kan killen :p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 26 februari 2018 @ 19:46:19 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177468030
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is ook realistisch dat je niet zomaar ff 3 gasten kan killen

als 3 gasten met zwaarden op jou gaan inbeuken ben ik benieuwd of je ze in t echt wel kan killen :p
Makkelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin maandag 26 februari 2018 @ 19:46:52 #64
58651 crew  murp
murp
  maandag 26 februari 2018 @ 20:25:47 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177469014
Heb veel anime gekeken dus ik kan dat wel met katana’s enso gr gr Yi Long
  dinsdag 27 februari 2018 @ 08:40:22 #66
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_177476621
Ik zie mensen het regelmatig hebben over een staircase bug. Maar ik heb nog geen enkel probleem opgemerkt met een trap? Iemand die weet waar men het over heeft?

Vandaag zou er trouwens een patch moeten zijn. Zeker voor de pc versie maar hopelijk ook voor de consoles. Ik speel zelf de ps4 versie.
  Eindredactie Games dinsdag 27 februari 2018 @ 08:55:11 #67
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177476894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:40 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik zie mensen het regelmatig hebben over een staircase bug. Maar ik heb nog geen enkel probleem opgemerkt met een trap? Iemand die weet waar men het over heeft?

Vandaag zou er trouwens een patch moeten zijn. Zeker voor de pc versie maar hopelijk ook voor de consoles. Ik speel zelf de ps4 versie.
Heb wel een paar keer gemerkt dat ik een trap niet op kwam, maar als je blijft proberen lukt het uiteindelijk wel door sprinten/springen. Probleem is reproduceerbaar in Sassau boven het kasteel, als je naar de bovenste balustrade wil (waar Radzig ook heen en weer loopt).

Ik vind het vreemder dat ik nog niemand heb gehoord over een issue dat je niet door een deuropening past. Heb dat een stuk of vier keer gehad waarvan ik één keer gewoon echt een oudere savegame moest laden omdat ik er met geen mogelijkheid meer doorheen kwam.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177477496
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb wel een paar keer gemerkt dat ik een trap niet op kwam, maar als je blijft proberen lukt het uiteindelijk wel door sprinten/springen. Probleem is reproduceerbaar in Sassau boven het kasteel, als je naar de bovenste balustrade wil (waar Radzig ook heen en weer loopt).

Ik vind het vreemder dat ik nog niemand heb gehoord over een issue dat je niet door een deuropening past. Heb dat een stuk of vier keer gehad waarvan ik één keer gewoon echt een oudere savegame moest laden omdat ik er met geen mogelijkheid meer doorheen kwam.
In Rattay heb ik wel een keer gehad dat ik niet soepel er vanaf kon en even moest springen.
De deur-bug wel van gehoord maar gelukkig niet gehad nog want dan ben je dus je progress kwijt...

Gisteren even een tijdje wezen sparren met cpt Rubarb en begin de perfect block met riposte aardig onder de knie te krijgen. Tegelijkertijd ook nog wat skills hierdoor verbeterd.
Ik ben nog heel erg aan het begin want helaas niet zoveel tijd als ik zou willen, de manier van saven maakt het ook lastiger om even snel een kwartier/half uur te spelen nu ik nog niet genoeg Schnapps heb. :s)
  dinsdag 27 februari 2018 @ 10:52:10 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177478600
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb wel een paar keer gemerkt dat ik een trap niet op kwam, maar als je blijft proberen lukt het uiteindelijk wel door sprinten/springen. Probleem is reproduceerbaar in Sassau boven het kasteel, als je naar de bovenste balustrade wil (waar Radzig ook heen en weer loopt).

Ik vind het vreemder dat ik nog niemand heb gehoord over een issue dat je niet door een deuropening past. Heb dat een stuk of vier keer gehad waarvan ik één keer gewoon echt een oudere savegame moest laden omdat ik er met geen mogelijkheid meer doorheen kwam.
Ja dat had ik laatst een x.. na veel proberen kwam ik er weer uit tho.. dat was wel fucked
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177486497
Ik moet nog altijd reeky zoeken. Uuuren verder inmiddels en niet echt het gevoel dat ik nou zo heel veel sidequests gedaan heb eerlijk gezegd. Een stuk of 3 hooguit. Ik ga met gemak over de 150 uur voordat ik hem uit heb als dit zo doorgaat :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:03:29 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177486994
Ik had zin in een toffe sidequest met hallucinaties enzo. Doldwaze fun.

Totdat ik ineens mijn lockpicking skills moest gaan gebruiken :') reload dan maar.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 22:34:25 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177493082
Ga gewoon lvlen op die very easy chest
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177509361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik had zin in een toffe sidequest met hallucinaties enzo. Doldwaze fun.

Totdat ik ineens mijn lockpicking skills moest gaan gebruiken :') reload dan maar.
was dat die quest met die wijven die hallucinante middelen op hun kut smeerden?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:56:59 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177509440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ga gewoon lvlen op die very easy chest
Ten eerste vind ik het van mijzelf lastig. Ik kan alles goed, maar ga maar eens met de ps4 pookjes die shit doen. Hierboven lukt het wel iemand maar ik ga niet als een beverige autist elke keer vantevoren mijn spelletje saven omdat het onevenredig lastig is op de ps4 in tegenstelling tot de PC.

Ten tweede houdt ie na een stuk of acht keer proberen op en moet ik het spel herladen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 18:57:17 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177509450
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 18:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

was dat die quest met die wijven die hallucinante middelen op hun kut smeerden?
Ja :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')