abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177314885
ONE HONDERD AND VIJFTIEN :K

Party banner blijft gewoon staan







De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Red Cloud r400Hemp

Analoog - Momotaro 0701, SExDBxSxS12, PBJ XX-012 Denimio Contest

Atta-boy aka THE DENIM GAWD - APC Very Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co 23 oz, momotaro 0702
Atta-girl visvim fluxus (no pics, no glory)

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx , APC Petit Standard

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - N&F Weird Guy Japan Heritage, Momotaro 0201, Nudie Lab Neo , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage, Warpweftco SP-02, Nudie Average Joe Dry Organic

BredeBroeder - Levi's 501 STF, Unbranded 221

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

CklokC - Masa 2001, Nudie Average Joe Dry

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , APC PS, APC PNS

doo. - Momotaro 0701, momotaro g017, ninja ed

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kimetto - Masa 1001, Levi's 501 STF

kipknots - Denimasa aviator sugarcane denim, RRL Slim Fit.

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7, naked and famous elephant 3

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0701, PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embo, Momotaro x N&F

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, warpweftco SP-02, red cloud rusting RTF-01

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

TN-FR - jp0404

tweemeter - Japan Blue JB0201, Levi's 501 STF

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo, Denimasa Sugar Cane.

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT

Infp2009: 3Sixteen ST-220x, N&F Okayama Spirit Weird guy

Rickstarr: Masa 1001, PBJ XX-012 denimio contest jeans



Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)



bokkepoot (Nudie)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


M1stral (Momotaro)


MartiniNL


Doo. (Momotaro)


Kipknots (Denimasa)

OP-style made by: Bobr ^O^
Faka G
pi_177315144
Hahaha die titel _O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 1 maart 2018 @ 16:05:21 #3
346064 Sandos
Hello, and welcome to Jazzclub
pi_177529810
Hoe staat men tegenover het ter verkoop aanbieden van jeans in dit topic? Ik heb een paar N&F superskinnies en Tenue de Nimes cote d'ivoire die ik nooit draag en ik graag vanaf wil.
pi_177530185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 16:05 schreef Sandos het volgende:
Hoe staat men tegenover het ter verkoop aanbieden van jeans in dit topic? Ik heb een paar N&F superskinnies en Tenue de Nimes cote d'ivoire die ik nooit draag en ik graag vanaf wil.
Zet erbij wat voor maten/prijs/foto's etc..
Zullen vast wel mensen interesse hebben of anders op MP of andere forums :)
We fear that which we cannot see
  donderdag 1 maart 2018 @ 16:50:18 #5
346064 Sandos
Hello, and welcome to Jazzclub
pi_177530675
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 16:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Zet erbij wat voor maten/prijs/foto's etc..
Zullen vast wel mensen interesse hebben of anders op MP of andere forums :)
Was ik van plan zodra ik wist dat het niet ongepast was. MP heb ik wel eens geprobeerd met de N&F, maar daar is deze hobby toch even te niche voor denk ik. Ik zal spoedig wat meer details plaatsen.

edit: wat is deze auto link naar MP :{
  donderdag 1 maart 2018 @ 19:17:04 #6
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177533682
Ik heb het met mijn Nudie opgegeven. Het waren 3,5 fantastische jaren, maar echt lekkere fades heb ik er niet opgekregen. Zat de laatste 2 jaar ook wat strak ( :') ). Klaar nu.
Heb de laatste 1,5 jaar eigenlijk meest mij Uniqlo aangehad. Wat een ding is dat, zeker voor die 40piek die ik er voor betaald heb. Zal eens foto's maken :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177537733
Ben benieuwd naar die uniqlo. Ik vond die van mij in het begin maar langzaam gaan, zeker in vergelijking met die kapital. Maar nu begint er inmiddels al wat meer contrast in te komen gelukkig :9
Faka G
  vrijdag 2 maart 2018 @ 07:32:00 #8
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177542612
Hier ook, hij moest echt even op gang komen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177543369
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 07:32 schreef YourCaptor het volgende:
Hier ook, hij moest echt even op gang komen.
Ik begon me zelfs af te vragen of het wel raw denim was :+
Faka G
pi_177543456
Ik stond omdat ik zo lang moest wachten op de Sage bijna op het punt om gewoon een Uniqlo te bestellen, misschien dat ik het ook gewoon maar doe :+

Volgens mij gebruikt PMP een vergelijkbare denim (Okayama), mn Overall's begint nu eindelijk een beetje te faden (en ik ben 'm deze winter vrijwel elke dag aan het dragen :+). Moet wel even een slijtplek in het kruis fixen, voordat de boel explodeert.. begint een beetje dun te worden. In de rechter achterzak zit een gat door mn raw aluminium walter wallet, die heb ik gefixed met een stiklijn zodat de achterzak minder diep is en de wallet niet meer met een van de hoeken in de punt valt :P en de dunne selvedge stof van de linkervoorzak is inmiddels vakkundig gesloopt door de hoekige randen van mn iphone SE.. Komt wel aardig wat leven in zo :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 2 maart 2018 @ 09:06:43 #11
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177543585
Kun je er echt prima bijhebben, zeker voor dat geld.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177543696
Tja het is meer dat ik maar 1 broek tegelijk kan dragen :P Momenteel is mn PMP Overalls 6603 mn daily, en heb nog de PMP Super Thaistick (non selvedge) als 'ragbroek' die wat meer skinny is en inmiddels ook aardig gefade is.
Enso is doorgeschoven naar de vrouw (die paste er uiteindelijk toch beter in dan ik :'-)) en de Sage is nu mn donkerste 'voor de net' denim.

En dan heb ik nog wat oude losse Diesel en Levi's rommel als klusmateriaal.

Streven is wel om naar een all selvedge kast te gaan :) Als de Super Thaistick echt niet meer te redden is wordt het wel een Uniqlo, ik weet dat ik erin pas, heb ze al gepast in de store in Jakarta :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_177564219
Gewoon in je raw klusjes doen :7
Die uniqlo loopt wel aardig wat uit, mocht je ze bestellen zou ik iig een maat kleiner bestellen.
Heb hem zelf tts gekocht na het passen maar hij begint nu wel heel losjes te worden
Faka G
  zaterdag 3 maart 2018 @ 19:49:54 #14
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177583319
O dacht dat ik gewoon lekker aan het afvallen was :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177623342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef YourCaptor het volgende:
O dacht dat ik gewoon lekker aan het afvallen was :')
Hahaha :D

Dragen jullie trouwens elke dag een raw of ook regelmatig andere broeken?
Ik draag tegenwoordig meer andere broeken merk ik. Vooral mijn Blocktech broek van uniqlo draag ik regelmatig
Faka G
  maandag 5 maart 2018 @ 19:59:58 #16
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177627270
Ik draag nagenoeg elke dag een raw. Wissel af en toe af met een lichtere denim, of met een zwarte (ook Uniqlo ;) ).
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177636073
2 Dickies work pants, erg fijne comfortabele broeken. Werd zelfs nog een keer aangegaapt door een stel skater tieners toen ik met mn Dickies en daaronder Lakai sneakers door de stad liep :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:34:20 #18
346064 Sandos
Hello, and welcome to Jazzclub
pi_177637408
Hier dus de eerder vermeldde broeken die ik graag zou willen verkopen:

Naked & Famous SuperSkinnyGuy stretch selvedge
Imgur album
• Waist 29
• Ongehemmed, dus lengte 34 (geloof ik)
• 12oz stretch
• 5-10 keer gedragen, paar lichte fades in de knieën/rechterkontzak. Mag niet echt een naam hebben. Album bevat foto's
• Verkoopreden: broek is te krap voor mij. Had gehoopt dat hij genoeg zou oprekken maar helaas.
• Vraagprijs: ¤85

Japan Blue x Tenue de Nîmes Cote D'Ivoire slim tapered, indigo/black
Imgur album
• Waist 30
• Gehemmed door TdN met een chain stitch, inseam is nu 78/79 cm zonder cuff
• 13.5oz 100% katoen uit Ivoorkust
• Selvedge in de kleuren van de vlag van Ivoorkust
• 1 keer gedragen, praktisch als nieuw. Er zit een vage kleine fade onder de kontzak, ik denk van het vervoeren. Kan je wel goed zien hoe mooi deze broek zal faden
• O ja, superhip gelimiteerd tot 60 stuks
• Verkoopreden: ik heb hetzelfde model van Japan Blue in een normale uitvoering van mijn vriendin gekregen, dus die krijgt altijd voorrang. Ik draag niet altijd raw denim, dus deze hangt maar te verstoffen en dat is zonde
• Vraagprijs: ¤100
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:08:49 #19
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177638089
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:37 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hahaha :D

Dragen jullie trouwens elke dag een raw of ook regelmatig andere broeken?
Elke werkdag wel, lekker stofhappen met de rainbow selvage.

Met stappen, festivals e.d. ga km toch vaker voor een afgetrapte raw of een prewash. Geen zin om die schoon te houden.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177638350
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:37 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hahaha :D

Dragen jullie trouwens elke dag een raw of ook regelmatig andere broeken?
Ik draag tegenwoordig meer andere broeken merk ik. Vooral mijn Blocktech broek van uniqlo draag ik regelmatig
Uniqlo paar keer naar werk. Mijn 2x redcloud hebben crotchrip die niet meer te repareren valt. Sage ook crotchrip weer. Ik zit er aan te denken om die te schenken aan het Jeansmuseum van swissjeansfreak.

Oldblue is mijn enige andere die ik nog draagt :D

1 Enso naar Ener-G zijn vrouw, ben benieuwd hoe die bij haar staat qua fit :).
Andere Enso en Mongo verkocht via marktplaats :)

Ik zoek nog een nieuw leuk project, zodat ik die uniqlo voor werk kan houden :D :P
We fear that which we cannot see
pi_177731116
Goed idee van het Jeansmuseum. Mijn denimasa draag ik al lange tijd niet meer een ligt maar te verstoffen.

Vandaag toch maar een JB606 besteld, lijkt me voor 100 euro (of 125 met BTW) een prima broekje.
  zondag 11 maart 2018 @ 18:49:57 #22
353544 omelette
du fromage
pi_177752727
Het enthousiasme voor uniqlo kan ik beamen. Mijne afgelopen twee jaar veel gedragen tot de onvermijdelijke crotch rip. :(

Ik hoorde dat er binnenkort een uniqlo in Amsterdam opent trouwens. Wellicht dan weer eens uniqlo shoppen. :)
pi_177755805
Uniqlo is life.
Is super chill en goede kwaliteit voor het geld.
Net tomatensoep over m'n kapital gegooid, zit al voor de 3e keer in de was na 2-3 maanden nu :9
Faka G
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:38:45 #24
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_177877750



Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_177881532
Ik ben op zoek naar broeken die een tapered fit hebben zonder al te veel stretch. Ooit had ik een hele fijne Replay jeans, maar die kan ik helaas niet meer vinden.

Ik ben een man van 28. Het liefst koop ik 4 dezelfde jeans, maar in verschillende kleuren. Kan iemand mij iets aanraden? :)
  zondag 18 maart 2018 @ 19:11:08 #26
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_177913934
quote:
Nice!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_177915659
quote:
Zeer vet bok O+ :9
We fear that which we cannot see
pi_177925301
Maar weer eens een rondje damage control gedaan met de Bernina:

Voor:


Na:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_177939112
Netjes gedaan.
Goed afgeragd weer bok :7
Faka G
  maandag 19 maart 2018 @ 20:09:02 #30
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177940519
quote:
Hoppa. :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177940754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik ben op zoek naar broeken die een tapered fit hebben zonder al te veel stretch. Ooit had ik een hele fijne Replay jeans, maar die kan ik helaas niet meer vinden.

Ik ben een man van 28. Het liefst koop ik 4 dezelfde jeans, maar in verschillende kleuren. Kan iemand mij iets aanraden? :)
De meeste broeken hier in het topic zijn raw denim. Dat is dus zo goed als altijd een indigo of zwarte broek die als het ware slijt en lichter word naarmate je hem draagt.
Je zou evt op uniqlo kunnen kijken. Die hebben veel verschillende broeken in verschillende uitvoeringen. De kwaliteit is prima voor het geld
Faka G
pi_177999559
Vond vanavond nog een masa broek bij mijn ouders thuis :9 helemaal vergeten dat ik die had.
Maar past me niet meer dankzij the gain life :+
Faka G
  zaterdag 24 maart 2018 @ 08:30:51 #33
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_178051903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 23:18 schreef Atta-boy het volgende:
Vond vanavond nog een masa broek bij mijn ouders thuis :9 helemaal vergeten dat ik die had.
Maar past me niet meer dankzij the gain life :+
Nice. Wel jammer dat ie niet meer past. Met je gain life. >:)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 28 maart 2018 @ 20:40:53 #34
476709 Ik2
Gradueel
pi_178156934
Cast Iron Riser slim fit destroyed 33-34.
_O_
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178546514
Afgelopen week de PMP Super Thaistick zo ranzig gekregen dat ik dacht fuck it, ik gooi 'm nu gewoon in de wasmachine na 3 jaar. na een paar soak beurten in een emmer en de badkuip

Fade of the day 8)


"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 16 april 2018 @ 21:42:19 #36
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_178564831
Netjes ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 26 april 2018 @ 10:24:27 #37
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178750222
Heeft er iemand nog tips voor een leuke slim straight?

Aangezien ik mijn huidige somet een beetje verknald heb op mijn werk heb ik weer een nette broek nodig.

Liefst wel raw natuurlijk ;)
Uit de nieuwe fits van Nudie kan ik niet meer wijs worden, dus die vallen al af.

Samurai en Somet ook.

Ik zit zelf een beetje te kijken naar PBJ 007 of 005. Alleen zijn die qua constructie vrij fragiel volgens mij :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 27 april 2018 @ 15:58:40 #38
476709 Ik2
Gradueel
pi_178776411
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 08:51 schreef Ener-G het volgende:
Afgelopen week de PMP Super Thaistick zo ranzig gekregen dat ik dacht fuck it, ik gooi 'm nu gewoon in de wasmachine na 3 jaar. na een paar soak beurten in een emmer en de badkuip

Fade of the day 8)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cool
Ik zeg niets meer, dat was het.
  vrijdag 27 april 2018 @ 16:01:18 #39
476709 Ik2
Gradueel
pi_178776467
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:24 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor een leuke slim straight?

Aangezien ik mijn huidige somet een beetje verknald heb op mijn werk heb ik weer een nette broek nodig.

Liefst wel raw natuurlijk ;)
Uit de nieuwe fits van Nudie kan ik niet meer wijs worden, dus die vallen al af.

Samurai en Somet ook.

Ik zit zelf een beetje te kijken naar PBJ 007 of 005. Alleen zijn die qua constructie vrij fragiel volgens mij :)
Cast Iron, PM of gewoon de 501?
Allemaal goed nmm.
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178811569
Huh waarom werd mijn post verwijderd?
Ik zei niet vloeken in de kerk pls :+
Verder lijkt pbj me niet lang mee te gaan met jou manier van dragen.
Miss tcb? Is iedereen op sufu tegenwoordig fan van. Is wat meer vintage fading. Verder ook goedkoper dan veel andere broeken
Faka G
  zondag 29 april 2018 @ 20:54:35 #41
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178820885
Ik ben niet zo van de vintage fading :@

De bedoeling is dat de PBJ ook echt een lange tijd een goede broek blijft. Ik wou hem niet meenemen naar mijn werk o.i.d.

Hoe gaat het trouwens met jouw projecten?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178821064
Hoe is de kwaliteit van A.P.C tegenwoordig nog? Ik ben opzoek naar een nieuwe broek en die bevielen me 5-10 jaar geleden wel goed.
pi_178824374
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 20:54 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben niet zo van de vintage fading :@

De bedoeling is dat de PBJ ook echt een lange tijd een goede broek blijft. Ik wou hem niet meenemen naar mijn werk o.i.d.

Hoe gaat het trouwens met jouw projecten?
Die uniqlo broek gaat best wel aardig. Leek in het begin niet te faden maar gaat nu steeds sneller na mijn gevoel :+
Die kapital heeft nog een stuk minder wear maar heeft al flinke roping. Word denk ik wel leuk met wat wear.

Je kan trouwens ook die uniqlo broek halen. Beetje te vergelijken met apc denim denk ik. Maar voor dat geld echt chill
Faka G
pi_178829247
Ik heb de andere PMP ook in de wasmachine gemieterd, zal wel een before en after wash pic posten als ie droog is. De lichte delen zien er iig een stuk frisser uit, maar helaas ook wat lichte kreukelfades.. voortaan gaat ie gewoon weer in de badkuip.

Kriebelt wel om niet ook gewoon een Uniqlo erbij te scoren :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:38:12 #45
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_178873010
Ik zal komende week pics maken van mijn Masa en Uniqlo, hoog tijd voor updates. :9

Wie hier heeft wel eens een Pike Brothers denim gehad? Selvage, redelijk geprijsd.
http://www.vielgut.nl/web(...)z-selvage/2012+0002/
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_178996989
Net een nieuwe dior homme 19cm MiJ zwart. Heerlijk met dit weer :-/
pi_179001948
Hoe zijn die tegenwoordig?
Faka G
pi_179018531
Voor zover ik ooit denim heb gehad zonder selvage is dit wel een mooie. Heb een tijdje een Neuw slim fit (Iggy geloof ik?) gedragen welke net ff wat minder 'speciaal' aanvoelt ondanks de selvage. Kan stukje merkbeleving zijn natuurlijk. Anders dan vergelijkbare merken in dit segment is de denim heel ingetogen zonder enig kenbaar merkje aan de buitenkant, tenzij je bekend bent met de pocket stitching en zelfs die valt niet op.

Ik heb werkelijk geen idee wat er veranderd is sinds Kris van Assche het stokje heeft overgenomen van Hedi Slimane, maar alle modelnamen qua 17,5, 19 en 21 enkelbreedte zijn hetzelfde gebleven. Inseam van 39" ga ik ook niet laten stacken als Kanye. Struikelde er zelf aardig over. Aangezien dit toch niet echt van die classic denim was, heb ik ook geen moeite gedaan om 'm te laten hemmen met chain stitch. Het viel de kleermaker iig op dat de denim zo hard en zwaar was in verhouding tot andere broeken die hij langs krijgt.

Absoluut niet een MSRP van 500 piek waard. In de denim van het huidige seizoen staat een tab met Dior aan de buitenkant. Voel me niet echt geroepen om als een proleet met zo'n merknaam rond te bazuinen in mijn broek, dus die outlet versie bevalt me prima. Heb er zelf ongeveer 150 voor uitgegeven via yoox.com.

[ Bericht 11% gewijzigd door kaaspeer op 08-05-2018 17:58:42 ]
pi_179023246
Voor ¤150 prima om eens te proberen lijkt me idd. 500 zou ik niet snel uitgeven aan zo'n strakke broek met relatief weinig karakter. Al zijn de fits van dit soort mode merken vaak esthetisch wel mooier dan al die repro merken met karaktervolle denim.
Zou eigenlijk aan beide soorten geen 500 uitgeven :+
Faka G
pi_179038410
Hahaha ik heb mezelf al die jaren niet kunnen overtuigen om meer dan 150 piek voor een broek uitgegeven. Zelfs toen ik een degelijke baan kreeg en er achter kwam dat ik die PBJ nu eindelijk prima kan veroorloven.
pi_179316482
*bump*

PMP Overall's 6603 (13.5oz Okayama selvedge) before/after het eerste ritje in de wasmachine:


Meteen de laatste keer ook, want ik heb wat kreukelfades erbij en de patch is nu krokant :(
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_179325616
Adds character :+
Hoe warm was je dan?
Heb m'n laatste broeken regelmatiger gewassen en nooit problemen gehad met de patch eigenlijk.
Was ze wel altijd binnenstebuiten om die kreukels te voorkomen
Faka G
pi_179326455
gewoon 40 graden, en hij is er sowieso binnenstebuiten in gegaan.. maar volgende keer gaat ie toch gewoon weer met de hand in de badkuip :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 28 mei 2018 @ 22:10:10 #54
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179456192
Mijn Masa (3,5 jaar oud) en Uniqlo (1,5 jaar wear):



Uniqlo:


Masa:




Van Uniqlo ga ik sowieso weer een nieuwe halen. :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179457284
Cool man, mijn uniqlo komt nog niet bij die van jou in de buurt :+
Ze lijken qua denim best wel op elkaar
Faka G
  donderdag 31 mei 2018 @ 18:38:55 #56
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179517782
Omdat je veel andere raws nu draagt?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179518257
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef YourCaptor het volgende:
Omdat je veel andere raws nu draagt?
Nee gewoon later gekocht denk ik. Heb hem nu bijna een jaar en draag nog een kapital tussendoor en tegenwoordig ook wat vaker geen raw
Faka G
  donderdag 31 mei 2018 @ 18:58:44 #58
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179518343
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:55 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Nee gewoon later gekocht denk ik. Heb hem nu bijna een jaar en draag nog een kapital tussendoor en tegenwoordig ook wat vaker geen raw
Oja dat kan natuurlijk ook nog :+
Wat is de way to go om een Momotaro of een PBJ of zoiets te scoren?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179518462
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Oja dat kan natuurlijk ook nog :+
Wat is de way to go om een Momotaro of een PBJ of zoiets te scoren?
Vanuit Japan nog steeds het goedkoopste denk ik. Denimio of okayama denim zijn makkelijk om te gebruiken. Zou eerder voor een momo gaan dan voor een pbj tegenwoordig.
0201 oid zou ik nog best willen
Faka G
  donderdag 31 mei 2018 @ 19:57:24 #60
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_179519673
201s zijn ook ook best kwetsbaar. Wel heel mooi ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_179520286
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 19:57 schreef bokkepoot het volgende:
201s zijn ook ook best kwetsbaar. Wel heel mooi ;)
Hoezo dat?
Dacht dat momo qua denim iig wel een tijdje mee ging.
Faka G
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:48:47 #62
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_179521125
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Dacht dat momo qua denim iig wel een tijdje mee ging.
Qua denim wel. Alleen is het type draad wat ze gebruiken om de broek aan elkaar te naaien niet al te best imho. Heeft geloof ik iets met vintage draad te maken. Op Sufu ooit wat over gelezen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_179522078
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Qua denim wel. Alleen is het type draad wat ze gebruiken om de broek aan elkaar te naaien niet al te best imho. Heeft geloof ik iets met vintage draad te maken. Op Sufu ooit wat over gelezen.
Ja is cotton in plaats poly cotton. Repro brands hebben dat bijna allemaal. En bijna alle denim die we hier kopen dus ook :+ poly cotton is duurzamer en gaat minder snel kapot maar veel merken willen dat niet gebruiken omdat het niet historisch correct is :')
Faka G
  vrijdag 1 juni 2018 @ 00:39:39 #64
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179527019
En hoe zou je dat merken? Dat je broek eerder uit elkaar valt dan dat je een normale crotch-rip heb? B-)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179529268
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 00:39 schreef YourCaptor het volgende:
En hoe zou je dat merken? Dat je broek eerder uit elkaar valt dan dat je een normale crotch-rip heb? B-)
Bij mij lieten na twee weken al wat naden los.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:25:17 #66
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179532043
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 06:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

Bij mij lieten na twee weken al wat naden los.
:{
Dat is wel heel snel
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179534578
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:25 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

:{
Dat is wel heel snel
Heb hem toen ook teruggebracht. Voor die prijs had ik daar geen zin in.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:23:45 #68
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179534717
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:17 schreef kipknots het volgende:

[..]

Heb hem toen ook teruggebracht. Voor die prijs had ik daar geen zin in.
Logisch. Was ook een Momotaro dus? Waar had je die gekocht?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179546546
Kan bij bijna elke broek gebeuren van de merken die de meeste mensen kopen.
Bij mij ook wel vaker gebeurd dat die stiksels in het kruis los lieten :'(
Faka G
  vrijdag 1 juni 2018 @ 21:04:16 #70
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179547339
Heb ik echt nog nooit gehad
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179548109
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 21:04 schreef YourCaptor het volgende:
Heb ik echt nog nooit gehad
Draag je wijdere fits of een maat groter dan je normaal draagt? Dan heb je het meestal ook minder.
Ik heb het bij deze broeken ook niet :)
Faka G
  zaterdag 2 juni 2018 @ 08:28:54 #72
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179554163
Gewoon normaal. Mijn masa zit nog het meest strak in het topblock en daarvan zijn de naden wel aardig gaar nu, al zal dat ook door de wear komen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179781962
Ligt het trouwens aan mij of hebben ze tegenwoordig alleen nog maar stretch selvedge bij Uniqlo -O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_179783680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:34 schreef Ener-G het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben ze tegenwoordig alleen nog maar stretch selvedge bij Uniqlo -O-
Dat is al een hele tijd zo toch?
Vind het nog best chill tbh.
Faka G
  donderdag 14 juni 2018 @ 18:31:57 #75
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_179788499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 13:34 schreef Ener-G het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben ze tegenwoordig alleen nog maar stretch selvedge bij Uniqlo -O-
Ligt aan jou inderdaad, is al een tijd zo. Zijn fijne broekies hoor. Voor het dubbele aan ¤uro's had het nog prima geweest vind ik.

Zojuist een verse binnen gekomen hier. :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_179799070
Ah oke. Dan ook maar eens eentje bestellen, aan de prijs ligt het niet inderdaad :) moet sowieso nog wat basics erbij, (onder)shirtjes enzo, en misschien nog een chino.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 18 juli 2018 @ 18:46:13 #77
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_180564427
Momo 0701






[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:08:29 #78
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180564926
Goeie fades
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:47:37 #79
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_180565894
Die is fijn op weg :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_180572666
Nice idd
Faka G
  donderdag 19 juli 2018 @ 13:33:51 #81
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_180581394
Dank heren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_180588389
quote:
Ziet er goed uit man, Ik moet binnenkort wat pics maken van mijn redcloud 425 die ik in de sale heb gekocht bij Obbigood gasten,

Moet ook nog soaken want het is unsanforized :)
We fear that which we cannot see
pi_182161236
*bump* kon het niet laten en voor 26 piek een Uniqlooo selvedge gescoord 8-)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_182163292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:35 schreef Ener-G het volgende:
*bump* kon het niet laten en voor 26 piek een Uniqlooo selvedge gescoord 8-)
Morgen komt de eerste uniqlo in NL :D :D :D
Ik krijg bijna een crotch blowout bij mn uniqlo, weet niet of ik hen ga repareren of gewoon een nieuwe koop
Faka G
  donderdag 27 september 2018 @ 15:04:25 #85
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_182164868
Woon nu in Singapore, nu helemaal nooit meer jeans aan
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_182165306
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:04 schreef One_conundrum het volgende:
Woon nu in Singapore, nu helemaal nooit meer jeans aan
Nooo! Wel naar je zin daar?
Je hebt daar toch tuckshop oid zitten?
Faka G
  donderdag 27 september 2018 @ 18:57:59 #87
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_182169083
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:35 schreef Ener-G het volgende:
*bump* kon het niet laten en voor 26 piek een Uniqlooo selvedge gescoord 8-)
Dat is geen geld. :o
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:48 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Morgen komt de eerste uniqlo in NL :D :D :D
Ik krijg bijna een crotch blowout bij mn uniqlo, weet niet of ik hen ga repareren of gewoon een nieuwe koop
Vet, daar ga ik zeker een keer een kijkje nemen.
Ik heb juist toevallig gister en vandaag mijn eerste Uniqlo weer aan. Crotch gaat nog wel redelijk, maar pocket is door telefoon helemaal naar de tyfus. Denk dat ik die toch laat patchen, dan kan deze nog ff.
O en ik had al wel een nieuwe Uniqlo gescoord. :9 :9

Pics van jouw Uniqlo?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_182171402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:57 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Dat is geen geld. :o

[..]

Vet, daar ga ik zeker een keer een kijkje nemen.
Ik heb juist toevallig gister en vandaag mijn eerste Uniqlo weer aan. Crotch gaat nog wel redelijk, maar pocket is door telefoon helemaal naar de tyfus. Denk dat ik die toch laat patchen, dan kan deze nog ff.
O en ik had al wel een nieuwe Uniqlo gescoord. :9 :9

Pics van jouw Uniqlo?
Zal binnenkort ff pics maken. Heb nu geen foto's.
Is de laatste tijd iig wel wat progress te zien :) twijfel alleen of ik hem laat maken omdat een nieuwe zo cheap is
Faka G
  vrijdag 28 september 2018 @ 15:05:37 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_182186033
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:30 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Nooo! Wel naar je zin daar?
Je hebt daar toch tuckshop oid zitten?
ja wel prima, wat rustiger en schoner en groener dan HK.

zit hier wel zoiets ja, tuckdhop is HK, maar ik ga voor 100% linnen tegenwoordig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_182189487
Jeans in Singapore zijn ook onnodig.

Pantalon voor werk / uit. Shorts voor vrijwel alles verder. Was toen ik er woonde ook wel bij tuckshop en een jeans winkel ergens bovenin een mall op orchard geweest (is inmiddels dik 5jr geleden), maar dat zijn ook wel één van de weinige plekken waar ik iemand denim zag dragen.

Maybe kan je die 10oz momo proberen als denim weer gaat kriebelen..

Voor de liefhebber, Yoox heeft wel wat aardige deals voor APC. Heb er een petit standard op de kop weten te tikken voor 77 euri.
  vrijdag 28 september 2018 @ 18:48:57 #91
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_182190883
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zal binnenkort ff pics maken. Heb nu geen foto's.
Is de laatste tijd iig wel wat progress te zien :) twijfel alleen of ik hem laat maken omdat een nieuwe zo cheap is
Ja dat is zeker zo, hier dezelfde afweging te maken.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_182671732
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zal binnenkort ff pics maken. Heb nu geen foto's.
Is de laatste tijd iig wel wat progress te zien :) twijfel alleen of ik hem laat maken omdat een nieuwe zo cheap is
Atta komt eens met picca's? Mijn Lee 101 Rider is ruim 3 maten te groot in de waist, dus ik wil graag een Uniqlo proberen. Wat stel jij voor qua sizing (inachtneming van de relatieve grote dijbenen ;) )?

Of zal ik gewoon eenzelfde Lee fixen in mijn maat?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_182673359
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 15:59 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Atta komt eens met picca's? Mijn Lee 101 Rider is ruim 3 maten te groot in de waist, dus ik wil graag een Uniqlo proberen. Wat stel jij voor qua sizing (inachtneming van de relatieve grote dijbenen ;) )?

Of zal ik gewoon eenzelfde Lee fixen in mijn maat?
Waar blijven je gainz? :+
Weet niet of je met jouw dijbenen in een uniqlo past, zit bij mij soms al redelijk strak als ik veel benen train.
Er zit er tegenwoordig eentje in Amsterdam dus ik stel voor langs te gaan en ff te passen voor de zekerheid :7

Pics post ik wel een keer, ben steeds te druk met werk en school om er tijd voor te maken.
Faka G
  maandag 22 oktober 2018 @ 21:16:50 #94
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_182678431
Heb mijn Uniqlo trouwens toch laten maken, en Masa ook.
Weer eens tijd voor pics.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_182836012
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:26 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Waar blijven je gainz? :+
Weet niet of je met jouw dijbenen in een uniqlo past, zit bij mij soms al redelijk strak als ik veel benen train.
Er zit er tegenwoordig eentje in Amsterdam dus ik stel voor langs te gaan en ff te passen voor de zekerheid :7

Pics post ik wel een keer, ben steeds te druk met werk en school om er tijd voor te maken.
Nah, we gaan het zien, heb 3 maten besteld, komen morgen binnen. Die Lee is echt niet normaal wijd :o

Overigens in zowel zwart als indigo besteld, kan ik mooi vergelijken.

Hoe is de denim bleed op die Uniqlo's eigenlijk?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_182836406
Valt hier vooralsnognmee.. inmiddels gesoaked en wel en hij zit echt fijn, zelfs met mijn lompe kuiten en dijbenen :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_182848789
Ik vind de fit perfect op de rise en stretch in de waist na. Zou een maat kleiner moeten nemen om hem qua waist goed te laten passen maar dan is de rise nog lager en word de fit strakker wat ik eigenlijk niet wil.
Faka G
pi_182855799
Het viel me idd op dat de rise wel aan de lage kant is, ik heb nu al het gevoel dat ik een bouwvakkerreet heb als ik moet bukken in vergelijking met de sage ranger :') (of de ranger is gewoon absurd hoog)

Maat kleiner gaat m hier sowieso niet worden, want dan past de knie niet meer om mn kuiten heen en wordt het wel erg skinny-ish qua fit, voor een 'straight slim fit' model.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_182857517
Sage is sowieso wat klassieker, dus rise wat hoger.

Uniqlo vandaag binnen, vind ze wel tof, heb hetzelfde 'probleem' als Atta, het liefst heb ik een maat of 1 á 2 kleiner in waist (heb nu W33) bij dezelfde rise en thigh. Hij zit wel lekker, met dat beetje stretch, lekker minimaal ontwerp ook. De zwarte ga ik denk ik terugsturen. Wat ik wel bijzonder vind is dat de lengte (32) een stuk minder lang is dan mijn Lee 101, die ook 32 zou zijn. Nu is dat geen probleem, beide is prima omslag.

Fitpics komen ooit

Offtopic: ik heb ook die toffe 'room shoes' erbij gehaald, ahhh wat is dat lekker zeg, heerlijk comfy en warme voetjes bovenop de vloerverwarming :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_182860934
Ja die room shoes O+ miss wel beste uniqlo aankoop ooit geweest.
Moet eigenlijk nieuwe kopen omdat die ik nu heb helemaal onder de vlekken zitten
PS je moet nu wel ripped zijn @t_fuff ik heb een 32 :+
Faka G
  zaterdag 3 november 2018 @ 17:30:33 #101
247356 infp2009
More cowbell!
pi_182921479
Wat is momotaro’s meest tapered fit? Ik zoek een black x indigo, en op zich is de 0702 aardig, maar beetje te grote leg opening... of anders alternatieven bij andere merken met zelfde kwaliteit, misschien PBJ?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_182929918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:30 schreef infp2009 het volgende:
Wat is momotaro’s meest tapered fit? Ik zoek een black x indigo, en op zich is de 0702 aardig, maar beetje te grote leg opening... of anders alternatieven bij andere merken met zelfde kwaliteit, misschien PBJ?
Tenue de nimes heeft net een collab met momotaro. Is miss wel de moeite waard om ff te checken.
Faka G
pi_182931685
Warpweftco heeft ook zoiets, maar sowieso met dezelfde leg opening. Kijk eens naar local tailors in Indonesië of Singapore, daar vind je vaak pareltjes als het om dat soort gaat, voor een fractie van de prijs ook.

Weet alleen die handige site niet meer, iets van Darakhubiru ofzo. @Ali_Illegali en @Atta-boy weten dat wel.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 4 november 2018 @ 08:42:20 #104
247356 infp2009
More cowbell!
pi_182932174
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 01:28 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Tenue de nimes heeft net een collab met momotaro. Is miss wel de moeite waard om ff te checken.
Ja die is perfect, maar 389 euro vind ik bizar.

Dan cop ik liever een 0702 op denimio voor 210 dollar.

Gevonden! Dacht dat dit indigo/indigo was:
https://www.denimio.com/m(...)go-slim-tapered.html

[ Bericht 11% gewijzigd door infp2009 op 04-11-2018 10:16:23 ]
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_182933237
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:42 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Ja die is perfect, maar 389 euro vind ik bizar.

Dan cop ik liever een 0702 op denimio voor 210 dollar.
Ok dat is best een verschil idd, zou dat er ook niet voor over hebben.
Die site met indo brands heet darahkubiru als het goed is. Oldblue ftw :7
Faka G
pi_182933440
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:42 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Ja die is perfect, maar 389 euro vind ik bizar.

Dan cop ik liever een 0702 op denimio voor 210 dollar.

Gevonden! Dacht dat dit indigo/indigo was:
https://www.denimio.com/m(...)go-slim-tapered.html

Hoezo ga je niet gewoon voor een 0702 of 0202 trouwens?
Faka G
  zondag 4 november 2018 @ 10:45:15 #107
247356 infp2009
More cowbell!
pi_182933553
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hoezo ga je niet gewoon voor een 0702 of 0202 trouwens?
Ik heb nu een Japan Blue slim tapered die perfect zit. Grotere leg opening dan dat zoas bij 0702 vind ik niet zo mooi. En die stealth battle stripes zijn wel tof. Behalve de fit is dit toch gewoon vrijwel dezelfde broek?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_182933637
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:45 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Ik heb nu een Japan Blue slim tapered die perfect zit. Grotere leg opening dan dat zoas bij 0702 vind ik niet zo mooi. En die stealth battle stripes zijn wel tof. Behalve de fit is dit toch gewoon vrijwel dezelfde broek?
Denk het wel. Heb niet zo goed op de specs gelet.
Ik pas nu al niet meer in een 0702 qua bovenbenen :'( dus strakkere fits zal hem voor mij niet worden. Hoewel die 0702 ook in de waist gewoon te klein was.
Als iemand die nog over wil nemen voor cheap dan hoor ik het graag trouwens.
Is diezelfde broek die al iets van 3x doorverkocht is op fok en die elke keer net niet past. :+
Faka G
  woensdag 7 november 2018 @ 17:26:38 #109
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183003186
Dat was snel. Zondag besteld uit Japan, vandaag in huis. Fit is goed, beetje strak in de waist (en dat was al 1 size up). Lees dat Momo’s niet veel uitrekken, maar vast genoeg om comfortabeler te worden.

Moet nog even bedenken wat ik qua cuff met deze ga doen. Misschien keertje stacken? Ik heb alleen denk een inch of 4 teveel in de lengte. Iemand ervaring met stacks?

Is er trouwens inmiddels een plek in NL die chainstitched op broeken ergens anders gekocht?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  woensdag 7 november 2018 @ 19:29:01 #110
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183005654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:26 schreef infp2009 het volgende:
Dat was snel. Zondag besteld uit Japan, vandaag in huis. Fit is goed, beetje strak in de waist (en dat was al 1 size up). Lees dat Momo’s niet veel uitrekken, maar vast genoeg om comfortabeler te worden.

Moet nog even bedenken wat ik qua cuff met deze ga doen. Misschien keertje stacken? Ik heb alleen denk een inch of 4 teveel in de lengte. Iemand ervaring met stacks?

Is er trouwens inmiddels een plek in NL die chainstitched op broeken ergens anders gekocht?
Wat heb je nu uiteindelijk gekocht?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 7 november 2018 @ 19:41:38 #111
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183006137
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:29 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Wat heb je nu uiteindelijk gekocht?
https://www.denimio.com/m(...)go-slim-tapered.html
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  donderdag 8 november 2018 @ 06:33:14 #112
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183014846
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_183015118
Fit pics! :7
Faka G
  donderdag 8 november 2018 @ 10:22:09 #114
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183016979




Moeilijk om op de foto te krijgen omdat het zo donker is. Extra supercloseup met flits voor meer detail...
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  donderdag 8 november 2018 @ 16:15:18 #115
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183023437
Mooi :Y
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 15 november 2018 @ 20:50:03 #116
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183171347
Ik heb weer een Somet voor jullie.

En ik moet zeggen dat ik me bij deze overtroffen heb. Ding is echt te smerig voor woorden geworden.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mengsel van stof,zand,polyester, epoxy en gewoon 2 jaar keihard kunnen verknallen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 15 november 2018 @ 20:51:54 #117
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183171415
Ik heb nog een Edwin, die dezelfde behandeling gekregen heeft, en dan heb ik op Nudie na alleen nog maar een ALD. Maar die is niet echt mijn stijl meer legopening van 22 cm :D .

Rest ben ik te dik voor geworden of ligt ergens onderin de kast nadat ik er klaar mee was.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 15 november 2018 @ 21:19:01 #118
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183172125
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb weer een Somet voor jullie.

En ik moet zeggen dat ik me bij deze overtroffen heb. Ding is echt te smerig voor woorden geworden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mengsel van stof,zand,polyester, epoxy en gewoon 2 jaar keihard kunnen verknallen.
Wat een varken _O_
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 15 november 2018 @ 21:24:43 #119
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183172278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:19 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Wat een varken _O_
Hij draait nu rondjes in de wasmachine, wou eigenlijk een seasoak doen, maar weer werkt niet mee ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_183172326
Heb je hem dan in al die tijd niet gewassen of blijft ie gewoon zo gekleurde ook na de was?
Faka G
  donderdag 15 november 2018 @ 21:27:42 #121
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_183172352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:26 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je hem dan in al die tijd niet gewassen of blijft ie gewoon zo gekleurde ook na de was?
Nope, dit is de eerste keer. Alleen 2 of 3x regen gezien.
Maar verwacht niet dat de kleur veel weggaat.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_183172353
wow die is wel wrecked ja :o
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zaterdag 17 november 2018 @ 12:34:14 #123
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_183203291
https://www.bluebuttonshop.com/shop/SALE/M/S/ALL

30% op SdA 50% op Denime en Somet

niet naar maten gekeken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_183225853
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb weer een Somet voor jullie.

En ik moet zeggen dat ik me bij deze overtroffen heb. Ding is echt te smerig voor woorden geworden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mengsel van stof,zand,polyester, epoxy en gewoon 2 jaar keihard kunnen verknallen.
Lekker dirty bok :D
We fear that which we cannot see
pi_183303974
Hoe zouden jullie een tight tapered momotaro 0306 sizen?

Ik sta op het punt om een maat 32 te bestellen maar de medewerker van blue-caviar zegt dat het echt een hele slimme fit is en dat zijn klanten doorgaans +1 sizen. Hij adviseert me om een 33 te nemen.

Blue Owl geeft bij maat 32 een waist 32,75, rise 10,5, thigh 11,5. Uitgaande van wat stretch in de waist zou hij perfect moeten zitten. De thigh is echt ruim genoeg. Ik heb die Masa slim tapered nog, die heeft een thigh van minder dan 11.25 en een kortere rise, dus daar gaat het knelpunt niet zitten, lijkt me (?)

Ik wil best een 33 bestellen, maar dan is de waist toch wel aan de grote kant.

Ziet er goed uit infp2009!
  donderdag 22 november 2018 @ 20:00:06 #126
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183309679
Weet je maten niet, maar ik zou denk ik vragen aan Blue Caviar of ze van alle 32 en 33 de waist zouden willen opmeten. Zit altijd wel wat variatie in, dus dan kies je gewoon degene uit die het beste past.

Merk wel (las het al) dat die Momo 15.7oz weinig stretch heeft. Het is een tight weave. Dus hou geen rekening dat het wel zou oprekken. Mijn waist was aan de strakke kant en is nu wel goed, maar het houdt niet over. Ik heb trouwens de DE0305, weet niet of de fits hetzelfde zijn, maar die is zoals je ziet wel best strak.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_183310706
Bij twijfel altijd de grotere maat nemen. Niks kutter dan een te klein (uitziende) broek.
Verder stretched momo echt maar heel weinig over het algemeen.
Faka G
pi_183310723
Ja goed idee. Wat ik denk ik ga doen is hem vragen of hij de kleinste 33 [zowel qua waist als andere afmetingen] wil opsturen.

De Masa thigh maat van 11,25 klopt ook niet helemaal. Net nog ff gekeken, bijna al mijn broeken zijn vanaf het kruis naar buiten gemeten toch wel naar de 12 inch uitgelopen. Dan is een 33 echt prima.

Die van jou zit best wel strak ja, maar ziet er echt goed uit. Hoe voelt hij om je heupen en bovenbenen, heb je een [al] beetje bewegingsvrijheid?

Zelf houd ik wel van een strakke fit maar of dat bij, zoals jij al zegt, een tight weave broek van bijna 16 oz. fijn draagt? De Masa is maar 13 oz ofzo en die heb ik echt wel moeten uitlopen voordat hij comfortabel begon te zitten.


Edit: Atta-boy: ja, je hebt helemaal gelijk! :)
pi_183312168
als de rise wat lager is kom je ook al snel bij een grotere maat uit.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:53:00 #130
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183320345
Ben bezig met Bobb Lorr voor een Sugarcane 14.5OZ. Heeft ie nu in de aanbieding, rond de ¤70 ex verzending. Alleen nog even gluren of het qua maat uitkomt.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_183320517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:53 schreef YourCaptor het volgende:
Bobb Lorr
Wat heeft die nog meer? Ik zag een collab met indigoskin. Dat zag er wel tof uit :)
We fear that which we cannot see
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:08:19 #132
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183320716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Wat heeft die nog meer? Ik zag een collab met indigoskin. Dat zag er wel tof uit :)
Volg hem niet echt eigenlijk, maar kwam dit koopje nu tegen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_183320776
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:08 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Volg hem niet echt eigenlijk, maar kwam dit koopje nu tegen.
Link van de site?
We fear that which we cannot see
pi_183322369
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:53 schreef YourCaptor het volgende:
Ben bezig met Bobb Lorr voor een Sugarcane 14.5OZ. Heeft ie nu in de aanbieding, rond de ¤70 ex verzending. Alleen nog even gluren of het qua maat uitkomt.
Die heb ik ook nog. Zeker een mooie broek. Voor 70,- beter niet laten liggen, tenzij de maat echt niet goed is.
  zaterdag 24 november 2018 @ 08:07:13 #135
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183337735
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Link van de site?
Hij zit op FB, volgens mij heeft ie geen site. De collabs zijn allemaal op.
Hij is druk met PhD te halen en wil daarna nieuwe projecten gaan oppakken.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 24 november 2018 @ 08:07:54 #136
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183337739
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:30 schreef kimetto het volgende:

[..]

Die heb ik ook nog. Zeker een mooie broek. Voor 70,- beter niet laten liggen, tenzij de maat echt niet goed is.
Ik lijk weg te gaan komen met een 32, en die heeft hij nog. ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_183358192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:07 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Hij zit op FB, volgens mij heeft ie geen site. De collabs zijn allemaal op.
Hij is druk met PhD te halen en wil daarna nieuwe projecten gaan oppakken.
Oh ok, ik heb geen FB :P
We fear that which we cannot see
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:38:13 #138
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183468343
Zitten we hier nog een beetje in de leather goods?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183468476
Hobonichi cover van Galen leather gescoord laatst, maar die kan je niet aantrekken :p
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:45:49 #140
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183468497
Net een Goosecraft Lammy ontvangen, vandaar de vraag.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183470213
Ik heb laatst een schott 118 gekocht :7
Wil miss ook ooit nog zo'n soort jas als jij nu gekocht hebt. Weet nog niet welk merk.
Welke kleur heb je?
Faka G
  zaterdag 1 december 2018 @ 08:41:28 #142
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183472302
Fit pics!
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  zaterdag 1 december 2018 @ 08:41:53 #143
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_183472304
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:38 schreef M1stral het volgende:
Zitten we hier nog een beetje in de leather goods?
Corter bifold *)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 1 december 2018 @ 10:08:18 #144
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183473140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 00:18 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb laatst een schott 118 gekocht :7
Wil miss ook ooit nog zo'n soort jas als jij nu gekocht hebt. Weet nog niet welk merk.
Welke kleur heb je?
Ik denk dat chocoladebruin de beste omschrijving is qua kleur. Zal er spoedig eens foto's van schieten
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183477638
Ai.... ik verdrink in die maat33 0306. Echt een belachelijk grote broek, ook veel groter in de thighs dan aangegeven op blueowl.. Dat wordt helaas retour sturen.

Ik zou bijna geneigd zijn om een 31 te bestellen maar durf dat risico dan net weer niet te nemen ;)
pi_183477718
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:46 schreef kimetto het volgende:
Ai.... ik verdrink in die maat33 0306. Echt een belachelijk grote broek, ook veel groter in de thighs dan aangegeven op blueowl.. Dat wordt helaas retour sturen.

Ik zou bijna geneigd zijn om een 31 te bestellen maar durf dat risico dan net weer niet te nemen ;)
is het niet unsanforized?
We fear that which we cannot see
pi_183477859
Nee, zeker niet. Alle info die er te vinden is over de broek, incl. infokaartje op de achterzak, duidt op een sanforized broek. Hij voelt en ziet er ook niet unsanforized uit, en voor zover ik weet bestaat er niet eens een unsanforized versie van deze zwarte 0306.
pi_183477982
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:03 schreef kimetto het volgende:
Nee, zeker niet. Alle info die er te vinden is over de broek, incl. infokaartje op de achterzak, duidt op een sanforized broek. Hij voelt en ziet er ook niet unsanforized uit, en voor zover ik weet bestaat er niet eens een unsanforized versie van deze zwarte 0306.
Ok, apart dan hoe die sizing is. Heb je het zelf goed opgemeten met die andere jeans?
Of meet deze is op en check die sizing tabel of het wel klopt :)
We fear that which we cannot see
pi_183479168
Ja, hij zit echt bijna op de 12" in de thigh ipv. de 11.75" die blueowl geeft. En de rise van de 0306 is sowieso iets hoger dan ik normaal draag. Maar ik denk dat het grootste probleem is dat de waist gewoon heel ruim is [wat ik van tevoren wist] waardoor hij om de heupen ook veel te ruim zit.

Mijn uitgelopen broeken zitten ook rond de 12" qua thighs maar die zijn rond de heupen gewoon veel meer aansluitend. Die oude denimasa slim tapered bijv. is in de waist uitgelopen naar 33.8 maar de heup en thigh daarvan waren bij aanschaf zo smal dat hij nog steeds mooi zit.

Ik zal straks de momotaro eens helemaal opmeten.
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:46:37 #150
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183481455
Heb je de front en backrise wel eens vergeleken met een goedzittende broek? Dat bepaald een groot deel van de fit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 1 december 2018 @ 20:04:13 #151
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183481828
Even snelle pic trouwens, fit volgt nog.

[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 2 december 2018 @ 11:37:37 #152
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183490689
^O^
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  zondag 2 december 2018 @ 11:40:24 #153
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183490728
Laatst voor het eerst na twee jaar (on en off dragen) mijn Japan Blue Monster gewassen. Echt helemaal getransformeerd!



"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_183491292
heel cool! Heb je ook een 'before' foto?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 2 december 2018 @ 12:35:36 #155
247356 infp2009
More cowbell!
pi_183491774
Ja, niet echt goede foto’s alleen.


Net nieuw...


Pre-wash...
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  zondag 2 december 2018 @ 12:55:41 #156
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183492204
Nice!

Ik zal zodadelijk nog even fitpics maken overigens. Nog geen zin in gehad.

Edit: Net foto's gemaakt, maar Tinypic doet weer moeilijk. En weinig zin weer foto's te maken nu. Houden jullie dus tegoed.

[ Bericht 42% gewijzigd door M1stral op 02-12-2018 21:07:38 ]
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183500625
Mijn uniqlo heeft nu een crotch rip. Zal binnenkort ff update pics maken voordat ik hem toch maar naar de kleermaker breng. Van de week opnieuw gewassen en nu ik hem elke maand a 2 maanden was zie ik weinig verschil met toen ik m'n broeken een jaar niet waste. Enige verschil is dat ie er niet vies uit ziet en niet stinkt :+
Faka G
pi_183534363
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:46 schreef M1stral het volgende:
Heb je de front en backrise wel eens vergeleken met een goedzittende broek? Dat bepaald een groot deel van de fit.
Ja, bij mijn goed zittende broeken is de front rise ~10 en de back rise ~14,5.

De Momotaro 33 had een frontrise van 11 en een backrise van ruim 13,5.
BlueOwl geeft een front rise van 10,5 voor maat 32.

Blue Caviar krijgt als het goed van de week nieuwe voorraad en dan sturen ze een 32 op. Als die zich gewoon aan de BlueOwl maten houdt, dan moet hij aardig goed gaan zitten.

Trouwens, het was sowieso een 'rare' broek, die 33. Ik heb hem helemaal nagemeten. De inseam was maar 33,75, dus korter dan de opgegeven 34,25. De waist was 34,2 ipv de opgegeven 33,75. De front rise was 11 ipv opgegeven 10,75. De waist en rise zijn net afwijkingen naar boven die de opgestuurde maat 33 voor mij helemaal veel te ruim maakten.
pi_183544039
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 17:27 schreef kimetto het volgende:

[..]

Ja, bij mijn goed zittende broeken is de front rise ~10 en de back rise ~14,5.

De Momotaro 33 had een frontrise van 11 en een backrise van ruim 13,5.
BlueOwl geeft een front rise van 10,5 voor maat 32.

Blue Caviar krijgt als het goed van de week nieuwe voorraad en dan sturen ze een 32 op. Als die zich gewoon aan de BlueOwl maten houdt, dan moet hij aardig goed gaan zitten.

Trouwens, het was sowieso een 'rare' broek, die 33. Ik heb hem helemaal nagemeten. De inseam was maar 33,75, dus korter dan de opgegeven 34,25. De waist was 34,2 ipv de opgegeven 33,75. De front rise was 11 ipv opgegeven 10,75. De waist en rise zijn net afwijkingen naar boven die de opgestuurde maat 33 voor mij helemaal veel te ruim maakten.
Over het algemeen is elke broek uniek en niet perfect overeenkomend met de sizechart omdat het handwerk is. Je kan ze vragen of ze de 32 voor je opmeten en de kleinste opsturen bv
Faka G
  maandag 31 december 2018 @ 13:58:30 #160
247356 infp2009
More cowbell!
pi_184120496
Op de valreep nog even een Oni secret denim gescoord:


902 fit, high rise relaxed tapered. Had wsl nog 1 size down kunnen doen, maar was bedoeld als wat ruimere broek dus prima zo.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_184120821
Lekkere fit man, ziet er ook uit als een heerlijk fluffy denim. Ik vind de stylo wel coo, paar Iron Rangers eronder en gaan, ben niet zo van dat skinny gebeuren van het laatste decennium.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_184120859
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:23 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn uniqlo heeft nu een crotch rip. Zal binnenkort ff update pics maken voordat ik hem toch maar naar de kleermaker breng. Van de week opnieuw gewassen en nu ik hem elke maand a 2 maanden was zie ik weinig verschil met toen ik m'n broeken een jaar niet waste. Enige verschil is dat ie er niet vies uit ziet en niet stinkt :+
Weet je wat zo lekker aan die Uniqlo is, dat beetje stretch wat er in zit. Maar als ik dan mijn (veel te ruime) Lee 101 weer aan trek, dan voel ik me wel echt weer het mannetje hoor. Dat dikke, stugge, blijft een heerlijk gevoel, lekker warm ook.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 31 december 2018 @ 14:16:38 #163
247356 infp2009
More cowbell!
pi_184120967
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 14:11 schreef T_Fuff het volgende:
Lekkere fit man, ziet er ook uit als een heerlijk fluffy denim. Ik vind de stylo wel coo, paar Iron Rangers eronder en gaan, ben niet zo van dat skinny gebeuren van het laatste decennium.
Thx!


Seriously fluffy. Lijkt wel wol.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_184121287
Echt goed man, heerlijk, geniet ervan.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 31 december 2018 @ 17:28:01 #165
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184126168
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef infp2009 het volgende:
Op de valreep nog even een Oni secret denim gescoord:
[ afbeelding ]

902 fit, high rise relaxed tapered. Had wsl nog 1 size down kunnen doen, maar was bedoeld als wat ruimere broek dus prima zo.
Erg nice _O_
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 31 december 2018 @ 17:44:23 #166
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184126636
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 14:16 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Thx!

[ afbeelding ]
Seriously fluffy. Lijkt wel wol.
:6 :6

Mooi spul
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 24 januari 2019 @ 19:54:40 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184599388
Hoi,
Kunnen jullie mij advies geven? Kanh et altijd vragen toch?

Ik zoek een soepele jeans maar ik heb nogal een moeilijke maat.

Lengtemaat voor vrouw van 1.70
Benen van iemand van maat 36
Buik van iemand van maak 42 (nee niet zwanger, fijn de genetische genen :( )

Iemand een idee voor een merk oid?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:11:44 #168
247356 infp2009
More cowbell!
pi_184610565
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Kunnen jullie mij advies geven? Kanh et altijd vragen toch?

Ik zoek een soepele jeans maar ik heb nogal een moeilijke maat.

Lengtemaat voor vrouw van 1.70
Benen van iemand van maat 36
Buik van iemand van maak 42 (nee niet zwanger, fijn de genetische genen :( )

Iemand een idee voor een merk oid?
https://www.nakedandfamousdenim.com/fit-guide

Kijk eens hier. Onderaan hebben ze een aantal modellen voor dames. Wat je even moet doen is je best passende broek pakken, en die opmeten zoals ze dat daar doen. Met die maten kun je vergelijken wat het beste past.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:13:48 #169
247356 infp2009
More cowbell!
pi_184610595
Ik heb ook een vraag: zware t-shirts, liefst met pocket, iets van 10oz. Is er zoiets te krijgen in Nederland? Een europese manufacturer?

Ik vind een twee pack van 3sixteen voor 100 euro wel erg veel geld, maar dat is wel het soort t-shirt dat ik zoek. Lekker dikke katoen, clean, met pocket. Naked & Famous heeft mooie circular knits, maar alleen met hele wilde pocket stofjes.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_184626345
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:13 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb ook een vraag: zware t-shirts, liefst met pocket, iets van 10oz. Is er zoiets te krijgen in Nederland? Een europese manufacturer?

Ik vind een twee pack van 3sixteen voor 100 euro wel erg veel geld, maar dat is wel het soort t-shirt dat ik zoek. Lekker dikke katoen, clean, met pocket. Naked & Famous heeft mooie circular knits, maar alleen met hele wilde pocket stofjes.
Gildan. Die dingen zijn super cheap en gewoon chill zonder branding oid
Faka G
  maandag 28 januari 2019 @ 07:26:56 #171
247356 infp2009
More cowbell!
pi_184667408
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_184678645
quote:
Ja daar worden ze ook vergeleken met shirts van $50 per stuk :+
Zijn ook weer verschillende soorten en weet niet goed welke ze precies gekocht hebben. Voor het geld is het iig te proberen imo.
Faka G
  woensdag 13 februari 2019 @ 20:14:53 #173
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184998980
"The colours of the rainbow shine so bright"


Nieuwe edwin gekocht :) ED-75. Mijn ED-35 begint naar keihard beunen eindelijk door te breken en dat is behoorlijk gaaf aan het worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_184999709
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
"The colours of the rainbow shine so bright"
[ afbeelding ]

Nieuwe edwin gekocht :) ED-75. Mijn ED-35 begint naar keihard beunen eindelijk door te breken en dat is behoorlijk gaaf aan het worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst non selvedge broeken, nu G-star... Waar gaat het heen met je bok? :+
Faka G
  woensdag 13 februari 2019 @ 21:10:02 #175
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185000620
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 20:44 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Eerst non selvedge broeken, nu G-star... Waar gaat het heen met je bok? :+
De verkeerde kant op, want die G-star zat qua comfort en pasvorm beter dan al mijn nudie's. Heeft ook een klein beetje stretch, das ook wel lekker. Dus denk dat er meer komen ooit :)

Mijn huidige patroon is dit.

Daily wear

Nudie Average Joe Dry organic
G-star
Nudie Slim Jim dry Japan
Nudie Thin Finn dry navy crystal

Beun en klus
Somet 003 (2x)
Edwin ED-35 Rainbow Selvage

Heb ook nog een Atelier la Durance liggen, maar een legopening van 23 cm trek ik niet meer :)
En een witte broek, maar die is voor vakanties.

En dan ligt er nog van alles in de kast in staat van ontbinding :)
Samurai 1x, Nudie 3/4x, Artist denim, Momotaro 201 2x, Naked and Famous 1x. Sommig spul is af, ander heb ik geen zin meer in. Ook ben ik veel te dik in de bovenbenen geworden :(

En dan heb ik bij mijn ouders op zolder nog 7/8 broeken liggen die "af" zijn of geen zin meer in had.Sommig spul is af, ander heb ik geen zin meer in.

Ik ben er ook niet zo fanatiek meer mee bezig, ik draag mijn broeken gewoon en de wasmachine zien ze nooit. Het feit dat ik elke zaterdag klus en rommel met mijn Somets en Edwin zegt ook wel wat :') :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_185000890
Keihard bezig om de Uniqlo te faden, nu na zn eerste was begint er eindelijk wat schot in te komen.. heb het idee dat het niet de makkelijkste zijn om te faden.. De Sage Ranger krijgt wel weinig draagtijd zo, al vind ik het stiekem wel prettig om die voor de 'net' te houden. Nog zo egaal diep donkerblauw, en mega fluffy/hairy O+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 13 februari 2019 @ 21:20:07 #177
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185000945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 21:18 schreef Ener-G het volgende:
Nog zo egaal diep donkerblauw, en mega fluffy/hairy O+
Ik ben dol op fluffy en hairy, vind het alleen zo moeilijk om te rocken op kantoor ;( .

Soms net alsof je een hond thuis hebt en nooit je broeken wast.... Ow wacht :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_185290918
ik ga binnenkort even naar de Uniqlo voor een paar jeans. Hoe zit het met de maten? Normaal draag ik lengte 30, zal ik ze gewoon zeggen om het te verkorten naar een 30? Heb zelf nooit low rise jeans gedragen. Maakt dat wat uit wat betreft de waist size?
  donderdag 28 februari 2019 @ 08:57:59 #179
247356 infp2009
More cowbell!
pi_185292318
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 02:24 schreef JaxTeller het volgende:
ik ga binnenkort even naar de Uniqlo voor een paar jeans. Hoe zit het met de maten? Normaal draag ik lengte 30, zal ik ze gewoon zeggen om het te verkorten naar een 30? Heb zelf nooit low rise jeans gedragen. Maakt dat wat uit wat betreft de waist size?
Geen idee hoe de maten van Uniqlo zijn, maar low rise betekent vaak grotere waist.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_185296546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:57 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Geen idee hoe de maten van Uniqlo zijn, maar low rise betekent vaak grotere waist.
Bedoel je dat ze dan groter vallen? (dus waist 30 valt dan als 31 bijvoorbeeld?)
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:56:18 #181
247356 infp2009
More cowbell!
pi_185321964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:32 schreef JaxTeller het volgende:

[..]

Bedoel je dat ze dan groter vallen? (dus waist 30 valt dan als 31 bijvoorbeeld?)
Nee, ik bedoel dat als je een lagere rise broek wilt, je een grotere waist maat moet kiezen dan dat je gewend bent.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_185336927
En ze lopen veel uit, moet je ook rekening mee houden.
Die van mij zit de laatste tijd steeds strakker om mijn bovenbenen maar de waist is nog steeds iets losjes.
Faka G
pi_185337661
Ik ben wel blij met mijn Uniqlo; voor die prijs dik in orde. Binnenkort nog maar eens naar een A.P.C kijken.
pi_185338458
Ik ben er ook blij mee. Voor het geld denk ik het beste wat je kan halen.
Apc heeft ook goede fits.
Merk aan mezelf dat ik veel minder geef om hoe spectaculair de fabric wel niet is en meer om hoe de fit is in tegenstelling tot vroeger.
Faka G
pi_185341220
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 09:58 schreef Atta-boy het volgende:
En ze lopen veel uit, moet je ook rekening mee houden.
Die van mij zit de laatste tijd steeds strakker om mijn bovenbenen maar de waist is nog steeds iets losjes.
Hoe kan dat? Gebeurt dit na het wassen?
pi_185342778
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:30 schreef JaxTeller het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Gebeurt dit na het wassen?
Nee ben gewoon zwaarder geworden :+
Ze krimpen wat na het wassen maar lopen ook zo weer uit.
Faka G
pi_185348095
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:55 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Nee ben gewoon zwaarder geworden :+
Ze krimpen wat na het wassen maar lopen ook zo weer uit.
ah ok duidelijk. Heb eergisteren na het passen 2 paar gekocht (Indigo en zwart). Ik draag normaal length 30 en cuff ze nog twee keer.

Heb aangegeven dat ze aangepast moeten worden naar lengte 30. maar ik had het gevoel dat de Uniqlo jeans korter zijn dan wat er op het etiket staat. Hoop dat ze niet opeens super kort worden waardoor ik ze niet kan cuffen. Vinden jullie ook dat de zwarte van Uniqlo minder raw aanvoelt?

Btw dit wordt mijn allereerste raw jeans (heb ook nog twijfels met betrekking tot de fit, vond het te slim, hou meer van straight), beetje een haastige aankoop gedaan omdat ik z.s.m. mijn eerste raw wilde. We zullen zien hoe het uitpakt wanneer ik ze ophaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaxTeller op 02-03-2019 20:24:28 (opmaakfouten) ]
pi_185372464
Die zwarte is volgens mij ook niet raw :+
Heb ook een zwarte en moet zeggen dat je toch aardig vaker geworden is op bepaalde plekken.
Faka G
pi_185392185
Klopt, wel vind ik dat ie goed gecufft kan worden en voor die prijs dacht ik, waarom niet.

Heeft iemand ervaringen met deze selvedge jeans van h&m? Zijn ze bijvoorbeeld raw?
pi_185392403
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef JaxTeller het volgende:
Klopt, wel vind ik dat ie goed gecufft kan worden en voor die prijs dacht ik, waarom niet.

Heeft iemand ervaringen met deze selvedge jeans van h&m? Zijn ze bijvoorbeeld raw?
Geen idee, staat niks bij qua info. Zou iig bij h&m uit de buurt blijven als je kwaliteit zoekt. Als het bijzondere fabric oid zou zijn zouden ze het vast wel ergens vermeld hebben lijkt me. :+
Faka G
pi_185398670
Wait what? selvedge bij de H&M?

Raw? I think not:

quote:
van elastisch, gewassen denim
Voor die prijs kan je beter naar Uniqlo.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_185408040
Yup, dan kun je idd liever naar de Uniqlo.
  zondag 22 september 2019 @ 21:20:17 #193
247356 infp2009
More cowbell!
pi_189078446
Dooie boel hier. Gelukkig wordt het weer koeler nu, kunnen we weer denim dragen.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  maandag 23 september 2019 @ 19:38:22 #194
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189088329
Ik moet/wil een nieuwe raw en dan iets leuks. Dat roep ik al tijden. :')
Mijn eerste Uniqlo is nu 3 en redelijk afgerost. Nummer 2 is nu een jaar en gaat ook al aardig.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 23 september 2019 @ 21:41:26 #195
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_189090441
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:38 schreef YourCaptor het volgende:
Ik moet/wil een nieuwe raw en dan iets leuks. Dat roep ik al tijden. :')
Ik ook, maar weet niet wat ik wil.

En ben te dik geworden voor een aantal ouwe broeken :(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_189094986
Dragen de heren hier eigenlijk nog louter Raw denim? Volg dit forum volgens mij al een jaar of 7 met een schuin oog maar eigenlijk alleen wanneer ik in de markt ben voor nieuwe denim...

Reden dat ik nog steeds bij raw denim uit kom is dat ik op een kantoor werk waar een informele bedrijfscultuur heerst, maar een ongewassen broek nog enigszins gekleed overkomt. M.n. APC had een crotch blowout en een lappendeken kan ik moeilijk op kantoor komen. Dat selvedge lijntje is dan ook puur omdat ik het leuk vind. Niet dat iemand snapt waarom ik mn broek cuff ipv 't in laat nemen.

Grote verschil is dat ik tegenwoordig prima die dure denim kan veroorloven waar ik als student alleen maar van kon dromen, maar niet bereid ben om het geld er aan uit te geven. Dus i.p.v. eindelijk de trigger overhalen en een PBJ te halen, heb ik een Levi's made and crafted 520 gekocht voor 57 piek. Ik kan voorlopig weer vooruit.

Heb geen idee hoe goed die Uniqlo's zijn maar selvedge broeken van 40 piek denk ik eerder aan gemaakt in een sweatshop in Bangladesh... Die Levi's in de sale scheelden niet zoveel.
pi_189098398
Uniqlo is prima.. uit mijn eigen ervaringen doen ze niet onder voor veel duurdere Levi's, wat ik nou niet echt als interessante raw/selvedge denim acht.

Hier momenteel een Uniqlo selvedge en een Sage Ranger selvedge in de pool.. stiekem aan het loeren naar weer een nieuwe, maar ik kan er maar 1 tegelijk dragen en de Sage is nog redelijk unfaded :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_189099169
Heh meen me te herinneren dat met name m1stral de bug had om dure denim te kopen zonder dat zn vorige nog echt fades begon te krijgen. Gaat haar doel een beetje voorbij met raw denim :s)
  woensdag 25 september 2019 @ 15:51:35 #199
247356 infp2009
More cowbell!
pi_189115991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 15:31 schreef kaaspeer het volgende:
Heh meen me te herinneren dat met name m1stral de bug had om dure denim te kopen zonder dat zn vorige nog echt fades begon te krijgen. Gaat haar doel een beetje voorbij met raw denim :s)
Hoezo, moet je toch zelf weten? Ik draag raw denim niet alleen maar voor de fades, en beetje afwisselen is ook wel prettig af en toe (ook met werk).

In ander nieuws, ik heb een gokje gewaagd op een N&F overall (tuinbroek) 8-) slightly out there, maar ik kan het hebben al zeg ik het zelf.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_189122654
Pics or it didn't happen.
Ik draag weinig raws meer. Grootste deel pas ik niet meer door gainlife. Uniqlo is nog kapot en die kapital is me nog iets te groot eigenlijk. Moet ff een goede riem kopen maar wil er niet al te veel geld aan uitgeven :')
Faka G
pi_189126088

>:O
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  donderdag 26 september 2019 @ 14:01:18 #202
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_189128582
Nice, al zou ik bij deze look andere schoenen aandoen.

Ik heb vandaag mijn Nudie lab Neo aan (dry denim hemd). En dan merk je wel dat ongewassen 13.5 oz denim meer voor je benen is dan je armen. Goeiedag wat een stugge meuk is dat zeg.

[ Bericht 64% gewijzigd door bokkepoot op 26-09-2019 14:07:57 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_189133133
quote:
Je kan het best hebben :7
Dat is heftig @bokkepoot is het echt een overhemd of een jack? Als overhemd helemaal stug idd.
Ik heb jaren geleden een momotaro shirt van Don overgenomen. Die dingen doen er echt lang over om af te dragen. Je kan er inmiddels wel aardig wat wear in zien.
Faka G
  maandag 30 september 2019 @ 20:57:29 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189197823
Ik heb het idee hier al een eeuwigheid niet geweest te zijn.

Zit Ali hier ook nog?

Rock op het moment weinig raw, sowieso heeft mijn Momo repairs nodig. Backpocket moet opnieuw vastgezet worden. En de PBJ ligt stof te vangen, al kan ik die altijd nog uit de kast trekken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189210119
Ja ik ben er nog, ik lurk vooral op fok ;)

Ik draag op dit moment 2 uniqlo. 1 op werk en 1 gewoon/deels werk. Verder heb ik eeb redcloud 425, die moet alleen nog gehemd worden. Nu teveel stacks op dit moment :D
We fear that which we cannot see
pi_189239124
Hebben jullie dat ook dat je hem nooit durft te laten hemmen omdat je bang bent dat je lokale naaier de boel verziekt en je die zieke ropingz wel kan vergeten :+
Heb daardoor altijd stacks op alles
Faka G
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:19:58 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189262414
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 01:59 schreef Atta-boy het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je hem nooit durft te laten hemmen omdat je bang bent dat je lokale naaier de boel verziekt en je die zieke ropingz wel kan vergeten :+
Heb daardoor altijd stacks op alles
Ik heb mijn Momo’s gewoon door Jay laten hemmen destijds, rekening houdend met krimp.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 07:14:17 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_189277624
Voor het eerst mijn SdA's aangehad in SG, naar mijn werk. Kan net als je je wat rustig houdt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_189514593
Ik vind raw denim toch wel weer interessant aan het worden. Draag nu voornamelijk gewone Scotch&Soda jeans naar de uni/kantoor.

Mijn unbranded project is helemaal in de soep gelopen. Ik had de broek ten eerste al iets te klein gekocht waardoor het verre van comfortabel zat, en daarnaast ben ik door overmatig studentenleven ook behoorlijk aangekomen.

Het wordt mijn doel om m’n nieuwe raw redelijk netjes te houden. In de zin van geen overduidelijke telefoon fades e.d. :P

Budget-vriendelijk moeten ze ook zijn. Die uniqlo lijken mij wel wat, zolang het gewoon een slim fit is met een kleine leg opening (want hele kekke sneakers).

Mensen ervaring met deze uniqlo raw’s?
pi_189515366
Ik heb een uniqlo en die fade wel lekker inmiddels. Alleen het is een slim fit dus met mn lompe kuiten en bovenbenen zit ie als een skinny _o-

Scheelt dat ie elastisch is, maar ik had graag een 'gewone' straight gezien.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_189516040
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:41 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb een uniqlo en die fade wel lekker inmiddels. Alleen het is een slim fit dus met mn lompe kuiten en bovenbenen zit ie als een skinny _o-

Scheelt dat ie elastisch is, maar ik had graag een 'gewone' straight gezien.
Je hebt ook een gewone straight. Heb die gekocht maar draag hem zo goed als nooit.
Die andere uniqlo van mij moet ik laten fixen want die crotch rip is nu te erg geworden om hem te dragen :'(
Vind die gewone slim fit idd wel erg strak zitten. Zit strak rondom mijn benen maar de waist loopt erg uit en is dus nog losjes.
Faka G
pi_189517922
Hmm toen ik m kocht hadden ze alleen selvedge slim fit.

Ik moet 'm in ieder geval van mn kuiten afstropen om m uit te krijgen :')
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_189520892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:04 schreef Ener-G het volgende:
Hmm toen ik m kocht hadden ze alleen selvedge slim fit.

Ik moet 'm in ieder geval van mn kuiten afstropen om m uit te krijgen :')
Weet ook niet of ze ze altijd instore hebben. Online hebben ze ze iig wel toen ik keek.
Draag bijna alleen nog maar uniqlo tegenwoordig :') net bestelling van eg x uniqlo binnen en nieuwe broek met fleece voering O+
Faka G
  zondag 20 oktober 2019 @ 12:05:26 #214
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189529203
Uniqlo raw is echt top. Heb er nu 2.
Mijn eerste is nu 3 jaar oud en aardig af. Afgelopen week scheurde ik mijn knie uit toen ik op mijn hurken ging zitten. :') Crotch rip gehad en laten maken.

2e Uniqlo is nu 1,5jaar en mooi onderweg nu.

Ik wil een 3e gaan halen. Ze blijven lang zonder fades en zijn daarom ook heerlijk te gebruiken als "kantoorbroek". Ze ogen gewoon heel gekleed in het begin. Ik heb met mijn 2e Uniqlo in februari nog gesolliciteerd (en de baan gekregen :7 ).
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189529768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 21:14 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Weet ook niet of ze ze altijd instore hebben. Online hebben ze ze iig wel toen ik keek.
Draag bijna alleen nog maar uniqlo tegenwoordig :') net bestelling van eg x uniqlo binnen en nieuwe broek met fleece voering O+
Nope.. de straight die uniqlo verkoopt is geen selvedge. Hopelijk komen ze er nog een keer mee.

Nu het wat kouder is keihard mn Sage Ranger IV-X aan het rocken, twee keer zo stug als de Uniqlo, non stretch 19-23oz selvedge, maar omdat ie iets wijder is zit ie wel fijner, en gaat ook steeds fijner zitten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_189530519
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:05 schreef YourCaptor het volgende:
Uniqlo raw is echt top. Heb er nu 2.
Mijn eerste is nu 3 jaar oud en aardig af. Afgelopen week scheurde ik mijn knie uit toen ik op mijn hurken ging zitten. :') Crotch rip gehad en laten maken.

2e Uniqlo is nu 1,5jaar en mooi onderweg nu.

Ik wil een 3e gaan halen. Ze blijven lang zonder fades en zijn daarom ook heerlijk te gebruiken als "kantoorbroek". Ze ogen gewoon heel gekleed in het begin. Ik heb met mijn 2e Uniqlo in februari nog gesolliciteerd (en de baan gekregen :7 ).
Klinkt als een goede deal. Hoe zou je hem aanraden qua fit? In al mijn jeans heb ik een 30/30.

Krimpt hij nog veel na het soaken/wassen in de lengte? Of kan ik hem prima laten vermaken gelijk bij Uniqlo?

Wil hem gewoon zonder break dragen, wellicht met een cuff als het mooi weer is buiten om de selvedge en de enkels te showen 8-)
pi_189536389
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 12:48 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nope.. de straight die uniqlo verkoopt is geen selvedge. Hopelijk komen ze er nog een keer mee.

Nu het wat kouder is keihard mn Sage Ranger IV-X aan het rocken, twee keer zo stug als de Uniqlo, non stretch 19-23oz selvedge, maar omdat ie iets wijder is zit ie wel fijner, en gaat ook steeds fijner zitten.
Niet selvedge maar wel raw denimz. Heb die en draag hem gewoon niet gecuffed :+ maar eigenlijk draag ik hem gewoon bijna niet.
Een wijdere fit is chill he? Draag ook het liefst wijdere fits tegenwoordig.
@BredeBroeder volgens mij doen ze wel instore alterations bij uniqlo maar heb het eigenlijk nog nooit gebruikt.
Faka G
  maandag 21 oktober 2019 @ 07:48:21 #218
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189542129
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:56 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Klinkt als een goede deal. Hoe zou je hem aanraden qua fit? In al mijn jeans heb ik een 30/30.

Krimpt hij nog veel na het soaken/wassen in de lengte? Of kan ik hem prima laten vermaken gelijk bij Uniqlo?

Wil hem gewoon zonder break dragen, wellicht met een cuff als het mooi weer is buiten om de selvedge en de enkels te showen 8-)
Vind ik altijd lastig te zeggen, het is maar net hoe die op jouw postuur valt.
In mijn geval heb ik een 32/32. Dat was voor mij dezelfde maat als non-raw denims die ik vroeger altijd kocht.
Qua krimp merk ik niet veel, wel ietsje, maar geen hele maten.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189564333
Die krimp loop je er in ieder geval binnen een week nog uit.
Faka G
pi_189670967
Iemand nog naar Amsterdam denim days geweest? Wil daar al best lang eens naar toe gaan maar komt er nooit van :')
Faka G
  maandag 28 oktober 2019 @ 19:09:32 #221
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189671970
Nope. Heb jou er al vaker over gehoord hier. Ziet er wel tof uit op de site.
Weer een jaartje wachten dus. :+
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189672347
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:09 schreef YourCaptor het volgende:
Nope. Heb jou er al vaker over gehoord hier. Ziet er wel tof uit op de site.
Weer een jaartje wachten dus. :+
Ja was het vergeten en was toevallig gisteren in Amsterdam voor uniqlo en zag toen dat het officieel nog was. Maar die dagen dat je spullen kan kopen en bekijken was alleen op vrijdag en zaterdag.
Moet mijn uniqlo broek laten maken want mijn vriendin vond het maar stond dat ik alleen wijde denim draag :9
Faka G
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:47:10 #223
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189689489
^O^
Mijn eerste Uniqlo is nu afgeschreven. Ik ben maximaal uit mijn knie gescheurd. Die is inmiddels 3 jaar oud. Mijn 2e heeft nu aardig wat wear en volgt die op en ik ga nu een nieuwe bestellen. Even wachten tot mijn maat er weer is.

Ben pas ook bij Uniqlo in Amsterdam geweest. Ik vond het eigenlijk maar een zooitje daar, leek de Primark wel. Misschien volgende keer maar niet op een zaterdag heen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189691800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef YourCaptor het volgende:
^O^
Mijn eerste Uniqlo is nu afgeschreven. Ik ben maximaal uit mijn knie gescheurd. Die is inmiddels 3 jaar oud. Mijn 2e heeft nu aardig wat wear en volgt die op en ik ga nu een nieuwe bestellen. Even wachten tot mijn maat er weer is.

Ben pas ook bij Uniqlo in Amsterdam geweest. Ik vond het eigenlijk maar een zooitje daar, leek de Primark wel. Misschien volgende keer maar niet op een zaterdag heen.
Vond het wel chill. Nog een lange blocktech jas in de sale kunnen kopen van ¤100 voor ¤30 :7
In de winkel hebben ze vaker goede sale dan online imo
Faka G
pi_189694515
Zondag weer eens een dry Nudie gekocht en toevallig kwam ik dit topic weer tegen. Denk zo'n 15 jaar geleden ook een paar dry Nudie's compleet afgedragen. Heb ze helaas niet meer. Vooral de Nudie Regular Ralf was erg vet geworden. Heb zondag een Skinny Lin Dry Deep Orange gekocht. Nu weer lekker veel dragen en dan over 6-8 maanden maar eens wassen. *O*

Sta zelfs nog in de OP zie ik net :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Patroon op 30-10-2019 09:34:51 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_189783390
Pics or it didn't happen @Patroon :+
Heb mijn uniqlo naar de kleermaker gebracht. Ali neemt mijn oldblue 21/23oz mee naar Indonesië.
Moet eigenlijk ook nog wat denim verkopen of iets om wat ruimte in mijn kast te maken.
Faka G
pi_189785974
@Atta-boy je hebt gelijk, maar er is nog niet zoveel te zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 5 november 2019 @ 10:29:15 #228
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189792916
Normaal zegt Atta dan iets over selvedge. :+
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189806636
No selvedge no love
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hele strakke dit of niet?
Faka G
pi_189806699
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:38 schreef Atta-boy het volgende:
No selvedge no love
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hele strakke dit of niet?
Valt op zich wel mee. Zal binnenkort eens plaatsen als ik hem aan heb.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_189816539
Whoop whoop, Naked & Famous Natural Indigo besteld, die Uniqlo met dat stretch is toch niet echt je van het ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 6 november 2019 @ 19:03:40 #232
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189819599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef T_Fuff het volgende:
Whoop whoop, Naked & Famous Natural Indigo besteld, die Uniqlo met dat stretch is toch niet echt je van het ;)
Nice. ^O^
Ik ben wel benieuwd hoe die zich verhoudt tot de Uniqlo qua maten en fit.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189837726
Woensdag binnen, dus zal dan wat posten :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_189839194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef T_Fuff het volgende:
Whoop whoop, Naked & Famous Natural Indigo besteld, die Uniqlo met dat stretch is toch niet echt je van het ;)
Weer aan de denimz, trots :7
Faka G
  donderdag 7 november 2019 @ 20:24:23 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_189839481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef T_Fuff het volgende:
Whoop whoop, Naked & Famous Natural Indigo besteld, die Uniqlo met dat stretch is toch niet echt je van het ;)
Welke fit ga je voor?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_189900517
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:24 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Welke fit ga je voor?
Easy guy genomen, ik wil gewoon een normale rise hebben, dat zit voor mij het chillst :)

Weird Guy heeft lage front rise geloof ik en dat sprak me niet zo aan. Ik ben meer van classic look. Zeker met RW iron Rangers natuurlijk!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 23 november 2019 @ 21:53:35 #237
247356 infp2009
More cowbell!
pi_190088740
Nog Black Friday aankopen gepland?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_190394457
Vraagje voor de kenners.
Ik draag al sinds jaar en dag inch maat 36/36

Echter is er tegenwoordig blijkbaar vrijwel geen jeans meer te vinden die gewoon nog 100% katoen is (die zaten altijd goed).
Bijna alles is tegenwoordig stretch met 98% katoen en 2% elastaan.

Alleen zit daarbij maat 36/36 te los door de stretch, ondanks dat de omtrek hetzelfde is (duh).
Ik zou dan denken dat ik dan 34/36 moet kopen.
Maar zou die dan niet te snel uitlubberen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190396231
De ene 36 is de andere ook niet, de hoogte van de rise maakt ook heel veel uit.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:31:46 #240
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_191137794
Ik heb weer een dry gekocht *O* *O* *O* na 5 prewash broeken heb ik er weer 1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_191138101
En nu de grote vraag.... Heeft ie selvedge?
Faka G
  woensdag 22 januari 2020 @ 09:57:36 #242
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_191141304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:47 schreef Atta-boy het volgende:
En nu de grote vraag.... Heeft ie selvedge?
Het is een Nudie, wat verwacht je.

Enige selvage die ik nog actief draag zijn 2x rainbow selvage van Edwin :)

Maar dit topic is een beetje dood, heeft niemand meer epic fadez?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_191141840
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:57 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het is een Nudie, wat verwacht je.

Enige selvage die ik nog actief draag zijn 2x rainbow selvage van Edwin :)

Maar dit topic is een beetje dood, heeft niemand meer epic fadez?
Noooooooo.
Ali heeft mijn en zijn eigen epic fadez weggebracht naar Indonesië. :+
Ik heb nu wel aardige fadez op m'n uniqlo, mijn kapital valt tot nu toe nog mee qua fadez maar die heb ik ook minder gedragen.
Moet ook eerlijk toegeven dat ik veel minder denim draag dan vroeger.
Faka G
pi_191142972
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:57 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het is een Nudie, wat verwacht je.

Enige selvage die ik nog actief draag zijn 2x rainbow selvage van Edwin :)

Maar dit topic is een beetje dood, heeft niemand meer epic fadez?
Oldblue en sage weggebracht naar indonesie:

https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Van sage een nieuwe denim gekregen. Moet ik nog soaken. :D
Draag vooral op werk nu uniqlo en prive draag ik redcloud is gehemd door oldblue toen ik daar was :)
https://www.redcloudovera(...)aight-selvedge-denim
We fear that which we cannot see
  woensdag 22 januari 2020 @ 18:41:30 #245
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191147485
Nog steeds hetzelfde hier. Mijn Uniqlo is mijn enige raw die ik nog draag en die is al aardig gefade. Binnenkort vast een opvolger zoeken. Ik wil sowieso een nieuwe Uniqlo, maar ze hebben mijn lengtemaat (32) maar niet on stock.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191156504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:41 schreef YourCaptor het volgende:
Nog steeds hetzelfde hier. Mijn Uniqlo is mijn enige raw die ik nog draag en die is al aardig gefade. Binnenkort vast een opvolger zoeken. Ik wil sowieso een nieuwe Uniqlo, maar ze hebben mijn lengtemaat (32) maar niet on stock.
Ik heb laatst in Antwerpen ook een uniqlo gekocht. Je kan hem in de winkel gelijk laten hemmen, duurde wel 3 uurtjes. Zit best comfortabel, moest wel upsizen i.v.m de low rise. Zit nu in Egypte dus wachten op de fades :)
pi_191156724
Mn 26euro uniqlo uit Bangkok is inmiddels wel helemaal gefade, en zo dun in de box geworden dat ik er niet meer mee durf te fietsen :D

Draag momenteel voornamelijk de Sage Ranger, en ben aan het kijken wat ik ga doen. Misschien een nieuwe Uniqlo Selvedge, of een zwarte Uniqlo Selvedge, of allebei. Maar eigenlijk vind ik de Uniqlo's net even te 'skinny' voor mijn dikke poten :') dus benieuwd of er nog iets leuks is wat meer richting regular/tapered gaat. UBB ofzo.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_191157303
Hmmm, ik dacht; laat ik hier eens een kijkje nemen in dit topic. :D Uniqlo is wel helemaal ‘in’, he? Ik was nog nooit in een uniqlo winkel, maar heb net even op de website gekeken; gemiddeld ¤39,95 voor jeans is niet duur!

Zelf haal ik mijn broeken graag bij COS en Weekday!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191157422
39 euro voor selvedge is wel een reden. Enig minpuntje kan wel zijn is dat het 'stretch' selvedge is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_191158636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:16 schreef margaretha_01 het volgende:
Hmmm, ik dacht; laat ik hier eens een kijkje nemen in dit topic. :D Uniqlo is wel helemaal ‘in’, he? Ik was nog nooit in een uniqlo winkel, maar heb net even op de website gekeken; gemiddeld ¤39,95 voor jeans is niet duur!

Zelf haal ik mijn broeken graag bij COS en Weekday!
Uniqlo is life :7

Ik hoop dat ie blijft passen @BredeBroeder die van mij begon goed in de wist en is toen behoorlijk uitgelopen. Nu past ie goed in de waist maar zijn mijn bovenbenen te strak door Squats :+
Denk dat ik deze ga vervangen voor een orslow wanneer doe echt aan vervanging toe is
Faka G
  donderdag 23 januari 2020 @ 20:23:02 #251
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191163582
Ja ze lopen in de waist behoorlijk uit. Ik dacht al dat ik wat kilo's kwijt was, maar de weegschaal vertelt toch iets anders. :') Met mijn vorige Uniqlo had ik daar geen last van gek genoeg.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191165006
Had je dezelfde fabric en fit? Ze hebben niet allemaal (even veel) stretch volgens mij.
Vind de fit vanwege dat uitlopen niet ideaal. Hij zit nu redelijk los om mijn waist terwijl de bovenbenen wel weer aan de strakke kant zijn en de rise is me eigenlijk net te laag.
Maar het is wel een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Faka G
  vrijdag 24 januari 2020 @ 09:35:41 #253
247356 infp2009
More cowbell!
pi_191170631
Ik snap wel dat het topic dood is als het alleen maar over van dit soort budgetbroeken gaat :7
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_191172428
Brb ff momotaro gold label denimz kopen :7
Faka G
  vrijdag 24 januari 2020 @ 12:35:33 #255
247356 infp2009
More cowbell!
pi_191173076
Beter.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_191173687
Nog tips qua merken/modellen/fit voor de wat gespierdere benenmens? :s)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 24 januari 2020 @ 14:16:22 #257
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_191174495
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Oldblue en sage weggebracht naar indonesie:

https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Van sage een nieuwe denim gekregen. Moet ik nog soaken. :D
Draag vooral op werk nu uniqlo en prive draag ik redcloud is gehemd door oldblue toen ik daar was :)
https://www.redcloudovera(...)aight-selvedge-denim
Nice! Dat zijn inderdaad goede fades!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:54 schreef Atta-boy het volgende:
Moet ook eerlijk toegeven dat ik veel minder denim draag dan vroeger.
Ik alleen minder dry dan vroeger,
Op een gegeven moment schuren die drys allemaal bij de broekzakken en kruizen uit, en daar ben ik wel een beetje klaar mee. Bovenblok is dan helemaal naar de gallemiezen en de rest van de broek is nog matig dan

[ Bericht 21% gewijzigd door bokkepoot op 24-01-2020 14:21:43 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_191178483
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:21 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Uniqlo is life :7

Ik hoop dat ie blijft passen @:bredebroeder die van mij begon goed in de wist en is toen behoorlijk uitgelopen. Nu past ie goed in de waist maar zijn mijn bovenbenen te strak door Squats :+
Denk dat ik deze ga vervangen voor een orslow wanneer doe echt aan vervanging toe is
Toen ik ‘m kocht moest ik m’n buik inhouden om de knoop te sluiten, nu zit hij perfect na +- 10 wears. Vind die stretch juist wel chill, heb zelf ook vrij grote quads en nu zit het tenminste een beetje comfortabel.
pi_191187359
Als je je buik in moest houden om hem te passen heb je toch niet geupsized? :+
Ik vind de stretch ook best chill tbh. Hij past me best bij m'n quads maar vind het niet lekker zitten als aan alle kanten de stof mijn bovenbenen raakt. Heb liever wat ruimte over en denk ook dat dat wat mooier staat.
Was je je broeken regelmatig @bokkepoot? dat kan er ook voor zorgen dat je minder snel door het kruis heen slijt miss
Faka G
  zaterdag 25 januari 2020 @ 13:07:21 #260
247356 infp2009
More cowbell!
pi_191188007
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 13:23 schreef Ener-G het volgende:
Nog tips qua merken/modellen/fit voor de wat gespierdere benenmens? :s)
Relaxed taper. N&F Easy Guy, Oni 622, Momotaro 0605, PBJ XX019 bijvoorbeeld.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  zaterdag 25 januari 2020 @ 13:49:36 #261
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191188476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:33 schreef Atta-boy het volgende:
Had je dezelfde fabric en fit? Ze hebben niet allemaal (even veel) stretch volgens mij.
Vind de fit vanwege dat uitlopen niet ideaal. Hij zit nu redelijk los om mijn waist terwijl de bovenbenen wel weer aan de strakke kant zijn en de rise is me eigenlijk net te laag.
Maar het is wel een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik dacht van wel, maar nu twijfel ik.
Anyway ik moet weer een nieuwe raw en wil eigenlijk iets van een Momotaro of PBJ ofzo.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191193391
Momo 0201 of 0205 zou ik ook wel cool vinden.
Orslow of TCB ook. Maar warehouse ed vind ik ook wel cool. keuzes, keuzes.
Wil eigenlijk nog een keer op vakantie naar Japan en daar naar wat shops met veel denim om te passen want vind kopen op basis van fit pics een beetje eng. En is chill om de fabrics irl te voelen.
Faka G
  zaterdag 8 februari 2020 @ 19:35:18 #263
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191412252
Eerst maar weer een nieuwe Uniqlo binnen. Moest echt weer wat nets hebben.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191792089
Heb weer eens mn APC New Petit Standard aan. Dat ding zit nog steeds te krap, en het lukt me ook niet echt om beetje fade of iets er in te krijgen. Ik vind de fit ook maar kut want boven is het echt veel te krap. Stiekem een miskoop vrees i.

Misschien moet ik gewoon weer eens een Japanse denim kopen want mn 2 Edwins waren echt leuke projecten. Deze ga ik maar eens verkopen ofzo, of anders kwartiertje in de Amstel zwemmen :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_191796470



Wie o wie kan mij uit de brand helpen. Nieuw paar Uniqlo, misschien 2 maanden oud. Veel gedragen de laatste tijd en de fades beginnen een beetje te komen, behalve op deze plek, daar istie binnen 2 maanden bijna versleten.

Als ik sta dan zit die plek net op het punt waar een crease ontstaat. Wat kan ik hiermee? Is m’n broek te strak ofwat? Als ik doorga met ‘m dragen zit hier straks een gat terwijl de fades pas net beginnen te komen.

Plek zit overigens ook alleen rechts
pi_191804448
Dat ziet er niet echt chill uit en zou niet moeten kunnen na 2 maanden. Zou er mee terug gaan denk ik. Heb dat nog nooit bij een broek gehad. Behalve ooit toen ik klein was en een keer viel in m'n nudie broek :'(
Faka G
pi_191804509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Atta-boy het volgende:
Momo 0201 of 0205 zou ik ook wel cool vinden.
Orslow of TCB ook. Maar warehouse ed vind ik ook wel cool. keuzes, keuzes.
Wil eigenlijk nog een keer op vakantie naar Japan en daar naar wat shops met veel denim om te passen want vind kopen op basis van fit pics een beetje eng. En is chill om de fabrics irl te voelen.
Meten is weten.

Gewoon een favoriet paar opmeten en vergelijken met de maten van de verkopende site. Staat normaal gesproken op hoe ze meten en werkt prima.

Zou dan wel voor sanforized gaan.
pi_191804534
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 23:15 schreef kipknots het volgende:

[..]

Meten is weten.

Gewoon een favoriet paar opmeten en vergelijken met de maten van de verkopende site. Staat normaal gesproken op hoe ze meten en werkt prima.

Zou dan wel voor sanforized gaan.
Vind dat vaak alsnog niet heel fijn en weet dan dat het wel past maar niet hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.
Daarom pas ik veel liever. Maar als het echt niet ander kan ga ik weer meten :7
Faka G
  dinsdag 3 maart 2020 @ 22:21:27 #269
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_191820217
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Wie o wie kan mij uit de brand helpen. Nieuw paar Uniqlo, misschien 2 maanden oud. Veel gedragen de laatste tijd en de fades beginnen een beetje te komen, behalve op deze plek, daar istie binnen 2 maanden bijna versleten.

Als ik sta dan zit die plek net op het punt waar een crease ontstaat. Wat kan ik hiermee? Is m’n broek te strak ofwat? Als ik doorga met ‘m dragen zit hier straks een gat terwijl de fades pas net beginnen te komen.

Plek zit overigens ook alleen rechts
Doe eens een fitpic, ik denk dat je hem te laag hebt
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_191821309
Weird.. ziet er eerder uit als een beschadigd fietszadel fade :?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_191823390
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:21 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Doe eens een fitpic, ik denk dat je hem te laag hebt
Zal van de week eens fitpics schieten. Het is een low waist model dus ik denk dat ik hem gewoon goed draag.

Wat Ener-G zegt, fiets ik er natuurlijk best veel in. Maar alsnog is dit na anderhalve maand onacceptabel. Ik fiets in al mijn jeans en geen is zo toegetakeld als deze
pi_191845895
Boosdoener gevonden, een verroeste bout net onder m’n fietszadel waar die blijkbaar tegen aan schuurde. Die bout even afgetaped dus nou zou ‘t beter moeten gaan.

Is er iets wat ik Nog kan doen met die fade? T is een beetje raar nu een kleine spot volledig versleten is
  donderdag 5 maart 2020 @ 13:38:39 #273
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191845979
Gewoon rocken en laten fixen als ie ripped.
Sommige jeans fanaten doen heel erg hun best om zulke fases bewust te creëren door bijvoorbeeld wat in de pockets te doen. Jij heb dit gewoon gecreëerd. ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191846688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:38 schreef YourCaptor het volgende:
Gewoon rocken en laten fixen als ie ripped.
Sommige jeans fanaten doen heel erg hun best om zulke fases bewust te creëren door bijvoorbeeld wat in de pockets te doen. Jij heb dit gewoon gecreëerd. ^O^
Hahah. Toen ik jong was had ik nog wel wat schijt met dikke fades, maar tegenwoordig probeer ik wel een beetje net voor de dag te komen :P
pi_191847820
Je kan het nu alvast laten verstevigen als het je stoort als het een rip gaat worden
Faka G
pi_191925826
Toch maar even een mailtje naar Uniqlo gedaan. Wat een belabberde service zeg. Foto’s upgeload en al, krijg ik dit als reactie.

Thank you for your collaboration.

Unfortunately, we cannot assist you with your request as the care labels are necessary to continue with the investigation and evaluation of your item.

Please do accept our sincerest apologies for the inconvenience caused. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.

Omdat ik het waslabel eruit heb geknipt kunnen ze me niet helpen..??? :')
pi_191930215
Maar door die bout is het sowieso user error. Bout fixen, nieuwe halen, de oude met jeansgaren stikken op de plek en je hebt er een ragbroek bij.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 9 maart 2020 @ 22:27:32 #278
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191931219
Ja wat zou Uniqlo hieraan moeten doen.
Je wil gewoon voor gratis een nieuwe snitchen. oO/
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191931859
Kon ‘t proberen :s)

Maar alsnog, belachelijk die waslabel eis
pi_191932386
Waarom haal je die er sowieso uit? :+
Nu mijn uniqlo steeds meer op begint te raken zit ik ook steeds meer op sufu te lurken en wil ik alle coole broeken hebben :')
Faka G
pi_191932610
Ha! Heb een nieuwe Levi’s broek op marktplaats gescoord voor ¤20 en hij past perfect! Nieuw kost ie op zalando ¤120! De persoon van wie ik ‘m overnam was de broek te groot en blijkbaar had ze geen zin om ‘m terug te sturen! :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_191948322
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 23:37 schreef margaretha_01 het volgende:
Ha! Heb een nieuwe Levi’s broek op marktplaats gescoord voor ¤20 en hij past perfect! Nieuw kost ie op zalando ¤120! De persoon van wie ik ‘m overnam was de broek te groot en blijkbaar had ze geen zin om ‘m terug te sturen! :p
Pics or it didn't happen!
Faka G
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:09:05 #283
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191948471
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 21:00 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_192070995
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:32 schreef Ener-G het volgende:
Maar door die bout is het sowieso user error. Bout fixen, nieuwe halen, de oude met jeansgaren stikken op de plek en je hebt er een ragbroek bij.
Ik heb nu toch alle tijd van de wereld dus maar gelijk even een nieuwe zadelstrop gehaald, die wel mooi verstopt zit onder het zadel. Nu de jeans nog. Het grootste wat ik ooit heb gedaan is een kapotte binnenzak dichtnaaien. Hoe moet ik de jeans stikken? Het liefste heb ik dat de witte (versleten) plek wat minder opvalt en wat steviger wordt zodat deze niet helemaal scheurt.

Ik las op internet iets over strijkpatches, is dat iets?

[ Bericht 3% gewijzigd door BredeBroeder op 16-03-2020 13:44:55 ]
pi_192072622
Overheen stikken op een naaimachine met eenzelfde kleur draad lijkt mij het handigste.
Faka G
pi_192072715
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef Atta-boy het volgende:
Overheen stikken op een naaimachine met eenzelfde kleur draad lijkt mij het handigste.
De plaatselijke turk is dicht helaas :P Heb zelf geen naaimachine

Wat zou dat ongeveer kosten?
pi_192074195
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

De plaatselijke turk is dicht helaas :P Heb zelf geen naaimachine

Wat zou dat ongeveer kosten?
Niet zo duur meestal. Ligt er aan hoe duur de winkel is. Denk dat het de makkelijkste reparatie is die ze kunnen doen dus zal vast wel goed komen qua prijs.
Faka G
pi_192207433
Ik ga verhuizen en door deze quarantaine tijden heb ik tijd om door al mijn spullen die ik niet gebruik of draag te gaan.
Heb aardig wat broeken die ik weg kan doen omdat ik ze niet meer pas. Zal binnenkort even een lijstje maken en het eea opmeten als mensen interesse hebben.
Faka G
  zondag 22 maart 2020 @ 18:50:01 #289
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_192210642
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:59 schreef Atta-boy het volgende:
Heb aardig wat broeken die ik weg kan doen omdat ik ze niet meer pas.
Ook al dik aan het worden ;) ?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_192210739
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik heb nu toch alle tijd van de wereld dus maar gelijk even een nieuwe zadelstrop gehaald, die wel mooi verstopt zit onder het zadel. Nu de jeans nog. Het grootste wat ik ooit heb gedaan is een kapotte binnenzak dichtnaaien. Hoe moet ik de jeans stikken? Het liefste heb ik dat de witte (versleten) plek wat minder opvalt en wat steviger wordt zodat deze niet helemaal scheurt.

Ik las op internet iets over strijkpatches, is dat iets?
Strijkpatches is echt lelijk, je kan nooit de stof matchen en als je er niet alsnog doorheen stikt laat het meestal na een tijd weer los.

Er bestaat denim repair garen, ben alleen even de naam kwijt. Soms moet je dan wel met strijkpatches aan de gang, maar dat is meer voor de binnenkant als de gaten echt groot zijn.
In onze computergestuurde naaimachine (Bernina) zit een ‘patch programma’ waarmee ik tot nu toe mijn broeken nog enigzins kon rekken :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_192211631
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:50 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ook al dik aan het worden ;) ?
We maken die gainz g :7
Faka G
pi_192214206
Ok ik heb hier nog liggen:

- oldblue co 25oz heavyweight redelijk gedragen maar past me niet meer. Is volgens mij een maat 29 of 30 oid
- denimasa x fok ( :7 ) 2001 maat 29, erg weinig gedragen, hele minieme fading.
- dry Bones x self edge x superfuture x styleforum maat 28. Nog nieuw en ongesoakt.
- apc new standard maat 28, denk ongeveer 4 maanden wear 1x gesoakt.
- samurai s5000vx maat 27, behoorlijk gedragen.
- momotaro 0702 maat 29, weinig wear, hele lichte fases
- visvim fluxus size 2. Zo goed als nieuw. Geen fading zichtbaar.

Als iemand geïnteresseerd is in iets, pics of measurements nodig heeft oid laat het maar weten.
Hoef er niet veel voor. Al moet ik wel ff kijken. Hoeveel die dry Bones nog waard is want dat is best een speciale collab van inmiddels 7 jaar geleden ofzo :+
Faka G
pi_192939163
Net een Selvedge Classic Fit besteld bij Uniqlo, deze is non stretch, dus geen elastaan erin.
En ik ben benieuwd of ik met mn lompe gespierde poten wel beter in die classic fit pas (De slim fit stretch selvedge van Uniqlo die ik destijds in Bangkok gescoord had voor 26 piek zit bij mij als een skinny :+)
Quarantinekilo's helpen ook niet echt volgens mij _O-

Nu nog op zoek naar een online toko waar ik nieuwe jeansreparatiegaren kan scoren, want ik begin de Sage te slopen door het fietsen (slijtplek onder het kruis).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_192952403
Moet dat met speciale garen? Ik deed altijd random kleurtje dat er het best bij past :+
Mijn uniqlo begint ook op te raken en begin gek te worden van die lage rise.
Wil een nieuw paar kopen en twijfel tussen sugar cane sc42966, denime 66xx, resolute 710 en orslow 107 :')

Niemand die die oude denimz wil trouwens? Kunnen weg voor cheap
Faka G
pi_192954297
Rise schijnt bij die Uniqlo classic fit wat hoger te zijn. En ik zit op W33, dus die W27-30 gaat em niet worden helaas ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_192954815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 08:53 schreef Ener-G het volgende:
Rise schijnt bij die Uniqlo classic fit wat hoger te zijn. En ik zit op W33, dus die W27-30 gaat em niet worden helaas ;)
Die heb ik volgens mij ook ooit gekocht. Ik heb die zonder selvedge. heeft ie inmiddels wel selvedge?
Heb die denk ik 2x gedragen ofzo :')
Is idd een stuk betere rise. Maar op een of andere manier draag ik hem toch niet.
Faka G
pi_192966275
Yep, selvedge, met blauwe ipv rode selvedge line volgens mij.

Oorspronkelijk had je ook nog een slim fit selvedge zonder stretch, maar dat is echt een ander model dan de classic en volgens mij gewoon met rode selvedge line.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_193024618
Inmiddels binnen, selvedge lijntje is toch rood :) Denim voelt iets grover aan dan van mn stretch selvedge.

Fit is wel bohh oldskool baggy :D Vergeleken met de slim fit. Draagt wel heel comfortabel, die slim fit moet ik echt van mn kuiten af pellen, en de classic fit zit gewoon los rondom.

Wellicht dat ie nog wat gaat krimpen met zn 100% katoen, morgen eens in de badkuip donderen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_193027464
Is volgens mij sanforized dus zal niet zo veel doen.
Dat is voor mij ook de reden dat ik hem weinig draag. Heb al een kapital broek met een wat wijdere fit dus als ik die afwissel wil ik een andere fit en niet dezelfde maar dan van uniqlo :9
Heb nu trouwens alleen nog maar de resolute en orslow op mijn lijstje staan voor nieuwe denimz :7
PS als je hem wil laten krimpen moet je hem gewoon in de was gooien.
Faka G
pi_193053306
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:32 schreef Atta-boy het volgende:
Ok ik heb hier nog liggen:

- oldblue co 25oz heavyweight redelijk gedragen maar past me niet meer. Is volgens mij een maat 29 of 30 oid
- denimasa x fok ( :7 ) 2001 maat 29, erg weinig gedragen, hele minieme fading.
- dry Bones x self edge x superfuture x styleforum maat 28. Nog nieuw en ongesoakt.
- apc new standard maat 28, denk ongeveer 4 maanden wear 1x gesoakt.
- samurai s5000vx maat 27, behoorlijk gedragen.
- momotaro 0702 maat 29, weinig wear, hele lichte fases
- visvim fluxus size 2. Zo goed als nieuw. Geen fading zichtbaar.

Als iemand geïnteresseerd is in iets, pics of measurements nodig heeft oid laat het maar weten.
Hoef er niet veel voor. Al moet ik wel ff kijken. Hoeveel die dry Bones nog waard is want dat is best een speciale collab van inmiddels 7 jaar geleden ofzo :+
Aardig wat idd en best mooi spul. Iemand die deze maat heeft sla je kans :D

Of haal deze in de sale, als je een kleine maat hebt
https://www.cultizm.com/en/detail/index/sArticle/15850
We fear that which we cannot see
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:59:11 #301
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_193261789
Lapo, shit. Joe, vraagje!

Ik draag zelf graag Denham. Zit goed, staat goed etc.
Nu zie ik dat zij ook Japanse jeans hebben. Die zijn een stuk duurder, 200+. Opzich lijkt me dat wel tof eens te proberen.

Maar wat is nu het grote verschil? Wat maakt het anders dan de gewone?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')